מחזור שלישי בספרד: הפרמיירה של קומאן, גם סביליה ואתלטיקו כאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/9/20.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אינייסטה היה לרב קשר אמצע, אבל פתח לא מעט פעמים בעונות האחרונות של רייקארד כקשר אחורי בשלישייה עם צ'אבי ודקו, או כחלק מהשלישייה הקדמית. זה לא שרד יותר מדי, הוא כן שיחק שם לא מעט, אבל לרב היה בשלישיית הקישור.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    זה לא עניין של שרד.
    בעונה הראשונה שלו עם דקות משמעותיות(04/05) הקישור היה תפוס ע"י צ'אבי ודקו, אינייסטה שיחק את רוב העונה הזו כקיצוני.
    בעונה השנייה כשהשניים החלו להיפצע יותר ויותר, אינייסטה קיבל את המקום שלהם בקישור. אחר כך כשהם היו כשירים ואינייסטה כבר ביסס את עצמו, רייקארד באמת ניסה לשלב אותו בהרכב לפעמים כקשר אחורי או מעל שניהם במערך 3-4-3.

    אגב, בנבחרת ספרד הוא היה שחקן מפתח בכל התארים כקיצוני שמאלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/20
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אי אפשר לדבר על דמבלה מבלי להזכיר את שתי הבעיות הכי גדולות שלו וזה לא שהוא לא משחק טוב - א) הוא לא משחק כלל כי הוא פצוע. ב) הוא לא מקצוען. דמבלה קיבל שלוש שנים להוכיח את עצמו וזה המון, גריזמן קיבל רק עונה אחת.
    יש הבדל בין אינייסטה כשחקן צעיר שמשתלב לאט לאט בקבוצה הבוגרת לבין מה שבנה ועיצב לו את הקריירה, קשר מרכזי כמובן. הוא שיחק בשמאל אצל פפ לעתים כמחליף להנרי, לא תמיד הסגל היה עמוק מספיק, היה לא רע בכלל כי הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר עם חוכמת משחק, טכניקה ודריבל וזריזות אבל מה זה משנה. כמובן שיש חשיבות גם לקבוצה שממול (אם הוא הוצב כקשר אחורי). בארסה עלתה עם שלישיית מהנדסים בקלאסיקו בברנבאו ב-2006/07, משחק שאני זוכר היטב - ושילמה מחיר על המתפרצות של ריאל עם גוטי ורוביניו, היא הייתה סופר-חשופה מאחור והפסידה 0:2. שני הגולים במתפרצות כמובן. בספרד הוא הוצב על הנייר בלבד כקיצוני שמאלי, ולא מעט מהזמן דויד וייה גם זז הרבה מאוד שמאלה כשטורס באמצע - לפחות עם ארגוניס.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    וייסמן שוב לא בהרכב.

    בקיצר, הלך לקבוצה של נגרים, שכנראה גם תרד ליגה. עשה טעות לטעמי.
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    עדיין מוקדם לשפוט. לא מבין למה דווקא אחרי משחק טוב נגד ריאל הוא על הספסל.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפסד אכזרי מאוד עבור ויאדוליד שעדיין לא ניצחה העונה, סרג'י גווארדיולה שהוא 'היריב' של שון והחלוץ הבכיר - החמיץ פנדל בדקה ה-48. אייבר, אחת הקבוצות החלשות בינתיים, כבר נותרה בעשרה שחקנים אך הצליחה לנצח בתוספת הזמן. יש מקום לדאגה, אין ספק. הרי רוב הזמן ויאדוליד תפגוש קבוצות כאלה ולא את ריאל מדריד. בכל מקרה, וייסמן הגיע בהרבה כסף אבל כרגע הוא מתאקלם ונחשב לשחקן ספסל. ויאדוליד ביצעה רוטציות נגד ריאל ממחשבה על המשחק נגד שבת והמאמן הפסיד בהימור שלו. יש קבוצות גדולות מויאדוליד והיא לא תרד ליגה, פביאן אוריאנה פתח לא טוב והוא מעט אגואיסט. בכל מקרה אחרי פגרת הנבחרות יהיה נכון לשפוט את המעמד של שון, לא סתם הביאו אותו בהרבה כסף ונגד ריאל הוא היה בסדר גמור.

    עוד משחק עכשיו: אתלטיקו מדריד נגד ויאריאל, כרגע 0:0| צ'ולו חזר למקורות עם שלושה שחקני התקפה ולא ארבעה שהיו במשחק הפתיחה, סוארס ופליקס בחוד וקוראה בצד אחד, קוקה בצד שני. אמנם ג'רארד מורנו פצוע בשורות ויאריאל אז פאקו אלקסר בודד בחוד, אבל אני חושב שאונאי אמרי היה משחק נסוג יותר בכל מקרה.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    התלהבו מסוארס אחרי הצמד, שכחו שמדובר בחלוץ די גמור.

    אתלטיקו מאס פלקאו, ודיגו קושטה בעונת האליםות היאמבית קברות לחלוצים.
     
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    חייבים להחזיר את הקהל ודחוף. בשני המשחקים היריבות שלנו מעוניינות להרדים ואנחנו נרדמים.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לך תראה ליגה אנגלית, שגמרה לנו את השחקנים.

