ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 6

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏7/12/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    שלישי - 8/12
    19:55 לאציו - קלאב ברוז'
    19:55 זניט - בורוסיה דורטמונד
    22:00 צ'לסי - קרסנודר
    22:00 רן - סביליה
    22:00 ברצלונה - יובנטוס
    22:00 דינמו קייב - פרנצווארוש
    22:00 פ.ס.ז' - איסטנבול בשקשהיר
    22:00 רסנבולספורט לייפציג - מנצ'סטר יונייטד

    רביעי - 9/12
    19:55 איאקס - אטלנטה
    19:55 מידטיולנד - ליברפול
    22:00 באיירן - לוקומוטיב מוסקבה
    22:00 רד בול זלצבורג - אתלטיקו מדריד
    22:00 אינטר - שחטאר דונייצק
    22:00 ריאל מדריד - בורוסיה מנשנגלדבך
    22:00 מנצ'סטר סיטי - אולימפיק מרסיי
    22:00 אולימפיאקוס - פורטו

    נוסטלגיה - סנסציה במינכן
    בסיבוב הראשון של גביע אופ"א בעונת 1995/96 כל שלושת הנציגות הרוסיות קיבלו מועדוני פאר אירופיים: רוטור את יונייטד, אלניה את ליברפול ואילו לוקומוטיב קיבלה את באיירן.
    לפני ההמראה למינכן כל אנשי הקבוצה ממוסקבה הגיעו לאחת הכנסיות וקיבלו ברכה מכומר וזה עבד

    תאריך: 12.9.1995
    איצטדיון: אולימפי
    מעמד: גביע אופ"א, סיבוב ראשון



    הרכבים:
    באיירן: אוליבר קאן, מרקוס באבל, תומאס שטרונץ(16' כריסטיאן נרלינגר), תומאס הלמר, צ'יריאקו ספורצה, דיטמר האמאן, אנדראס הרצוג(72' מרסל ויטצ'ק), כריסטיאן ציגה, מהמט שול, יורגן קלינסמן, אלכסנדר ציקלר(46' אלן סוטר). מאמן: אוטו רהאגל
    לוקומוטיב מוסקבה: סרגיי אובצ'יניקוב, איגור צ'וגאיינוב, סרגיי גורנקו, אנדריי סולומטין, אלכסיי אריפולין, אלכסיי קוסולאפוב, יורי דרוזדוב, אולג ילישב, יבגני חרלאצ'יוב, סרקיס אוגנסיאן, אולג גארין(81' ולדימיר מאמינוב). מאמן: יורי סיומין

    זה היה ניצחון ראשון ליורי סיומין במפעלים אירופיים וממש לא האחרון. צפויים לו עוד הרבה ניצחונות גדולים, אך כאן הוא לא הספיק. באיירן באה לגומלין במלוא המרץ ובמלוא הכוח ודרסה את לוקומוטיב 5:0 - קלינסמן חגג צמד, הרצוג, שול ושטרונץ השלימו.
    Локомотив - Бавария 0-5 1995 год - YouTube
    באיירן עשתה את כל הדרך עד לזכיה ואילו קלינסמן כבש לא פחות מ - 15 שערים בקמפיין כולו, אך רהאגל לא זכה להניף את הגביע הזה, שכן הוא ימים ספורים לפני הגמר הראשון ופרנץ בקנבאואר עמד על הקווים.
     
    YYY אוהב/ת את זה.
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אולג ילשב מהפועל חיפה?
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    כן. היו לו בתווך 3 עונות מוצלחות בדרום קוריאה.
    קשר טוב.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שני אירועים גדולים על הפרק מחר.

    האחד כדורגל נטו: מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן או לייפציג, לשלושתן תשע נקודות - מי תודח מ"בית המוות"?
    השני - כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, בדיליי של כחודש וחצי - נפגשים לראשונה מאז מאי 2018 בקלאסיקו.

