מחזור הפתיחה של הפריימר ליג או הכיף הגדול מתחיל!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏16/8/02.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז סופסוף העונה החדשה הגיעה, ואפשר לזרוק את כל הסיכומים לפח (חוץ משלי, הוא היה הכי טוב... 8) ).

    משחקי המחזור הראשון:

    צ'רלטון - צ'לסי (יום שבת).
    אברטון - טוטנהאם (יום שבת).
    פולהאם - בולטון (יום שבת).
    לידס - מנצ'סטר סיטי (יום שבת).
    מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' אלביון (יום שבת).
    סאות'המפטון - מידלסבורו (יום שבת).
    בלקבורן - סנדרלנד (יום שבת).
    ארסנל - בירמינגהאם (יום ראשון).
    אסטון וילה - ליברפול (יום ראשון).
    ניוקאסל - ווסטהאם (יום שני).

    המחזור הראשון הביא איתו כמה וכמה מפגשים מרתקים על ההתחלה. קודם כל המשחק של לידס מול הסיטי, עם ברקוביץ', יהיה משחק מאוד מעניין, במיוחד המפגש של ההתקפה אולי הכי טובה בליגה מול ההגנה אולי הכי טובה בליגה (עדיין). המשחק של מנצ'סטר יונייטד, עדיין בטראומה מההפסד להונגרים הכלים, מול העולה החדשה והדי עלובה אם לומר את האמת, ווסט ברומיץ' אלביון יכול להניב הפתעה. גם המשחק של אסטון וילה מול ליברפול יהיה מאוד מעניין, במיוחד מבחינת ליברפול, האם הוויה יהיה מעט הרפתקני ויאפשר לחבר'ה לשחק כדורגל אטרקטיבי כמו שהם בטח יכולים, או שעוד פעם הראן מייקל ראן המסורתי. והמחזור יסתיים במשחק באמת כיפי, ניוקאסל ווסטהאם, שתי קבוצות רעננות, לא הגנות טובות, כן התקפות טובות, צפו למתח.

    אז בוא נקווה לפתיחה טובה, וגלורי גלורי לידס יונייטד (זה במקור של לידס, אבל כמו כל דבר, מנצ'סטר גנבה).
     
  2. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל אהבתי הגדולה ללידס ולברקוביץ..החלטתי לא לראות את המחזור הראשון של הפרמייר ליג.
    אני פשוט אתכחש לקיומו כי אין לי מושג את מי לאהוד במשחק הזה.
    חות מיזה אני חושב שהיונייטד תפתח בנצחון בלי שום בעיות.
    ליברפול תתקל בהרבה קשיים בוילה פארק ואני חושב ששם תיפול הפתעה.

    ושימו לב טוב למשחק של ארסנל.
    לא יודע למה אבל יש לי מין חוש חש כזה שיהיה שם משהו טוב.
     
  3. Asaf Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    246
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסמן את ברמניגהאם-ארסנל
    הולכת להיות הפתעה רצינית (הנרי לא יכבוש...סתם)
    ברמינגהאם בהחלט קבוצה שתדבר השנה...
    אני מקווה שהם יצליחו כבר במחזור הראשון
    ועד ינואר יבאו את וואסל מוילה,הקבוצה העירונית עד ינואר ואז ברמנידהאם תפרח
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף, יש לך מקורות שאנחנו לא מכירים?

    למה אתה חושב שדריוס וואסל יעבור...?
     
