מחזור מס' 5 בליגת העל: הרצליה מנצחת את הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/10/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם היו שואלים אותי איזה משחק הייתי רוצה לראות במחזור הייתי אומר שאת המשחק של חיפה נגד כפר סבא. אחרי הניצחון הגדול בבלומפילד, נגד כפ"ס יהיה רגע גורלי במיוחד עבור רוני לוי, ניצחון יסמל סופית כמעט יציאה מהמשבר, אי ניצחון+ יכולת גרועה לא יסמל שום יציאה משום משבר ויחזיר את האווירה הקודרת למועדון. כפר סבא זאת קבוצה שאני מאוד מעריך, זאת קבוצה טכנית שיודעת איך להתמודד מול הגדולתות, לרוני לוי לא יהיה פשוט ויותר מכך, יש לי הרגשה שאלי אוחנה מחזיר את רוני לוי כמה צעדים אחורה. יש לי הרגשה על כפר סבא.

    בני יהודה מארחת את סכנין בשכונת התקווה וזה מה שנותן לה בעיניי את היתרון הקליל. בני יהודה קבוצה טובה מאוד, סכנין קבוצה מצויינת, אם המשחק היה במגרש כמו בלומפילד הייתי מסמן את סכנין כפייבוריטית, אבל לקבוצה טכנית קשה יהיה לפתח משחק בשכונת התקווה ולכן אולי היתרון הקליל יהיה עם בני יהודה. למשחק הזה יש פוטנציאל להיות משחק התקפי עם הרבה שערים, אני מקווה שכך יהיה.

    מכבי נתניה פתחה את העונה בצורה לא ממש יציבה, נתניה לא ממש הרשימה אותי עד כה העונה והאמת גם את השישייה אני נוטה לזקוף לזכות התפרקות של אשדוד יותר מאשר לסופר יכולת של נתניה. לפני המחזור הקודם היו לנתניה רק 3 שערים ב-3 משחקים ואולי השישייה של המחזור הקודם ישחרר קצת את הפקקבהתקפה ונראה המשכיות. מכבי פ"ת במקום השני ממזמן קבוצת צמרת לגיטימית ומבחן לא פשוט יהיה לה בקופסא. זה גם משחק מאוד מעניין, הכל יכול לקרות בו, ודיעה שלי- לא נראה לי שנתניה יוצאת מנצחת.

    כמה מילים על מכבי ת"א- אי אפשר לדעת מתי תבוא ההתפוצצות (או ה- 1-0 הקטן), זה יכול לבוא בכל מחזור נגד כל יריבה, אבל לא נראה לי שזה יקרה בקרית שמונה.
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    מאכזב לדעת שלא משדרים את המשחק של בני יהודה-בני סכנין. לדעתי המשחק המרכזי של המחזור.

    בני יהודה חוזרת לשכונה ואני מתרגש מזה למרות שאני לא אוהד את הקבוצה.
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    בני יהודה לא קבוצה התקפית ולא קבוצה טובה, בני יהודה היא קבוצה חלשה שתאבק על מקומות 8-10, הם ניצלו את החולשה היחסית והנאיביות של מכבי הרצליה בשביל לנצח במשחק קליל.
     
  4. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    משחק של חיים או מוות מבחינתנו. אסור לחזור הביתה בלי כלום, גם עם נקודה זה די סביר בלהתחשב במצב המביש שלנו והדי מצליח בעיקר בבית של קריית שמונה. אני לא מחפש התפוצצות כי אם נחכה לכך, זה לא יגיע בחיים, מצידי רק 0:1 קטן, אפילו מגול שלא היה, העיקר לנצח ולהתחיל לצאת לאט לאט מהמשבר שאנחנו שקועים בו מתחילת העונה. אם שוב נפסיד, אתחיל לחשוב יותר רחוק, במיוחד שהמשחקים הבאים שלנו הופכים ליותר קשים.

    המשחק של מכבי חיפה נגד הפועל כפר סבא הולך להיות מעניין. הפעם מכבי חיפה תפגוש קבוצה קצת יותר חזקה ממכבי ת"א בלשון המעטה, והיא לא אחרת מאשר כפר סבא שמשחקת התפקפי ורוצה לקטוף את שלושת הנקודות בכל משחק. במשחק הזה נוכל לראות האם חיפה יצאה לדרך חדשה או שהניצחון בשבוע שעבר היה בפוקס חד פעמי.

    העובדה שקפליטו משחק בתחילת העונה בהרכב הפותח בגלל פציעתם של שני הבלמים, לא הופכת אותו לשחקן הרכב ראשון.
    ליאור ז'אן, שלא שיחק כדורגל כבר כמה חודשים טובים, חוזר ישר להרכב ועוד כבלם.
    דן רומן ועומרי רון, שחקני ספסל לכל דבר, פותחים.

