מחזור לפני אחרון בלאומית: הכח ניצחה ועלתה ליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏16/5/08.

  1. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    שום דבר לא תלוי בהם גם אם הם ינצחו 70-0 וראשון 1-0, הם ירדו ליגה.
    הם צריכים לנצח כדי להשאיר לעצמם סיכוי אבל כלום לא תלוי בהם.
     
  2. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדברים באמת לא ממש תלויים בנו, בייחוד שהמשחק שלנו יהיה ללא קהל. המשחק לפני שבועיים נגד רעננה היה אמור להיות ללא קהל בגלל הנהמות של אוהד אחד שלנו לנימבה(המוזר בכל הסיפור שהעניין הזה כלל לא נרשם בדו"ח השיפוט ובכל זאת עכו הועמדה לדין), עכו עירערה והעונש לא יתבצע, השבוע לצערי נגזר שהערעור נדחה והמשחק האחרון שלנו יתקיים ללא קהל, אני מה שבטוח הולך לראות אותו אם לא מהיציע אז מהדשא בתור מביא כדורים או לא אכפת לי מה...
    אז כמו שכבר נאמר הדברים לא ממש תלויים בנו גם אם ננצח, אבל אני רוצה לקוות שבני לוד המיודדת עם עכו לא תפסיד לראשון, למרות שלוד כבר גמרה את העונה ומזה צריך לפחד. רק שהשחקנים שלנו לא יפשלו שוב ברגע האמת.
    אוהד בני יהודה, תאמין לי שאם עכו לא היתה במצב של סכנת ירידה הקבוצה האחרונה שהייתי רוצה שתרד ליגה היא ראשל"צ, בגלל הנוסטלגיה, אבל מה לעשות קודם כל זה הקבוצה שלך ואפילו יותר צובט בלב אם חס וחלילה קבוצה עם תקציב של 7-8 מליון שקל תרד לארצית.
    עמית, לא הבנתי את הכוונה שלך עם עניין המכירה...
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    מכרתם להם משחק בסיבוב השלישי של עונת 04\05, הם ניצחו אותכם 2-1 בעכו אז.
     
  4. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואת זה יודע מאיפה?
    אני רוצה לעשות סוף לכל השמועות והרבעי שמועות שצצים חדשים לבקרים שכביכול הפועל עכו מוכרת משחקים, אין לכל אותם משמיצים ולו חצי ראיה כנגדינו ובכל זאת הם באים וממציאים שטויות... תאמינו לי אני מכיר את היו"ר ציון ויצמן קרוב לאישית והוא בחיים לא יחשוב אפילו על כזה דבר, לא הוא ולא שאר חברי העמותה, ציון הוא היו"ר שאחרי יענקלה שחר, אלי טביב או לא יודע ממי אתם מחזיקים, האחרון שימכור משחקים. זה שלקבוצה הזו יש אופי חרא והיא בועטת בדלי כל עונה במחזורי הסיום, או שנדיר שמנצחת משחק שהיא ממש חייבת זה כבר משהו אחר. והנה, אנחנו עוד עלולים לשלם על כך בירידה, ולצערי גם בכמה צעדים גדולים שיחזירו אותנו כמה עונות אחורה לזמנים שהעדפנו לשכוח, אבל מפה ולהמציא דברים.. השתגעתם? מעניין שאתה ומי שסיפר לך את זה יודעים וויצמן יער ואחרים לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/08