ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,590
    לייקים שהתקבלו:
    1,268
    מין:
    זכר
    אם כבר מדברים בכאילו אז יש לי כמה תהיות גם..

    1. מאנה וסאלח - יש בעיות ביניהם. קלופ קרא לזה תחרות בריאה. זה כבר לא נראה ככה. מאז הפרצופים שלו בחילוף מול פאלאס. מאנה בשמינית יכולת. מצד שני, סאלח עם כל הכבוד למספרים שלו, אנוכי בצורה לא נורמלית. מגיע להמון מצבים אבל מפספס גם הרבה מצבים ברשלנות פושעת (גם שבוחר ללכת לבד שיש שחקן חופשי מול השער)
    בנוסף לזה שניהם כבר לא לוחצים באותה מידה. אולי הגיע הזמן באמת לנצל את השווי שוק שיחסית עדיין גבוה אצלהם ולמכור אחד מהם או אפילו את שניהם. אני אישית הייתי מוכר את סאלח, גם שווי שוק גבוה יותר כרגע, גם אנוכי על המגרש, וגם לא אוהב את התנהלות שלו בנוגע לחוזה.
    לא ברורה לי הירידה ביכולת של מאנה, לכן אני חושב שהוא עוד יכול לחזור לעצמו. אבל עם במידה והירידה ביכולת שלו באמת באה בגלל סאלח. הייתי מוכר גם אותו. כן, מכירה של שניהם זה צעד סופר דרסטי, אבל בהתחשב בבוסט הכללי שזה נותן, ובאופציות שזה פותח הייתי שוקל על זה לחיוב.

    2. טרנט - שגומז בחוץ (או בפורמה רעה) החולשה ההגנתית שלו פורצת, גומז מחפה עליו המון עם המהירות שלו, ואין ספק שהיכולות ההתקפיות שלו משובחות. אולי הגיע הזמן בגיל 22 לעבור לעמדות הקישור או מרכז המגרש או לאגף ימין? (וכמובן להביא מגן ימני קצת יותר מאוזן כמו רוברטסון רק לימין, ואני לא בטוח שקיים אחד כזה)
    במרכז המגרש היכולת ההגנתית שיש לו יחד עם הניסיון שלו בתור מגן וסט היכולות ההתקפיות שלו יוכלו להפוך אותו לקשר מאוד שלם. מצד שני בתור קשר צד הוא יכול לשחק כמו שהוא רגיל עכשיו, רק עם פחות מחויבות הגנתית (אבל זה עדיין אחלה תוספת מהצד) ויותר דגש על להכניס כדורים.
    אני כרגע בכוונה לא מתייחס לעובדה שיהיה בעייתי לשלב את זה בגלל שיש על 3 עמדות קישור כבר עכשיו 4 שחקנים מעולים (פאב, הנדו, טיאגו וקייטה)

    אלה היו שני מחשבות שיש לי בנוגע לדברים שאולי צריך לשקול.
    יש דברים שצריכים לקרות הקיץ ככה או ככה.
    וזה מבחינת עוזבים: שאקירי, אוריגי, גרוייץ, ווילסון,קאריוס,אדריאן,ווילאימס X2, פיליפס, קאבק*, מאטיפ, צ’מברליין, ומילנר צריכים לעזוב. כמובן שצריך להוסיף לרשימה גם ווינאלדום שלא מאריך חוזה. (אבל הייתי מחפש למכור גם, במידה והיה לו חוזה).

    ולהחתים לפחות:
    שני בלמים.
    מגן ימני.
    שחקן התקפה.
    שוער.

    פחות מזה, ולא יהיה מאבק אליפות גם העונה הבאה, לפחות לא רציני ולא לאורך זמן.
     
  2. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,044
    לייקים שהתקבלו:
    6,760
    למכור גם את סלאח וגם את מאנה? זה כבר מחשבות אובדניות. לא לוקחים החלטות חשובות בזמן דיכאון לא לימדו אותך?
     
