ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏23/11/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,233
    לייקים שהתקבלו:
    25,762
    מין:
    זכר
    שלישי - 24/11
    19:55 קרסנודר - סביליה
    19:55 רן - צ'לסי
    22:00 בורוסיה דורטמונד - קלאב ברוז'
    22:00 לאציו - זניט
    22:00 דינמו קייב - ברצלונה
    22:00 יובנטוס - פרנצווארוש
    22:00 מנצ'סטר יונייטד - איסטנבול בשקשהיר
    22:00 פ.ס.ז' - רסנבולספורט לייפציג

    רביעי - 25/11
    19:55 בורוסיה מנשנגלדבך - שחטאר דונייצק
    19:55 אולימפיאקוס - מנצ'סטר סיטי
    22:00 אתלטיקו מדריד - לוקומוטיב מוסקבה
    22:00 באיירן - רד בול זלצבורג
    22:00 אינטר - ריאל מדריד
    22:00 אולימפיק מרסיי - פורטו
    22:00 איאקס - מידטיולנד
    22:00 ליברפול - אטלנטה

    ברצלונה ודינמו קייב מכרים ותיקים באירופה
    המפגשים המיתולוגיים בין דינמו קייב לברצלונה ב - 1997 היו אלה שהכניסו לתודעה למעשה את הקבוצה האוקראינית לצופה הצ'מפיונס הישראלי והכניסו את אנדריי שבצ'נקו לתודעה העולמית. דינמו קייב אז הרסה, דרסה והשפילה את חניכיו של לואיס ואן חאל תחילה 3:0 בקייב(סרגיי רברוב, יורי מקסימוב ויורי קליטבינצב) ואז 4:0(שלושער של אנדריי שבצ'נקו ועוד אחד של סרגיי רברוב), אך היו אלה רק שניים מתוך 8 משחקים בין הקבוצות בשנות התשעים.
    זה התחיל ברבע גמר גביע המחזיקות בעונת 1990/91. ברה"מ הייתה בדרך לקריסה ושחקנים עזבו בסיטונות את המדינה. גם דינמו קייב נפרדה מכוכביה, כולל מצ'אנוב שהתחיל את הקמפיין של מחזיקות ואז עזב במהלכו למכבי חיפה. החליף אותו בשער אלכסנדר ז'ידקוב שגם עתיד לעשות את הדרך לישראל. ברצלונה מנגד בנתה קבוצה גדולה תחת הדרכתו של קרויף והתחזקה בקיץ בחריסטו סטויצ'קוב. למרות פערי הרמות דינמו נתנה קרב יפה לקטלונים, היא גם הציגה מספר שחקנים שיהפכו למפורסמים בעשור הזה - אולג סלנקו וסרגיי יוראן בחוד וגם את המגן המבטיח אולג לוז'ני. במשחק הראשון שנערך במינוס 2 מעלות בקייב באקרו נגח פנימה את הראשון של ברצלונה כבר אחרי 5 דקות, אך סרגיי זאייץ איזן בדקה ה - 35. ברסה הפעילה לחץ ועלתה ליתרון 3:1 משערים של אוברנו לפני המחצית ופנדל מוצלח של סטויצ'קוב בדקה ה - 65. אולג סלנקו צימק ל - 3:2 9 דקות לסיום מפנדל מוצלח משל עצמו.
    בגומלין דינמו המשיכה להיאבק וסיימה ב - 1:1. סרגיי יוראן העלה את האורחת ליתרון בדקה ה - 62 ואוהדי ברסה נשמו לרווחה רק בדקת הסיום כשגיירמו אמור איזן. ברסה הגיעה עד לגמר שם נכנעה למנצ'סטר יונייטד.
    כעבור שנה, שוב בחודש מרץ הקבוצות נפגשו הפעם במסגרת גביע האלופות בעונתו האחרונה, אך כבר עם שלב בתים. דינמו קייב השתתפה בתור אלופת ברה"מ, מדינה שבינתיים התפרקה ובינתיים גם יוראן עזב לבנפיקה. ברסה לא התקשתה הפעם לנצח חלק 2:0 בקייב (חריסטו סטויצ'קוב וחוליו סלינאס) ו - 3:0 בקאמפ נואו(צמד של חריסטו סטויצ'קוב וחוליו סלינאס) - כאשר מיודעינו יורי מורוז ראה את הכרטיס האדום בדקה ה -58. ברצלונה המשיכה עד לזכיה הראשונה שלה במפעל.
    בעונת 1993/94 ההגרלה זימנה מפגש ביניהם כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. שוב משחק ראשון בקייב:

