הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    טוב אני מרגיש שבא לי קצת לחפור אז זה דיון מושלם כי יש הרבה כדורסל
    נתחיל מהסדר לפי החשיבות
    נוער:
    נאחל מזל טוב למכבי פתח תקווה והפועל באר שבע שעולות לליגת העל.
    ככל הנראה גם נהריה וע.ל.ה יהוד יעלו ליגה אבל להן נאחל מזל טוב בזמן שיגיע להן
    עכשיו פלייאוף
    שלב רבע הגמר נוקאאוט כמעט מוחלט של המחוז הדרומי על הצפוני כשמכבי תל אביב(אני אחזור אליהם אחר כך), הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון מדיחות את היריבות מהצפון בסוויפ, עמק יזרעאל, רמת השרון ומכבי חיפה בהתאמה. רק רעננה שסיימה ראשונה בצפון עלתה לחצי הגמר אחרי שעלתה במשחק שלישי מול אליצור יבנה(ספוילר לליגה הלאומית? אולי). בחצאי הגמר נפגשו רעננה והפועל תל אביב במשחק הראשון הפועל תל אביב ניצחה וגנבה את הביתיות ובמשחק השני הפתיעה ולקחה את הביתיות בחזרה.
    במפגש השני שגם הוא מאוד מלהיב משחקות מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב ולמה הוא מאוד מלהיב בגלל שני שחקנים בעיקר.
    נועם דוברת שפשוט מדהים בסדרה הזאת ודני אבדיה שעליו אין מה לומר בטח לא ברמה הזאת, אבל כן רוצה לומר שזה מעצבן אותי שמתייחסים לפלטפורמה של ליגת הנוער וקבוצות הנוער כמקום לקחת תארים, זה הזוי וזה בזוי שדני אבדיה שלא מתאמן עם הנוער יגיע פתאום לחזק את קבוצת הנוער בפלייאוף כמובן אם המטרה של הנוער של מכבי הוא לפתח שחקנים או אילו שטויות כאלה אבל מסתבר שלא כי מלמדים שהניצחון הוא מעל הכל ולכן נביא שחקן חיזוק מבחוץ ולא נסמוך על הסגל שרץ ביחד כל השנה, לפעמים אני לא מבין את כל השיט הזה ואני פשוט מעדיף להבין(עם ים מדר הסיפור מעט שונה אני כמעט בטוח שהוא שיחק עם הנוער כל העונה בנוסף לבוגרים), כמובן שהם לא השחקנים היחידים במחשקים האלה ויש לשתי הקבוצות האלה עוד כמה שחקנים מעניינים כמו דורי סהר,רזיאל חיון,עמית אהרוני שלא נראה רע, גיא נצר מראשון.
    אני אומר את האמת שאלה שמות שאני מכיר מהנבחרות הצעירות או מרפרוף קצר בסיכום המחזור שמועלה באתר איגוד הכדורסל פעם בשבוע בעיקר ולכן בטח פספסתי כמה שמות מעניינים.
    בקיצור שתי הסדרות בשווין והן בטוב מ-5 יהיה מעניין בטח כשזה באמת משודר.
    ליגה ארצית:
    גם שם זמן פלייאוף, במחוז הצפוני:
    הפועל עכו(1, 20:2) - א.ס. רמת השרון(4, 15:7) - מאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: שני ניצחונות לעכו
    על הנייר יש פייבוריטית אחת גדולה שהיא עכו שנותנת עונה פשוט מצויינת, עם סגל חזק מאוד לליגה עם שחקנים כמו טל פרסלני , אורן בן חמו, עידו קוז'יקרו, בייז, יבגני חולודוב, רועי נבארו ואילן נניקשווילי לעומתם רמת השרון שאם אני לא טועה השתחלה לפלייאוף ממש במחזורים האחרונים שם משחקים איתי קרביוב ה-MVP של העונה הקודמת, אופק בוגדנבוסקי ואמרי אנגל.
    הפועל כפר קאסם(2, 17:5) - הפועל מגדל העמק (3, 17:5) - מאזן בעונה הסדירה: שני ניצחונות ב-2 הפרש לכפר קאסם
    עולה חדשה מול יורדת טרייה, שתי קבוצות שסימנו את העלייה כמטרה
    במגדל העמק השחקנים המרכזיים אני מניח שהם עומר אל על, בר חג'בי, ליוטרין, איגור סימין, אליה סרור.
