ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    בקשר לואן דייק ויובנטוס,
    השכר שלו בליברפול הוא בסביבות ה100K לשבוע לא?
    יכול מאוד להיות שלאור מעמדו כ"מסי של הבלמים" הוא מחפש לשדרג את השכר ולכן השמועות האלה
     
  2. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    הוא בדרגת אל שמשחק בקבוצה הטובה באירופה, הוא לא הולך לשום מקום.
     
    owen11111, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    א) הוא משתכר כ180K בשבוע.
    ב) אני באמת מאמין שבמידה וירצה העלאה יקבל צ'ק פתוח מההנהלה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    כתבה מעניינת של מליסה רדי עם התכניות שלנו לקיץ הקרוב.

    אמל״ק:
    כמובן שמתעניינים באמבפה, סאנצ׳ו והאברץ - אבל בהתחשב במצב הסגל כיום, ותחת ההנחה כי אף אחד מהשלישייה הקדמית לא יעזוב בקיץ הקרוב - לא נעשה מהלך על אף אחד מהשחקנים האלה בהתחשב במחיר המבוקש עליהם.
    עוד מוסיפה כי המטרה המרכזית היא חוזים חדשים לואן דייק ולאליסון, וכי היא מאמינה שאלמלא פציעה או דרישה חזקה של שחקן הרכב לעזוב - לא נראה שינויים דרמטיים גם הקיץ.
    היא כותבת הרבה על זה שאנחנו מחפשים את השחקנים עם האופי הנכון, וכאלה שאנחנו מאמינים שהתקרה שלהם גבוהה משמעותית מהיכולת הנוכחית שלהם כיום (ע״ע מאנה ופירמינו).
    כן מדברים על גיבויים לארנולד ורוברטסון בעמדות המגנים, אבל לפחות לטענתה בהחלט מתרשמים מההתפתחות של נקו וויליאמס ולארוצ


    בהתחשב בסיטואציה הנוכחית בסגל - נשמע לי הגיוני. מאוד נחמד על לחלום להוסיף את סאנצ׳ו לשלישייה הקדמית שלנו, אבל במחיר של 120 מיליון יורו, זה לא מרגיש ריאלי בשום צורה. גם אם הארווי אליוט ימשיך להתפתח, יחד עם מינאמינו - אני לא בטוח שנלך על שם גדול להתקפה, אלמלא הזדמנות יוצאת דופן.

    בהגנה, אני חושב שכן נחפש להביא מגן, כי ממה שראיתי מלארוצ׳י - אין כאן שחקן שהוא מספיק מוכשר בשביל להיות שחקן סגל אצלנו. נקו וויליאמס נראה חביב מאוד, ושם אם קלופ מאמין ביכולת שלו, יחד עם גיבוי אפשרי של גומז במידת הצורך - בהחלט יכול להיות שלא יחפשו בכוח להביא גיבוי לעמדה הזו.

    בעיניים של אוהד שרק מחפש עסקאות והחתמות כאלה - זה קצת מבאס לקרוא כתבות כאלה. מצד שני, אחרי מה שאנחנו רואים את הקבוצה הזו עושה ב-24 החודשים האחרונים - באמת שקשה להתווכח עם הרציונל שמניע את ההחלטות האלה.
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-Ori8 אוהבים את זה.
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,339
    הפעם האחרונה שהייתי באנפילד הייתה קצת לפני שוירג'יל הגיע.
    השבוע נסעתי למשחקים נגד ווסטהאם וסאות'המפטון, ובשבת התמזל מזלי וישבתי 3 שורות מעל הספסל של קלופ ואני חייב רגע לדבר על השאגות של ואן דייק שלדעתי חזקות מספיק בשביל שכל המפלס התחתון בכל האצטדיון יישמע.

    בלי להגזים, אני לא חושב שעוברות 5 דקות של משחק שוטף מבלי שהוא צורח את ההוראות שלו. מסמן לווינאלדום ולהנדרסון איפה לעמוד ועל מה לשים לב ומכוון נון סטופ את טרנט ואת רוברטסון. נון סטופ. מושך אותם אחורה, דוחף אותם קדימה. מאמן על המגרש במלוא מובן המילה.
    כל הוצאת חוץ של סאות'המפטון הבנאדם שואג על כולם להיצמד לשחקנים, להפעיל לחץ. "Pressure now guys" זה משפט ששמעתי אותו צורח שוב ושוב ושוב. אני מדבר איתכם על שאגה מלחיצה, לא סתם שחקן שצורח. אלו דברים שאין סיכוי לשמוע בטלויזיה וזה פשוט מדהים לראות.

