ליגת האלופות - מח' 4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/21.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    שלישי - 2/11
    19:45 וולפסבורג - זלצבורג
    19:45 מאלמו - צ'לסי
    22:00 באיירן בנפיקה
    22:00 דינמו קייב - ברצלונה
    22:00 אטלנטה - מנצ'סטר יונייטד
    22:00 ויאריאל - יאנג בויז
    22:00 סביליה - ליל
    22:00 יובנטוס - זניט

    רביעי - 3/11
    19:45 מילאן - פורטו
    19:45 ריאל מדריד - שחטאר דונייצק
    22:00 מנצ'סטר סיטי - קלאב ברוז'
    22:00 לייפציג - פ.ס.ז'
    22:00 ליברפול - אתלטיקו מדריד
    22:00 בורוסיה דורמונד - איאקס
    22:00 ספורטינג ליסבון - בשיקטש
    22:00 שריף - אינטר
     
    שי אוהב/ת את זה.
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,637
    לייקים שהתקבלו:
    7,070
    מין:
    זכר
    זה חדש הקטע הזה של שני משחקים קבועים בשעה מוקדמת? זכור לי שזה תמיד היה רק אם יש מזרח אירופאיות/סקנדינביות, ועוד הפעם דווקא קייב בשעה הרגילה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    קטע של שנתיים או שלוש.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - רוברט לבנדובסקי מצטרף למועדון המיוחד עם משחקו המאה בליגת האלופות. כבש 78 שערים עד עתה, שלישי רק לצמד האגדות כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. שיא השערים בעונה: 15, בעונת 2019/20. העונה יש לו כבר חמישה.
    - ברצלונה ב"גמר בקייב" - אנסו פאטי חזר להרכב, המאמן הזמני סרג'י עם מערך של 4:4:2. גם פרנקי דה יונג פתח ב-11, עוסמאן דמבלה כמובן על הספסל. סרג'יניו דסט נפצע בחימום. ברצלונה היא הקבוצה הספרדית הראשונה בהיסטוריה שעלתה בהרכב עם שלושה שחקנים מתחת לגיל 20 - גאבי בן 17 ו-89 ימים, ניקו בן 19 ו-303 ימים ופאטי בן 19 ויומיים.
    - ומנצ'סטר יונייטד? ממשיכה עם מערך שלושת הבלמים שלה, רגועה אחרי הניצחון הדרמטי על אטאלנטה במשחק הקודם. כריסטיאנו רונאלדו ומרקוס ראשפורד בחוד ההתקפה. מקטומיניי לצד פוגבה וברונו בקישור.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד שבונוצ'י מצליח יותר בזניט מאשר מרקיזיו -)
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,567
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    ובליגה הרוסית יצטרכו לשאול את עצמם איך זה שהבאיירן מינכן שלהם לא מצליחה אפילו לדגדג את יובה שהיא בכושר הכי גרוע שלה מזה 10 שנים.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,254
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    קצת מצחיק לשמוע את עמרי אפק. דינמו קייב חוסמת אותו התקפה אחרי התקפה, בצורה מאוד אלגנטית ללא עבירה, והוא טוען שכשדמבלה פותח מבערים הוא לא משאיר לדינמו קייב סיכוי.
     
  8. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    יום של הקטנות.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    הליגה הרוסית בירידה בשנים אחרונות. לזניט היה סגל יותר טוב לפני 5-10 שנים, למרות שהיא לא הייתה בדרך לאליפות רביעית רצוף.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,567
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    וואו עכשיו הסתכלתי בדירוג ליגות. הליגה הרוסית פאקינג מקום עשירי! אחרי הליגה הסקוטית! מאיפה באה ההדרדרות הזאת? רק מקווה ששחקני יובה לא יסתנוורו מזה שנתנו לזניט רביעיה ויחשבו שהם באמת שחקנים טובים.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,205
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    תקציבים ירדו. זרים פחות טובים מגיעים. דור רוסי בינוני מאוד חסר שאיפות שמקבל כסף לא פרופורציונלי.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,567
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    בוא נגיד את האמת אלכס, מאז שנאתכו עזב זאת כבר לא אותה ליגה :wink:
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה באסה שכריסיאנו רונאלדו הרשע מחרב את מנצ'סטר יונייטד. יש כאלה שימשיכו עם הפזמון הקבוע. עושה את ההבדל בין אולי הדחה כבר עכשיו למקום בשמינית הגמר. הגול הראשון 'הניחו לו', אמנם לא גוטי-בנזמה ב-2010 אבל לא רע בכלל, שער השני? זה כבר שלו. שער ניצחון, שער ניצחון ושער שווויון, זה יפה. הוא משחק עד לדקה ה-90, תמיד. אריק באיי כרגע הבלם הכי טוב במנצ'סטר יונייטד, לפחות לפי המשחק אתמול, היה מדהים ביחס לאחד שלא משחק. פרט לכך כמעט כלום לא עובד ודה חאה חזר לחלק מתנות. מגווייר לא יצליח בחיים להתמודד עם ספאטה אבל איך היה קל לחלוץ לנצח אותו במאבק של השער השני - מביך לגרינווד יש את המורה הטובה ביותר איך לשחק תאכלס ולא למזמז את הכדור, גם ראשפורד קצת איכזב. את הנמרצות של קבאני אני מאוד אוהב. אטאלנטה לא לומדת דבר, שוב היא הפסיקה לשחק בשלב מאוד מוקדם. היא הייתה צריכה להגיע ליותר מצבים ואפילו לנצל את זה שעניין השלושה בלמים פשוט לא עבד.

