מחזור 2::גיגס בניוקאסל,ברגר ויעקובו מול הסיטי, ומוטו בבכורה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י chelsea4ever, ‏22/8/03.

  1. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי שאף אחד לא עשה תקצרים למשחקי השבוע אז החלטתי לעשות לבד.

    ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד - יום שבת, שעה 14:00.

    עוד לפני ההעדרויות והסטיסטיקות המשחק מתחיל להתחמם, הראשון שחימם את האווירה הוא - אלן שירר, שחקן ניוקאסל, שמנסה לחמם את ריו פרדיננד עליו, שירר אמר הבוקר "לדיילי מירור" שגונתן וודגיט הוא קנייה הרבה יותר טובה מהקנייה של ריו פרדיננד.
    עוד שחקן שמחמם את האווירה הוא קיירון דייר שמבטיח נקמה לאחר התבוסה בשנה שעברה 6-2, נמשיך בניוקאסל- רובסון אמר בכלי התקשורת כי הוא מעדיף לשמור את גרמין גנאס על הספסל בתור קלף מנצח, לי בוייר צפוי לפתוח בהרכב למרות ההופעה החלשה שלו "באלדנ רואוד" שבוע שעבר, מקומו של אוליביה ברנרד בהרכב מוטל בספק בגלל הכושר הלקוי והטעות האיומה שלו נגד לידס.

    ניקי באט, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, בספק למשחק לאחר שנפצע במשחק הידידות של אנגליה נגד קרואטיה ביום רביעי, את מקומו של באט בהרכב צפוי למלות אריק דז'מבה דז'מבה.
    כמו כן קלברסון הברזילאי שיחק נפלא במשחק של קבוצת המילואים, והוא צפוי לערוך הופעת בכורה. הקשר הפורטוגלי הנפלא כריסטיאנו רונלדו צפוי להמשיך ולקבל כרדיט מהספסל, וגארי נוויל יחזור לסגל לאחר פציעה ממושכת.
    פאביאן בארטז שוערה הצרפתי של הקבוצה אפילו לא נכלל בסגל ומעמדו בקבוצה מתנדנד.
    מה שבטוח משחק חם יהיה שם ורק כדי לרענן את זכרונכם ולהזכיר לכם את כמויות השערים שנפלו במפגשים בין שני הקבוצות, קבלו תזכורת קצרה - מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל - 3-5.
    ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 6-2. נקווה שהשבת גם תהיה מפולת שערים...

    בולטון - בלקבורן - יום שבת, שעה 17:00.

    החלוץ הברזילאי הטרי של בלקבורן, מאריו גארדל, נמצא בסגל הקבוצה, אך ייתכן כי יפתח על הספסל.יורי דגורקף צפוי לפתוח במשחק. לבולטון לא צפויות בעיות עם פציעות והיא תנסה לנצח בביתה את מוליכת הטבלה בלקבורן ולהותיר רושם טוב על האוהדים למרות התבוסה שנחלה בשבוע שעבר במנצ'סטר.

    בבלקבורן השחקן היחיד שייעדר הוא קרייג שורט.
    סטיבן ריד השחקן שנרכש הקיץ ממילוול תמורת 2.5 מיליון פאונד חזר מפציעה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק, מנג'ר בלקבורן גרהאם סונס צפוי לא להחליף שום שחקן מאותו הרכב שניצח את וולבס, 5-1, השינוי היחיד שיהיה הוא בהתקפה אנדי קול צפוי לפתוח במשחק בניגוד לשבוע שעבר שהוא נכנס כמחליף וכבש צמד.

    אברטון - פולהאם - יום שבת, שעה 17:00.

    לדיוויד מוייס מנג'ר אברטון יהיו הרבה כאבי ראש לפני המשחק, לאחר שתומאס גראבסן הדני נפצע במשחק של דנמרק האחרון וייעדר מסגל הקבוצה, בנוסף אליו יש רשימה גדולה של פצועים באברטון שכוללת את - לי קרסלי, קיווין קמפבל וסקוט גמיל. שחקן נוסף שייעדר רק בגלל עונש הרחקה הוא דנקן פרדסון החלוץ, בנוסף גם טוני היברט נפצע במשחק של קבוצת המילואים והוא יהיה בספק למשחק. סיכוייו של הכשרון הצעיר, וויין רוני לפתוח במשחק גברו לאחר ששיחק במדי קבוצת המילואים ואף כבש צמד.

