ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בתכלס כל שוברי השיאים למיניהם של "השחקן הצעיר ש..." הם הראשונים שלא יצא מהם כלום בדרך כלל. הנתון כשלעצמו חסר כל משמעות.
    אולי רק בנבחרות לאומיות זה שונה, כי בכל זאת לשם לא מזמינים כל אחד.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    אני אגיד לך איך בגרמניה הוא ירוויח יותר - אנחנו החלטנו לשלם רק 4K לשבוע לשחקני נוער. זאת משכורת בדיחה עבור כישרונות שמעריכים שיש להם פוטנציאל להתפתח לשחקנים שיכולים להיות בסגל שלנו.

    איזה שיא בדיוק ברוסטר שבר של "השחקן הצעיר..."?

    הימור מצידו יהיה גם לקחת משכורת נמוכה כשהכשירות שלו בספק (כמו שנטען) בזמן שיכול לחתום חוזה גבוה יותר בגרמניה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    ההוא שבווטפורד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    הגבלת המשכורת נועדה במקור לשחקנים באקדמיה, שמגיעים לגיל 17 ומקבלים את החוזה המקצועני הראשון שלהם. אותן כתבות שדיברו על הגבלת השכר, דיברו גם על כך שמדובר בשכר הבסיס, ושחקנים יתוגמלו על סמך הופעות בבוגרים ובאנדר 23.

    אני לא משוכנע כמוך שכסף הוא הסיפור המרכזי פה.
    סאנצ׳ו דחה חוזה של 30 אלף פאונד בשבוע, מסיטי, כדי לעבור לשחקן בדורטמנד. אני לא יודע מה המשכורת שלו שם, אבל אני מתקשה להאמין שהם מוכנים לשלם לילד בן 17 יותר ממה שמנצ׳סטר סיטי היו מוכנים לשלם עבור ה- Wonder Kid שלהם.

    וגם אם הסיפור פה הוא אכן כסף, אני משוכנע שהעניין פה הוא לחלוטין עקרוני ולא כלכלי. לשלם לילד שלא ערך הופעה אחת בבוגרים סכומים של עשרות אלפי פאונדים בשבוע - לא בטוח בכלל שזו הדרך הנכונה. תראה כמה ילדי-פלא ושחקנים שנראו סופר מוכשרים באנדר 18/אנדר 23 עברו במחלקות נוער שלנו בשנים האחרונות. מלבד סטרלינג, כמה מהם התפתחו לשחקני פריימרליג ראויים?

    אז יכול להיות שברוסטר הוא באמת הסטרלינג הבא, אבל לא בטוח שבשביל שחקן אחד צריך לשבור את העיקרון.
    אפשר לקחת את וודברן ואת ארנולד, שחקנים שמבוגרים ממנו בסה״כ בשנתון אחד-שניים - ונמצאים כרגע ברמת שכר גבוהה משמעותית. אם אין לו את הסבלנות להוכיח שהוא יכול לשחק ברמות האלה, כשקלופ אומר בצורה דיי מפורשת שאת השיקום הוא יעשה עם הקבוצה הבוגרת - שיהיה לו בהצלחה, יש גבול כמה אתה יכול לתת לשחקן מוכשר.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    אני לא משוכנע גם שמדובר בשכר, אבל זה בטח לא עוזר.

    כמה כבר וודברן הופיע (כולל באנדר23) העונה? ז"א כסף ממש על "בונוסים" הוא לא עשה.

    לסיטי אין הגבלות כמו שאנחנו מגבילים את עצמנו בקטע הזה (לדעתי אין אף מועדון אחר שכופה על עצמו הגבלה כזאת) וסנצ'ו הוא מקרה שונה. מדובר פה באחד הכשרונות הכי גדולים בשנים האחרונות באנגליה, אחד כזה שאין יותר מדי ספק לגבי הפוטנציאל שלו. היתה מלחמה גדולה עליו בין, כמעט, כל הגדולות באנגליה. הוא דחה הרבה מאוד כסף מסיטי על מנת לשחק. אנחנו יודעים להגיד שברוסטר מוותר על הרבה כסף (או מוותר בכלל) בשביל ללכת לגרמניה? לא.

