ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 3

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏3/11/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    שלישי - 3/11
    19:55 לוקומוטיב מוסקבה - אתלטיקו מדריד
    19:55 שחטאר דונייצק - בורוסיה מנשנגלדבך
    22:00 רד בול זלצבורג - באיירן
    22:00 ריאל מדריד - אינטר
    22:00 פורטו - אולימפיק מרסיי
    22:00 מנצ'סטר סיטי - אולימפיאקוס
    22:00 אטלנטה - ליברפול
    22:00 מידטיולנד - איאקס

    רביעי - 4/11
    19:55 זניט - לאציו
    19:55 איסטנבול בשקשהיר - מנצ'סטר יונייטד
    22:00 צ'לסי - רן
    22:00 סביליה - קרסנודאר
    22:00 קלאב ברוז' - בורוסיה דורטמונד
    22:00 ברצלונה - דינמו קייב
    22:00 פרנצווארוש - יובנטוס
    22:00 רסנבולספורט לייפציג - פ.ס.ז'
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - אינטר

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי 1:4 על הואסקה, ניצחון לא ממש רגיל בשנה האחרונה - 'ניצחון קל'. החלק הקדמי נראה טוב מבדרך כלל ובספרד לא הפסיקו להלל את 'הטריו של זידאן' - וזה הזמן של אדן הזאר (בעיקר הוא - בשביל משחקים כאלה הביאו אותו), קארים בנזמה שכבש שלושה שערים בשבוע, ומרקו אסנסיו שעדיין לא בא לידי ביטוי. כעת זו תהיה אופרה אחרת עם לחץ אטומי לאחר נקודה משש בשני מחזורי הפתיחה בליגת האלופות. ריאל מעולם לא כשלה בשלושת משחקי הפתיחה של שלב הבתים והסכנה לעוף הביתה כבר עכשיו, לראשונה בתולדותיה - מרחפת מעל פניה. "על החיים ועל המוות" - והפעם באמת. זה כל כך לא מתאים לנו. איפה הימים שריאל מדריד שלטה באירופה? המנטרה של קרוס לפני גלדבאך הייתה "גמר", הוא חזר עליה שלוש פעמים, זידאן אמר זאת שוב, הפעם אין מועד ב', לא תהיה הזדמנות לתקן. הציפיות מהקבוצה לא דומות לימי קדם ועדיין קטסטרופה בשלב הבתים לא באה בחשבון. ריאל לא ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה בצ'מפיונס והיא חוששת משיא שלילי...

    "איום הקורונה" שהיה סביר המועדון הוסר אחרי כמה שעות של פאניקה - ועכשיו תתעסקו בכדורגל. אדר מיליטאו הוא השחקן שנדבק בקורונה אתמול, המועדון חשף זאת הבוקר ושאר השחקנים שליליים. החשש היה שלאור מכת ההידבקויות בקסטיליה של ראול, שמשחקה נדחה - יהיו נדבקים נוספים. ואראן היה חוזר להרכב בכל מקרה, וכמובן שמעולם לא היה כל כך הרבה עניין ותשומת לב לגבי לוקאס ואסקס שהדאיג את הצוות המקצועי בהיותו הדבר הכי קרוב למגן ימני. הוא סבל מפגיעה קלה אך התאמן כרגיל וישחק.

    זידאן נשאל את התאכלס - האם ריאל איבדה ממעמדה באירופה והתחמק: "אנחנו רוצים להילחם על הכל, מה שנאמר בחוץ לא רלוונטי, אין קבוצות קטנות והכדורגל נהיה קשה יותר אבל זה מה שיפה". הוא הבהיר כי אין מה לעשות, זה המצב בבית - "עכשיו יש לנו משחק, בבית שלנו, אנחנו רוצים לנצח. זה גמר, אבל כל יום בריאל מדריד הוא כמו גמר". אז הגיע הזמן ששחקנים יעמדו בלחוץ. המיסטר לא חושב על עתידו, החמיא ליריבה כמאמר הקלישאה. הוא דיבר על ההתקפה ונשאל על דימיון ל-BBC. איפה אלה ואיפה אלה. עם רונאלדו היינו מתחילים משחק ב-0:1. "השחקנים כאן רוצים לעשות היסטוריה, השלושה האלה חשובים ואני בטוח שהם יראו דברים טובים. אני נהנה מכולם ורואה אותם רוצים לנצח".

