מחזור 23 :: אתלטיקו מצמצמת ל-7 הפרש. חמישייה לריאל נגד סוסיאדד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י morata, ‏10/2/18.

  1. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    (ראיתי שלא נפתח דיון אז הרמתי את הכפפה)

    אז כמיטב המסורת בלה ליגה, המחזור נפתח כבר אתמול כשקיבלנו תיקו 0:0 בין בילבאו המאכזבת ללאס פלמאס שנלחמת על חייה בליגה. עבור הבאסקים זה היה תיקו רביעי ב-5 המשחקים האחרונים ותיקו מס' 10 העונה. מה יהיה לנו בהמשך?

    ויאריאל - אלאבס(שבת, 14:00)
    הצוללת הצהבובה, שאיבדה בינואר את הסקורר שלה בקאמבו שעזב לסין, נכנעה במחזור הקודם 2:1 אצל בטיס ופספסה הזדמנות נדירה לעקוף את ריאל בטבלה. באופן כללי ויאריאל מגיעה חסרה מאוד - רובן סמדו, ברונו, סאנסונה, ראמירו גרה ואנדרס פרננדס פצועים(גם רוברטו סוריאנו ואלבארו גונזאלס בספק). רודרי ובונרה מושעים וייעדרו גם הם.

    אלאבס במצב רוח מרומם לאחר ניצחון 1:2 על סלטה שמרחיק אותה עוד קצת מהקו האדום. ויגראי והקטור הרננדס ייעדרו אצלה.
    בסיבוב הקודם זה נגמר ב-0ף3 מוחץ לויאריאל שנהנתה מצמד של בקאמבו.

    מלאגה - אתלטיקו מדריד(שבת, 17:15)
    שום דבר לא עוזר למלגה העונה, גם לא חילופי המאמנים לפני כחודש. בשני היא הפסידה 0:1 בגראן קנאריה והיא סוחבת את הליגה על הגב עם 13 נק' ופער של 7 מהקו האדום. מלאגה לא רק שלא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים, אלא שהיא כבשה בהם רק שער אחד ויחיד, שממחיש את החולשה ההתקפית שלה העונה. צ'ורי קאסטרו יחזור מהשעיה ואולי יעזור קצת, חואן פרס פצוע.

    אתלטיקו ממשיכה להתבסס במקום השני כשניצחה 0:1 את ולנסיה משער גדול של קוראה שמגדיל את הפער מהעטלפים ל-9 נקודות. למרות זאת, המשחק הזה גבה כקורבנות את סאביץ' וגודין, כך שלוקאס הרננדס יפתח בהגנה לצד חימנס. החדשות הטובות, פיליפה לואיס כשיר ויפתח כנראה.
    הקולצ'ונרוס ניצחו בסיבוב הקודם אצלם, במשחק שחנך את המטרופוליטאנו 0:1. מלאגה ניצחה רק פעם אחת ב-13 המשחקים האחרונים ביניהן, כיאה ליחסי הכוחות בין הקבוצות.

    לגאנס - אייבר(שבת, 19:30)
    סיפור הסינדרלה של לגאנס בגביע הסתיים עם הפסד אצל סביליה 2:0 והיא תחזור להתרכז בליגה, שם היא רשמה 0:0 אצל חטאפה בדרבי הפרברים של מדריד. אין ספק שהיא בעונה מעולה מבחינתה עד עכשיו כשהיא במקום ה-12 עם 29 נק'.
    סלדואה, שספג בקוליסאום את הצהוב החמישי שלו העונה, לא ישחק הערב כמו שימאנובסקי ומאורו דוס סאנטוס הפצועים.

    אייבר מנגד שמה לחלוטין את פתיחת העונה הנוראית מאחוריה והיא כבר קוראת תיגר על הכרטיס לאירופה כשבשבוע שעבר היא דרסה את סביליה 1:5. סרג'י אנריק ופאולו אוליביירה הפצועים ייעדרו.
    בסיבוב הקודם הבאסקים ניצחו בביתם 0:1 ולמעשה לא הפסידו ללגאנס מאז ינואר 2003(בסגונדה כמובן).

    ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד(שבת, 21:45)
    הסיוט של הבלאנקוס בליגה נמשך עם תיקו 2:2 אצל לבאנטה החלשה שמנע ממנה לעקוף את ולנסיה בטבלה. מה שנשאר לה כרגע זה ליגת האלופות, ובשלישי ניימאר וחבריו מגיעים לברנבאו, אך לפני כן הערב סוסיאדד תגיע לביקור משלה. ואייחו פצוע וגם סבאיוס בספק.

    סוסיאדד כבר שכחה מפתיחת העונה הטובה שלה, אבל בשבוע שעבר קטעה רצף של 4 הפסדים עם 0:5 ענק על לה קורוניה המסכנה. וויליאן ז'וזה נפצע וייעדר כשאגירצ'ה יחליפו, גם ינוזאי בחוץ.
    בסיבוב הקודם ריאל הצליחה לנצח באנואטה 1:3 וזה היה הניצחון השישי שלה ברציפות במשחקים ביניהן.
    הפעם האחרונה שהבאסקים חזרו מהברנבאו עם 3 נק' הייתה בעונת 03/04 האיומה בה היא פירקה את ריאל 1:4 במחזור הסיום.

    סביליה - ג'ירונה(ראשון, 13:00)
    סביליה, שאשתקד השיגה את הכרטיס לצ'מפיונס, כנראה תגיד תודה אם לא תאבד את הכרטיס לאירופית האהובה עליה.
    עד כה גם מונטלה לא עוזר יותר מדי והאנדלוסים הושפלו אצל אייבר 5:1(חמישייה שלישית שהיא סופגת העונה) כך שכבר עכשיו יש לה יותר הפסדים מבכל העונה שעברה. לפחות היא העפילה לגמר הגביע הספרדי ע"ח לגאנס ותקווה להפתיע שם את בארסה. באנגה מושעה ונוליטו פצוע, קורשיה וקייאר מתאוששים מהפציעות שלהם אך לא יחזרו כנראה להרכב עדיין.

    בג'ירונה לא יכלו לחלום על עונת בכורה טובה יותר. הקבוצה הקטלונית הצנועה ניצחה בשבוע שעבר 0:2 את בילבאו מצמד של סטואני שכבר עם 12 שערים מתחילת העונה. מאפאו מושעה ויוחלף באדאי בניטז.
    בסיבוב הקודם סביליה ניצחה 0:1 משער של מוריאל.

    ברצלונה - חטאפה(ראשון, 17:15)
    בארסה חוזרת לליגה אחרי ניצחון 0:2 במסטאיה שכלל שער בכורה בקבוצה של הרכש הנוצץ קוטיניו והבטיח לה מקום בגמר הגביע.
    בליגה לא נראה שיש מי שיפריע לה להחזיר את האליפות למרות תיקו 1:1 בדרבי מול אספניול - איבוד הנקודות הרביעי בלבד שלה העונה. אומטיטי המוצהב ייעדר כמו גם דמבלה הפצוע, ורמאלן ואנדרה גומש בספק כך שיירי מינה, הרכש השני הנוצץ של ינואר, יפתח ליד פיקה שכשיר למרות שנפצע בדרבי.

    חטאפה הצליחה להתאקלם מהר חזרה לחיים בלה ליגה והיא במקום ה-11 המכובד אחרי 0:0 עם לגאנס בשבוע שעבר.
    ברגארה הפצוע ייעדר.

    בארסה ניצחה בסיבוב הראשון 1:2 משער מאוחר של פאוליניו. האזולונס כמובן לא ניצחו מעולם בקאמפ נואו. בשני הביקורים האחרונים שלהם שם בארסה לא ריחמה יותר מדי וריסקה אותה 0:6.

    סלטה ויגו - אספניול(ראשון, 19:30)
    המארחת חוזרת לבלאידוס אחרי הפסד מאכזב 2:1 לאלאבס שקטע רצף של 3 נצחונות. לפחות היא תיהנה מסגל מלא כשהוגו מאיו שוב כשיר.

    אספניול הצליחה לסחוט בשבוע שעבר תיקו 1:1 בדרבי, אבל התאכזבה משער השוויון שספגה בדקה ה-82 ומנע ממנה לנצח דרבי ראשון מזה 9 שנים. גראנרו המוצהב ייעדר ויוחלף בקרלוס סאנצ'ז.

