מחזור עשירי בספרד: שער ענק של אלאבה, ריאל מנצחת 1:2 בקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/10/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/e/e9605da41ebe36821ba2e70a6f51ee267aaf7f99.Xxx

    חוזרים לתלם? מקווה שהשער השני שלנו סגר עניין. כמובן שאשמח לשער שלישי ונהיה קצת יותר טובים גם במשחק יוזם ולא רק לנצל שטחים במתפרצות - אבל בגדול יש קצת ממה שחיפשתי במשחק הזה - שנהיה דומיננטיים ומסוכנים יותר במשחקי הבית ויותר מדי זמן זה לא קרה. בינתיים ההימור של אנצ’לוטי על הזאר נשא פרי, ברוב המחצית תקפנו והיינו מסוכנים יותר דרך צד ימין, לא רק הבישול הנפלא של מרקו, וזה דבר מאוד לא שכיח. אני חושב שעדיין רואים מגרעות מסוימות - הוא לא מצליח לחתוך לאמצע, רגל ימין שלו כמעט כמו של רובן. ובעיקר: מה שכן זה אומר שהזאר לא יפתח בהרכב גם ב-2022. החדשות הגדולות הן שקאסמירו, שעל מספרי האימה שלו כתבתי - נראה קצת יותר טוב, מחלץ כדורים. אנחנו גם משחקים טוב בערב פושר מאוד של בנזמה ו-ויניסיוס וזה מעודד (כמובן שספרינט אדיר של הברזילאי במהלך של השער הראשון - מהירות אדירה ואמונה).

    עוד כמה נקודות:
    • דויד אלאבה כמגן שמאלי, נו, זה לא בוער לכם? בישול ענק. מנדי? נאדה בפן ההתקפי.
    • טוני קרוס עם שער קלאסי, ככה פותחים עונה, חבל שזה לא קורה יותר.
    • קמאבינגה לדעתי קיבל הוראה מאנצ’לוטי להיות צ’יל, הוא בדרך כלל בקצב משחק הרבה יותר גבוהה.
    • קרבחאל עם כדור אחד ענק לגול ומצד שני עדיין מרגיש לי חסר ביטחון ועל אוטומט מוסר אחורה.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אתמול בנזמה עם הופעה שמזכירה את "הימים היפים" שלו. מיילא לאבד כל כך הרבה כדורים ועוד באמצע התקפות מסוכנות אבל האדישות שבה הוא עושה את זה שייכת רק לו. גם כמות ההחמצות הייתה מוגזמת.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - סיום המשחק הותיר טעם מר מאוד. בשנייה הקבוצה מאבדת ביטחון ואין אמצע, אנחנו לא יודעים לגמור משחק וכמובן לא מסוגלים שלא לספוג, בגדול אבל זה מתקרב למה שריאל מדריד צריכה לעשות. טוני קרוס גם הציל גול אז מגיע לו שאפו. ויכוח גדול עם חברים בפורום של ריאל - אדן הזאר כן צריך לשחק יותר. ההבדל בינו לבין אסנסיו עד עכשיו זה בעיקר אותו שלושער נגד מאיורקה, יפה מאוד לשעצמו אבל זה לא מספיק. זה לא שמרקו נתן שלושה משחקים טובים או אפילו הבקיע בשלושה. העונה הזאר כשיר ולא היה אף מקרה מעבר לשני מחזורי הפתיחה שהוא שיחק פעמיים ברצף 60 דקות למשל.

    לגבי מה שאמרת, אותי זה דווקא מעודד שהקבוצה הראתה סימני חיים גם בלי בנזמה ו-ויניסיוס שהיה פשוט מעבר לדריבל המראדונה שלו מקו מחצית המגרש. בנזמה לעתים נראה שלומיאל. א' - מותר לו אחרי העונה האדירה שהוא מפגין. ב' - זה לא עלה בנקודות וזה חשוב. ג' - כמובן שגם העומס של נבחרת צרפת משפיע ואנצ'לוטי לא מאמין ביתר החלוצים שלו.

    מילה על ברצלונה: אני חושב שבשנים שהיא כמעט הייתה בגביע אופ"א הייתה לה הגנה טובה יותר. הצעירים צריכים לגדל שיניים. בוסקטס עם שער יפה ולצד זאת איבוד כדור נוראי. מקווה שפאטי לא ייכנס למעגל של פציעות. לא בטוח שסרג'י הוא הדוגמא אבל הנה ראינו שגם בלי קומאן הרשע והאפס קשה להביא לשיפור בתוצאות בטווח המידי וזה הסגל.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הסגל של בארסה כשכולם כשירים לדעתי שווה מאבק על האליפות, הבעיה שזה רחוק מאוד מלהיות המצב וזה רק מחמיר ממשחק למשחק.

