ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    Shaq fit for tomorrow. Matip should be ok too. Fabinho & Lovren back in full training next week & could be ready for United. Milner & Naby out for tomorrow and next weekend

    מה אמרתי על קייטה?
    מכה קטנה, חודש.
    אין לו סיכוי במועדון.
     
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    איזו מכה קטנה?
    לפי מה שדיווחו לפני המשחק מול שפילד - נפצע בחימום במפשעה. כנראה באותו מקום בו נפצע מול ברצלונה בחצי גמר, והחמיר אותה בקיץ האחרון במשחקי הנבחרת.

    אין לו סיכוי במועדון? הכל שאלה של כשירות.
    אם דניאל סטארידג׳ הצליח להשאר כשיר למשך 18 חודשים באחת העונות המוצלחות שלנו בעשור הזה, אני מאמין גם שלקייטה יש את האפשרות.

    השאלה מה יקרה קודם: קייטה יצליח להשאר כשיר לאורך זמן, למישהו במועדון תגמר הסבלנות. כי מבחינת יכולת, אין ספק לגבי הכישרון שלו.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה לא נפטר מכישרון כזה כל-כך מהר, בטח לא שגם הקבוצה במילא מצליחה וטובה וקשה לשדרג אותה (ואין עוד שחקנים כמו קייטה בשוק).

    צריך להבין מה קורה איתו ומה אפשר לעשות איתו אחרת. האם מדובר בחוסר מזל, שמירה לא טובה על הגוף שלו, סגנון משחק או ליגה תובעניים מדי, וכן הלאה. במשך שנים אני זוכר איך לאוהדי ארסנל כבר נמאס מהכשירות של ואן פרסי, כי בכל פעם שהיה בריא הוא היה מצוין אבל בקושי סחב חצי עונה במצטבר. שזה התחבר פיזית הוא היה בלתי ניתן לעצירה והשחקן הטוב בליגה. שהיו לו גם כלים יותר טובים מסביב זה נגמר באליפות.
     
    Scouser Tommy ו-Clichy אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    זה מהר?
    הוא שנה וחצי על תקן נספח לסגל.
    אם היה לו פחות כישרון הייתי כבר אומר את זה מזמן.
     
    oranfu ו-Walkon אוהבים את זה.
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני בכלל ראיתי לחשושים שהוא גמר את העונה. וכמובן שאם זה המצב המועדון לא ימהר להגיד את זה, אם בכלל - יש לנו היסטוריה ענפה של שחקנים שסופגים פציעות "קטנות" ונעלמים לחודשים.

    כמובן שאלה רק שמועות אבל גם אם זו סתם עוד פציעה של כמה שבועות עכשיו, זה מדגיש את הבעייתיות. הוא כבר שנתיים נמצא בלופ הזה של פציעה כל פעם שהוא מתחיל להכנס קצת לעניינים.

    לפני כמה חודשים אני אמרתי שהוא גמור אצלנו, אני כבר לא אהיה כ"כ נחרץ כי הוא באמת הרשים אותי מאוד לפני הפציעה הזאת - אבל מה שברור לחלוטין הוא שזה שחקן שאי אפשר לבנות עליו. ההשוואה לסטארידג' רק מחזקת את הנקודה הזאת - הוא לחלוטין היה שחקן לא אמין, והעובדה שהוא הצליח להעביר את 14\13 יחסית בכשירות מלאה לא שינתה את זה.

    כשסיכמנו את רכישת קייטה זה היה כי קלופ זיהה צורך מסוים בקישור והיה מוכן להפרד מ60 מ' ליש"ט כדי לטפל בו - בפועל, מה שהצורך הזה לא יהיה, הוא עדיין קיים. צריך להשלים עם זה ולחזור לשוק, בדיוק כמו שהיה אסור לבנות על הכשירות של סטארידג' בזמנו.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    ההבדל מסטארידג' הוא שסטארידג' התחיל אצלנו עם כשירות סבירה ורק אז הפציעות התחילו להיות מוגזמות (תודה להודגס'ון הבנזונה שבכוונה העמיס עליו בנבחרת לפי הודאתו).

    הוא גמור אצלנו, תהיו ריאלים. אם מישהו היום נותן לנו 30+ עליו אנחנו מוכרים ברגע. שנה וחצי והוא היה כשיר ל4 משחקים ומי יודע אם הוא בכלל יחזור לשחק העונה (כן, רואה את השמועות).

