מחזור 16 בליגת העל - בית"ר מצליחה לנצח באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏18/1/08.

  1. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר שיחקו אתמול כדורגל בינוני ומטה, ואת האמת השתעממתי ביציע .
    אני ציפיתי מבית"ר לקצת יותר מחץ ,ליותר מצבים ,לשלוט יותר בכדור, אבל לצערי הפערים בין בית"ר לאשדוד ,לא היו כ"כ גדולים במשחק אתמול ,והיה לנו מזל גדול ששי הולצמן החטיא את אותה ההזדמנות מול קאלה .
    אין הרבה מה להגיד על המשחק, כי בסה"כ לא היו המון אירועים ששווים תגובה.
    נקודה חיובית מהמשחק ,תב"י , כל הכבוד לו הוא פשוט עשה עבודה נהדרת בהגנה והראה מה הוא שווה באמת, הוא התמודד עם החלוצים של אשדוד בצורה מעולה.
    בקשר לאלברמן היה עצוב לראות אותו אתמול נכנס כפי שאמר אבירם, גל היה שחקן מוביל בבית"ר אך ברוכיאן הציג אתמול יכולת טובה שיכול להיות שהיא זו שתביא לו את חולצת ההרכב בקביעות.
    על המקרה של תמוז אני יכול להגיד שהוא צריך להענש בחומרה, השחקן במשך כל המשחק לא עשה משהו מועיל והוא מתפלא למה מוציאים אותו,ממש חוצפן.
     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין חדש תחת השמש, עוד משחק משעמם של בית"ר, עוד פעם היריבה לא מנצלת את היכולת שלנו ולא מפסיקה להחמיץ, אשכרה שידורים חוזרים של משחקים קודמים.
    לפחות השער של אבירם היה יפה. אבל למען האמת, מלבד השער, משחק סביר פלוס של ברוכיאן. שוב פעם הוא מתופקד באגף ימין, עושה כמה פעולות יפות, אבל לא יכול להשפיע על המשחק ולהביא את היכולות שלו לידי ביטוי, כמו שהוא יכול מהמרכז. ועדיין, כמה כיף היה לראות את אבירם חוגג עם התנועה המפורסמת של מלמיליאן.
    המשולש עידן טל, זנדברג ובאוטנג שוב מאכזב, וטוטו תמוז אמר את הדברים כמו שהם, למרות שזאת היתה טעות מצידו. טל מלבד הבישול הנחמד לרומלו איבד הרבה כדורים, ולא הניע את הכדור בצורה מספיק טובה. זנדברג המשיך את היכולת החלשה שלו יחסית לעונה שעברה ובאוטנג? הראש שלו היה בגאנה.

    הוא צריך להענש, אין ספק.
    אבל הוא כן עשה פעולות טובות כמו הבישול היפה לברוכיאן. וחוץ מזה, הוא מתפלא בצדק. זנדברג ועידן טל היו חלשים, ואחד מהם היה צריך לצאת, לא תמוז שגם ככה לא מקבל הזדמנויות. עוד אחד מהנדפקים של שום עם החוסר רוטציה.
     
  3. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המקור היה טוב יותר, בהרבה:

    פעם ב 100 שנים בא ילד בן 16 ולוקח קבוצה שלמה על הגב, וגם מכניס אותה להיכל התהילה.

    אבירם? ציפיתי ממנו להרבה יותר, אבל אין לי יותר ציפיות.

    אולי באמת כדאי לו ללכת להשאלה של שנה למכבי, לשחק באמצע, ונראה מה הוא באמת שווה.
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את האמת אתה צודק בדבריך, ברוכיאן אתמול עשה כמה מהלכים חיוביים אך גם לדעתי אפשר להפיק ממנו יותר מתפקיד של הקשר המרכזי, כי לשחקן כמוהו, עם חוכמת משחק גדולה, מתאים לשחק רק בתפקיד של הקשר המרכזי, אם זה לחלק את הכדורים המתוחכמים לשחקני ההתקפה , אם זה באירגון המשחק וכו'..