    תאריך: 15.9.1993
    איצטדיון: אולימפייסקי, קייב
    מעמד: מוקדמות ליגת האלופות, סיבוב ראשון



    הרכבים:
    דינמו קייב: איגור קוטפוב, סרגיי שמטובלנקו, אולג לוז'ני, ויקטור פונומרנקו, אנטולי בסמרטני, פאבל שקאפנקו, סרגיי מיזין(27' הורחק), סרגיי קובאלץ, דמיטרי טופצ'ייב, ויקטור לאוננקו(77' ולדימיר שאראן), סרגיי רברוב
    ברצלונה: אנדוני סוביסארטה, רונאלד קומאן, אלברט פרר, מיגל אנחל נאדאל, מיכאל לאודרופ, איבן איגלסיאס, פפ גוארדיולה, חון אנדוני גויקואצ'אה, גיירמו אמור(58' צ'יקי בגיריסטאן), אוסקר גרסיה(66' חוליו סלינאס), חריסטו סטויצ'קוב. מאמן: יוהאן קרויף

    ברצלונה כבר חשבה שתודח עונה שנייה רצוף במוקדמות האלופות, אך בגומלין ביצעה קאמבק גדול עם ניצחון 4:1 משערים של לאודרופ ובאקרו שהעלו את המארחת ליתרון 2:0 כבר תוך 17 דקות ראשונות, סרגיי רברוב החזיר את היתרון לדינמו בסיכום שני המשחקים בדקה ה - 28, אך באקרו עם השני שלו(47) ומאמנה הנוכחי של ברצלונה רונאלד קומאן עם עוד פצצה מכדור חופשי מיני רבים שלו, נתנו לברצלונה את הכרטיס לשלב הבא ובסופו של דבר היא נעצרה רק בגמר על ידי מילאן.
    Барселона - Динамо Киев 4:1. ЛЧ - 1993/94 (обзор) - YouTube

    המשחקים הבאים כאמור היו אלה שתוארו בהתחלה.

    המפגשים האחרונים היו בשלב בתים של עונת 2009/10 - ברצלונה כנראה עם קבוצתה הגדולה בהסטוריה שלה ניצחה פעמיים - 2:0 בקאמפ נואו(מסי ופדרו) ו - 2:1 בקייב(צ'אבי ומסי), מילבסקי כבש ראשון כבר אחרי 2 דקות. גיא אסולין ישב 90 דקות על ספסל ברסה במשחק הביתי שלה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכותרת הגדולה היא שליאו מסי מקבל מנוחה ובצדק, הוא צריך את זה בפן הנפשי וגם הפיזי. ברצלונה בלי הגנה באוקראינה אבל היא צריכה לגרד את הניצחון ולהבטיח את המקום בשמינית הגמר וכנראה גם מהמקום הראשון. אצל יובנטוס אני מחכה כבר לשער בכורה של כריסטיאנו רונאלדו במפעל השנה, הוא מת להתפוצץ עם איזה שלושער.

