ליגת העל חוזרת: 0-0 בין מכבי ת"א להפועל ב"ש; כפ"ס מפתיעה את מ. חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/10/20.

  1. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מוזר שאין כבר 4 כתבות על זה שכיאל גמר את הסוס ועשה טעות שחזר לארץ.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,794
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    גם ההגנה של ליברפול זה לא אותו דבר בלי ואן דייק:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,656
    לייקים שהתקבלו:
    18,526
    וגומז.
    וארנולד.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ריימונד אטוולפלד זה סלובודן דרפיץ' על ספידים. משחק שני רצוף שמכבי נתניה מציגה את חוסר המודעות הגדול ביותר שאני זוכר מקבוצה כלשהי.
    כל זמן שמכבי נתניה ממשיכה עם הניסיונות להניע את הכדור בתיבת החמש של דני עמוס, אין טעם לכתוב על המשחקים שלה. זה בכלל לא נראה כמו כדורגל.

    השלב הבא זה לנסות להתמסר רק שהכדור באוויר. אחר כך אפשר גם להוסיף חוק שאם שחקן א' מסר לשחקן ב' עם רגל ימין, אז שחקן ב' מחויב למסור לשחקן הבא רק ברגל שמאל.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מבין כל הקטע של הואר זה להוסיף עוד מצלמות...בכלל בארץ עובדים בצורה די בסיסים של לעצור באותה שניה, באנגליה עובדים בצורה מוגזמת עם קווים ושרטוטים והכל. מעניין מתי בארץ יתקרבו לזה?
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    קראתי את זה פעמיים ועדיין לא הבנתי מה אתה רוצה. יש בכדורגל סייקלים. זה קיים בכל מדינה בעולם.
    בית"ר ירושלים לא רלוונטית עם כל הכבוד מאז 2008 (מאז ויסלה)
    מכבי חיפה לא רלוונטית עם כל הכבוד מאז 2011 (סלחו לי שאני לא מתרגש מסגנית בפער של 40 הפרש או סגנית בפער של 13 הפרש שנה שעברה, לא היה באמת מאבק)
    הפועל תל אביב לא רלוונטית עם כל הכבוד מאז 2010 (עונה אחר כך עם אירופה עוד גנבו וזהו)
    בואו לא נקרא להפועל באר שבע מועדון גדול, היא עדיין מועדון בסדר גודל בינוני, בשביל להיות בטופ או להיחשב מועדון גדול באמת, היא צריכה להיות במקומות 1-3 גם בעשור הנוכחי, וכרגע אני לא רואה איך היא עושה את זה. זה שהיא היתה 5-6 שנים בטופ של מקומות 1-3 ולקחה 3 אליפויות זה עדיין לא משנה את העובדה שלפני כן הם היו 50 שנה במדבר, ומאז האליפות האחרונה, הם די התבזו. סיימו באיזה 40 הפרש פער ממכבי פעמיים וגם השנה לא נראה שהם הולכים להיות קרובים לכלום. אין מה לעשות היתה שם אלונה, עכשיו אין אלונה. בבאר שבע צריכים לעשות ככל הניתן למקסם את המכירה של אקולסטה בשנה הבאה כדי שהוא יהיה תקציב עוגן לשנים הבאות (מי שזוכר אז הראינו שאפשר תקציב מינימום 12 מיליון כמעט בלי להביא שקל מהבית אז תארו לכם מה זה מכירה של שחקן ב-5 מיליון אירו זה עוד תקציב לעונה שלמה וזה בלי מנויים וקהל וספונסרים).
    גם למכבי מאז 1996 עד ל-2013 היה כמעט 17 שנים שחורות עם הבלחות פה ושם אבל היא לא היתה רלוונטית, וגם גולדהר ב-3 השנים הראשונות לא היתה רלוונטיות.
    תהיה תקופה שגם מכבי ת"א תרד מקרנה. זה יכול להיות השנה, זה יכול להיות בעוד 5 שנים וזה יכול להיות בעוד 10 שנים או 20, אבל זה יקרה. ומועדונים אחרים יעלו ויחזרו.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מסכים.