    לגבי הזארד באופן כללי אני כן בעד לתת לו לשחק הבעיה היא שהוא על העמדה של ויניסיוס לא אסנסיו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי חסר והיה משנה את העונה של ברצלונה מקצה לקצה? אגווארו היה פצוע בשנה האחרונה וזו הסיבה שעזב. עוסמאן דמבלה פצוע כבר ארבע שנים. אנסו פאטי שחקן מצוין - מקבל. ועדיין ההגנה פורפרה, איומה. איטית, לא אגרסיבית, לא חכמה. זה לא משנה אם ג'רארד פיקה נמצא או ישנו. סרחיו בוסקטס מעבר לשיאו, ג'ורדי אלבה עם כל כך הרבה ניסיון אבל רע מאוד בהגנה. הסגל של ברצלונה פחות טוב משל ריאל מדריד ומשל אתלטיקו מדריד. ההגנה של ריאל מדריד לא טובה והיא בדרגה אחת מעל של ברצלונה. גם השאריות של הטריו ההיסטורי שלה עדיפים על זה של ברצלונה. אם מסי שהוא שובר שיוויון ושווה כל כך הרבה נקודות לבדו, היה נמצא - הייתי אומר ניחא - אולי. סתם לצורך העניין גם אם גבי נראה לך כדבר הגדול הבא והוא יותר טובה מפדה ואלוורדה - זה לא קורה ביום אחד. גם לצד פאטי שראינו שהוא עילוי - היו חונכים, הוא לא נזרק לסיר הלחץ באמת.
    אגב, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה ולמטבע יש שני צדדים - תבחר אתה. נניח פדרי היה כשיר אז גאבי היה משחק פחות, זה די פשוט. ואם דמבלה היה כשיר אחרים היו משחקים פחות, כל הילדים מלה מאסיה.

    הזאר? עדיין לא ראינו אותו מספיק. הוא יכול לשחק בימין, כלומר זה ניסוי ששווה בדיקה, הוא יכול לשחק כחלוץ שני בקונוטצייה מסוימת. לגבי ויניסיוס (קיבל את הכדור במתפרצת כשהוא במרכז ועבר שחקנים בקלות, זה מעניין) - אין שאלה, עם איך שהוא נראה השנה אסור לגעת בו.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לדעתי שחקן במצב של האזרד הדבר האחרון שהוא צריך זה לשחק לא בעמדה שלו, בכל זאת אני מסכים שזה שווה ניסוי כי כרגע האלטרנטיבה היא הספסל כי כמו שאתה אומר ויני באנקר.

