הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עופר פליישר? אתה באמת מתגעגע אל הנגר הזה? באמת?
    מוטי דניאל יותר טוב מגל מקל או יוגב אוחיון? או בר טימור?
    לא רואה במה פניני הבאת פה יותר גרוע מדורון שפע.
    גם אפשר לחשוב איזה עליוי היה היה שמעון אמסלם או תומר שטיינהאואר.
    שוטרים כמו אמיר כץ אני יכול להסכים.

    אבל בגדול לא רואה הבדל גדול בין אז לבין היום.

    היום מכבי שאתה אוהב מתמודדת מול קבוצות מלאות בזרים ולפיכך גם אתה צריך להיות מלא בזרים כדי להתמודד.
    אם ברצלונה ובמברג היו משחקות עם 2 זרים והיתר מקומיים כמו פעם - גם גל מקל ואוחיון היו יכולים להתמודד עם הקבוצות הללו.

    הנפלד, מוטי דניאל, גודס, דורון שפע, פפי ואלה - הם היו ברמה של מה שיש היום.
    פשוט הם התמודדו שחקנים ב"סייז" שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/2/18
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איתי, ליכלכת בענק...אתה באמת משווה את מוטי דניאל ליוגב או מקל?! או בר טימור? נעזוב את זה שהגנתית הוא לא רואה אף אחד ממטר, מדובר באחד מהשחקנים שהכי השפיעו כשהיו עולים מהספסל, הוכתר כ"שחקן ה-6" הניצחי הטוב ביותר. גם התקפית היה מדובר בשחקן לא רע בכלל עם יד טובה ל-3 ומעולה בעונשין, בטח מהשניים הראשונים שהזכרת. לטימור כן יש אופציה להיות שחקן התקפי טוב, אבל באוברול זה עלבון להשוות את מוטי אליהם. ולא אמרתי שאני מתגעגע לפליישר, אבל עצם זה שאפילו היום אין לך מישהו שאתה יכול להגיד שהוא טוב ממנו (סנטר ישראלי צבר) רק מראה לך את מצבנו הגרוע. היה לנו את גרין גם כשהוא הפסיק לשחק כדורסל רק כי פשוט לא היה אף אחד שיכול להחליף אותו. האם אתה רואה היום פ. פורוורד שיכול להשפיע על הקבוצה כמו נדב הנפלד? וזה שחקן שהיה ממש מוגבל התקפית ועדיין לא נראה לי שמישהו בפורום כולל אותך, לא היה רוצה אותו בקבוצה שלו. גם לגבי פניני ודורון שפע אני לא מבין אותך. שפע היה מהקלעים הבולטים בליגה עצמה במשך כמה שנים טובות. פניני היה בעיקר פרובוקטור עם פוטנציאל. אתה לא יכול להגדיר אותו כקלע מצויין. יש לו יד טובה אבל הוא לא יציב בעליל ובכללי כמכלול אין מה להשוות אותו גם לשחקנים פחות טובים משפע.
     
    de Middenweg ו-גלץ אוהבים את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הוספת את זה אח"כ אז אני אגיב - אתה לוקח רק את הזרים כמובן מאליו וזה לא נכון. השחקנים הישראלים שהתמודדו מול שחקנים בסייז שלהם הצליחו להתמודד עם אותם מקומיים שעד היום נחשבים כשחקנים היסטוריים באירופה. אתה חושב שיוגב, מקל או בר טימור יכולים לשתק את ניקו גאליס או ינאקיס כמו שמוטי ונדב עשו? נראה לך שיש לנו היום רכז ישראלי בכיר ששווה ערך לגיא גודס בצעירותו? תשמע, זוהי כמובן דעתך, פשוט לי היא נראית קצת תלושה מהמציאות להגיד שנדב ומוטי שווי ערך למה שיש היום כי אז הם שיחקו יותר. אני לא אגיד שעצם זה שהישראלים לא רואים נתחי דקות כמו בעבר לא משפיע לחלוטין על ההזדמנות להתקדם אבל בסופו של דבר זה קודם כל כישרון שנולדים איתו ועבודה קשה, שני מצרכים שחסרים מאוד לשחקן הישראלי של העשור האחרון.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לדעתי אי אפשר להגיד מה היה קורה אם הנפלד, ג'מצ'י או פליישר היו משחקים היום. הכדורסל כבר לא אותו משחק. אירופה התקדמה, אבל אנחנו לא. זו בעיניי הבעיה. הנפלד היה בזמנו אחד משחקני ההגנה הכי טובים באירופה. ג'מצ'י שחקן שבעבר נתון היה גם באירופה קולע עשרים נק'. אין לנו היום שום צבר ברמות האלו. שוב, כי אנחנו רק הלכנו אחורה. לישראל תמיד היתה בעיה עם שחקנים גבוהים, אבל לפחות היה לנו שחקנים שבאירופה ידעו לקלוע. ולא רק במכבי. עדי גורדון, דורון שפע, ארז חזן, אמיר כץ. אולי לא שחקנים ברמה כמו סן אפיפניו, גאליס, יאנאקיס או אחרים, אבל בהחלט חבר'ה שבנבחרת נתנו משהו. שטיינהאור לא היה שחקן מבריק, אבל תרם.