    בכפר קאסם יש לעומת זאת שחקן שאני יותר מכיר כמו עמית סלע שהוא היה שנה שעברה השחקן הטוב במכבי רמת גן, דורי אסף גם משחק שם, ניר כהן. מה משותף לכל אחד מהשחקנים שציינתי כל אחד מהם שיחק במכבי רמת גן בליגה שונה, ניר כהן שיחק אצלינו בעונה שפירקנו את מכבי תל אביב ונבחר להיות תגלית העונה, דורי אסף שיחק אצלינו בלאומית ועמית סלע כמו שאמרתי עונה שעברה בארצית. עוד משחקים שם שמואל מלכוב, עמית סלומון, אבי אליהו ודוד בן-ישי(שם אמיתי נשבע לכם), נקודה מעניינת כפר קאסם הקבוצה היחידה מהפלייאוף שהצליחה לנצח את עכו.
    מחוז דרומי:
    טריטוריה שלי כי מכבי רמת גן
    חבל מודיעין(1, 21:1) - הפועל לוד(4, 13:9) בעונה הסדירה שתי ניצחונות לחבלמו
    חבל מודיעין מבחינת סגל ומבחינת שמות הכי טובה בליגה בקללללל הסגל שלהם כולל את רז ניסים כהן, מתן נאור, ארז מרקוביץ', אלן סקוורר, בן שוהם ואלס וינוקר. גם ללוד יש סגל לא רע שכולל אור רון, אלכס צ'רנוביץ', מוסינדי, אופק חכמון, סטנלי ברנדי ואיתי גרינבוים בסך הכל חבל מודיעין צריכה לעבור בשני משחקים
    מכבי שדרות(2, 16:6) - הפועל חבל איילות (3, 13:9) בעונה הסדירה משחק חד צדדי לטובת המארחת בכל משחק
    טוב נתחיל בזה ככה לדעתי זאת הסדרה עם הפוטנציאל הכי גדול לשלושה משחקים, חבל איילות קבוצה מצויינת בבית היא אפילו ניצחה שם את חבל מודיעין, אבל היא קבוצה חרא בחוץ וזאת הסיבה שלדעתי הסדרה שתלך לשלושה משחקים. השחקנים המעניינים בחבל איילות הם ולרי גנדלין,ים סלמן ובשדרות משחקים יונתן שטרקמן, רגב זנזורי, תומר פיסצקי, ג'רמיין הול ואופיר פרחי.
    לדעתי העולות מהפלייאוף יהיו שדרות ועכו, אני מהמר על שדרות כי רז ניסים כהן הוא לוזר שלא העלה אף פעם קבוצה ליגה.
    בנוגע למכבי רמת גן או למה שנשאר ממנה, השנה הייתה שנה בלי ציפיות שהגיעו שחקנים צעירים במסגרת פרויקט 'שחקן אמיתי', הגיעו שמות מעניינים כמו איתי מושקוביץ', דביר ריוונגולד ויובל ויימן כל שאר השחקנים נעו בין שחקנים סבירים לנגרים(בראשם עמד טיילור דוסון אלוהים ישמור איזה נגר זה, זה נראה כאילו כל הגנים לכדורסל במשפחה הלכו לילד אחד), בסך הכל הייתה עונה סבירה לא ציפיתי לכלום אז לא התאכזבתי שלא הגענו לפלייאוף למרות שהיינו מרחק פסע ממנו, 4 מחזורים לסוף הגענו למקום שלישי כשיש לנו שלושה משחקי בית בסוף העונה ולמרות זאת הפסדנו את כל ארבעת המשחקים וסיימנו במקום השישי, כרגע המצב ברמת גן לא מדהים זאת קבוצה בלי שאיפות בליגה השלישית. כולי תקווה ששנה הבאה יפסיקו את השטות הזאת שנקראת שחקן אמיתי וינסו לעלות חזרה למקום עם כדורסל יחסית נורמלי כי אני לא מסוגל לסבול עוד עונה בארצית, השנה הגעתי לחמישה משחקים מתוך 22 סכום שפל כל כך נמוך שלא חשבתי שאני אגיע אליו בחיים אבל זה קשה מדי להסתכל על גוויה כמו מכבי רמת גן.
    אהה יש גם עוד כמה דברים ירדו מהדרום אליצור גבעתיים שרק עלתה ומכבי בת ים שניסו פרויקט צעירים משלהם עם ליאור רובינשטיין, למבחנים הלכה מכבים\רעות שגם היא עולה חדשה והיא תשחק שם נגד ככל הנראה הפועל מבועים\מרחבים ועצמה מודיעין אלא אם יהיה נס ורמלה תפסיד לקבוצה מאוד חלשה. בצפון ירדו בית"ר כפר יונה ומכבי כרמיאל ולמבחנים הלכה מכבי קרית ביאליק והיא תשחק מול אליצור פ"ת\סטלמך, מכבי קרית טבעון. משחקי המבחן משוחקים אם אני לא טועה בשיטת ליגה עם שני סיבובים כלומר 4 משחקים לכל קבוצה, והקבוצה עם המאזן הטוב ביותר תזכה לשחק בארצית. בנוגע לעולות העולה הראשונה היא גלבוע\מעיינות(או ברוש לא זוכר), קבוצת הבת של גלבוע גליל, העולה השנייה במחוז הצפוני היא הקבוצה שירדה השנה עירוני קרית אונו ואילו למחוז הדרומי העפילו אליצור רמלה(99% שעלו) שגם כן זאת עונה ראשונה שלה בליגה א' ואליצור נחל שורק.