    בפולהאם ייעדרו שון דיוויס, השחקן שצפוי לעבור לאברטון בעצמה או למידלסבורו ייעדר בגלל פציעה ממושכת, בנוסף עליו ייעדר גם אנדי מלוויל בגלל פציעה.
    לעומתם סטיד מלברנק הצרפתי, שנבחר לאיש המשחק בנצחון 3-2 על הבורו התאושש מהפציעה ויפתח בהרכב ובנוסף אליו גרום בונייסל שערך הופעה מחשמלת בשבוע שעבר צפוי לפתוח בהרכב שוב.

    מנצ'סטר סיטי - פורטסמות - יום שבת, שעה 17:00.

    משחק ליגה ראשון שייערך באצטדיון החדש של הסיטי, פול בוסבלט ייעדר משורות מנצ'סטר סיטי ואותו יחליף גויי בארטון, אייל ברקוביץ יישב על הספסל ואת מקומו ייקח אנטואן סיברסקי הצרפתי ששיחק מצויין בשבוע שעבר. רובי פאולר וניקולאס אנלקה ימשיכו לשתף פעולה בחוד ופאולה וואנצופה יערוך מבחן כשירות לפני המשחק.

    שחקן ההגנה הצרפתי סבסטיאן שאמל, יערוך הופעת בכורה נגד הסיטי, שאמל שהגיע השבוע בחינם למנצ'סטר מווסטהאם צפוי לפתוח בהרכב יחד עם הבלם האוסטרלי היידן פוקס שהתאושש מפציעה באמצע השבוע, שאמל צפוי להיות השינוי היחיד בהרכב של הארי רדנאפ מההרכב שניצח את וילה 2-1. השחקנים שעוד פצועים בשורות ה"פומפיי" הם טים שרווד, מטיאו טיילור וסווטוסלב טודרוב שיחכה עוד הרבה כדי לגעת בכדור.

    סאותהמפתון - ברמניגהאם שבת, שעה 17:00.

    קווין פילפס יפתח בהרכב הקבוצה יחד עם גיימס ביטי שמעוניין לעזוב את סאותהמפתון כדי לפתח את הקריירה שלו בנבחרת, פילפס וביטי שתפו פעולה בשבוע שעבר ואף שניהם כבשו בתיקו 2 בלסטר.
    הקשר הצרפתי פאבריס פרננדז גם צפוי לפתוח לאחר שנתן משחק טוב בלסטר רק בתור מחליף.
    מנגד לסאותהמפתון יש הרבה מכות פציעות שיהוו בעייה רצינית עבור מאמנם שחקנים כמו מריאן פהארס, כריס מרדסן, אנטי ניימי, פיז הול ואגוסטין דלגאדו לא נמצאים כלל בסגל בגלל פציעות.

    קלינטון מוריסון יהיה בפעם הראשונה בסגל לאחר שהתגבר על פציעה ואף הצליח לכבוש במשחק הידידות של נבחרת אירלנד נגד את אוסטרליה את השער המנצח.
    ברמינגהאם תחסר את כריסטוף דוגארי ואת לוסיאנו פיגווארה. אליהו סיסה הסנגלי חוזר לסגל ומטאו אפסון בלם נבחרת אנגליה חוזר אחרי השעיה ממשחק אחד.
    ניקו ואסן ומרטין גרינגר עדיין מושבתים בגלל פציעות.

    וולבס - צ'רלטון יום שבת, שעה 17:00.

    מנג'ר הקבוצה דייב גונס יקבל החלטה ברגע האחרון האם לשלב את החלוץ נתן בלייק בהרכב הקבוצה. גונס משוכנע שהחלוץ מספיק כשיר כדי להתמודד מול צ'רלטון אבל ההחלטה תקבע קרוב למועד פתיחת המשחק. וולבס תנסה להציג משחק קצת יותר מכובד ממשחק ההפסד 5-1 לבלקבורן ןתנסה לשכנע את הקהל האנגלי שיש לה מה להראות. אבל הזהובים יחסרו את מרק קנדי, גוליון לסקוט, קני מילר וגורג נדאח.

    חלוץ הרכש קרלטון קול תפס לו מקום בסגל הקבוצה וצפוי לערוך מחר הופעת בכורה, החלוץ האיטלקי פאולו די קאניו ישחק ככל הנראה בהרכב הפותח לאחר שהרשים במשחק של קבוצת המילואים,השוער דין קאלי יפתח בין הקורות, מאט הולנד ייעדר לאחר שנפצע במשחק של אירלנד.

    צ'לסי - לסטר ; יום שבת, שעה 17:00.

    אדריאן מוטו חלוצה המצטיין של צ'לסי שכבש צמד במשחק של נבחרת רומניה ביום רביעי באוקראינה צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, החלוץ קיבל את אישור העבודה כבר בשבוע שעבר וקיבל לפני 4 ימים את האישור מההתאחדות האיטלקית. מאמנה של צ'לסי האיטלקי קלאודיו ראניירי אמר: אני תמיד חושב לילה לפני המשחק איך הקבוצה שלי תראה, ואני חושב שמוטו יפתח".
    לצ'לסי לא יהיו בעיות של פציעות והיא תעלה בהרכבה החזק ביותר למשחק.

    לסטר יגיעו למשחק בכדי להפתיע אבל עכשיו גם זה כבר לא נראה למאמנם מיקי אדאמס וזה בגלל פציעותיהם של מאט אליוט הסקוטי ולס פרדיננד.


    טוטנהאם - לידס ; יום שבת, שעה 17:00

    לטוטנהאם יש הרבה בעיות רובי קין נפצע וגם החלוץ פרדריק קאנוטה בנוסף אליהם בובי זמורה יעבור מבחן כשירות למשחק כך שההתקפה של התרנגולות מבשרת בינתיים רעות. טוטנהאם תנסה להתאושש במשחק הבית לאחר ההפסד לברמינגהאם. ככל הנראה הודל יפתח עם הלדר פוסטיגה ועוד שחקן שקיבל רישיון עבודה הוא מבואלו מביזלה וייתכן כי יכלל בהרכב הקבוצה.

    מנגד גרמין פננט הקשר האנגלי שהושאל מארסנל ללידס לחודשיים יערוך הופעת בכורה, פננט יפתח במקומו של גיסון וילקוקס ששיחק באגף הימני מול ניוקאסל. דומיניק מאטיו התאושש מפציעה וניקי ברמבי נכנס לסגל לאחר שהרשים במשחקה של קבוצת המילואים, המגן דני מילס שיושאל או יימכר לברמינגהאם , מנצ'סטר סיטי או מידלסבורו נשאר מחוץ לסגל הקבוצה.

    יום ראשון

    אסטון וילה - ליברפול ; יום ראשון, שעה 16:00.

    דאריוס ואסל יחגוג את החתימה שלו לשלוש שנים נוספות בקבוצה במשחק ביום ראשון על ספסל הקבוצה ולא בהרכב הפותח, מרקוס אולבק השבדי נפצע לחודש ימים וייעדר מהמשחק. דיוויד אולירי הזמין למשחק את אולוף מלברג והוא יפתח בהרכב במקומו של רוני יונסן.

    הארי קיוול שנעדר מהמשחק של נבחרתו באירלנד בגלל בעיות בגיד האכילס, צפוי לשחק ביום ראשון. סטיב פינאן יפתח בהרכב על חשבונו של גימי קרהגר, אמיל האסקי בספק לאחר שנפצע במשחק של נבחרתו מול קרואטיה, ולדימיר שמיצר שהחמיץ את המשחק הראשון של העונה צפוי להשתלב וסטיבן גרארד שגם החמיץ אץ משחק הפתיחה בגלל השעייה יחזור להרכב הפותח של ליברפול.

    מידלסבורו - נגד ארסנל ; יום ראשון, שעה 18:05 שידור ישיר בספורט 5+.

    גייקזה מנדייטה הקשר הספרדי שהושאל לקבוצה נמצא בסגל הקבוצה וצפוי לערוך מחרתיים את הופעת הבכורה שלו, גונתן גרינינג וגוזף דזירה גוב הקמרוני יצטרכו לערוך מבחני כשירות לפני המשחק, לעומתו מיקל ריקטס חוזר מפציעה לסגל אך עדיין ישנם הרבה פציעות שכוללות את אוגו הייוג, מאסימו מקארונה ודיוויד מרפי שיהיו מחוץ לסגל הקבוצה.

    בארסנל סיכוייו של סול קמפבל שנפצע במשחק מול אברטון בשבת הוגדרו כ- 50 50 שישחק, בנוסף אליו ייעדר גם פסקל סיגן הצרפתי וזה יגרום לבעיה אצל ונגר שככל הנראה יעלה עם קולו טורה בתור בלם, פרנסיס גפרס מורחק בגלל ההרחקה שלו במגן הקהילה ופרדי ליונברג והשוער הגרמני יהנס להמן יצטרכו לעבור מבחני כשירות לפני המשחק.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, כל הכבוד על היוזמה, למרות שהיו אמורים לעלות פרי גיימס של המנהלים, אני מעריך שמי שיש לו מה להוסיף, יוכל להוסיף בהמשך, כל הכבוד!
    רק, עוד פעם, אם תוכל להשתמש בקצת יותר סימני פיסוק זה יהיה נחמד. קשה לקרוא בלי לנשום.

    טוטנהאם נראית פגיעה מאוד, בלי קין, וכשעוד מספר שחקני מפתח בסגל (זאמורה, קינג, פרי, ריצ'ארדס) רק חוזרים מפציעות... אני מקווה שירד יעלה עם הרכב כמה שיותר התקפי, אפשר בשקט להכניס את הארט חזרה להרכב במקומו של רדבה/קמארה. פנאנט ישחק באמת במקום ווילקוקס, וזה שיפור בהחלט גדול, וכמו שזה נראה גם סיכוייו של באטי לפתוח במרכז השדה גדולים, לאחר ששבוע שעבר זכה לקריאות שמחה מהאוהדים במשך דקות ארוכות לאחר המשחק על חזרתו למגרשים... בסה"כ לידס נראית לא רע, וטוטנהאם עדיין לא התחברה לגמרי, והחוד של זאמורה את פוסטיגה צריך עוד כמה משחקים כדי לרכוש תיאום. יהיה משחק טוב זה בטוח, ונקווה להמשיך עם היכולת הטובה משבוע שעבר.

    אני אגיב על שאר המשחקים מיד...
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחק בין שתי הקבוצות אולי הכי מאכזבות (אותי לפחות) במחזור הראשון, יארחו הוילה את הסקאוזרים. שתי הקבוצות בהרכבים די מלאים, אולי חוץ ממלברג שמשום מה או'לירי מתעקש לא להרכיב, והאמן שבאמת די חסר לליברפול בשבוע שעבר.

    השאלה הגדולה בקשר למשחק הזה לדעתי היא איך יתפקד הויה את קיואל, ובאיזה שלב במשחק יחליט לעשות לכולם טובה ולהוציא את אמיל הסקי?
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי פוראבר, כל הכבוד על היוזמה!
    אני אעלה את הפרי גיים שרציתי לפרסם פה.

    מנצ'סטר תגיע לסט. ג'יימס פארק לאחר ניצחון משכנע 4-0 על בולטון, לעומת ניוקאסל שלא הצליחה לנצח את לידס. מנצ'סטר הציגה את הכישרון החדש, רונאלדו, שרק ב30 דקות הראה שכל פני שהושקע עבורו השתלם. לעומתו לי בוייר הרכש החדש של ניוקאסל היה רחוק מלהרשים.

    כשמנצ'סטר יונייטד וניוקאסל נפגשות, תמיד יוצא מזה משהו מעניין. המפגש האחרון ביניהן שהסתיים ללא שערים היה בעונת 96-97. בעונות האחרונות בעיקר במפגשים פורים, כאשר בשתי העונות האחרונות הובקעו בארבעת המפגשים ביניהן לא פחות מ27 שערים (4-3 לניוקאסל, 3-1, 5-3 ו6-2 למנצ'סטר). בעונה החולפת התבוסה 6-2 שברה את ניוקאסל, שעד לאותו משחק לקראת סיום העונה רק בשני משחקי בית איבדה נקודות. העונה רבים צופים לניוקאסל הפסד, למרות יומרתה בצמרת, שכן היכולת שהפגינה מנצ'סטר במשחקי קדם העונה ובניצחון 4-0 על בולטון הרשימה מאוד.

    שערים ייפלו במשחק, זה דבר ברור. כמו שההגנה של ניוקאסל נראית, רונאלדו הולך לעשות צחוק מארון יוז באגפים, כשרוד ואן ניסטלרוי יעשה מאובריין כלום. לעומת זאת אלן שירר לא זקוק ליותר מהזדמנות אחת בשביל לכבוש, ואת זה ראינו טוב מאוד מול לידס.

    רוד ואן-ניסטלרוי ירצה לכבוש בפעם החמישית ברציפות נגד ניוקאסל, לאחר שעשה זאת בכל הפעמים שפגש בניוקאסל. בניוקאסל קיירון דייר מבטיח לנקום במנצ'סטר על התבוסה 6-2 בעונה שעברה.

    הרכבים משוערים:
    ניוקאסל:
    גיבן
    ברנארד, וודגייט, אובריין (בראמבל), יוז (גריפין).
    רובר, ספיד, דייר, בוייר.
    שירר, בלאמי.

    מנצ'סטר:
    האוורד
    פ נוויל, פרדיננד, סילבסטרה, פורצ'ן.
    סקולס, באט, קין, סולשיאר, גיגס.
    ואן-ניסטלרוי.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובסון לוקח פה סיכון גדול. ההרכב הפותח משבוע שעבר פותח גם השבוע, ואיך לומר? שבוע שעבר הוא לא הרשים, וזאת בלשון המעטה.

    מעניין מה נולברטו סולאנו יצטרך לעשות כדי לרכוש מקום בהרכב...

    לדעתי התצוגת תכלית שלו בסיום המשחק הקודם מול לידס הייתה צריכה להביא לו מקום בהרכב, במיוחד על חשבון בוייאר הפאתטי או אפילו רובר שהיה פשוט אכזבה (באמת מוזר).

    http://www.soccerage.com/en/00/36204a.Xxx :arrow: לא משנה מה הוא יעשה, הסניליות של רובסון שולטת במנג'ר הוותיק...
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב של ארסנל נראה ממש רע, אני מאד בספק אם נצליח לנצח את המשחק הזה... אם הטמבל וסיגאן לא יהיו כשירים, אז מרכז ההגנה שלנו יאויש ע"י קיאון וטורה... מצטער, אבל אני חושב שזה כמעט בלתי אפשרי לנצח ככה. למרות שצריך לזכור שבגמר הגביע מול סוטון ניצחנו עם קיאון ולוז'ני, הגנה עוד יותר גרועה :? ...
    אבל גולת הכותרת היא החיסרון של פרנסיס ג'פרס - איך, איך אנחנו אמורים להסתדר בלי דמבו, החלוץ המעופף? במשחק שעבר הוא כל כך בלט בחסרונו, וארסנל לא נראתה במיטבה. בלי דמבו, הסופרסטאר הראשי שלנו, אני חושש שבאמת שאין לנו סיכוי.

    כמה שהוילה מאכזבת, עדיין פשוט קשה לי לראות את ליברפול מנצחת או אפילו מוציאה תיקו במשחק הזה. כל השחקנים בכושר איום ונורא (מלבד דודק), כולם משחקים כמו אפסים, ליברפול פשוט לא יכולה לנצח את הוילאז.

    בקשר למשחק שייערך בסט. ג'יימס'ז פארק, אני מהמר על תיקו רב שערים (4:4 או משהו כזה). יוז, גריפין ובראמבל זה ארוחת הבוקר של פול סקולס. מצב ההגנה של מנצ'סטר אומנם יותר סביר, אבל גם שם תקועים פורצ'ן ופיל נוויל - אבל הכל מתאזן בגלל הביתיות. רובסון צריך לשים שמירה אישית על סקולס במשחק הזה, אחרת הג'ינג'י יקרע לגזרים את הקבוצה שלו כמו במשחק שעבר בין הקבוצות.

    למישהו יש ספק מי ינצח במשחק של צ'לסי-לסטר סיטי? הקבוצה השניה הגרועה בליגה (אלא אם כן וולבס תוכיח שהתבוסה שקיבלה היתה חד פעמית) מול הקבוצה עם הסגל הכי מרשים. לסטר תשמח מאד עם תבוסה של 3:0 בגשר.
     
  7. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברה מצטער אך יש פרטים שצריך להוסיף.
    ניוקאסל - מנצסטר יונייטד - בניוקאסל ייעדר גונתן וודגייט וקראיג בילאיימי.
    צ'לסי - לסטר - בלסטר ייעדר עוד שחקן - פרנק סינקלאייר שבעבר היה בצ'לסי.
    טוטנהאם - לידס - רואן ריקטס ו דיאן מארני חוזרים לסגל של התרנגולות, כריס פרי חוזר מהשעייה, לזלי קינג ודין ריצארדס חוזרים מפציעוצ ויהיו בסגל הקבוצה.
    שחקן ההגנה הדרום אפריקני מבואלו מביזלה לא קיבל את רישיון העבודה שהיה אמור לקבל ובסופו של דבר יישאר מחוץ לסגל. טוטנהאם תחסר את גאס פוייט, דארן אנדרטון וכריסטיאן ציגה בנוסף לרובי קין ופרדריק קאנוטה שציינתי כבר קודם.זאמורה כנראה החלים מן הפציעה וישותף במשחק.
     