    סוגייה נוספת מעבר למחמאות המוגזמות להתקפה - לוקה מודריץ' שפתח בהרכב נגד הואסקה אך סופסל קודם לכן פעמיים. גם כאן זידאן ברח מהשאלה, ונגד השחקנים האגרסיביים של אינטר הוא לחלוטין עדיף על טוני. "שום דבר לא השתנה איתו, אנחנו יודעים מה הוא בשבילנו. יש הרבה משחקים וכולם ישחקו, בכל פעם שהוא על הדשא הוא משחק נהדר. קשה לספסל שחקן כמוהו, הוא לא תמיד משחק אבל הוא חשוב". מה שעוד חשוב - ניצחון באירופה הפך למשימה קשה עבור הקבוצה הזו, כן גם עם זידאן הכל יכול. בעשרת משחקיו האחרונים בצ'מפיונס ניצחנו רק את גלאטסראיי פעמיים ואת ברוז', אוי הברוך. עונה קודם לכן? דאבלים על רומא ו-ויקטוריה פלזן החלשה וניצחון על אייאקס. גם המאזן נגד איטלקיות בברנבאו לא מניח את הדעת. התבוסה 3:1 ליובנטוס בגומלין רבע הגמר ב-2017/18, עם זידאן ועם רונאלדו - זכורה היטב, ואותה גברת גם כפתה 1:1 בברנבאו בחצי הגמר ב-14/15. הגיע הזמן שהבית יהיה בית. סה"כ המאזן של ריאל ב-35 משחקי בית נגד יריבות איטלקיות עומד על 24 ניצחונות אל מול שבעה הפסדים ועוד ארבע תוצאות תיקו. יובה ניצחה הכי הרבה פעמים בברנבאו (שלוש פעמים) והייתה האחרונה מארץ המגף שעשתה זאת. בחמשת המשחקים האחרונים המאזן הוא שלושה ניצחונות (על רומא ונאפולי), תיקו והפסד בודד לריאל.

    ואראן הגיע למסיבת העיתונאים לצד זידאן ואמר את הדברים הנכונים. כעת הגיע השלב הקשה - ליישם. הפעם יש לו את ראמוס לצידו, הוא יכול להיות רגוע. "אנחנו נרגשים ואוהבים את הלחץ ורוצים לנצח. ניתן הכל, בלי חישובים או השערות. נכון שהמצב מסובך אך אנו קבוצה טובה ומאמינים בעצמנו". כמובן שהוא פרגן לאינטר גם ללא לוקאקו ולאשרף ("הוא בחר למען הקריירה שלו וריאל תישאר מיוחדת עבורו"). הוא דיבר על היכולת שלו עם ראמוס: "אני מרגיש בנוח כשאנחנו מתגוננים כקבוצה. כשהקבוצה לא עושה עבודה טובה, הבלמים צריכים לקבל החלטות מסובכות יותר. זה נכון שללא ראמוס היינו לא טובים בליגת האלופות אבל זו עבודה של כולם. כל אחד משפר אחד את השני". מבחינתו המשחק נגד מנצ'סטר סיטי שייך לעבר. "גם כשניצחנו לא רצינו לחיות על מה שהיה". הוא טוען שהקבוצה זקוקה לכולם ושחסרה יציבות לכולן אבל זה יקרה, ושבריאל מדריד אין זמן לצעירים. גם רפא היה צעיר פעם. כעת אין זמן, בכלל אין זמן...