    חאמס רודריגס, וכאלה מכבבים בקבוצות אברטון.

    הליגה מתדרדרת מעונה לעונה, ואנגליה הופכת לחווי כדורגל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ועדיין החלק הקדמי שלה נראה טוב יותר מריאל מדריד כרגע, על אף המשחק המעפן כשוויאריאל הייתה קבוצה טובה יותר. לואיס סוארס לא גמור אבל אם הוא היה 80% מיכולתו הוא לא היה משוחרר בצורה כזו מברצלונה. הוא עדיין עדיף בחוד על דייגו קוסטה. מה שכתבת גם לא ממש נכון, מה עם אנטואן גריזמן שהיה גם כובש וגם מייצר? 31 שערים ב-2016/17 וכאלה, הוא הצליח שם ובגדול. המגנים לא תומכים מספיק במשחק ההתקפה של אתלטיקו, מטריפייר מצפים להרבה מעבר למצבים הנייחים. חלוצים? גם המספרים של אלברו מוראטה אשתקד היו בסדר לדעתי והוא היה צריך להישאר ודייגו קוסטה ללכת.

    חאמס היה בדרך לאתלטיקו בשנה שעברה כמובן אבל אין לריאל שום אינטרס לחזק יריבה ישירה שלה (על אחת כמה וכמה בהשאלה. אם חאמס כוכב בעיני צ'ולו - שיישלם). הליגה? אני חושב שבעידן מסי-רונאלדו היה כיף מאוד וגם ניימאר הוסיף, אין לספרדיות יכולת לשלם משכורות כאלה מעבר לריאל-בארסה-אתלטיקו. זה לא חדש שהכסף באנגליה 'מוגזם'. תענוג לראות את חאמס נהנה מכל רגע על כר הדשא (עד לפציעה המסתורית שלו אני אזכיר שזידאן כן האמין בו, מאז 2020 הוא סומן ב-X ענק), ואני מקווה שגם בייל יפרח בטוטנהאם, מבלי טיפה אחת של ציניות. בינתיים הכוכבים הגדולים במאה מיליון יורו די דועכים - הזאר לא משחק, גריזמן חיוור, מפליקס מצפים.

    חד לכם חידה לקראת המשחקים של ריאל מדריד וברצלונה מחר: מה קרה בשנה שעברה בין לבאנטה וריאל?| ודבר נוסף: מתי בפעם האחרונה סביליה ניצחה בקאמפ נואו, ומה המאזן של ז'ולן לופטגי במגרש הזה?
     
  11. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    צריך לזכור שחאמס משחק בעמדה שלא קיימת הרוב קבוצות הטופ העולמי.
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    מי שרוצה ליהנות ממשחקים ומגולים, כנראה שרב הסיכויים שיהנה מהמשחקים באנגליה או איטליה. רב הקבוצות בספרד כבר לא מחפשות לתת משחק מהנה, משחק ההגנה נהיה קשה יותר וכששתי קבוצות מחפשות לא לספוג, זה מה שנקבל.

    זה עדיין לא אומר על הרמה או על איכות הקבוצות, אפילו להיפך, אחרי שנים ש"לא היו הגנות" כמו שתיארו את הליגה הזאת, דברים התהפכו. שימשיכו לקנות שחקנים לאנגליה, הקבוצות בספרד יצליחו להתאושש מזה תמיד. הנה באיירן מינכן קונה שחקן שירד לליגה השנייה באספניול.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם ראול דה תומאס לצורך העניין ירד ליגה עם אספניול, והוא שווה מקום בקבוצה דרג ב' באירופה לטעמי, אולי לא כחלוץ פותח אבל מגיעה לו הזדמנות לפחות כשחקן סגל. אסור לשכוח איך העשור הקודם החל - שחקנים גדולים כמו סרחיו אגוארו ודויד סילבה נטשו למנצ'סטר סיטי לדוגמא ונכון שהליגה יצאה מזה והתאוששה. אבל - אני לא יודע עד כמה ההגנות באמת השתפרו, פשוט שים לב לכוכבים בליגה והמצב שלהם - הזאר בלי ברך, אנטואן גריזמן חיוור, הקסם של ניימאר ו-50 הגולים כמעט של כריסטיאנו רונאלדו חסרים מאוד. לטעמי קבוצות התחתית באו בדרך כלל להסתגר (סלטה ויגו ובטיס אמנם סיימו במקום נמוך אבל הן עם מנטאליות של קבוצת אמצע).
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    האיכות בהתקפה, של הקבוצות בספרד לא מתקרבת לרמה של פעם.

    לשבך את ההגנות הספרדיות זה חרטא ברטא.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    מצד שני, בליגות אחרות נותנים לשחק התקפי - וההגנות נחשפות. תרצו או לא, המשחק ההגנתי בספרד השתפר, לא רק לפי כמויות ה-0-0, אלא לפי העיניים שרואות. גם יותר ויותר שחקני הגנה מחוזרים ע"י המועדונים העשירים ביותר, אם פעם אלה היו שחקני ההתקפה.