מחזור 15 בליגת העל: ניצחון בבכורה של קשטן בסכנין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏30/12/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר פגרת חורף בת שבוע שנוצלה לאימוני נבחרת ליגת העל חוזרת אלינו בסוף השבוע הזה, כשהפועל חיפה תארח את נצרת עילית בקרב העולות החדשות שבו ניר לוין חייב לנצח ואחרת הוא בצרות צרורות, קשטן יערוך בכורה כמאמן הפועל פ"ת נגד בני סכנין, מכבי ת"א עם אופיר חיים (שככל הנראה לא ישחק) תצא למשחק נגד קבוצתו הקודמת בישראל הפועל ב"ש, ושייע ינסה סוף סוף לרשום ניצחון ראשון שיהיה הפסד ראשון לרוני לוי ומכבי חיפה. ניצחון של אשדוד על מכבי פ"ת יפתח פער של 7 נקודות בין הקבוצות ובמידה ומכבי ת"א תאבד נקודות, תגדיל אשדוד בצורה משמעותית את הפער שלה ותתבסס במקום השני.

    הפועל ב"ש - מכבי ת"א (שבת, 18:50, וסרמיל):
    הניצחון במחזור הקודם בקריית אליעזר על הפועל חיפה הרחיק את הפועל ב"ש מרחק 3 נקודות מהקו האדום וזה עדיין לא מספיק. בבית נגד מכבי ת"א אלי כהן וחניכיו יודעים שאפשר לנצח. אבל לב"ש יש מספר צרות- לא רק שהניצחון האחרון שלה בבית (שנחשב בעבר כמבצר) היה 1 - 0 קטן נגד הפועל ת"א ב- 6/11 , ולא רק שההגנה שלה היא החלשה בליגה, אלא שניר רחמין השוער נפצע במחנה האימון של הנבחרת בברך שממנה סבל בשנתיים האחרונות והוא בספק רב למשחק למרות שהצהיר כי משחק כזה הוא לא יפסיד. אמנם היריבה מכבי ת"א היא לא בדיוק מכונת שערים אבל העובדה שמאור אלבז כנראה יהיה זה שיקרא לדגל ויתיצב בין הקורות לא מוסיפה ביטחון להגנה. חוזהו של הבלם הקרואטי החדש מאטיץ' עבר בבקרה אבל הוא לא קיבל עדיין את השחרור הבינ"ל. לעומתו, אלון מזרחי גם כן עבר בבקרה ויוכל לשחק, בבכורה מחודשת לאחר שחזר מבני יהודה. כזכור, ההרחקות שקיבלו מינטואן אלין ואורן סגרון הן לשלושה משחקים ולכן אביתר אילוז והברזילאי רוג'ריו דה אוליביירה צפויים להמשיך ולקבל את הקרדיט מאלי כהן. אולי זה הניצחון במחזור הקודם, אולי אווירה חדשה של התאוששות ואולי החזרה של אופיר חיים לוסרמיל במדים צהובים, אבל מה שמסתמן הוא שהקהל בב"ש צפוי להגיע למגרש הפעם במספרים גדולים מהצפוי וזאת על פי ההיענות עד כה במכירת הכרטיסים.
    במכבי ת"א עסקו בפגרה הזו בעיקר בלריב עם הנהלת בית"ר ירושלים ולהתעסק במשא ומתן על מכירת אדו. החלוץ אמנם הצהיר שהוא רוצה לשחק אצל קלינגר ולהלחם על המקום בהרכב אבל מסתמן שקלינגר ויתר עליו. אופיר חיים חתם במשבצת שלו אבל השחרור הבינ"ל עוד לא הגיע מאיסטנבולספור, וזה כנראה יחסוך מחיים מפגש נגד קבוצתו האחרונה בישראל. לירן שטראובר מתאושש משפעת והוא בספק למשחק אבל בשבועות האחרונים ראינו שניר קלינגר בוטח בגל ניר והוא צפוי לשחק גם בוסרמיל. מסיקה חזר להתאמן והוא ישחק בשבת. אחרי הפסד לסכנין ותיקו עם בני יהודה מכבי ת"א רוצה לחזור לנצח, למרות שניצחון החוץ האחרון שלה היה ב- 2/10 נגד הפועל חיפה, וקצת עצוב, אבל סוף סוף לעבור להפרש שערים חיובי, כשבינתיים הנוכחי הוא 2-.
    בסיבוב הראשון: 1-1.
    שופט: אלי חכמון.

