מחזור 10 בליגה האנגלית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/10/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחקי יום שבת

    בולטון- בירמינגהאם-- בולטון חוזרת הביתה עם הראש כלפי מטה אחרי התבוסה 6-2 אצל מנצ'סטר סיטי במטרה להחזיר את הכבוד. בולטון כבר הוליכה 1-0 אבל אז קרה משהו להגנה והקבוצה חטפה שישיה. בולטון רק עם ניצחון אחד עד כה, יש לכך כמה הסיבות והמרכזית היא שאוקוצ'ה לא נותן את מה שמצפים ממנו, משחק כמוהו מצפים בבולטון שיוביל את הקבוצה להופעות יפות, בינתיים זה לא ממש קורה. אבל הוא לא היחיד שלא נותן בינתיים את הסחורה, הקבוצה הבקיעה רק 8 שערים בתשעת המחזורים עד כה וזה מעט, מעט מאוד. בולטון כאמור רק עם ניצחון אחד והיא קרובה מאוד מאוד לאיזור המסוכן, אם היא לא רוצה שהתסריט של העונה שעברה יחזור לעצמו אז היא חייבת להתעורר ולנצח. החלוץ הברזילאי ז'ארדל עושה רושם שעדיין נמצא בתהליכי התאקלמות, במשחקי ההכנה ובמשחקי הרסירבס הוא מוכיח את עצמו וכובש לא מעט אבל בליגה זה עדיין לא זה. ז'ארדל היה בספק למשחק נגד הסיטי ושיחק 30 דקות, דז'ורקייף היה פצוע ולא שיחק, עכשיו שניהם כשירים למשחק בשבת. בירמינגהאם מקום 4, ספגה רק 5 שערים אבל ההתקפה שלה לא במצב טוב בדיוק כמו זאת של בולטון, גם היא כבשה רק 8 שערים. דוגארי ופורסל צריכים כבוש יותר, הם ללא ספק מסוגלים וצריכים לעשות את זה. בירמינגהאם לא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, הפסד באולד טראפורד ושתי תוצאות תיקו מאופסות בבית. בירמינגהאם במיוחד מאוכזבת מהתיקו הביתי האחרון, בדרבי נגד אסטון וילה. אבל עדיין עם כל זה בירמינגהאם עדיין נמצאת חזק למעלה, 4 נקודות מתחת לצ'לסי שבמקום השלישי.

    אסטון וילה- אברטון-- אוהדי 2 הקבוצות יגיעו בשבת לוילה פארד בתקווה להנות יותר מהשבוע שעבר שבו 2 הקבוצות האלה סיימו בתוצאות תיקו ללא שערים. אסטון וילה בדרבי נגד בירמינגהאם, ואברטון בבית נגד סהות'המפטון. אבל למען האמת אוהדי הוילה הרבה יותר שמחים מאשר אלה של אברטון, כי תיקו בסנט. אנדרס זה תוצאה טובה מאוד מצד שני אברטון לא כבשו כבר 2 משחקים רצוף. 2 הקבוצות עם 2 ניצחונות ו-9 נקודות. באברטון יותר מאוכזבים מזה בגלל רף הציפיות שעלה בגלל העונה שעברה. מויס יקבל בחזרה את וויין רוני שהיה מושעה נגד סהות'המפטון. מויס יצטרך לעקוב אחרי מעשיו של הנער ביום שישי כי ביום שישי רוני יהיה כבר בן 18, שלא יגיע למשחק שיכור. לחבורה של מויס תהיה עבודה קשה נגד סורנסן שוערה של אסטון וילה, סורנסן היה מצויין נגד בירמינגהאם ובכלל, יש לו עונה מצויינת. אסטון וילה ספגה העונה רק 8 שערים. אסטון וילה לא ניצחה כבר 3 משחקי ליגה רצופים ומצפים לתוצאה לפחות כמו בעונה שעברה שאז ניצחה אסטון וילה 3-2.

