למי שמבין באמת...

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י שער 7, ‏24/3/08.

  1. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היתה לי חברה במשך שנתיים. חצי שנה היינו רחוקים אחד מהשנייה ונוצר בינינו נתק. היא בחורה בעלת ביטחון עצמי גבוה מאוד, וזה גרם לה להכיר הרבה בחורים בסביבת מגוריה, בזמן שאני נשארתי לבדי. אמנם כרגע אין לה מישהו, היא הכירה בחור שניצל אותה וסחט אותה כספית וכתוצאה מכך עזבה אותו באופן מיידי. אח"כ היא התקשרה אלי וקבעה לצאת איתי ועם עוד 2 חברים למסיבת פורים, לא לפני שהודיעה לי חגיגית שהיא אוהבת אותי ורוצה שנחזור להיפגש ולדבר. במשך כל המסיבה שמתי עין עליה, היא ישבה לידי על הבר אבל עדיין פלירטטה עם כל מה שזז. אח"כ היא באה אלי בשאלה מפתיעה "הוא חיבק אותי, מה עושים?" עניתי לה "אל תשחקי אותה שלא רצית חיבוק ממנו". במשך כל הערב היא קיבלה הצעות ונשיקות גלויות מגברים שעברו בסמוך ולאחר מכן אמרה לי "מה אני כזאת יפה שכולם מתחילים איתי?" אמרתי לה שזה כנראה מה שהיא משדרת לסביבה וטוב שכך. ניסיתי להיות איתה, לחבק אותה, אבל היא דחתה אותי בנימוס ואמרה לי "תשמע עידן, הרבה זמן לא התראינו, ומבחינתי עדיין לא חזרנו רשמית, כך שבמידה וזה יתבשל אצלי שוב אני כבר לא אדחה אותך". משפט מאוד הגיוני יחסית להתנהגות שלה באותו ערב.
    מה אני אמור לעשות עכשיו בשביל שנחזור רשמית? לגרום לה לקנא או לחזר עוד יותר? (יש לציין שאני בחור מאוד רומנטי וקונה לה מתנות, לא יותר מדי על מנת שזה לא יתפרש ככפייה אבל כשזה מגיע זה הכי רומנטי שאפשר)
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    לא יודע איך להגיד לך את זה בעדינות, אבל לא נשמע שהיא כל כך להוטה לחזור להיות איתך, לא על פי ההתנהגות שלה לפחות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/3/08
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מכיר את הסוג... אם אתה מחפש תשובה באופן שטחי, אז קח תשובה שטחית: אל תטרח, זה לא שווה את זה, אין לזה עתיד. אתה צריך בחורה שתעריך את התכונות עליהן פירטת, ותהיה נאמנה לחלוטין.
     
  4. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היא שרמוטה, תעבור הלאה. היא כבר תרדוף אחריך
     
  5. mrwhat Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/07
    הודעות:
    741
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בן כמה אתה? אם אתה בחור צעיר, אל תשים עליה זין, אתה זה שצריך להיות עם הביטחון הגבוהשלא תחשוב שהיא שולטת בך או משהו כזה. אחריי יציאה כזאת "מה אני כזאת יפה שכולם מתחילים איתי?" הייתי אומר לה "לא, פשוט כולם שיכורים".
    היא לא שווה את זה אחי, ואתה בחור צעיר(נראה לי לפחות).
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היא משחקת משחקים, אולי בישביל שתקנא, אולי בישביל שתתאמץ יותר, אבל אל תילך על זה, סתם עוד ילדונת קטנטונת, תעבור הלאה. אלא אם כן אתה באמת באמת אוהב אותה ומוכן להיתאמץ.
     
  7. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלי הרבה לחפור, אין לי גם זמן לזה.... תרד מהעניין.
    נכון שאני שומעת רק את הצד שלך בענין אבל במידה וככה זה מתפרש מענייך אז נראה לי שעמוק בפנים אפילו אתה יודע שאין פה שום עתיד. אתה מציג אותה ואת המצב באור כזה שנותר לי רק לומר לך, תתגבר ותעבור הלאה.
    בהצלחה.
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ט-י-ז-ר-י-ת.

