מחזור מס' 5 בליגת העל: הרצליה מנצחת את הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/10/07.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שופט עלוב, על מה ולמה כרטיס אדום לאבי נמני?בושה.
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שהשדרן אמר שהוציאו למסיקה אדום התחלתי לרחם כל כך עליו.. אז הוא תיקן ואמר שנמני קיבל את האדום ונרגעתי.
     
  3. mishale Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/06
    הודעות:
    106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קרית שמונה מחמיצים כל כך הרבה הזדמנויות. אני מתחיל לרחם על מכבי ת"א.
     
  4. בן ארי Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך שחקן שהוא עוד קפטן הקבוצה נכנס למשחק ומורחק אחרי שתי דקות ??
    חוסר אחריות...אני ממש מרחם על מכבי, מכבי לומדים בדרך הקשה,ויש סימפטיה לקבוצה שמגיעה ממקום שראה הרבה סבל השנה. אני מרוצה מהתוצאה.
     
  5. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א- מה שנשאר זה הסמל, הקבוצה- כלום, נאדה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק עלוב נוסף של מכבי ת"א, הקבוצה מתפרקת והיא עם נקודה בלבד מתוך 15 אפשריות. קריית-שמונה עם קצת יותר רגש וריכוז בבעיטה האחרונה יכלה להבקיע היום חמישה שערים ולא שער אחד. אבידור שנכנס הבקיע שער יפה אבל החמיץ שני מצבים של 100% שער, גם עמנגואה החמיץ מספר מצבים(איזה כדור אדיר הוא בישל לאבידור בגול) ומכבי צריכה להגיד תודה שהיא לא ירדה מושפלת ובכל זאת זה רק 1-0.
    אני לא ראיתי את האדום שספגה קריית-שמונה אבל מה שכן ראיתי זה שגם בשחקן פחות היא הייתה טובה יותר ממכבי ת"א. האדום של נמני לא היה מוצדק, מקסימום צהוב על תפיסה ומשיכה בחולצה וזה הרס למכבי חלק מהמומנטום, אבל אי-אפשר להאשים את השופטים בהפסד. הקוון היום היה איום ונורא וביטל לקריית-שמונה מספר הזדמנויות נוספות.
    ההגנה של מכבי לא הייתה קיימת היום. מרטינוביץ בהופעה עלובה מאוד, הוא בכלל לא הזיע היום. אולי הוא פצוע, אבל הוא בקושי נלחם והוא עוד קפטן בקבוצה, זו בושה וחרפה, ככה הוא נותן דוגמא לצעירים?
    נחזור להגנה של מכבי. שפונגין ושטרית בכלל לא חזרו אחורה והיה נראה כאילו הרחבה של מכבי ת"א פתוחה לגמריי, כאילו זה משחק פיפה, תוך 2-3 מסירות קריית-שמונה בדרך לכיבוש נוסף.
    כואב הלב על יוסי שיבחון ששכח שיש לו צהוב.
    אני בטוח שניר לוין לא האשם היחידי, אבל כרגע אין שום שינוי במכבי והטעות הייתה שפיטרו את אלי כהן מוקדם מדיי. אלי כהן היה עם 1 מ-6 ולוין עם 0 מ-9, אז אולי גם הוא יילך הביתה?
    מצדיע לחניכים של רן בן-שמעון על משחק מצויין. סואן וצרפתי ניהלו את המשחק בצורה מושלמת וגם עמנגואה הרשים אותי מאוד.
    הרבה קבוצות ייאבדו נקודות במשחק שם.
     
  7. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כשהשדר אמר אדום למסיקה זה היה מצחיק. עד שהחליטו משהו נכון בקבוצה הזו לשם שינוי הם משנים אותה. אחד השחקנים הפתטיים בליגת העל. אם הוא היה מורחק זה היה מסמל את כל מכבי ת"א של העונה ובכלל מכבי ת"א שאחרי האליפות - טמטום והחלטות ברמה של כיתה א'.

    נמני לא היה צריך להיות מורחק, השדר אמר חשבונאות של השופט אבל זה שרון ניסים - הוא בערך האדם האחרון בעולם שאני יאמין לו, בכל מקרה, השופט טעה. נמני בקושי התכוון לגעת בו וגם המגע שהיה לא הצדיק צהוב שלא לדבר על אדום. מאז האדום מכבי ת"א הייתה חלשה יותר מקבוצת קונוסים. קרית שמונה הייתה יכולה להבקיע גם עוד 3-4 שערים, ההגנה הצהובה הייתה מפורקת, הקישור ההגנתי לא קיים והתקפה? זו לא מילה המופיעה בלקסיקון של הקבוצה.
     
  8. Arsenali Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/06
    הודעות:
    525
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו יורדים ליגה לדעתי , המצב שלנו גרוע מאוד ולדעתי אנחנו לא יותר טובים מהרצליה.
    אנחנו לא מצליחים להעביר 2 פסים , לא הגענו למצב 1 ב90 דקות , אנחנו נראים על הפנים והקבוצה פשוט מזעזעת .
    חותם עכשיו על מקום 10 , אבל לדעתי לא נשרוד בליגה לצערי .
     
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי ת"א לא תרד ליגה. מקסימום תסים בחלק התחתון. בשלב מסוים השחקנים יתחברו, מבחינת איכות שחקנים נטו הסגל שלהם לא כל כך גרוע ויש שם שחקנים יצירתיים שהוכיחו כבר שהם מסוגלים להבקיע וליזום (שבחון, קמאנן, נמני, עזרן), כשאבי יחיאל יחזור ההגנה שלהם תחדל להיות מסננת, ואת הנקודות שלהם הם יצברו. מה שצריך להדאיג את אוהדי הקבוצה זה המצב בדרג הניהולי. נמני לא יכול להמשיך ככה, אי הבהירות באשר לבעלים חייבת להפטר ובאופן כללי הקבוצה הזאת חייבת שקט.
     
