מחזור 16 בליגת העל - בית"ר מצליחה לנצח באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏18/1/08.

  1. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי לא ראיתי את המחזור הנוכחי (יס סיימו את המבצעhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx).
    אבל יש לי כמה מסקנות:
    הרצליה וגם בני יהודה עוד לא אמרו את מילתן האחרונה.
    אשדוד במצב קשה, מחר הם לא יצליחו לקחת נקודות.

    לגבי חיפה, לומר שאנחנו "מפחדים" יהיה לא נכון.
    אני אישית לא מפחד.
     
  2. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון חשוב מאוד שאני מקווה שמחר יהפוך אפילו לבעל משמעות גדולה הרבה יותר. אמנם נכון ששני שערים, אולי אפילו שניים וחצי שערים היו עצמיים, אבל הגיע למכבי חיפה הרבה יותר לנצח מאשר לכפ"ס ואלי אוחנה סיכם את זה נכון, אמנם כמעט כל השערים עצמיים, אבל הרמה בין שתי הקבוצות והאיכות עשו את ההבדל, רוב המצבים המסוכנים היו ליד השער של לויטה, כפ"ס רק בבעיטות מרחוק הגיעה הכי קרוב לשער של דוידוביץ'. רפאלוב פתח לא רע את המשחק, כבש וסיכן לא מעט את השער של כפ"ס ובסה"כ יש שיפור ממשחק למשחק אצלו, ההגנה נתנה משחק טוב, אני רק מקווה שדקל קינן לא נפצע רציני מדי, כי יש לו לא מעט משחקים להיעדר, אני מאוד מקווה שלא נקרעו לא הרצועות, כי כשרואים שחקן חזק כל כך כמו דקל שוכב על הדשא ונאנק מכאבים, טוב בטוח לא ייצא מזה. קטן היה ענק, סוף סוף הוא מזכיר בקצת את אותם ימים יפים, היה בכל מקום על המגרש, מה שטוב במיוחד זה שמגמת העלייה נמשכת.
     
  3. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני חושב שהשריקה של תבריזי הייתה על המשיכה בחולצה, זה שנוסף לזה הצגה מוגזמת של נפילה זה משהו אחר. אם שחקן מושך בחולצה, לא משנה אם השחקן נופל או לא, זה פנדל.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי ת"א סחטה היום נקודה מקבוצה הרבה הרבה יותר טובה ממנה. קרית שמונה תענוג לראות אותה, הגיעו למצבים, בפוקס לא כבשו פה רביעייה, קבוצה לתפארת. מכבי סחטה נקודה וזה המקסימום שהיא הייתה יכולה לחלום עליו.

    סלאח חסארמה עשה בשכל שלא הוציא, עזרן (?) עשה הצגה, ראו עליו שהוא בא לקום ואז קלט שהכדור אצל חסארמה אז החליט לצנוח, חסארמה עשה נכון, שניר לוין ימשיך לקשקש עד מחר.


    שאפו לרן בן שמעון, איזה קבוצה נפלאה הוא בנה.


    מילה על שכטר, הבן אדם הזה מתחזה ממדרגה ראשונה, אם הוא רוצה להפוך לשחקן שקרן עלוב שימשיך אבל ככה הוא לא יזכה לכבוד, ככה אף אחד לא יספור אותו. שיתעסק בכדורגל הילד וככה אולי יצא ממנו משהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/08
  5. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט בשכל עשה, עזן צריך לקבל שתי סטירות על זה שניסה לעצור את המשחק, חסארמה לא נוגע בו, בטח לא בראש אותו הוא תופס, רק על זה הגיע לעזרן שהקבוצה שלו תספוג באותו מהלך.

    הגול של קמאנאן נדיר.
     
  6. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום אפשר היה להיות מרוצים מהמשחק של מכבי.
    אחרי השער הראשון מכבי חיפה המשיכה לתקוף ולחפש גם את השער השני מה שבדרך-כלל לא היה קורה במשחקים מתחילת העונה, אבל הפעם זה קרה ובזכותו של רוני לוי שבוודאי נתן מוטיבציה לשחקנים להבקיע את השער השני אחרי הראשון. ובכלל היה משחק מצוין עם קצב טוב, מכבי הגיעה להמון מצבים, רפאלוב היה טוב, קטן היה מאוד אקטיבי ופעיל במשחק, וגם רנאטו שהוא וקטן זה צמד קטלני בהתקפה שלנו שבתוספת חלוץ (פאנטיני) יכול להפוך למשולש הכי מסוכן בליגה, אבל קודם בוא נחכה ונראה מה יהיה עם פאנטיני. בכל מקרה כרגע אנחנו 4 נקודות מבית"ר אני מקווה שזה יפעיל לבית"ר את הלחץ ללחץ שלילי ומחר אשדוד תעשה למכבי חיפה טובה גדולה.