    לא הרכב שני אבל הרכב די חסר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/10/07
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני לא חושב שבני יהודה היא קבוצה חלשה, ואגב מה זה קבוצה חלשה? קבוצה חלשה זאת קבוצה שתיאבק נגד הירידה ולא נראה לי שבני יהודה תיאבק נגד הירידה למרות שתסריט כזה כן אפשרי כי מלבד הרצליה אין ממש קבוצה אחרת שאפשר להגיד עליה שהיא מתחת לרמה של שאר הקבוצות, יהי המעניין בתחתית ועדיין יש לבני יהודה שחקנים כמו דוארטה, משה ביטון כאילו נולד לשחק רק בבני יהודה, בלדוט, אברבנל, קובצ'ביץ' אלו שחקנים דבר ראשון עם ניסיון ודבר שני הוכיחו את עצמם כבר בליגת העל. כמו שאמרתי בהחלט יש מצב שבני יהודה תתמודד השנה בתחתית אבל עדיין יש לקבוצה הזאת פוטנציאל לעשות דברים יפים.
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מצפה להרבה ממכבי היום, אבל אני בהחלט מקווה שסוף סוף נצליח לנצח משחק
    אני לא רואה את זה קורה נגד ק"ש, שנמצאת בכושר סביר פלוס ומארחת את המשחק בבית.
    ההתבטאויות השחצניות של כמה משחקני מכבי בתקשורת ("איזה שחקנים יש לק"ש?) לא מוסיפות לי ביטחון לקראת המשחק...
     
  7. Chelsea_forever Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/07
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור מעניין מאוד לדעתי יש בסוף השבוע הזה. חיפה מקבלת הזדמנות להמשיך את ה3-0 על מכבי ת"א ולהתחיל לאט לאט לחזור לליגה, מכבי ת"א קיבלה משחק מאוד קשה דווקא, בקריית שמונה שהיא מפתיעה השנה ולדעתי הסיכויים שלה לנצח הרבה יותר גבוהים. סכנין אחרי ה2-2 עם בית"ר תנסה לבוא מעל בני יהודה ולהרגיש פייבוריטית. בית"ר בטדי בראשון, אמורה לנצח אחרי התבוסה 6-1, אולי נראה החזרת תומר בן יוסף להרכב?
    מבחינתי משחקי המחזור הם מכבי ת"א - קריית שמונה ומכבי חיפה - כפ"ס. שתי קבוצות שמחפשות עבור נקודות, מכבי ת"א במשבר רציני ואם היא לא תנצח בק"ש הדרך לירידת ליגה היא תהיה בשבילה די קרובה.
     
  8. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכולם אמרו פה כמעט, היום זאת ההזדמנות לראות האם הנצחון בשבוע שעבר היה חד פעמי על קבוצה שנמצאת במשבר עמוק, או שהוא באמת סימל דרך חדשה שמכבי חיפה יוצאת אליה. אני מקווה מאוד שהשחקנים יוכיחו כמובן, את האופצייה השנייה שציינתי, למרות שכפ"ס אחת הקבוצות הקשות יותר שקשה להתמודד מולן בליגה ובניגוד לשנים קודמות, הירוקים של אוחנה בהחלט באים כדי לקחת לפחות נקודה אחת אם לא יותר. הרבה תלוי בזרים שלנו היום, והראשון מבינהם הוא בוקולי. כשבוקולי טוב (ראה מחצית שנייה מול מכבי ת"א), גם מכבי חיפה טובה. אני מקווה גם שתומר חמד סוף סוף יגמול לרוני לוי חזרה על הקרדיט שהוא מקבל ממנו עד כה.
     
  9. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפר סבא קבוצה נהדרת, יהיה לחיפה קשה מולה. אני מקווה שקטן יפתח, כי כשהוא בתקופה טובה(וזה כמעט ולא קורה כן?) קשה מאוד לעצור אותו, והצמד מול מכבי צ"א אמור לפתוח איזה משהו.

    משחקים חשובים ביותר לשתי התל אביביות כמובן, שתיהן עדיין לא ניצחון העונה, ואם גם המחזור הזה..אוי ואבוי. וששתיהן פוגשות יריבות שהן צריכות לנצח.
     
  10. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קטן לא פותח, ההרכב פורסם.

    הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, פאוליניו, רנאטו, ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי; תומר חמד.

    אותו ההרכב שפתח בבלומפילד במחזור הקודם.
     
  11. יא יא פטי Member

    הצטרף ב:
    ‏28/9/07
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה לא מנצחת היום
    כפס מחלצת מינימום תיקו
     
  12. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו החמצה של יניב עזרן!
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בשביל זה שילמנו עליו 800 אלף דולר? כדי שיחמיץ מול שער ריק? החמצה מאוד מאכזבת ומתסכלת מבחינתו, המעידה יותר ויותר על חוסר הביטחון השורר בו.
     
  14. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבנתי שמסיקה השחקן היחיד שעושה משהו במגרש, ודווקא אותו רצו לשחרר..
     
  15. Chelsea_forever Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/07
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב יניב עזרן, 800 אלף דולר מכבי שילמו עליו? לא ראיתי עד עכשיו משהו שהוא עשה, גולים.. באשדוד הוא שיחק הרבה יותר טוב, מכבי פיספסו.. אבל יכול להיות שזה בגלל המצב הכללי של מכבי, כי גם יניב קמנאן שהפציץ ככה במשחקים הראשונים ובאירופה ירד.
    אם מכבי היום מפסידים הם הולכים לרדת ליגה, חוץ מזה שהם ירדו ליגה גם בלי שהם יפסידו (כן יהי רצון ונאמר אמן)