ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    2 נקודות שלא אהבתי...

    קלופ לא צריך בדקות הסיום לרדת אחורה עם חילופים הגנתיים במשחק חוץ נגד קבוצת תחתית שחייבת להבקיע שער שוויון, בטח שיש לו 2 סילונים באגפים שעשו בה שמות כל המחצית השנייה.

    ווינאלדום עם קבלת החלטות נוראיות שגם עלו לנו בניצחון, בעיטה רשלנית בהתקפה שיכלה להכריע את המשחק ואי הרחקה בכדור קרן שנגח אותו אחורה והפך לשוויון.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    למה אתה מוריד את ארנולד לספסל? לדעתי היה אחת מנקודות האור היחידות היום. נקי מאוד הגנתית ומוסיף איום התקפי הרבה יותר טוב מכל מגן אחר שלנו. אם כבר הייתי מחזיר את מורנו לספסל, הבחור הוא הכל חוץ ממגן, במחצית הראשונה הוא לא הצליח לעצור שום התקפה מהאגף שלו.

    צ'אן היחיד שהיה שווה משהו בקישור אז אני נוטה להסכים עם ההורדה של הנדרסון ובטח עם זו של ויינאלדום. עם כל הביקורת על שיש לי על לוברן הוא עדיין שווה הרכב במקום קלבן מבחנתי, אפשר להעלות שם את גומז שהוא עוד בגדר תעלומה ולכן מזוכה מחמת הספק (למרות העבירה הלוקאסית שלו בדקה ה91) אבל קלאבן על לוברן? זה נבלה וזה טרפה.

    בנוגע למשחק היום, תוצאה מעצבנת ומאכזבת אבל זו אכזבה נסבלת מבחנתי. אני מבין את ההתפוצצות ואת איבוד העשותונות של האוהדים על הקבוצה הבעלים קוטיניו וכל מה שנתפס לנו ברדאר, אבל אני מחליט לעזוב את זה רגע ולהתייחס עניינית למה שראינו:

    1. מבחינה הגנתית באמת כמעט כלום לא השתנה, מרכז ההגנה שלנו משקשק עדיין מכל כדור גובה והיכולת שלנו להגן במצבים נייחים היא פשוט בלתי נסבלת. חייבים מישהו שיעשה שם סדר ודחוף.

    2. בהתקפה מאנה במשחק טוב עם גול אדיר שלא לא קיבל מספיק התייחסות לדעתי. כל המהלך וכל הגול זה הוא, איזו סייומת מדהימה יש לבחור. סלאח פזיז ביותר בהחלטות שלו (אי אפשר לומר שאוהדי רומא לא הזהירו אותנו) אבל הבחור פשוט מספק את הסחורה, פנדל וגול (ש90% מהשחקנים לא היו רצים לסיים בכלל) אין תלונות!

    3. הנדרסון קשה לצפיה, הבחור לא מסוגל להחזיק את הכדור יותר משתי שניות וישר מעיף מסירות אל 40 מטר, יאמר לזכותו שהוא מדוייק אבל בגדול זה מזיין אותנו. גם ויינאלדום במשחק חלש ביותר, קבלת החלטות איומה וסיומת עם רמת דיוק של אנדרי ורונין.

    4. ארנולד מצויין לדעתי, שחקן זהיר הגנתית וחד התקפית, אני חושב שהוא יכול לסגור לנו את העמדה הזו לשנים הקרובות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כמה נקודות:

    - לא היום, אתמול אני נותן לאמרה צ'אן את סרט הקפטן. לא היה משחק אחד שלו שהוא הגיע רדום ולא מחוייב, ואתם יודעים מה דעתי עליו (כן הוא לפעמים טיפש ודביל). הוא בגיל 22 יותר טוב ממה שהיה ג'ורדן הנדרסון בכל הקריירה שלו, ופי אלף יותר מנהיג מהלמל"מ הזה.
    זה מעביר אותי לנקודה 2.
    - ג'ורדן הנדרסון, יש לו פאסים ארוכים נהדרים. זה חשוב מאוד.
    - למי שהתגעגע, ואמרתי את זה גם בסוף עונה שעברה אחרי שקוטיניו הימם קצת את הקהל עם היכולת בסופה - סאדיו מאנה הוא הריל דיל והוא כוכב אמיתי ולא קוטיניו. אין שום עוררין על היכולות של קוטיניו, הוא גאון כדורגל, אבל סאדיו מאנה זה שחקן של מספרים, וזה שחקן שנמצא שם כל יום. אם לא הפציעה הוא עובר את ה-20 שערים אשתקד. רכש ענק אבל גם הוא ילך כשתגיע ריאל או בארסה. (והימור שלי זאת תיהיה ריאל, הוא כ"כ מתאים לשם)
    - אלברטו מורנו עשה היום טעויות של ביטחון, לפני שקוברים אותו צריך לקבל עוד קצת משחקים. אחרי המחצית הראשונה וכשהתחיל ללכת לו בשניה הוא היה נראה טוב. הגול השני היה יותר על מאטיפ מאשר עליו לדעתי וגם שם - טעויות של חוסר ביטחון. אני משאיר אותו בהרכב כי הוא היה נהדר בהתקפה וכי גם עם מילנר חטפנו גולים כאלה.
    - נקודה אחרונה ולא פופולרית. הייתי עד למשחקי נפל של דז'אן לוברן, זה לא אחד מהם. הוא לא היה כזה טוב אבל הוא היה הרבה יותר טוב מג'ואל מאטיפ שכבר לפני חצי שנה היה צריך לקבל סטירה מצלצלת כי הוא ישן על המגרש. לא מזכיר בכלל את מאטיפ של החצי הראשון של עונה שעברה.
    הבעיה שלי עם לוברן היום זו ההיסחפות והנחרצות בתאקלים (הוא לא היחיד שסובל מזה, מאטס הומלס עושה את זה כמעט כל משחק) ועדיין הוא היה בסדר והאחרים חיפו עליו וחזרו להגנה במהירות בצורה טובה. ולמרות זאת הוא עדיין השם הראשון שיוצא מההרכב מבחינתי, זה רק מראה כמה מאטיפ מאכזב פשוט.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    אני חושב שארנולד היה בסדר גמור היום. קודם כל התקפית הוא באמת הכי טוב במועדון. הוא בשקט יכל לסיים היום עם 3 בישולים. גם הגנתית לא ראיתי הוא התקשה.

    אמרה הכי ראוי להיות קפטן ממה שנמצא היום בסגל, אני מסכים. אין שחקן שעולה עם יותר אש בעיניים ממנו למשחקים, הוא היה מצוין בחודשים האחרונים של העונה שעברה והוא הקשר הכי טוב במועדון (קוטיניו כבר לא פה מבחינתי). הנדרסון הוא כלום, אמרה עולה עליו בכל פרמטר ובפער גדול.
    אגב, אתם זוכרים שהוא מסיים חוזה בסוף העונה וגם הוא לא חתם עדיין על חוזה חדש, כן?

    לא משנה איזה שוער ישחק, שניהם זבל.

    מורנו היה בסדר לדעתי. אם זה תלוי בי היינו מביאים מגן שמאלי בקיץ אבל מה אני מבין.

    לוברן הוא אפס מוחלט ומאטיפ הוא בינוני מינוס ביום טוב. זה צמד בלמים של מאבקי תחתית (וגם שם מוצאים בלמים טובים יותר). קלאבן עוד יותר גרוע מהם. 100 מיליון אנחנו צריכים לשים על VVD וגם אם הוא יהיה רבע מהיכולת של העונה שעברה הוא כבר יהיה שדרוג עצום.

    אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה הפואנטה בווינאלדום. מה הוא עושה חוץ מלהתרוצץ על הדשא? ההחמצה שלו במצב של 3-2 היא ביזיון. שערים זה כאילו החלק החזק אצלו אבל הוא קיבל כדור לרגל, לבד לגמרי מול השער ונתן פתאטית החוצה.

    הקישור שלנו חלש מאוד. לדעתי היחיד שם שיש לו מה לחפש במועדון רציני זה אמרה (לא כשחקן שבונים עליו קישור). אין לנו גם פתרונות בסגל. גרויץ' ומילנר הם לא פתרונות, הם שחקנים חלשים מאוד בזכות עצמם.