    יניב יכול להיות שלא הבנת אותי נכון, אז אני יסביר עוד פעם. טוטו אתמול נלחם ,ניסה לייצר משהו חיובי ,אך עדיין לא עשה משהו מועיל במשחק ולפי דעתי למרות הבישול שלו לאבירם עדיין אי אפשר לבחון משחק של שחקן עפ"י מהלך טוב אחד במשחק, הוא פשוט כניראה לא מתאים להרכב וזהו, הוא קיבל בזמן האחרון יותר מדי הזדמנויות ולא ניצל אותם אז אני מקווה משום שיסיק מסקנות לגבי זה ויתן לשחקן אחר צ'אנס בהרכב.
    בקשר לתלונות ,טוטו צודק אולי, אבל את זה אני הייתי רוצה לשמוע משחקן שמוכיח את עצמו קצת יותר ממנו, אולי מאלברמן ולא מתמוז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/08
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,245
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בקשר לאבירם: הוא עשה אתמול במשחק 2 מהלכים טובים ופעולה אחת מצויינת, נתחיל קודם כל הפעולה המצויינת שלו, וראה שבאגף אשדוד פשוט מתעללת בו ושהוא לא מצליח לקבל כדורים אז הוא נכנס לאמצע המגרש וניסה משם להשפיע על המשחק, בהמשך המחצית הראשונה הוא שוב נדד לאגף ושוב נחסם פעם אחר פעם אז אבירם, בחור חכם כנראה החליט שוב להיכנס לאמצע המגרש ואז הואב עצם מקשר ימני הפך לקשר אמצע - ימין ומשם הוא גם הצליח להביא גול גדול וגם עזר יותר לסדר את המשחק ההתקפי של בית"ר שפתאום שוב נראתה כמו קבוצת כדורגל ויצרה לעצמה עוד ארבעה-חמישה מהלכים יפים שאמנם לא הניבו שערים(הרבה בגלל יוסי שקל שלקח לזנדברג 2 כדורים טובים) אבל הראו שבית"ר מסוגלת לשחק יפה.

    בקשר לטוטו: הוא לא קיבל יותר מדיי הזדמנויות, לשחק 2 משחקים ברצף זה לא נקרא "הרבה הזדמנויות" בטח לא כשבמשחק אחד אתה שיחקת כקיצוני ימני שזה תפקיד חדש לך ובמשחק השני הקבוצה בחצי הראשון רק בעטה כדורים למעלה ומה לעשות שזה לא סגנון המשחק שמתאים לא לטוטו ולא לרומולו.

    ברגע שטוטו יקבל חמישה-שישה משחקים רצופים בהרכב בתור חלוץ מצטרף ויזכה לקבל כדורים מהקבוצה הוא גם יכבוש שערים עבורה וגם בישל יותר כי טוטו התבגר במשחק שלו והשתפר בנתון הזה עובדה יש לו כבר שלושה או ארבעה בישולים.

    טוטו שחקן מעולה, רק צריך לתת לו את הקרדיט, הכלים והביטחון.

    ד"א בטורניר הרוסי הייתי מאדו רוצה ששום ינסה להציב את ההרכב הבא

    שוער: קאלה
    מגן ימני: אלבארז
    בלמים: בנאדו ובן יוסף
    מגן שמאלי: שמואל קוז'וקין

    קשרים מרכזיים: אלברמן, טל, ברוכיאן

    קיצוני שמאלי: בן שושן
    קיצוני ימני: חן עזריאל
    חלוץ: טוטו תמוז/רומולו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/08
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע מה אני מקבל את התיקון שלך, מרוב שטוטו שותף בהרבה משחקים העונה אני לרגע חשבתי שהוא פתח לפחות בעשרה משחקים אך טעיתי.
    בכל מקרה טוטו אינו מתאים לתפקיד שכרגע הוא משחק בו,קיצוני ימני. טוטו לא מהיר בשביל התפקיד ,לא מספיק טכני, ובפשטות לא מתאים לתפקיד הזה.
    ואולי בגלל זה צריך להוציא אותו ולתת הזדמנות לעזריאל, בן שושן, כי בית"ר אמורה לשחק עם קיצוני ימני, וכרגע(לפחות עד שויסה יכנס לכושר) רק הם ניראים לי כשחקנים שיכולים לשחק שמה.

    בקשר להרכב במשחקי הערוץ הרוסי ה-1 ,עשית הרכב טוב מאוד כאשר יותר מכול בולט השינוי שאתה רוצה בתיפקודו של אבירם במשחק, הלוואי ששום יפתח עם ההרכב שלך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/08