    מה שכן, אני לא מבין מה הקטע של תורג'מן ושום.
    בדרך כלל אני לא אוהב שבעלים מתערבים, אבל המקרה של שום הוא שונה. מדובר בשחקן לשעבר, נבחרת ישראל, שיחק במונדיאל, לקח אליפות בתור שחקן בכפס, אימן ולקח אליפות ושיחק בצמפיונס ליג עם מכבי חיפה, לקח דאבל עם פאנאתנייקוס, אימן בעוד מקומות, כשהוא מתערב אי אפשר להגיד שלא מדובר בבעל מקצוע. הוא עבר את כל שרשרת החיול, אם מאמן לא מסוגל להבין ששום הוא אדם עם ניסיון, שבה לעזור, ולא רק מהקטע של הכסף, ויש לו גם אהדה למועדון, אז הוא בבעיה. כל בעלים אחר הייתי אומר אין שום סיבה שהבעלים יתערב, גם אם הוא שם ארגזים, אבל במקרה של שום לדעתי זו מקרה מיוחד.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    השאלה מה הרזומה של שום לפני הרבה מאוד שנים רלוונטי לשנת 2020?
    זה כמו לשמוע את שלמה שרף מפרשן למרות שהשיא שלו בנבחרת היה לפני יותר מעשרים שנה. הוא כבר לא רלוונטי וגם הידע שלו פרימיטיבי.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    השאלה האם לאטוולפלד יש את הסגל של דראפיץ?
    עוד לפני המחזור כתבתי שלדעתי לנתניה יש את אחת ההגנות החלשות בליגה. יש גבול כמה אפשר להסתיר אותה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה זה קשור? שום הפסיק לאמן לפני 15 שנה אז מה זה הופך אותו ללא רלוונטי? אתה יודע עד כמה שום עוסק בנושא האימון והתקדמות הכדורגל? מה גם שיש לו את עידן שום הבן שלו במערכת, שנכון הוא לא מאמן, אבל בוא נגיד שיש לו מוח יותר צעיר שיכולל להגיב להתפתחויות טכנולוגיות גם. אני לא מצדיק א שום, אבל אני חושב שבמקרה הצורך תורג'מן כן צריך להיוועץ בו או לפחות להקשיב ולנסות להתדיין איתו. בטח ובטח כשמדובר בכדורגל הישראלי, לא משהו שהתקדם ב-20 השנים האחרונות יותר מדי. בניגוד לשלמה שרף שנשאר תקוע באולפן, שום עדיין בכדורגל.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    באמת אני לא מבין מה רוצים בנתניה? על פיו מדובר בסגל של קבוצה בפליאוף תחתון למקומות 9-14. כל דבר מעל מקום 9 זה הישג גדול.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    עידן שום שיחק במכבי הרצליה שנתיים ואימן את הפועל כפר סבא בסוף עונת הירידה שלה לליגה א' ב-2013. במשחקים של מכבי הרצליה אין הרבה קהל אז לא ממש קשה לשמוע את ההוראות של המאמנים לשחקנים, ראיתי הרבה מאמנים גרועים ב25 שנה שאני מסתובב במגרשים, אני חושב שהמשחק הספציפי הזה היה השיא בכמות השטויות שראיתי שמאמן פולט לשחקנים שלו כמו לצרוח :"תיזהרו!!!! יש כדור חוץ!!!!!"
    אולי יש לו מוח צעיר יותר מאבא שלו, קשר להבנת המשחק או בכלל קשר לכדורגל מעבר להיותו הבן של, כנראה שאין לו. מה גם שהוא היה שחקן גרוע.

