ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,512
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    גומז היה חלש? למה?

    לוברן בלי קשר ישחק בראשון גם אם גומז היה נראה פה כמו ואן-דייק.

    סלאח פעיל, מנסה, אבל לא מסוגל לתת את הפעולה האחרונה כמו שצריך (מסירה או בעיטה) גם אם יתהפך העולם.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,406
    לייקים שהתקבלו:
    2,335
    ״אני רואה את ליברפול ונאפולי עולות מהבית הזה״, אלי גוטמן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    משחק רע שלנו הערב. הגישה שלנו בארבעת משחקי ליגת אלופות השנה קצת אדישה.
    מניח שאחרי הזכייה בעונה שעברה, והגעה לגמר בעונה שלפני, קשה לנו להגי לשלב הבתים בשיא הריכוז. בטח כשכל משחק ליגה הופך לגמר גביע פוטנציאלי.

    מהיום אני חושב שאפשר לקחת הופעה טובה של אוקס, עם הרבה נגיעות יפות וגול מרשים. אליסון היה טוב, ולדעתי גם אוריגי היה מסוכן ונראה טוב.

    גומז היה לא טוב. נתפס מחוץ לעמדה כמה פעמים, הפסיד במאבקי גובה, ולא נראה מספיק בטוח עם הכדור. כרגע הוא נראה רחוק מהכושר המצוין שאפיין אותו בעונה הקודמת.

    המצב שלנו בבית לא רע. ניצחון על נאפולי בבית מבטיח לנו את המקום הראשון עוד לפני המחזור האחרון. אם לא ננצח את נאפולי, נצטרך לא להפסיד בזלצבורג במחזור האחרון.

    העיקר שניצחנו היום, ויצאנו בלי פציעות מיותרות. אלוהים ישמור מיום ראשון..
     
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,917
    לייקים שהתקבלו:
    2,312
    גם לי המשחק הזה לפני סיטי הרגיש כמו עצם בגרון, אבל לא חשבתי שנשאיר כל כך הרבה שחקני הרכב בחוץ. אפילו לא ניסינו להסתיר את זה שאנחנו רק רוצים לסיים פה את העניינים וללכת להתכונן ליום ראשון. נחמד שהצלחנו לתת פה ניצחון יחסית נוח עם הרכב מאוד לא מגובש של שחקנים. מבחינה הגנתית לא משנה מי משחק אנחנו עדיין נכבים ליותר מדי רגעים במשחק. מאז סוף ספטמבר לא שמרנו על שער נקי.
    גומז היה רע מאוד ב10 הדקות האחרונות ועם טעות אחרי טעות כמעט החזיר אותם למשחק. זה פשוט לא אותו שחקן של לפני הפציעה. הכל אצלו 2 רמות מתחת ובזמן שברור שאני מעדיף אותו ולא את לוברן עד שמאטיפ יחזור, אין באמת על מה לבוא בתלונות לקלופ.
     
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,512
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    לדעתי היה בסדר חוץ מפישול (רציני) בהזדמנות שלהם בסוף.

    בטח ובטח שאני לא רואה כלום שלוברן עדיף עליו בו.


    מילנר גם קטסטרופה. מילא שהוא רע מאוד לכשעצמו, אבל לשחק איתו מגן זה פגיעה משמעותית בקבוצה. הרי את כל המצבים אנחנו יוצרים דרך האגפים. הוא איבד 13 כדורים במחצית הראשונה. מגן.

    עם כל הכבוד שקלופ רוצה לתת לו דקות, זאת טעות לדעתי.

    אנחנו ממשיכים לספוג כל משחק לא משנה מי בהגנה. צריך לתת על זה את הדעת כי אי אפשר להמשיך ככה.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    אורן, את לוברן היית שוחט שם בהזדמנות הגדולה שלהם על ההפקרות של מרכז ההגנה בשלב כ"כ קריטי במשחק. זה היה מיקום לוברני קלאסי. ובנוסף כל מה שאואן אמר, היה שייקי בעליות לנגיחות, לא פעם קרא גרוע את התנועה של הכדור לעברו... באמת משחק לא טוב שלו לדעתי. והוא גם נראה קצת בהלם אגב.

    ואני עדיין הולך איתו ולא עם לוברן בראשון, אבל ברור לכולנו איזה הרכב יעלה.