    [​IMG]


    מה הן צריכות כדי לעלות?
    מנצ’סטר יונייטד: תעפיל אם לא תפסיד ללייפציג. תיקו יספיק לה למקום הראשון אם פריז סן ז’רמן לא תנצח.
    פריז סן ז’רמן: תעפיל אם לא תפסיד לבשאקשהיר. אם תפסיד, היא תעלה רק בתנאי שהמשחק השני לא יסתיים בתיקו.
    לייפציג: תעפיל אם תנצח את מנצ’סטר יונייטד או אם תשיג תיקו ופ.ס.ז’ תפסיד לבשאקשהיר. תסיים ראשונה אם תנצח את יונייטד ופ.ס.ז’ לא תנצח.

    לייפציג – מנצ’סטר יונייטד (22:00)
    השדים האדומים ניצחו בחמישה מששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות אך ההפסד הבודד בריצה הזו, 3:1 נגד פריז סן ז’רמן דווקא בבית – גרם לכך שעליהם להיאבק על ההעפלה במחזור האחרון. השדים האדומים יחסרו את פרד המורחק וכן את הפצועים הטריים אדינסון קבאני ואנתוני מרסיאל, כך שנראה שמייסון גרינווד, שכבש בשבת נגד ווסטהאם, ישמור על מקומו בחלק הקדמי.
    ברונו פרננדש ומרקוס ראשפורד שעלו מהספסל במחצית במהלך ה-1:3 על ווסטהאם ביום שבת, ישובו ל-11 וישחקו לצד פול פוגבה שכבש שער נהדר בדרך למהפך בלונדון וצפוי לשמור על מקומו במרכז השדה.
    פוגבה סיפר בינתיים על העונה שעברה עליו: "אני מרגיש מצוין סוף סוף, זה כיף לחזור לשחק. הייתה לי פציעה ארוכת טווח ולאחר מכן לא הייתי מוכן פיזית בגלל הקורונה. הרגשתי שאני שוב מסוגל לשלוט בקצב המשחק. אני שחקן קבוצתי. הייתי אומר למאמן הכושר שלנו שאני מרגיש מוזר – זה לא אני. הייתי מתעייף מהר והיה לי קשה יותר לנשום. ניסיתי לתת הכל, שוחחתי עם המאמן ואמרתי לו ‘נראה איך יהיה במשחק הבא’. לקח לי הרבה זמן לחזור". לאחר המשחק הגורלי בליגת האלופות, יונייטד תפגוש בשבת את מנצ’סטר סיטי בדרבי הגדול. הצרפתי מוכן לקרב: "יש לנו שני משחקים גדולים. אנחנו יודעים שאלה משחקים מכריעים. עלינו להמשיך במנטליות המנצחת הזו, תמיד. נרצה לשמר את המחצית השנייה נגד ווסטהאם. אסור לנו להיות מרוצים מכל תוצאה אחרת".
    לייפציג, כזכור, השיגה ניצחון דרמטי 3:4 על בשאקשהיר בתוספת הזמן של המחזור הקודם בזכות שער של אלכסנדר סורלות’ שהותיר אותה בתמונה. ביום שבת הקבוצה של יוליאן נגלסמן הוכיחה שאסור לזלזל בה כאשר סיימה בתיקו 3:3 נגד באיירן מינכן ביום שבת על אף שנתנה מנוחה לשחקנים בכירים. כעת, דני אולמו ויוסוף פאולסן ישובו להרכב. לצערם של הגרמנים, הבלם דאיוט אופמקאנו יחמיץ את המשחק בשל השעיה (כרטיסים צהובים). המגן\קשר אנחליניו הוא השחקן המסוכן ביותר בקבוצה העונה עם שישה כיבושים וארבעה בישולים בכל המסגרות. נזכיר כי במשחק באנגליה השיגה יונייטד 0:5 ענק. כיצד זה יסתיים הפעם?