  4. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,590
    לייקים שהתקבלו:
    1,268
    מין:
    זכר
    חחח מסכים, אבל בגלל זה אמרתי הייתי שוקל
    וגם תלוי בהצעה הכספית.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,044
    לייקים שהתקבלו:
    6,760
    אני חושב שלא צריך להשתגע למרות הדעיכה הבהחלט קיצונית של שחקנים כמו מאנה, טרנט ואליסון. הפוקוס צריך להיות למצוא מחליפים* לשחקנים הפצועים התמידיים/שברור שעוזבים/הירידה אצלהם התחילה כבר לפני שכל הקבוצה קרסה: מאטיפ, מילנר, וויינאלדום, קייטה, אוקס, אוריגי, וברמה מסוימת כן גם הנדו (מבחינת פציעות) ופירמינו (מבחינת יכולת).
    *לאו דווקא אומר למכור, אלא להביא מישהו שיתפוס את המקום שלהם בסגל או יביא להם תחרות ראויה.

    למכור את מאנה ובוודאי שלמכור את סלאח אחרי עונה כזאת גרועה של כולם זאת סכנה עצומה עם כל כמה שאני סומך על הגיוסים שלנו והיכולת של קלופ לשלב שחקנים.
    2 בלמים (אחד בכיר על חשבון מאטיפ, אחד נוסף)
    מגן ימני
    ֿקשר מרכזי
    קיצוני/חלוץ
    + חזרה של אליוט. לדעתי זה אמור להיות סגל שיכול לחזור להתחרות ברמות הגבוהות ביותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/21
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,342
    לייקים שהתקבלו:
    7,490
    אני חושב שעצם העובדה שכמעט כולם נמצאים בדעיכה מטורפת מצביעה על כך שהבעיה היא בקבוצה כיחידה, ולא בשחקנים עצמם. היחיד שאני באמת משוכנע שדי גמור זה פירמינו פשוט כי הדעיכה שלו התחילה כבר לפני שנה וגם כשהכל תיקתק סביבו הוא נראה כמו כלום. בינתיים אנחנו גם לא רואים את ג'וטה מחזיר את הקבוצה להיראות כמו באוקטובר-נובמבר, אם למישהו הייתה ציפייה כזאת.

    יש פה בעיה עמוקה יותר שצריך לקוות שקלופ מזהה ומסוגל לתקן. אני לא יודע מה היא, אני חושב שזה גם מעבר לטקטיקה - השחקנים האלה נראים מרוסקים מנטלית, בכל פעם שנכנס ה1-0 זה מרגיש שהם יודעים בדיוק כמונו שהם לא ישוו.
     
    oranfu, yakov_y, Rushie ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,941
    לייקים שהתקבלו:
    2,333
    אם קבוצה מחוץ לאנגליה שמה 100 מיליון על סאלח אני חושב שצריך ללכת על זה ובענק.
    הוא סקורר מצוין ותמיד אמרתי את זה, קרח בוורידים אבל כבר לא הרבה מעבר לזה. הרעב שלו ירד, הביטחון עם הכדור ברגל ירד, מבחינת לינק-אפ פליי הוא רחוק שנות אור משחקני ההתקפה הטובים באירופה. אני אפילו אגדיל ואומר שלדעתי הוא אחד מהגרועים שיש בעניין הזה. חצי מהכדורים שמגיעים אליו עולים לנו באיבוד בסוף.
    הוא אמנם כובש את השערים אבל אני חושב שבאוברול גם הוא בירידה משמעותית וכשהוא לקראת גיל 29 יש סיכוי טוב שמכאן היכולת והמחיר שלו רק ילכו וירדו. אני חושב שגם עבורנו וגם עבורו זו יכולה להיות הזדמנות טובה להתרענן.