    לגבי בארסה היא במכת פציעות נוראית, פאטי כמעט לא שיחק דמבלה כמעט לא שיחק אגאורו כמעט לא שיחק פדרי כמעט לא שיחק וכמובן גם הרבה שחקנים אחרים הפסידו משחקים, רק במחזור האחרון נפצעו עוד שלושה אין בכלל ספק שזה מחריף את המצב של בארסה בכמה דרגות. איתם יש להם מה למכור לפחות ברמת הסגל, ברמת המאמן כמובן רק הזמן יגיד.
    לגבי כל מה שאמרת על הצעירים ממש לא רלוונטי כי אני האחרון שרוצה לראות את גאבי וניקו פותחים.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ממש קראת את התגובה שלי לדעתי. נכון, פדרי לא שיחק, אבל אם הוא היה משחק באופן קבוע אז הפריצה של גאבי לצורך העניין הייתה מתעכת. על דמבלה כבר ארבע שנים מנסים לבנות וזה לא הצליח, חשבתם שבעונה החמישית זה כן יקרה? שואל ברצינות. אני רואה גם בהרכב מלא - קו הגנה מאוד מפוזר, לא אגרסיבי ולא איכותי. קישור שמשווע למחליף לבוסקטס כנראה. ממפיס לעתים מוציא יש מאין, אגווארו פספוס ופאטי - נאחל לו החלמה מהירה בלי ציניות. אני רואה קבוצה שנופלת משמעותית בסגל שלה הן מריאל והן מאתלטיקו, בלי מסי, כשגריזמן המושמץ מוסיף עומק לאתלטיקו ולדעתי יחזור לשחק שם בצורה סבירה. לא אמרתי שברצלונה תגיע לקונפרנס ליג או תגרד מקום שישי במחזור הסיום כמו ב-2003. לדעתי מאבק אליפות עם מה שיש זה גם גדול עליה. נסכים שלא להסכים..
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אתה כנראה לא קראת את שלי, אמרתי שאני ממש לא רוצה שגאבי ישחק.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אתמול בארסה איבדה את הניצחון רק בגלל הפציעות.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    על סמך מה אתה אומר את זה?
    היו פציעות במשחק, אבל גם סלטה עלתה בטירוף ולא הפסיקו לתקוף. איך זה קשור לפציעות?
    היא הגיעה למצבים, גם במחצית הראשונה אגב, ואפילו במצב של 0:0, איך הפציעות הפכו את זה הסיטואציה להפסד?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב סביליה, מוצא משהו משותף בין מונצ'י לפאפו גומז-שניהם צריכים מועדון מאד ספציפי כדי להראות את היכולות שלהם.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    נפצעו שלושה שחקנים משמעותיים יחד.
    בארסה גם ככה במצב שברירי אז איבוד של של פאטי, גארסיה וניקו אחד אחרי השני זו מכת מוות. פאטי במיוחד היה משמעותי, כי הוא מפיח חיים בכל הקבוצה ובדיוק ההיפך כל פעם כשנפצע.
    טקטית הוא מקשה על היכולת של הקבוצה היריבה ללחוץ ולהשאיר שטחים מאחורה, ובארסה הגיעה לכמה מצבים בהן שחקן כמו פאטי היה יכול להרוג את המשחק.
    ניקו היה האיש שניהל את המחצית המוצלחת של בארסה, וגארסיה זה עוד שחקן שאתה צריך על המגרש כשלוחצים אותך גבוה(המחליף שלו הוא בערך ההיפך הגמור מבחינת איכויות משחק).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריק גארסיה עם תצוגת נפל כל העונה הזו, גרוע ברמה של לנגלה אבל זו עונת בכורה והוא צעיר אז אפשר למשל לוותר לו. שום ערך מוסף הוא לא נתן. בלם צריך לדעת היכן להתמקם, לנצח במאבקים פיזיים, להיות שקט עד כמה שאפשר. הגול של לוקאס ואסקס בקלאסיקו על הראש שלו זו הדוגמא הכי טובה. פאטי משמעותי - זה נכון. אבל גם בין כל ההילולה למחצית הגדולה של ברצלונה, צריך לזכור שאחרי שלוש-ארבע דקות סלטה כבר הגיעה למצב של אחד על אחד ולכו תדעו מה היה קורה אם זה היה נכנס.

    @Ever Banega, אתה מדבר על שחקן נקודתי. אני התייחסתי כמעט לכל סגל או לפחות למערכי הקבוצה. עזוב מומנטום שלילי\כאוס והנהלה וכן הלאה, על המאמן כלל לא דיברתי. ברצלונה טובה התקפית מאתלטיקו מדריד? מריאל מדריד? אין היום את מסי, אתה יודע. ההגנה שלה טובה? אפשר להסתכל על טור הספיגות ולהגיד שריאל ספגה 13 שזה בסה"כ שני שערים פחות. אבל לפחות על הנייר קרבחאל כשהוא בריא הוא וורלד קלאס וגם מנדי והבלמים שלנו סבירים. גם הקישור של ברצלונה לא מספיק טוב. אני לא נכנס להשוואה מול כל מיני ויאריאל\סביליה וכן הלאה כי אני לא אומר שברצלונה לא תגיע לליגת האלופות. גם סוסיאדד לא תסיים 1-3 לדעתי.

    מילה לגבי אתמול: מעניין אם יהיה עוד מחזור כזה שאוהדי ריאל יחייכו כל כך מהתוצאה 3:3. הוגו דורו מגיע רק למשחקים הגדולים, הא? מדרידיסטה אמיתי (היה בקאנטרה ואף שיחק טיפ-טיפה בקבוצה הבוגרת - נגד ויאדוליד וסוסיאדד וכן בליגת האלופות). יש לו שער נגדנו, שער נגד סביליה וצמד נגד אתלטיקו. לא מצאתי נתון אבל אני בספק אם היה מחליף שעלה לחמש דקות וכבש פעמיים. השער הראשון מבריק בבעיטה מהאוויר - וואו. השער של גריזמן במשחק גם היה נפלא, סוארס הערים על הבלם ועבר אותו בצעד אחד.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא אומר שהסגל של בארסה יותר טוב. אבל אני כן אומר שהוא טוב מספיק בשביל להילחם על האליפות. כמובן שבשביל זה צריך מאמן שמוציא מהקבוצה כדורגל טוב. אני מקווה שצ'אבי יהיה כזה למרות שכרגע כמות הפצועים נוראית.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630


    הנה ה"ערך המוסף" של אריק גארסיה(או פשוט ערך) ולמה הוא היה חשוב דווקא נגד הלחץ הגבוה של סלטה.