    המשולש הזה מנצ'סטר יונייטד-לייפציג-פריז סן ז'רמן הבטיח המון, קראתי דיווחים שאדינסון קבאני יפתח בחוד ואולי זה מה שהקבוצה הזו צריכה קצת - מישהו שאפשר לסמוך עליו, שיהיה רק ברחבה, שייראה לילדים איך עושים את זה ועולים על לוח התוצאות גם בערב שהכל הולך הפוך. לגבי מרכז השדה כבר קשה לעקוב מה סולשיאר רוצה ואיך ואן דה בייק משתלב. פ.ס.ז' הפעם במשחק בית ויש לה את אמבפה (שבעה משחקים בלי שער במפעל!) וניימאר אבל השאר מאוד בעייתי - אידריסה גיי בחוץ לדוגמא, פרנסל קימפבה, ותומאס טוכל בלחץ אטומי, אף אחד לא ציפה לשלוש נקודות מתשע. אם פ.ס.ז' מפסידה היום היא מודחת כמעט סופית (לא מתמטית), הרי במפגשים מול לייפציג היא תהיה במאזן שלילי ובפער שש נקודות.
    אגב זו תהיה אמירה קצת מפגרת וזקנה ואני בטח לא המאמן ומי שישברו את הראש הם זידאן, פפ, קלופ ואחרים אבל הריכוזיות הזו של ליגת האלופות מאוד אינטנסיבית וקשה פתאום גם לאוהדים, חבל שזה בום של שלושה שבועותX2.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מיעוט התגובות כאן רק מראה על שלב הבתים הנוכחי של המפעל, גם בגלל היעדר הקהל. לטעמי אם לא ההתסבכות המדהימה של ריאל מדריד, כצפוי, רק הבית של מנצ'סטר יונייטד-לייפציג-פריז סן ז'רמן היה מעניין. כולם דיברו על המשחקים בין ברצלונה ויובנטוס אבל לבסוף שתיהן די דהויות, רונאלדו לא שיחק באיטליה ולטעמי שניהם לא ישחקו במחזור הסיום.

    *אני בטוח שלכל אוהד של יונייטד עבר בראש 'זה שער של סקולס' כשברונו חיכה לכדור אחרי הקרן ושלח פצצה אדירה לחיבורים. קלאסה מצידו גם לוותר על הפנדל.
    * לא ראיתי את הספסל של פריז סן ז'רמן מתוח ככה הרבה זמן כמו בדקות האחרונות ב-0:1 על לייפציג, כנראה שגם לכוכבים די מלאים בעצמם ופרימדונות כמו ניימאר ואמבפה אכפת מה קורה בקבוצה מדי פעם. אמבפה צריך לבעוט איזה פנדל או משהו כדי להוריד לחץ אם כי אתמול היה נכון שניימאר יעשה זאת, בכל מקרה שמונה משחקים בלי שער בצ'מפיונס זה מדאיג, ופ.ס.ז' נראית קטסטרופה.
    * אם לא אמרתי מספיק מילים טובות על מוראטה - הגיע השער אתמול - למישהו היה ספק שהוא לא יעשה זאת? השווה את עונת השיא שלו במפעל מ-2014/15 אם כי כמובן אז כל שער היה חשוב מהשני. גם רונאלדו עם שער גדול.

    כמה משחקים הם היו צריכים כדי לכבוש 15 שערים בצ’מפיונס?
    ארליג הולאנד: 12 משחקים
    ואן ניסטלרוי וסולדאדו: 19 משחקים
    קיין: 20 משחקים
    שבצ’נקו: 22 משחקים
    לבנדובסקי: 25
    ניימאר: 26
    אמבפה: 27
    בנזמה ומסי: 29
    הנרי: 31
    ראול: 33
    אטו: 41
    כריסטיאנו רונאלדו: 51

