מחזור 18 בליגת העל: 0-0 בבלומפילד בין מכבי לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/2/08.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    דור, על איזו גניבת נקודה מקריית שמונה אתה מדבר?
    נכון, אנחנו היינו חלשים מאוד, אבל קריית שמונה לא הגיעה לאף מצב ודאי לכיבוש, מלבד השער שכבשה.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ואת זה הסקת מ33 דקות?
    אחרי זה עוד שואלים למה הזרים נכשלים אצלנו בתדירות כ"כ גבוהה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. יהודה ברוך Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/07
    הודעות:
    285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת חצי שעה וכבר חרצת את גורלו. תן לו קצת זמן להתקלאם שישחק כמה משחקים ואז תחרוץ את גורלו. בכל זאת מדובר בשחקן ששיחק לא מעט בריבר פלייט ובנבחרת הצעירה של ארגנטינה.
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב קודם כל אני חייב להגיב בקשר למכבי נתניה, שמחתי שניצחו ואם אתם שואלים למה, זה כדי להראות לירוקים מחיפה שכדי להביא אליפות צריך לשחק ולא לדבר, ולהילחם כמו אלופה אמיתית, ואת זה לא היה לחיפה במשחקה אתמול.
    בנתניה יש קבוצה איכותית מאוד בלי שיטה כפי שאבירם אמר , אני חושב שעטר חייב לעשות שינוי במשחקה של נתניה, היא ניראית כמו קבוצה שסומכת במשך כל המשחק על ההגנה שלה.

    __________________________________-

    בקשר למשחק שלנו היום, אני בא היום מאוד אופטימי אך עם זאת אני חושב שמצפה לנו משחק לא קל מול מכבי המשתפרת, שתנסה בכל הכוח לבוא ולהחזיר לעצמה קצת מהיכולת שסבבה את הקבוצה לפני שלושה משחקים, והיא תנסה לבוא ולתת פייט רציני לבית"ר.
    שום עשה בהרכב שינוי שדי עיצבן אותי, הוא הוציא את בן שושן מתמונת ההרכב, דווקא כאשר אנו רואים שלאט לאט חוזר אליו הביטחון העצמי שלו, וחוזרת אליו היכולת הטובה שהוא הציג בעונה שעברה.
    היום יהיה לנו יותר קל מכיוון שבמכבי לא ישחקו שני שחקנים מאוד חשובים, החלוץ יניב עזרן, והקשר המרכזי של הקבוצה ,יוסי שיבחון. החיסרון היותר משמעותי הוא של שיבחון שהיה מארגן את המשחק, והיה כמו הציר המרכזי של הקבוצה, יהיה למכבי קשה מאוד בלעדיו, אבל עדיין גם החיסרון של עזרן משמעותי מפני שלקמאנן יהיה קשה מאוד להסתדר לבדו בהתקפה, מה גם שהוא יתופקד בתפקיד שונה ממה שהוא מתופקד תמיד, כחלוץ החוד.
    בסה"כ אני מאוד מקווה שבית"ר תמשיך את היכולת הטובה שלה מהמשחק האחרון מול מכבי פ"ת, גם מול מכבי ת"א, ואז נבוא בראש יותר שקט למשחק העונה(?) מול חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/08
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא צריך יותר מחצי שעה כדי לדעת שגרזן הוא לא.
    יש שאומרים כי כיאל ישחק לצידו באמצע, ואז בוקולי יוסט לימין, זה בהחלט הגיוני, אך אם קו המחשבה של לוי הייתה למצוא גרזן למרכז המגרש, זה לא האיש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/2/08
  6. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. הביאו אותו כקשר אחורי, מספיקה גם רבע שעה כדי לראות האם השחקן הזה שווה משהו בתור קשר אחורי.

    ב. אם רוני לוי העדיף את פאוליניו על לימה, מה זה אומר על לימה? שהוא חלש יותר, אז איך הא פתאום הפיתרון לפאוליניו?

    ג. ב5-6 שנים בארגנטינה הוא שיחק 50 ומשהו משחקים שזה כלום, כולם שם יודעים שהוא לא מספיק אגרסיבי כדי להיות שווה משהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/08
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדורגל של נתניה ממשכיך להיות מגעיל. זה לא נתפס שקבוצה מהמקום ה-2, שנמצאת בכושר טוב, מגיעה לקריית אליעזר ומשחקת בונקר, וזה לא שחיפה כל-כך מפחידה. כל הכבוד לראובן עטר, באמת, מקבוצה שהציפיות של הבעלים שלה היו מקומות 5-8 הוא הפך את נתניה לקבוצת צמרת. אבל אני לפחות לא מחזיק מנתניה קבוצת צמרת כמו חיפה ובית"ר. אני לא מסכים שלנתניה אין סגל מספיק איכותי כדי לשחק כדורגל התקפי. יש לה מספיק שחקנים טובים בחלק הקדמי. הבעיה שעם סגנון המשחק שעטר מנחיל בנתניה, הוא מסרס שחקנים מוכשרים כמו ימפולסקי וצגאי. עוד בעיה גדולה שלנתניה אין אף קשר התקפי, וזה עוד פאק של עטר שלא הביא אף קשר התקפי במקום בונדאה.
    מה שאי אפשר לקחת לעטר שהוא קידם שחקנים צעירים כמו אלמוג כהן וטל מעבי. לפחות לנתניה יש עתיד. גם קאביירו וקיוי שהוא הביא בינואר נהדרים.