  8. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב דבר ראשון אני לא חושב שברנרד יפתח אני חושב יוז ישחק בשמאל וגריפין בימין בהגנה.
    דבר שני בשביל מקום בהרכב סולאנו צריך לא ליסוע למשחקים בפרו הוא שיחק ביום רביעי והוא חוזר תשוש וגם רובסון התעמת איתו מספר פעמים על הנסיעות עם הנבחרת שלו והוא לא ישים אותו בהרכב אחרי שחזר ממסע סתמי עם הנבחרת (ידידות אם אני לא טועה אבל אני לא בטוח - הוא הבקיע במשחק הנבחרת שלו ושיחק 90 דקות).
     
  9. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מי יהיה השוער השני של מנצ'? ריקארדו הושאל לראסינג ורוי קארול כבר עזב אני מניח (?).
     
  10. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לא לא רוי קרול נשאר.
    ריקרדו עזב היום לראסינג וברטז משחק ממש גרוע במילואים
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כך חולפת לה תהילת עולם, הא?
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו משה, כיצד זה ייתכן שהשוער הכי טוב בפריימר ליג, ובכלל בעולם, ובכלל ביקום, משחק גרוע ברזרבז של מנצ'סטר?

    אוי סליחה, הכל השתנה - עכשיו האווארד הוא השוער הטוב בעולם, בארטז הוא השני הטוב ביותר. אתה לא צריך להסביר לי.
     
  13. arsenal_champ Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיייייייי צלסי4אבר כמה רשמת איזה כתבה ברמה כל הכבוד.
    יאללה איזה אתר גדול כולם מבינים פה יותר מאבי מלר תאמינו לי איזה יופי פה אני באמת שמח שהתחברתי.
    מה זה ארסנל במכת פציעות אוי ואבוי לי רק זה חסר לי משחק חוץ קשה. אבל אני לא דואג שהנרי שטח כולם במתח...
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    צ'לסי פור אבר כל הכבד על היוזמה, רק תיקון קטן ז'ארדל הוא בבולטון ולא בבלקבורן כמו שציינת.


    לגבי המשחקים, הולך להיות מחר משחק מרתק בין ניוקאסל למנצ'סטר. מנצ'סטר נראית מצויין וכולם כבר מתים לראות שוב את רונאלדו בפעולה. גיגס, סקלוס וואן ניסטלרוי ימשיכו להוות את החלק ההתקפי והם ניראו מצויין שבוע שעבר. ניוקאסל מגיעה הביתה אחרי הרק תיקו שלהם בלידס ובניוקאסל ברור שחושבים רק על ניצחון כי הם לא רוצים להתחיל את העונה עם 0 או נקודה אחת מתוך 6. וחוצמזה ניצחון על היונייטד תמיד נחשב ליותר מסתם 3 נקודות.

    עוד משחק מעניין לדעתי יהיה בבולטון. ז'ארדל יעשה בעזרת השם הופעת בכורה ואותי אישית מאוד מעניין לראות את השחקן הזה בפעולה ומעניין לראות איך הוא יסתגל לליגה האנגלית.

    וצ'לסי... אני לא יודע מה לחשוב... יש כל הרבה אופציות ואת כל השחקנים אני באמת אוהב ולא יודע את מי אני מעדיף לראות בהרכב הראשון, אני באמת לא הייתי רוצה להיות ראניירי. מוטו בסגל לראשונה וצ'לסי תשחק כנראה עם חלוץ אחד אז ככה שרק אחד מתוך שלושת החלוצים המובילים יפתח ואני אישית לא יודע... שבוע שעבר ראינו מה מסוגל האסלביינק לעשות, גודיונסן אני בטוח שכל רגע אמור לעשות הפריצה שלו ומוטו נראה כאחד שיכול להעלות את צ'לסי מדרגה. מה שחשוב זה לא לפשל במשחק שכזה.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, דבר בשם עצמך. אני ממש לא מת לראות שוב את רונאלדו בפעולה - זה ממש גורם לי לסבל נפשי לראות את זה... :cry:

    בקשר לסגל של צ'לסי, אכן יש בעיה קשה מאד לראניירי... אני חושב שהוא צריך לשחק עם מערך 3-5-2 :

    קודיצי'ני
    ברידג', גאלאס, טרי
    ורון, ג'רמי, קול, גרונקיאר, דאף
    מוטו, גודיונסן

    להסלביינק אין מקום בחוד של צ'לסי.