    אגב בקשר למכבי תל-אביב, יאללה כמה מזל יש להם. חבל שקרית שמונה לא ניצחה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/1/08
  7. Forza Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/06
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חזרתי מהמשחק..
    בסך הכול לא משחק גדול של חיפה, שני עצמיים אבל למי אכפת, עלינו למקום שני, 4 נקודות מבית"ר בינתיים.
    הייתה אווירה יפה, כל הכבוד על ההופעה של הקהל היום.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לפי תקציר המשחק, הגענו לכמות בינונית של מצבים, שזה שווה לסך הכולל של המצבים שהגענו אליהם מאז שהתחיל הסיבוב השני. על הנייר, לקחת נקודה האורווה זה לא רע בכלל.
    עוד יהיו לנו הזדמנויות להחזיר לעצמינו את המקום השני. במילא כל מה שחשוב זה להשיג כרטיס לאופ"א.
    אני רוצה רגע להתעכב על אלמוג כהן. חאבייר דרסאו, שנחשב לאחד השחקנים הקשוחים בליגה, נגח בו. והמלאך? נשאר על הרגליים. בלי התרסקויות, בלי גלגולים, ועם הרבה אצילות. אני רוצה גם לציין שלפני כחודש, כשהוא קיבל את הכרטיס האדום, הוא לחץ יד לשופט. יופי של שחקן.

    אני לא זוכר אף משחק בכדורגל הישראלי שהסתיים ב-3 שערים עצמיים (השער הראשון נזקף לחובתו של עופר טלקר). עם זאת, אסור לקחת מהחניכים של רוני לוי את המשחק הטוב שהם שיחקו.
    לאור מה שקורה במחזורים האחרונים, מכבי חיפה הרויחה לגמרי בצדק את המקום השני.

    הפועל תל אביב מנצחת את מכבי הרצליה מפנדל שלא היה צריך להישרק. מילא לראות לא לראות דבר שקרה, אבל לראות דבר שלא קרה? זה דבר חדש. בעוד כמה שבועות אף אחד לא יזכור איך האדומים ניצחו את המשחק, אבל עד שהיום הזה יגיע, ליבי עם מכבי הרצליה.

    בני סכנין, מרוב כל הפרשיות שסובבות אותה, לא הצליחה לנצח את בני יהודה, מה שעל הנייר לא היה אמור להיות קשה. עבור בני יהודה, זה צעד חשוב לעצור את הסחף.

    מכבי תל אביב הצליחה לחלץ תיקו בשיניים מעירוני קריית שמונה. הטענות לחוסר ספורטיביות של סלאח חאסרמה לא מוצדקות. לא רק כי לא היה מגע, אלא כי אחרי לא מעט מקרים של עצירות משחקים לשווא, נדמה היה שהכדורגל הישראלי הגיע להסכמה - לא כתובה או מפורשת - שרק השופט מחליט מתי המשחק נעצר.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה לא שהצלחנו לחלץ נקודה בשיניים, אלא השגנו את מה שהגיע לנו. שתי הקבוצות לא הציגו יכולת גדולה ולא הגיעו להרבה הזדמנויות, וכאשר זה קרה, הכמות התחלקה בצורה די שווה בין שני הצדדים. היו דקות טובות לקבוצה של רן בן שמעון, ודקות טובות שלנו. אולי קריית שמונה שלטה יותר בכדור, אבל כל עוד השליטה לא באה לידי ביטוי בשערים, זה לא משנה. בגדול, המשחק היה דו צדדי, ואפשר להיות מרוצים כי השנה, קריית שמונה קבוצה יותר טובה מאיתנו.

    אני מתחיל להתאייש יותר ויותר מיניב עזרן, משחק אחר משחק. תשימו בצד את העובדה שהוא לא עשה כמעט כלום במשחק, ותוסיפו לכך שבהתקפה מתפרצת נהדרת של שלוש מסירות, במקום להיות בקו אחד עם הבלם, הוא רץ יותר מדי קדימה, והרס לנו שער שני בהתקפה מצוינת. בנוסף, הייתה עוד הזדמנות במחצית השנייה שהכניסו לעזרן כדור מצוין אך שוב, כמו במקרה הקודם, הוא היה הרבה אחרי קו ההגנה. האלף בית של חלוץ זה לדעת איך לעבור בהצלחה מלכודת נבדל, ועזרן פשוט לא יודע לעשות זאת, וחבל. היום הוא היה יכול לסיים לפחות עם שני שערים.
    בנוגע להתחזות שלו, אני לא מבין למה הוא נשכב על הדשא. לא צריך להאשים את חסארמה שלא הוציא כדור ובגלל זה ספגנו את השער, כי זה לא ממש כך. אבל בכל זאת, ציפיתי ממנו שיוצא את הכדור כמו ספורטאי, בלי שום קשר אם הייתה התחזות או לא הייתה. הוצאת הכדור הייתה עושה את חסארמה גדול עבור אנשים רבים, אך החליט להמשיך לשחק, וזו החלטה שלו. אך עדיין היה מקום קטן להוציא את הכדור.