    יש אחלה שלישיה התקפית אבל בסגל הנוכחי (בלי קוטיניו) אין מי שיפעיל אותם.
    אנחנו צריכים לא רק קשר מרכזי\אחורי (קייטה) אלא גם קשר קדמי.

    קוטיניו הוא השחקן הכי טוב שלנו ובפער. אוהדים שלנו עכשיו מתחילים לשכנע את עצמם שהוא לא כזה טוב, אני רגיל לזה. ראיתי את זה עם אלונסו, סוארז, סטרלינג...
    הוא כבר היום אחד הקשרים ההתקפיים הטובים בעולם פשוט אין את ההייפ הגדול סביבו כי הוא לא ביונייטד\סיטי\באיירן\ריאל\ברצלונה. זה בסדר, כמה משחקים בברצלונה והוא יתחיל לקבל את ההכרה.

    אחריו, יש את מאנה ופירמינו. הם שחקנים מצוינים, הם יכולים להיות יותר מזה. אז? איך זה אמור לנחם אותי?
    חוץ משניהם אני לא יכול לחשוב על אף שחקן בסגל שזה בכלל יהיה חבל אם יעזוב. עד כדי כך הסגל שלנו רע לדעתי.

    אגב, בקצב הזה בקיץ הבא אנחנו נקבל את השביתה של מאנה כשבאיירן\ריאל\ברצלונה\סיטי\צ'לסי ירצו אותו.
     
    Esomech ו-Ori8 אוהבים את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שכל מי שאמרו עליו את זה (שהוא לא כזה כוכב על) זה היה מוצדק. בנוסף, לא ראיתי אוהד אחד שאמר את זה על סוארז - כולם ידעו שהההשפעה שלו על הקבוצה הייתה בכמויות שאי אפשר לכמת.
    אלונסו היה מעולה וכנל גם מסצ׳ראנו, אבל זה שאנחנו נדפקנו עם קישור חלש מאז שהם עזבו זה לא אשמתם ולא מהסיבה שבשוק אין קשרים טובים - זה בגלל שאנחנו לא הבאנו כאלה.
    סטרלינג היה שחקן טוב ואצלנו כשחקן מפתח שכולם מחפשים אותו נראה הרבה יותר משמעותי ממה שהוא באמת.
    קוטיניו שחקן אדיר, אין לי ספק שהוא יצליח בבארסה, אבל גם כשרונאלדו ומסי יפרשו אף אחד לא ידבר עליו בכלל במונחים של אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. (אני פשוט ראיתי מישהו שכתב את זה לפני כמה עמודים וחייב לומר שזה אחד הדברים המגוכחים ששמעתי.)

    הוא יצליח בבארסה כי קשה מאוד לא להצליח שם, אבל הוא בחיים לא יהיה משמעותי שם כמו כמו שהוא שחקן משמעותי אצלנו - הוא יהיה בדיוק מה שקלופ אמר לו שהוא יהיה, חלק ממכונה..
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    חחחחחחח שמע יש לך יציאות... אמרתי לך כבר פעם, תצטט, ככה לא תכניס לאנשים דברים לפה, כמו שעשית - שוב - כאן. כתבתי שכשרונאלדו ומסי לא יהיו רלוונטיים יותר ידברו עליו בתור שחקן מהטופ העולמי. לא שלושת ולא בטיח. הכנסתי את העניין של רונאלדו ומסי סתם כי עכשיו לדבר על הטופ זה לא כל כך רלוונטי כשהם קיימים, וכי מראש אני לא אומר שזה ככה עכשיו אלא מעריך שזה יהיה ככה עוד שנה-שנתיים (כלומר בתקופה שהם אולי ירדו ברלוונטיות שלהם).
    אם גם זה מגוחך בעיניך, ממליץ לך להסביר למה זה כזה הזוי לחשוב ששחקן שנמצא בהתקדמות קבועה לאורך התקופה שלו בליברפול, שסיפק 13 שערים ו7 בישולים בעונה שעברה, לא יכול לעשות את הקפיצה-שתיים שדרושות בשביל להיחשב שחקן מהטופ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כנראה שלא הבנתי אותך נכון אז.
    למה הוא לא יהיה שחקן שמתמודד על כדור הזהב ?
    לא רואה אותו הופך לכזה, הוא גם לא נראה כזה, ובגיל 25 המספרים שלו גם לא קרובים למספרים של שחקן כזה.
    יש הרבה שחקנים היום שהם טובים ממנו ולא יותר מדי מבוגרים ממנו - גריזמן למשל, דיבאלה..