    פריז סן ז’רמן – איסטנבול בשאקשהיר (22:00)
    סגנית אלופת אירופה העפילה לשלב שמינית הגמר בכל שבע השנים האחרונות ומצפה, כמובן, לעשות זאת גם הפעם. במהלך ה-1:3 על מונפלייה ביום שבת, העניק תומאס טוכל מנוחה לכוכביו. כעת, ניימאר שכבש באולד טראפורד ישוב להרכב וכך גם הקפטן מרקיניוס, מרקו וראטי וקיליאן אמבפה.
    הצרפתי חגג את שערו המאה במועדון כשעלה מהספסל אך הגיע הזמן מבחינתו לשבור את הבצורת בליגת האלופות. אמבפה לא כבש כבר תשעה משחקים במפעל, מאז שהבקיע ובישל עוד שלוש פעמים ב-0:5 על גלאטסראיי לפני 361 ימים (ב-11/12/19). בעוד בפ.ס.ז’ יעשו הכל כדי לשמור עליו, הבוקר אביו של החלוץ, ווילפריד אמבפה, סיפק ציטוט די שנוי במחלוקת בראיון לרדיו מונטה-קרלו. כשנשאל האם השמועות על עתיד בנו מפריעות לו, השיב: "למה שזה יפריע לנו? הוא משחק בקבוצה נהדרת ומוקף בשחקנים מעולים, זה עוזר לו להתקרב אל עבר הגשמת החלומות שלו".
    המאמן תומאס טוכל התחמק מהשאלות על אמבפה ואמר לקראת המשחק: "זה כמו גמר גביע שלישי עבורנו". היריבה, מצדה, תסיים אחרונה בבית בכל מקרה, אך כבר הצליחה להשיג ניצחון מפתיע על מנצ’סטר יונייטד. הטורקים יירצו לקטוע רצף לא נעים של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, מה שדרדר אותם בין היתר גם למקום התשיעי בליגה המקומית.