    לא צריך לשבור את העיקרון עבור שחקן אחד. פשוט לא צריך את העיקרון הזה. הוא לא תורם לנו.

    מה קורה אם יש לך עכשיו פוטנציאל ברמה גבוהה מאוד בנוער? אתה תתעקש על ההגבלה המגוחכת הזאת כשכל שאר מועדוני העל יגמדו אותה? זה מזכיר לי את שחר עם ה"אנחנו ננהג באחריות ולא נשתולל" שלו.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,295
    לייקים שהתקבלו:
    16,157
    אגב נקודה לגבי אלופות שאף אחד לא התייחס אליה.
    אם נפסיד בגמר, נהיה בדרג ה-3 בבתים ל18-19. אם ננצח, נהיה בדרג ה-1.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    "קשר חדש בנוסף לקייטה, במקום אוקס הפצוע." - כבר היינו בסרט הזה, אני רק אגיד שיש יותר סיכוי שקלופ יחכה לאוקס שנה מאשר יביא לו מחליף, זה קרה עם קליין וקרה עם סטארידג'.

    אם הכוונה היא לפקיר אז אני חושב שהוא היה בתוכניות בלי קשר לפציעה של אוקס.

    לארנולד יש בעיה ברורה במיקום בכדורי גובה, הרבה פעמים הוא מפספס במיקום את השחקן שהוא שומר עליו, למרות שגם לא מעט פעמים הוא כן היה מרוכז מאוד וקלט כדורי גובה מאוד קשים בתוך הרחבה והציל גולים. זה מסוג הדברים שיקרו לו עוד פעם ועוד פעם עד שילמד, ואני חושב שהוא בחור מאוד חכם שבסוף ילמד.
    התקפית ? זה לא רק הקרוסים וראיית המשחק אלא התנועה שלו. קליין עומד במקום, לא יוצא מהמרחב הבטוח ותוקע את האמאמא של הנעת הכדור שלנו. עם טרנט השטף בהנעת הכדור מושלם. זה לא דברים שקליין ילמד וזה דברים שהיום כשיש לנו את טרנט בולטים רצח. דוגרי ? בכלל לא שמתי לב לבעיה הזאת לפני שנה.

    אם אני ברוסטר אני הולך לגרמניה, זה לא בגלל כסף או משהו, זה בגלל שאין שום סרט שהוא מוציא את פירמינו מההרכב.
    אם יש עמדה שלא כדאי לשחקן שמשחק בה להגיע לליברפול זאת עמדת החלוץ. קלופ מעריץ של פירמינו, פירמינו טפו טפו טפו לא נפצע ועושה לחץ שאף אחד בתפקידו לא עושה. הוא הבאנקר של קלופ וילד כמו ברוסטר יעדיף לקבל דקות בוגרים בגרמניה מאשר את הפירורים שפירמינו ישאיר, עם כל הכוונות הטובות שלנו לשלב אותו. מה גם שאנחנו מדברים על מאמן שיכניס את אינגס וקלאבן כחילופים לפני שיכניס את וודברן/ילד מהאקדמיה.

    זה הצליח לריס אוקספורד, הצליח לג'אדון סאנצ'ו שהיום כבר פותח שם, זה מצליח ללוקמן. כל אלה מתישהו יגיעו מהדלת הראשית לפרמייר ליג.
    אם אפשר למצוא סידור לביי-באק על ברוסטר אז מה טוב, אני מאוד פסימי לגבי הסיכויים שלנו להשאיר אותו ובכל הכנות, המהלך הנכון מצידו יהיה ללכת לשחק בגרמניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/18
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    צריך עוד קשר בנוסף לקייטה בלי קשר לאוקס בכלל, זה רק צריך לחזק את זה. הנדרסון, ווינאלדום, מילנר לא צריכים להיות בחירה אוטומטית ב11 עונה הבאה, צ'אן עוזב. על ללאנה אי אפשר לבנות לשום דבר. ואני כן חושב שאכן יגיע קשר אחורי, יותר מדי עשן סביב ג'ורג'יניו\רובן נבס כדי שאני אאמין שהחיזוק לקישור נגמר בקייטה. לא מעניין אותי שמות, צריך להגיע מישהו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    באמת שזה הדבר שהכי פחות מעניין אותי כרגע בגמר הזה. :)