    ליגה לאומית
    טוב האמת שרציתי לכתוב את כל הפוסט הזה בגלל הליגה הלאומית אבל אתם יודעים אני חופר טיפה.
    טוב יש לנו סדרות מעניינות וכולן בשוויון 1 בעיקר הודות לדנזל ליווינגסטון וקרון דשילדס אבל נגיע לזה אח"כ נתחיל מההכי צמודה לדעתי:
    גליל - אשקלון
    שתי קבוצות שאף אחד לא ציפה שהן יגיעו למצב שהן יכולות לחצי גמר, heck אשקלון היא סיפור סינדרלה מטורף סגל מלא בשחקנים לא מוכחים, שני זרים טובים(על הדרך שני הזרים שפתחו הוחלפו), ניב ברקוביץ' ואיגור מאיור ביחד עם המאמן אבי סוכר הם עושים עונה מטורפת שאף אחד לא האמין שהיא תעשה, אצל הרבה(כולל אותי) היא סומנה כיורדת בטוחה יחד עם כפר סבא(נו טוב יש לי 50%) ואילו גליל שחשבתי שהיא תעשה עונה בינונית שהיא בין פלייאוף עליון לתחתון, עם סגל שמבוסס על גוני יזרעאלי, ליאור קררה, רון סבג, אלון ספיר ועוד צעירים וזר אחד טוב ברוב העונה אבישי גורדון עושה ניסים עם השחקנים של הגליל והוא הביא אותם עד המקום השלישי, לדעתי גליל תעבור כי היא יותר איכותית ולביתיות תהיה משמעות במשחק הקובע וגם עכשיו היא משחקת עם שני זרים איכותיים בניגוד לרוב העונה אחרי שהם צירפו את ג'ו לואל אצ'ול בהשאלה מהפועל ירושלים לקראת סוף העונה הסדירה.
    חיפה - עפולה
    קרון דשילדס הוא הגארד עם אחוזי העונשין בין הגרועים אם לא הגרוע ביותר שראיתי בחיים שלי, במשחק בעפולה הוא דפק לחיפה אותו עם משהו כמו 0 מ-4 מהקו במאני טיים ועפולה בסוף ניצחו, לקבל ביקורת כזאת כשפאקינג תום מעיין משחק איתך באותה קבוצה שלו קליעה זה דבר זר לגמרי זה אומר המון. טוב עכשיו לעניין חיפה עשתה חכם כשהיא נפרדה מברק פלג לדעתי, מעבר לזה שהם היו בתקופה ברעה הוא מאמן פלייאוף חלש לדעתי, רק חבל שהם לא הביאו מאמן אמיתי. לדעתי מהסדרה הזאת תעלה מכבי חיפה משתי סיבות, הראשונה ביתיות והשנייה היא הפציעה של ירין איינהורן וזאת אומרת שמלאכת הובלת הכדור תיפול אך ורק על אנדרוז הזר הנפלא של עפולה אבל ללא מנוחה יהיה לו קשה ובלעדיו לעפולה אין יותר מדי מובילי כדור ככה שקל לא יהיה להם, בטח לא ברוממה. עפולה עושה מעל ומעבר עם הסגל שלה ומגיע לה כל הכבוד על זה אבל בואו נדבר רגע על מכבי חיפה לדעתי בחירת הזרים שלהם בתחילת העונה תעלה להם בעלייה, הם זרים נחמדים לליגה אבל לא לעלייה. גיבנס שחקן נחמד ולא יותר וקרון דשילדס, הוא איום ונורא מהעונשין והוא זר די טוב לליגה בשביל לעלות ליגה(לדעתי היא לא תעלה) חיפה הייתה צריכה להביא גארד זר ברמה גבוהה ועוד שחקן גבוה שהוא יותר טוב מגיבנס(עוד נקודה רעה לברק פלג שבחר ללכת על מה שהוא מכיר ולקח את גיבנס איתו מרעננה), לדעתי הסגל הישראלי של חיפה מספיק טוב לעלות ליגה. עוד פעם לדעתי חיפה תעלה לחצי הגמר
    רעננה - יבנה