    התוכים ניצחו בסיבוב הראשון 1:2 אך מאזנה בבלאידוס לא מזהיר. למעשה, המשחק מחר ייערך בדיוק 11 שנה מאז הניצחון האחרון שלה שם - 0:2 ב-11.2.07. כזכור, סלטה ירדה ליגה באותה עונה ונעדרה לכמה שנים טובות, בעוד אספניול, עם טאמודו, פנדיאני ודה לה פניה הגיעה עד גמר גביע אופ"א כולל ביקור אצל מכבי חיפה.

    ולנסיה - לבאנטה(ראשון, 21:45)
    הדרבי של עיר התפוזים זוכה לעניין רב ולו רק בשל העובדה שאין ממש משחקים אטרקטיביים במחזור הזה.
    העטלפים נראים כבר לא מעט זמן כמו צל חיוור של הקבוצה האדירה שפתחה את העונה. זאזה ורודריגו, שכיכבו בחודשים הראשונים, מככבים כרגע בציור השבועי לילד ומאז פתיחת הסיבוב השני המצב רק החמיר עם 3 הפסדים רצופים ואיבוד המקום השלישי הוא רק עניין של זמן. אחרי ההפסד אצל אתלטיקו, היא בעצם צריכה להודות ליריבה העירונית שלה שסחטה תיקו מריאל והשאירה אותה -בשלב זה- במקום ה-3.
    גראי, מורייו ואנדראס פריירה פצועים כאשר גם רודריגו וקוקלאן בספק.

    לבאנטה דווקא פתחה יפה את עונת החזרה שלה לליגה, אבל מאז הידרדרה לתחתית והיא במקום ה-17 עם 20 נק' - רק 2 מעל הקו, כאשר היא לא מנצחת כבר 10 משחקים ברצף(בכללי ניצחון בודד ב-17 המש' האחרונים!). בשבוע שעבר היא לפחות כפתה על ריאל מדריד תיקו 2:2. לרמה, איבן לופז, ראול פרננדס ואלגרייה ייעדרו, אך מוניס יקבל חזרה את צ'מה וקמפאניה ששבים מהשעיה.

    דפורטיבו לה קורוניה - בטיס(שני, 22:00)
    אחרי רצף של 7 משחקים בלי ניצחון ובשיאו ה-5:0 הכואב באנואטה שמציב אותה כעת לפני אחרונה בטבלה, דפור מינתה את מאמנה השלישי העונה - פראלו עזב אחרי שלושה חודשים וחצי ובמקומו הגיע קלארנס סיידורף שכבר זכה להכיר אותה בדרך הכואבת בתקופת הסופר-דפור באותו רבע גמר ב-2004. קריירת האימון של ההולנדי מסתכמת בחצי שנה ההיא במילאן ועוד איזה דקה וחצי בסין.
    למשחק הראשון שלו מחר הוא יגיע ללא הבלם סידני שפצוע אבל יקבל חזרה את סלסו בורחס ואנדונה שחוזרים מהשעיה.

    בטיס ניצחה בשבוע שעבר את ויאריאל 1:2 מצמד של לורן מורון בבכורה חלומית שלו בלה ליגה.מורון כנראה יקבל שוב את הקרדיט כאשר סנאבריה פצוע, כמו גם ג'ואל קמפבל ופדאל. בראגן מושעה, חואקין חוזר מהשעיה.
    בסיבוב הקודם, בטיס ניצחה 1:2 מצמד של חואקין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/2/18
    Franco ו-גלץ אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד

    זהו-זה, ריאל מדריד הגיעה לקריאה האחרונה לקראת פאריס, כלומר מבחן אחרון לפני שליגת האלופות חוזרת. התיקו 2:2 נגד לבאנטה במחזור שעבר, עם עוד ספיגה אכזרית ומיותרת סמוך לסיום, לא רק קטע את רצף הנצחונות הרצופים בליגה ומנע מריאל להעפיל לראשונה מזה זמן רב למקום השלישי, אלא שוב חשף בפעם המי-יודע כמה את הבעיות של הקבוצה, ואפילו זידאן הסכים במסיבת העיתונאים שמדובר בשילוב בין פסיכולוגיה לכדורגל - "אנחנו לוקים בשניהם השנה ודבר משפיע על דבר. לא הצלחנו לרשום עשרה נצחונות רצופים השנה וזו בעייה, אבל אנחנו חייבים לחשוב שאפשר לשנות את זה". ההיילייט העיקרי בשבוע האחרון היה דיבורים, ושורת המחץ של המאמן במסיבת העיתונאים הייתה - "אני אוהב את איסקו ורוצה שהוא יישאר כאן כל החיים", ושכל הנאמר בנושא זה שקר. הוא גם אמר שהקבוצה מרוכזת כל-כולה בסוסיאדד. לזה אנחנו פחות מאמינים לו..