    הנורבגי הגיע ל-17 שערים ב-13 משחקים העונה, כלומר אחד יותר מאשר בחצי העונה שלו אשתקד. הוא מפלצת כדורגל בפעם האלף, חייב לעזוב כבר אחרי תום העונה הזו ולא לחכות ל-2022. וכן, קבוצה תצטרך לשלם עליו בנדיבות, אני מאוד מקווה שזו תהיה ריאל מדריד, ואולי אפילו אני בטירוף להביא אותו יותר מאמבפה שהפך לאובססיה. דורטמונד ולאציו צועדות לשלב הבא אבל זה עשוי להיות קריטי עבורן מי תסיים ראשונה. ללאציו יתרון מצד אחד בגלל הניצחון באיטליה, ומנגד דורטמונד עם יותר נקודות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אינטר - ריאל מדריד

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/11/23/16061293272182.Xxx

    לפני שלושה שבועות זה היה מותח ומורט עצבים עבור שתי הענקיות כאשר ריאל ניצחה 2:3 בספרד בזכות שער מאוחר של רודריגו והערב בסן סירו זה יהיה אפילו יותר. אף אחת משתי קבוצות העל לא רוצה לסיים את דרכה כבר בשלב הבתים. לוקאקו חוזר להרכב אינטר אחרי שנעדר מהמשחק הקודם במפעל, למצ'אפ מול הזאר שיש לו הרבה מה להוכיח. בנזמה ייעדר, אינטר "זקוקה לקפיצת מדרגה" כפי שאמר מאמנה. ועוד פיקנטריה: ריאל זכתה בגביע אירופה ה-11 שלה בסן סירו אך לא ניצחה שם מעולם את אינטר או מילאן...

    ***********

    אינטר מגיעה למשחק עם הגב אל הקיר מצד אחד לאור ההפסד 3:2 במדריד במחזור השלישי, ומצד שני נושמת לרווחה אחרי 2:4 על טורינו בליגה. אנטוניו קונטה, שניצח רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים, כבר הרגיש את הכותרות הזועמות בעיתונים, אלא שהנראזורי הצליחו להפוך פיגור כפול. בשעה של כדורגל מצוין הם כן נראו כמו מועמדים לסקודטו. אצל אינטר, בגדול – ההתקפה עובדת: 20 שערי זכות אחרי שמונה מחזורים, מה שלא קרה בשנות ה-2000, וההגנה מזייפת, מקרטעת. המאמן קונטה טוען שהקבוצה איבדה את הטירוף, הרעב וה"אש" שאפיינו אותה בשנה שעברה וכל הזמן חופרת לעצמה בורות מתסכלים. השחקן המסוכן ביותר? אתם יודעים, מי הוא זה שלמזלנו הרב לא שיחק בספרד.

    רומלו לוקאקו שפתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה ההיא (במדי אינטר, כמובן) – הבקיע פעמיים ובישל גם אלכסיס סאנצ'ס. לאוטרו מרטינס שעלה מהספסל הוסיף. החלוץ הבלגי עם תשעה שערים בשמונה משחקים העונה בכל המסגרות ובסך הכל 43 שערים ב-59 הופעות בנראזורי – שער אחד יותר ממה שכבש במנצ'סטר יונייטד ב-96 משחקים. הוא הגיע ל-30 שערי ליגה במועדון ב-43 הופעות, בדיוק כמו כריסטיאן ויירי ורק רונאלדו-פנומנו עשה זאת מהר יותר ממנו. "אנחנו עדיין לא קבוצה מספיק טוב, סבלנו יותר מדי", אמר מול המצלמות, הישיר מבט. השילוב שלו עם לאוטרו נהדר, הוא לא צריך יותר מדי מצבים כדי לכבוש. אפשר לומר שמדובר בשחקן הרכש הטוב ביותר של אינטר בעשור האחרון. לחלוץ וללאוטרו יש חגיגה מיוחדת של כיבוש - תנועה של רובה, משום שהם משחקים באותו משחק.