    כיף לראות את הרצליה , אפילו שזה רק בתקצירים. חייבים לומר מילים טובות לאריאל שיימן. בניגוד לבני יהודה שבונים על חלוץ מליגה א' (עם כל הכבוד לרפי כהן, ויש כבוד), הוא הביא זרים איכותים וגם חיזק את ההגנה. אם הרצליה תמשיך כך היא תשרוד עונה שנייה ברציפות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/2/08
  8. Alvarez Member

    הצטרף ב:
    ‏1/1/08
    הודעות:
    293
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהמשחקים הבודדים שצפיתי בהרצליה, אני יכול לומר שפרדי דוד הוא טקטיקן מעולה.
    הוא יודע להתאים את עצמו ליריבה ע"י רוטציה בתקפידים של השחקנים ובכך גם לשתק אותה.
    כל פעם שיש לנו משחקים נגד הרצליה אנחנו דיי מתקשים בגלל הטקטיקות המצויינות שלו, אפשר להגיד שבעזרתן הוא מתגבר על הסגל החלש שעומד לרשותו.
    אני מאמין שאם היה לו סגל איכותי הוא היה עושה פלאים.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמה נקודות לגבי המחזור עד עכשיו:
    *עושה רושם שהפועל ת"א יצאה במזל מהמגרש באשדוד. מלבד השער של שלומי ארבייטמן וההחמצה של פאביו ג'וניור(בהמשך ההודעה...), הפועל לא הגיעה להזדמנויות. מי שצריכה להיות מאוכזבת זו הקבוצה של אלון חזן שהייתה הרבה יותר טובה מהפועל, והייתה חייבת לנצח את המשחק. אפשר להגיד שהשחקנים סבלו מחוסר מזל, אבל אם אשדוד רוצה לשרוד בליגה, היא חייבת לדעת לנצח לפחות חצי המצבים שאליהן הגיעה אתמול, ואז התוצאה הייתה אחרת. בסופו של דבר, נעשה צדק חלקי, אך כאמור לאשדוד הגיע לנצח.
    איזה חלוץ גיא לוזון הביא להפועל ת"א... לאחר משחק ומשחק, ג'וניור ממחיש כמה פלופ הוא. איזו החמצה ענקית שלו, הכדור עף במהירות כ"כ איטית, אף אחד לא הפריע לו, חצי מטר מהשער, והוא נוגח את הכדור החוצה. והעיקר אמרו כאן שיש לו כדורגל... יותר קשה להחמץ מאשר להבקיע ממצב כזה.
    *הניצחון של נתניה אתמול חתם למעשה את הסיכויים של מכבי חיפה לזכות באליפות. מכבי נתניה עם הכדורגל החסר תכלית, אם אפשר לקרוא לזה כדורגל. חיפה תקפה יותר וב2-3 הזדמנויות, נתניה ניצחה את המשחק. בדומה לניצחון שבוע שעבר על מכבי ת"א, גם הפעם נתניה לא עשתה כמעט כלום במשחק ועדיין ניצחה. או יותר נכון, שדדה.
    *ניצחון ענק של מכבי הרצליה בסכנין. אני משער שאף אחד לא האמין שהרצלה יכולה לנצח בסכנין, ועוד להביס אותה. פרדי דוד עשה זאת ובגדול.

    בקשר למשחק היום, אני מאמין בקבוצה שלי אך אני לא בא עם יותר מדי ציפיות. האמת ברורה לכולם, בית"ר ירושלים יותר טובה, ועם בלומפילד, נוכל להוציא תוצאה טובה, ובזה אני מתכוון לתיקו. עם כל הכבוד, המשחק היום הוא לא זה שיקבע את גורלנו בליגה, אלא שלושת המשחקים הבאים אחריו. אני גם לא מצפה ליותר מדי מהזרים, ביזארה ואסוס, משחק ראשון שלהם בקבוצה, בטוח יקח להם זמן להתאקלם. בכל מקרה, נקווה לטוב. הצהוב עולה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/08
  10. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    8500-9000.

    וואו, בדרך כלל העונה כשאני מגיע למשחקים מול קרית שמונה ומול פ"ת אני רואה 6500 אבל אתמול הייתה מן השתפרות בכמות הקהל, אני מקווה שזה ימשך כך.

     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    א. את זה כבר נראה.

    ב. הביאו את פאוליניו לפניו בגלל שפאוליניו היה בחינם בתחילת העונה. לימה לא.
     
  12. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא היה שחקן כזה גדול, בטוח היה כסף להביא אותו, לא מביאים שחקן פחות טוב בגלל שהוא עולה פחות. מה גם שלימה בא בהשאלה, ככה שההשאלה לא הייתה עולה כל כך הרבה, בטח על שחקן כושל שבקושי משחק.
     
  13. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה לא רעה של מכבי (למרות שלקראת הסוף דיי נתנו לבית"ר יותר ויותר להגיע למצבים מסוכנים), אבל מה? חסרה רגל מסיימת. פשוט מרגיז שמצליחים להגיע לשער ושום דבר לא נכנס.
    זה עוד יעלה ביוקר, כי בית"ר איכשהו תצליח לגנוב גול כמו תמיד.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    שחקני מכבי רוצים, באמת שהם רוצים, הם עושים הכל נכון, חוץ מדבר אחד, לכבוש.זה רק עניין של זמן עד שבית"ר תתחיל לשלוט בנעשה במגרש, ומספר דקות לאחר מכן גם יגיע הגול. למרות זאת צריך לומר מילה טובה למכבי, שבהחלט משחקת כדורגל נעים לעין, כדורגל מהיר, עם הרבה תנועה בחלק ההתקפי.
    הימור שלי? בדקה ה 63 בית"ר תכבוש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/08
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מכבי עשתה כמה מהלכים בהחלט יפים, נראה שיש שם יותר ביטחון, אסוס לא רע, ביסארה גם עושם רושם לא רע, מכבי חייבת להבקיע, בית"ר כמו תמיד תידע לעקוץ.