ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    רק כדי לחדד את הנקודה שלי שקצת הלכה לאיבוד בדיון המעניין שהתפתח כאן:
    כשהתייחסתי למהירות, הכוונה לא הייתה למהירות הפיזית - כלומר ספרינטים או שינוי כיוון. הכוונה הייתה יותר למהירות המחשבה, בעיקר עם הכדור ברגל.
    היו פעמים שורנר נתן לי את התחושה כאילו הוא עושה הכל נכון, אבל שבריר שנייה מאוחר מידי. אגב גם פירמינו נתן לי את התחושה הזו במהלך העונה הראשונה אצלנו. אצל ורנר אין ספק שהמהירות (הפיזית) מהווה יתרון משמעותי על פני פירמינו, אבל השאלה אם הוא מסוגל למלא את מקומו גם ברמת אינטיליגנציית המשחק.

    בכל שאר הדברים - מאוד אהבתי לקרוא את הדיון ומסכים עם המסקנות שרשמתם. מעניין אותי לראות לאן קלופ מייעד את מינאמינו בשנה הבאה - כי ראינו את קלופ מנסה את מינאמינו עד כה בכל עמדה החל מ-9 ועד 8 (מתמטית נשמע דבילי, מבחינת ההצבה על המגרש אני חושב שזה נשמע הגיוני) - ועד כה לא בהכרח ראינו איפה הוא מגרש הכי בנוח.
    מסכים עם סקאוזר שכנראה נראה אותו מתמקצע באחת מעמדות הכנפיים, בעיקר בגלל שאוקס הוא לא הפיתרון המושלם לעמדה, וכנראה בגלל ששאקירי לא יהיה פה בעונה הבאה.

    נקודה נוספת לגבי רכש לקיץ - אני שלם לגמרי עם ההחלטה לוותר על סאנצ׳ו הקיץ הזה, מתוך מחשבה שאתה לא מביא שחקן ב-120 מיליון יורו/פאונד כשהוא כנראה לא נכנס אצלנו להרכב (ואני לגמרי מוכן לפתוח את הדיון שהוא לא נכנס לפני סלאח, לא כרגע). - השאלה אם יש לנו אפשרות להביא שחקן כזה העונה, אבל אם נוותר עליה העונה, אנחנו כנראה נמצא אותו משחק בעונה הבאה באחת היריבות הגדולות שלנו.

    והשאלה שלי היא כזו - האם סאנצ׳ו הוא כישרון חד דורי, סטייל אמבפה, שאנחנו צריכים להתאבד עליו כדי שלא נתחרט על המהלך הזה בכל העשור הבא?
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,044
    לייקים שהתקבלו:
    6,756
    פירמינו, וגם קייטה אגב, זה שחקן שכל ה"פואנטה" שלו זה לשחק כאילו לאט. כלומר לקבל את הכדור, להחזיק אותו אצלו, למשוך בלם/קשר אחורי אליו מחוץ לעמדה ומשם לפתוח את המשחק. לא סתם מדובר בשני השחקנים הכי איטיים בסגל שלנו - זה כלי שאם אתה מהיר ויכול לרוץ עם הכדור לשטחים מהר מהמגן שלך, אתה פחות צריך אותו. על כן שניהם נתונים הרבה יותר לאיבודי כדור באיזורים מסוכנים, אבל באותה נשימה, זה גם אחד הדברים שמאפשרים להם לפתוח הגנות בצורה כ"כ יעילה. אמנם שמתי לב שכתבת "בתחילת הקריירה" ואתה לא מדבר על עכשיו, אבל הרמת לי להנחתה מהבחינה הזאת.

    ורנר, בתור שחקן עם תכונות כמעט הפוכות מהם, אמור להיות שחקן שמשחק בדיוק ההיפך ממה שתיארתי פה למעלה: לשחרר כדור מהר ולרוץ לעומק, להחזיק כמה שפחות בכדור ולהיות כמה שיותר יעיל בפעולות שלו. כלומר, אם יש לו בעיה של זריזות מחשבה (אני לא יודע להעיד כי לא ראיתי אותו מספיק בתכלס), זה אכן יכול לפגוע בו. יחד עם זאת אם יש משהו שקלופ מצליח לשפר בצורה בלתי נתפסת אצל כל שחקן שעבר תחתיו (למעט אמרה צ'אן), זה קבלת החלטות מהירה עם הכדור. על כן לא הייתי מאוד דואג בהקשר הזה.