  5. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זהו בדיוק...
    מאיפה הבאת את זה?
    לא שמעתי על זה...אפילו לא רמזו על העניין הזה.
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לא ידעתם שאסף זה שם בדוי והוא בכלל איזה אבי מלר?
    חוץ מזה, באמת סוף סוף... אני ממש מחכה לראות את ברקו סוף כל סוף... ואת ליברפול....- למרות שהיא כל פעם מרדימה אותי מחדש עם
    Run Owen Run (חחח אהבתי פולדש... 8) )
    מנצסט'ר תקרע את ווסט ברומי'ץ...
    וארסנל? היא ממש מפחידה אותי... נראה לי היא הולכת לקחת אליפות שוב...
    לידס? סתם קבוצה עלובה שלא תפריע לגדולות ותסיים בשלהיי הצמרת...
    צא'לסי? תיהיה יותר מאכזבת מתמיד!
    ניוקאסל? לא תצליח להשיג מה שהיא רוצה ותיכשל בליגת האלופות...
    אז מי כן יצליחו לדעתי...-
    מנצסט'ר סיטי אולי, ויש לי הרגשה שווסטהאם תפתיע והשנה זה יהיה השנה של קול... נחייה ונראה...
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידס קבוצה עלובה?

    רד ליון, תזכור מי מנהל הפורום...

    חשבתי שתרגע אחרי האזהרה של אתמול (בקשר לנייג'ל מרטין.. 8) )...

    מתי המשחק של לידס משודר מחר, ומה המשחק השני שמשודר מחר?
     
  8. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולך להיות מחזור מעניין מאוד אבל בלי הפתעות גדולות לדעתי
    מנצ'סטר סיטי לא תנצח את לידס שכולם ירדו עליה ולדעתי הולכת לתת עונה טובה לפחות כמו שנה שעברה אז הלך בלם אחד אבל בא המון כסף במקומו וזה לא כאילו אין לו מחליף וודגייט הוא בלם כשרוני מאוד ואולי השנה הוא לא יכה אוהד פאקיסטני ואז ישחק יש להם עוד הגנה טובה למרות פרדיננד
    מנצ'סטר תפתח טוב את העונה אבל זה מאוד תלוי ביכולת של ורון ואם הוא ישחק טוב אז מנצ'סטר יכולים לחזור לקחת אליפות גם פרדיננד יהיה מאוד חשוב בשביל היונייטד אבל שחקן אחד לא משנה כמה הוא טוב לא יכול להציל הגנה כל כך גרועה ועוד עם שוער מטורף
    ארסנל שכולם אומרים שהיא הקבוצה עם הכי הרבה סיכויים לחזור על ההישג משנה שעברה מאוד תלוייה בפתיחת העונה ואם היא תסתדר בלי שתי השחקנים הכי טובים שלה בשנה שעברה לונדברג ופירס הפצועים חוץ מזה התותחנים נראים טוב
    ליברפול כמו שכולם אומרים היא שימן השאלה הגדול ביותר אם ברונו שיירו המצויין ג'יימי קאראגר ומרקוס באבל יהיו ברוטציה על עמדות המגנים ולא וידיגל חבייר וג'ימי טאורה אז ליברפול תהיה חזקה בהגנה כמו שנה שעברה ואפילו יותר
    אבל השאלה הגדולה היא ההתקפה וג'ראר הוייה אם הוא יתן או לא יתן את חופש הפעולה לדיוף ולדעתי זהו דיוף שדווקא צריך להשתנות כדי שליברפול תצליח ואני מקווה שהמנגרים יוציאו את האנוכיות שלו מהמשחק של ליברפול
    עוד סימן שאלה הוא בקישור לדעתי דיאו לא ישחק הרבה וליברפול תשאר עם המאן מרפי ריסה וכמובן סטיבן ג'רארד שאם הוא ישחק כמו שהוא יודע העונה אתם תראו את הקשר הכי טוב באנגליה וליברפול תקח את האליפות

    וזה סיכום פתיחת העונה שלי על המובילות אם אתם רוצים על שאר הליגה תבקשו
     
  9. אנונימי Guest

    הנה המשחקים ומה לדעתי הולך לקרות:

    1) אסטון וילה נגד ליברפול.

    2) ארסנל נגד בירמינגהאם.

    3)צ'רלטון נגד צ'לסי

    4) אברטון נגד טוטנהאם.

    5) לידס נגד מנצ'סטר סיטי

    6) מנצ'סטר יונייטד נגד ווסט ברומיץ'.

    7) פולהאם נגד בולטון.

    8) ניוקאסל נגד ווסטהאם.

