מחזור 14 בליגת העל: בית"ר מנצחת בטרנר; מכבי ת"א ומכבי חיפה מועדות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏14/12/19.

  1. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,299
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מין:
    זכר
    התקפית הוא נותן מספרים לא רעים בכלל 3 שערים ו-4 בישולים.
    הגנתית באמת לא מספיק, לנטע לביא יש יותר מפי 2 חילוצי כדור ממנו.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    המשפט הזה מסכם את דיון ספורי בצורה הטובה ביותר.

    אם אתה קונה את ספורי ושם אותו כקשר מרכזי(העמדה היחידה שבכל הקריירה הוא הראה בה יכולת טובה) יש לזה סיכויים מסוימים להצליח. יכול להיות שאתם חושבים שהוא שחקן בינוני עם מניירות ולכן הסיכוי להצליח הוא 10%, ואני חושב שהוא שחקן מוכשר מאוד והסיכוי להצליח הוא 70-80%.

    כשחקן אגף הסיכוי שלו להצליח הוא 0% עגול והוא הוכיח את זה לאורך כל הקריירה. הרבה מהתכונות השליליות שאוהדי ב"ש מדברים עליהן הן תוצר של ההצבה הזאת - כווינגר מצופה ממנו לתת תרומה התקפית שהוא לא מסוגל לתת חוץ מע"י בעיטות מרחוק, כי מהירות ותנועה אין לו. אז הוא בועט הרבה מרחוק. וכל ההשתלבות שלו בב"ש הייתה מזעזעת אז המוטיבציה שלו נראית בהתאם.
    המניירות מלוות אותו כל הקריירה, אבל בשנה שעברה הוכח שאפשר לרסן אותן ע"י שימוש נכון בו וטיפול טוב של מאמן. הבעיטות האלה מ40 מטר מרחוק הן משהו שהוא עושה כבר מגיל 17 כשעלה מהנוער, בשנה שעברה זה היה קורה פחות(כן היה קורה מדי פעם, לא 3 פעמים במשחק ודרך המרכז הוא היה מצליח להגיע למצבי בעיטה מ20-25 מטר מהשער שאלה טווחים שהוא מסוגל להבקיע מהם). ולא הייתה לו שום בעיה של מחויבות בשנה שעברה, להפך. והוא שיחק בעמדה שאם הייתה בעיה כזו היא הייתה הרבה יותר מורגשת(הפועל ת"א עם ספורי במרכז הקישור הייתה ההגנה השניה בשנה שעברה בליגה, גם בעונה הסדירה וגם אחרי הפלייאוף התחתון).
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה לא הוגן. בדרך כלל השחקנים שב"ש הביאה הציגו את אותה היכולת כמו במועדון הקודם, אבל ב"ש לא עשתה עבודה מקדימה מספיק טובה על מנת להכיר טוב את השחקנים הבינוניים שהגיעו.