    צ'לסי- מנצ'סטר סיטי-- צ'לסי מארחת את מנצ'סטר סיטי אחרי שהפסידה שבוע שעבר לראשונה העונה בליגה, בצ'לסי חושבים רק על דבר אחד- לחזור למסלול הניצחונות בליגה. אבל... זה ממש לא יהיה קל, מנצ'סטר סיטי באה אחרי שהתפרקה על בולטון 6-2. הסיטי מקום 5 עם 5 נקודות פחות מהכחולים מלונדון. קרלו קודצ'יני מגיעה לגשר אחרי האסון שקרה לו בהייבורי, לפחות בשביל ראניירי זה לא ממש אסון ומקומו של קרלו בהרכב מובטח כמו תמיד, השוער הזה הביא כל כך הרבה נקודות לצ'לסי שעל טעות אחת אסור לבוא אליו בטענות. אבל אצל אברמוביץ' אי אפשר לדעת וכבר ראינו ניסיון שלו לגשש אצל בופון ולכו תידעו עם הרוסי יחפש מחליף לשוער האיטלקי בינואר, אם זה יקרה אז... זאת הטעות הכי גדולה שהוא עושה. נקווה שלא יהיה כזה מצב. בינתיים נגד לאציו קודצ'יני חזר לעצמו והציג את היכולת שהוא יודע להציג. צ'לסי לפחות באה מעודדת מהניצחון על לאציו אחרי שכבר פיגרה, והוגיחה שאם היא רוצה אז היא מציגה כדורגל מלהיב ויפה מאוד לעין. בעונה שעברה שהקבוצות נפגשו בגשר צ'לסי קרעה את הסיטי 5-0, היום סיטי נראים טוב וקשה מאוד להאמין שתוצאה כזאת יכולה לחזור על עצמה.

    ליברפול- לידס-- ג'רארד הוייה ופיטר ריד נפגשים בשבת באנפילד, מעמדם של 2 המנג'רים הוא די מעורר והקבוצות שלהם בכלל לא נראות טוב. ליברפול רוצה להפסיק את הרצף של 3 הפסדים רצופים, הרצף הכי גרוע של הקבוצה בכל הזמנים בפרמייר ליג, לידס לעומת זאת רוצה לצאת עם משהו ממשחק חוץ בפעם השנייה העונה. ליברפול אחרי הפסדים לפורטסמות', ארסנל וצ'רלטון נמצאת במקום ה-11 עם 12 נקודות פחות מהמוליכה ארסנל, על אליפות כבר אף אחד לא מעז לדבר באנפילד. להוייה יש איך לתרץ את התקופה החלשה, רשימת הפצועים הארוכה. כמו הוייה, גם ריד צריך להתמודד עם ספקולציות נגד עתידו, והוא מצפה משחקניו שיתנו את התשובה על המגרש כמו שעשו בתחילת החודש נגד בלקבורן. הניצחון על בלקבורן קטע רצף של 3 הפסדים רצופים שבו הפרש השערים היה 0-10, עגום למדי. במחזור שעבר לידס שוב הפסידה, לידס שיחקה חלש מאוד בחלק ההתקפי, אבל גם היונייטד היו חלשים ובכל זאת לידס לא ידעה לצאת מהמשחק הז עם משהו ביד והפסידה בגלל שער של רוי קין בדקה ה-80 שבא בגלל טעות של המחליף לאמיין סאקו. ללידס מצפים משחקים קשים, ליברפול אחר כך מנצ'סטר בגביע הליגה וארסנל בליגה. בלידס רוצים לנצח 2 משחקים מהמשחקים האלו, מה שתחשב כהצלחה גדולה או לפחות לא להפסיד באף משחק אבל איך שהקבוצה נראית זה יהיה קשה מאוד. ניצחון בשבת יתן לריד תקופה של שקט, לפחות עד למפלה הבאה. חדשות טובות להוייה הוא חזרתו של דני מרפי שיהיה כשיר למשחק, אואן עדיין פצוע. בעונה שעברה ניצחה ליברפול 3-1 באנפילד.