    במטרווסט רעננה חייבים לאכול את יבנה, אני ממש מקווה שרעננה תצליח לנצח ולהפסיק להיות לוזרית כי השנה זאת חייבת להיות השנה שלה, מעבר לזה שיש להם סגל מצויין שכולל את גיל בני, בריסקר, חלמיש, שגיב דוד, טרוצקי שהיה טוב במשחק האחרון, עידו סטולרו וצמד זרים שכולל את ווין לנגסטון שהוא תותח ואת גאלי שהוא הזר הכי טוב בלאומית בשנים האחרונות(אולי מתקרב ברמה לקוואמה וון שהיה קולע 30 נק' למשחק) וגם מאמן לא רע, אבנר יאור, למרות שאני מאמין שלרעננה תעבור הולך להיות לה קשה כי מהצד השני יש יבנה שהיא מלאה באיכות(הימרתי שהיא תסיים הרבה יותר גבוה את העונה) ביבנה יש צמד זרים מצויין, ג'אמר ואדוארדס, ובנוסף מבחינת ישראלים יש שם את אפיק ניסים, אלעד הופמן, יריב עמרם וגל גלינסקי סה"כ קל לא יהיה לרעננה אבל אני מאמין שהם יצליחו לעבור.
    מוצקין - קריית אתא
    הגענו לדבר על השלשת ניצחון המשוגעת של ליווינגסטון במשחק 2 שהשאירה את העונה של אתא בחיים לפחות עד שלישי בערב.
    מוצקין העונה קבוצה מפתיעה אני לא חושב שמישהו חשב שהם לא רק יסיימו במקום השני אלא יבטיחו אותו מספר מחזורים לפני סיום העונה וזה קורה בזכות הבנייה היפה שם, דבר ראשון הביאו את זיו בן צבי שלפני שעשה את קפיצת המדרגה לליגת העל היה בין הישראלים הטובים בליגה ומלך האסיסטים של הליגה בעפולה, שנית הביאו צמד זרים לא רע וישראלים משלימים לא רעים כמו גל טסלר, עומר טל, נועם מטלון ואור קורנליוס.
    לעומתם ניצבת קריית אתא שפתחה את העונה חזק וסגרה אותה מאוד מאוד חלש כשהיא מבטיחה את מקומה בפלייאוף במחזור ה-25 אחרי ניצחון על נתניה. העונה הסדירה של אתא היא כישלון זאת קבוצה שכיוונה לדבר אחד, מקום ברביעייה הראשונה, הביאו שחקנים בכירים כמו קלארק רוזנברג, ג'ורדן לואיס שחזר לקדנציה מיליון שם, הביאו מליגת העל את יונתן מור, גיא דותן, דניאל דנינו המשיך עוד עונה, הביאו זרים מרשימים מביניהם רק ליווינגסטון שפירק את הליגה במדי כפר סבא נשאר והגיע זר בשם אמנואל אומגובו שהוא מתברר כלא רע בכלל ומעל כולם עמד שרון אברהמי(מאמן שאני פחות מעריך בליגה) הסגל הזה היה צריך לרוץ למעלה וזה התחיל ככה אבל אז באה נפילה והקבוצה בסוף השתחלה לפלייאוף, לדעתי מוצקין תעלה כי היא יותר טובה ואתא תחתום את אחת העונות הכושלות שלה ועונה שנייה רצוף לא תגיע לחצי הגמר(למי ששכח שנה שעברה אתא סיימה עם ביתיות ברבע הגמר והודחה מול הפועל ר"ג\גבעתיים).
    פלייאוף תחתון
    נשארו שלושה משחקים, שלוש קבוצות שרדו, אחת ירדה ושתיים נאבקות על החיים כשאחת מהן במצב קריטי.
    הפועל חיפה, מכבי הוד השרון ונתניה ישחקו שנה הבאה בליגה הלאומית זה בטוח, כפר סבא תשחק בארצית גם זה בטוח.
    השבוע יכול הפלייאוף התחתון להיסגר סופית וזה יקרה במצב שבו כפר סבא מנצחת את רחובות והפועל ר"ג\גבעתיים מנצחים את הפועל חיפה.
    המצב כרגע הוא שלהפועל ר"ג\גבעתיים יש שני ניצחונות יותר מרחובות, אם שתי הקבוצות ישיגו אותה תוצאה(ניצחון או הפסד) המצב יהיה כמעט סגור, אם רחובות ינצחו וגבעתיים\ר"ג יפסידו כאן זה יתחיל להיות מעניין כי שבוע שתי הקבוצות האלה נפגשות במשחק שיכול להכריע הכל, המנצחת ככל הנראה תישאר והמפסידה תשחק שנה הבאה בליגה הארצית. אני לא יכול להתחיל לתאר את הכישלון של שתי הקבוצות האלה, שתיהן בתקציב ענקי, בנו סגלים על הנייר חזקים מאוד והתוצאות הן כאלו מביכות. אני באמת מסוגל לראות את רחובות מפסידה לכפר סבא מרוב שהיא עלובה, באמת אני רציני אם אתם שונאים את עצמכם ואתם אוהבים לסבול תראו את רחובות משחקת, פשוט נוראי. לדעתי רחובות תרד ליגה כי היא פשוט פח אשפה של קבוצה.