    הפועל חיפה - הפועל נצרת עילית (שישי, 15:15, קריית אליעזר):
    לאחר ההפסד במחזור האחרון, שהיה השני ברציפות בבית ומשחק רביעי ללא ניצחון, להפועל ב"ש ירדה הפועל חיפה למקום האחרון. בשישי בצהריים בקרב העולות החדשות היא תארח את נצרת עילית במשחק שעבורה הוא להיות או לחדול. הבעיה הגדולה של הפועל חיפה היא בהתקפה, כשהשער האחרון שלה היה נגד הפועל ת"א לפני 5 מחזורים. ההתקפה לא פוגעת, ונגד נצרת עילית החלוץ ג'ף טוטואנה לא ישחק בגלל מתיחה בשריר. אם לומר את האמת לא בטוח האם זה לרעת הקבוצה או לטובתה כש"ג'ף 16" כפי שהוא מכונה באחד מעיתוני חיפה כבש רק שער אחד העונה. הרכש החדש להגנה השחרור של הבלם החדש, איב יובלדיו, לא הגיע מההתאחדות הטוניסאית והוא לא יוכל לשחק. גם מזואה אנסומבו מורחק ולא ישחק וההרכב של ניר לוין בהחלט חסר, אבל כך הוא צפוי להראות:
    שגיא שטראוס, חי בן-לולו, סלאח חסארמה, אלירן אלקיים, איסלאם כנאען, מאיר בן-מרגי, כפיר לייבוביץ', ברנארד האגן, גילי ורמוט, ראובן עובד, מנדוסה מומונדי.
    http://images.one.co.il/images/d/gg25972.Xxx
    חייב את הנקודות. ניר לוין.

    עבור נצרת עילית הפגרה כנראה באה במצב טוב, מכיוון שאחרי רצף משחקים נהדר הגיע תיקו 2-2 בב"ש והפסד מינימלי למכבי חיפה. סיימון סבלה הבלם סובב את קרסולו וישראל דרור יחליף אותו. אבישי ז'אנו חלה השבוע, ורצה להתאמן אבל בקבוצה חייבו אותו לנוח כדי שיהיה כשיר למשחק, אך הוא בספק.
    הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו , גבריאל ווחין, עמי אזולאי, ישראל דרור, חיים בנון, שחר סימנטוב, יאלן פוקורן, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו ודוארטה.
    סיבוב הראשון: 0-0.
    שופט: איתן תבריזי.

    עוד פריויואים בהמשך, סופ"ש נעים ופורה בשערים לכולם.
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין- הפועל פ"ת (שבת, 14:30, עילוט)
    הנה דרך מקורית לשתף שחקן יהודי שעדיין לא קיבל את האזרחות שלו: לרשום אותו כזר. סכנין, שבחנה כבר תקופה ארוכה את ייבגני ג'וק, ביקשה להחתים את השחקן כמה שיותר מהר עקב חסרונם של עבאס סואן ועבד רבאח המוצהבים, אולם משרד הפנים לא הנפיק לה את תעודת העולה של ג'וק, והיא בתגובה רשמה אותו זמנית כשחקן זר, על המשבצת שהתפנתה עם בריחתו של אנרג'י. עם זאת, סכנין לא מתכוונת להמשיך בתרגיל הזה יותר מדי זמן, וברגע שיהפוך ג'וק באופן רשמי לאזרח ישראלי, יתפנה המקום החמישי לזר, ויוחתם חלוץ, כשכרגע אייל לחמן מברר פרטים על מספר חלוצים באמצעות הטלפון. סכנין מדגישה שעד כמה טוב שהוא יהיה, לא יוחתם שחקן שעלותו תהיה גבוהה מדי, ובהנהלת הקבוצה יצטרכו למצוא שחקן שיענה על שתי הדרישות הקשות הללו.
    פ"ת יוצאת החל מהמשחק מול סכנין לדרך חדשה, עם המאמן הכי ישן בארץ, דרור קשטן. פרדי דוד, מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות (שהחליף בעצמו מאמן מפוטר אחר, ניר לוין), פוטר דווקא לאחר משחק הניצחון על בני יהודה, ושעות בודדות בלבד לאחר ההודעה על סיום תפקידו של דוד הוכרז קשטן כמאמן שיושיע את הפועל פ"ת מירידה משפילה לליגה השניה. כמה ימים לאחר פיטוריו של דוד נשמעו מצידו קולות לפיהם קשטן לא נהג בהגינות כשהפגין נוכחות במשחקי הקבוצה האחרונים בתקופת דוד, אולם איש לא התייחס לכך יותר מדי, וההילה סביב קשטן מסרבת לדעוך. בהנהלת הקבוצה מצפים לאוהדים רבים שיצפינו עד עילוט כדי לראות את משחק הבכורה של המאמן המעוטר ביותר בליגת העל. קשטן לא צפוי להיות השינוי המנהלתי היחידי בפ"ת- לאחר סוף תקופת החגים בארה"ב עשויה עסקת רכישת הקבוצה ע"י קבוצת אנשי העסקים בראשות מייקל פוקס לתפוס תאוצה.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  3. B8aRisT Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/04
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה התייחסות לבית"ר?

