מה דעתך תיהיה התוצאה של המשחק מחר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Ilan, ‏28/10/02.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה תיהיה התוצאה של המשחק של חיפה נגד מנצסט'ר?
    האם לדעתך לחיפה יש סיכוי ממשי להוציא נקודות?
    מי לדעתך יהיה המצטיין בחיפה...?
     
  2. יוגב אסולין Guest

    אני יוסיף... במידה ואת רואה את חיפה במקום את מילאן בליגת האלופות.. מה דעתך על יעקובו שיש סביבו רעש תקשורתי גדול
     
  3. The North Stand Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/02
    הודעות:
    787
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה ששמעתי, מנצ'סטר לא זימנו חצי הרכב - ואן ניסטלרוי, בקהאם, קין, בארטז, גיגס ואחרים לא יישחקו בכלל. אם שמועות אלה נכונות, ולחיפה תהיה הנחישות כמו במשחק הקודם מולם, אין לי ספק שחיפה תזכה לפחות בנקודה. במנצ'סטר מזלזלים בחיפה, ועוד העובדה שהם כבר עלו לסיבוב הבא - כל זה יכול רק לתרום למכבי, שתנסה להפתיע את אירופה (אותי היא ממש לא תפתיע אם היא תנצח). אם חיפה לא ייפחדו לצאת קדימה, ולא ייתנו לאנגלים את אותו הכבוד שהם נתנו להם באולד טראפורד, אני חושבת שהם יצליחו לנצל את התקופה הגרועה יחסית שעוברת על המועדון (הם בקושי מצליחים לנצח לאחרונה), ואני לא אתפלא אם הם ינצחו. לא צפיתי במשחקיהם של חיפה בליגה העונה, וגם לא בשניים ממשחקיהם בליגת האלופות, אבל כאמור, אם הם יבואו מוכנים כפי שבאו מול מנצ'סטר במשחק הראשון או מול אולימפיאקוס - לא תהיה להם הרבה בעיה. תוצאה משוערת? אם מנצ'סטר אכן ייפתחו בסגל השני שלהם, אז הייתי אומרת שחיפה יינצחו. אמנם לא בהפרש גדול, אבל שער או שניים יספיקו להם כדי לנצח.

    ולגבי יעקובו אייגביני - לא ראיתי אותו משחק הרבה, אבל ממה שכן ראיתי, והעובדה שהוא חלוץ מתוצרת ניגריה - לחיפה יש כאן מילאן אוסטרץ' חדש (אתם מבינים למה התכוונתי....), וצעיר. אין לי ספק שמדים עליהם כתוב מכבי חיפה הוא לא יילבש בעונה הבאה. אם חיפה יצליחו להעפיל לשלב הבא, ויצליחו לעשות שם משהו - זה יהיה בעיקר בזכותו. בלעדיו, התקפת חיפה נראית אחרת לגמרי.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    טוב ומכיוון שהתוצאה ידוע אנירוצה לדבר דווקא על יעקובו פה ולא במשחק הזה אלא כללית בליגת האלופות.

    במשחק הראשון של יעקובו בבליגת האלופות נגד אולימפיקוס הוא נתן משחק עם 3 שערים. ונתן משחק טוב והשקיע. ל אחר מכן התקשורת בארץ ובעולם והאוהדים. הרימו לא את העף יותר מידי בשתי המשחקים נגד לברקוזן. הוא לא עשה כלום הלך הרבה פעמיים לבד ואיבד הרבה כדורים. גם אתמול במשחק שחיפה ניצלה את ההזדמנויות שלה. היה זה לא פעם ולא פעמיים יעקובו שעוצר את ההתקפות שלה ומנסה להעביר והכדור בורח.

    אין ספק יעקובו יש לו כח. חוצפה. שליטה טובה בכדור. פריצות חזקות ועוד הרבה הרבה תכונות של שחקן גדול ומאוד כשרוני. אבל הוא צריך לשפר את הקטע של המשחק הקבוצתי, את הריכוז שלו במשחק, ואת ההשקעה והנשמה שהוא נותן בכל משחק. כי ב3 משחקים האחורנים שלו הוא איכז הרבה מאוד אנשים שציפו ממנו לגדולות.
     
  5. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יעקובו הפך מבחינתו למלך העולם מאז אולימפיאקוס
    הוא לא מוסר
    אבל כל פעם שהוא מוסר הכדור כמעט נכנס לרשת, או נכנס לרשת
    לכן הוא צריך למסור