    למעשה, אינטר רוצה להביא מהאופי שהפגינה בליגה גם לאירופה – היא השיגה שבע נקודות מעמדת פיגור – הכי הרבה. אולם, באירופה זה לא זה, עם כל הכבוד להגעה לגמר הליגה האירופית. בשנה וחצי האחרונות הנראזורי ניצחו רק פעמיים בצ'מפיונס ורשמו מנגד ארבעה הפסדים. אשתקד הם נכנעו לברצלונה בהרכב משני בסן סירו (המשחק בו כבש אנסו פאטי), מה שגזר עליהם לנשור לליגה האירופית. תרחיש דומה קרה גם ב-2018/19, דווקא אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה על חשבון פ.ס.וו איינדהובן וטוטנהאם. ב-14 האחרונים המאזן של האיטלקים בצ'מפיונס הוא 4:5:6.

    לקראת המשחק הקרוב, לאוטרו יחזור להרכב במקומו של אלכסיס. הקבוצה בהמתנה למרסלו ברוזוביץ' שנעדר בגלל נגיף הקורונה, וטבעי לצפות שאשרף חכימי יהיה טוב משמעותית בהשוואה לתצוגת הנפל שלו בספרד, עם או בלי קשר לקללת האקסים. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב שזוהי צומת דכגים עבור אינטר, משחק שמגדיר עונה וישפיע ישירות גם על מה שקורה בליגה. המגן-קשר ספג ביקורת על היכולת המאכזבת שלו, בינתיים, בקבוצות גדולות אין זמן להתאקלם (בישל במשחק האחרון ובסך הכל יש לן שער ושלושה בישולים). אין ספק שלמרות השיטה המוכרת לו היטב מבורוסיה דורטמונד - הוא חווה קשיי השתלבות. גם ארתורו וידאל שעדיין לא מביא את המנהיגות הנדרשת, שחקן עליו קונטה התעקש כל כך - לא יצא נקי.

    קונטה ירה לקראת המשחק: "זה כמו גמר, אני מסכים לחלוטין, אין יום אחר. הקבוצה הוכיחה למה היא מסוגלת אבל עדיין לא עשתה את קפיצת המדרגה. עלינו לשחק עם יותר תשוקה, יותר ריכוז ויותר אחריות". הוא גם לא מתרשם מההיעדרויות בריאל: "מצחיק אותי שהתקשורת עוסקת בזה, יש להם סגל עשיר עם הרבה שחקנים טובים". האיטלקי רגיל ליחסי האהבה-שנאה עם התקשורת, ללא ספק, ואוהב להעביר מסרים: "אני הייתי מוכן לזה, שיציירו את העבודה שלנו כשלילית כל הזמן, אך כנראה שהשחקנים שלי לא. עלינו לענות על כר הדשא". המאמן פסל אפשרות של שילובם של לוקאקו-לאוטרו-אלכסיס יחד ואמר שהסגנון התקפי בכל מקרה אבל אסור לשחק ללא איזון.

    הקפטן סמיר הנדנוביץ', השוער הוותיק שיפתח בין הקורות כמובן, העביר מסר שהקבוצה סובלת מטעויות רבות בכל משחק, לדבריו - הם פשוט בועטים בדלי. "אני לא חושב שנפלנו מאף יריבה העונה בליגת האלופות אבל לא סיפקנו תוצאות. עלינו ללמוד ממה שקרה. גם נגד ריאל מדריד שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל הפרטים הקטנים עשו את ההבדל. לפעמים אנחנו מסבכים את עצמנו בכוח". השוער ניתח שקבוצתו זקוקה לעוד שבע נקודות כדי להעפיל לשלב הבא. "יש לנו עוד שלושה משחקים, הכל מונח על הכף, עלינו שכל השחקנים יעלו את הרמה", אמר. העונה הוא שמר על שער נקי פעמיים בלבד בכל המסגרות, ספג 18 שערים ב-11 משחקים. אינטר גם זקוקה לשוער שלה.