    יוצאת למשחק חוץ די קשה שייקבע אני מאמין מקום גבוה בצמרת... ב"ה...
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    תבריזי שופט את המשחק עכשיו בין חיפה לנצרת עילית , מן הרגשה שכרטיס אדום יהיה לנו במשחק הזה.

    אופיר חיים מגיע לבאר-שבע כצהוב,אוייי זה הולך להיות כואב מאוד .
    התרגלתי לראות אותו בצהוב של איסטנבולספור,אבל כשהוא בארץ והוא לא אדום זה כואב.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    רק אמרתי שיש לי הרגשה לאדום,הנה כרטיס אדום שהגיע לשטראוס אבל נשלף רק צהוב.

    בנוסף לחוק ששחקן אחרון מקבל אדום יש גם חוק שאומר שאם השחקן מונע בעבירה מצב ודאי לשער זה אדום,אם יואב זיו עובר את שטראוס ללא עבירה,הוא נמצא מול שער חשוף הרי שני המגנים של חיפה באו מהצדדים,ולא יכלו למנוע שער אם זיו עובר את שטראוס.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    לא אחד אלא שני אדומים כבר
    חיים בנון מנצרת עילית
    וחי בן-לולו מהפועל חיפה
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ושניהם לא מוצדקים !

    הצהוב השני לבן לולו לא הגיע בכלל,בגליץ שלו הוא לא נגע ביואב זיו אבל כשהוא התרומם הרגל שלו נגעה בזיו ללא כוונה ותבריזי (כהרגלו) מיהר ללשלוף את האדום שהוא אוהב.

    על הצהוב השני לבנון אין על מה לדבר בכלל , בקושי על נגיעת יד הייתי שורק.


    ועוד משהו,מישהו מוכן להגיד לשחר סימן טוב שהוא לא רוברטו קרלוס הוא מנסה לבעוט ממרחקים כאילו יש לו רגל של רוברטו קרלוס,די זה נמאס.
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכנים אוהדי הפועל חיפה, יש להם קבוצה כל כך מחמיצנית, עוד משחק ללא כיבוש, עוד משחק שהם היו חייבים לנצח (והיו משתווים לנצרת עילית) אבל הם מאבדים 2 נקודות חשובות בתחתית עם המון החמצות של מומוני, ורמוט, עובד, שלומי אדרי ואפילו אבידור (ככה קוראים לו?) שהחליק מול השוער בסוף תוספת הזמן, מהלך ששיקף את המחצית השניה.
     
  9. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להפועל חיפה יש קבוצה של בלרינות.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ומה שהכי מצחיק שניר לוין אומר בראיון בסיום המשחק שתמיד השוערים תופסים נגדם ימים.
     
  11. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן.. זה הסיבה שהם לא מבקיעים... בטוח...
     
  12. B8aRisT Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/04
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכניסים חלוץ בן 4 שבסיום המשחק (ממש שניות ספורות לפניי...) מחטיא איך שהוא מחטיא שתי בעיטות הוא צריך לחזור לספה שלו...בושה ההחמצה הזאתי...
     
  13. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    אתה יכול להירגע... ההתאחדות הודיעה למכבי שהשיחרור של חיים הגיע מאוחר מידי והוא לא יוכל לשחק מול ב"ש... (לצערי הרב)
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3025917,00.html
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אז ככה, משחק מאוד מאוד חשוב יש לנו מחר, במיוחד לאחר התיקו של הפועל חיפה ונצרת עילית, תיקו שמחייב אותנו לנצח ולהגדיל את הפער מהקו האדום, כשאסור בשום מצב להפסיד.

    השבוע הזה היה שבוע סוער עבור אוהדי באר שבע, לאחר שאופיר חיים חתם במכבי והיה אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו דווקא מול הפועל באר שבע.
    ויכוחים רבים, צד אחד ( אפילו שהוא במיעוט) שמאוד כועס על אופיר ומכנה אותו בוגד, צד אחר(שהוא הרוב) שהולך לעודד אותו בשבת ולהודות לו על התרומה לבאר שבע, ובין לבין מס' אנשים מבולבלים שלא יודעים איך להגיב לזה שאופיר במכבי ת"א.

    בגלל כל הסערה סביב אופיר נשכח אלעד בונפלד, שהיה אמור לשחק בפעם הראשונה בוסרמיל מול קבוצת נעוריו.