    9) בלקבורן נגד סנדרלנד.

    10) וסאות'המפתון נגד מידלסברו.

    ועכשיו לפרשנויות על המשחקים:
    1) ליברפול- זהו צריך להיות משחק קשה לליברפול, שרוצה לנצח במשחק הראשון בשביל להיות בראש נקי, אבל אסטון וילה לא תיתן לה לנצח כל כך בקלות. אסטון וילה קבוצה טובה, המשחק יהיה בוילה פארק (איצטדיונה של אסטון וילה.) לכן, תהיה עזרה מהקהל וליברפול תיצטרך להילחם על הניצחון חוץ הזה.
    אסטון וילה- לא רוצה ללכת בידיים ריקות ועוד במשחק בית הראשון בעונה. היא תנסה במאבק קשה לפחות לחלץ תיקו, אבל היא גם מתכוונת להשיג פה ניצחון.

    2)ארסנל- לארסנל לא צריך להיות משחק קשה במיוחד, העולה מהליגה השנייה לא התפתחה בצורה שהיא יכולה לגבור על טובות הפריימר ליג, לכן משחק בהייבורי אצטדיונה של ארסנל, לא צריך להבות אדגר ממשי, ואני חושב שארסנל תיתן איזה שלושה שערים כבר במשחק הראשון.
    בירמינגהאם- היא יודעת שלפתוח עונה בחוץ נגד ארסנל זה לא הדבר שהם רצו, הם העדיפו קבוצת אמצע טבלה בשביל לראות מה הם יודעים, אבל ארסנל כמה דרגות גדולות יותר ממנה, אני לא חושב שהם יתאכזבו קשות אם יפסידו במשחק, אבל יעשו מלחמה על המגרש בשביל להוציא תיקו.

    3) צרלטון- משחק בית, היא יודעת שיהיה קשה נגד צ'לסי, אבל היא מאמינה בעצמה יכולה להשיג מינימום תיקו, אבל כנראה גם תיקו שיספק אותם סכ'ה קבוצה ששאיפותיה זה אמצע טבלה לא יותר. העיקר לא להאבק על הירידה!
    צ'לסי- בשביל צ'לסי משחק זה הוא מאוד חשוב, אם היא תנצח אותו, וזה לא בלתי אפשרי, היא תתחיל עם ניצחון חוץ, ראש שקט להמשך הדרך, יש לה הרבה שחקנים כשרוניים בעדיפות גדולה על צ'רלטון אני חושב שצ'לסי תיקח.

    4) אברטון- לפני הקהל שלה תנסה אברטון לנצח את טוטנהאם, וזה הגיוני מאוד, שתי הקבוצות כמעט אותו רמה, כל קבוצה שתשחק קצת יותר טוב תיקח את המשחק אליה.
    טוטנהאם- לא רוצה לחזור ללונדון אם ידיים ריקות, לפחות תיקו במשחק חוץ נגד קבוצה בינונית יהיה לה בסדר, אבל היא יודעת שיש לה שחקנים טובים יותר, וגם על ניצחון היא לא תוותר.

    5) לידס- זה עומד להיות בשבילה משחק מאוד מאוד קשה! מנצ'סטר סיטי תבוא אליה לאלן רואד להראות מה היא יודעת ואיזה רכש היא עשתה בקיץ הזה, לידס תצטרך להיזהר בהגנה מההתקפות שלהם, הרבה שחקנים התקפייים מצוינים יש להם, מצד שני, גם למנצ'סטר סיטי אין את ההגנה הטובה בעולם ולידס תוכל לפרוץ את ההגנה גם כמה פעמים, ולדעתי תוצאת המשחק תהיה לפי ניצול המצבים ליד שער היריב.
    מנצסטר סיטי- רוצה לצאת עם ניצחון, או מינימום תיקו, וגם להראות כדורגל שירשים את כל הליגה. העונה הזאת היא לא סתם עונה בשבילה, היא רוצה להראות לכל הליגה שגם היא מבין הקבוצות הטובות באנגליה, והיא רוצה בדרבי לנצח את היונייטד ולא פחות. היא תבנה על פי ההתקפות הטובות שיש לה, מסירות כדורים אל חלוצים, מצבים נייחים ועוד...
    (יאללה לידס מלחמה! בוא נקרע להם ת'תחת!!!)