    בארסה זו אופרה אחרת אבל את השנים הקרובות הוא הולך להעביר ליד שניים שהוא פשוט אמור להשלים אותם.

    אגב אני לא חושב שההתקדמות שלו כזאת מתמדת וגם אם כן ממש בקצת. ב 2015, ו 2016 הוא היה אותו שחקן לא יציב שנעלם כמעט לחצי עונה. בעונה שעברה שידרג את עצמו ועדיין לא היה טוב יותר מסאדיו מאנה בעונת בכורה...

    נשבע לך שאני לא מדבר מעצבים עליו או משהו כזה, ניתוח כנה ואובייקטיבי לחלוטין.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    שחקן שמתמודד על כדור הזהב זה הקריטריון? כי גם סוארז לא מתמודד. זה בעיקר עניין של יחסי ציבור.

    גם ניימאר היה משלים של סוארז ומסי.

    אלונסו ומסצ'ראנו לא היו כאלה טובים? אני מניח שסתם הם שיחקו אחר כך שנים בקבוצות הכי חזקות באירופה. בחייאת, לא נראה לי שיש יותר מדי אנשים שלא יסכימו שאלונסו אחד הקשרים הגדולים של העשור האחרון.

    קוטיניו הוא לגמרי שחקן לטופ העולמי. זה למה ברצלונה מוכנה לשלם עליו כל כך הרבה וזה למה האוהדים של היריבות שלך כל כך מבסוטים מהסיפור הזה.

    אבל בסדר, הוא לא משהו מיוחד. הוא לא יציב, הוא לא הכי טוב בקבוצה. כמו שאמרתי, אני כבר רגיל.
    אני מחכה למשפטי המחץ האחרים - "אף אחד לא יותר גדול מהמועדון".
    "שרדנו את העזיבה של מקמנמן\אואן\טורס\סוארז\סטרלינג\מאנה\פירמינו\וודברן\קייטה\ג'ונס\ילד בן 12 מקבוצת ילדים\ילד בן 7 שההורים שלו הביאו אותו לחוג אתמול אז נשרוד גם את העזיבה של קוטיניו".

    בינתיים, בגלל שאנחנו תמיד שורדים את העזיבות של השחקנים האלה אני, בן 33, עוקב כמו מטורף כבר 25 שנה וכולנו יודעים כמה תארים ראיתי.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מסצ'רנו ואלונסו לא הוערכו כראוי בפרמייר ליג. לא יודע למה. אולי בגלל חוסר מושג של כמה דינוזאורים בתקשורת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    בגדול, אני חושב ששחקנים של ליברפול לא ממש מוערכים באופן כללי. גם סוארז לא באמת זכה להכרה שהגיעה לו.

    אני מניח שזה בגלל שליברפול לא לוקחת תארים וכבר לא מתמודדת בצמרת של אירופה ושל הליגה.

    אין לי ספק שברגע שקוטיניו יעבור לברצלונה ההכרה בו תגדל משמעותית.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    דווקא לדעתי יותר שחקני ליברפול הוערכו יתר על המידה, הבולט שבהם קראגר(לפחות בעיניי). אבל שני אלה יוצאים מן הכלל.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אורן, אל תערב עכשיו את הפוליטיקה של כדור הזהב, הבנת מה כוונתי והיא שהוא לא משחק ברמה כזאת.
    סוארז שיחק ועוד איך ברמה של כדור זהב, ואם לא אצלנו אז לפני שנתיים כשהביא לבארסה את האליפות עם 40 שערים. ולקרוא לניימאר שחקן משלים זו בדיחה וזה עיוורון מוחלט לעומת מה שהוא היה באמת.