    ה4:0 הזה היה אחד המשחקים הכי כיפים שיצא לי לראות כאוהד ליברפול. לא זוכר אותנו שנים מגיעים למשחק קריטי וקוברים אותו בקלילות, וזה עוד עם החמצות מזעזעות (אוי ואבוי אם נגד ריאל נחמיץ כאלה מצבים) אפילו לפני השער הראשון... נחמד מדי פעם לא להיות בסטרס מוחלט ברגעים חשובים.
    עברנו עונה מטורפת בליגה, עם סגל שמנה בשיא של השיא 14 שחקנים רלוונטיים להרכב. מה שעוד יותר מטורף זה שעשינו את זה תוך כדי ריצה מדהימה בליגת האלופות. באמת שאין לי מושג איך קלופ והצוות הצליחו להביא את הסגל הזה לרמה כזאת, תוך ניהול עומסים מושלם, עם כ"כ מעט אופציות. זה ברמה של נס עוד לפני שמדברים על זכייה בגמר. מדהים מדהים מדהים, צריך להודות לאללה כל יום על זה שהביא לנו את יורגן קלופ, ושזה הביא לנו את מוחמד סלאח.
    מה שמוביל אותי למצרי... העונה האינדיבידואלית הכי גדולה שראיתי בליברפול, hands down. אז יגידו אנשים שמאנה ופירמינו הם וורלד קלאס ושזה יותר קל מאשר עם סטרידג' וסטרלינג, אז יגידו שג'רארד ב08/09 היה יותר משמעותי. אולי זכרוני מטעה אותי (סביר מאוד, בהתחשב בכך שזכרון הוא דבר מתעתע ועל אחת כמה וכמה הזכרון שלי), אבל דומיננטיות כזאת מול השער, יחד עם מהלכים אישיים מרהיבים (אברטון, רומא), ווינריות משוגעת ברגעים המכריעים ואפילו פרגון לחבריו לקבוצה... מדהים. קשה לי להאמין שהוא יצליח לשחזר עונה ברמה הזאת, אבל אם הוא נשאר בקיץ, אפשר להיות מאוד מאוד רגועים לגבי ההתקפה שלנו.
    פירמינו העונה עשה בדיוק את השדרוג שהיה צריך לעשות. ההדרכה של הצוות המקצועי פה הייתה קריטית לטעמי. אם אני מסתכל על העונות הקודמות שלו אצלנו, שני החסרונות שהייתי מצביע עליהם היו יציבות ביכולת האול אראונד, ושיפור הסיומת. זה בדיוק מה שהוא לקח לשלב הבא העונה ומה שהפך אותו לאחד החלוצים הטובים בעולם כיום. איפסו לו את הראש, הוא עושה משמעותית פחות שטויות עם הכדור במרכז המגרש, קבלת ההחלטות שלו השתפרה בענק, וכמובן הסיומת. שחקן פשוט נדיר.
    את השדרוג שהוא עשה העונה, מאנה יכול לעשות בעונה הבאה לדעתי. עדיין חסרה לו היציבות וקבלת ההחלטות ברמה הכללית יותר, אבל גם הוא, פרח כשנדרש. קמפיין מדהים בליגת האלופות ומספרים נהדרים בליגה, תענוג של שחקן שיכול להפוך לוורלד קלאס לכל דבר. רק שלא יתבאס מכל הפוקוס על סלאח.
    בקישור אפשר להצביע על שיפור קטן מאוד ביכולת של וויינאלדום (עדיין צריך להיות במקרה הטוב אופציה שנייה מהספסל לתפקידים האלה), הנדרסון שהתעלה ברגעים חשובים ושיפר מאוד את העמידה הטקטית שלו בהגנה, כולנו יודעים כמה כואב הלב על אוקס... אבל הסיפור האמיתי בקישור שלנו העונה הוא כמובן מילנר. שחקן שתופר מעל 13 ק"מ בשני משחקי נוקאאוט, לא מפסיק לבשל, בוחר מסירות חכמות ופשוט לקח על עצמו לגמרי את ניהול המשחק מהקישור. וכל זה כשמדובר בשחקן בן 32 שכולנו היינו בטוחים בתחילת העונה שבמקסימום הוא יהווה אופציה טובה למגן שמאלי. זה אופי. מצידי שיישאר בסגל שלנו עד הפרישה.
    בהגנה אני רוצה לדבר בעיקר על ארנולד ורוברטסון, איך לא. השדרוג שהם נתנו להנעת הכדור שלנו הוא בהחלט אחת הסיבות (אם לא ה) לעלייה ביכולת של הקבוצה בחצי השני של העונה. כשבמקום נתניאל "עוצר-כדור-מוסר-אחורה" קליין ואלברטו "reckless" מורנו אתה מקבל שני שחקנים אינטילגנטיים מאוד עם הכדור ובלעדיו, ועם טווח מסירות משודרג (במיוחד ארנולד מול קליין כמו שצוין פה), כל הקבוצה נראית אחרת. זה גם הוריד את עול ניהול המשחק מהקישור הנכה שלנו אז בכלל. אני שקט מאוד עם לצאת עם שניהם לעונה הבאה בהרכב, קליין כגיבוי סולידי לארנולד זה בסדר גמור מצידי, רק צריך להביא מישהו קצת פחות חמור ממורנו שיגבה את רוברטסון ואנחנו טובים בעמדות האלה.
    בעמדת השוער לא צריך לזלזל בשיפור של קאריוס, ומדובר בשיפור עצום. הבעיה היחידה היא שגם אחרי השיפור העצום הזה הוא שוער בינוני ומטה שיכול לעלות בגול בכל רגע נתון. אותו כנ"ל לוברן. לריצה בגביע מסוים זה יכול להיות סבבה, אבל אם אנחנו רוצים לתת תחרות אמיתית לסיטי בעונה הבאה, חייבים לבוא מחליפים לשניהם. הם פשוט לא מספיק יציבים בשביל לרוץ עונה שלמה ונתונים יותר מדי לbrain farts. במקרה של הקרואטי אפשר לקרוא לזה אפילו brain diarrhea, אני לא ישן כבר שלושה ימים מלחשוב עליו עומד מול רונאלדו ושות'.