    איזו מלחמה עולם הולכת להיות שם. לצאת לפגרה עם ניצחון על סיטי ואין יותר טוב מזה.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,512
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    בהחלט מיקום לוברני קלאסי. אבל חוץ מזה לא ראיתי משחק רע שלו.
    שייקי בעליות לנגיחות? אני מזכיר לכם שלוברן הפסיד את כל מאבקי הגובה שלו בשבת.

    הוא לא נראה טוב באופן כללי, אני מסכים. אבל ראיתי מספיק מלוברן במשך שנים בשביל שיהיה ברור לי מעל לכל צל של ספק שאסור לו יותר לראות דשא במדים שלנו.

    כמו שההגנה שלנו נראית, אנחנו נצטרך את מאנה בכושר של הזמן האחרון ואת סלאח בכושר שונה לחלוטין בשביל לנצח בראשון.
    נראה לי שיהיה משחק פרוץ לחלוטין כי אצל שתי הקבוצות ההגנות לא מתפקדות.


    אגב, מבחינה סטטיסטית בועטים לנו הכי פחות לשער מכל הקבוצות בליגה. אבל עדיין יש הרגשה שלפחות מצב אחד מצוין במשחק יש לכל יריבה שלנו. לפחות לפחות אחד.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    סלאח צריך לשחרר את הפקק. הוא מסוג השחקנים שכשהדברים לא הולכים לו הוא נכנס ללופ שלילי וזה רק נראה יותר ויותר רע. אני מבין את התסכול מההופעות שלו ומהלכים שלו שנתפסים כאילו הוא הולך עם הראש בקיר, אבל אם הוא ימשיך עם זה אחד או שניים כאלה בסוף יעבדו ואנחנו רק נרוויח מזה בסוף. הוא צריך להכניס את עצמו לפורמה, ככה זה נראה.

    אוקס היה פשוט נהדר אתמול. חבל בשבילו ובשבילנו שגם חמישייה שלו אתמול לא הייתה קונה לו מקום בהרכב בראשון, אבל לפחות הוא מתחיל להכנס לקצב גם אם זה לא במשחקי ליגה עדיין, אני רק מקווה שגם זה יגיע מתישהוא.

    קייטה, הרמתי ידיים סופית. לא חד, חסר בטחון, נעלם מהמשחק לפרקים ארוכים. זה לא זה. אין לי ספק שיש לו כשרון, וגם במשחקים בינוניים שלו קל מאוד לראות מה הוא מביא לקישור ולשם מה הביאו אותו, אבל אני כבר בספק גדול מאוד שזה יצליח פה. כרגע מריח כמו הפלופ הראשון בעידן קלופ, וכואב לי להגיד את זה על שחקן שכ"כ רציתי שיצליח. את המחליף המיתולוגי להנדרסון\ווינאלדום נצטרך להערכתי לחכות לקיץ כדי לקבל, אם בכלל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,406
    לייקים שהתקבלו:
    2,335
    הסיטואציה עם קייטה מדכאת ומעניינת.
    א' מה אנחנו באמת מפספסים איתו ולמה זה לא מצליח להתרומם ו-ב' האם הוא הולך להתפוצץ במקום אחר או שהוא שחקן שנראה גדול בלייפציג אבל מקומו ברמות האלו ולא הרבה מעבר כנראה.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    אולי אני מניח הנחות אבל לתחושתי זה דיי ברור שמדובר בבעיית התקאלמות מבחינה מנטאלית. ככל הנראה תוצאה של הפציעות, בשילוב עם היעדר הזדמנויות בעונה שעברה כשכן היה כשיר, בשילוב עם אנגליה, בשילוב עם עליית מדרגה בכל מה שקשור ללחץ והישגיות. הוא מגיב באדישות לכל הסיטואציה הזאת, ואצלנו זה פשוט לא יכול לעבוד. הקשרים שלנו נדרשים לעבודה בלתי פוסקת, צריכים לשחרר את הכדור מהר, ולהגיב לסיטואציות בצורה ראויה. כרגע העונה זה נראה קצת כאילו מתחת לרמתו לתת את הכל מול היריבות החלשות יותר, בניגוד לאוקס לדוגמה שעולה ואוכל את הדשא, הוא נראה שמבחינתו זה חימום. כאילו הוא לא קולט שהוא חייב להרוויח את מקומו בהרכב...

    אני גם על סף הויתור עליו. מבאס ממש.
     
    oranfu ו-Ori8 אוהבים את זה.
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    אם כבר מזכירים את סלאח, אתמול בדקתי מסקרנות את המספרים שלו באגף והמספרים כחלוץ.
    הבדל עצום, כחלוץ המספרים שלו מפלצתיים + בעונה שעברה שיחק לא מעט כחלוץ והרשים.