    מנצ'סטר יונייטד- פולהאם-- מנצ'סטר יונייטד חוזרת הביתה לליגה אחרי ניצחון יוקרתי באמצע השבוע בקרב על בריטניה, 1-0 בגלאזגו על ריינג'רס. מנצ'סטר משיגה תוצאות טובות, מנצחת, ובכלל פתיחת העונה שלה מספקת לאחר שלא מעט אנשים ציפו שהקבוצה לא תצליח לשחזר את התוצאות של השנים האחרונות. הניצחון בשבוע שעבר על לידס העלה אותה למקום השני בטבלה כאשר השלישייה הגדולה- ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מתחילות לפתוח פערים משאר קבוצות הליגה. מנצ'סטר נוכיחה שבוע שעבר שהיא קבוצה עם אופי, משחק לא טוב שלה בכלל אבל מה שחשוב זה שהיא חוזרת מאלנד רואד עם מלוא 3 הנקודות. לפולהאם יש גם פתיחת עונה מצויינת, הקבוצה הייתה יכולה לעלות למקום הרביעי באמצע השבוע והיא כבר הוליכה 2-0 על ניוקאסל אחרי 8 דקות אבל נפלה קורבן ליכולת פנטסטית של אלן שירר במחצית השנייה והפסידה 3-2. לפני המשחק הזה פולהאם לא הצליחה לנצח את וולבס החלשה בבית ועשתה רק תיקו 0-0, קולמן מקווה שאלו היו נפילות חד פעמיות. משחק החוץ האחרון של פולהאם הסתיים בניצחון 2-0 על בלקבורן משערים של החלוצים המצטיינים סהה ובואה מורטה ששניהם עם 5 שערים כל אחד. לריו פרדיננד עדיין יש על הראש את כל העניין עם ההתאחדות האנגלית ובמנצ'סטר ימשיכו להעדר סולשיאר, קלברסון ובראון. בעונה שעברה ניצחה מנצ'סטר 3-0 בבית. ואן ניסטלרוי כבש 6 פעמים בשלושה המשחקים האחרונים נגד פולהאם, ובעשרה המשחקים האחרונים בין הקבוצות באולד טראפורד ניצחה מנצ'סטר בכולם, בא נראה אם הסטטיסטיקה הזאת תישבר.

    ניוקאסל- פורטסמות'-- ניוקאסל ופורטסמות' מגיעות למשחק הזה במצב רוח מצויין, ניוקאסל אחרי ניצחון מרשים על פולהאם, ופורטסמות' אחרי ניצחון על ליברפול. ניוקאסל לא מזמן הייתה מתחת לקו האדום ועכשיו היא כבר בחצי העליון של הטבלה אחרי שהצליחה לחזור מפיגור של 2-0 בלופטוס רואד. בינתיים פורטסמות' הצליחה לשים סוף לרצף ההפסדים של 3 משחקים וניצחב את ליברפול משער של שחקן הליברפול לשעבר פטריק ברגר. ברגר חזר לשחק אחרי פציעה 3 שבועות וכבש נגד הוייה ששיחרר אותו בקיץ. ניוקאסל ניצחה בשבת את מידלסבורו והקבוצה מתאוששת בצורה יפה מהפתיחת עונה הכל כך גרועה, 2 הקבוצות עם אותו מספר נקודות, פורטסמות' מקום 9, ניוקאסל 10 בגלל הפרש שערים עדיף של הפומפיי. אלן שירר, השחקן הזה בן 33 לא פיספס העונה משחק אחד כבש צמד וכיכב באמצע השבוע נגד פולהאם. יש לו כבר 8 שערים העונה בדיוק כמו לואן ניסטלרוי ולאנלקה במלחמה על ראשות טבלת מלך השערים, מדהים השחקן הזה. ניוקאסל לא הפסידה 4 משחקים רצוף, ניוקאסל ניצחה העונה רק משחק בית אחד מתוך 4 משחקים בליגה, מנגד פורטסמות' עדיין מחפשת ניצחון חוץ ראשון העונה בינתיים יש לה 3 תוצאות תיקו והפסד ועוד דבר, ניוקאסל לא ספגה בשלושת משחקי הבית האחרונים. המפגש האחרון בין 2 הקבוצות היה ב-1993, פורטסמות' ניצחה בפראטון פארק 1-0 זה היה במסגרת הליגה הראשונה. ושימו לב לזה, פורטסמות' לא ניצחה אצל ניוקאסל מאז 1949... מעניין.