    טרנט כקשר- הייתי הולך על זה.
    אני כבר די איבדתי תקווה במשחק נגד סיטי כשסטרלינג חגג עליו. בעיניי הבנאדם לא התקדם במילימטר ביכולות ההגנה שלו מאז גיל 18.
    ה1 על 1 שלו פשוט נוראי, הוא לא אגרסיבי, הוא נסוג ומחכה שיתקפו אותו וכל שחקן עם טיפת זריזות מצליח לעבור אותו בקלות.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    לדעתי יש כאן התרסקות כמערכת.
    דיברתי על זה בתחילת העונה עוד לפני הפציעות שלכם, שדברים בסיסים כמו משחק הלחץ המפורסם של קלופ והקצב הגבוה ששיחקתם בו נעלם לגמרי ובגלל זה קבוצה כמו וילה למשל פירקה אותכם לחתיכות עוד כשואן דייק ואליסון היו בריאים.
    קל עכשיו להתעסק בבודדים אבל לא חושב שזה נכון. הבעיה הכי גדולה שלכם היא מי שהיה הפיתרון הכי גדול שלכם וזה קלופ. גם עם פציעות, גם במומנטום רע, אין שום סיבה שתפסידו לפולהאם בבית ותראו כמו שאתם נראים.
    קלופ בהתפרקות מוחלטת שמזכירה התפרקויות של מוריניו וצריך לשאול מה הסיבה. צורת האימון שלו היא מאוד טוטאלית, וזאת גם אולי הסיבה שבגללה הכריז גם לפני חצי שנה או שנה שבסיום החוזה יעזוב את ליברפול.
    צריך לראות מבחינה מנטלית, מבחינת אנרגיות, האם זה אותו קלופ.
    קראתי כבר כאלה שכותבים שאחרי כישלון כל כך גדול הוא צריך לעזוב, אבל זה הזוי בעיני לאור מה שהשיג במועדון.
    מעניין מאוד מה עובר לקלופ בראש, כי כל הדיבורים על שינויים נקודתיים כאלה ואחרים הם פחות רלוונטיים בעיני, השאלה הגדולה היא אצל קלופ, מה עובר אצל האדם המורכב הזה לאור השנה האחרונה ואיך הוא רואה את העתיד.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה, לא חושב שזה יקרה וזה אולי 'לא הוגן' שקלופ יעזוב אחרי שנת נפל כזו (תראו עם כל הפסד שמצטבר ברצף השלישי הזה, קשה לי להאמין גם בסיכוי הזכייה בליגת האלופות למרות שפרט לסיטי ולבאיירן כולן בינוניות), זה פשוט לא מגיע לו. והוא האיש הכי חשוב. פאולר אמר את זה יפה, אם סלאח לא רוצה להיות פה אז צריך לוותר עליו, למרות שבהשוואה למקרי קוטיניו הרי שאז ליברפול הייתה קבוצה הרבה יותר טוב\מבחינת מומנטום לפחות. אני חושב שברצף השלישי הזה סלאח הוא הכי פחות טוב, הוא באמת לא קבוצתי, לא כובש ולא מייצר כלום, הכדורגל שלו אף פעם לא היה אסתטי אבל הוא מאבד המון כדורים. אולי כשמאנה יהיה השחקן הבלעדי בהתקפה זה יעשה לו טוב. המנהיגות של ואן דייק כל כך חשובה, חוץ מסיטי אגב שהיא מפלצת אני לא רואה אופק מדהים אצל אף קבוצה באנגליה. הלחץ על טוכל יהיה פי מאה בשנה הבאה כשיתבקש גם לספק כדורגל טוב וגם תוצאות אחרות ולא להסתפק בטופ4 למשל. יונייטד? גם בה אני לא מאמין. אולי גם אנפילד יחזור..
     
  10. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,590
    לייקים שהתקבלו:
    1,268
    מין:
    זכר
    תראה, בגלל שהמצב בקבוצה הוא לא רגוע והרמוני כמו שהיה לפני כמה חודשים, הסכסוך המאנאי-סאלאחי כבר עלול להזיק עוד יותר. חושב שצריך לפתור את זה לכאן, לכאן או לכאן.

    ולהביא שחקני סגל זה טוב ויפה, אבל הבעיות האלה ממשיכות גם לעונה הבאה. אני לגמרי רואה את זה פוגע בנו מאוד
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,044
    לייקים שהתקבלו:
    6,760
    אני פשוט לא בטוח שמקור האנוכיות שלהם הוא סכסוך ביניהם. אני רואה את זה יותר מהכיוון של כשדברים לא עובדים כמו שצריך, במיוחד בכל מה שקשור ליצירת מצבים, שחקנים כמו מאנה וסלאח מרגישים שזאת אחריות שלהם לקחת את הכדור ולייצר משהו בדריבל (ובמידה רבה של צדק). פחות מוכוון אחד כלפי השני אלא כל אחד מהם בתוך עצמו.