    מחר אני אכתוב טיפה על ליגת העל בקטנה כמו שאני יודע
    Massive respect למי שקרא הכל
    TO BE CONTINUED
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    הפועל ירושלים: אוהד שנחשד בתקיפת גיא הראל הורחק מהמגרשים - וואלה! ספורט

    הבריגדה VS הראל הולך להימשך לתקופה ארוכה, מקווה שסיכסוך יסתיים עד המאניי טיים כי הקבוצה הזאת צריכה קהל ואת הקהל האמיתי.
    אני לא מסכים עם כל האלימות שנוקטת ארגון הבריגדה אבל הראל הוא דיקטטור מושתן שחושב שהוא יכול לנהל את כל האוהדים לפי הרצונות שלו ולהיות חסין מביקורת. מוחקים תגובות לתומכי הבריגדה ברשתות החברתיות הרשמיים של הפועל ירושלים, עושים לאנשי הבריגדה את המוות במשחקים ודברים נוספים.

    את הראל אפשר להחליף את הקהל לא.
     
  3. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    יאללה ליגת על:
    טוב כמו כל שנה, מגיע הסיבוב השלישי ונמאס לי לראות את הליגה הזאת.
    שיתחיל כבר פלייאוף ויהיה מעניין.
    נתחיל מהפח אשפה של הליגה, נהריה והרצליה. שתי קבוצות, חלשות, עלובות שקשה לראות ואני מאמין שהיורדת תוכרע במשחק ביניהן עוד שישה ימים. אנתוני בארבר נראה שחקן לא רע ודי בטוח שהעונה של נהריה תיפול עליו, למרות ששאר הזרים שלהם לא רעים אבל בואו נדבר שנייה על הזוועה של הסגל הישראלי שלהם, אני תמיד אמרתי שאם אתה רוצה קבוצה טובה בליגה צריך קודם כל 4 זרים בין מצויינים לטובים(ווואלה מה שיש לנהריה עכשיו זה לא רע) ומבחינת ישראלים אם יש לך אפשרות להביא ישראלי מוביל אז תביא, אולי איזה מתאזרח סביר. אבל בנהריה החליטו להביא ישראלים שלא רק לא משלימים שלא רק לא מפריעים אלא עושים נזק!
    נתחיל מיפתח זיו כמו ש @Roma כתב הוא שחקן שעל הנייר יש לו הכל כדי להיות שחקן מוביל(גם הקליעה שלו לא נוראית כל עוד הוא לא חושב שהוא קלעי גדול) בליגה אבל הוא נלך עם הצורה העדינה של רומא ונגיד IQ כדורסל מאוד נמוך, והוא הישראלי הטוב שלהם שאר הסגל הישראלי הייתי אומר אלוהים ישמור אבל נראה לי שגם הוא ויתר יבזורי מדהים שהוא עדיין מתפרנס מכדורסל(שלא תטעו חיבבתי אותו כשחקן כשהוא היה שחקן טוב), בן אלטיט חחחחחחח, ניב משגב צעיר יחסית אבל לא מה שיעזור לך להישאר בליגה ונסטרנקו הוא עוד נגר. זה הסגל הישראלי הכי חלש שראיתי בחיים, לא צוחק. מי אימן שם בתחילת העונה מיקי גורקה? ואחריו בא אלפסי? לא מפתיע שהקבוצה במצב כזה ואת אלפסי אני די מחבב.
    הרצליה היא קבוצה שאני לא מחבב ומקווה שהיא תרד(לא יודע למה באמת שאין לי סיבה) אבל לא נראה לי שהיא תרד בזכות דייסון והזר השני שהם החתימו עכשיו, רת'אן מייז, הם לדעתי קבוצה עדיפה כי מבחינת זרים הם באותה רמה בערך כמו נהריה אם לא יותר והשחקנים הישראלים שלהם הם לא נזק כמו בנהריה, יש להם את משעור שהוא סבבה ואת חנוכי שהוא לא גרוע, גם בעמדת המאמן יש עדיפות להרצליה(למרות שאני לא מת על שיבק).