    ברצלונה עם 0:1 מה-זה-בשיניים בקייב אבל האמת שקשה להאשים אותם ואם מישהו שם כבר כובש אז שזה יהיה פאטי. דפאי מצליח לייצר יש מאין לא פעם עם דריבלים נהדרים. המטרה היא לנצח משחקים אגב ולא לשבור שיאים של Opta עם הצעירים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - שחטאר דונייצק

    https://middleeast.in-24.com/sport/temp/resized/medium_2021-10-19-0f338e99c7.Xxx

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שחזרה לנצח עם ה-1:2 הדחוק נגד אלצ'ה, אך ברור לקרלו אנצ'לוטי שהכדורגל של הקבוצה לא מספיק טוב – שיטת המשחק, מספר ההזדמנויות, השטף ההתקפי הלא קיים. אמנם גם דני קרבחאל פחות אהב את הביקורת ("אנחנו רק בנובמבר ואנחנו נשתפר"), אבל ברור ששלוש האנגליות הבכירות טובות מריאל משמעותית וכך גם באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן. בשנתיים הקודמות והמוצלחות בפרק א', ריאל צלחה בקלות את שלב הבתים וסיימה במקום הראשון (לא הפסידה). ניצחון נוסף על האוקראינים יוכל לקרב אותה למטרה ולמנוע הסתבכות מיותרת מאוד כמו בעונה שעברה. השער הבא שלנו במפעל יהיה גם השער האלף – רקורד חסר תקדים. "הקבוצה במצב טוב מאוד, זה אומר הרבה אם ננצח את המשחק, זה רגע מפתח. אם נפסיד, חלילה, ניאלץ לשחק בשני המחזורים האחרונים. בדרך כלל הקבוצה לא נכשלת במשחקים האלה", אמר המאמן. עניין לא פחות חשוב הוא התוצאות בברנבאו.

    פעם ההמנון של ליגת האלופות במקדש היה מספיק, קבוצות היו מפחדות כבר במנהרה. זה כבר לא כך, כוח ההרתעה אבד. העונה? שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בכל המסגרות. "הסגר של 41 ימים", נכתב בספרד על כך שהקבוצה לא ניצחה כבר שלושה משחקי בית, מאז החגיגה ב-22 בספטמבר על הפרצוף של מאיורקה. כוח ההרתעה אבד ונמאס לנו לטחון את המאזן שהחל להשתבש עוד בעונת הפרידה של כריסטיאנו. "התחלנו טוב מאוד עם 11 שערים בשני משחקים ואז רק אחד בשלושת האחרונים, ועוד בפנדל. אנחנו מבינים את זה. אם נשחק כמו שאנחנו משחקים – אני חושב שזה ייפתר מקרוב", אמר. כנראה שבינתיים (כמעט) הכל תלוי בוויניסיוס שזכה לאינסוף שבחים. הוא רקד על המגרש נגד האוקראינים במשחק הקודם ורשם צמד נפלא נגד אלצ'ה. אם יכבוש – ישווה את עונת השיא שלו בקריירה כשהבקיע עשרה בברזיל.