    זו כבר מנטרה שחוקה שאת המומנטום לצ'מפיונס בונים דרך הליגה וריאל כמובן לא הצליחה לעשות זאת, אבל היא כן תרצה לנצח במשחק האחרון לפני פאריס. זידאן מחפש ניצחון 58 במשחק הליגה ה-80 שלו על הקווים וכמאמן הוא ניצח את סוסיאדד בכל ארבעת המשחקים הקודמים. בתקשורת תוהים במה יבחר זידאן: האם יריץ את ההרכב החזק ביותר רגע לפני פאריס כדי שיצברו עוד ביטחון(למרות שב-AS כבר סיכמו שההתלהבות המחודשת מטריו ה-B-B-C פגה מייד) או שייתן מנוחה לחלקם? בתקשורת כמובן יש סתירות, זידאן יפרסם את הסגל הסופי רק מחר בבוקר(ואייחו ייעדר, סבאיוס חזר לאימונים) וההרכב? הוא לא אמר דבר.

    נראה שבכל-זאת זה זמנם של איסקו או אסנסיו או אפילו שניהם. במארקה מדברים על מנוחה לטוני קרוס וגארת' בייל, כשהאחרון נמצא תמיד בסכנת פציעה מה שנקרא, וייתכן שגם ואראן או קאסמירו(השחקן בעל דקות המשחק הרבות ביותר העונה בקבוצה) - ינוחו. איסקו הגיע לחמישה שערי ליגה במשחק נגד לבאנטה וכמעט היה גיבור הערב עם השער הנהדר שלו מתוך הרחבה, אבל כרגיל - הקבוצה הרסה לו. הקבוצה מנסה לשדר שקע ורוגע לקראת המשחק, "Tranquilidad en Valdebebas" כתבו במארקה והזכירו בעיקר חיוכים, צחוקים מצד כריסטיאנו ואווירה טובה, וכששחקן חוטף בין הרגליים החבר'ה ישר צועקים. בתקשורת העבירו ביקורת טרייה על קארים בנזמה שמציג את העונה החלשה ביותר שלו בריאל מדריד. הוא לא כבש בליגה כבר חודשיים וחצי ומחר יקווה להסיר חלודה, בעוד לגבי כריסטיאנו אמר זידאן - "יכול להיות שהוא להוט יותר מתמיד לכבוש עכשיו, הוא תמיד מופיע כשזקוקים לו". רפרוף קטן שלכם בהיסטוריה יראה שכריסטיאנו תמיד כובש נגד סוסיאדד בברנבאו כך שיש למה לצפות?

    המאמן זידאן ביקש את התמיכה של הברנבאו כמובן שם המאזן של ריאל לא מספק העונה. "יש לנו 3 נק' על כף המאזניים. קודם לנצח בליגה ואחר-כך להתפנות לצ'מפיונס", סיכם. "העונה הזו תסתיים בצורה כזו או אחרת אבל אנחנו יודעים שיש לנו את היכולת לשנות את הדברים". זידאן הוסיף את השורה הקבועה על האמונה בצוות שלו ואמר - "כל מה שמעניין אותי הוא שנשחק 90 דק' כמו שאנחנו מסוגלים ושננצח". בכל-זאת זידאן פלט מילה-שתיים על פאריס - "אנחנו לא מודאגים, להיפך, אלא להוטים, אנחנו אוהבים משחקים כאלה". זידאן דיבר על הצורך לשחק כדורגל טוב יותר עם הכדור ולהגן באגרסיביות. יותר מדי מה להגיד על המשחק הזה באמת אין וגם גוליאדה לא תשנה את המצב. הפנים ליום רביעי, אז רק בלי פציעות בבקשה. קריאה אחרונה לקראת פאריס..