    עידן שום לא הגיע ל1% ממה שעמיר תורג'מן עשה בקריירה שלו, הן כשחקן והן כמאמן.
    יצחק שום הספיק לאמן את הפועל כפר סבא לפני שלוש עונות כשפיטר את מסאי דגו מהפועל כפר סבא כשהייתה במקום השני בטבלה והוביל אותה עם 7 או 8 הפסדים רצופים עד למבחנים מול טבריה נגד הירידה לליגה א', איך הם ניצלו בסוף? הוא הביא מאמן (ארז בנודיס) שהשאיר אותם בליגה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    שלום לכל העמיחי שפיגרלים כאן בפורום שרגילים להסתכל על תקציב של קבוצה, על המקום שלה ומיד לאחר מכן טורחים *לא להבין מה רוצים*.

    מה הקשר בין התקציב של מכבי נתניה לזה שהיא מניעה כדור בתוך תיבת החמש שלה כי ככה המאמן שלה רוצה שיקרה? אין קשר. העיקר לירות את כל הקלישאות מבלי לקרוא ולהבין.
     
    Nigel de Jong, abcd ו-Roma אוהבים את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבעלים הנוכחיים בכדורגל עוד גורמים לי לחשוב לתת מילה טובה לאיזי שרצקי שתמיד משלם בזמן, קצת סגר את הפה לאחרונה, ובלעדיו כנראה שבאמת לא היית קריית שמונה, היא לא הייתה מחזיקה בליגה כל כך הרבה זמן. אני חושב שאם גם להפועל תל אביב היה משה חוגג, ואי אפשר לצפות שבן אדם ישים הרבה כסף ולא ייבקש כותרות, ייהנה מהכוח שלו ויעשה גם דברים מעצבנים, ואם היו עוד בעלים שישקיעו כסף - הרמה תעלה בסופו של דבר, כרגע קבוצות חיות מהיד אל הפה.
    לפני 20 שנה, אני מניח, הייתה תחרות של חמש קבוצות בערך על שחקן גדול. ג'ובאני רוסו עזב את הפועל חיפה, והוא כנראה, מניח, לא היה בתוכניות של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים התמודדה עליו וניצחה את הפועל תל אביב כי לא אהב את הסגנון של דרור קשטן ואולי קיבל יותר כסף ממקום אחר. כרגע אין ממש תחרות.
    את הפועל באר שבע הנוכחית אחרי שאלונה עשתה סוג של וייברח אני מגדיר כקבוצת צמרת שורדת, יש לה עדיין משולש שחקנים שטוב משמעותית מרוב הליגה אבל פרט לכך לא הרבה, המון שחקני הרכב בינוניים וזו בחיים לא קבוצה ששווה שלב בתים בליגה האירופית ולא יכולה להתמודד עם עומס, אני חושב שגם בלי אירופה, ולאו דווקא בגלל אבוקסיס - סגל כזה יכול לעשות פאנצ'ר בכל משחק שני גם נגד סכנין וחדרה.

    לגבי יצחק שום, אני לא יודע עד כמה הוא אחראי להחתמת שחקן כזה או אחר אבל אם הוא מציב יעד של צמרת בתחילת העונה נראה לי שזה קצת מגוחך וגורם ללחץ מיותר על המערכת, אז מה אם הפועל כפר סבא נראתה נהדר נגד הפועל תל אביב והיה לה עוד ניצחון? היא אולי לא פחות גרועה מכמה קבוצות בליגה אבל לאו דווקא טובה מהן. שום היה בוחש המון עוד בימים במכבי חיפה והפועל תל אביב, הנוכחות שלו אולי יכולה לעזור מקצועית אבל היא גם תפגע כמעט בכל מאמן. איזו סיבה הייתה שעמיר תורג'מן היה עם החרב על הצוואר לפני השבוע הזה?
     
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    מה עושה את בית"ר ירושלים מועדון גדול יותר מבאר שבע?