    ונקודה נוספת: הנדרסון.
    קשה שלא לשים לב לזה שהוא כנראה השחקן האהוב ביותר בקבוצה הזו על ידי האוהדים. אולי אחרי או ביחד עם פירמינו.
    מעולם לא חשבתי שהוא אפס מאופס כמו אורן ומעולם לא תפסתי ממנו קשר גדול, אבל קשה שלא להתפעל גם ממנו כשרואים אותו מקרוב. השאגות שלו לא נשמעות כמו של וירג'יל אבל הוא מממשש לא בחור שקט. כל הזמן מדבר, מתעסק בעמידה על המגרש, מסתכל אחורה, קדימה, רואה איפה אחרים עומדים, מנסה להזיז אותם לסמן ובעיקר נלחם על כל כדור כאילו אנחנו בפיגור.

    בדקות הרעות מאוד לקראת סוף המחצית הראשונה כשלא היינו בעיניינים היה כדור שוער של סאות'המפטון והוא פשוט הסתובב אחורה וצרח על רוברטסון ועל גומז עם תנועות של "יאאלה, בואו נתעורר", וממש קפץ על הדשא כאילו השתגע מאיך שאנחנו נראים.

    יש לו כמובן את החסרונות שלו אבל יש בו משהו שאי אפשר להתעלם ממנו וקצת קשה גם להסביר. הוא לא סתם הפך לכזה אהוב על ידי הקהל המקומי, והוא לא סתם באנקר אמיתי של קלופ. זה כנראה לא כי "האנגלים מטומטמים" או כי הוא אנגלי. זה קצת מעבר לזה ובמרחק מפה זה דברים שאנחנו פשוט לא מסוגלים לקחת בחשבון. הבנאדם משחק כאילו הלחם והחמאה שלו תלויים בזה. יש דקות שהוא נראה כאילו אנחנו נלחמים על הירידה. אני לא חושב שיש הרבה שחקנים שמסוגלים מנטלית להגיע ככה למשחקים שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע.

    מודה שלמדתי להסתכל עליו אחרת ולאהוב אותו קצת יותר אחרי השבוע הזה.
    אנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו נמצאים רק בגלל אליסון, וירג'יל והשלישייה הקדמית. כדי להשיג כמות נקודות הזויה כזו אתה צריך מכונה שכל החלקים שלה עובדים מושלם וכנראה, רק כנראה, שגם ל"קישור העלוב" הזה יש חלק בזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/20
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    ההבדל הוא שב24 החודשים האחרונים לא היינו צריכים להתמודד עם אליפות אפריקה. לאבד את סאלח ומאנה לחודש באמצע העונה זו מכה אנושה.
    עכשיו מדברים גם על זה שמצרים מתכננת לקחת את סאלח כאחד מ-3 השחקנים הבוגרים בסגל שלה לאולימפיאדה. אם זה יקרה הוא יפסיד חלק גדול מהפרי סיזן. אם יגיעו רחוק הוא יפסיד גם את המחזור הראשון בליגה.
    על פציעות בחלק הקדמי אני כבר לא מדבר כי העונה אנחנו מצליחים להתמודד איתן יפה, אבל בעניין הזה אני לא רואה פתרון אחר חוץ מרכש. אלא אם מינאמינו פתאום ישדרג את המשחק שלו ב5 רמות ואליוט יראה שהוא מוכן גם לליגה ולא רק לגביעים.

    עלתה עכשיו מסיבת עיתונאים עם המאמן של האנדר 23 לקראת המשחק מחר. גמור הסיפור, לא השחקנים ולא קלופ יהיו שם. מקווה שנעשה הפתעה גדולה ונצליח לנצח את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/20
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    קצת מגוחך לקחת כתבה בתחילת פברואר שהיא כביכול VISION של משהו לקיץ ולהסיק ממנו משהו רציני.
    אנחנו בפברואר, שלושה חודשים של עונה פלוס אירופה לפניכם.
    מספיק ששחקן מרכזי יפצע בזמן מספיק קריטי כדי לשנות את כל התוכניות האלה מן הקצה אל הקצה.