    וקלופ... יאללה תן גם איזה גביע. מגיע לנו סעמק ערס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/18
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מילה של טומי, לא יודע אם הם לאו דווקא צריכים לעזוב את הקבוצה, אני גם אסתפק בקאריוס ולוברן כאופציות גיבוי ולא יותר מזה.
    אין ללוברן את היציבות ולקאריוס לא את היכולת המספקת לשחקן הרכב בליברפול.
    מאטיפ צריך לקבל כאפה רצינית ואם זה תלוי בי הוא צריך את העונה הבאה לפתוח כבלם רביעי/שלישי.
    קליין נראה רע מאוד מאז שחזר, אני לא יודע אם זה באמת בגלל שהפציעה גמרה אותו או שפשוט התרגלתי לטוב יותר, אני דווקא חי טוב יותר עם מורנו מאשר עם קליין נגיד.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    לא יודע מה יעשו עם בלמי הגיבוי, יש מצב שעדיף את קלאבאן, שמקבל את מקומו בסגל כשחקן גיבוי, במקום אחד מבין מאטיפ או לוברן. אחרי העונה הבאמת מזעזעת של מאטיפ אולי הוא זה שצריך לשלם את המחיר. בכל מקרה בלם נוסף פשוט -חייב- להגיע, העמדה הכי דחופה בהרכב מבחינתי.

    אני אגיד לך מה הגישה שלי לגבי שחקני גיבוי בהגנה: אני רוצה שהם יהיו קודם כל סולידיים. לדעתי אפשר להסתדר עם מגן פחות טכני אבל טוב הגנתית כמו קליין לתקופה שבה המגן הראשון פצוע, ולעומת זאת, כשמורנו נכנס במקום רוברטסון אתה מרגיש את זה ישר בחוסר הסדר והתיאום ההגנתי. בגלל זה אני דווקא מקבל את קליין כגיבוי ולא את מורנו (שאין עוררין שתרומתו להתקפה גדולה בהרבה משל האנגלי).
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מאטיפ כמה שזכור לי היה דיי טוב ב 16/17, השנה היה נפילה רצינית. אולי מגיע לו צ'אנס אולי לא, בכל מקרה מסכים לגמרי שזאת תיהיה שטות להתפשר על שניהם עוד עונה.
    מסכים שקליין יחסית אמין בהגנה, הוא ממש תיסכל אותי במשחקים האחרונים שלו, בעיקר מול צ'לסי. האמת שלא כזה דחוף לי להחליף אותו..