    משחק לא הכי טוב שלנו, עם דגש בעיקר על המגנים. שטרית שוב לא עושה עבודה טובה והוחלף, ושפונגין אם משחק יחסית סביר, אך טעות גדולה שהובילה לשער השני של אבידור. גם לקישור לא חסר חלק באשמה. מגיעות מחמאות למישאלוב, עם משחק הגנתי טוב מאוד, מה שאי אפשר להגיד על ליאור ז'אן. שער נדיר מאוד של קאמאנן, ולמרות שספגנו שער עשר דקות לסיום, לא נשברנו, והצלחנו להבקיע את השיויון.

    השגנו נקודה חשובה נגד יריבה חזקה. אז אולי אכזבנו את שניידר, אך נראה שהוא נהנה עם האווירה המצוינת של האוהדים. כל הכבוד להם. הפועל ניצחה, הרצליה הפסידה, מה שגורם למאבק צפוף מאוד בתחתית, והסיפור שלנו לא גמור שם ויש עוד דרך ארוכה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/1/08
  10. LiranSH Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    444
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיזה משחק היית ? לא גדול ? המשחק אולי הכי טוב שלנו העונה. המשכנו לתקוף ולהגיע להרבה מצבים טובים גם אחרי הגולים. זה ש-2 גולים באו משערים עצמיים ולא משערים רגילים לא אומר כלום.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    עידן אתה אומר שחסארמה היה יוצא גדול אצל הרבה אנשים אם היה מוציא את הכדור?
    אצלי חסארמה יצא ענק כשלא הוציא את הכדור.

    מספיק כבר עם החוק המטופש הזה, במיוחד כשאתה רואה שהשחקן עושה הצגה.
     
  12. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז לברוח מהתחתית לא ברחנו, והיום שיחקנו די גרוע למען האמת
    מלחמה לא ראיתי מאף אחד מהשחקנים, פרט אולי לרודי חדד, ככה שההצהרה של ניר לוין על עודף מוטיבציה די מתמיהה ואולי יותר מזה מרגיזה. למרות הכל, צריך לזכור שזו אותה קבוצה בדיוק שהכניסה אותנו לברוך הזה (פרט לרביד גזל) ועדיין ללא חיזוק, שנקווה שיגיע כבר.

    השער של קמנאן - נדיר, פשוט נדיר. שער יפה ממש, חבל שלא ראיתי אותו במגרש.

    בקשר לתקרית עם חסארמה ועזרן...לאדע, שמעו, פגיעת ראש לפי חוקה זה עצירה של המשחק ע"י השופט, שלא יכול באמת לדעת באותו רגע אם זו התחזות או לא התחזות. מגעיל אותי עזרן, שלא מספיק שמשחק רע גם עושה הצגות, אבל בין כך וכך במצב של פגיעת ראש צריכה לבוא שריקה בכל מקרה. לא בזה אני תולה את הפסד הנקודות, למרות הכל.

    אז שתי ההגנות חילקו היום נקודות, ואני לא ממש מרוצה מהתיקו - יכלנו והיינו צריכים לנצח את המשחק הזה לעיני בלומפילד כמעט מלא לחלוטין באוהדים צהובים (פרט לשער 4 של ק"ש ורבע שער 2).

    שלוש נקודות מהקו האדום - רק מוכיח שאין מה לחגוג ואין מה לנוח, העונה עוד בעיצומה והסכנה קרובה מתמיד. הפועל מנצחים (עם מעט עזרה מהשופט, ובכל זאת), ואפילו בני יהודה הצליחה להוציא נקודות. מצפה לנו רצף משחקים קשה מאד, עם ביקור בקופסא ובית"ר בבלומפילד, כשאחריהם שלושה משחקי תחתית גורליים מול בני יהודה, הדרבי והרצליה בחוץ. עוד שתי נקודות היום היו נותנות לנו קצת מרווח נשימה לקראת הרצף הזה, ועכשיו נצטרך להלחם חזק מאד כדי לא לפול מתחת לקו האדום בעוד חודש...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/08
  13. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוזר :S
    יס באמת סיימו את המבצע אבל אצלי ואצל כל החברים שלי כל הערוצים עדיין היו פתוחים,כיאלו שהמבצע נמשך .
     
  14. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חסארמה בצדק לא הוציא את הכדור, כי הוא ראה שלא צריך להוציא כי עזרן עושה הצגה. לגבי השופט, ברגע הראשון שעזרן התחזה אפילו עזרן עצמו לא ידע מה הוא רוצה ורק אחר כך תפס את הראש, בהילוך החוזר אפשר לראות את זה, עד שהוא החזיק את הראש הכדור כבר היה בדרך לרחבה ככה שתשומת הלב של השופט לא הייתה על השחקן, מה גם שיכול להיות שגם השופט קלט שלא היה כלום והורה להמשיך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/08
  15. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור (ראוליטו), סרור היה היום על הפנים, כל כך הרבה איבודי כדור, חוסר דיוק (מה שהיה לכל הקבוצה אבל אצלו זה הכי בלט), ההרמות הגרועות שלו והכי גרוע החוסר לחימה שלו, הוא פשוט לא נלחם, עושה טובה שהוא מנסה, וזה לא מהיום.
    סרור בכלל לא המצטיין, ואפילו לא קרוב לזה, הוא היה אחד הגרועים היום על המגרש בהרצליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/08