    סהות'המפטון- בלקבורן-- סנט. מארי יארח בשבת מפגש בין 2 קבוצות שנמצאות בתקופה לא טובה שכוללת הדחה מוקדמת מהצפוי מגביע אופ"א. 2 הקבוצות לא ניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים כאשר בלקבורן אף הפסידה בשלושתם, סהות'המפטון לא כבשה כבר ב-4 משחקים רצופים בכל המסגרות. סהות'המפטון הפסידה לאחרונה פעמיים בליגה, למידלסבורו ולניוקאסל אלה היו 2 ההפסדים היחידים שלה בליגה וסטראכן מקווה שהתקופה הרעה מאחורה ושסהות'המפטון תחזור להיות אגוז קשה לפיצוח. בשתי הקבוצות מאוכזבים מאוד מהנסיון הקצרצר באירופה ויעשו הכל כדי לחזור עונה הבאה ולהצליח יותר. בסהות'מפטון מתפללים שביטי יחזור מהפוגה קצרה ויכבוש, הקבוצה כאמור לא כבשה כבר 4 משחקים. סהות'המפטון עדיין במקום טוב, מקום 8 ובלקבורן היא קבוצה טובה אבל לא בכושר טוב, בסנט. מארי כבר משתוקקים לחזור ולנצח כדי להמשיך ולעלות במעלי הטבלה. בלקבורן דווקא התחילה את העונה בצורה מבטיחה אבל משהו התפקשש שם ודברים הולכים הרבה יותר קשה, בלקבורן רק מקום 15. לסונס יש בעיית פצועים קשה, אמורוסו ייעדר 3 חודשים יחד איתו לא ישחקו קרייג שורט, מרקוס באבל ודיוויד תומפסון המושעה. בעונה שעברה הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 בסנט. מארי.

    וולבס- לסטר-- בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במוליניו זה היה בליגה הראשונה, אם הקבוצות לא השתפרו באופן דרסטי המפגש הבא במוליניו יהיה גם בליגה הראשונה, 2 הקבוצות נועלות את הטבלה. 2 הקבוצות התחילו להתרגל להפסדים אחרי שבעונה שעברה היו הצלחה ועלו לליגה האמיתית. וולבס דווקא נמצאת במגמת שיפור והם נמצאים במרחק ניצחון מהמקום ה-13. הם לא הפסידו כבר 4 משחקים רצופים, מאז ה-5-0 מול צ'לסי. ניצחון בגביע הליגה, ניצחון בליגה ושתי תוצאות תיקו במשחקי חוץ. לסטר התדרדרה עד למקום האחרון, היא נקודה פחות מוולבס. במחזור האחרון היא הייתה קרובה לניצחון מול טוטנהאם המשתפרת אבל חטפה 2 שערים ב-11 הדקות האחרונות של המשחק. לסטר דווקא התחילה את העונה בצורה לא ממש גרועה אבל היא כרגע נמצאת אחרי 4 הפסדי ליגה רצופים. 2 הקבוצות הן ללא ספק הפייבוריטיות הגדולות לירידה והם חייבים לנצח משחקים שהם משחקים טוב כדי להלחם בקביעה הזאת. המפגש האחרון ביניהן היה במחזור האחרון של העונה שעברה, הסתיים בתיקו 1-1. תיקו יחשב ככה ככה מה שבטוח לאף קבוצה אסור להפסיד.

    פירוט על משחקי יום ראשון יבואו בהמשך (צ'רלטון- ארסנל טוטנהאם- מידלסברו)
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    סתם כמה דברים.

    ניוקאסל כמובן בלי קרייג בלאמי, שירר אומנם עושה רושם הולך לכבוש העונה את כל השערים של הקבוצה בכל מקרה, אבל עדיין, קשה לראות את שירר סוחב לבד את ניוקאבסל כל הדרך. מישהו יצטרך לעזור לו, לפי מה שראיתי עד עכשיו, אמאובי מנסה לעזור בעיקר לעצמו.