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/02/09/15181744162175.Xxx

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור נאבאס| קרבחאל, ראמוס(C), ואראן, מרסלו| קאסמירו(קובא), קרוס, מודריץ'(איסקו)| גארת' בייל(אסנסיו), כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה

    ריאל סוסיאדד מגיעה למשחק בברנבאו אחרי ששיחררה אנחת רווחה גדולה. לאחר רצף מאכזב של ארבעה הפסדים רצופים, כשהמאמן אאוסביו נמצא לא הרחק מחרב הפיטורים, והתקשורת שוב ושוב מפמפמת על הקבוצה הגרועה ביותר מאז החזרה של סוסיאדד לפרמיירה - הקבוצה הבאסקית פגשה כנראה את היריבה הנוחה ביותר בליגה, דפורטיבו לה-קורוניה, וניצחה 5:0. זה משחק שהיה בו הכל, כנראה - סוסיאדד שמרה על שער נקי, ייראמנדי כבש צמד(עונת השיא שלו בליגה - 5 שערים) וסרחיו קנאלס הבקיע בליגה לראשונה מזה שלוש עונות(78 מחזורים בדיוק). "היינו צריכים ניצחון כזה כדי לשנות את המסלול שלנו", אמר המאמן אאוסביו כשלצד מזג האוויר החורפי בספרד היה גם גשם של שערים. ועדיין, איך נאמר בעדינות, סוסיאדד קבוצה שביום טוב שווה מקום שישי ועושה בעיות גדולות לאלה שמעליה. אבל השנה היא קטסטרופלית, מקום 14 בלבד עם 26 נק'(15 פחות מאשר בעונה שעברה) ועם יותר הפסדים מנצחונות.

    העונה הזו התדרדרה מרגע לרגע מאז המחזור הרביעי בו דורגה במקום השלישי, חוץ מההצלחה באירופה שם העפילה הקבוצה משלב הבתים בליגה האירופית, אבל לא מזמן סוסיאדד חטפה מכה אחרת עם עזיבתו של הבלם איניגו מארטינס ליריבה המרה אתלטיק בילבאו. הבלם, בשר מבשרה של סוסיאדד, עשה מעשה שלא ייעשה וחצה את הכביש. הנהלת הקבוצה הכריזה עליו - "הוא חלק לא חשוב בהיסטוריה שלנו" והזמינה את כל האוהדים להחליף את החולצות שלו בחולצות אחרות. הקפטן צ'אבי פרייטו שהיה חבר קרוב שלו, מצר על העזיבה ואמר שהוא ידע על כך מאוחר מדי כך שלא הספיק לנסות לשכנע אותו והעניין כבר היה סגור, אבל אמר "צריך לכבד את ההחלטה של חבר שלך גם אם אתה לא מבין אותו בכלל". בינתיים צורף הקטור מורנו מרומא בתמורה לשישה מיליון יורו. בזמן האחרון סוסיאדד מתרגלת מחדש את משחק ההתקפה שלה, שימו לב:

    החלוץ המוביל של הקבוצה, וויליאן חוסה, המבקיע החמישי הכי טוב בליגה העונה(11 שערים) - ייעדר מהמשחק בגלל פציעה והרצף של ארבעת המשחקים הרצופים בהם כבש - ייקטע. הוא רחוק שער אחד מהשוואת עונת השיא שלו. "אלה חדשות איומות כי הוא שחקן חשוב ובכושר מעולה אבל נעשה הכל כדי להסתדר בלעדיו", סיכם המאמן שייחסר גם את ינוזאי. המאמן לא נתן שום רמזים לגבי האיש שיחליף אותו ואנחנו מניחים שקנאלס יחזור להרכב וסוסיאדד תשחק הגנתי יותר, עם חואנמי ואוירזבאל למעלה. החלוץ הצעיר אונל נכלל בסגל בזמן האחרון אך לא נראה שיפתח בהרכב. החלוץ עימנואל אגיר'צה שהיה פצוע כמעט שנתיים - עלה מהספסל במחזור האחרון והוא החדשות הטובות של הקבוצה לקראת המשחק, נגדיר זאת כך. עוד שני שחקנים שעומדים במרכז העניינים הם סרחיו קנאלס שספג פציעה קשה נגד ריאל בברנבאו לפני שנתיים, ודייגו יורנטה, עוד אקס, הבלם ששיחק בקסטיליה ואמר שזה משחק מיוחד עבורו אבל הוא רוצה לנצח.

