ליגת האלופות - מח' 4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/21.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אף אחד לא יכול לדעת מה בלינגהאם הרגיש חוץ ממנו. אם הוא היה נופל 'נקי' אף אחד לא היה מתווכח שזה פנדל. בעיני דברים כאלה צריכים להישרק גם אם אין נפילה. בלינגהאם פשוט יודע שבלי ליפול הוא לא יקבל מה שמגיע לו, אז הוא לא מנסה להישאר על הרגליים ואולי גם עוזר לעצמו ליפול.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    מצד אחד מסכים איתך, מצד שני אייאקס צריכה עכשיו למצוא את התשובה כי בחצי הראשון דורטמונד בהחלט היתה יותר טובה.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני יודע שאין אלטרנטיבה, ואני יודע שלא נעים לבאס שחקן צעיר רגע אחרי שנכנס, אבל רוזה חייב להחליף את פסלאק, הוא שחקן למכבי פ"ת. כבר עדיף לשחק בתשעה שחקנים.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    מאז החילוף כל המשחק שוחק רק מהאגף הזה, וכמובן משם גם שני השערים.

    שבלינגהאם יזכור טוב טוב שאם יעבור לאנגליה הוא ייתקל במייקל אוליבר לעיתים הרבה יותר תכופות. האיש הרס לו פה הופעה של ציון 10.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    יצא גבר על קבוצה אורחת שהורשתה להביא 200 אוהדים? אל תגזים. כן עבירה צינית. ועדיף היה לאלתר משהו ולא לפתוח עם פליפה כאחד משלושה בלמים.
    מה שאני לא מבין זאת את השנאה של שגיא כהן. כאילו זאת אטלטיקו מוסקווה שכל שחקניה עשו את השירות הצבאי בגולאג.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    שאלה פה למי שבקיא בחוקים. נניח שתי קבוצות מסיימות עם שיוויון נקודות ושתיהן ניצחו אחת את השניה, לפי מה קובעים מי עולה? לפי שערי החוץ במאזן הפנימי או לפי הפרש השערים?
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    דעתי על אתלטיקו מדריד:

    טענתי את זה בקיץ 2020, ולמרות האליפות אני עדיין טוען את זה. אין למועדון הזה כיוון כל עוד סימאונה נמצא שם. המועדון הזה לא מתנהל בשיטה ובדרך הספרדיות. למעשה, צ'ולו הוא המנהל המקצועי, הוא הכל. אם צ'ולו רוצה את דייגו קוסטה הגמור ב-60 מיליון אירו - הוא יקבל. אם הוא רוצה את גריזמן בחזרה - הוא יקבל. מדיניות הרכש כל כך לא טובה.

    איזה נחמד שאתלטיקו עלתה לאיזה משחק עם 700 שחקנים התקפיים כדי להכריז שזו המועמדת ביי פאר הבכירה לזכייה בליגה, רק כדי שאחרי 45 דקות אספניול תפרק אותה וצ'ולו יחליף ל-4-4-2 במחצית (אגב, מוכר לכם? מזמין אתכם לחפש כמה פעמים לודי נכנס במחצית כי צ'ולו טעה במערך).

    אתלטיקו לקחה אליפות בזכות חצי עונה של 50 נקודות. חצי עונה. מאז ינואר שעבר (בערך הזמן שטריפייר הושעה) אין יותר אתלטיקו. למדו אותה בקלות, ה-3-5-2 כבר לא נשק מפחיד ומפתיע. ההגנה של אתלטיקו כבר לא אותו דבר. אחרי פגרת הקיץ, קיבלנו את אותה אתלטיקו של 2021. אז מה אם ההגנה לא מתפקדת, איזה שינוי נעשה בה? אז מה אם טריפייר הוא המגן הימני היחיד? נשאיר את ורסאלקו הגמור עד סוף החוזה שלו למרות שהוא מגן ימני של 4-4-2, ומקסימום אפשר להציב את יורנטה שם ולסרס את היכולות ההתקפיות שלו.

    מאז ההשעיה של טריפייר אתלטיקו שמרה על שער נקי בכל המסגרות 15 פעמים, לעומת 30 משחקים שהיא ספגה. איזו ירידה עצומה. ההגנה של אתלטיקו תצטרך לעבור עוד מהפכה בקיץ, אין מנוס.

    וכל עוד סימאונה יישאר בקבוצה, היא תמשיך להתנהל בלי פרוייקט ספורטיבי, בלי מנהל מקצועי עם סמכויות שקובע את הדרך של המועדון, ולא פועל לפי גחמות של מאמן. זה לא עובד ככה בספרד. זו הקבוצה היחידה שאין לאף שחקן בית סיכוי להשתלב בו כי המאמן פשוט לא יודע איך לעשות את זה. אבל מצד שני, אין גם רכש ברמה (לא, למנות את אינספור שחקני ההתקפה זה לא אומר רכש טוב), אז מה שמקבלים זה שוב את אדי הדלק של סימאונה.

    וכשגם השחקנים לא נלחמים מספיק טוב, מה נשאר? מה שראינו אתמול.


    במפעלי אופ"א תמיד מאזנים פנימיים.
     
    Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @RubberSoul אבל לא אמרו שמבטלים את השערי חוץ? אז עכשיו מחשיבים את זה בשקלול במידה ויש שיוויון במאזן הפנימי?
     