    לא ברור מה עושה כריסטוף דוגארי בהרכב של ברמינגהאם, שלא לדבר על הדקות המיותרות שהוא מקבל במחצית השניה לפני שהוא מוחלף. הבחור פשוט חושך. משחק בדיוק כמו שזכרתי אותו לפני מונדיאל 2002. יצא לי לראות אותו פעם או פעמיים בעונה שעברה והוא היה פשוט ענק. מסרירות גדולות, נגיעות חכמות, בעיטות טובות, אפילו עזר לנהל את המשחק ועשה קצת הגנה. אבל העונה הוא לא עושה שום דבר חוץ מלרוץ עם הכדור ולנסות לעבור כמה שיותר שחקנים. פורסל ודאן מתחננים למסירות שמגיעות רק כאופציה אחרונה וגם אלה בדרך כלל מסירות גרועות.
    על הספסל יש לכחולים את קלינטון מוריסון ואת הארגנטינאי הצעיר שברוס דיבר עליו כלהיט הבא של הליגה (שכחתי איך קוראים לו ואין לי כוח לבדוק...) לדעתי ברמינגהאם תצליח הרבה יותר עם אחד מהם במקום המפגע הצרפתי.

    למנצ'סטר שיטי אין הגנה. ולא רק שאין לה הגנה, דיוויד סימן עומד בין הקורות שלה. ואם זה לא מספיק אז קיגן מעודד את כל ההגנה שלו לתקוף מה שמשאיר ואקום אחד גדול בחצי של השיטי.
    אם ראניירי לא יעלה את גרונקס ודאף באגפים הוא הטיפש הכי גדול בעולם בערך. האיטלקי הדביל אמר שהוא מצא את ההרכב האולטימטיבי מול לאציו. עם ההגנה והחלוצים אין לי בעיה, עם ההכללה של ורון דווקא כן. נראה איזה הפתעות הוא מכין.

    הקישור של בלקבורן אמור לעשות לנגרים במרכז המגרש של סוטו חיים מאוד קשים. השאלה היא אם אנדי קול יצליח לכבוש אי פעם ממצב שהוא לא אחד על אחד מול השוער. הפעם גם אחד על אחד יהיה קשה לו לסיים - אנטי ניימי בכושר מצויין.

    לא מסכים עם הקטע לגבי סורנסן. לא חושב שהוא בכושר טוב. מאוד התאכזבתי ממנו עד עכשיו. הוא וההגנה שלו (שעכשיו גם תצטרך להתגבר על החיסרון של אלפיי) בכלל לא מתואמים. הוא חטף העונה יותר מדי גולים באשמתו הישירה (הגול של טרנט בבעיטה החופשית למשל). בקיצור, הוא לא ממש מזכיר את תקופות השיא שלו בנבחרת דנמרק ובעונה הראשונה עם החתולים השחורים.
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר להבין מה לעזאזל חשבו בספורט 5+ כאשר החליטו לא לשדר את ליברפול-לידס? הארי קיוול מול קבוצתו לשעבר, אואן בספק, מה שמחזיר את קיוול לסיטואציה שהוא מכיר מקרוב- לסחוב קבוצה על כתפיו הצרות. שתי קבוצות בצרות, מלחמה באנפילד, ז'ראר הוייה בלחץ, פיטר ריד בהיסטריה, ואנחנו לא רואים את זה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx

    לפחות הם מעדיפים את מנ' סיטי בסטמפורד ברידג' על פני עוד פעם יונייטד, הפעם בטיול מול הבלוף של פולהאם. טוב, בלוף זו מילה קצת חמורה, אבל לפולהאם אין את הכלים להישאר בטופ-10 בפרמייר ליג, ובאיזשהו שלב הם ידרדרו לתחתית. אחרי ההפסד לניוקאסל "אלן שירר" יונייטד אחרי שהם הובילו 2:0, ביקור באולד טראפורד יסמן עבורם את תחילת השקיעה.