    בכל מקרה פירס אומר שאין התעניינות בג'ק באטלנד.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    הקטע הזה של שחקן הגנה (ארנולד) שמתמקם לא טוב בכדורי גובה הוא נכון. הקטע הוא שזה משהו שמשותף לכל החלק האחורי שלנו כולו (כולל השוערים) למעט ואן-דייק. זאת בעיה מטורפת. אצל ארנולד ורוברטסון ניתן לקוות שזה ישתפר כי הם עדיין צעירים ויחסית חסרי ניסיון.

    קוטיניו ציין שהוא בכלל בעונה שעברה לא שם לב לכמה שקליין מגביל אותנו. הגון מצידו לציין שהוא לא שם לב. אני לעומת זאת שמתי לב, זה פשוט חירפן אותי ולכן ביקרתי את קליין הרבה ("נגר"). זה פוגע בנו מאוד.
    זאת אחת הסיבות למה אני מתפוצץ על הנדרסון ווינאלדום. תחשבו איזה שדירוג מטורף יהיה לנו אם בלב של הקבוצה יהיה שחקן שנוח עם הכדור ויכול לשחק איתו במקום שני שחקנים שפשוט לא. אם אתם אומרים ששינוי כזה בעמדת המגן הימני תרם לנו המון...

    מאטיפ לא מספיק טוב. הוא אף פעם לא היה וזה היה ברור עוד מלפני שהתחיל לשחק אצלנו. מבחינתי לוברן, קלאבן ומאטיפ שלושתם עלובים וזה לא כזה משנה לי מי יהיה המחליף אבל בלם רציני חייב להגיע בקיץ.

    יאן דהנדה שאתמול אמרתי ששוחרר הולך לסוונזי. שיהיה לו בהצלחה. אנחנו נקבל עליו 100K פאונד ו-20% ממכירה עתידית.

    אנחנו לעומת זאת צפויים להחתים עוד שחקן צעיר מצ'לסי. איזק כריסטי-דייויס, קשר בן 20. הוא, בניגוד לסולנקי, בכלל לא קיבל שם הצעה לחידוש חוזה. היה אצלנו במבחנים במרץ.

    אני רחוק מלהיות רגוע בעקבות ההכחשה של פירס לגבי באטלנד (כמו שאני לא ממש מאמין לו כשאומר שאין שום דבר קרוב עם פקיר שלדעתי כבר סגור אצלנו ומחכים שתיגמר העונה).

    אגב, לגבי צעירים ועדיף להם גרמניה. לריס אוקספורד היתה עונה מוצלחת? לא נראה לי.
    לוקמן שיחק פחות מסולנקי עד כמה שזכור לי (וסולנקי כאמור משחק על המשבצת של פירמינו). למעשה הצלחה משמעותית זה רק סנצ'ו (שכאמור היא כישרון באמת מיוחד).
    אפשר גם להיזכר באוליבר ברק (נדמה לי זה השם) שלפני איזה שנה הלך ללייפציג אחרי שהעדיף אותם על כמה מועדונים באנגליה והיה שם כישלון חרוץ.
    גם לגבי סיכויי ההשתלבות של ברוסטר כי פירמינו משחק - גם פירמינו וגם ברוסטר יכולים לשחק גם מאחורי חלוץ. מה גם שלהשתלב לא בהכרח אומר להיות שחקן הרכב כבר בגיל 18 אבל להיות מחליף\לשחק בגביעים\רוטציה בעונה ארוכה כשיש גם אירופה? לדעתי אם באמת מאמינים בו זה אומר שהוא יכול להגיע לכמות משחקים לא מבוטלת כבר בגיל 18 גם אצלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/18
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  14. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    ממליץ בחום על הכתבה הזו של מליסה רדי - מעט ארוכה אך באמת מעניינת.
    בקצרה: על ההתנהלות של קלופ עם המכירה של קוטיניו, הסיבות מאחוריה וההתנהלות שלו.