    ברצלונה - יובנטוס (22:00)
    "הדו קרב הנצחי חוזר", נכתב בתקשורת הספרדית (שער הספורט) לקראת המשחק ואפילו בברצלונה הקדישו ציוץ מיוחד. בארסה, בזכות ה-0:2 בטורינו, בדרך הבטוחה לסיים כאלופת הבית. רונאלדו עדיין לא כבש באף משחק נגד מסי בליגת האלופות – בשני חצאי הגמר ב-2007/08 במדי מנצ’סטר יונייטד, בגמר כעבור שנה וכן בשני חצאי הגמר במדי ריאל מדריד בקלאסיקו ב-2010/11. מנגד, רונאלדו כבש 12 מ-18 שעריו נגד ברצלונה דווקא בקאמפ נואו.
    ברצלונה מגיעה למשחק במצב רוח רע מאוד אחרי הפסד מאכזב 2:1 לקאדיס, הרביעי שלה העונה בליגה בעשרה משחקים בלבד, כשסגל השחקנים מתקצר. בספרד דווח כי קומאן ייתן למסי לשחק אחרי שנח בשני משחקי ליגת האלופות הקודמים. פדרי יקבל דקות לאור פציעתו של עוסמאן דמבלה. גם אנסו פאטי, סרג’י רוברטו וג’רארד פיקה ייעדרו כאמור. הספק של המאמן הוא האם לבחור בפיליפה קוטיניו או אנטואן גריזמן. מיראלם פיאניץ’ ורונאלד ארואחו הבלם בתמונת ההרכב.
    קומאן הבהיר את חוסר שביעות הרצון שלו: "ההפסדים האחרונים? אנחנו מרגישים רע. האחריות היא תמיד של המאמן כי הוא מקבל את ההחלטות, אבל גם לשחקנים יש אחריות. עלינו לנתח את ההפסדים. זה שונה להפסיד כמו בשבת מאשר להפסיד במגרשה של אתלטיקו מדריד. צריך לנתח את ההגנה שלנו ואת ההתקפה.. אמרתי לשחקנים שאני כועס ואסור לנו לספוג את השערים האלה כל הזמן. ובכל זאת אנחנו מייצרים 5-6 מצבים מעולים בכל משחק. לכל מי שכאן יש אחריות". עוד הבהיר ההולנדי כי הקבוצה רוצה לנצח מחר ולסיים במאזן מושלם. על דמבלה: "חבל לאבד שחקנים בפציעות. הוא הרגיש משהו כשעלה מהספסל אבל חשב שזה לא רציני. הוא חייב להתאושש ולהיות בריא. זו עוד סיבה להתלונן על לוח הזמנים. צריך להגן על השחקנים שלי. שיחקנו בכל משחק חוץ בספרד בשעה תשע בערב וזה לא עוזר".
    האם השמועות על עזיבתו של מסי משפיעות: "אני רוצה לקיים תקשורת איתו, כמו שצריך להיות עם הקפטן שלי וגם עם שאר השחקנים. אין לנו השפעה על מה שקורה בחוץ. אני צריך להוציא את המקסימום מכל שחקן, ממסי ומאחרים".
    בשורות יובנטוס, אלברו מוראטה שהיה מושעה מהדרבי בשבת בו יובנטוס ניצחה 1:2, יפתח בחוד לצד רונאלדו כמובן בזמן שפאולו דיבאלה יירד לספסל שוב. רונאלדו כבש העונה כבר עשרה שערים אבל רק פעמיים בליגת האלופות. הקפטן ג’ורג’יו קייליני עדיין פצוע. חואן קוואדראדו ורודריגו בנטקור צריכים להיזהר מכרטיס צהוב שיימנע מהם לשחק במשחק הראשון בשמינית הגמר.
    "אני לא מאמין שברצלונה במשבר", אמר פירלו. יש להם מאמן חדש שבודק ומעביר את הרעיונות שלו. אנחנו ידועים שהם קבוצה מצוינת. עלינו להאמין שנוכל לנצח ולסיים כאלופי הבית. זה יהיה משחק קשה בחלקו ולבטח יהיו ילקים שנסבול. אנחנו יודעים שנגיע להזדמנויות ונצטרך לנצל אותן. אין לנו מה להפסיד, בואו נהיה גלויים. עשינו טעויות באיטליה אבל גם היו דברים טובים ומהפסדים אפשר ללמוד". על מסי ורונאלדו: "אני מסכים עם קומאן שלא נכון להגיד מי טוב מביניהם. הם כבר 15 שנה על הבמה הכי מרכזית שיש ונותנים הצגות. הם חלקו את הבלון ד'אור. הם תופעות טבע שגורמות למיליוני אוהדים לשמוח בכל פעם שהם עולים לכר הדשא".
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    מילא שכלי התקשורת בספרד בטירוף לקראת המפגש בין מסי ורונאלדו - גם ברצלונה עצמה בצעד לא שגרתי עם ציוץ נהדר בטוויטר.

    "כמו בזמנים הישנים", נכתב בשער "מארקה". "רונאלדו ומסי נפגשו שוב אחרי שנתיים וחצי של הפסקה. "הקרב הגדול חוזר", נכתב בשער "מונדו דפורטיבו" על רקע מקבץ התארים האישיים בהם זכו שני כוכבי הענק. "שני הכוכבים האימתניים של הכדורגל ייפגשו בפעם ה-36 לאחר שנתיים וחצי". בינתיים ב-35 משחקים ביניהם גם בקבוצות וגם בנבחרות, מסי ניצח 16 פעמים, רונאלדו עשר ותשעה משחקים הסתיימו בתיקו. הנה הגרף של המארקה.

    "היריבות שמתעלה מהכדורגל, הקרב לו מצפים יותר מכל", נכתב ב"אס". "התחרות העצומה ביניהם שהתקררה מעט לאחר עזיבתו של רונאלדו ליובנטוס, מיוחדת מאוד, עידן חסר תקדים שחושף את גדולתם של השניים. ההגמוניה שלהם מתבטא במספרים שלא יחזרו". בגרף ענקי הציגו את כל מספרי הקריירה של השנייים. רונאלדו כבש 750 שערים ובישל עוד 211 ב-1,029 משחקים בעוד מסי רשם 712 שערים ובישל עוד 300 ב-886 הופעות. לרונאלדו 32 תארים לעומת 34 של הארגנטינאי שזכה בכולם בברצלונה.