    לגבי סאנצ'ו... שאלה יפה. אני מאוד אתבאס לראות אותו ביונייטד. בצ'לסי כנראה פחות יפריע לי במימד הרגשי. מבחינה מקצועית? אנחנו במקום כזה שקשה להגיד ששחקן X שפספסנו יגרום לנו להתחרט על זה בעשור הקרוב. השלם גדול מסך חלקיו, אין מישהו מעל המועדון ושאר קלישאות. אם היית שואל אותי בינואר 2018 מה הפסדנו במכירה של קוטיניו, הייתי אומר לך את השחקן הכי טוב שלנו + שחקן שיכול להתפתח למימדים מפלצתיים כמו שאתה מתאר את סאנצ'ו. היום זה נראה מגוחך.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    בניהול הנוכחי הוא ילך לאיבוד כמו אחרים ביונייטד. מצד שני לא נראה לי שהוא יסכים לבוא אלא אם באמת יוכיחו שהולכים לקראת שינוי מהותי.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    fair point.

    קדימה, בוא נפתח את זה.

    לדעתי סאנצ'ו שחקן טוב יותר מסלאח כבר היום. שים אותו בפלטפורמה של ליברפול ולא קשה לראות גם איך המספרים יעלו בהתאם [ואנחנו מדברים על ילד בן 19 שהולך לסיים את העונה עם מעורבות של 40 שערים ישירים +/- לזכות הקבוצה שלו (שערים + בישולים)].

    אני לא יודע אם מדובר ב-generational talent שיצליח עכשיו בכל מקום ללא תלות בסביבה ויהפוך לפרנצ'ייז פלייר (מה שריאל למשל מתכננת עם אמבאפה), אבל בהתחשב בזה שהשוק כל הזמן עולה למעלה - בטח בפרמיירליג - לך תדע אם הסכומים שדורטמונד ירצו עליו לא ייראו (שוב) בעוד X שנים כמו peanuts (ראה ערך: ריאל מדריד ורונאלדו). ואם סאנצ'ו יתברר כתותח אז הרווחת שקט לכל העשור הקרוב. וכמה כסף וכאב ראש זה יכול לחסוך למועדון? פרגוסון בזמנו הביא ריו פרדיננד אחד יקר שהתברר כזול יותר מעשרות סקילאצ'ים לאורך יותר מעשור אצל ארסנל*.

    * - לא שאני צופה התרסקות כזו תחת אדוארדס וקלופ.

    פרוספקט בסדר גודל הזה (aka בן עשרה שהוא WC כבר עכשיו) צריך להיות חולה נפש אמיתי כדי להגיע ליונייטד אחרי כל מה שקרה שם בשנים האחרונות. גם אם יגיע לשם פוצ'טינו בקיץ, אני במקומו - או כל צעיר אחר ברמה הזו - מחכה לראות את האירגון הזה מתאפס על עצמו קודם כל.

    לצ'לסי קשה לי להאמין שיגיע עם זייש בתמונה (כלכלית גרידא היו להם השקעות יקרות בקיץ שעבר על העמדה הזו בדמות פוליסיק ואודוי, שיש לך גם את וויליאן ומאונט ברוטציה, ובמילא יש לך חורים גדולים יותר בעמדות אחרות בסגל) אבל מי שלדעתי כן יכולה להיכנס לעניינים זו סיטי. אם תחליט למכור את סאנה לבאיירן, סביר להניח שהיא תחפש שחקן אגף נוסף בסדר גודל דומה ואז יש כאן אפשרות אמיתית עבור סאנצ'ו לחזור לסיטי מהדלת הראשית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/20
    owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,137
    מה שיעשו אני אשמח ואני נהנה לקרוא פה את הדיון ואת הדעות כי אני לא מכיר את השחקנים המדוברים.
    אני מכיר את כל מה שקורה באנגליה ולהערכתי, ואני ארשום את זה בצורה מאוד עדינה, אם וורנר וסאנצ'ו כל כך טובים ומוכנים לתרומה מיידית ברמות הכי גבוהות אז הייתי הולך על שניהם ומשווק בשקט את סלאח, רומז למועדונים שהוא זמין כדי שיביאו עליו הצעות. אני חושב שברור עכשיו ש17-18 הייתה עונה יוצאת דופן שלו ולא מעידה את רמתו הממוצעות. הוא שחקן טוב מאוד אבל מרגיש לי שהוא אובר רייטד כרגע. אני חושב שמאנה שחקן הרבה יותר טוב ממנו אבל אין כזאת הכרה בתקשורת, לכן אני חושב שניתן להוציא סכום מטורף על סלאח מקבוצות.
    גם אליפות אפריקה היא פקטור בעיני, מפריע לי ש2 שחקני מפתח בחלק הקדמי שלנו ייעדרו ל4-6 שבועות באמצע העונה, זה מכה נוראית.