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי התיקו 1?:1 בוויאריאל שהתקבל בשוויון נפש וזה אולי הכי גרוע - עד כמה המצב התדרדר והרף ירד משמעותית. ומצד שני, קשה היה שלא לחשוב שהמשחק בסאן סירו הוא משחק העונה, על החיים ועל המוות. אשתקד ריאל כבר יצאה מהברוך אחרי פתיחה מגומגמת אבל הפעם זו לא גלאטסראיי אלא אינטר. בימים כתקנם היינו שאומרים שהגיע הזמן לכבוש יעד חדש - סאן סירו, מגרש בו ריאל לא ניצחה מעולם, בתקשורת דיברו על הניסיון הרב של השחקנים. "אנחנו צריכים עוד התעלות במפעל הזה, עוד כוח ואחדות", הגדיר מצוין לוקה מודריץ', הבעיה היא שעבר זמן רב מאז קייב (ה-1:3 על ליברפול), והסגל חסר מאוד.

    מניין להתחיל? מאזן האימים בלי סרחיו ראמוס הפצוע? - ריאל הפסידה בשבעה משמונת משחקיה האחרונים בלעדיו במפעל ("אנחנו יודעים עד כמה הוא חשוב אבל הוא לא יהיה הפעם, וסטטיסטיקות נועדו כדי להישבר", הבהיר זינדין זידאן) - והגיע זמנו של רפאל ואראן, שיענוד את סרט הקפטן - לקחת מנהיגות באמת ולעזור לריאל להפסיק להיות מסננת מאחורה - שמונה משחקים ברציפות בהם היא חוטפת. גם פדה ואלוורדה המנוע חסר מאוד בקישור. וזה לא נעצר כאן - ההיעדרות של קארים בנזמה, החלוץ הבכיר שלנו, חצי ממשחק ההתקפה, שדווקא כבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים? גם ככה ההתקפה של ריאל סופר-מגמגמת, וזה יהיה לא פשוט בלעדיו. קארים לא הצליח להתאמן במשך שבועיים.

    זוהי תהיה שעתו של מריאנו שכבש בשבת והיה לא רע בכלל עד שנגמר לו האוויר. כמובן שהוא שחקן בסגנון אחר, עשה מה שהוא יודע - לרוץ אחרי הבלמים, להציק, להתאבד על כל כדור, נתן גול שבנזמה לא ממש מסוגל להבקיע עם ההתעופפות הזו ברחבה. השאלה היא מי יספק לו את הכדורים. אדן הזאר? כבר נמאס לדבר עליו. ויניסיוס או רודריגו? כלל לא ברור מה יהיה המערך של המיסטר זיזו. אל תופתעו אם נראה את לוקאס ואסקס כצלע השלישית בחלק הקדמי כדי שיעזור גם הגנתית לקרבחאל (על המגן נכתב שהוא 'עשה ראמוס' ולקח מנהיגות). רק זידאן יודע: 4:4:2, אולי 4:3:3, הוא חייב למצוא פיתרון לכל ההיעדרויות. לפחות קאסמירו בסגל, ייקח פיקוד בקישור אחרי שהתאושש מנגיף הקורונה, ויהיה חייב להיות בשיאו מה שלא ממש קרה העונה. קאסמירו גם ריגש לפני המשחר כשאמר: "אנחנו חיים ונושמים בשביל ליגת האלופות" והוסיף שריאל מדריד תמיד רוצה לסיים במקום הראשום. "זה תלוי בנו". אין ספק שהראיון לאתר אופ"א היה מרגש.

