מחזור מס' 6 בליגת העל: מכבי והפועל ממשיכות להפסיד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/10/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אבירם ענית לעצמך... שכטר לא היה, אוקוצ'ה.... אלו בדיוק סיבות למה נתניה לא הייתה אתמול על המגרש בחלק ההתקפי. יבריץ' לא נגע בכדור כל המשחק חוץ מאולי פעם אחת.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה אכן השם.

    אני לא חושב שזה הזמן המתאים להעביר ביקורת על החלוצים מהסיבה הפשוטה שכל הקבוצה לא מצליחה. אין שחקן שאפשר להלל אותו על יכולתו אלא רק על נסיונו לבוא ולהציל את הקבוצה כדוגמאת קאמאנן. המצב הוא לא כמו שנה שעברה שהקבוצה הצליחה, הייתה בצמרת, והחלוצים שלנו קיבלו כדורים באחד על אחד והחמיצו פעם אחר פעם. השנה עדיין לא היה לנו מצב כזה, החלוצים לא מקבלים כדורים. ממה שזכור לי, ואני אומר זאת בשיא הרצינות, מאז המשחק הראשון של עזרן בליגה, הוא בעט לשער בסביבות שבע פעמים. כאשר הקבוצה תראה יותר טוב ותעלה לאט לאט קדימה, בתקווה שזה יקרה, רק אז נוכל לשפוט אותם.

    עוד מילה בקשר לניר לוין. לפני מספר ימים העברתי בין הערוצים בטלויזיה וראיתי שידור חוזר של המשחק הראשון של מכבי ת"א בליגת העל העונה נגד אשדוד, כאשר ניר לוין היה הפרשן בשידור. כזכור, מכבי נראתה רע, וניר לוין אמר רק דברים רעים על הקבוצה. ותראו היום, פלא פלא, אותו פרשן מאמן את מכבי ת"א.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/10/07
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כמובן יצאתי מרוצה מהמשחק אתמול , לא יודע מה אתם רוצים שיחקנו בסדר גמור , סוף סוף על הארץ ולא כדורים ארוכים ומשמימים. הגענו ללפחות 8 התקפות שאמורות להיגמר ב1 על 1 אבל משום מה נגמרו בנבדלים בגלל מסירות טיפשיות של אוקוצ'ה , או שאוקוצ'ה עצמו היה בנבדל. ימפולסקי התחיל טוב ונחלש במחצית השנייה.

    גורג' בה היה בסדר אבל אחר כך הוסט לכנף ונעלם , אלמוג כהן היה טוב מאוד , גם תמיר , אנגלוביץ' הפתיע בתור מגן ימני , אבל מבחינתי המחצית הראשונה הייתה טובה , במחצית השנייה כבר הורדנו את הרגל מהגז.

    נעזוב לרגע את נתניה , אני בחיים לא ראיתי קבוצה חלשה שנותנת כזאת תצוגה אפסית כמו מכבי ת"א אתמול , ותאמינו לי אני ראיתי מספיק קבוצות חלשות , גם בלאומית. המשחק אתמול היה פשוט קל , ההגנה של מכבי פשוט פאתטית , הם לא הגיעו למצב מסכן אחד ובבקשה אל תקראו לבעיטה של רודי חדד לידיים של שטראובר מצב , כי זה פשוט בדיחה. האמת שעצוב לי לראות את מכבי ככה , ועד שראיתי את מכבי אתמול לא האמנתי לשנייה שהם בכלל מתקרבים לירידת ליגה , אבל האמת היא שאם מכבי לא יתחילו להתרגל לעובדה שהם קבוצת תחתית וצריכים להראות כמו קבוצת תחתית הם בדרך הבטוחה לעכו ולוד.

    נתניה יוצאת עכשיו ל3 משחקים נורא חשובים מול חיפה בבית , קריית שמונה בחוץ , ובית"ר בבית. חיפה ובית"ר בבית זה לא משימה בלתי אפשרית , אחרי המשחקים האלו נוכל לדעת לאן פנינו באמת מועדות השנה.
     
  4. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה ישבת ממש מעליי ומעל אבירם...
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    האכזבה (היחסית כמובן) מנתניה נובעת בגלל שנגד קבוצה חלשה כמו מכבי ת"א של אתמול נתניה הצליחה בסך הכל להבקיע פעמיים, מכדור נייח ומשער עצמי. בנוסף לזה תוסיפו את הנתון הבאמת לא מחמיא של בעיטה אחת למסגרת. הנתונים האלה לא משקרים כי באמת שחקני נתניה הוכיחו שוב ושוב את ההיפך המוחלט מחוכמה שנפלו לתרגיל נבדל שבאמת לא היה ברמה של מכבי ת"א, במשחק שכזה הייתי מצפה מקבוצה ששואפת למעלה כמו נתניה לטווח את השער של יבריץ', זה ממש לא קרה. נתניה לא שיחקה משחק צירופים, לא ראינו שום התקפות שעובדים עליהם באימונים, לא ראינו מחץ, להיפך, ראינו הרבה מאוד אפטיות. מול כל יריבה אחרת בליגה נתניה הייתה מפסידה אתמול ושוב, המזל שזאת הייתה מכבי ת"א.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לירן - זאת בדיוק הסיבה שאני טוען שלמכבי נתניה יש את ההגנה הטובה ביותר בכדורגל הישראלי. בכל משחק, השיטה היא להבקיע שער מהיר ואז לתת לקבוצה היריבה לחשוב איך היא מפצחת את המבצר הקשיח שלנו. מול מכבי תל אביב זה לא בלט לעין, כיוון שהם לא הצליחו לחבר יותר משתי מסירות רצופות בחלק הקדמי, אבל מול קבוצות אחרות זו שיטת המשחק שלנו.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אז אתה אומר ששיטת המשחק של נתניה בליגה היא לגנוב שער ולטוס אחורה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/07
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה לא מחייב שזה יקרה ברוב המשחקים, אבל מול קבוצות שיודעות להניע כדור, אין לנו כלים להתמודד בצורה אחרת. קשר אחורי טבעי, כזה שיודע לסגור את מרכז השדה כמו בלם שלישי, אין לנו. שחקנים שיודעים להחזיק כדור ולעשות צירופים בהתקפה, גם כן אין לנו. מה שנשאר זה רק לסמוך על הסיבולת לב ריאה והריכוז של ההגנה שלנו. זאת הסיבה שבדיון של מכבי נתניה אני טוען שהקבוצה לא נבנתה נכון בקיץ האחרון. אם היא הייתה נבנית נכון, היינו יכולים לקרוא תיגר על הדבר האמיתי.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בדיוק כמו מכבי ת"א של עונה שעברה.
     
  10. Yellow Hell - מכבי נתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/11/06
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתניה הייתה במשחק חלש בגלל ש-2 השערים באו מוקדם.
    נתניה לא הלכה אחורה והיא שיחקה באמצע ופה ושם ניסתה לתת עוד גול, השער המוקדם של נתניה גמר את מכבי תל אביב כבר מההתחלה ורודי חדד היחידי שניסה לא הצליח ולא הלך לו שום דבר.
    גם מרטינוביץ' שלא מספיק שהבקיע שער עצמי דווקא במשחק שהוא נבחר לשמש כקפטן איבד הרבה כדורים במסירות לא מדויקות וגם לא הצליח לעצור כדורים פשוטים בעיקר בסוף המשחק, כל השחקנים שם נמצאים בלחץ והם ניסו בשבועיים האחרונים לא להראות את זה, אבל זה לא הלך להם גם הפעם.

    הימור - בית"ר תפרק את מכבי תל אביב 4-0 , כולל עוד שער עצמי של אחד הבלמים.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אל תהמר בשבילנו, תן לנו לעשות את העבודה, הם תמיד יודעים להתאושש על חשבוננו כך שלא הייתי סותם את הגולל על המשחק הזה, כי אם יש קבוצה שמסוגלת להחזיר את מכבי ת"א לתמונה זו בית"ר ירושלים, אני מכיר את קהבוצה שלי ואת ההיסטוריה שלנו עם מכבי, זה לא ממש הולך לטובתנו.