    כשהוא קרוב יותר לשער הוא מסוכן יותר, הוא סקורר מדהים ולא השחקן הכי טוב באחד על אחד.
    הלוואי אחרי סיטי נעבור ל-4:5:1 עם אוריגי בכנף וסלאח בחוד.
     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,406
    לייקים שהתקבלו:
    2,335
    ממש מסכים עם כל מילה. מבחינת מקצועית הוא לא נראה רעב מספיק, אז עושה רושם שהוא לא פשוט לא יצליח לענות לקלופ על הדרישות גם אם יקבל עוד 100 משחקים ב-11. הוא יודע לשחק בנגיעה ולפנות שטחים אבל הוא פשוט אדיש. יכולת נטו זה לא העניין כי ברור שטכנית הוא יכול להיות טוב יותר כשהכדור אצלו ברגליים מהנדרסון ווינאלדום. הבעיה פה היא הדרישות של קלופ.

    מבחינה אישית אני חושב שהוא לא הצליח להתחבר למועדון, לשחקנים. יש דרכים לראות את זה. בסרטונים, בשטויות. הוא לא באזור. אני זוכר שבאחד הסרטונים מחדר האוכל ראיתי אותו יושב בפינה לבד. וברור שזה לא תשובה חד משמעית אבל זה משהו.
     
  13. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    לא שותף לתחושה הכללית שקייטה הוא מקרה אבוד.
    מעבר לגורמים המקלים שלטעמי צריך לקחת בחשבון, כמו הפציעה בחצי גמר הצ׳מפיונס שקרתה בשיא הכושר שלו בעונה הקודמת, העדר הכנה ראויה לעונה בגלל החמרה של הפציעה באליפות אפריקה, והעובדה שהוא קיבל רק 179 דקות משחק העונה (בלי גביע הליגה).

    בעונה הקודמת הוא הראה מספיק ניצוצות של כישרון בשביל להיות שחקן סגל אצלנו, וברגעים המתאימים הוא גם בהחלט יכול להיות שחקן הרכב.
    מבין 6 הקשרים הטבעיים שלנו - הוא השחקן היחיד עם directness במשחק שלו: הוא היחיד שלוקח סיכונים בשליש האמצעי של המגרש, הוא היחיד עם דריבל עקבי מספיק בשביל לייצר מצבים דרך האמצע והוא באופן מובהק שונה מהקשרים האחרים שיש אצלנו בסגל.

    אומנם זה מדגם קטן מידי, אבל הוא מייצר השפעה גם בדקות הבודדות שהוא משחק בליגה:
    במשחק מול יונייטד אחרי הכניסה שלו, המשחק הפך להיות באופן בלעדי בשליטה שלנו. הכדור שלו לרוברטסון הייתה הפעם הראשונה שאחד המגנים שלנו מקבל כדור באזור הרחבה להעביר כדור רוחב, ולא כדור אלכסוני. גם במשחק מול וילה, היכולת שלנו לדחוף את הכדור למעלה השתפרה בעשר דקות שלו על המגרש.
    גם במשחק אתמול, הוא לבטח לא הרגיש לי פחות טוב מאשר כל אחד אחר על המגרש, להוציא את אוקס.

    מסכים עם התחושה שחסרה לו קצת urgency בהתנהלות עם הכדור ובשפת הגוף. אבל מכאן ועד לוותר עליו באופן מוחלט מרגיש לי כמו הגזמה.
    אנחנו עדיין ברבע הראשון של העונה, ואחרי 6 הופעות שלו, שב-3 מתוכן הוא קיבל פחות מ-10 דקות - מרגיש לי שיש לו עוד המון זמן לבוא לידי ביטוי במהלך העונה הזו.

    אם ימשיך להפצע בתדירות בה נפצע, יהיה קשה לדמיין שהקריירה שלו תצליח להתרומם. אבל בהנחה והגוף שלו יצליח להתמודד עם הפיזיות ולשמור על כשירות לתקופה ממושכת, מרגיש לי קצת נמהר לוותר על שחקן 15 חודשים אחרי שנחת פה במחיר שיא.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    לגבי החלק הראשון, ברצינות? אוקס לוקח המון סיכונים והדריבל שלו *הרבה* יותר טוב משל קייטה. הוא רמה מעל הגינאי במובן הזה, והאמת שכרגע זה נראה שגם מבחינת טכניקה במסירה שהיא על יותר מ5-10 מטר. זה עוד עניין עם קייטה, מרגיש שהחולשה הפיזית שלו מתבטאת גם במסירות ובטווח מאוד קצר שלהן, בכדורגל שלנו יש המון כדורים ארוכים מהקישור למגנים והוא לא נראה בכיוון לשם בכלל.