    בינתיים, מעבר לכושר הנפלא שלו - יש בעיות בהתקפה (עם כל הכבוד להשוואות הבלתי פוסקות בין ה-2.36 שריאל כובשת השנה לבין מה שהיה אשתקד עם זיזו). הקבוצה מקבלת בברכה את קארים בנזמה שזכה למנוחה (מריאנו שסובל מאף שבור – מחוץ לסגל לו תהיתם), התאמן כרגיל ויערוך את הופעתו ה-115 בליגת האלופות במדי הקבוצה. מנגד, רודריגו ייעדר. אנצ'לוטי שיבח את שחקני הכנף שלו אבל קשה להתרשם הן ממרקו אסנסיו והן מאדן הזאר. גם בספרד הגירסאות סותרות לגבי השחקן השלישי בחלק הקדמי. "כולם חשובים. זה לא אותו דבר לשחק עם ויניסיוס או אסנסיו, כל אחד והמאפיינים שלו. הזאר צריך להתאמן היטב ולהיות מוכן כשנצטרך אותו", אמר המיסטר. גם קרבחאל הגן עליו: "הוא לא מרוצה מהמצב, זה ברור, הוא יחזור להיות בין עשרת השחקנים הטובים בעולם כשיחזור לשחק באופן סדיר", אמר. אנצ'לוטי נתן כדוגמא להזאר את מריאנו – "מי חשב שזמנו יגיע? הוא בא וניצל את ההזדמנות. זה מה שהזאר והאחרים צריכים לעשות". על יוביץ', אגב, אמר המיסטר: "הוא בסדר והוא מאושר כאן. אני מנסה לתת לו כמה שיותר חיבה. הוא מתחרה מול החלוץ הטוב בעולם אבל הוא ישחק".

    זו נראית כמו הזדמנות אחרונה באמת להזאר. אם שוב לא ישחק זה יהיה עצוב מאוד, שכן אסנסיו לא מתאים לכנף. הזאר ככל הנראה ימשיך בקבוצה בחורף, כששני הצדדים מבינים שככה עדיף. עם איך שרוב שחקני ההתקפה נראים, אנצ'לוטי צריך לא לוותר ולנסות להוציא ממנו משהו. הוא לא פתח בהרכב מאז שריף ומול אלצ'ה לא נגע בכדור ושיחק הכי מעט עד עתה בתור מחליף. ואסנסיו? "עכשיו או לעולם לא" – גם לגביו, נכתב. תשע בעיטות בלבד ב-25 המשחקים האחרונים מספרים את הסיפור שלו. וזה שחקן שהיתרון הגדול שלו הוא 'הירייה'. "אמרתי לו – 'תבעט, מרקו', הכריז אנצ'לוטי. לאסנסיו לפחות יש פארטידזו אחד – נגד מאיורקה, כשכבש שלושער. לאדן אין אפילו את זה. אחד שהנוכחות שלו ממש לא מוטלת בספק הוא קאסמירו. הקשר שרשם בישול מצוין נגד אלצ'ה, יצא בזול מהפגיעה ההיא. הוא התאמן כרגיל וירשום ציון דרך ענק עם משחקו ה-300 במועדון (65 במפעל היוקרתי). הוא נעדר רק ממשחק אחד השנה ורוצה לשמור על רף 40 ההופעות בעונה כפי שעשה מאז 2016-17. מסתמן כי מנדי יחליף את הקפטן מרסלו שהיה לא רע בשני המשחקים האחרונים. אם הברזילאי כן ישולב - זו תהיה הופעתו ה-101 בליגת האלופות – כמו חברו כריסטיאנו. ואלוורדה לא ייכלל בסגל וכך גם סבאיוס ושחקן הגולף בייל.