    שוב, הבעיה היא שבאירופה שיפרו את הכל, אנחנו נשארנו במקום. לכן יש היום ריבוי מתאזרחים בליגה שלנו. שחקנים כמו האוול, דיברטולמיאו, אלכסנדר, או טיוס היו חבר'ה שנולדו וגדלו בארץ. היות שאי אפשר לדעתי לשחק עם יותר ממתאזרח אחד בנבחרת אנחנו בבעיה קשה. (ג'ייק כהן בעיניי ישראלי לכל דבר, יהודי. דיוויד בלאט, מישהו כזה)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אחי אם פליישר היה משחק היום הוא היה ב-NBA. הוא מאד הזכיר בסגנון שלו את יוקיץ' של דנבר, אפשר להגיד שהוא הקדים את בזמנו.
    #שיעמום_של_יום_חמישי
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,289
    אם היה לו קמצוץ מהכישרון של יוקיץ' אולי....

    אפרופו פליישר:

    כתבה נחמדה על האב והבן. הבן כיום משחק באונ' הוואי.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    הייתי ציני אחי.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    פניני פיני גרשון:
    גרשון: "המאמנים מפחדים על התחת שלהם, לקטש יש ביצים"

    מתוך הכתבה ובהקשר למה שדובר כאן:

    החוק הרוסי עוזר לשחקן הישראלי?

    "האינטרס שלי ששחקנים ישראלים ישחקו כמה שיותר. הניסיון של השחקנים באירופה משמעותי, לשחק בשתי מסגרות בשבוע, הם לא יוכלו לקבל אופציה כזו בשום מקום אחר. זה בדיוק המקום לקבל את הניסיון שאין בשום מקום אחר. לא יודע כמה החוק הרוסי טוב לכדורסל".

    איך אתה מקבל את ההחלטה של יוגב אוחיון וליאור אליהו לא ללבוש את המדים הלאומיים, למרות שקיבלו זימונים?

    "אוחיון זה בהסכמה הדדית, הוא עבר קריירה לא קצרה בנבחרת, תרם את הגוף שלו, ועכשיו הוא חושב על הקריירה שלו – ואני מבין את זה. את אליהו אני מכיר, אם לא היה מקבל את הסכומים האלה בירושלים הוא לא היה משחק כדורסל, זה ליאור".


    וניסית לשכנע אותו?