    וכן, קוטיניו היה רחוק מאוד מהלבל הזה ויהיה רחוק מהלבל הזה. הוא לא עשה שום דבר בקריירה שלו שגורם לי לחשוב שהוא טוב יותר מאיסקו או מאדן הזאר וזה אומר הכל. השניים האלה לא הרבה יותר מבוגרים ממנו ועשו הרבה יותר בקריירה שלהם עד עכשיו.
    זאת התקרה שלו, והלוואי והיינו יכולים להחזיק בשניים האחרים, אנחנו מחזיקים בשלישי מביניהם אבל הוא כנראה בדרך החוצה.

    אין סיבה שהמספרים שלו לא ינופחו שם בספרד, אבל אין מה להשוות בין המספרים ששחקנים נותנים בספרד (בטח בבארסה וריאל) לעומת המספרים שאפשר לתת באנגליה. פאקינג מוראטה סיים עם 18 שערים כמחליף.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,991
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    קוטיניו שייך לרמות היותר גבוהות? כן.
    הפוטנציאל שלו יותר גדול מהמספרים שלו כרגע אבל אני מסוגל לראות אותו לא מצליח בברצלונה.
    אתם שוכחים, אבל לא מעט קשרים יקרים מאוד כבר עברו שם ולא הצליחו. לא כזה קל להצליח בשיטה שלהם, לא כשכל פעם משנים צורה, מאמן, לא כשאתה צריך לזוז הצידה כדי לתת למסי את הנישה שלו.
    חוץ מזה שבמקומות האלה הרבה פעמים זוכרים אותך כמו בהופעות הראשונות שלך. תהיה לא טוב בכמה הופעות הראשונות כבר ידברו על שמות שיגיעו לעמדה שלך.

    אני בהחלט רואה אותו לא משתלב בברצלונה בטח עם תג מחיר שיבסס אותו כאיזה רכש נוצץ, מחליף ל.. ואחד שצריך לתת קבלות מיד.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    אתה התחלת עם כדור הזהב שזה בולשיט אחד גדול.

    קוטיניו הוא שחקן מהשורה השניה בעולם (לא שחקן על). אבל הוא יהיה כזה. הוא בהחלט מהטובים בעולם בתפקידו.

    אמרת שקוטיניו יהיה שחקן משלים למסי וסוארז אז ציינתי שגם ניימאר היה כזה. לא מבין מה הבעיה פה. ניימאר פחות טוב מהם.

    איסקו והזאר משחקים במועדונים רציניים יותר. איזה מן השוואות אתה עושה אני לא מבין בחיי. זה לא כאילו הם לקחו את ליברפול לתארים.
    אגב, לא שטענתי שהוא טוב מהם.

    אתה מדבר על מספרים, הזאר בכלל נתן יותר מספרים מקוטיניו בשתי העונות האחרונות?
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,196
    לייקים שהתקבלו:
    16,044
    נמאס כבר מהדיון המחורבן הזה על קוטיניו. אומרים לכם מיליון פעם שהוא יישאר, עד שזה לא זז כמה אפשר לדבר על זה.
    היה לנו משחק היום ועוד משחק עם מלא פידבק שלילי שאפשר לדבר עליו, במקום לדבר נטו על מה שהיה אני רק נכנס לקרוא פה על קוטיניו, ככה זה יהיה עכשיו עד שהוא יעבור? זה הולך להיות סיוט. במקום לקרוא פה דברים מעניינים על המשחק, חבל מאוד.

    אני מרגיש פספוס ענקי על ה2 נקודות האלה, לא רק שזה טעות שיפוט רצינית, היו לנו הרבה מצבים להרגשתי וזה במשחק שהמחצית ה-1 שלנו הייתה זוועה. לכאורה זה מעודד, מצד שני אני גמור לגמרי מההגנה שלנו. מנסה לחשוב איך בלי רכש מבחוץ אנחנו יכולים להתייצב מאחורה, אין שום סיכוי בעיני.
     
    Big Virgil ו-Mellow29 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.