מחזור 12 בליגת העל: נתניה מנצחת את הפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏7/12/07.

  1. מילובאן 23 מירוסביץ' Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/07
    הודעות:
    1,342
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי 2 דברים להגיד:

    1. אני לא מבין חלק מהאוהדים פה של בית"ר, שכ"כ בטוחים שהיינו מנצחים את המשחק במצב של תיקו 1:1. כידוע לכם הגול היה בדקה ה-70, מצד אחד זה הגיוני שבית"ר תתקוף עד סוף המחצית, אבל מצד שני 20 דקות לא לא כ"כ הרבה

    2. כל אלה שמתלוננים שבית"ר חלשה כי היא לא מציגה יכולת טובה - תפסיקו לבלבל את המוח. מה שקובע בשורה התחתונה אלו התוצאות, ולמרות שגם בשנה שעברה היו משחקים רבים מדי שלא שיחקנו יפה, השגנו תוצאות. ברמן בין הקבוצות הכי התקפיות באירופה, כל משחק כובש 3-6 שערים, אבל חוץ מהדאבל ב-2004 לא זכו בכלום. צ'לסי עם יכולת פושרת בשנים הראשונות של מוריניו לקחה אליפות. אני מעדיף לשחק מגעיל ולחגוג בסיום אליפות, מאשר לשחק יפה ולבכות בסוף שלא זכינו באליפות.
     
  2. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל תגובה למופת, אתה מגיב לעניין ואני נהנה לקרוא את ההודעות שלך.

    עכשיו למה שכתבת ב-1, תיראה אומנם יש מצב שלא היינו מנצחים את המשחק, אבל זה ניראה לך הגיוני להגיד שבית"ר ניצחה לאחר שליאני עשה להם 80% מהעבודה במשחק, לאחר שבית"ר שיחקו עם יתרון שחקן, ולאחר שליאני עשה רק טעות אחת במשחק שזה גול, במצב של 1-0 לבית"ר. אני איתך אני חושב שהמשחק היה יכול להתפתח לשני הצדדים בתיקו 1, אבל להגיד שליאני עשה את העבודה לבית"ר לאחר טעות אחת זה נשמע מופרך.

    בקשר ל-2 , תיראה אומנם הייתי רוצה לראות יכולת טובה יותר, אך בטח שלא הייתי מתנגד לאליפות עם יכולת לא גדולה של בית"ר, הרי מה יזכרו לנו בעוד כמה שנים את היכולת, לא יזכרו רק שלקחנו אליפות וזה מה שחשוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/07
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    רומא משחקת עם טוטי כחלוץ מרכזי, אז נכון שהוא לא באמת חלוץ ואפשר לקרוא לזה 4:6:0 אבל הם כל הזמן תוקפים עם הרבה שחקנים מה שבחיפה א קורה ואנחנו כרגע מדברים על הליגה שלנו.


    נבדל לא היה אלא אם כן לוקמן נגע מאית שנייה לפניי שאמסלם הגיע לכדור, אבל זה לא אומר שליאני עשה לנו את כל העבודה, אני רואה את הגול שפסלו לבני יהודה כהחזר על הגול שאישרו להפועל ת"א נגדנו, אז נכון שבשני המשחקים ניצחנו ונכון שבני יהודה לא אשמה בטעויות שיפוט אבל זה בסופו של דבר התקזז, אנחנו עם השופטים במצב של 1:1.
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום המחזור:
    עבר לו עוד מחזור בליגת העל, ודבר לא השתנה ראינו את רוב הדברים המוכרים לנו, השופטים עושים טעויות כמו תמיד, בית"ר מנצחת ביכולת לא משכנעת, והיא בדרך לעוד אליפות משעממת. חוץ מכך ראינו את חיפה נעצרת בדוחא כאשר סכנין הצליחה להשוות את התוצאה בזמן שחיפה שיחקה ב9 שחקנים, הרצליה עדיין בלי ניצחון ביתי ראשון העונה והיא צוברת הפסד שלישי ברציפות הפעם לק"ש, מכבי פ"ת נפרדת בתיקו 0 עם הפועל כפ"ס. אצל התל אביביות לא ראינו שיפור לפחות בתוצאה, הפועל ת"א וגוטמן שמונה למאמן שלהם , הפסיד במשחקו הראשון אך ראינו שיפור ביכולת של הפועל ת"א, נתניה ממשיכה להיות קבוצה אפורה אך עם המון אופי כאשר היא מנצחת בלי יכולת מרשימה. למדי.
    בקשר למכבי ת"א שפגשו את אשדוד הם לא ניצחו המחזור הזה אך סיימו בתיקו ועלו מעל הקו האדום.