    עכשיו נגיע לקוסם אמיתי קוראים לו בראד גרינברג, הבן אדם קוסם עם הסגל וכמות הפציעות שיש לו הופך את אשדוד למועמדת לפלייאוף, בחירת זרים מצויינת עם טולפסון, סטול(רק חבל שיש לו בעיות של עבירות טכניות ושיט כזה), ג'וש קרטר וגם שושי אחלה זר. מהישראלים הייתי שמח אם היו לו יותר צברים כי הוא יודע לעבוד עם שחקנים כמו נמרוד לוי שהוא ישראלי בכיר בליגה הרבה בזכותו, ספנסר וייס הפך להיות שחקן מוביל אצלו. מעבו אני לא מתלהב מסיבה פשוטה ראיתי אותו שהוא מסוגל לנפק משחקים כאלה גם באילת וגם בראשון לציון, הבעיה שלו היא המשכיות ואם בראד גרינברג יצליח לגרום לעבו להעמיד מספרים באופן קבוע אז שאפו לו. אני לא מבין איך מאמן כזה טוב נשאר באשדוד הוא צריך לאמן בצמרת את הקבוצות החזקות בליגה כי זה מגיע לו. אם מכבי היו ממשים את "האיום" שלהם ופותחים מכבי ב' והיו מביאים את גרינברג לאמן שם זאת יכלה להיות החלטה מדהימה מצד מכבי, תארו לכם מאמן שעושה את העבודה שלו טוב עובד עם שחקנים כמו עידן אלבר, זוסמן(עליו אני אכתוב בהמשך כי התפתח דיון לגביו), דני אבדיה, נמרוד לוי(טוב במקרה שלו אנחנו יודעים את התוצאה), עוד שניים שלוש צעירים, ג'ונדי, שני ישראלים טובים וזרים חזקים במכבי היו מברכים כל רגע על מה שזה יכול לבנות להם במבחינת שלד לשנים הקרובות(כמובן שזה עדיין יקר ולא בר ביצוע ולכן זה היה "איום", אבל סתם מעניין אותי לחשוב מה היה קורה). בכל מקרה אני אסכם על גרינברג שלדעתי אם הוא יעבוד עם שחקנים ישראלים, אולי אפילו בנבחרת העתודה או הנוער שמתאמנות ביחד במהלך העונה יכולים להיות פה דברים יפים כי הוא יכול לגרום לשחקנים לעשות קפיצת מדרגה.
    יאללה גלבוע נשארו, אחלה בית הלחמי שבעולם מסכים שיש להם זרים מצויינים ולא יציבים, בגלל זה הם לא בטוח בפלייאוף. וויטינגטון שחקן מטורף השאר אחלה, מבחינת ישראלים אני מחבב את נתנאל ארצי, הייתי שמח לראות את אריאל נבון מקבל עוד הזדמנויות, סקוורר סביר ובעונה לא רעה, גם שוכמן מאוד בינוני אבל מה שאוהבים בו שהוא פייטר כזה. האמת חשבתי בתחילת העונה שאייל ננקין ישחק טיפה כי הוא אחרי אליפות אירופה לנוער שהוא היה בה לא רע אבל לא משנה. לדעתי גליל תהיה בפלייאוף ובית הלחמי יעשה מה שהוא צריך.
    בקשר לחולון אם טו הולוואי יכול להגיע אני מביא אותו שחקן שאני ממש ממש אוהב והוא שחקן שאפשר להילחם איתו על אליפות בטח יותר מריינולדס, מבחינת קו קדמי המצב בין רע לנוראי.
    ירושלים ומכבי אין לי ממש כח עכשיו לזה נדבר על זה מתי שיהיה לי כח...
    מה שכן לגבי זוסמן לדעתי הוא יכול להתאים בNBA אם הוא יהיה פחות פסיבי, הוא כל הזמן עומד בפינה וזה נראה ומרגיש כאילו הוא איזה שחקן נוער לא מוכר שהוא עונה ראשונה בבוגרים ומפחד מהצל של עצמו. כשהוא עם ביטחון הוא שחקן נפלא, הוא שומר טוב, יש לו IQ כדורסל לא רע, אני מחזיק מהקליעה(לפחות עד העונה) כי ראיתי מכניס זריקות קשות של מאני טיים וזריקות שצריך גם באליפויות אירופה עד גיל 20 וגם בלאומית כששיחק ברעננה. הקליעה היא אספקט טוב אצלו שפשוט העונה נחלש משמעותית ואין לי מושג למה.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  5. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    איזה אליפות נו... התחלת גם לנחס?
    קולשוב לא מביא רבע ממה שפניני עושה.הופסון אין לדעת באיזה כושר יגיע, הגעה לחצי-הישג נאה.
     