    אני כן מסכים לגבי נקודה אחת, ירצו להביא אצלכם את השחקנים עם האופי הנכון, כאלה שיבחרו בפינצטה וכאלה שהפוטנציאל שלהם להיות אצלכם בפיק ולא להיפך.
    כדי לעשות את זה כנראה מנסים גם להנמיך את האש, אולי גם מנסיון העבר(אפשר הרי לשפוך פה רשימה של שחקנים מה-8-10 האחרונות שהיו מקושרים מקושרים מקושרים חזק חזק חזק ובסוף סיימו במקום אחר).
     
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,661
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    זה לא הפתעה גדולה, זה טיפה יותר מאוזן ממה שזה יכל להיות, בכל זאת מקום 16 בליג וואן
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    אני נוטה לא להסכים עם החלק הראשון, בדגש על המשפט המודגש (אובייסלי). ב17/18 אני חושב שהיה לחלוטין אפשר לסמן את אוקס בתור שחקן מרכזי אצלנו, אמנם לא כמו ואן דייק והשלישייה, אבל יש מצב שבכושר שהוא היה בו, ובהינתן העובדה שטרנט עוד היה בתחילת התפתחותו - הוא היה הכי "חשוב" אחריהם. בנוסף ניתן להניח שבנינו על קייטה שייתן תרומה *מאוד* משמעותית, דבר שבשנה וחצי מאז הגעתו מתברר כלא נכון (ונשים את הנסיבות בצד כרגע). אני חושב שמה שקלופ אמר אחרי הפציעה של אוקס היה נכון גם אז, ומתחדד גם היום:
    “We will wait for him like a good wife when a man is in prison.”

    כמובן שיש פה רומנטיזציה של המצב כיאה לקלופ, אבל אנחנו באמת באמת עובדים ככה כמועדון מאז שהוא הגיע לפה. אם מדובר על פציעה של חודשיים-שלושה, אני לא רואה אותנו משנים את התוכניות לקיץ, כשאפילו אם מדובר על חצי שנה אני בכלל לא בטוח שזה ישפיע. יש פה מועדון עם תכנון לטווח ארוך כמו שקשה לי למצוא בענף כיום. לפני שנה וחצי עוד היית מוצא אותנו כאוהדים נלחצים ומבכים על היעדר רכש ושאנחנו "לא מכים בברזל בעודו חם" - משפט שאני בעצמי כתבתי פה אינספור פעמים - אבל היום? איך אפשר להתווכח בכלל עם איך שהמועדון הזה מתנהל? קשה מאוד.

    ---
    וזאת סתם תוספת, אורגזמה של כדורגל.

     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    סבבה, פציעה באכילס של פרמינו או בACL של מאנה ופתאום 120 מליון פאונד על סאנצ'ו נראים קרובים מתמיד.
    עם כל הכבוד ללחכות וזה.... אתה יודע מה שאומרים בינואר יכול להראות קצת שונה במרץ.

    תתאר לך שרוברטסון נפצע בגב ועכשיו כמה חודשים בחוץ ואותו נקו וויליאמס נראה ממש גרוע באלופות ואולי אפילו גורם להדחה שלכם בשלב מוקדם? אני לא רואה מנג'ר שילך ראש בקיר עם איזה כתבת חצר שמאליסה רדי כתבה בתחילת פברואר.
    אני גם מאמין שלא באמת זרקו לה את כל העצמות.
    אני לא אתפלא אם השמות שבאמת מסמנים להביא אצלכם בכוונה לא נזרקו לכיוון שלה.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    שום דבר לא ודאי בחיים, זאת לא הטענה שלי. במקרה שציינת - פציעה מאוד קיצונית של אחד מהשלישייה ההתקפית - קיימת סבירות גבוהה יותר שנביא חיזוק. יש פה המון משתנים שקשה להעריך כרגע, גם בזה אתה צודק. הנקודה היא פשוטה: אלא אם יקרה משהו מאוד חריג (כמו התרחישים שכתבת), ספק אם נשנה תוכניות בעקבות פציעות, ואני טוען שלא אופתע שגם אם המשהו החריג יקרה - לא נחפש פתרונות מבחוץ. בין אם זה אומר ריצה של אוריגי/מינאמינו בהרכב או אוקס בהתקפה, זה משהו שההיסטוריה מלמדת שהוא יותר סביר מלהביא שחקן ב120 מיליון פאונד שלא תכננו להביא גם ככה בלי קשר.

    ספציפית לגבי רוברטסון זה כבר אירוע אחר, גם בכתבה שלה היא מציינת שמסתכלים על שחקנים בעמדה הזאת שהיא בבירור הכי דלילה בסגל שלנו. אני חושב שכן מתכוונים להביא לשם איזשהו גיבוי בלי קשר לפציעה כזו או אחרת.