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2020/10/31/primera/1604172546_835355_1604172743_noticia_normal_recorte1.Xxx
    אין עוד יום. אין עוד מחר
    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, סרחיו ראמוס, רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס (לוקה מודריץ’), פדה ואלוורדה| מרקו אסנסיו, אדן הזאר וקארים בנזמה

    אינטר אמנם לא תלתה שלט במתחם האימונים - "אליפות, עכשיו", אך לנוכח הסגל המתגבש של אנטוניו קונטה, השדרוג בעונה שעברה (סגנות וגמר הליגה האירופית במהלכו רשמה הפסד 3:2 לסביליה) ועשור אחרי עונת הטרבל הבלתי נשכחת עם ז'וזה מוריניו - זוהי הציפייה. בינתיים ישנה הגנה בעייתית, קרתה מפלה בדרבי נגד מילאן (11 נקודות בלבד מתוך 18) ובעיקר חשש שהסיוט מהעונה שעברה יחזור - דז'ה-וו לפתיחת שלב הבתים אז בליגת האלופות כשאינטר לא ניצחה בשני מחזורי הפתיחה והודחה. קונטה אף פעם לא רגוע אבל גם התיקו 2:2 נגד פארמה בסן סירו עם שוויון בדקה האחרונה (ותודה לאיבן פרישיץ') בטח לא תרם. האיטלקי זעם על שחקניו שהחמיצו בלי הכרה. בשנה שעברה הנראזורי פתחו עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות ליגה כולל בדרבי וכן על לאציו ויחס שערים 2:13. השנה זה הולך קשה מאוד.

    לקראת המשחק באינטר אין שקט. מכה קשה קיבלו הנראזורי כשנודע שרומלו לוקאקו, מלך השערים הנפלא שהפגיז 34 שערים אשתקד (כמו רונאלדו נזאריו בעונת הבכורה שלו במועדון) ונתן בראש גם העונה ייעדר מהמשחק . באיטליה הגדירו את השתתפותו במשחק בגדר נס והבוקר הוא לא עלה לכר הדשא עם חבריו. לוקאקו העונה הרשית שבעה שערים בשישה משחקים עם היילייט עיקרי - צמד נגד בורוסיה מנשנגלדבאך שמנע מאינטר הפסד (2:2). "מניין יגיעו השערים", זעקה כותרת גדולה באיטליה (גאזטה דלה ספורט) שם נמתחה ביקורת על לאוטרו מרטינס שרשם החמצות גדולות נגד שחטאר דונייצק - החמצות שהיו משנות את פני שלב הבתים. הבצורת עומדת על חמישה משחקים או 418 דקות, תחליטו אתם.

    אשרף חכימי יחרוש את האגף זה ברור לכם, עד עתה בלט נגד פיורנטינה ויש לו שער ושני בישולים בקרוב ל-500 דקות, וארתורו וידאל שסומן על ידי התקשורת כ"אנטי מדרידיסטה", זכר להתבטאויותיו השונות לאורך השנים. מילאן שקריניאר אמור לחזור ולעזור לייצוב ההגנה(דייגו גודין נפרד אחרי עונה אחת בלבד) לאחר שהתאושש מנגיף הקורונה ואת המחיר יישלם אלכסנדר קולארוב שהגיע הקיץ ונראה רע. אלכסיס סאנצ'ס עשוי לפתוח בחוד לצד לאוטרו שלא ממש יציב, בעוד כריסטיאן אריקסן כנראה ימתין על הספסל ("תשאלו את המאמן למה אני לא משחק").

    נציין כי האיטלקים לא הגיעו לשלב הנוקאאוט מאז 2010/11, אז שאלקה של ראול הדיחה את אלופת אירופה המכהנת עם ניצחון כפול. לקונטה עצמו יש קוף גדול להוריד מהגב - 11 ניצחונות ב-30 משחקי צ'מפיונס. הוא לא הגיע רחוק יותר משמינית הגמר. אשתקד אינטר נכנעה לברצלונה על אף שהוליכה בקאמפ נואו ושיחקה נהדר (2:1). הנראזורי מחזיקים במאזן אימה על אדמת ספרד עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-23 משחקים אל מול 17 הפסדים. הפסדים לאספניול, ויאריאל, סוסיאדד ועוד. היה גם ניצחון אחד ענק 1:5 על ולנסיה במאסטייה בשלב הבתים ב-2004-05.