    לשמחתי, גם אלעד בונפלד וגם אופיר חיים לא ישחקו, בונפלד פצוע, אופיר חיים עבר בבקרה אחרי המועד, ולכן נמנעתי מלפגוש 2 שחקנים שאני אישית אוהב מאוד מולנו מחר.

    עוז יפרח וניר רחמין עברו את מבחן הכשירות וישחקו בשבת.
    הבלם הזר החדש,מאטיץ', פצוע ולא יעשה את הבכורה בשבת, במקומו יפתח בהופעת בכורה בהרכב הראשון אלון אברמוביץ', הרכב מבית"ר.
    אלון מיזרחי יעשה כאמור בכורה מחודשת בבאר שבע .
    יניב אלול הפצוע יעדר, כך גם תומר חליבה שצפוי לחזור בשבוע הבא להתאמן באופן מלא ( אחרי העדרות ממושכת), וכך גם הקשרים המושעים מינטואן אלין ואורן סגרון.
    איגור טומסיץ' יערוך את הופעת הבכורה בבאר שבע.


    ההרכב המשוער:
    4-4-2 קלאסי
    ניר רחמין
    אביתר אילוז, עוז יפרח, אלון אברמוביץ', דדי בן דיין.
    רמי אליהו, סתיו אלימלך, רוג'ריו דה אוליביירה, איגור טומסיץ'.
    יניב אברג'יל ואלון מיזרחי.
     
  15. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה- בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, בלומפילד)
    דווקא אחרי רצף תוצאות טובות, הפסידה בני יהודה להפועל פ"ת 3-1, ופספסה הזדמנות טובה מאוד להשתוות למכבי ת"א המגוחכת שהפסידה לסכנין. ההפסד בא דווקא אחרי רצף תוצאות טובות מאוד, וניפץ במעט את אשליות ה"צמרת" של ניצן שירזי וחניכיו. הכתומים ינסו להתאושש על חשבונה של בית"ר המלהיבה, אולם הם אולי יתקשו בכך עקב העובדה שהם לא התחזקו בפגרה ולו בשחקן אחד, ואפילו נפרדו משני שחקנים- העפיפון שעשה נחיתת ביניים בבסיס האם שלו ואיבן מרוסלבץ' שבחר שלא לחזור לארץ הקודש לאחר חופשתו. עם זאת, בני יהודה עשוייה להתחזק בברונו הייס, שנמצא בדרך החוצה ממכבי ת"א וכבר נפגש מספר פעמים עם אנשים מההנהלה על מנת לדון בתנאיו העתידיים. מלבד שני העוזבים, יחסר ניצן שירזי עוד שלושה שחקני הרכב- אלי אברבנל, גבע ברקאי וגבריאל לימה, כולם עקב צהובים. יחליפו אותם בהרכב מוטי ששון, אדריאן דן גמאן ומשה ביטון. לעומת שלושת המורחקים, יחזרו להרכב שני פצועים לשעבר- איציק עזוז שנעדר כמעט חצי שנה יחזור לסגל, כמו גם ירון אביחיל שהיה פצוע בברכו.
    אחרי שבמשחקיה נכבשו הכי הרבה שערים (מלבד אצל מכבי חיפה כמובן), באה רגיעה משמעותית במאזן השערים של בית"ר ירושלים- בארבעת המשחקים האחרונים רק 3 כדורים פגשו את הרשת במשחקים של הבית"רים, שניים לזכות ואחד לחובה. במשחק האחרון סיימה בית"ר בתיקו מאופס עם מכבי פ"ת בטדי, שמנע גם ממנה להיצמד לקלינגר ו-13 שעריו. אחרי שבשנה האחרונה נראה שכל מה שחסר כדי שמאיר פניג'ל ואלי דריקס, ללא ספק שניים מהאנשים הטיפשים ביותר במדינת ישראל, ירצחו אחד את השני, זה אקדח ביד של שניהם, יזם פניג'ל "שלום" "קר" בין שני המועדונים. העילה- רצונה של בית"ר להביא את ישמעאל אדו. פניג'ל הודיע לכל העולם שיש לו המון להגיד על מכבי, אבל הוא יעשה טובה לכבודו של לוני על מנת להשיג את החלוץ שמאזן השערים שלו העונה הוא אפילו לא חצי מדו ספרתי. עד שיגיע אדו, בית"ר תסתפק בסגל הנוכחי שלה, שיעמוד במלואו לקראת המשחק הערב. עופר טלקר, שהיה חולה בימים האחרונים, הבריא ויפתח לצד קלדיירה בקישור האחורי. אבי נמני, שהיה חשש שיצטרך ניתוח, יפתח גם הוא, והוא ככל הנראה יוכל להחלים גם בלי עזרתו של דוקטור מרטנס הבלתי נלאה.