    ומה לגבי צד ימין בהגנה? לוקאס ימשיך או לא? קרבחאל המיוסר, מת שמכת הפציעות תעזוב אותו – היה השחקן שהגיע עם אנצ'לוטי למסיבת העיתונאים. הוא דיבר בפתיחות על המצב המסובך שלו ועל השינויים שעשה. "אני רוצה לחזור לרמה הגבוהה ביותר שלי, אני מקווה שזה יקרה מהר, בקרוב. המאמן עוזר לי ומנהל את דקות המשחק שלי. החלק הפסיכולוגי היה הכי קשה, למה זה תמיד קורה לי, אבל אני נקי, זה מאחוריי. אני אשמח לחזור לנבחרת ספרד, לא שיחקתי הרבה זמן בסלקסיון". קרבחאל הזדהה עם ראמוס: "אני יכול להבין אותו, הוא הראשון שרוצה לשחק כמה שיותר, אני לא מפקפק בו לרגע. אקבל אותו בזרועות פתוחות כאן (אם חלילה פ.ס.ז' תתיר את חוזהו). הוא היה המנהיג שלנו, כעת כולם מנהיגים". הוא סיפר: "אני משנה את האימונים, את האוכל, המנוחה. יש לי דיאטה מוזרה ומחמירה מאוד, נטולת גלוטן. אני צריך לאכול ברוקולי כל היום". הוא מפרגן למנדי ("שחקן נהדר, אחד החשובים בקבוצה, הכוח והאנרגיות שלו עזרו לנו מאוד") ומסכם את המצב לקראת המשחק הקרוב: "שחטאר יודעת שהיא חייבת נקודות. אם לא סופרים אותנו כפייבוריטים בצ'מפיונס? זה לא עניין שלנו". אני מקווה שהשחקנים מכירים את זה שמפקפקים בהם - זה הזמן להוכיח. תחילה - להתקרב לשמינית הגמר.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| אדן הזאר, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    שחטאר דונייצק מגיעה למשחק מעודדת מצד אחד משני ניצחונות הליגה הרצופים, האחרון שבהם 1:4 ביתי קליל על דסנה (שני בישולים לדודו המצוין – השחקן שרשם הכי הרבה דקות בקבוצה העונה), ומצד שני אם היא עוד חולמת לעשות משהו העונה באירופה, אפילו להשתחל לליגה האירופית – נראה שהזמן שלה הולך ואוזל. היא עדיין לא כבשה שער בשלב הבתים העונה – נתון מזעזע יחד עם דינמו קייב ומאלמו. בליגה היא עדיין בשיא המרדף אחרי דינמו שלא מאבדת נקודות ומחזיקה בפסגה גם עכשיו. שחטאר כבר חילצה בעבר תיקו יוקרתי נגד מנצ'סטר סיטי באנגליה וכן ניצחה את אטאלנטה (מדובר על משחקים עם קהל) והיא חולמת להגדיל את הרזומה שלה.

    מנור סולומון, הוא ולא אחר, היה זה שכבש את השער הראשון במשחק בשבת (שערו השלישי העונה ב-18 משחקים) והביא כרגיל לכותרות גדול בתקשורת כאן. האמת ששחקן הכנף המוכשר זכה לכתבה גדולה גם במארקה – "ההעברה לשחטאר עם אישור מהצבא הישראלי", נכתב. עוד צוין כי עד ל-21 באוקטובר 2020 לא ממש התייחסו אליו כאן (בספרד), אלא שאז כבש שער נפלא נגד ריאל. "הישראלי חוזר למדריד, כעת הוא נושא את המשקל של החמישייה מהמשחק הקודם, אבל הוא שיחק רק במחצית הראשונה בה התוצאה הייתה 0:1". מנור חולם על שער ראשון העונה באירופה. את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, אגב, עשה נגד פרנקפורט של יוביץ' בליגה האירופית.

    הקבוצה מקבלת בחזרה את הבלם מיקולי מטאביאנקו שנעדר מהמשחק הקודם בין הקבוצות וכעת הוא בריא ואף עלה מהספסל ל-25 דקות במחזור האחרון. גם החלוץ ג'וניור מוראס כשיר וההיעדרות היחידה היא של לאסינה טראורה המצוין. טטה כבש בשני מחזורי הליגה האחרונים והעלה את מאזנו לשבעה בכל המסגרות. דנטיניו מסיים את חוזהו וייתכן שזה יהיה משחק הפרידה שלו. "טרם הוחלט מה נעשה לגביו. הוא יכול לשחק, נראה אם יפתח ב-11 הפותחים", אמר המאמן דה זרבי. מעניין האם המאמן ישנה את הסגנון הסופר-התקפי כולל הלחץ הגבוה מהמשחק באוקראינה. לפחות לפי מה שאמר בצורה נחרצת במסיבת העיתונאים – לא ולא. השוער אנטוני טרובין עתיד להמשיך בין הקורות על חשבון פיאטוב הוותיק, על אף החמישייה שספג (השערים בטח לא היו באשמתו).