    לגבי המשפט האחרון - 100%.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    קודם כל, מליסה רדי לא רק ציינה שהמטרות הן חוזים חדשים לVVD ואליסון אלא שהההבנה היא גם שהשחקנים רוצים להאריך חוזה (וזה מתקשר לשמועות על יובנטוס שמלכתחילה לא היה צורך לדבר עליהן בכלל לדעתי).

    היא גם אומרת שדברים דינאמיים ויכולים להשתנות, בטח אם תהיה פציעה לשחקן משמעותי או שמישהו מהשלישייה הקדמית ידחוף לעזוב (מה שהיא אומרת שרחוק מכל אינדיקציה שיש למועדון).

    אבל אני לא מופתע ממה שהיא אומרת (והיא מאוד מקושרת). סאנצ'ו ב80-100 מיליון אני יכול לראות אבל 120? ברור שלא.
    גם האברץ שחקן מצוין אבל לשלם עליו סכומים כאלה זה הזייה לדעתי.
    ברור שאמבפה זה לא ריאלי, לא חושב שמישהו באמת מאמין שהוא אופציה.

    היא אומרת שמחפשים את השחקנים שלהערכתנו יש להם את הפוטנציאל להפוך לכוכבי על והם בסדרי גודל של 50 מיליון.
    אבל היא גם מציינת את הרף של 80 מיליון כרף העליון של שחקנים שאנחנו עשויים להסתכל עליהם (אם אני מבין נכון).

    אם יש קישורים שעשויים להתחזק בעקבות מה שאנחנו למדים מהכתבה שלה זה נראה לי ורנר ואוואר שיעלו כנראה באזור ה50 ובגיל ובפרופיל המתאימים.

    שם ששווה לשים לב אליו זה בלינגהאם בן ה16. קושר חזק ליונייטד בימים האחרונים שכביכול מוכנים לשלם עליו 30 מיליון. זה סכום הזוי אבל הוא כנראה פוטנציאל רציני ואם אנחנו מכוונים לצעירים הטובים ביותר (כמו אליוט) אז יכול להיות שאת הכסף נשים גם על מישהו כזה (לא שנאני מאמין שהוא באמת יעלה 30).

    עוד משהו מעניין שהיא רושמת זה שהמערכת אצלנו מאוד אוהבת את סון וראשפורד אבל ברור שאין היתכנות מעשית להביא אותם.

    כמו שרשמתי, היא מאוד מקושרת אצלנו. מאוד. אבל אני כן מאמין שהמועדון שומר את הקלפים מאוד קרוב לחזה וגם אם היא יודעת משהו, היא לא תפגע בקשרים שלה על ידי פירסום שלהם.

    אני עדיין הייתי מהמר שבעונה הבאה סאנצ'ו יהיה שחקן ליברפול, אגב.
     
    owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    ראשפורד האפס אליכם? איפה גיל שיגיד שעדיף לאלאנה או דודה של אוריגי?
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    איך אתה אוהב לעוות דברים.

    גיל חושב שלאלאנה עדיף על מישהו? לא. ראשפורד כגיבוי לחלק הקדמי שלנו זה סבבה. גם את מרסיאל הייתי לוקח כגיבוי, אגב.

    לא הייתי לוקח אף אחד אחר ובטח שלא אף אחד להרכב.

    אגב, היא גם אומרת שלאלאנה יעזוב בסוף העונה.
     
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,339
    סאנצ׳ו? זה לא יקרה.
    התחרות עליו תהיה מספיק גדולה בשביל שזה יעבור את ה-100 מיליון ואנחנו פשוט לא נהיה שם..

    קלופ אמר שהוא מאמין בסגל קצר. סגל שמאפשר לכולם לקבל דקות ולהיות פחות או יותר מרוצים. מה יותר מזה? אני מניח שהמחשבה שלו היא שיש לו עוד עונה לרוץ עם אותו סגל בדיוק.

    עם כמה שהייתי רוצה לראות את סאנצ׳ו בימין ואת פירמינו מאחורי סלאח, זה פשוט לא יקרה. לא הוא ולא האברץ. אלא אם כן ריאל תחליט להתאבד פתאום על מאנה ואז הקלפים ייטרפו..

    מהמר על שתי החתמות בלבד בקיץ: שחקן שימלא את המקום של שאקירי/לאלאנה על הספסל ומגן שמאלי. בימין לצערי נישאר עם טרנט ועם גומז בעת הצורך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.