    בסטמפורד ברידג' יהיו שערים, זה די בטוח. סיטי כובשת מצטיינת למדי (שישייה לרשת בולטון בשבוע שעבר), אנלקה בכושר מעולה, הטוב ביותר שלו מאז עזב את ארסנל, ולהגנה של צ'לסי יהיה לא פחות קשה ממה שהיה להם בשבוע שעבר בהייבורי. האמת היא שהמשחק בהייבורי הוא היסטוריה עתיקה אחרי היכולת המעולה של צ'לסי מול לאציו, המשחק הטוב ביותר של קבוצה אנגלית השנה לדעתי. ואני מסכים עם קירק לגבי גרונקיאר/ גרונשיר (אני לא בטוח איך הדנים קוראים לו, אבל נדמה לי שהאנגלים טועים), הוא חייב לפתוח בצ'לסי.

    ולגבי הארגנטיני של בירמינגהאם- אתה מתכוון ללוסיאנו פיגרואה, אבל סטיב ברוס בינתיים לא נותן לו הזדמנויות להוכיח את עצמו.
     
  4. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לחץ רב ירד אחר הצהריים ממאנה של ליברפול, ג'רארד הוייה, לאחר שקבוצתו ניצחה ב"אנפילד" 3-1 את לידס, לזכותה של ליברפול כבשו - מייקל אואן, דני מרפי ופונגול סינמה. לזכות לידס כבש אלן סמית בסמוך לשריקת המחצית.

    ברמינגהאם ממשיכה להפתיע ולשמור על מיקום גבוהה בטבלה, הפעם קבוצתו של ברוס נצחה 1-0 בחוץ את בולטון משער בדקה ה-31 של מיקאל פורסל, הפיני הצעיר, שהושאל מצ'לסי.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    משחק מוזר היה היום באנפילד.

    את השער השני, שבעצם נתן לאדומים את הניצחון, אפשר לרשום בלעדית לחובתו של פול רובינסון. מרפי ניסה להגביה כדור חופשי מהפינה השמאלית, הכדור פגע בדשא וחמק מהיידים של רובו למרות שהוא זינק לכיוון הנכון.

    ג'רמיין פנאנט נתן עוד הצגה שכללה הפעם גם פירפור של ריסה וכדור רוחב גדול שסמית' קבר ברשת...

    סטיבן ג'רארד נתן מחצית ראשונה מצויינת עם מסירות עומק גדולות, הנעת כדור לא רעה וכמובן כמה
    תיקולים גסים - אבל נעלם לגמרי במחצית השניה.

    דיוף העביר יותר שחקנים מאי פעם, אבל בשתי הזדמנויות גדולות מול השער הוא נכשל לחלוטין.

    ללידס אין הגנה. בכלל. למעט קמרה שהיה יוצא דופן ונתן משחק מצויין (עד לגול השלישי שבו הוא איבד את פונגול), יתר השלישיה האחורית פשוט לא הגיעה היום לאנפילד - מטאו היה מגושם ולא הצליח לשמור על אוואן בגול הראשון, קיואל ודיוף עשו חיים מול אין ספור טעויות של אולמבה וקלי באגפים.

    ג'יימס מילנר - לא יודע, קיבל בשבוע שעבר מחמאות (על מה בדיוק?), והיום פשוט לא עשה כלום. יש לו פה ושם נגיעות חכמות, אבל רוב הזמן הוא קבור באגף שמאל ולא עושה שם כלום. לא הצליח להשאיר את פינאן מאחור אפילו לא פעם אחת. לדעתי הוא פשוט לא מוכן לפרמיירליג. אני חושב שעדיף ללידס לשחק עם ברמבי שחוזר מפציעה.

    דני מרפי שינה לגמרי את המשחק של ליברפול, עד אז האדומים לא יצרו שום מהלך מתוכנן דרך המרכז, סתם הגבהות של המגנים וג'רארד כלפי החלוצים או דהירות של דיוף / קיואל באגף. ככה ליברפול לא יגיעו לשום מקום מול קבוצה עם הגנה מעט יותר טובה משל החבר'ה של ריד (אם הם עוד יהיו שלו אחרי היום...).

     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק כמה דברים

    קודם כל מילנר משחק בתפקיד הלא טבעי שלו. הוא צריך להיות חלוץ. אפשר בשקט להחלטף בינו לבין סמית' ואף אחד לא ירגיש.