    המשחק המרכזי:

    המשחק המרכזי שלי היה בני סכנין נגד חיפה למרות ההחלטה של ערוץ 10 לשדר את בית"ר מול בני יהודה, חיפה הגיעה לדוחא כאשר היא ניצחה שלושה ניצחונות רצופים , לוי רצה להמשיך במסע ההיאבקות לאליפות עם בית"ר וכדי לקחת אליפות הוא ידע שגם הוא אמור לנצח בדוחא, חיפה פתחה טוב את המשחק והיא שלטה והגיעה למצבים , ועשתה המון לחץ על שערה של סכנין, בדקה ה-21 הלחץ שלהם הניב פירות, והם שמו את הראשון בשערו של מאיר כהן , לאחר פנדל של קטן .
    עד המחצית ה-1 חיפה הכתיבו את קצב המשחק, במחצית ה-2 בדק' ה59 השתנו פני המשחק כאשר חיפה נותרה בעשרה שחקנים, לאחר תפיסת חולצה של מסיללה, דקה לאחר מכן ראינו את קינן שעושה שטות ובועט ללא כדור ביבוריאן , וגם הוא מורחק מהמשחק.
    מדקות אלו ראינו קבוצה אחת על המגרש שהיא סכנין, עם הדחיפה של הקהל שלהם , הם שלטו בכדור, יזמו , הגיעו למצבים, עשו לחץ אדיר על שערו של דוידוביץ', ביאת הגול היה עניין של זמן , ואכן בדקה -80 סכנין השוותה את התוצאה לאחר שמתוך העירבוביה ברחבה של חיפה הכדור הגיע אל חמד גנאים שסיים עם שער , וחתם את תוצאת המשחק .

    שחקן המחזור:

    גל אלברמן, שחקנה של בית"ר ירושלים תיראו למרות שלבית"ר הניצחון הושג ביכולת לא טובה של השחקנים במיוחד במחצית ה-1, אנו ראינו את נקודת האור הגדולה של בית"ר ,שבולטת כבר כמה משחקים, אלברמן השחקן הוא עושה עבודת הגנה משובחת, מחלץ כדורים ,מנווט את הקישור, נותן מסירות עומק מצוינות, עולה להתקפות, מסכן את השער פשוט שחקן נפלא , השחקן היציב בבית"ר ירושלים.

    הטעות המרה:
    לירן ליאני , ששפט במשחקה של בית"ר -בני יהודה, עשה טעות גדולה במשחק כאשר פסל שער חוקי של בני יהודה , המהלך היה כאשר דוד אמסלם כבש שער עצמי בסופה של ערבוביה ברחבה של בית"ר ירושלים, אבל הקוון סימל משום מה נבדל ושער חוקי למהדרין של בני יהודה נפסל, לא פחות אשמים זה גם הקוונים שלא התריעו לליאני על כלום.
    תיראו ליאני זה לא המקרה הראשון, ואני משער שהוא לא האחרון, אפילו שאני ביתרי אני מודה שלשופטים יותר קל לשרוק לפנדלים לטובת הגדולות, אבל כאשר זה מגיע לקטנות הם מתקשים לשרוק.
    אני חושב שאיגוד השופטים צריך למצות את הדין עם ליאני ועם הקוונים, שעשו טעות גורלית שהכריעה את המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/07
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ליאני לא אשם בכלום, זה הקוון הטעה אותו, ליאני סימן אל קו האמצע, הקוון אותת לו שמשהו אל בסדר והוא הקשיב לעצת הקוון מה שכל שופט עושה לכן אין שום סיבה להשעות אותו.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אין דבר כזה. אני מסכים איתך שבת'כלס זה הקוון שם פה רגל לשופט, אבל השופט בשורה התחתונה הוא האחראי למה שקורה על המגרש, הוא מחליט מה תהיה ההחלטה בסופו של דבר, מגיל ילדים מחנכים את השופטים באיגוד השופטים לא לקבל כמו תוכי את החלטות הקוונים, מי שעירני מספיק במשחק יודע מתי אפשר לבטל את החלטת הקוון, שופטים גדולים נמדדים בין השאר מתי שהם מבטלים את החלטת הקוונים ויוצאים צודקים.
    דני קורן עשה מזה קריירה, מאיר לוי עושה זאת לא מעט.