    אני באמת מעריץ את הבן אדם.


    בקשר לפירס:
    הבחור הוא הדבר הכי קרוב להודעה רשמית של המועדון. הוא כן לעיתים מציג שאלות בניחוח עיתונאי (בעיקר בסיכומי המשחק שלו, אבל ממש צריך לחפש בין השורות), אבל בכל מה שקשור לסקופים או לקבל מידע על ההעברות שלנו? אין שום טעם לקחת את האמירות שלו. הוא לא יספר כלום עד שהמועדון לא יתן לו את האישור לפרסם, לכן כמעט כל תשובה תהיה כזו כללית ומעורפלת.

    בנוגע לבאטלנד: אני באמת מאמין שקלופ התאהב בתחרות בעמדת השוער. הוא דיבר על זה לא מעט במהלך השנה, איך מניולה דוחף את קאריוס ולהפך. אני חושב שעם באטלנד הוא רואה הזדמנות לקחת שוער עם פוטנציאל לא ממומש ולשדרג אותו, או לחילופין לדחוף את קאריוס לרמות הגבוהות יותר. לפני הפציעה שלו שנה שעברה (או כבר לפני שנתיים?) התרשמתי מבאטלנד, מאז שחזר אני פשוט לא רואה שום דבר בו. מרגיש לי כמו שוער בינוני לקבוצת מרכז טבלה/תחתית באנגליה בלי שום מעלות מיוחדות. אני גם לא חושב שהוא יהיה זול במיוחד, אתפלא אם זה יהיה מתחת ל-30 מיליון פאונד.
    חלום יהיה לראות אותנו עושים מהלך על אליסון ומשקיעים שם 60-70 מיליון פאונד, אבל לצערי זה נראה מהלך מאד לא סביר.

    בנוגע לפקיר: קשה לדעת באמת איפה ובעיקר מתי, מתחיל משא ומתן על העברה. עם השחקן? בטח כבר דיברנו עם הנציגים שלו יותר מפעם אחת. עם הקבוצה? אני מניח שאתה לא פונה לקבוצה בשבועות הגורליים של העונה. בגלל שחלון ההעברות התקצר, סיכוי לא רע שנראה קצת אקשן לפני שהמונדיאל מתחיל. אבל בגדול אני מסכים, זה שחקן שלפי הדיבור בטוויטר יהיה אצלנו בסוף החלון הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/18
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    אכן כתבה מעולה. מליסה רדי עקפה את כל העיתונאים שמסקרים את המועדון בסיבוב בשנה האחרונה.

    בפעם הראשונה שראיתי את באטלנד זה היה במדי אנגליה נגד ברזיל והייתי בהלם. הוא נתן משחק פשוט מדהים. לא ממש עקבתי אחריו מאז אבל לפי רוב הדעות לא מדובר במשהו מרשים.

    לא יודע עד כמה קלופ באמת אוהב את התחרות בקטע של השוערים. אני חושב שהוא בנה על קאריוס כשוער ראשון מובהק כשהביא אותו אבל הוא ישר נפצע ואחר כך היה על הפנים. אז עשו איזה סוג של רוטציה שם אבל זה כל הזמן הרגיש כאילו קלופ מחכה לשעת כושר לתת לקאריוס להיות השוער הראשון וזה באמת קרה ואז נפסקה הרוטציה.

    אולי באטלנד יהיה זול כי יש לו סעיף שחרור נמוך במקרה של ירידת ליגה אבל אני מקווה שבכלל אנחנו לא באמת מסתכלים לכיוון ונלך על שוער ברמה גבוהה. לצערי אני משוכנע ששוער ברמה גבוהה לא יהיה וזה כן יהיה באטלנד שגם יעלה לא מעט.

    בנוגע לפקיר, יכול מאוד להיות שזה נמשך כבר הרבה זמן. המידע שהגיע מכמה מקורות שונים בפריז נראה דיי נחרץ. אולי אנחנו רצינו להביא אתו כבר בינואר במקום קוטיניו אבל הם לא הסכימו למכור באמצע העונה ובמקרה כזה העניינים סוכמו לקיץ. יכול גם להסביר למה לא הבאנו אף מחליף (חיכינו שהמטרה המועדפת עלינו תתפנה).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.