  6. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,233
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    מכבי תיקח את האליפות הזו לדעתי
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    מה יש לנחס? אתם קבוצה טובה וביום טוב יכולים לקחת אליפות בשיטת הפיינל פור. אם היה מדובר בסדרות של 5 משחקים אז באמת הייתי מדבר אחרת אבל מה עוזר הסגל הרחב של ירושלים ותל אביב בפיינל פור בסוף? השחקן השמיני והלאה לא מקבל דקות ברוב הפעמיים.

    מרגיש לי שלא ניצחתם העונה את מכבי וירושלים ואתם תקועים במקום השביעי ונלחמים על עלייה לפלייאוף.
    וולדן, הופסון, שמחון, אטקינס וTJ זאת חמיישיה אדירה וזרים יעילים כמו הג'ונסונים ועכשיו צריך לקוות שהרוש, הובר וקולשוב יצליחו לתת את הערך הנוסף.
    סגל נפלא בתנאים שנוצרו.

    ----

    אתם הקבוצה השלישית בליגה וכך נשארתם לאחר הפציעה והחיזוק הנוכחי. המטרה פיינל פור ופחות מזה כישלון.
    דרך אגב, חבל שאנחנו נצטרך להיאבק בפיינר פור(אם וכאשר נעפיל\אילת תסיים 2-3 בתום העונה הסדירה) כי אני מעדיף שאתם תיקחו לא מכבי.
     
  8. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,233
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    עמית שמחון בירידה גדולה. פניני פצוע, קליין בטיפול כבר הרבה זמן.
    מבחינתם ישראלים מכבי וירושלים ביתרון גדול על חולון. מבחינת זרים- אטקינס ו-וולדן מצוינים. שוברי שיוויון? לא בטוח.
     