    מילנר בן 34, לאלאנה בן 31, הנדרסון בן 29, ווינאלדום בן 29 וגם על הכשירות של אוקס אי אפשר לסמוך.
    אתם באמת חושבים שאנחנו צריכים להמשיך לקוות שקייטה יתגבר על הפציעות מתישהו בשנה הקרובה? הקישור שלנו צריך להתחדש וזה ברור לחלוטין גם למי שלא רואה שם בעיות מבחינת איכות.
    מבאס אותי לאללה כי אני חושב שהוא יכול להיות שחקן ענק, אבל אי אפשר להמשיך לחכות שזה יקרה.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    נוטה להסכים עם הפסימיות לגבי הכשירות שלו. אבל אחרי החזרה האחרונה שלו מהפציעה שהייתה מצוינת, כבר קשה לי להספיד שחקנים אצל קלופ. אוריגי זאת הדוגמה המושלמת, נכון שהוא לא חזר למה שהיה בשיאו אצלנו, אבל סתם תעיפו מבט על היסטוריית הפציעות שלו:
    Divock Origi - Injury history | Transfermarkt

    מאז הפציעה הארורה שנגרמה ע"י הכלב בן כלב של אברטון, היה לו רצף של פציעות שונות גם אצלנו וגם בוולפסבורג. נכון שזאת לא הייתה ה-בעיה שלו כמו שנראה שהמצב עכשיו אצל קייטה, אבל הפואנטה שלי היא שבדברים האלה יש המון השפעות, גם פיזיות וגם מנטאליות. גם אצל סטרידג' זכור לי שראיתי מאמנים שהעלו שאלות על היכולת שלו להתמודד עם כאב.
    רוצה לומר, קייטה עוד צעיר, ובמערכת שמנוהלת ע"י קלופ כנראה שאי אפשר להספיד אף אחד. ליטרלי אף אחד. קיים סיכוי שהוא יצליח להתקדם מספיק מבחינה מנטאלית ובכך להיות עמיד יותר לפציעות.

    החלק הראשון פה לדעתי הוא קיצוני בטירוף. לא חושב שאפשר להגיד שאנחנו מוכרים אותו עכשיו גם אם מישהו ישים על השולחן את המחיר שאנחנו שילמנו עליו לצורך העניין... זאת לא הדרך שהמועדון הזה עובד כיום, קלופ ייתן לו עוד המון צ'אנסים לפני שדבר כזה יקרה. זה הבנאדם.

    אבל החלק השני מאוד רלוונטי לטעמי, וזה לא משהו שסותר אחד את השני. מילנר לדעתי כבר בקושי "נספר" ברוטצייה בקישור, וישחק שם רק במקרים שבאמת אין ברירה. מלאלאנה אני מתעלם כי זה נראה דיי ברור שיעזוב בקיץ. השאלה אם התשובה לצורך הזה לרענן את השורות בקישור היא בהכרח עוד שחקן למשבצת הזאת, או דווקא שחקן התקפה רלוונטי שיאפשר לנו לשחק ביותר מקרים 4-2-3-1 ובכך להפחית את התלות בכשירות של שחקני הקישור. ואגב - לגמרי ייתכן שהשחקן הרלוונטי הזה כבר הגיע בדמות מינאמינו.

    בכל מקרה זה דיון שהוא יותר לקיץ, וממש לא הייתי מהמר נגד עוד חזרה מפתיעה של קייטה מפציעה בהמשך העונה (בהנחה והוא באמת לא גמר אותה כמובן).
     
    owen11111, oranfu ו-yakov_y אוהבים את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אי אפשר להספיד, בסדר. מכיוון שאני לא חושב שנקבל עליו הצעה שתגרום לנו לחשוב למכור אותו אז כנראה שהוא יהיה בגדר "כמו החתמה חדשה" עוד איזה שנה-שנתיים. לצערי הרב, זה מרגיש לי כמו אבו דיאבי.

    הלוואי שהייתי אופטימי כמוך לגבי מילנר ולאלאנה. בינתיים לאלאנה נראה רלוונטי מאוד וגם אנחנו מדווחים שקלופ רוצה שיאריך חוזה בשנה.