  10. Arsenali Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/06
    הודעות:
    525
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה שמכבי לא תרד ליגה? ממי אנחנו יותר טובים ? לצערי אני רואה אותנו יורדים .
    יחיאל לא זה שיציל את המצב, כי אני לא רואה גם את מרטינוביץ' לא עושה חורים.
    מה שהכי מעצבן אותי זה שהשחקנים לא נלחמים , אין להם נשמה וכבוד לסמל אחרי שחוטפים גול אני ישר יודע שאין סיכוי לחזור .
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מכבי ת"א לא תרד כי ההתאחדות לא יכולה להרשות לעצמה עונה בלי דרבים או משחקי מכבי-בית"ר. כמו שבעונת 2004/2005 השופטים הצילו את הפועל (אם להיות אובייקטיבי, הגיע לנו לרדת במחזור 20) וכמו שבעונת 2001/2002 השופטים הצילו את בית"ר.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הסגל שלכם לא נופל מבני סכנין, קריית שמונה וטוב הרבה יותר מהרצליה.
    אני רק מזכיר לך שבעונה החולפת הקבוצה בשבעת המחזורים הראשונים הייתה נוראית, ורק לאחר מכן החלה לשחק (טוב לא בדיוק לשחק..), לצבור נקודות. בעונה החולפת זה הספיק למקום שלישי, העונה במקרה הגרוע ביותר היא תסיים במקומות 6-8. שוב, הסגל לא כל כך גרוע כמו שנראה כרגע, החוסר יכולת הזו היא תוצאה של הרבה מאוד גורמים יחד.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אורי,
    אף אחד לא הציל את הפועל מלרדת ליגה, הבטחנו את ההישארות שלנו רק שני מחזורים לסוף, יותר נכון הפועל חיפה שירדה ליגה לפני אותו מחזור, הביסה את באר-שבע 6-1 והרסה לה את הסיכויים ומחזור לפניכן אנחנו ניצחנו את באר-שבע 3-1. השופטים לא עזרו לנו ולא בטיח, הקבוצה הייתה חלשה מאוד, בקושי חיברנו שני פסים, התקפה לא הייתה קיימת עד שבישורת האחרונה אוגבונה התחיל לקבל יותר צ'אנסים והביטחון חזר אליו ושני מאמנים כושלים היו בקבוצה - לנדאו ושמואל חנין שנשאר יותר מדיי זמן.

    מכבי לא תרד ליגה כי הסגל שם מוכשר, הייתי מביא גם את שיבחון, גם את עזרן וגם את קמאנן להפועל, מתישהו העסק שם יתחיל להתחבר ואני שוב חוזר, סכנין וקריית-שמונה לא ייגמרו את העונה במקומות שהן כרגע נמצאות, בטוח מכבי חיפה תטפס, אני מקווה שגם הפועל וגם מכבי. יחיאל ייצב את ההגנה, מכבי תשיג את הניצחון שלה, זה יהיה בעוד מחזור או שתיים או דווקא בדרבי נגדינו, זה ירגיע את השחקנים.
    מה שבעייתי זהו המאמן, הוא נראה מיואש על הקווים ואף אחד לא מבין שהמערך שמכבי עולה איתו הוא גרוע. מסיקה לא קשר אחורי, הוא לא שחקן בכלל. שיבחון צריך לשחק באגף ולא באמצע ונמני ממש לו 50\50.
    ההחלטה לפטר את אלי כהן הייתה מוקדמת מדיי, אני טוען שאיתו הקבוצה הייתה משיגה יותר נקודות. נגד אשדוד מכבי הייתה סבירה ונגד פ"ת היא לפחות הבקיעה שני שערים, בעידן לוין היא הפסידה שלושה משחקים, לא מצאה את הרשת ולא הייתה קרובה לזה.
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    השופטים כן סידרו לנו הישארות בליגה. זוכר את המשחק מול באר שבע בבלומפילד, שהשופט הוסיף שבע דקות למחצית (השוער שלהם נפצע) ושרק רק אחרי שאוגבונה הבקיע בדקה ה54? אתה זוכר את המשחק שמכבי חיפה נתנו לסכנין, ולמעשה הוריד את הפועל חיפה ובאר שבע? אין לי ספק שההתאחדות הייתה זאת שהחליטה להשאיר את הפועל, הם לא מוכנים שקבוצה גדולה תרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/07
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אורי, אין לי מה להגיד לך, חוץ ממשהו אחד: בטוח שאתה אוהד הפועל?

    אדום רביעי במחזור ושוחקו בסה"כ שני משחקים, פשוט מדהים. איתי שכטר עם שני צהובים לאחר שנגע ביד פעמיים, טיפשות גדולה, זה מה שמונע משכטר להיות אולי השחקן הכי טוב בליגת העל, הדברים הקטנים המפגרים האלו שהוא עושה. לפני שבוע הוא נתן הצגה וכבש צמד והיום הוא עושה שטות גדולה ומכבי נתניה תיאלץ לשחק יותר ממחצית בעשרה שחקנים ויהיה לה קשה יותר לשמור על ההיתרון שלה.
    אני מקווה ששכטר יילמד מהטעויות שלו ויספיק לעשותן. שיפוט מצויין של מאיר לוי, אולי השופט הטוב בליגה.
    מכבי פ"ת עד עכשיו לא במשחק, הקישור שלה אפור מדיי. לירן כהן השחקן היחיד שאפשר לומר עליו בערך שהוא יצירתי. השיטה הזו של מזרחי לא תעבוד כל פעם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/07