    6)מנצ'סטר יונייטד- משחק קל מזה כנראה לא מצאו, אז הביאו לה את זה. מנצ'סטר הקבוצה שרוצה טריפל כמו בשנת-1999 תראה מה היא יודעת לעולה החדשה, ועוד באולד טראפורד, הסיכויים של ברומיץ' להשיג נקודה הם אפסיים. עם זאת מנצ'סטר גם רוצה לשחק טוב לראות שהיא יציבה, עם הגנה חזקה שלא נשברת, אם התקפות מסוכנות ליד שער היריבה בקיצור...רוצה להשאיר רושם, ולא שמשנה שעברה הם לא השתנו.
    ווסט ברומיץ'- היא כבר יודעת לבד שאין לה סיכוי, היא תבוא כנראה בשביל לנסות לשחק כמה שיותר טוב, לשחק מסודר ולבדוק אם ההבדל בין הקבוצות באמת גדול. היא תצטרך לייצב את ההגנה שלה, וכמובן יותר להסתגר אחורה מאשר לצאת להתקפות, אבל גם עם פרדיננד אפשר להבקיע ממתפרצות כשפרדיננד עולה להגבהת קרן ואז קשה לו לחזור עד לשער.
    עוד עצה: תשמרו את פרדיננד מהגבהות!

    7) פולהאם+בולטון: כל קבוצה תנסה לראות את השנייה מה היא עושה, שני הקבוצות באותה רמה, בולטון לא היה איכפת אם היא תתחיל כמו בשנה השעברה. הביסה את לסטר החוץ. אז אולי היא תחזור על עצמה גם השנה. לפולהאם אולי בגלל המשחק הביתי יהיה יתרון קטן, אבל מי שתשחק יותר טוב היא זאת שתשיג את הנקודות.

    8) ניוקאסל- לא התחילה שנה שעברה טוב את הליגה, והיא יודעת שאם התחלת הליגה תהיה טובה, היא יכולה לסכן את שאר קבוצות הצמרת מההתחלה. לא יהיה לה משחק קל, אבל עדיין אם עזרת האוהדים ואם שחקניה הכשרוניים ויצירתיים היא תשיג יתרון על פני ווסטהאם.
    ווסטהאם- היא יודעת שיהיה מאוד קשה מול הקבוצה הטובה הזאת, אבל היא יודעת שגם זה אפשרי לחלץ תיקו למרות שידוע שכבר קבוצות הצמרת בשנה שעברה בקושי יצאו אם נקודה, אז ווסטהאם תצטך לשחק חכם, לדעת מתי לצאת להתקפה ומתי להסתגר בהגנה, למרות שגם בליגה האנגלית אין ממש בונקר זה לא כמו גרמניה שהם משחקים מגעיל כזה, אבל היא תדע שיותר הגנה ופחות התקפה.

    9)בלקבורן+סנדרלנד: זהו עוד משחק בעל כוחות שווים על המגרש. שני הקבוצות מעוניינות בניצחון גם סנדרלנד שלה זה משחק חוץ, וגם פה הדברים שישנו את המשחק זה תמיכת הקהל שיהיה לטובת בלקבורן, וניצול המצבים וכך רק יוכרע המשחק וגם נוכל לראות את הצמד קול+יורק.

    10) סאות'המפטון+מידלסברו: לדעתי יהיה דווקא משחק טוב לאלה שחושבים שלא, יש כאן הרבה שחקנים טובים פשוט וותיקים אבל יהיה כאן כדורגל וזה מה שחשוב. המשחק יהיה צמוד לאורך כל הסיום אני חושב שייגמר פה תיקו, או ניצחון דרמטי בסיום של אחת מהקבוצות.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורח, למה אתה לא מזדהה...?

    ואני חייב לחלוק עלייך בדבר מרכזי אחד...

