מחזור 19 בספרד: סוגרים את הסיבוב הראשון בצל הקורונה. ריאל אצל חטאפה, אתלטיקו מארחת את ראיו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏31/12/21.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    שנייכם התייחסתם לאמבפה ואם הוא אכן יגיע אני כמובן מסכים שהאימפקט שלו יכול להיות עצום, כל עוד זה לא סגור אני עדיין לא מתייחס אליו כעובדה. אגב גם בצד של בארסה יש דיבורים על האלאנד אם כי במקרה שלו יש יותר מתחרות.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הוא ובוסקטס פשוט שחקנים שונים מאוד, תפקוד אחר לגמרי.
    רג'יסטה? לגמרי, אבל אז לשים שם את פדרי וגאבי ליד פחות הולך(קסי מתאים).

    הוא לא קשר אחורי פרופר וזקוק להתאמות כדי להצליח בעמדה הזאת, לא נראה שבארסה צריכה את ה"בלאגן" הזה על הראש שלה כשפדרי וגאבי(ובוסקטס) משחקים ברמה הזו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    ניצחון חשוב מאוד, מצבנו מצוין.
    מתמטית 21 נקודות מ30 יספיקו לנו לתואר (אם לא נפסיד לסביליה גם 20 יספיקו). מעשית כנראה שנוכל להסתפק בפחות אפילו (לא רואה אחת מהיריבות מנצחת את כל המשחקים עד סוף העונה).
    עד רבע הגמר זה זמן מעולה לתת גז בקלאסיקו ובכלל בליגה. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים אנחנו נבטיח את האליפות גם מתמטית תוך כמה מחזורים, ויהיה לנו ראש שקט לצ׳מפיונס.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/5/5b805d6f88172203fe3a533aa4a6a5a12277f714.Xxx

    אין לי איזו כותרת יצירתית למשחק הזה מלבד “השקט שאחרי הסערה” או “מתחילים מאוחר”. רציתי קצת ליהנות מכדורגל ולקבל המשכיות אחרי סוסיאדד-פ.ס.ז’, אבל מבחינת המומנטום שנשמר והתוצאה והטבלה אז זה בסדר. אני יכול לקבל מי שייטען שהייתה שאננות טבעית, קשה לרדת לקרקע וכן הלאה, קצת אופוריה וזלזול. מצד שני, בהרכב, ואין לי טענות לאנצ’לוטי על הבחירות שלו (מודריץ’ נח על הספסל בהמשך שעה - מבורך, גם סביב לוקאס הייתה מחשבה נכונה וגם סביב רודריגו) - היו שחקנים שכביכול רצו להוכיח את עצמם. והם בעטו בדלי. אף אחד לא לקח את ההזדמנות. לא פדה שמלבד הלחץ הגבוה המצוין בשער הראשון (תראו איפה הוא היה בתחילת המהלך) - לא תרם כמעט כלום (הוא טען לאחר המשחק שהצהוב המוקדם שספג, על כלום - ניטרל אותו); רודריגו רץ הרבה אבל לא מסוכן מספיק. לוקאס? אפס תרומה התקפית, שכחתי מתי הוא הרים כדור כמו שצריך ואפילו בישל גול.

    זה מן קטע כזה שמתחילים לשחק רק במחצית השנייה. בלי קשר, 19 שערים כבשה ריאל מדריד במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה יותר מפי שניים - 40. עוד דבר - מן קטע כזה שכאשר מפעילים לחץ גבוה - מזמינים את היריבה לטעות, זה עבד מצוין נגד ריאל סוסיאדד ונגד פריז סן ז’רמן, וכמובן שהנעת הכדור של מאיורקה מאחורה פחות טוב. אבל משום מה הפסקנו אחרי עשר דקות טובות. רציתי לראות יותר לחץ לפרקים.

    סיום המשחק, מה נגיד, קצת מזל רע וקצת אנצ’לוטי. כמובן שבשלב כזה של העונה צריך לשמור על בנזמה בצמר גפן, זה סיום טראגי עבורינו. כשטוני קרוס לא פותח אני אף פעם לא מרגיש בחסרונו, היום לוקה מודריץ’ קצת היה חסר, יותר דינמיות וכן הלאה.
    הבאסה הכי גדולה מבחינתי היא ששוב אדן הזאר לא שיחק אבל אפשר לומר שכבר התרגלנו. הוא אף פעם לא נספר. באמת שזה תמיד רק אסנסיו במקום רודריגו או רודריגו במקום אסנסיו וזה מתסכל.

    ויניסיוס יצר המון בלאגן, טוב שהצליח במחצית השנייה להתעסק רק בכדורגל. הדריבל שלו מרהיב אבל הוא חייב למסור או לבעוט שנייה לפני. במצב שאלאבה בעט והכדור נהדף - זה מבצע של ויניסיוס, מהלך אך ורק שלו, מכלום, אבל הוא היה יכול למסור לו יותר טוב. או בעיטה שנבלמה במחצית הראשונה. המהלך היחיד שלו שבאמת אהבתי הגיע בתחילת המשחק עם המסירת עומק לבנזמה בתזמון מדויק.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    כאילו ענית לעצמך במשפט הראשון או שסתם אמרת את זה בשביל לצאת ידי חובה.

    ההודעה שלך לא בהכרח כוונה אלי, אבל קראתי ובאמת שלא הבנתי מה הפואנטה.
    מי יודע מה יהיה בעוד יום-יומיים, שבוע, שנה.
    נו ו?

    כרגע, בארסה עוברת שיפור משמעותי מהיסודות. יש כאן קבוצה שמציגה סגל מאוד מאוד מוכשר וכדורגל מובנה שגורם לה לגמור משחקים בצורה שלא עשתה מול אותן יריבות חלשות בתחילת העונה עם מאמן שהיה שם כבר עונה קודם.
    אאובה ירגע? נניח.
    את אדמה ילמדו? אני בסדר עם זה שיסיימו את ההשאלה שלו בקיץ.
    זהו?
    גם פדרי וגאבי ירגעו? את בוסקטס ואלבה ילמדו? אראוחו ופראן מה? קורונה?
    פרנקי? פאטי? דסט? ניקו?

    צימצמת קבוצה שרצה בגלל סגל של של שחקנים שמשחקים כדורגל מסודר לשני שחקנים(שאולי לאחד מהם יש השפעה אמיתית)?

    יש פה משהו שאפשר לקחת שאמור לבטל את השיפור שהתרחש?
    מה יהיה שנה הבאה, נדאג בשנה הבאה.
    כרגע מסתכלים רק על שבוע הבא.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כמו שדמבלה נראה אדמה בכלל לא צריך לפתוח (לפחות לא בימין), לחשוב שעוד טענו עליו פה בפורום שהוא לא יודע למסור.
    הסגל של בארסה אף פעם לא היה גרוע כמו שעשו ממנו, אמרתי את זה כל הזמן. לאור הפציעות והעזיבה של שחקני התקפה ברגע האחרון כן היה חסר עומק בהתקפה אבל לא הרבה מעבר, השלד היה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה שלד היה כאן בתחילת העונה? אתה לא נסחף? גם צ'אבי שבדרך להיות מאמן גדול ולבטח טוב מקומאן המעצבן - היה מתקשה עם הסגל שפתח את 21/22. אתה זוכר שקיים שחקן כזה בכלל ממפיס דפאי, שבליגת האלופות לא כבש אף שער? מי היה נותן גולים כשאנסו פאטי פצוע? הסגל של ברצלונה (עדיין) חלש מאוד בחולייה האחורית. אם הייתה חולייה שהיה ברורה שיש עם מה לעבוד שם זה מרכז השדה, ועדיין, טריליון צעירים וברגע זה נמהר מדי. צריך את החבר'ה הוותיקים שיסחבו. שחקנים וותיקים שהם לא רק מנוסים אלא גם מציגים כדורגל טוב.
    דמבלה לא בישל אף שער בליגת האלופות או בליגה האירופית, אבל ניחא. הוא בכושר מצוין, ועדיין שחקן שאי אפשר לסמוך עליו. איך ההילולה הזו מתכתבת עם העונה שעברה בה בישל חמש פעמים בלבד ב-2,699 דקות?
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    גם צ'אבי "התקשה" בהתחלה אבל היה ניצוץ של תבנית טקטית ברורה, והיה מאמן שבא מראש עם משנה סדורה. היום כולם נראים יותר טוב בזכות זה.
    אצל קומאן השחקנים היו טובים עד כמה שהמערך והיכולת הכללית מאפשרת להם להיות. פגעת במערך? יופי, הטובים נראים טוב והרעים עדיין רע. ובמשחקים המכריעים עדיין אתה בחיסרון.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    מה זה משנה כמה פעמים הוא בישל, יש לו יכולת מסירה נהדרת ולהגיד עליו שהוא לא יודע למסור זה לא רציני. אתה יכול להביא איזה סטטיסטיקות שאתה רוצה אבל אם צפית בו משחק מספיק אתה אמור לדעת שיש לו יכולת מסירה טובה.
    בתחילת העונה אם אתה זוכר טענתי שהסגל לא רע כמו שעושים ממנו, נכון זה היה לפני שקוטיניו וגריזמן עזבו, אגאורו פרש ופאטי לא מפסיק להיפצע לכן דברים כן השתנו מאז ובגלל זה גם אמרתי שהיה חסר עומק בהתקפה. מבחינתי אדאמה ופראן הם שחקנים שמוסיפים עומק אבל לא איזה סופר סטארים, אובה היה סופרסטאר לפני שנה וחצי וחובת ההוכחה היא עליו שהוא יכול לחזור להיות אחד כזה. זה לא שהיה מהפך מקצה לקצה, דמבלה כשהוא קשיר הוא עדיף על אדאמה ופראן היה בינוני מינוס ברוב המשחקים עד עכשיו, לדעתי ממפיס כווינגר שמאל עדיף עליו.
    אני לא בא להגיד שהסגל ברמה של פאריז אבל אנשים הפכו את בארסה לאיזו מסכנה שאין לה כלום ושום דבר ועם זה אני לא מסכים.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא יודע לרוץ מהר ולהרים, לא מעבר לכך. פתאום הסטטיסטיקות לא חשובות? זה מעניין. אני עדיין עומד על שלי שהוא שחקן טיפש, שהרבה מאוד פעמים הוא יכול לעבור שניים או שלושה שחקנים וזה לא מסתיים ביצירת מצב. חצי מאוהדי ברצלונה יגידו לך את אותו דבר, יש אוהדי ברצלונה גם בבארסה מאניה, בפורומים אחרים ולא רק באייסוקר.
    דמות גדולה כמו צ'אבי מחייה מועדון, זה לא סוד, אבל בלי החיזוק ההתקפי ברצלונה הייתה ממשיכה להיות בינונית גם אם משחק הלחץ מתחיל לחזור לעצמו. לברצלונה בפתיחת עונת 21/22 מעבר לכאפה הגדולה עם עזיבה של שחקן היסטורי כמו מסי - לא היה כמעט כלום, חד משמעית. גם אם אתה רואה משחק של גאבי ואומר שהוא הדבר הגדול הבא - אי אפשר לצפות משחקן צעיר להציג כמה משחקים כאלה ברצף. אני לא אמרתי שברצלונה לא תהיה באירופה ולא השתתפתי בנבואות הזעם. סגל טוב בהשוואה למי? לסוסיאדד? לבטיס? איזה שחקן הגנה מרשים אותך שם חוץ מאראוחו. אתה מגזים, גם הפכת אותם לפייבוריטים בברנבאו.