    קונטה סיפר לקראת המשחק שהיה קרוב פעמיים לאמן את ריאל (ראמוס, על פי השמועות, טרפד את המהלך ב-2018-19) אך העדיף שלא להגיע באמצע העונה וכמובן שהוא מרוכז באינטר. לקראת המשחק אמר: "קשה לי לתת תשובה אחת למה אנחנו לא כובשים. עלינו להמשיך לעבוד קשה, לייצר מצבים ולהיות יעילים. כולם צריכים להיות 'רעים', לא רק החלוצים". כשנשאל האם זה משחק כמו גמר, אמר: "כל משחק הוא חשוב, עלינו לנצח. נגד קבוצות כאלה אתה מודד את עצמך, נגד יריבה כמו ריאל שנבנתה כדי לזכות בליגת האלופות. אנחנו הולכים לסבול ואנחנו מוכנים לזה, אבל נתמודד היטב בלי לחשוש מאף אחד". על זידאן: "הוא יוצא דופן, מאמן נהדר וגם איש גדול, יש לנו יחסים נהדרים". ומה אמר וידאל? "עדיין לא הבקעתי אבל אני עובד קשה ועושה מה שהמאמן מבקש". על מפגשי העבר נגד ריאל: "היינו קרובים פעמיים (עם באיירן) אבל בסוף הקבוצתה זכתה בשנה שעברה ואני שמח. היריבות עם ריאל היא יפה, ביליתי שנתיים נהדרות בברצלונה ומקווה שמחר אוכל לחגוג את הניצחון עם אוהדי אינטר ובארסה".

    אינטר - הרכב משוער: סמיר הנדנוביץ'| דנילו ד'אמברוסיו, ואן דה פריי, מילאן שקריניאר (אלסנדרו באסטוני)| אשרף חכימי, ניקולו בארלה, מרסלו ברוזוביץ', ארתורו וידאל, אשלי יאנג| איבן פרישיץ' (אלכסיס סאנצ'ס) ולאוטרו מרטינס

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    כמה דברים. ראשית, הקבוצות לא נפגשו כלל בשנות ה-2000, צריך ללכת אחורה עד עונת 1998-99, שלב הבתים. שנית, ריאל נמצאת באוברדראפרט נגד אינטר ויש לה מאזן שלילי ב-15 המפגשים נגדה, ללא ניצחון באיטליה. וגרוע מכך - ריאל הפסידה לאינטר בגמר 1963-64, הפסד שני שלה בגמר, שנתיים אחרי שנכנעה לבנפיקה. אינטר, עם הלניו הררה על הקווים, ניצחה 1:3 כאשר מאזולה כובש צמד. רפאל בפטיסטה הרננדס פלו הצליח רק לצמק בדקה ה-70. כעבור שנתיים הגיעה חצי נחמה כשריאל הדיחה את אינטר בחצי הגמר בדרך לזכייה השיישת שלה. ריאל ניצחה 0:1 בברנבאו משער של פירי וכפתה תיקו 1:1 באיטליה.

    ברבע הגמר ב-1966-67 השיגו האיטלקים ניצחו כפול, וב-1980-81 הגיעה שוב נקמה בחצי הגמר. ריאל ניצחה 2:0 בספרד, משערים של קרלוס סנטיאנה וחואניטו, נכנעה 1:0 באיטליה והגיעה לגמר נגד ליברפול. עדיף לעצור כאן. אפרופו חואניטו - כולכם שמעתם על הרמונטדה הזו. "90 דקות בברנבאו הן הרבה מאוד זמן". אינטר חטפה כהוגן מריאל שנה אחר שנה בגביע אופ"א. בדרך לשתי הזכיות שלה בעטה ריאל את איטלקים החוצה. ריאל נכנעה 2:0 בסן סירו ב-1984-85 אבל הגיבה עם 0:3 - ותודה לסנטיאנה שכבש צמד. כעבור שנה, האיטלקים ניצחו 1:3 אבל ריאל כפתה הארכה ובה סנטיאנה הבקיע צמד. חואניטו הגדול זעם על השמחה של האיטלקים בחדר ההלבשה ואמר את המשפט האל-מותי. שחקנים סיפרו שמרוב הטירוף בחדר ההלבשה אחרי המשחק "להוכיח להם" - אפשר היה לשחק את הגומלין במדריד מייד. או לכל הפחות היה צורך במקלחת נוספת.