  9. Werewolf Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/21
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    130
    מין:
    זכר
    לפי המסמכים הרשמיים של אופ"א, אין שום התייחסות לשערי החוץ אם יש שיוויון במאזן הפנימי.
    אם יש שיוויון מוחלט, גם בהפרש השערים וגם בכמות הגולים נכבשו, אז יש התייחסות לשערי חוץ במאזן הכולל של הבית (וגם רק אחרי הפרש שערים וכמות הגולים שנכבשו), אבל הסיכוי להגיע לשם הוא אפסי.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לא מסכים עם כלום. אבל אחרי השידור של אתמול מעדיף לפרגן לך על דעות שמבוססות על ידע.
    סימאונה אחרי המשחק העדיף לא לבקר את ההגנה., במקום זה הוא ציין את הדיוק ואת המהירות של ליברפול. וברבע השעה האחרונה סימאונה מחא כפיים על כל פעולה של חבי סראנו שאחרי המשחק בסוף השבוע קיבל את הכינוי שוסטר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול להבין כל ביקורת על סגנון המשחק של אתלטיקו מדריד והייתי רוצה שינסו לשלב את ז'ואאו פליקס בכוח. אבל הביקורת על צ'ולו מוגזמת, ובואו - הם שיחקו באנפילד נגד הקבוצה הכי לוהטת באירופה, כשצ'ולו המושמץ היה זה שהדיח אותה ב-2020 וגם אז היא הייתה מפלצת. זה רף גדול מדי בכושר בו הקבוצה נמצאת. אתלטיקו לא צריכה להתנצל שהיא פתחה את 20/21 בכושר מפלצתי, טבעי שתבוא ירידה אחרי חצי כזה. היא הייתה לא רעה בכלל נגד ריאל מדריד בדרבי השני באותה עונה ובסופו של דבר הודחה נגד צ'לסי. עצם הגעתו של גריזמן הפכה את אתלטיקו בכל זאת לפחות צפויה, היא יכולה לשחק בהרבה מאוד שיטות. ועם איך שהליגה נראית, וכשאנצ'לוטי עושה קרקס - לא אתפלא אם היא תזכה באליפות גם העונה. אז את קללת הצ'מפיונס היא לא תשבור. לא נורא
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    סליחה, חשבתי ששאלת באופן כללי על ההכרעה במצב של שוויון נקודות.
     
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    חאבי סראנו קיבל דקות בגארבג' טיים. אתה רואה את מאנו סאנצ'ס מקבל מקום בקבוצה הבוגרת? אין לאתלטיקו סגנון משחק שנלמד במחלקות הנוער כדי שהילדים ישתלבו בקבוצה הבוגרת. ואתלטיקו בהחלט צריכה מגן שמאלי, אבל הבעיה היא שיש לה אחד ל-4-4-2 ואחד ל-3-5-2 (שהוא בכלל קראסקו).

    אני זוכר את ריקארד סאנצ'ס, אפילו קאיו (שלא השתמשו בו בכלל והיום הוא במארסיי), פראן מונטרו, נוון, אפילו שאפוניץ' שאין לי מושג מה הסיבה שחתם באתלטיקו (שלא קוראים לה ז'ואאו פליקס).

    מדי פעם צ'ולו משתף ילדים, אבל איך אומרים אוהדי ברצלונה על קומאן? הוא שיתף אותם, לא קידם אותם.

    עדיין, לא השתכנעתי, צ'ולו לא יכול לנהל את הסגל.

    אם הביקורת שלי היתה רק על ההפסד, אפשר לאמר שאתה צודק. מחמאות לסימאונה על יורנטה, אבל הניצחון הזה ב-2020 הביא רק עלייה לרבע גמר המפעל, כל אותה עונה היא לא נראיתה כקבוצה שמועמדת לאליפות.

    זו הבעיה, שעוד מעט שנה היא באותה ירידה בכושר. יש קבוצות שנמצאות בירידה ביכולת, אבל זה משבר קטן שחולף, לא של שנה. הסגל של אתלטיקו לא מאוזן, לא טוב, וחצי העונה ההיא היתה הבלחה בזכות שינוי בסגנון המשחק, הבלחה שנעצרה. זה שנתת דוגמה ליכולת טובה במשחק ספציפי רק מחזק את זה שזו עוד הבלחה ביכולת. ידוע שבנוקאאוט דברים יכולים לקרות, אבל לפעמים יכולים לקרות, לטובה או לרעה, דברים בניגוד ליכולת הכללית.

    איך הליגה נראית? איזה קרקס אנצ'לוטי עושה? כרגע הליגה מאוד שוויונית, ריאל לא בורחת אלא דווקא נעצרת לעיתים קרובות, גם אם מדובר בהתקפה הטובה בליגה. עם היריבות שיש לאתלטיקו היום בצמרת היא תצטרך לקוות שבסיום העונה היא תחזור לעצמה והשאר ישפכו לאגר כדי להתקרב למקום הראשון.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    המשחק של אתלטיקו נגד ליברפול ב-2020 זה מחמאה? ליברפול דרסו אותם.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    כן אבל העמידה ההגנתית של אתלטיקו באותו משחק היתה נהדרת, שמים וארץ ממה שהיה אתמול. מצד שני חשוב לציין שאתלטיקו אף פעם לא הרשימה בבתים, לפיק היא תמיד היתה מגיעה בנוק אאוט.