    לירן ליאני היה חייב להבחין בעצמו שדוד אמסלם הוא זה שדחק את הכדור פנימה.


    אז בלי קשר למקרה הנתון, הקוון הפיל את השופט- הקוון חייב לחטוף בראש, אבל זה לא גורע מאשמת השופט. בנבדלים עוד אפשר להגיד שיותר קשה לשופט לבטל את הקוון, אבל במקרה שכזה השופט היה חייב להבחין בעצמו מי הוא זה שהדחיק את הכדור.
     
  7. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון גם אם שמת לב ליאני היה בעמדת ראייה טובה , ולכן הוא אשם גדול בפסילת השער החוקי הזה, יחד עם קווניו כמובן.
     
  8. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש מצב שהקוון הרים את הדגל כי הוא חשב ששחקן אחר של בני יהודה שהיה מעורב במהלך היה בנבדל. עוד לפני שאמסלם דחק את הכדור פנימה. ואז הקוון אשם כי ליאני לא אחראי לקבוע מי בנבדל ומי לא.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא לא. שמתי לזה לב וזה די ברור שהקוון הרים כי הוא חושב שלוקמן (??) הוא זה שהכניס את הכדור.
    עקבתי אחרי הקוון לאורך כל המהלך ורק ברגע הדחיקה הוא הניף את הדגל.
     
  10. f.c gal Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/06
    הודעות:
    193
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל הרי אם לבית"ר יש הזדמנות לקחת אליפות (הזדמנות שלא תקרה לה כל יום)
    אז שתעשה את זה יפה,גאידמק כנראה לא ישאר בבית"ר להרבה זמן .
    כי עונה שעברה גאידמק השקיע 170 מיליון שקל בבית"ר , אחר כך זה ירד ל - 125 מיליון , ועכשיו זה 90 מיליון. עונה הבאה זה ירד ל - 75 - 80 מיליון , ועונה אחרי זה כבר זה יהיה 50 מיליון. גאידמק לא פראייר , הוא מפסיד הרבה כסף בגלל בית"ר. ההוצאות יותר גבוהות מהכנסות , מכיוון שהקהל שמגיע למשחקים בטדי לא מספיק מכניס כסף..למרות שלבית"ר יש את הקהל הגדול ביותר במדינה , פשוט פה במדינה מחירי הכרטיסים זולים מאוד וגם מחירי המנויים , לעומת אירופה שם אפילו לקווינס פארק ריינג'רס יש יותר אוהדים מלכל קבוצה בישראל. גאידמק יוריד את התקציב לאט לאט ואפילו ימכור את בית"ר יכול להיות. אז בית"ר העונה צריכה לדרוס את כל הקבוצות עם התקציב שלה , אך לא לצפות לעתיד טוב יותר מדי.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    תחשוב למה ההשקעה יורדת, אתה לא באמת מצפה שבית"ר כל עונה תרכוש 15 שחקנים חדשים, זה בלתי אפשרי.

    בקשר לשופט: יכול להיות שאתם צודקים אבל לא צריך להפיל את מלוא כובד הטעות רק על ליאני כי הקוון פה אשם לא פחות ממנו ואם הקוון ימשיך לעשות בושות ורק ליאני יושעה זה יהיה עוול.
     
  12. Joshua Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/07
    הודעות:
    291
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה לי אליכם: אתם באמת חושבים שגאידמק קונה את השופטים? אני שואל בשיא הרצינות.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא.
    זאת הרמה של הקוונים והשופטים. כך פועל איגוד השופטים וזה מה שקורה שמקדמים שופטים לפי יחסים והיכרויות ולא לפי האיכות.
     
  14. מילובאן 23 מירוסביץ' Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/07
    הודעות:
    1,342
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, למה שלא יקרה כל יום? בית"ר בדרך להיות אחת מ-4 הגדולות מבחינת תארים, ואני מאמין שזה ימשך לעוד הרבה שנים.
    דבר שני, איפה שמעת על 170 בעונה שעברה? זה היה לדעתי 150 בערך, והשנה שמעתי שזה 130. בואטנג צודק, חלק מההשקעה יורדת כי השנה קנינו רק 4 שחקנים (קאלה, אלבארז, רומולו, וטל), ואל תשכח שבקתופת שקלאר, בית"ר היתה משלמת הרבה מאוד כסף - סתם, ואל תשכח גם את הפיצויים לאותם שקלאר, אארדילס, ועוד כמה אנשים.