    כן, כבר כמעט שכחנו את הימים הקסומים האלה במפעל. זידאן בטח לא רוצה להיות זה שחתום מצד אחד על שושלת מטורפת, כזו שהחלה באותו מגרש בדיוק עם הדרמה העוצרת נשימה נגד אתלטיקו מדריד והזכייה בגביע ה-11 (אפשר גם לומר: אחד מתוך שלושה), ומצד שני גם על כתם – הדחה ראשונה של המועדון הגדול בתבל בשלב הבתים. "זה משחק חשוב מאוד, כמו גמר", הבהיר זידאן, שלא ממש התעסק בנוסטלגיה רק אמר: "לא השתניתי בהשוואה לערב ההוא, פשוט יש לי נסיון של עוד ארבע שנים כמאמן". הצרפתי הבהיר שלא יסתפק בתיקו - "אנחנו תמיד רוצים לנצח, ניתן הכל על המגרש".

    זידאן לא חסך בתירוצים. "נגד אינטר זה נורמלי שהיו דקות קשות, ככה זה בכדורגל וזו קבוצה גדולה. זה נכון שיש לנו עליות וירידות. אני חושב שזה לא אופייני רק לריאל מדריד, זו עונה קשה לכל הקבוצות, עם עומס משחקים והרבה פציעות". זידאן לא הבטיח שהקבוצה תשיג תוצאות טובות יותר אחרי עומס המשחקים. מה שהוא כן צריך לדאוג - להשתפר. "אנחנו עובדים על שיפור ההגנה ורוצים לכבוש יותר שערים".

    לצידו של המאמן ישב מודריץ'. כריסטיאנו כמובן כבר לא פה, ראמוס פצוע, מרסלו לא רלוונטי, גם בייל איננו ובנזמה לא ישחק, וכך יוצא שהקרואטי, יחד עם טוני קרוס, מהשרידים הבולטים של השחקנים שנתנו את הטון במפעל. חשיבותו קריטית - ההשתחררות מלחץ, המיקום, הובלת הכדור. במשחק בספרד הוא עלה מהספסל וכעת זה משהו שזידאן לא יכול להרשות לעצמו. לוקה אמר שוב שהוא רוצה לפרוש כאן אך זה לא תלוי בו, כוחו במותניו וכשהוא לא משחק זו החלטה של זידאן. "אנחנו לא בשיא שלנו, עלינו להשתפר, ככה קשה לך לנצח משחקים, חסר לנו קצת מכל דבר, בעיקר - לא היינו בסגל מלא העונה. קארים חשוב מאוד, הוא עוזר לייצר מצבים, אבל כל אחד ייתן מעצמו יותר. אנחנו תמיד הולכים עם המאמן עד הסוף ולא מפקפקים בו לרגע". מודריץ' סיכם: "אני מקווה שנהיה בשיא שלנו". גם אנחנו. קבוצה גדולה יודעת להתעלות במשחקים הגדולים. עשינו את זה בקאמפ נואו. הגיע הזמן. אחרת לא רק שיהיה לנו מאוד עצוב - האדמה תרעד..

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, רפאל ואראן, נאצ'ו, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', מרטין אודגור (לוקאס ואסקס)| אדן הזאר ומריאנו דיאס
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @alexshw נשארו רגליים בכסא של קסטרו?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההרכב של ריאל מדריד נגד אינטר:

    https://pbs.twimg.com/media/EnsJkQBXYAMcD6z?format=Xxx&name=medium

    לא יודע אם שמתם לב אבל בניגוד לבדרך כלל לא כתבתי כלום על המשחק הזה, מאז ה-3:2 שהפסדנו לשחטאר אני די בסטרס שנודח בבתים, אנחנו משחקים רע מאוד ושלומיאליים. קל ללחוץ אותנו, אין לנו רעיונות בהתקפה. זידאן לוקח הימור ענק, אני מניח שהוא לא טיפש וכנראה קאסמירו לא התאושש באמת, אבל מקווה שהוא יוכל לסחוב מחצית כי הקישור שלנו מאוד-מאוד רך, מודריץ’ הכי קרוב לאגרסיבי אצלנו. אני שקט יותר עם קרבחאל ובטוח שלוקאס יהיה חצי מגן אבל ראמוס חסר והפעם אין הנחות - לוקאקו בפנים.