    בקשר להגנה... מתיאו לא ממש עושה רושם שהוא עבד בקיץ, ונראה שהוא המשיך להשמין ולאכול עוד ועוד וגם לשתות עוד ועוד (מן גירסא סקוטית לוין בייקר), אבל דווקא אלומבה היה טוב מאוד בשבת שעברה ואני מאמין שהוא בדרך לדחוק סופית את הארט מלידס. בקשר לקלי, אין לו מספיק כלים הגנתיים להתמודד עם קיצוניים כמו קיואל/דיוף, אין מהלעשות, אבל שבוע שעבר הוא דווקא עשה עבודה לא רעה בכלל על רונאלדו.

    והכי חשוב - קמארה. אם היה לי ספק עד המשחק הקודם, זומנה מוכיח לי שהוא בלי ספק הרכש הטוב ביותר של לידס העונה (חוץ מפנאנט כמובן). מלבד העובדה שהוא מחזיק את ההגנה שלו בחלק מהמשחקים מלספוג עשירייה, הוא פשוט מחלץ כדורים מכל מקום. אחלה שחקן, ואני מקווה שנממש את האופציה עליו.

    בנוגע לפנאנט, אני כבר מחכה לסיכום המחזור, אבל אני בטוח שכשעדי יראה את הסיכום הוא יצבוט את עצמו שוב :)
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקה 35, 1:0 לפולהאם על מאן יונייטד!!!

    שער של לי קלארק בדקה ה-4 נותן לפולהאם יתרון סנסציוני באולד טראפורד, מאן יונייטד לא מצליחה לסכן את שער פולהאם יותר מדי לפי מה שהבנתי. מוריץ וולז, שחקנה המושאל של ארסנל, נותן משחק טוב מאד, נקווה שקבוצתו תנצח ותתן לארסנל לפתוח פער על השרצים.
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל יתהלל חוגר כמפתח. יונייטד כבר פיגרה מול קבוצות נחותות ממנה מספיק פעמים, כולל עד הדקות האחרונות ממש, והצליחה בדרך נס (או לעיתים בדרך נס השיפוט) לנצח.

    ומי יפרפר עבורינו את ריסה באגף, אם לא פנאנט? בסוף הוא עוד יפרפר את אשלי קול בשבוע הבא! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx

    איזה שחקן אדריאן מוטו. נגדנו הוא היה קטסטרופה, אבל היום הוא פשוט יוצא מהכלל. וצ'לסי ממשיכה להראות בכמה מהלכים שהיא קבוצת כדורגל נהדרת.
     
  9. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכמובן שכל זה לא רלוונטי כבר, כי יונייטד השוו בסיום המחצית משער של פורלאן ( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx )
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2:1 לפולהאם, דקה 70, אין לי מושג מי הכובש. עוד 20 דקות... תחזיקו מעמד עוד 20 דקות...
     
  11. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטיד מלברנק הוא הכובש.
     
  12. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וזה כבר 3-1 לפולהאם...
    היפני יוניצ'י אינמוטו, אקס ארסנל, גומר את המשחק.
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לך יוניצ'י אינמוטו, 3:1! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    אגב, סטיד מלברנק הוא שחקן שהייתי שמח מאד לראות בארסנל.

    חחחחח.... אני מרגיש קצת מטומטם... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    גם אם יונייטד יעשו את אם כל הקאמבקים ב-10 הדקות שנשארו, יכול להיות שפולהאם היא לא סתם בלוף.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יכול להיות יותר טוב מקבוצה צרפתית שמבין שחקניה נמצאים מרטין וולץ וג'וניצ'י אינאמוטו מנצחת באולד טראפורד?

    דקה 85, מזה הם כבר לא יחזרו.
     
  15. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בתור אחד שלא אוהד קבוצה באנגליה יכול להסיט רגע את העין משנאה ליונייטד אל האיצטדיון של וולבס שבו הושלם המהפך הגדול של המחזור ואולי של העונה כשיתרון 3:0 ללסטר חלשת האופי לא מספיק בינתיים. אני הימרתי על תיקו ואני מקווה שלסטר עוד ישוו אבל עדיין זה חתיכת קאמבק של וולבס