    אנשים לא מבינים שתקופת מסי (שפירק את הברנבאו שוב ושוב ושוב) היא עידן יוצא דופן. קלאסיקו זה משחק שהמומנטום בו הוא זניח וגם המצב בטבלה. הביתיות חשובה מאוד וכעת יש אוהדים וריאל לא משחקת בוולדבבאס.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    להסתכל על סטטיסטיקה של בישולים כדי להציג ששחקן לא יודע למסור זה לא רציני (תראה את כמות הבישולים של דה בריינה העונה בפריימר ליג וכמובן יש עוד מליון דוגמאות), כל שאר הדברים שאמרת עליו לא קשורים לטענה שלי, אם אתה עומד על שלך אתה טוען עדיין שהוא לא יודע למסור כי על זה דיברנו. זה מעבר לכדורי רוחב (שזה כנראה סוג המסירה הכי חשוב לשחקן כמוהו), הוא יודע גם לתת כדורי עומק מעבר לקו ההגנה בצורה נהדרת.
     
  12. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    קצת אוף טופיק אבל האם זה נכון שסימאונה המאמן עם השכר הכי גבוה בעולם, באיזור 40 מיליון?
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    עד הקורונה זה היה נכון וגם המקום השני מאחוריו היה עם בערך חצי ממנו. אבל בגלל הקורונה הוא ויתר על אחוזים נכבדים מהשכר.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    ברגע שריאל ניצחה את מאיורקה גם הפסד בקלסיקו לא ילחיץ אותם יותר מידי. היה נחמד אם היה נכנס קצת מתח לישורת האחרונה אבל נראה שאפילו זה לא יקרה.
    אני מקווה שבטיס תישאר בתמונה של האלופות עד הסוף שלפחות המאבק הזה ישאר מעניין.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל אני חושב שאחרי המשחק הטוב נגד ריאל סוסיאדד ובעיקר הרמונטדה נגד פריז סן ז'רמן, כעת ריאל מדריד קצת פחות נלחצת גם אם היא לא כובשת במחצית הראשונה מה שהפך לעניין שבשגרה, ולראייה - 19 שערים במחצית הראשונה ו-40 במחצית השנייה. מאיורקה קבוצה חלשה מדי עם כל הכבוד למחשבה שריאל תהיה בהאנגאובר אחרי הצ'מפיונס. היו הרבה משחקים אחרים שקרובים יותר ללהיות מוקש עבורנו, גם בגלל התזמון, נניח ראיו וייקאנו בחוץ, ויאריאל שקבוצה שמניעה כדור ומתישה אותנו וזה היה רגע לפני המשחק הראשון בצרפת, ואולי אפילו אלאבס בבית כי לעתים דווקא בברנבאו אנחנו נלחצים. לא המשחק הזה.
    אני חושב שמאבק האליפות סגור כמעט בוודאות, הפער שלנו גדול. מה שכן מבחינת ברצלונה, לפני 2004/05 היה גם סיום העונה המבריק של 2003/04 בחסותו של רונאלדיניו והדהירה עד למקום השני. יכול להיות שזה גם קורה עכשיו. הקלאסיקו תמיד שווה זהב.

    בטיס הפסידה גם לסביליה בדרבי (חוץ) וגם בבית לאתלטיקו מדריד ולוויאריאל שהן יריבות ישירות, וכעת מצפה לה גם גמר הגביע המרגש נגד ולנסיה וגם זה נכנס לשיקולים, מעבר לשאיפה להמשיך את העונה באירופה. אין לה סגל מספיק עמוק לכל המסגרות.