    כמובן שאלה לא רק התארים הקבוצתיים אלא גם הפרסים האישיים. ב-15 השנה האחרונות, מסי זכה שש פעמים בנעל הזהב (40%) ורונאלדו ארבע פעמים (27%). למסי גם שש זכיות בכדור הזהב בפרק הזמן הזה – שיא כל הזמנים, אחד יותר מרונאלדו.

    ובליגת האלופות? לרונאלדו חמש זכיות במפעל לעומת ארבע של מסי. הפורטוגלי עם 173 משחקים, הוא שיאן השערים בכל הזמנים עם 132 כיבושים ומחזיק גם בשיא הבישולים (41). למסי 118 שערים ו-35 בישולים ב-146 משחקים. בנוקאאוט גם כן יש לשניים מספרים מטורפים. רונאלדו כבש 67 שערים ובישל עוד 14 ב-77 הופעות משמינית הגמר ואילך, בעוד מסי כבש 47 שערים ובישל עוד 12 ב-71 משחקים.


    ********
    לא היה ולא תהיה יריבות כזו, סתם מצב היפותטי שניימאר יחזור לברצלונה בעוד שנה ואמבפה הוא הגלאקטיקו של ריאל והם נפגשים בקלאסיקו - זו לא אותה הרמה, הרעב והתשוקה וגם מסי רעב או יותר נכון היה רעב גם אם האופי שלו שונה מרונאלדו. וברמת התחרות של שחקן אחד מול אחד אני חושב שרק הנרי ו-ואן ניסטלרוי והקרבות ארסנל-יונייטד בתחילת שנות ה-2000 דומים לכך, וגם כאן שחקנים עם סגנון שונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/20
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    נשבר שיא מ - 1994 לשחקן הכי צעיר בצ'מפיונס
    https://pbs.twimg.com/media/EovNaQgXUAcwFtf?format=Xxx&name=large
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    3 מתוך הרשימה, כולל ספילר, זה מהשנים האחרונים, אז מי אומר שכבר לא נותנים הזדמנויות לצעירים
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,445
    לייקים שהתקבלו:
    6,374
    היה על הפנים מהרגע שנכנס.

    ועדיין, יותר טוב מניקו שולץ. שולץ צריך לחזור להופנהיים, זה פשוט גדול עליו.

    יש מצב שזניט סיימה הרגע את הקמפיין הכי גרוע בהיסטוריה של ראש בית?
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אגב זה ספילר או שפילר?
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    שפילר

    יכול להיות מאוד אבל אתה יודע שראשי בתים עכשיו נקבעים באופן לא ספורטיבי. מבחינת קמפיין יותר עלוב של קבוצה רוסית אני מצליח להזכר רק בזה של ספרטק מ -2002/03 שסיימה עם אפס נקודות והפרש שערים 1:18
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    איזה יופי שסוף סוף שורקים לטובתנו פנדל, בשיא הגרבג' טיים כשזה לא נותן כלום. באיטליה על יותר מזה אנחנו לא מקבלים כלום.
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,289
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    אראוחו קרא את המהלך נכון ובכל זאת עצר את רונאלדו רק בעבירה.
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    בחייאת זה פנדל ?
    שם ידיים וגוף לא בהכרח דחף.


    זה פנדלים שמקבלים רק רונאלדו מסי והשחקנים הטובים בעולם.
    אם זה על פדרי או ארתור אין שריקה בכלל.
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,289
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    בקצב הזה בארסה אוכלת כאן 3 חתיכות, מאבדת את המקום הראשון ועפה בשמינית על היכולת הזאת.
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,289
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    לא דחף אבל עצר אותו עם הידיים וזה לא חוקי. פנדל רך אבל פנדל.