    "דווקא בקמפיין כזה, בפורמט הנוכחי, כשצריך רק להתאמן איזה יומיים ולשחק, אליהו היה יכול לפרוח כי פה הוא מתמודד מול שחקנים אירופים, שקל לו יותר נגדם מאשר מול האמריקאים. אני יכול לשכנע אותו? הוא מעדיף לנוח או לא יודע מה. זה לא מעצבן אותי, רצונו של אדם כבודו, אבל הוא לא פניני, שתגיד לו 'מעכשיו תהיה עוד שש שנים בנבחרת' והוא יהיה. זו תשוקה, הרצון לתרום כל זמן שרוצים אותך. לאליהו נתנו להבין שרוצים אותו מאוד והוא לא הסכים, הוא שחקן שתרם המון ומכבדים את רצונו".
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    פיני גרשון הוא אחד משלושת המאמנים הכי גדולים שהיו פה לצד יהושע רוזין ורלף קליין, ולבטח המאלתר הכי גדול שהיה בכדורסל הישראלי. מח כדורסל אמיתי שהצליח בכל קבוצה שהיה בה, ומכבי של אמצע העשור הקודם זאת אחת הקבוצות הכי גדולות בהיסטוריה של היורוליג. ואחרי כל התשבוחות האלה אני חייב לציין שזקנתו מביישת את בחרותו. הבן אדם הזה הפך לדמות גרוטסקית. אינטרסנט, צבוע, שחצן, גס רוח, דמגוג וכן גם שודד בטרנינג(מונח שבאופן אירוני הוא זה שטבע אותו). עברתי על הראיון הזה והוא פשוט מביך. הצורה שבה הוא מטנף על אליהו אחרי כל השנים שנתן לנבחרת, הדמגוגיה והתירוצים "ליוונים ולצרפתים יש גנים שונים משלנו" די נו באמת! פשוט איש בלתי נסבל.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל הוא לא אמר על אליהו שום דבר שהוא לא נכון. כדי לקבל תרומה אצל ליאור, אתה או צריך לשחק רק התקפה, או בכללי לעורר אצלו את שריר החשק. אין מה לעשות, זה האיש וזה האופי שלו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    קודם כל אליהו זה אחד שכבר יותר מ-10 שנים מגיע קיץ אחרי קיץ לנבחרת, וכל פעם זה אחרי עונה עמוסה. אפשר לדבר על המוסר עבודה שלו, אבל להציג אותו בתור אחד שלא אכפת לו מהנבחרת זה לירוק לו בפנים, בטח כשזה מגיע מהמנהל המקצועי של האיגוד שאמור להיות דמות ממלכתית(אמור להיות) הלו הבן אדם כבר בן 32, מותר לו סוף סוף לנוח קצת לא?
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נו אז הוא אומר לך: נתנו לו תחושה שרוצים אותו והוא לא הסכים. אנחנו מכבדים את רצונו". והוא אומר שזה לא כמו פניני שתגיד לו עכשיו שהוא באנקר לעוד 6 שנים והוא יתייצב תמיד. וגם זה נכון. שוב, אני לא רואה בכך זילזול בליאור אלא פשוט את האמת. זו כמובן זכותו של ליאור, אבל זו גם האמת.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    ברגע שאתה אומר "זה לא כמו פניני שתגיד לו עכשיו שהוא באנקר לעוד 6 שנים והוא יתייצב תמיד" אתה בעצם אומר שאליהו לא מחוייב מספיק שזה כמובן שטויות. זכותו של שחקן מבוגר להגיד "מיציתי את הנבחרת אני משאיר את הקרקע לדור הבא". אם לאגדות כמו פיליפ לאם וצ'אבי אלונסו מותר לעשות את זה אז לליאור אליהו אסור? למה זה מגיע לו שהמנהל המקצועי של האיגוד שהוא חבר בו יטנף עליו בעיתון? אז יכול להיות שפיני צודק כשהוא אומר שאם אליהו לא היה מקבל חבילות בירושלים הוא לא היה משחק כדורסל, רק איך זה בדיוק קשור לנבחרת? ולמה פיני לא היה יכול לשמור את הדברים האלה לעצמו? איך הוא היה מרגיש אם דיויד בלאט היה מתראיין לצנציפר ואומר עליו שהוא גזען שמן?(מה שגם נכון)
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,289
    הביקורת על אליהו צודקת, אבל פיני היה צריך לסתום את הפה שייתן לעיתנואים לבקר אותו. אליהו תרם הרבה מאוד לנבחרת ומכבי בזמנו ופיני היה לכבד אותו ולא ל"היכנס" בו בתקשורת צמאת הדם.

    אליהו אם אופי של פניני זה NBA. הרבה יותר מוכשר מכספי.
     
  15. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מעבר לכך שהאוול סובל מעודף משקל, גרוע מכך, הוא סובל מדלקת בקרום החשק. משהו בפנים שלו אומר שהוא לא הכי רוצה להיות בירושלים ובכללי לשחק בארץ.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.