    ולא אמרתי להביא שחקני סגל בשום שלב... מניתי את רשימת השחקנים שלדעתי צריך להתרכז בלהחליף את המקום שלהם בסגל. מתוכם: מאטיפ זה שחקן הרכב לכל דבר מבחינת מעמד, כנ״ל וויינאלדום, כנ״ל בובי והנדו שהשמטת. אני מציע להביא בלם ברמת הרכב, קשר מרכזי ברמת הרכב, וחלוץ/קיצוני ברמת הרכב. בכך מוריד את התלות בבובי והופך אותו לשחקן רוטציה, מוריד את התלות בכשירות של מאטיפ/גומז, ומוריד את התלות בהנדו תוך התחשבות בעזיבה של וויינאלדום. מגן ימני זה היחיד שאפשר לקרוא לו ״שחקן סגל״ מתוך מה שכתבתי.

    בהינתן שכל הדברים הדמיוניים האלה היו קורים, האחרונים שהייתי דואג להם זה סלאח ומאנה. במיוחד סלאח. כשהדברים מתקתקים מסביבו הוא הכי טוב בעולם בלהגיע למצבים, הוא כובש בתדירות גבוהה מאוד, זה באנקר שאי אפשר לוותר עליו כרגע. התרחיש היחיד שאני בכלל שוקל למכור אחד מהם זה אם יש לך כבר בכיס את האלאנד או אמבפה וגם אז אני חושב פעמיים.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,656
    לייקים שהתקבלו:
    18,525
    לא רואה בעיות בין מאנה וסלאח.

    המשחק נגד וילה לא מייצג כלום. משחק זוועה, אבל הוא משחק הזוי. גול בדקה הראשונה שהשוער מוסר להם מול שער ריק, שער שני במתפרצת (גול מצוין) רגע אחרי שאנחנו לא מקבלים פנדל ברור (עבירה של 200% על סלאח) וגם 3 דפלקשנים בבעיטות מחוץ לרחבה.
    לקבל 7 זה קיצוני ביותר, אבל זה כאילו משחק שכל הנסים והנפלאות קרו ליריבה שלנו.
    אני לא מתעלם מזה שהיו בעיות כבר אז, אבל זה לא משחק שמייצג יותר מדי מבחינתי, חוץ מהמזל הלא-יאומן-כמה מחורבן שלנו העונה.

    Liverpool believe they did everything possible over the course of several weeks to add reinforcements in January before pushing ahead with deals [for Kabak and Davies]. The owners are adamant they have reinvested as much as they can into the squad. #awlfc [
    @_ChrisBascombe
    ]

    אלה בעלים זבל, וכל הדיבורים לא שווים הרבה כל עוד הם הבעלים. קלופ יעשה עבודה מטורפת - נהיה בצמרת.
    קלופ לא יעשה עבודה מטורפת - נהיה אמצע טבלה.

    הקבוצה מרוסקת לחלוטין, זה ברור. זה כבר הרבה מעבר למקצועי (כי עד למשחקים האחרונים עדיין היינו הקבוצה השניה בטיבה בליגה מבחינתי).
    את הסיבות לזה רשמתי כבר והאמת שאין לי כח לחזור על זה.
    הדרך לצאת מזה היא הזרמה של כסף משמעותי בשביל לחזק את הסגל שצריך את זה.
    זה לא יקרה עם הבעלים האלה, אז צריך להיפטר מהם.
    עד אז צריך להתרגל לזה שמקום בטופ4 זה פסגת השאיפות.

    החיזוק שלנו בקיץ:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/21
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    סביבון קרואטי.


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/3/21
    Rushie אוהב/ת את זה.
  14. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,665
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    דיוס מיוס מה זה הדשא הזה.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    מסתבר שבקזאן הופתעו ממכת קור של מינוס 20 מעלות בשלב הזה של השנה ולא הספיקו לכסות את הדשא.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.