  9. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר

    אם זה מעניין מישהו מחר אני כמעט בטוח שתיכון חדש ישחקו בגמר אליפות העולם לתיכונים וזה הקישור לגמר מחר שלדעתי מתחיל ב-6.
    נשחק מחר מול טורקיה או יוון(מלחמת עולם בחצי גמר*/aaarofl)
    קישור לחצי גמר למעוניינים
    בתיכון חדש משחקים שחקנים מהנוער של מכבי והפועל והשחקנים הבולטים הם דורי סהר, לוטן אמסלם(הבן של),יונתן אטיאס ועמית אהרוני
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    קל. התקווה שיהיה שיפור בגזרת הישראלים הקיימים, קולשוב ישתלב ויציג את היכולת מתחילת העונה בראשון לציון וTJ יהיה כשיר.
    בנינו מתי ישראלים הביאו אליפות? אולי מתאזרחים בגג.

    לגבי הזרים של חולון, לדעתי נפלאים ולא נופלים מירושלים ותל אביב, בטח וולדן שהוא מעל הליגה.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    חלום המקום הראשון תם, פיינל פור בהיכל מנורה.
    הפסד מרגיז לאילת הנהדרת, מדהים שהם כבר תקופה לא קצרה עם שלושה זרים ולחשוב מה היה קורה אם היו מצליחים לגרד כמה ג'ובות ולהביא זר ברמה , אליפות היא לא מילה גסה.

    מחמאות לקטש בגזרת בלאט, דקות המשחק של בלאט קוצצו ועברו ליוגב אחיון, למרות החסרונות הברורות של האחרון אני מעדיף אותו כרגע.

    בצד השני צ'ובה הוא נער פוסטר(2 דקות), ואליהו שהיה יכול לשחק לא קיבל דקה. לא מבין את זה האמת, משחק רע שלנו למעט הקאמבק בסוף והיה מקום לשלב אותם יותר.
    מרגיש לי שדין ד'שון באטלר לא כדין אליהו, באטלר במשחק מחפיר(25 דק, 0 נקודות, 1 ריב' ו-2 איסיסטים). באטלר הוא זר בינוני, שהוויכוח של שיתוף שחקנים ישראלים עולה אז זר כמו באטלר מוכיח שאם לראות זר בינוני או ישראלי מקומי אני מעדיף ישראלי בינוני.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אילת הייתה עם זר רביעי יוצא מן הכלל אבל נפצע לה, אם לא היה נפצע...
    לא להאמין מה ששרון דרוקר עושה שם, בכלל קריירה מרשימה.
     
  13. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר

    כתבה נחמדה של ברק חקלאי על כמה כישרונות מעניינים כמו דורי סהר, נועם דוברת וגלעד לוי.
    הוא ניסה ללכת על כישרונות שהם יחסית פחות מוכרים שמשחקים בגליל או כפר סבא ולא על שחקנים שכבר מכירים כמו ים מדר, דני אבדיה, יובל זוסמן ותמיר בלאט.
    לדעתי חסרים מהרשימה יותם חנוכי(למרות שהוא לא משחק יותר משנה ויחזור ממש בקרוב מהפציעה הקשה), רזיאל חיון שהיה בנוער של גלבוע והשנה עבר למכבי גם כן כישרון ולוטן אמסלם שלא יצא לי לראות אותו אבל אומרים שיש לו פוטנציאל.
    לדעתי גם איתי מושקוביץ(שייך לגלבוע) הוא אחלה כישרון לא יודע אם שחקן מוביל אבל השנה במכבי רמת גן הוא היה רמה מעל הליגה הארצית ובנוער הוא היה כוכב רציני
     
  14. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    תיכון חדש מנצח בגמר אליפות העולם משלשה בשנייה האחרונה. וואו!!!
     
  15. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    טוב עכשיו ראיתי את המשחק ווואו ולא בקטע טוב...
    תיכון חדש עם 5 מ-27 לשלוש וזה אחרי שאת שתי השלשות האחרנות אמיתי רותם ואריאל לחוביץ'(הוא קלע את שלשת הניצחון), תיכון חדש הובילו רוב המשחק בדו ספרתי שבה ריצה יוונית מטורפת גרמה להפרש לרדת מ-16 ל-2.
    דורי סהר במשחק נוראייייייייייי אחוזים מביכים, איבודים וכו'
    לוטן אמסלם היה מצויין
     
מצב נושא:
הנושא נעול.