    איך אתה אומר שבלקבורן וסנדרלנד שוות כוחות...?
    סנדרלנד היא אולי הקבוצה הכי גרועה בפריימר ליג, ובלקבורן לעומת זאת קבוצה מצויינת עם חלק קדמי אדיר (!). עם יאנסן, דאן, דאף, קול ויורק...
     
  11. Guest

    איזה יופי, מחזור ראשון, איזה ריגוש...
    העונה הולכת להיות העונה! סוף סוף מתייחסים לניוקאסל כמו אל קבוצה נאותה.
    התייחסות למשחקים:
    צ'רלטון - צ'לסי: לפי דעתי יהיה פה תיקו. צ'לסי מאכזבת כמו תמיד, וכבר בתחילת העונה נראה שהיא לא תיקח אליפות.
    אברטון - טוטנהאם: עידן טל? בכל מקרה טואנהאם תפתח את העונה בהתלהבות משהו, לכן אני מהמר עליהם.
    פולהאם - בולטון: שתי הקבוצות נשארו ליגה בעונה שעברה בצורה די משכנעת, והבולטת ביניהן היא בולטון. עם מייקל ריקטס בחוד, רק בולטון.
    לידס - מנצ'סטר סיטי: משחק אטרקטיבי לכל הדעות, שעשוי להניב הרבה שערים, אך לדעתי יניב שער אחד או שניים. המשחק יהיה בעיקר בצד של לידס, אך לידס תבקיע ראשונה, ואולי הסיטי תשווה. אולי.
    מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' אלביון: מנצ'סטר. תבוא כאחוזת טירוף ומול הקהל הביתי ואן-ניסטלרוי וסולשייר יגמרו את העולים החדשים.
    סאות'המפטון - מידלסבורו: סאות'המפטון עם המגרש החדש, מידלסבורו בלי ז'וניניו, סאות'המפטון.
    בלקבורן - סנדרלנד: גילספי, דאף, דאן, שרווד, קול וינסן מול ההגנה הפתטית של סנדרלנד. נו באמת...
    ארסנל - בירמינגהאם: בירמינגהאם התחזקה עם החלוץ הפולני הכושי שהגיע מיוון (אוליסאדבה), וארסנל בלי ליונברג ופירס. אבל עדיין יש לה את סילבה, הנרי ו-וילטורד. יהיה קשה, אבל ארסנל תעשה את זה.
    אסטון וילה - ליברפול: ליברפול החתימה את דיוף, דאיו ואת שיירו המצוינים, אבל אני לא צופה להם עתיד בליבפול. לא כל עוד ז'ראר הוייה מאמן. הוא יבלע אותם, יהיה להם קשה לפרוץ קדימה, וכל המערך יקרוס. מולם תבוא אסטון-וילה בבית ועם דאריוס ואסל המצוין. תיקו.
    ניוקאסל - ווסטהאם: זה אולי יעצבן אותכם, אבל ניוקאסל הולכת לשבור אותם. אמנם חסרים לה 5 שחקנים (בלאמי, רובר, ספיד, קורט ואוקניה תודה לאל), אבל עדיין ויאנה, דייר, סולאנו וג'נאס גדולים על החבר'ה של לומאס וקאנוטה.

    זהו. אשמח לקבל תגובות.
     
  12. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של לידס משודר בארבע 55 בספורט 5+.
    והמשחק השני אין לי מושג מתי.
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת שלבקבורן יש את דוויט יורק...

    והכי חשוב, כשאתה מציג את ניוקאסל עם שחקנים טובים, מול הבינוניים יותר של ווסטהאם, ברור מי נראית יותר טוב.

    אבל שים מולם את סינקלייר, די קאניו, ג'ו קול ותומאס רפקה, והרי לך קבוצה אדירה.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ורני, תודה.

    מישהו יודע איזה משחק משודר מחר...?
    חוץ מלידס מנצ'סטר סיטי...
     
  15. Guest

    לא מספיק מול הכוח העולה של ניוקאסל.... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx