מחזור מס' 8 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏3/10/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יום שבת

    ליברפול- ארסנל-- ארסנל מגיעה ביום שבת לליברפול הפצועה במשחק שתמיד הציפיות ממנו גבוהות. ליברפול מגיעה למשחק אחרי תצוגת נפל בהגנה בהפסד אצל צ'רלטון מנגד מגיעה ארסנל אחרי קרב קשה נגד ניוקאסל שממנו היא יצאה עם מלוא 3 הנקודות, 2 הקבוצות עשו תוצאת 3-2, לא נתנגד לתוצאה כזאת גם בשבת. בעונה שעברה הקבוצות נפרדו פעמיים בתיקו, 2-2 באנפילד ו- 1-1 בהייבורי. דני מרפי נפצע השבוע במשחק הרסירבס נגד אברטון והצטרף לרשימה הארוכה של פצועים הכוללת את דידי המאן, כריס קירקלאנד, ג'יימי קארגר, מילאן בארוש וברונו שיירו. הוייה אמר שהוא מאוד היה רוצה לתת לג'רארד מנוחה בגלל פציה טורדנית בברך אבל זה כנראה לא יקרה בגלל חוסר שחקנים בליברפול למשחק המאוד חשוב הזה, מה עוד שלג'רארד מצפה שבוע הבא משחק חשוב מאוד בטורקיה במדי הנבחרת. אבל יש גם חדשות טובות, סטפן הנשוז יהיה כשיר במאה אחוז וכנראה יפתח. ניצחון של ארסנל ירחיק את ליברפול 9 נקודות מהתותחנים מה שיסיים כנראה את חלום האליפות של ליברפול מוקדם מהצפוי (מבחינתה, מבחינתי היא אפילו לא מועמדת). גם לארסנל יש בעיות, ויירה וליונברג שלא שיחקו באמצע השבוע שוב לא ישחקו בגלל פציעות וגם ברגקאמפ שלא שיחק נמצא בספק. סול קמפבל שהחמיץ את 2 המשחקים האחרונים של חבריו בגלל פטירת אביו יחזור ככל הנראה. במקום ויירה וליונברג יפתחו בקישור פירס ואדו. פירס ינסה לחזור לכושר ולהוכיח את עצמו שוב אחרי ביקורות שספג לאחרונה. ההתאחדות האנגלית בינתיים דוחה את כל מה שקשור למשחק השערורייתי בין התותחנים לשדים האדומים וונגר טוען שהעניין הזה כבר לא בראש של השחקנים והם מספיק מפוקסים למשחק.

    פולהאם- לסטר-- אחרי הניצחון המרשים 4-0 ללידס לסטר הפסידה לקבוצות הרבה יותר עדיפות ממנה, ליברפול ומנצ'סטר. ונגד פולהאם היא צריכה לעשות הכל כדי לצאת עם נקודות. שבוע שעבר הם חטפו על הראש מהאלופה. הם דווקא פתחו לא רע בכלל אבל שערים בדקת ה-14 וה- 15 גמרו עניין מהר מהצפוי. במחצית השנייה לסטר הייתה בסדר גמור והיא צריכה להמשיך את זה נגד פולהאם. לסטר צריכה לשפר את ההגנה שלה בדחיפות כי פולהאם נראית טוב. פולהאם פתחה את העונה בצורה שאף אחד שם לא יכל לחלום על כך אחרי הקיץ הלא אופטימלי שעבר על הקבוצה. לפולהאם יש בינתיים רק הפסד אחד, רק 2 משחקי בית ומשחק חסר. לואיס סהה ולואיס בוה מורטה עשו צרות לבלקבורן שבוע שעבר בניצחון 2-0 וקולמן מצפה לאותה התצוגה גם נגד לסטר. לפולהאם מצפים כרגע 3 משחקי בית רצופים נגד קבוצות מרכז-תחתית טבלה, קולמן רוצה לצאת עם מלוא 9 הנקודות מהמפגשים האלה, וולבס וניוקאסל הם הבאות בתור. זה המשחק השני של מיקי אדאמס אצל פולהאם מאז שפוטר ממנה לפני שש שנים, הוא ירצה לחזור עם לפחות נקודה. המפגש האחרון בין 2 הקבוצות היה באפריל 2002, זה היה מפגש לפרוטוקול בלבד מכיוון שלסטר כבר ירדה אז ליגה, המשחק הסתיים ב 0-0.

    לידס- בלקבורן-- לידס מארחת את בלקבורן במשחק שהיא שוב תחפש את הניצחון הביתי הראשון שלה לעונה. דברים לא הולכים לריד ע"פ התוכניות. אחרי 15 משחקים בתפקיד כבר מופעל עליו לחץ למרות שהציל את הקבוצה מירידה עונה שעברה העונה הזאת העיניינים נראים על הפנים. אבל בהנהלה בינתיים מגבים את המנג'ר. לידס בינתיים עם 5 נקודות בלבד מה שכמובן גורם לתקשורת כבר לשלוח את ריד הביתה ובאנגליה מקשרים את שמו של גלן הודל למועדון. בשלושת משחקי הליגה האחרונים יש ללידס הפרש שערים עלוב של 10 ספיגות ו-0 כיבושים, עגום ביותר. ריד בעצמו מודה שהוא כמעט כבר לא יודע מה לעשות ושהוא ניסה כבר הכל כמעט. אם לידס רוצה להתאושש היא חייבת להתחיל במשחק בית הזה. רוקה ג'וניור התחיל את הקריירה שלו באנגליה בצורה קטסטרופלית, משחק עגום ואדום. בלידס לא ישחקו דידיה דומי הפצוע ואיאן הארט שמתחיל השעייה של 3 משחקים.גם לגרהאם סונס בבלקבורן יש בעיות. הוא נאלץ להחזיר מהשאלה את אנדי טוד בגלל השעייתו של לוקאס נייל ופציעתם של קרייג שורט, מרקוס באבל ולורנצו אמורוסו שלא יוכלו לשחק. בלקבורן התחילה את העונה לא רע אבל שבוע שעבר היא הפסידה בבית 2-0 לפולהאם, הפסד ביתי מאוד מאכזב וכרגע היא רק 3 נקודות מעל הקו האדום ששם נמצאת לידס.

    מנצ'סטר יונייטד- בירמינגהאם-- משחק טוב צפוי לנו בשבת באולד טראפורד, האלופה שהפסידה בגרמניה לשטוטגארט תנסה לחזור למסלול מול החבורה המצויינת של סטיב ברוס שעדיין בלתי מנוצחת העונה בליגה. זה מבחן אופי לבירמינגהאם, במשחק הזה בירמינגהאם תנסה להוכיח שמקומה בטבלה הוא לא מקרי ושהיא מסוגלת להוציא נקודות גם במשחקים קשים שכאלה. מבחינת הטבלה בירמינגהאם נמצאת עם משחק חסר ממנצ'סטר ואם היא תוציא לפחות תיקו בשבת ותנצח במשחק החסר היא עוברת החבר'ה של פרגי. פרגוסון אמר שהוא בטוח שמצפה לו קרב לא פחות קשה מאשר המפגש שהיה נגד ארסנל ושהוא מקווה שההגנה תעשה שינוי של 180 מעלות מהמשחק באמצע השבוע שבו היא שיחקה רע מאוד. בצד השני כמובן מאמינים ביכולתם וחושבים שאפשר לחזור מאולד טראפורד עם כל הקופה. מבחינת בירמינגהאם זה הזמן המושלם לנצח את האדומים מה גם שהם לא ניצחו אוצם כבר 25 שנה. אני מהמר שמחר נראה ניצחון חוץ.

    המשך המשחקים יבואו בהמשך
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי כנראה שגם את המשחק הזה נפסיד, כי כל עוד הבריזלאי הדביל הזה משחק אצלנו אין לנו סיכוי לספוג פחות מרביעיה. כוס אמק, חבל על ריד, שלא יילך בגלל הדביל הזה, מה גם שאני מפחד מהאפשרות שהודל יגיע במקומו... פיכס.

    אין ספק שהמשחק בין ארסנל לליברפול יהיה די מכריע לשתי הקבוצות. אם ליברפול רוצה לרוץ רציני השנה היא צריכה לקחת את המשחק הזה גם בלי כמה שחקני מפתח, כי זה ייתן לה מומנטום להמשך (ויש עוד הרבה זמן בלי כמה שחקני מפתח בהרכב).
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המשך משחקי יום שבת

    ניוקאסל- סהות'המפטון-- על בובי רובסון יש לחץ לא קטן, שמועות רבות יש סביב עתידו, ניוקאסל מגיעה למשחק הבית הרביעי שלה העונה והיא עדיין מחפשת ניצחון ראשון, סהות'המפטון תנסה להתאושש מההפסד הביתי למידלסברו בשבוע שעבר. פרדי שפרד הבוס של ניוקאסל אומר שלבובי יש את כל הגיבוי שבעולם וגם התפטרות אם תבוא לא תתקבל, שפרד מאמין שרובסון יוציא את ניוקאסל מהבוץ ויוציא אותה קדימה. אבל אתם יודעים, אם יש גיבוי זה כבר אומר מה המצב בקבוצה. ניוקאסל לא ניצחה בבית מאז סוף העונה שעברה אחרי שניצחה את בולטון, בולטון הוציאה לפני 2 מחזורים נקודה בסנט. ג'יימס פארק. עד המשחק נגד ברדה בגביע אופ"א, שירר היה היחיד שכבש בניוקאסל, אבל אז באה החמישייה נגד ברדה ושני השערים של לורנט רובר ואליבייר ברנארד נגד ארסנל שהראו שיש גם מישהו אחר שיבקיע בשביל המגפייז. את רובסון יותר מדאיגה ההגנה שלא הייתה במיטבה נגד ארסנל, עוד סיבה לדאגה היא פציעתו של וודגייט שיחזור רק בנובמבר. טיטוס בראמבל היה לא רע עד הטעות הנוראית שלו נגד ארסנל, לצידו ישחק כנראה אובראין או אפילו ניקוס דביצאס שרצה לעזוב אבל רובסון אמר לו שיש לו סיכוי לשחק יותר בעתיד והיווני החליט להישאר. עוד שחקן שלא ישחק הוא רובר המושעה שהורחק נגד אברטון, במקומו יעלה גארי ספיד או הוגו ויאנה. סהות'המפטון ניצחה לפני 2 מחזורים בווייט הארט ליין מה שהעלה אותה למקום הרביעי אז והפך את פתיחת העונה הזאת לטובה ביותר שלה ב-20 שנה האחרונות אבל מאז היא עשתה תיקו 1-1 בבית נגד בוקארשט והפסידה בבית נגד מידלסברו בליגה. השוער אנטי נימי חוזר מפציעה וצפוי לשחק. סהות'המפטון ניצחה רק פעמיים בסנט. ג'יימס פארק בעשרה מפגשים האחרונים בין הקבוצות, האחרון היה במרץ 1997. בעונה שעברה ניוקאסל ניצחה בבית 2-1 ובסנט. מארי היה 1-1. במפגשים בין הקבוצות האלה לא היתה אף פעם תוצאת 0-0 וב-20 מפגשים האחרונים נכבשו 64 שערים, נקווה למשחק רב שערים גם הפעם.

    פורטסמות'- צ'רלטון-- פורטסמות' פתחה את העונה בצורה מעוררת כבוד, אבל משהו קרה לאחרונה והקבוצה כבר עם 2 הפסדים רצופים, הארי רדנאפ חייב לעצור את ההפסדים אם הוא רוצה להתרחק מצרות. פורטסמות' תארח בשבת את צ'רלטון שבאה במצב רוח מרומם מאוד אחרי ניצחון 3-2 על ליברפול. פורטסמות' רוצה להידמות למועדון כמו צ'רלטון, מועדון קטן בלי הרבה משאבים וציפיות ריאליסטיות. צ'רלטון רוצה בסך הכל להתמנות עם החצי העליון של הטבלה ובינתיים היא נראית כאחת שתעשה את זה כמו בעונה שעברה. 2 המנג'רים של הקבוצות, גם רדנאפ וגם קרבישלי נקשרו חזק לטוטנהאם, בינתיים קרבישלי כבר הספיק לדחות את זה על הסף ואמר שאין לו שום כוונה לעזוב את צ'רלטון. צ'רלטון פתחה את העונה בצורה די מאכזבת אבל הניצחון על ליברפול בראשותו של קווין ליסבי אולי תיתן את הסיפתח להצלחות. הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו בפראטון פארק היה באוקטובר 1999 בליגה הראשונה, צ'רלטון ניצחה 2-0.

    טוטנהאם- אברטון-- טוטנהאם ממשיכה לחפש מנג'ר בינתיים דיוויד פליט ממשיך לנהל את הקבוצה, בשבת מגיעה אברטון. אולי דברים מתחילים להסתדר לאט לאט בווייט הארט ליין, טוטנהאם שמרה כבר על שער נקי בשתי משחקים רצופים, נגד קובנטרי בגביע הליגה ונגד מנצ'סטר סיטי בחוץ בליגה ביום בראשון. פליט אומר שהתוצאה נגד הסיטי היא מצויינת. אבל התוצאה לא שיקפה בכלל את המשחק, הסיטי הגיעו להזדמנות אחר השזמנות ויכולת ענקית של קייסי קלר מנעה הפסד, קלר מנע 6 בעיטות מסוכנות למסגרת מאנלקה ווואנצ'ופה. פליט משחק בטקטיקת 4-4-2 בניגוד להודל שהאמין ב-3 שחקנים בהגנה. לדלי קינג פצוע ולא ישחק, במרכז ההגנה יפתחו דין ריצ'ארדס ואנתוני גארדנר, באגפים יהיו טאריקו וסטפן קר. בחוד ימשיכו לפתוח מלך השערים קאנוטה ורובי קין שצריך יותר להשפיע על הקבוצה. ג'יימי רדנאפ עדיין פצוע. אברטון תגיע עם החזה מורם אחרי ניצחון 4-0 על לידס עם שלושער של סטיב וואטסון שהיה הכוכב ועוד שער של דאנקן פרגוסון שהפך למלך השערים של הקבוצה העונה. עד המשחק הזה משהו היה נראה חורק באברטון, אחרי העונה שעברה הציפיות הם באמת גבוהות ועד המשחק נגד לידס היה לאברטון רק 5 נקודות מתוך 6 משחקים, לא מספיק. וויין רוני לא פתח בשני משחקים האחרונים ונראה גם שלא יפתח הפעם, למויס יש קאדר טוב בחוד עם פרגוסון, קווין קמפבל, רדזינסקי, ג'פרס וכמובן רוני. דאנקן פרגוסון פורח שוב ויש לו העונה כבר 4 שערים בכל המסגרות. עוד שחקן שמרשים הוא הצעיר ג'יימס מקפאדן שמשחק באגף השמאלי של הקישור, מויס מחזיק מאוד מהשחקן שכנראה שוב יפתח בהרכב.

    וולבס- מנצ'סטר סיטי-- וולבס מחפשת ניצחון ראשון העונה, הפעם היא מארחת את מנצ'סטר סיטי שיש לה רק הפסד אחד העונה. וולבס כבשה רק 2 שערים בשבעת משחקי הליגה וספגה 18, אבל דייב ג'ונס יכול להיות טיפה אופטימי אחרי השבוע שעבר שבו הקבוצה הייתה קרובה לניצחון בבולטון אבל שער בדקה ה-85 מנע זאת ממנה. בינתיים הסיטי נמצאים ברצף של תוצאות תיקו, נגד הספרס ונגד פולהאם. דייב ג'ונס ממשיך לנסות ולהחדיר בשחקנים שלו ששום דבר לא גמור והוא מבקש מהם להתעלם מכל הזילזול כלפיהם ולהוכיח לכולם שעדיין מוקדם להספיד את וולבס. מה שקרה בשבוע שעבר יכול לשבור שחקנים, וולבס הייתה כל כך קרובה לניצחון ראשון, ועוד במשחק חוץ אבל 5 דקות לסיום בא השיוויון מה שהשאיר את וולבס בתחושת החמצה ענקית. חדשות טובות זה חזרתו של קווין מילר ששיחק נגד בולטון את ה-45 הדקות הראשונות שלו העונה ונגד סיטי הוא יהיה בכושר משחק מלא. הסיטי ממוקמים במקום החמישי ולקיגן חבל מאוד על שתי תוצאות התיקו האחרונים, מנצ'סטר סיטי הייתה יכולה למצוא את עצמה במקום השני אם היא הייתה קצת יותר מרוכזת. לסיטי יש פוטנציאל עצום בהתקפה עם שחקנים כמו אנלקה, וואנצ'ופה, מקמנאמן ופאולר. והעונה שוב המטרה היא להגיע לאירופה והפעם לא בגלל תואר הקבוצה הספורטיבית או משהו כזה.
     
  4. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי4אבר שהיה פעם באתר הכין את הפריווים למשחקים במחזור הזה, בקשתי ממנו להכניס אותם והוא איפשר לי, המשחקים:

    משחקי הליגה האנגלית - מחזור שמיני:

    יום שבת:

    ליברפול - ארסנל - יום שבת, שעה 13:30. שידור ישיר בספורט 5+.

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358074_prem_oct4_liv_150.Xxx

    ליברפול מגיעה למשחק במורל ירוד מאוד, לאחר ההפסד 3-2 לצ'רלטון והתיקו המאכז בלובליאנה, למרות זאת ינסו חניכיו של ג'רארד הוייה להוציא משהו במשחק החשוב הזה מול מוליכת הטבלה. משורות ליברפול ייעדרו שורה גדולה של שחקנים ביניהם דני מארפיף ג'ימי קראגר, מילאן בארוש, קריס קירקלנד, דיטמר המאן וברונו שיירו.
    לעומתם צפוי לחזור להרכב סטפן הנצ'ו, הבלם השוייצרי, שהחלים מפציעה, הוא צפוי לתפוס את מקומו של איגור בישקאן, הקרואטי המאכזב.

    ארסנל, מגיעה למשחק, כשהיא ממוקמת במקום הראשון בטבלה, אך למרות זאת הקבוצה לא נמצאת בכושר טוב והיא מאכזבת בליגת האלופות, ארסן וונגר, מנג'ר ארסנל, אמר, כי קבוצתו תעלה למשחק בסגל דומה מאוד לזה שעלה למשחק בלוקמוטיב - כלומר, בלי דניס ברגקאמפ, פטריק ויירה ופרדי ליונברג הפצועים.
    שיתופו של סול קמפבל מוטל עדיין בספק, בגלל שהוא לא נמצא בכושר משחק, מאחר שהחל את אימוניו רק ביום רביעי האחרון וזאת לאחר הפסקה של שבוע וחצי (בגלל מות אביו), במידה וקמפבל ייפתח צפויים מרטין קיאון או קולה טורה למצוא את עצמם על ספסל המחליפים.


    פולהאם - לסטר - יום שבת, שעה 16:00

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358102_prem_oct4_ful_150.Xxx

    פולהאם מגיעה למשחק לאחר נצחון 2-0 חשוב מאוד בבלקבורן, לשורותיה של פולהאם ,יחזור - בארי היילס החלוץ הג'מייקיני שהחלים מפציעה. לעומת היילס ,שון דיוויס, עדיין מחוץ לסגל בגלל פציעה ממושכת.

    בלסטר, המצב יותר קשה, הקבוצה ממוקמת במקום ה-16 ויש לה 5 נקודות בלבד מ-7 משחקים, לסטר הובסה בשבוע שעבר 4-1 על ידי היונייטד, ואם זה לא מספיק היא גם תגיע למשחק מחר עם הרכב חסר: שני שחקני ההגנה - ג'ון קרטיס ובן תאצ'ר בספק למשחק וייצטרכו לעבור לפניו מבחן כשירות. לעומתם גם איאן וולקר, שוער בסגל נבחרת אנגליה, התאושש מהפציעה שגרמה לו לצאת החוצה במשחק בשבת שעברה, וישחק בשבת, בנוסף לוולקר גם לס פרדיננד ומלך שערי הקבוצה פול דיקוב התאוששו מפציעות וצפויים לשחק.

    לידס - בלקבורן - יום שבת, שעה 16:00

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358160_prem_oct4_lee_150.Xxx

    לידס במצב רע, רע מאוד אפשר להגיד, הקבוצה נמצאת במקום ה-18 בטבלה, ומעמדו של המנג'ר פיטר ריד לא בשמיים, ולמרות שעדיין לא פוטר, המשחק בשבת יכול להיות מכריע מאוד עבורו, לידס בכושר רע והיא הושפלה מספר פעמים העונה, האחרון היה ביום ראשון, לאחר 4-0 משפיל באברטון. מנג'ר לידס צפוי לערוף מספר שינויים הגנתיים - רוקה ג'וניור, הברזילאי המושאל, מושעה ואיאן הארט רק מתחיל עכשיו עונש השעייה של שלושה משחקים, דידיה דומי בספק מאחר והוא פצוע. משמעות הדבר, שריד, צפוי לפתוח בהרכב עם לוקאס רדבה או מייקל דיוברי ואחד מהשניים, ישתף פעולה עם זאמונה קמארה שמקומו בהרכב מובטח, בנוסף לכך דומיניק מטאו יוסט לאגף השמאלי.
    ריד צפוי לערוף עדו מספר שינויים - מייקל ברידג'ס, אהרון לנון וג'יימס מילנר הצעיר שחזר מהשאלה בסווינדון, צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה.

    בבלקבורן המצב מלא תהפוכות, הקבוצה פתחה את העונה עם 5-1 ענק מול וולבס, ולאחר מכן הוציאה תיקו 2 נפלא "בסטמפורד ברידג'", לעומת זתא הקבוצה מפסידה בביתה ללא ערף, הקבוצה הפסידה עד כה לליברפול 3-1 ולפולהאם בביתה 2-0 ולמנצ'סטר סיטי 3-2, הבעיה של בלקבורן היא ההגנה שלה, גרהאם סונס טוען שבמשחק
    מחר כולם יראו בלקבורן שונה שנלחמת על כל כדור במיוחד בחלק האחורי, עוד נתון מעניין הוא שבלקבורן מוציאה תוצאות טובות יותר במשחקי החלוץ מאשר במשחקי הבית, כיום בלקבורן ממוקמת במקום ה-11 בטבלה.
    לוראנצו אמורוסו, בלמה האיטלקי של הקבוצה ,צפוי לפתוח בהרכב, לאחר שהתאושש
    מפציעה. לעומתו, מרקוס באבל, הגרמני, יראה את המשחק מהיציע, בגלל שנפצע במשחק האחרון נגד פולהאם, והוא צפוי להעדר כ-6 שבועות. בבלקבורן ייעדרו גם לוקאס ניל בגלל השעייה, קרייג שורט וג'יימס מקיבלי. מנג'ר הקבוצה, גרהאם סונס, החזיר השבוע את אנדי טוד מתקופת ההשאלה שלו בבארנלי - אבל הוא לא יוכל להשתתף במשחק מחר, החדשות הטובות עבור סונס הם שסטיבן ריד חזר מעונש השעייה.


    מנצ'סטר יונייטד - ברמניגהאם - יום שבת, שעה 16:00, שידור ישיר בספורט 5+.

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358174_prem_oct4_mutd_150.Xxx

    מנצ'סטר מגיעה למשחק לאחר ההפסד 2-1 בליגת האלופות, ריו פרדיננד נפצע במשחק והוא בספק למשחק בשבת, הוא יצטרך לעבור מבחן כשירות לפני המשחק רק אז ייקבע אם הוא ישחק או שלא. קלברסון, ווס בראון ואולה גונאר סולשיאר פצועים ויהיו מחוץ לסגל, כריסטיאנו רונלדו ככל הנראה ימשיך לקבל את הקרדיט שלו בהרכב הקבוצה וישחק בכנף הימנית של הקבוצה.

    ברמינגהאם, הסינדרלה של הליגה, לא מפסיקה להפתיע את כולם והיא מצוייה במקום הרביעי בטבלה, בכל שבוע אומרים שהנה היא נופלת, אבל לא, היא לא מפסיקה לנצח שמיקאל פורסל החלוץ המושאל מצ'לסי ודיוויד דאן הרכש מבלקבורן עושים את העבודה בדרך הטובה ביותר.
    רובי סאבאג', קשר הקבוצה בספק גדול למשחק בגלל פציעה, אותו סאבאג' שיחק בנוער של היונייטד יחד עם דיוויד בקהאם וריאן גיגס, וכרגע הוא משתוקק למפגש עם קבוצת נעוריו, אך ,החלום הזה כנראה לא התגשם, לפחות לא מחר. אליו סיסה, הסנגלי, יחליף את סאבאג' בקישור במידה שסאבאג' לא ישחק. ניקו ואסן ומרטין גריינגר חזרו לאימונים, אך לא ישתתפו במשחק בשבת.

    פורטסמות' - צ'רלטון - יום שבת, שעה 16:00.

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358216_prem_oct4_por_150.Xxx

    בפורטסמות' יחזור הקשר הצ'כי, פטריק ברגר שנפצע במשחק של ארסנל לפני שלושה שבועות. התקופה של ברגר, בהרכב של הפומפי, הייתה תקופתה הטובה ביותר של הקבוצה שפתחה את העונה בצורה נהדרת. לעומת ברגר ייעדרו משורות פורטסמות' נייג'ל קוושי ולינוי פרימוס. ג'יסון רוברטס ווינסנט פאריסרד ייצטכרו לעבור מבחני כשירות לפני המשחק, טדי שרינגהם ויעקובו איגביני ימשיכו לפתוח יחד בהתקפה.

    צ'רלטון מגיעה למשחק לאחר נצחון 3-2 אדיר על ליברפול, וג'ייסון יואל יחזור להרכב לאחר שהיה מושעה במשחק נגד ליברפול, משורות צ'רלטון ייעדרו - ריצ'רד רופוס, גרי רוואט והרמן הריידרסון בגלל פציעות. קרלטון קול, חלוצה המושאל שמושאל מצ'לסי, התאושש מפציעה וייתכן כי ישולב בהמשך המשחק.


    טוטנהאם - אברטון - יום שבת, שעה 16:00

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358230_prem_oct4_tot_150.Xxx

    ממשיכה עם מאמנה הזמני, דיוויד פליט, שעד כה הצליח להוציא תוצאות טובות מאוד עבור קבוצתו - נצחון 3-0 בגביע הליגה על קובנטרי בחוץ ותוצאת תיקו 0 מכובדת במנצ'סטר סיטי. להרכב של התרנגולים חוזר, קשר נבחרת ווילס, סימון דיוויס, לאחר שנעדר מארבע משחקים בגלל פציעה. סטיב קר יחזור גם לסגל הקבוצה, אך ג'יימי רדנאפ ייעדר בגלל פציעה.

    אברטון מגיעה למשחק לאחר נצחון ענק בשבוע שעבר, 4-0 גדול על לידס. הבלם של הקבוצה גארי נייסמיט' חוזר לאחר עונש השעייה, אבל אלסנדרו פיסטונה ייעדר בגלל פציעה. לשורות אברטון יחזרו החלוצים קיווין קמפבל ופרנסיס ג'פרס המושאל. לי טיי בספק למשחק.


    ניוקאסל - סאותהמפתון - יום שבת, שעה 16:00

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39358000/Xxx/_39358182_prem_oct4_new_150.Xxx

    ניוקאסל במצב שאף אחד לא תיאר לעצמו שהיא תהיה, אפילו בחלומות הכי רעים שלי, לא הייתי מאמין שניוקאסל תהיה במקום הלפני אחרון בטבלה וזה אחרי המחזור השביעי. בובי רובסון ינסה לשפר את המצב במשחק הבית שלו בשבת מול הסיינטס, ניוקאסל עדיין לא נצחה השנה בליגה, ג'ונתן וודגייט מניוקאסל בספק למשחק, לי בוייר צפוי לאבד את מקומו בהרכב בגלל שהוא לא מספק את הסחורה עדיין מאז שהגיע לקבוצה הקיץ, גם ג'רמין ג'נאס צפוי להיות בחוץ אחרי נגיעת היד הטפשית במשחק האחרון נגד ניוקאסל.

    סאותהמפתון, הפסידה במשחקה האחרון את הפסדה הראשון השנה. סאותהמפתון מגיעה למשחק בלי גרהאם לה סו שהגיע השנה מצ'לסי והוא אחד המצטיינים בקבוצה. גם מטאו אוקלי פצוע וייעדר. בנוסף ללה סו ולאוקלי ייעדרו גם - מריאן פהארס, אגוסטין דלגאדו והבלם דארן קנטון. דני היגינבוטאם, ייפתח לראשונה העונה באגף השמאלי במקום לה סו הפצוע. על מקומו של אוקלי יילחמו רורי דלאפ ואנדרס סבנסון.


    את שאר משחקי המחזור אני יעדכן ממנו מאוחר יותר בגלל שהוא עוד לא עדכן אותם...
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובסון מקבל את המשחק הכי לא טוב בשבילו, מול אולי חוליית החלוצים הכי מושלמת (לא מבחינת יכולת, אלא שהם משלימים אחד את השני) כשלפחות חצי מהחולייה בכושר שיא, והשני יכול לעשות מה שבא לו בכל רגע.

    אני מאמין שהמגפייז יפסידו ורובסון יפוטר.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש אני בכלל לא בטוח שרוקה ג'וניור ישחק בגלל שהוא חטף אדום שלא זכור לי שהוא ישב ביציע מתישהו בגללו (אולי זה היה מול סווינדון...?).

    אני אתייחס למשחקים...
    ליברפול-ארסנל זה תמיד חגיגה בשבילי... אני מאוד אוהב את המשחקים בין שתי הקבוצות, במיוחד בתקופות שבהן ליברפול לא מתפקדת כי אז המשחק יותר פתוח... אני מקווה לצפות במשחק, אותי הוא ממש יעניין... לגבי המשחק עצמו: ליברפול הפסידה אמנם לצ'רלטון, אבל דיי הפתיעה אותי מתחילת העונה, במיוחד קיואל שנראה שדיי התאקלם באנפילד. אליפות הם לא יקחו, גם אני לא בטוח שבצ'מפיונס הם יהיו, אבל ליברפול זו קבוצה מעניינת השנה... ארסנל נראית רע רע מאוד ועל תסתכלו על המשחק מול ניוקאסל כדוגמא, כי כשטיטוס בראמבל משחק מולך אפילו מכבי עין-כרם (עוד נציגה ירושלמית בכדורגל הישראלי שקמה השבוע - הידד!) יכול לכבוש... בימים רגילים אני הייתי מנבא ניצחון לארסנל, אבל פה באמת שהכל פתוח וכל תוצאה לא תפתיע אותי.

    לידס-בלקבורן. בלקבורן נראית טוב מאוד העונה, למרות שני שחקני המפתח שעזבו אותה בקיץ... אותי היא מאוד הרשימה, ומול לידס המתפוררת אין לי שום ספק מי הולכת לנצח...

    מנצ'סטר יונייטד-בירמניגהם יהיה משחק מהנה מאוד, ולפי דעתי עשה בחכמה ספורט5+ כשהחליט לשדר אותו, למרות שזה נראה כסתם עוד משחק של מנצ'סטר... בירמינגהאם נכנעה העונה רק לפולהאם פעמיים, וחוץ מזה הציגה הגנת ברזל בשאר משחקיה. דייויד דאן בכושר נהדר וכמוהו מיקאל פורסל שללא המהפיכה בצ'לסי היה לפי דעתי נלחם ואפילו זוכה במקום בהרכב הכחולים. מנצ'סטר הפסידה לשטוטגארט והוכיחה לעולם שרונאלדו מתאים כמו כפפה ליד לקבוצה עם ההצגה שלו שמה, ושבעצם פרגי גרם לכולם להעריך אותו כשבתכ'לס לא ראינו ממנו כלום. גם פה קשה לי לנבא מה יהיה, רק אני בטוח שRVN יהיה מאוד מתוסכל כשהוא לא יקבל הרבה חופש, ואני לא אופתע אם בירמינגהאם שוב לא תספוג.

    ניוקאסל-סוטון. למה לעזאזל וודגייט ולא בראמבל??? למה הוא נפצע?? ולמה לעזאזל בובי ממשיך לתת אמון בטמבל מאיפסוויץ'?? קראתי השבוע באתר של ניקוס דאביזאס (www.dabizas.com) שהוא להוט לשחק, וגם סטיבי קאלדוול דיי רוצה להוכיח את עצמו. חוץ מזה גם אובריין בשטח, ככה שאפשר לתת לבראמבל לנוח... חוץ מזה אני חושב שרובר יחסר, אבל אני מקווה לראות מדייר סוף סוף משחק טוב, כשיכול להיות שסולאנו סוף סוף יפתח בהרכב... חוץ מזה אני מקווה שביטי לא יחגוג יותר מדיי, מה שלצערי יקרה אם נראה את בראמבל בהרכב...
     
  7. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחקי יום ראשון

    מידלסברו- צ'לסי-- לאט לאט ובסבלנות נכנסת מידלסברו לעיניינים אחרי פתיחה לא טובה שבה הפסידה הקבוצה 4 פעמים מתוך 5 משחקים, מידלסברו נמצאת ברצף של 3 משחקים שבהם היא ניצחה 1-0. נכון שאחד מהניצחונות האלה הוא בהארכה על ברייטון הקטנה אבל אולי המשחק הזה הוסיף לביטחון של ההגנה, דבר שחשוב שיהיה להם כאשר צ'לסי מגיעה. מקלארן לא חיזק את הקבוצה בקיץ וראה ע"פ פתיחת העונה שככה זה לא יכול להמשיך לכן חיזק את הקבוצה בדני מילס ומנדייטה שהגיעו בהשאלה. עד יום רביעי בצ'לסי היו מאוד מרוצים מפתיחת העונה ובקבוצה היה רוח של ביטחון עצמי עצום, אבל אז הגיע השוק העצום של הפסד ביתי בליגת האלופות לבשיקטאש הטורקית. ההפסד הזה זה אות, לכך שצ'לסי עדיין לא עשתה את הסוויץ' בין סתם קבוצת צמרת לקבוצה גדולה באמת. הסוויץ' הזה אמור לבוא השנה ורצוי שצ'לסי תחזור למסלול הניצחונות כבר ביום ראשון. עוד משהו שבא לרעת הקבוצה זאת פרשיית האונס שאחד משחקניה של צ'לסי נקשר חזק מאוד לאירוע, בצ'לסי לא רוצים שדבר כזה ישפיע. המצב הנוכחי של צ'לסי אחרי ההפסד יכול להיות שלא בא טוב דווקא למידלסברו מכיוון שיכול מאוד להיות שצ'לסי תגיע רעבה מתמיד ודרוכה מתמיד אחרי ההלם שחטפה. בעונה שעברה באצטדיון ריברסייד הקבוצות נפרדו בשוויון 1-1. בגשר הקבוצות נפגשו פעמיים, בליגה ובגביע ובשניהם ניצחה צ'לסי 1-0.

    אסטון וילה- בולטון-- אסטון וילה תנסה לשמור ביום ראשון על המאזן של משחקי בית ללא הפסד, לוילה פארק תגיע בולטון שעדיין מנסה להבין איך היא הפסידה 2 נקודות בבית שבוע שעבר נגד וולבס. אומנם הם השיגו בשיניים נקודה אבל אלרדייס ציפה מהחבורה שלו ליותר ומקווה שביום ראשון יגיע הפיצוי. אסטון וילה שיחקה בסדר גמור שעבוע שעבר שהפסידה בחוץ לצ'לסי 1-0, הוילה שיחקו טוב תקפו הגיעו למצבים אבל רק החמיצו במיוחד החלוץ הקולומביאני שהחמיץ לא מעט. מלברג ויונסן חוזרים מפציעות ויהיו כשירים למשחק. אלפאי בכושר טוב מאוד לכן סביר להניח שיונסן כנראה ישאר על הספסל. אולירי שמח שלפחות הפעם יש לו אפשרות לבחור והוא גם ציין את הכושר הטוב שנמצא דאריוס וואסל. פיט וויטינגהאם הקשר הצעיר תוצרת בית גם זוכה לשבחים וימשיך לקבל את הקרדיט והאמונה מהמנג'ר שלו. לאנחל יש כבר 6 שערים העונה בכל המסגרות והוא נמצא בכושר אישי מצויין למרות ההחמצות שלו נגד צ'לסי, הוא וואסל צפויים להיות צמד קטלני ויש כמובן את מרקוס אלבאק שגם לו יש סיכוי לפתוח בהרכב. מצד שני בולטון תנסה להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלה לעונה. נקודת אור לבולטון הוא קווין דיוויס שנכנס לכושר טוב מאוד ויש לו כבר 3 שערים העונה, הנקודה בשבוע שעבר נגד וולבס רשומה על שמו. עוד נקודה טובה הוא החלוץ הברזילאי ז'ארדל שלאט לאט מתחיל להזכיר את אותו סקורר ענק שתמיד הצטיין בכיבוש שערים, אלרדייס בטוח שאת התרומה שלו לבולטון הוא עוד יביא. ז'ארדל שיחק השבוע פעמיים בקבוצת הרסירבס כדי להכניס אותו לכושר והוא ללא ספק נראה טוב, צמד בכל אחד מן המשחקים, נגד ניוקאסל ונגד מנצ'סטר סיטי. לטובתו של אלרדייס יעמוד סגל נטול מפציעות.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    נפילת הפורום הרסה בעצם את הדיון הזה בגלל שלא היה באפשרותנו להגיב על כל מה שנעשה אתמול. המשחקים שהיו:

    * ארסנל ניצחה באנפילד 2-1, הארי קיואל העלה את ליברפול ליתרון בדקה ה-15, כעבור 16 דקות ארסנל השוותה משער עצמי של סמי הופייה. המהפך הושלם בדקה ה-69 משער של רובר פירס.

    * פולהאם ממשיכה להרשים, הפעם היא ניצחה בבית 2-0 את לסטר מצמד של החלוץ לואיס בוה מורטה.

    * לידס השיגה ניצחון יפה בבית 2-1 על בלקבורן. סת' ג'ונסון כבש פעמיים כבר במחצית הראשונה, דינו באג'יו הספיק רק לצמצם 4 דקות לסיום.

    * מנצ'סטר פוצצה את הבועה שבו הייתה בירמינגהאם. היא הנחילה לה הפסד ראשון העונה ולא סתם הפסד, 3-0. מייק טיילור הורחק באדום בדקה ה-35 וההולנדי המעופף כבש בפנדל. במחצית השנייה פול סקולס וריאן גיגס השלימו את המלאכה.

    * ניוקאסל השיגה ניצחון ראשון העונה במזל טוב, היא ניצחה בבית 1-0 את סהות'המפטון משער של מי אם לא אלן שירר דקה לסיום המחצית הראשונה.

    * צ'רלטון שוב מנצחת אחרי ליברפול, הפעם 2-1 אצל פורטסמות' המתדרדרת. טדי שרינגהאם העלה את הפומפיי ליתרון בדקה ה-34. בדקה ה-77 השווה ג'ונתן פורטון ובדקה ה-90 העניק שון בארטלט את הניצחון לצ'רלטון.

    * טוטנהאם סוף סוף חוגגת, היא ניצחה בבית 3-0 את אברטון. פרדי קאנוטה, גוסטאבו פוייט ורובי קין גמרו את המשחק בבליץ בין הדקות ה-40 ל-50. בהפסקה היה 1-0.

    * וולבס חגגה אתמול ניצחון ראשון העונה, ניצחה 1-0 את מנצ'סטר סיטי משער 15 דקות לסיום של קולין קאמרון.

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/henry1004_g.Xxx
    הנרי חוגג באנפילד

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/giggs1004_e.Xxx
    קלפהאם משקיף על גיגס גומא עניין, לא כוחות

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/johnson1004_g.Xxx
    סת' ג'ונסון חוגג על בלקבורן

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/gardner1004_g.Xxx
    גארדנר וטוטנהאם סוף סוף חוגגים

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/bellamy1004_g.Xxx
    ניוקאסל ושירר ניצחו לראשונה העונה, דווקא סהות'המפטון היא זו שנפלה

    http://www.soccernet.com/IMAGES/G/boa1004_g.Xxx
    פולהאם חוגגת, ווקר בבאסה
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דעתי על הניצחון שלנו באנפילד:

    מדהים שבכלל הצלחנו לנצח אתמול. במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל די עלוב, ההגנה שוב חרקה (לסול קמפבל, למרות שקיבל היום מחמאות בעיתונות האנגלית, היו אתמול שוב כמה טעויות קשות, במיוחד לקראת הסיום מול אמיל הסקי), הקישור נראה מאוד אנמי (תירוצים דווקא יש- באנו עם קישור מאוד חסר). בחצי השני כבר נראינו הרבה יותר טוב, הצלחנו להגיע גם למעט מצבים ולכבוש שער הודות להברקה של גאון כדורגל, אבל השליטה הייתה בעיקר במרכז המגרש. מהדקה ה-50 עד לדקה ה-75 ראו רק את ארסנל על המגרש. ממש לא ביכולת מרשימה במיוחד, אבל מול ליברפול זה כנראה הספיק. אדו היה פנטסטי במחצית השניה, משחק בלי טעויות (מה שקשה לומר על חברו ג'ילברטו סילבה...), ההופעה הטובה ביותר שלו בארסנל לפחות מאז הדרבי מול ספרס בעונת הדאבל. לגבי רובר פירס- ראיתי כבר משחקים גדולים יותר שלו, אבל מה אפשר עוד לבקש אחרי שער העונה (לדעתי המשוחדת) ובישול?...
    עדיין, מתישהו הבלוף הזה ייצא גם בפרמייר ליג, אחרי שראו את זה גם בגביע אירופה. הניצחון אתמול הוא תוצאה אדירה, שיכולה לתת דחיפה מוראלית עצומה (איך זה שתמיד דברים כאלה קורים דווקא כשיש פגרה?...). אבל אנחנו ממשיכים לשחק כדורגל בינוני, ובאיזשהו שלב זה לא יספיק.

    הבעייה של ליברפול והסיבה שבגללה הם הפסידו אתמול היא לא "אופי", הבעייה שלה היא הנעת כדור. גם כשאנחנו שיחקנו גרוע, עדיין ראו עבודה של מאמן בדבר הכ"כ בסיסי הזה. כל זה גם כשהשחקנים הטובים ביותר שלנו בתחום הנעת הכדור לא שיחקו- ויירה וברגקאמפ. בסוף השגת השליטה באחוזי האחזקה בכדור במחצית השנייה (בעיקר ברבע הראשון שלה) ניצחה לנו את המשחק. אצל ליברפול לא רואים שום עבודה של מאמן בהנעת הכדור, וברגע שהאגפים שלה נחלשים (וזה קרה אתמול לדיוף ולקיוול) ואין מייקל אואן- אין משחק שוטף. זה מה שהופך את ליברפול לקבוצה נחותה ממנ' יונייטד, מצ'לסי וגם מארסנל, וזה אשמת ז'ראר הוייה.

    חוץ מזה, עושה רושם שזה מחזור מפנה עבור טוטנהאם וניוקאסל שהשיגו ניצחונות חשובים בדרך ליציאה מהתחתית ומפתיחת העונה האיומה שלהן. אולי גם ללידס, אבל במקרה שלה קשה לי הרבה יותר לקבוע. לעומתן, פורטסמות' הולכת וחוזרת לגודלה הטבעי, גם סוטון מקבלת פרופורציות, ואולי גם בירמינגהאם. בלקבורן מקרטעת בגדול וחייבת לשפר את ההגנה שלה, ומי שמשאירה אותי בהלם היא פולהאם, המועמדת שלי לירידה, שממשיכה לנצח. והכי חשוב- מזל טוב לוולבס! סוף סוף ניצחון, שנותן תקווה שהם יתנו איזשהו פייט השנה בפרמייר ליג.
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או, סוף סוף יש פורום.

    ניצחון מאוד חשוב אתמול ללידס, רק חבל שהוא התלווה לניצחון לניוקאסל ושינוי כיוון לעוד כמה קבוצות, אבל עדיין המצב יותר טוב ממה שחששתי שהוא יהיה.

    אז כן, כמה מפתיע החיסרון של רוקה ג'וניור רק עזר ללידס, וההגנה הייתה מעולה בראשותו של זומנה קמארה שהולך והופך למנהיג ההגנה. סת' ג'ונסון מנגד בשני שערים די מפתיעים יש לומר (מתי הוא כבש פעם קודמת?), וטוב לראות שבאטי נכנס לעניינים, שלט בקישור, ובישל את השער השני לסת'. כשבאג'יו נכנס הרגשתי לא טוב עם זה, אבל למזלנו זה נגמר באחד בלבד, למרות שבדקות האחרונות בלקבורן לחצו חזק חזק וכמעט השוו.

    אבל מעבר לניצחון המעולה והמפתיע הזה, לדעתי הניצחון של ניוקאסל הוא פשוט סנסציה. הקבוצה שנראית הכי רע בליגה, עם הגנה עלובה, ואולי אולי עם כמה שחקנים שייכנסו לכלא בקרוב, מנצחת 1-0 משער של מי אם לא שירר (שער 250 או שאני טועה?), את הקבוצה עם החוד הכי קטלני אול בליגה (ביטי את פיליפס). נו, כדורגל משחק לא צפוי.

    עוד תגובות בהמשך.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו בשבוע שעבר, אני ממשיך עם...
    סיכום המחזור בליגה הראשונה

    המשחק המרכזי נערך אתמול בברומול ליין בין שפילד יונייטד של ניל וורנוק לסנדרלנד של מיק מקארת'י שהסתיים בניצחון חוץ מרשים של החתולים השחורים 1:0. המצטיין במשחק היה חוליו ארקה הארגנטיני, למרות שהוא הורחק לקראת הסיום. ראוי לציון במיוחד סלאלום נהדר שלו שראיתי הבוקר בסקיי, ושרק במזל לא הסתיים ברשת של פול ג'רארד. המשחק היה דו צדדי, הזדמנויות היו לשתי הקבוצות: אנדלב ופסקוסולידו לבליידס, ומרקוס סטיוארט לסנדרלנד, אבל זה היה קווין קייל שנתן לסנדרלנד את הניצחון היקר בברומול ליין, והמשיך את התקופה הפנטסטית של החתולים השחורים שטיפסה למקום הרביעי. שפילד יונייטד בעקבות ההפסד מאבדת את הבכורה ויורדת למקום השני.

    מי שנמצאת במקום הראשון היא ווסט ברומיץ' אלביון שניצחה בג'ילינגהאם 2:0. סקוט דובי וניל קלמנט כבשו לווסט ברום את השערים באיצטדיון פריסטפילד. השלישית בטבלה היא ווסטהאם, שגם היא זכתה בניצחון חוץ דרמטי בפרייד פארק על דרבי קאונטי, משער בדקה ה-89 של דון האצ'יסון. וויגאן ירדה למקום ה-5 אחרי 1:1 ב-JJB עם נוריץ'.

    בתחתית השיגה ווטפורד ניצחון חשוב, 1:0 בקרו אלכסנדרה, משער של דני וובר. ווימבלדון ממשיכה לשקוע- הפעם הפסידה בפרסטון 1:0.

    תוצאות נוספות:
    ברנלי 3 - וולסול 1
    קריסטל פאלאס 2 - קרדיף סיטי 1
    איפסוויץ' 2- רות'רהאם 1
    מילוול 2 - קובנטרי 1
    רדינג 2 - ברדפורד 2
    סטוק סיטי 2 - נוטינגהאם פורסט 1

    צמרת הליגה הראשונה:
    1. ווסט ברומיץ' 25 נק'
    2. שפילד יונייטד 23
    3. ווסטהאם 23
    4. סנדרלנד 22
    5. וויגאן 22
    6. נוריץ' 21
    7. מילוול 19

    גמר חתימה טובה לכולם http://216.66.19.122/~asoccer/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המשחק בין מידלסברו לצ'לסי נמצא בשלהי המחצית הראשונה. צ'לסי מובילה 1-0 משער של גודיונסן בדקה ה17.

    צ'לסי פתחה עם רוברט האת' הצעיר לצידו של ג'ון טרי. בחוד פתחו האסלביינק וגודיונסן מה שאומר מוטו וקרספו על הספסל.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דקה בתוך המחצית השנייה בורו משווה משער של נמת'. כוס רבאק ערס
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, הדני וובר הזה הוא פליט מנצ'סטר, נכון?

    בכל אופן, הליגה הראשונה תהיה מעניינת השנה. סנדרלנד ווסטהאם הם בכל זאת קבוצות גדולות, ווסט ברומיץ' בנתה קבוצה לא רעה, בעיקר בזכות הכסף מהעונה שעברה... יהיה מעניין.