    ריאל המשיכה הלאה גם ברבע גמר גביע המחזיקות, ואנחנו נקפוץ למפגשים האחרונים. בית 3, עונת 1998-99, ריאל מדריד היא אלופת אירופה הגאה. היירו וסיידורף כבשו שערים מאוחרים בדרך ל-0:2 בבירת ספרד ועזרו לעצור את רונאלדו ואיבן זאמורנו האקס. "בגומלין" זאמורנו כבר הבקיע, סיידורף השווה אבל באג'יו כבש צמד בארבע הדקות האחרונות בדרך ל-1:3. ובקיצור: ריאל ניצחה את אינטר שש פעמים והפסידה שבעה משחקים, יחס השערים עדיין לטובתה: 19:20. במשחקי הבית המאזן הוא שישה ניצחונות ותיקו. באיטליה המאזן עגום: שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אם גם הפעם גלדבאך לא מנצחת.. נראים רמה מעל.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    רמה + 2-3 רמות נוספות.

    לפי הטרמינולוגיה של הבית הזה עד עכשיו, ריאל בפער ענק הקבוצה הכי חלשה.
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    עם קצת יותר ריכוז הם היו עכשיו עם 9/9

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    לא ברור למה המאמן של שחטאר חושב שהוא צריך לשחק כדורגל נסוג עם שחקנים שבנויים על טכניקה ויכולת אישית.
    גם נגד אינטר הם לא היו במשחק בכלל.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    ממש בוגרים נגד ילדים. הרבה ריספקט למרקו רוזה. עוד בזלצבורג עם דאבור ראינו את יכולת האימון שלו, ושנה שעברה גם ניצח את פיטר בוס במאבק על הטופ 4. בכלל הרבה מאמנים גרמנים מצויינים, סוג של חזרה לשנות ה-90.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    אם ערוץ הספורט מעלים עכשיו את ההורים של מנור סולומון לשידור אני מוחק את כל העלבונות שהטחתי בהם כל השנים
     
    oranfu, yakov_y ו-Walkon אוהבים את זה.
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    בדיוק חשבתי לעצמי שקאסטרו קצת דומה לקיקה סטיין.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מי אמר שחאקימי עזב את ריאל
     
    HolyMadrid ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  11. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    ראיתי את בארלה במשחק שלם אולי 10 12 פעמים ואני פשוט מאוהב בשחקן הזה. כוכב.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לי הספיקה פעם אחת, במדי קליארי, במחזור הרביעי של 18/19. איזה משחק הוא נתן נגדנו...
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  13. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אחד השחקנים היותר אלגנטיים בכדורגל היום, דומה לסוג של פעם (כולל ההוא שעומד על הקווים).

    ריאל משחקת טוב אבל מחצית מבוזבזת של אינטר. מגיעים לאזור הרחבה (הדלילה) של ריאל כל כך הרבה פעמים וכמעט לא מייצרים כלום.
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    לא מאמין שדוחפים שוב את הבחירות האלה לאולפן ליגת האלופות. התחתית של התחתית.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    צריך לבדוק כמה צמדים בהיסטוריה של הכדורגל בישלו אחד לשני כל כך הרבה כמו קרוס לראמוס. הימור שלי: לא הרבה. זה הצ'יט של הקרנות מהפוטבול מנג'ר.