    לגבי החלק השני, זה שאני אומר שאני קרוב לוותר עליו זה כי אני מרגיש איתו בסיטואציה סטרידג'ית, הlack of urgency שלו מתבטא כנראה גם בכל מה שקשור לעמידות בפני פציעות. כל מכה קטנה זה פציעה אצלו, הוא לא שם את הגוף שלו במקומות שצריך, הוא איטי להחריד בריצה אגב שזאת עוד בעיה בכדורגל שלנו. לא יודע, אני מאוד מקווה שהוא כן יצליח לשחזר במינימום את היכולת מהעונה שעברה, אבל כרגע זה לא נראה בכיוון לשם. וכשמתחשבים בזה שאוקס נראה פנטסטי, וויינאלדום והנדרסון באנקרים רוב הזמן, ועל מילנר קלופ יותר סומך במצבי לחץ - קשה לי לראות אותו יוצא מהתקופה הזאת אלא אם יעשה סוויץ' מחשבתי רציני ויתחיל לתת הכל למרות שהוא משחק במשחקים פחות "נחשבים".
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    אני לא מסכים שאפשר להתעלם מדקות בגביע הליגה, קודם כל. למה אוקס יכול לקחת את ההזדמנויות שם בשתי הידיים וקייטה לא?

    אני פשוט לא רואה באמת את הניצוצות האלה. או אם לדייק יותר, אני רואה ניצוצות אבל אלה אותם ניצוצות שאני רואה מהיום הראשון שלו במועדון - הוא לא התקדם מילימטר ולא מרגיש יותר קשור ומתאים לקבוצה היום ממה שהרגיש בקיץ 2018. כן, יש נסיבות מקלות, בין היתר העובדה שהוא נמצא בקבוצה שמתקתקת כמו מכונה משומנת ובקושי מאבדת נקודות - לא באמת היינו באף תקופה שהדברים ממש חרקו וקלופ חיפש פתרונות בסגל הרחב, והרבה פעמים זה מה שצריך כדי ששחקן חדש ייכנס לקצב. זה או פציעה ארוכת טווח שגם לא חווינו בקישור.

    זה לא משנה את העובדה שכשהוא כן משחק אני לא רואה ממנו מספיק. אני הייתי שמח לראות אותו מקבל איזה ריצה בהרכב ע"ח הנדרסון סתם out of the blue, כמובן, כי אני מאמין שהתקרה שלו הרבה יותר גבוהה, אבל אלה פנטזיות של אוהדים ואי אפשר לצפות משום מנג'ר לעשות את זה כשהקבוצה רצה כל כך טוב. אם נכנס רגע לנעליים של קלופ שברור שלא רואה את הנדרסון כמונו בתור בעיה, קייטה צריך להראות יותר, הרבה יותר, כדי להכנס להרכב, ולא נראה שיש בו את הפייט הזה. זה שונה מהמקרה של פאביניו לדוגמא, שם קלופ שילב אותו בהדרגה אבל כנראה ידע מראש שהוא רוצה אותו שם כי הוא זיהה בור בעמדת ה6.

    הוא שימושי לסגל גם עכשיו אבל זה לא אומר הרבה ואם זה העתיד שלו פה אז די מדובר בפלופ, כן. כשאני אומר שאני מרים ידיים הכוונה שלי שאני באמת מתחיל להשתכנע שהוא לעולם לא יהיה בורג מרכזי בקישור שלנו, ושאם קלופ ירצה כזה בקיץ הוא שוב יפנה לשוק ההעברות. איך שהדברים נראים כרגע אני בכלל לא רואה אותו נשאר פה בקיץ כי עדיין יש לו ערך ואפשר להחזיר חלק מההשקעה. לא מקבל את הרושם שקלופ עצמו עדיין מאמין בעתיד של קייטה פה. לגבי אוקס אני יותר אופטימי כי יש לו היסטוריה אצלנו וכבר היה שם שחקן שקלופ פעם סמך עליו כבאנקר בהרכב ובשיטה שלו, הוא רק צריך לחזור לשם.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.