    קצת מספרים-חישובים: חישובים . אם ריאל תפסיד חלילה, היא תגיע לצמד המחזורים האחרונים אם ארבע נקודות בלבד במאזנה, ורק 20% מהקבוצות בעבר הצליחו להעפיל. עם חמש נקודות, במקרה של תיקו הערב, הסיכוי שלה להעפיל צומח ל-51%, ועם ניצחון - 74%. גם אם תפסיד, ריאל תהיה בשמינית הגמר אם תנצח את שחטאר דונייצק בחוץ ואת בורוסיה מנשנגלדבאך בביתה. זה די מנחם אותי שזה עדיין תלוי בנו אם נפסיד היום.

    הזאר שלוש שנים לא כבש שער בליגת האלופות, הגיע הזמן, אבל עזבו - אני קונה אפילו את היכולת שלו בחודש וחצי הטוב שלו אשתקד, עם השיא נגד פריז סן ז’רמן, היה נראה שאוטוטו המספרים יגיעו אבל היה כיף לראות אותו. מריאנו ייתאבד ברחבה על כל כדור ולאינטר יש הגנה לא טובה, היא חסרה את ברוזוביץ’, נקווה לנס. שחקן המפתח שלי - רפאל ואראן, קודם כל לא לספוג. הערב, נגד אינטר, כשיענוד את סרט הקפטן ויוביל את החבורה שלנו אל כר הדשא בסאן סירו, עם חזה נפוח - זו תהיה ההזדמנות הגדולה שלו להוכיח שהוא מסוגל להיות מנהיג. אולי גם ביום שאחרי ראמוס. אנחנו מאמינים בך, רפא. יש לנו זכרונות טובים מסן סירו בגלל הגמר ההוא והלוואי וננצח שם סוף-סוף. האללה מדריד!
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אי אפשר להאשים אותי שאני אוהד אינטר אבל ריאל ופנדלים...
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,233
    לייקים שהתקבלו:
    25,762
    מין:
    זכר
    וידאל אולטרה אידיוט

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אחד לאחד אותו משחק ידוע לשמצה של יובה. חמור אנגלי על המשרוקית, מקפחים יריבה של ריאל, שחקן מתפרץ על החמור ומקבל אדום.
     
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    וידאל אידיוט, אבל זה היה פנדל.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    וידאל לא אידיוט בדיוק כמו שבופון הוא לא אידיוט. כשאתה רואה את החוסר צדק צוחק לך בפנים קשה לא לצאת מהכלים. ובמקרה של וידאל זה כבר פעם שניה ששופט מתגייס למען ריאל נגד הקבוצה שלו, בפעם הקודם הוא הלך אליו לחדר הלבשה בשביל להרביץ לו.
     
  12. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני בטוח שאם וידאל לא היה מתפרץ כמו שור זועם, השופט היה הולך ל-VAR ומשנה את ההחלטה. ההתנהגות של וידאל הכריחה את השופט לעמוד על שלו.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מה הקשר בכלל. שופט צריך ללכת לואר בלי קשר אם העליבו אותו או לא. אם הוא לא הלך לואר רק בגלל וידאל אז צריך לפסול לו את תעודת השופט מיד אחרי המשחק.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  14. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    זה הרצוי, המצוי הוא ששופטים הם בני אדם שנעלבים וזה עלול להשפיע על שיקול דעתם.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אז אותו שופט מועל בתפקידו. וידאל העליב אותך? סבבה תרחיק אותו, איך זה קשור בכלל לואר? אתה עכשיו דפקת קבוצה שלמה, דפקת את כל האוהדים שלה, דפקת את הרוח הספורטיבית בגלל בן אדם אחד שהעליב אותך. אם אנתוני טיילור לא נזרק מליגת האלופות אחרי המשחק הזה מצדי שיסגרו את המפעל.