    "אנחנו ממשיכים עם עקרונות המשחק שלנו. השחקנים עדיין לא מכירים זה את זה יותר מדי אבל התקדמנו. נמשיך עם פילוסופיית המשחק שלנו", אמר המאמן דה זרבי. "זה לא משנה שיש יריבה כה חזקה ממול". כשנשאל איך יתמודד עם ויניסיוס אחרי הפארטידזו שלו באוקראינה, אמר: "אנחנו לוקחים אותו בחשבון כמובן ("הוא מהווה דוגמא להרבה, הוא כה צעיר ומסתדר נהדר עם הלחץ בריאל מדריד") ראינו גם את הקלאסיקו, וכך גם לגבי בנזמה ושחקנים אחרים". הוא משוכנע שמדובר ב"צירוף מקרים" על כך שהקבוצה טרם כבשה במפעל. "היו לנו הרבה הזדמנויות גם נגד אינטר וכן עד לשער השלישי שריאל כבשה". המאמן שוב הצטער על היעדרותו של טראורה: "זו מכה קשה עבורנו. זה לא תירוץ, זו האמת".

    גם המגן דודו (1,575 דקות העונה, יותר מכל אחד מחבריו לקבוצה), תמך בגרסה של מאמנו: "זה לא משנה שהיריבה היא ריאל, עלינו לשחק את הכדורגל שלנו. מה שקרה בשנה שעברה הוא אחר. עלינו לשכוח מהעבר וגם מהניצחון הנהדר הזה. אני סומך על חבריי לקבוצה. ננסה לנצח מחר". כשנשאל על התבוסה בקייב, אמר: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לא שכחנו את זה. לאחר מכן טעינו. עלינו להיות רציניים. התוצאה לא תשפיע עלינו. כל שבוע זה משחק חדש. בליגה אנחנו בכושר מצוין ויש לנו פוטנציאל גדול".
    שחטאר דונייצק – הרכב משוער: אנטולי טרובין| דודו, מיקולה מטב ייאנקו, מרלון, איסמעלי| מאייקון, טאראס סטפאננקו, אלאן פטריק| מנור סולומון, טטה ופרננדו (דנטיניו)
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר נכתב לפני אלצ'ה אבל מותר לי: הזיזו אותנו אחורנית לשעה לא אטרקטיבית - כי אנחנו פשוט לא מעניינים? ואם כבר בציניות שלי בערב אלופות שמח - הזאר כובש את השער האלף! זה כתוב! ועכשיו ברצינות: לא מצפה להצגה או למשהו שדומה למשחק באוקראינה אבל כן לניצחון שקט, לעשות עוד צעד לשמינית הגמר ולשבור את הנאחס הזה בבית. אני נע בין האם הברנבאו 'מלחיץ' את השחקנים ומצד שני למרות עונת שיא של בנזמה ו-ויניסיוס אנחנו עדיין לא מספיק טובים. שחטאר תמשיך ללחוץ גבוה ולשחק התקפי, יש לנו שני מגני סלע.

    עכשיו או לעולם לא עבור הזאר. יש לי טענות אליו מכאן ועד לונדון ושום דבר שייעשה לא יזיז אותו מטר הצידה מהיותו הרכש הכי כושל בהיסטוריה של המועדון הזה, אבל אני מקווה שהמסר הובהר וצריך להשתמש בו, בטח אם רודריגו איננו. אסנסיו לא שחקן אגף, ואסנסיו, היתרון שלו הוא הבעיטה - והוא פשוט לא בועט. הזאר היה סביר נגד שריף, פעיל, לא היה רחוק שיבקיע, הוא מכדרר לא רע אבל עדיין מאוד חסר ביטחון, היום זו בהחלט הזדמנות. אנחנו עוד נצטרך אותו העונה. אם מול ויני תהיה שמירה צמודה ומשולשת - צריך לנצל את זה איכשהו, להעביר את הכדור מהר ושהקשרים באמצע ישחקו לעומק. מודריץ' פעם ב...מספק בישול של אומן, אולי גם קרוס, אבל זה לא קורה מספיק.
    אתה רואה את הסגל לקראת המשחק, פדה ואלוורדה אמנם באמת חסר אבל על פניו הסגל נראה עשיר וטוב. בפועל זה 'סגל לרוחב'. אם בטעות התוצאה תהיה טובה, אפילו 0:2 - לא בושה להחליף את בנזמה רבע שעה לסיום ולתת ליוביץ' לשחק הפעם. אמרתי כבר - המטרה היא לנצח משחקים ולנסות לפחות להרוויח עוד שחקנים בסגל ולא שקארים יישפר את המספרים לקראת הבלון ד'אור. האללה מדריד