    יש בחורות שזה הקטע שלהן. מתות על תחושת החיפוש אחריהן כדי לנפח את האגו שלהן (העיקר שנשים תמיד מהגגות על האגו הגברי).
    מה שנשמע שהיא מנסה לעשות, זה לרחרח בשטח ואם לא יימצא מה שעונה לקריטריונים השטחיים שלה אחד לאחד היא תלך על מה שבנמצא ובמקרה הזה זה אתה.
    מעצבן אותי הקטע של "יתבשל אצלי", כי אם היא רוצה באמת להתבשל היא לדעתי לא צריכה בשביל זה להימרח על חצי באר. ככה לא "מתבשלים".

    בקיצור היא ילדה קטנה שאוהבת לשחק משחקים, תפוס ממנה מרחק בדחיפות, אל תתקשר, אל תסמס, אל תדבר במסנג'ר/אייסיקיו, תן לה קצת לרדוף (ומהיכרות עם כאלה, היא תתחיל לרדוף וגם אם לא, לא אסון גדול).
     
  9. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה על התגובות עד עכשיו, למרות שאשמח לקבל עוד המלצות.
    כנראה ששכחתם להסתכל על המשפט הראשון שכתבתי (היינו חברים שנתיים). עד לפני שהיא הכירה אותי, היא היתה בחברת טיפוסים מפוקפקים שניצלו אותה והטרידו אותה בלי סוף. היא עברה 3 מקרי אונס, אח של ידיד טוב שלה הטריד אותה מינית והתיק הועבר לפרקליטות. בנוסף היא לא מוצאת עבודה קבועה (למרות שכשהיא היתה איתי היא החליפה מקומות עבודה כמו גרביים). בתקופת החברות שלנו היא לא בגדה בי אפילו פעם אחת, כי היא האמינה בי למרות שלא היה לי אז ביטחון רב כמו היום. כמו שאתם אומרים (וכך זה גם נראה בתיאוריה), היא אוהבת מניאקים, והביטחון העצמי שלה די גבוה, ואולי הייתי צריך להחזיק אותה קצר יותר. מה שמעצבן אותי שבכל פעם שהיא מוטרדת או מנוצלת היא ישר מתקשרת אלי ובוכה. מה היא מצפה? שאני אציל אותה מהנזק שהיא גרמה לעצמה? היום אני לא נמצא שם בשבילה 24/7, אז שתדע להעריך את הזמן שלי.
    ולשאלתך mrwhat : אני בן 25 (צעיר או לא, תקרא לזה איך שבא לך)

    לא מסכים איתך. אני הייתי הראשון שלה. אני לא יודע אם היחיד במשך השנתיים הללו, כי היא יצאה עם כמות לא מבוטלת של גברים, אבל כמובן שאז זה היה בפן הידידותי, כי רוב סדר היום שלנו אז היה מסודר וכמעט תמיד היינו ביחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/08
  10. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    מדבריך הבנתי שאתה באמת אוהב אותה ואם אתה אוהב אותה אל תנתק את הקשר ולא כלום כי זה קשה וספק בכלל אם אתה יכול לנתק את הקשר גם אם אתה רוצה בזה.

    אם אתה שואל אותי תציע לה לצאת,קח אותה לאיזה מקום שקט, מסעדה או משהו,בשום פנים ואופן לא בר.
    ותשאל אותה כל מה שיושב לך על הלב,ורק אתה יודע מה באמת יושב לך על הלב,זאת העיצה הכי טובה שאני יכול לתת לך.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני בחיים לא אתן לאף אחת לשחק איתי את המשחקים האלה. מי שבוגרת, לא צריכה להתבייש לדבר על רגשות או להתמודד עם האמת. כל המשחקים שלה לא מוסיפים כבוד לאף צד.
    אחת הסיבות שהיא עושה לך את כל המשחקים האלה, היא הידיעה שאתה תמיד תהיה שם בשבילה. זה דבר שאסור בשום פנים ואופן לתת לבחורה להרגיש כשלא מדובר בקשר רשמי.
    עם כל הקושי, אתה תצטרך לנתק איתה את הקשר.