    לטעמי חייבים שם ריענון, אני מאוד אופתע אם לא חושבים ככה אצלנו במערכת. שוב, גם אם אתה מאוד אוהב ומעריך אותם, הנדרסון ווינאלדום כבר בני 29 (והם שחקנים שעיקר מה שהם מביאים למגרש זה עבודה קשה שמין הסתם יורדת ברמה עם הגיל).
    גם אם נעבור למערך שונה אנחנו נצטרך עוד קשר.
    הרי לא נרצה להגיע למצב שאנחנו מביאים כמה קשרים חדשים במכה לקבוצה לכן אני מעריך שכבר בקיץ יגיע שחקן קישור שאמור להוות את "הדור הבא" שלנו וסביר ששנה אחרי זה יגיע עוד אחד.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    מכניס פה גם את לוברן לדיון לצורך העניין - מבחינת קלופ שכל החבר'ה האלה יישארו במועדון עד המוות, ואני לא מגזים. הוא ניקה כבר מזמן את כל השחקנים שהוא לא מעריך מבחינת אופי, ומי שנמצא כרגע במועדון, לדעתי ממש ללא יוצא מן הכלל, הם אנשים שהוא מעריך כדמויות וכשחקנים. עד כמה הוא חושב שהם באמת רלוונטיים לסגל הראשון? אני בספק. אז כאמור, הוא אוהב אותם ושמח שהם יישארו - כל עוד הם יקבלו את תפקידם כשחקני גיבוי גרידא. אם הם יוכיחו את עצמם באימונים הם יקבלו דקות, ועם זה לי ולך יש בעיה גדולה אמנם - אבל לצד זאת שקלופ רוצה שהם יישארו בסביבה, הוא גם לא יילחם בשיניים (העקומות) שזה יקרה... ובדיוק בגלל זה לדעתי לאלאנה ימשיך הלאה בקיץ.

    הם בני 29 מה שאומר שיש להם לפחות שנתיים לפני הדעיכה מבחינת כושר משחק. לדעתי מה שדועך מוקדם יותר זה הexplosiveness ולאו דווקא העבודה הקשה וסגירת השטחים (ושלום למילנר ששוב דפק מעל 13 ק"מ לא מזמן). אז אם אתה עובר ל-2 קשרים יש לך כמובן את פאביניו שהוא באנקר, הנדרסון, וויינאלדום, קייטה ואוקס על 2 עמדות. זה יותר ממספיק גם אם אני לוקח בחשבון שקייטה ואוקס מאוד פציעים.

    רק מדגיש - אני כן מסכים שצריך שדרוג לקישור, אפילו כבר בקיץ הנוכחי, אבל אני חושב שלחודשים הקרובים יהיה אפקט רציני על מה ייעשה בנדון. אם לדוגמה אחד מבין קייטה או אוקס יצליחו לייצר רצף משחקים טוב עד סוף העונה, הסיכוי שנביא חיזוק לשם יירד ואני גם אבין את זה.


    קורע. אשכרה הבאנו אותו לתקוע את אברטון ושיחזור להשאלה */aaatv
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438


    מטורף. זה כמובן בהנחה שסיטי מנצחת כל משחק עד סוף העונה. אנחנו כבר במצב שגם התרחיש הזה לא ממש מדאיג.
     
    Big Virgil אוהב/ת את זה.
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    נהיינו מפלצת. זוכר שדיברנו על הגנה לא טובה בפתיחת העונה ובאמת ספגנו הרבה משחקים ברצף, מפה לשם 6 רשתות נקיות רצופות וההגנה הכי טובה בליגה בהפרש של 7 שערים מלסטר.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    Klopp: “I’ve spoken 5 million times really positively about Robbo, but today I don’t know. He was always on the touchline, we played sensational football to bring him there, and then he didn’t find one [player] in a Red shirt, I have no clue why, I have to ask him why!”
    מוזר לי אבל שיהיה. מעדיף בלי דברים כאלה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הציטוט הוא לא מילה במילה, בסרטון שראיתי זה פחות ביקורת חותכת נגד רובו.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אז רשמית אליפות אפריקה בשנה הבאה בינואר-פברואר ומזמברת לנו תתחת.

    אמא שלהם זונה.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    מניח שזה יגביר בצורה רצינית את העניין בסאנצ'ו.
     
    neilmizrahi1992 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.