    שוב אני אכתוב....אנחנו בעונה נדירה ואני אשלים עם כל מה שיוחלט ואני לא מבין כלום וכו'. שיעשו מה שהם רוצים.
     
    owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    קודם כל לגבי ברוסטר - חד משמעית אני מאמין שלמועדון היו ציפיות גדולות ממנו. זה לא היה סתם דיבורים. אבל הוא עבר פציעה קשה מאוד, הוא היה בחוץ פאקינג שנה וחצי! מאז, במעט שיצא לי לראות - הוא לא נראה כאילו ממש חזר לעצמו. הוא עדיין צעיר, זה לא אומר שזה אבוד, אבל זה לא נראה טוב. באמת חבל כי היה פוטנציאל רציני.

    אני לא חושב שסוטארט הזה נחשב פוטנציאל בכזה סדר גודל, אבל מי יודע. הוא אחד השחקנים היותר מוערכים באקדמיה שלנו לפי מה שידוע לי אבל כמובן שגם בזינוק הרציני שעשה המועדון בשנים האחרונות צריך להיות משהו יוצא דופן בשביל ששחקן צעיר יצליח להשתלב.


    לגבי ורנר, הוא השחקן הכי נו בריינר שאני יכול לחשוב עליו. הוא "צועק" שהוא שחקן של קלופ. יכול לשחק בכמה עמדות, ישיר מאוד ומטוס סילון. כל המהות שלו זה תכלס.
    כמו שאלעד רשם (נדמה לי שאלעד) הוא נראה לי קצת מוגבל עם הכדור, אני לא מתלהב מזה. אבל המהירות שלו והקילר אינסטינקט עשויים לפצות על זה.

    אפשר לשלב גם את כל ה4, בעיקרון. 4-2-3-1 כשפירמינו הולך קצת יותר אחורה ומשחק יותר כמו קשר. אנחנו לא ממש מאבדים את הקשיחות והעבודה הקשה שלנו במרכז המגרש במצב כזה ואני גם חושב שבגדול זה המערך המועדף על קלופ (אם יש לו את השחקנים המתאימים).

    לגבי סאנצ'ו - אני אישית הייתי רוצה לראות אותנו הולכים עליו בכל הכח. הוא מיוחד, ממש. קודם של כדורגל. יש לו דריבל אדיר, ראיית משחק ברמות הכי גבוהות וגם יכולת ביצוע. גם יש לו מהירות טובה.
    הוא גם יכול לשחק בשני האגפים, אגב.
    האמת היא שהוא לא מרגיש לי יותר מדי כמו שחקן של קלופ, אגב (בניגוד לורנר). הוא מרגיש לי כמו שחקן של פפ עם כמה שזה נשמע אירוני.
    שחקן שפורח כשהוא מקבל כדור תחת לחץ ויש לו שטח קטן למשחק שהוא צריך לשבור הגנה בדריבל או מסירה.
    שחקני ההתקפה של קלופ הם יותר שחקני "אקשן". שחקנים שמשחקים בצורה מאוד ישירה ובאינטנסיביות מטורפת. האם סאנצ'ו יכול לשחק באינטנסיביות של קלופ? לא יודע.
    אני חושב שהוא כן כישרון בקנה מידה שאסור לפספס ולתת ליריבות שלנו. לא ברמת האמבפה, אבל ברמה של בני תמותה בגדול.

    מעניין מה יקרה איתו. בגרמניה כבר אומרים היום שהוא עוזב בקיץ, אבל היום צ'לסי סיכמה עם זייך (ואני לא רואה אותם מביאים גם את סאנצ'ו כשיש כבר אודוי ופוליסיק ויש עוד עמדות לדאוג להן).
    אני לא רואה חזרה לסיטי (לפחות כל עוד פפ שם) ואני מניח שזה ברור שארסנל וטוטנהאם לא בשוק הזה כיום.
    מה שמשאיר אותנו ואת יונייטד (באנגליה). יונייטד יתאבדו עליו, זה ברור. העניין הוא שהוא כבר סירב להם בעבר.
    במצב כזה, יכול להיות שלא תהיה לדורטמונד ברירה אלא "להסתפק" ב100 מיליון.
    האם אנחנו נלך עליו בנסיבות האלה?
    אני עדיין רוצה להאמין שהוא יגיע אלינו, אני גם משוכנע שזה תלוי בנו.
    אני גם עדיין בדיעה שהוא יהיה שחקן שלנו.

    סלאח לא מגיע לשיאים של העונה הראשונה, אבל הוא עדיין שחקן ענק (עם כל הביקורת). לא מוכרים כזה כל כך מהר (אבל אני יכול להיות סניגור של קריאה כזאת).

    אגב, המועדון היום הודיע שהתוכניות להרחבה נוספת של האיצטדיון יצאו לדרך ובתקווה העבודות יסתיימו עד פתיחת עונת 22-23. אמור להרחיב את האיצטדיון ל61 אלף מקומות.

    עוד ידיעה שלא הוזכרה פה היא שמתחם האימונים החדש והמשוכלל שלנו (שקלופ דחף אליו) צפוי להיות מוכן בזמן לקראת ההכנות לעונה הבאה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,137
    אני לא בעד למכור אף אחד.
    אבל אם המועדון חושב שסאנצ'ו יכול לתת תפוקה גבוהה יותר מסלאח בעונה הבאה אז הטרייד הזה הוא משהו שצריך לשקול.
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,358
    בדיוק מה שבאתי להגיד. כשמסתכלים קדימה הייתי מת לראות את סאנצ׳ו במקום סלאח. לתת אותו על מגש ליריבות מרגיש לי כמו טעות רצינית.

    הגיוני שאם קלופ מחליט להתאבד עליו נוכל להשיג אותו אבל זה לא יקרה. אנחנו לא שם, לדעתי קלופ אפילו לא מסתכל עליו ובמועדון לא שוקלים אותו. המלחמה עליו תהיה רצינית. סיטי ויונייטד ישפכו, אנחנו אפילו לא ניכנס לזה.

    ההימורים שלי לקיץ:
    קוטיניו יחזור לאנגליה. טוטנהאם, ארסנל או יונייטד.
    סאנצ׳ו בסיטי במקום סאנה או ביונייטד.
    וורנר או אצלנו או בבאיירן. תחושה שלי - לא נלך עליו כל עוד אף אחד מהשלישייה לא עוזב כבר בקיץ.

    לדעתי אנחנו הולכים לקראת קיץ שקט מאוד ומשעמם למעט שינויים קלים בגזרת הספסל על חשבון שאקירי, אדריאן ולוברן (הלוואי) שיעזבו.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,137
    הייתי זורם על התחזית שלך אבל אחרי הקיץ הקודם שלא נעשה שום שינוי אני חושב שירצו לרענן ולהביא משהו חדש לסגל.
    נוסף לזה -חייבת- להיות הערכות מסויימת לאליפות אפריקה. אתה הולך לאבד את סלאח ומאנה לתקופה ממושכת באמצע העונה, זה מכה עצומה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,358
    אני איתך, אני רק חושב שקלופ לא. הוא פשוט לא כזה.
    מי שהבין שהוא לא יכול להחתים את וירג׳יל בקיץ והחליט להישאר עם לוברן ולנסות שוב בינואר זה לא מאמן שיחתים שחקנים כי הוא בפאניקה מהחודש הזה.

    כמה הוא יצטרך לחזור על זה כדי שנפנים? הוא מאמין בסגל קצר. כזה שאין בו מלחמות אגו משוגעות על מקום בהרכב. הוא לא יכניס לקלחת הזו סטאר מובהק.

    אני לא חושב שלא יגיע אף אחד, אבל זה לטעמי יהיה שולי מאוד ויעלו שמות שכרגע לא על הפרק בכלל.
    אולי מינאמינו והמחליף של שאקירי יקבלו את הדקות של סלאח ומאנה באותו חודש?

    שם כסף שלא וורנר ולא סאנצ׳ו מגיעים.

    עוזבים:
    לאלאנה
    לוברן
    שאקירי
    אדריאן

    מגיעים:
    שוער
    בלם שיכול לשחק מגן שמאלי ויאפשר מנוחה לאנדי
    קשר תוקף/קיצוני - מחליף לשאקירי.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    אתה מודע לזה שסאנצ'ו עזב את סיטי בטריקת דלת ופיצוץ בינו לבין פפ?
    הוא גם לא גדל שם או משהו כזה, כולה היה שם שנתיים בנוער. אין לו אפילו קשר רגשי למועדון והוא גם לא יליד האזור (לונדון).
    חוץ מזה שלסיטי יש את סטרלינג וברנרדו סילבה באגפים שלא הולכים לשום מקום. פפ יביא להם שחקן על הראש?

    לא יודע מה נעשה, אבל קשה לי להאמין שלא יגיע שחקן משמעותי להתקפה.
    זה לא רק שאין לנו כיום גיבוי לעמדות האלה, זה לא רק שיש אליפות אפריקה, זה לא רק שסביר שסלאח יחמיץ גם את תחילת העונה בגלל האולימפיאדה, זה גם דברים שקלופ בעצמו אמר.
    השלישייה הקדמית שלנו בני 28. אנחנו צריכים להתחיל לדאוג ליורשים שלהם, קלופ דיבר על זה אחרי שהאריך חוזה.
    מי, מה וכמה? לא יודע. אבל זה נוגד כל הגיון שלא נעשה איזה פעולה בקיץ (אני גם מזכיר שבקיץ האחרון לא עשינו רכש ולמעשה הוצאנו רק סכום מזערי).

    יתרה מכך, ראינו במקרים של VVD ואליסון שכשיש שחקן שהמערכת אצלנו מזהה אותו כגיים צ'יינג'ר אז כן מוכנים לשים סכום גדול על שחקן אחד.
    האם סאנצ'ו הוא כזה? לא יודע. אבל הוא צעיר בהרבה מהנ"ל כלומר רכישה שלו בהרבה כסף יותר הגיונית (בהסתכלות של השקעה פיננסית נטו).
     
  12. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,590
    לייקים שהתקבלו:
    1,266
    מין:
    זכר
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    יותר ממעוניינים אלא כבר הודענו לדורטמונד על העניין שלנו.

    קינג יחסית אמין, כן. זה לא מישהו שהוא באנקר כמו ג'ויס, פירס או מליסה רדי, אבל הוא כן אמין.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,137
    וורנר וסאנצ'ו זה מן הסתם מוגזם לכן אני מניח שהבענו התעניינות ב2 השחקנים ונחליט על מי מהם נלך באיזשהיא נקודה, אלא אם סלאח/מאנה הולכים הקיץ.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,358
    דווקא בגלל הפסקה הראשונה הזו לא הייתי פוסל את סיטי. בטח לא בגלל היחסים בניהם. ברנארדו וסטרלינג זו סיבה כבר טובה יותר, אבל גם עם זה אני בספק.
    אם הרצון שלו זה להיות באנקר אז אפשר לסמוך על השכל שלו שלא ילך לסיטי, אבל לא הייתי פוסל את זה על הסף בגלל יחסים עכורים כשהוא היה בן 18-19.

    טריקת דלת? בסופו של דבר הוא הבין שהוא לא הולך לראות שם דקות משמעותיות באותה נקודת זמן והחליט ללכת על הצעה שהייתה לו מגרמניה.

    מעבר שלו ליונייטד הכי עושה שכל. אין בכלל ספק שהם יתאבדו עליו וישלמו גם הכי הרבה.. אולי פשוט שאלה של איך הם יסיימו את העונה ובעיקר איזה מאמן יחתום.

    עם כל ההסברים על למה צריך אותו או כל שחקן משמעותי אחר אני מסכים. שלא יהיה ספק, אני פשוט מהמר שזה לא יקרה.

    יגידו שאנחנו בעניין, זה ברור. זה הכי קל כרגע.
    לדעתי אנחנו בעיקר עוד לא במקום בו נעשה רכישות ב-100 מיליון וצפונה. זה יקח עוד עונה או שתיים.
    ושוב - תחושה בלבד כמובן והלוואי ואתבדה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.