    בזמן שהקטור מורנו מפנטז על הבכורה בסוסיאדד דווקא בברנבאו - המאמן אאוסביו חולם על הניצחון הגדול בקריירה שלו. "ריאל מדריד חזקה מאוד בברנבאו אבל ננסה להתגבר עליה וגם על היעדרותו של וויליאן. אנחנו חייבים לחשוב שיש לנו קבוצה טובה ומי שישחק ייתן הכל". המאמן דיבר על הניצחון האחרו - "השחקנים שמחים ומחייכים, ידעתי שכולנו אגרוף אחד וכולם רצו לצאת מהמצב הזה ולקחו ללב כל הפסד. לא איבדתי את חדר ההלבשה". אאוסביו התחמק מהשאלות האם ריאל מדריד מתמקדת במשחק נגד פאריס, "אני לא חושב. ננסה לשבש את המשחק שלהם ולכפות את הסגנון שלנו, אנחנו רוצים המשכיות וניצחון אחד בלבד זה לא מספיק". צ'אבי פרייטו הוא השריד היחיד של סוסיאדד מהניצחון האחרון שלה בברנבאו, אגב.

    [​IMG]

    ריאל סוסיאדד - הרכב משוער: רולי| אודריוזולה, ראול נאבאס, אלוסטונדו, דה לה-בלה| יירמאנדי, זוביידה, צ'אבי פרייטו, קנאלס| אוירזאבל וחואנמי

    היסטוריה ומפגשי עבר::

    ריאל מדריד אוהבת לשחק נגד ריאל סוסיאדד בברנבאו. ב-70 משחקים עד היום היא הפסידה לא רק 3 פעמים, כשהמאזן הוא 51 נצ'(73%), 16 תוצאות תיקו(23%) ו-3 הפס' בלבד(4%), עם יחס שערים יפה 184:60 לטובת ריאל מדריד. רצף הנצחונות הרצופים של ריאל מדריד בברנבאו מול סוסיאדד עומד על 8 והפעם האחרונה בה הבאסקים חילצו משהו הייתה איי-שם בעונתו האחרונה של זידאן כשחקן, איי-שם ב-2005/06. רונאלדו-פנומנו כבש את שערו המאה בריאל בבעיטה מהאוויר אחרי בישול של בקהאם, אולם מארק גונזאלס השווה במחצית השנייה ולופז קארו מיהר לתקן את החילוף ההגנתי שלו. בשנה שעברה זה נגמר ב-3:0 קל בפתיחת הסיבוב השני עם כדורגל מעולה ושערים של קובא, כריסטיאנו ומוראטה, ומבט על המשחקים האחרונים מראה שגוליאדה היא דבר נפוץ:

    https://assets.trome.pe/files/article_video_image/uploads/2017/01/29/588e5c45a9360.Xxx

    אמנם משחקו האחרון של בניטס בברנבאו היה נגד סוסיאדד וריאל השיגה 3:1 צנוע משהו עם שער בכורה של לוקאס ואסקס, אבל שימו לב מה קרה לפניכן: מאניטה בעונת הדסימה, 5:1 עם שלושער של כריסטיאנו ושערים של בנזמה וקדירה, 5:1 בעונת האליפות עם מוריניו(היגואין עם שער מהיר, וצמדים של כריסטיאנו ובנזמה), וגם פעמיים 4:1 - בעונתו השנייה של אנצ'לוטי(חסה, ראמוס וצמד של קארים), -4:1 בעונת הבכורה של מוריניו(קאקא, כריסטיאנוX2 וגם אדבאיור). אבל אחד המשחקים הזכורים ביותר נגד סוסיאדד היה דווקא ניצחון דחוק של 2:1, ניצחון 'קצר' במיוחד, כשבהופעת הבכורה של לושמבורגו על הקווים - ריאל השלימה את 7 הדקות נגד סוסיאדד במשחק שהופסק באמצע בשל התראה על פצצה בברנבאו. רונאלדו, שכבש במשחק שנדחה, הוכשל ברחבה וזידאן כבש בפנדל את שער הניצחון.

    את הניצחון האחרון שלה במקדש השיגה סוסיאדד עונה קודם לכן, במחזור הסיום של עונת קיירוש החשוכה, וזה היה 4:1 מוחץ ועצוב כשפיגו כובש לזכות ריאל בפנדל. בין 2002 ל-2006 השיגה סוסיאדד גם שתי תוצאות תיקו במקדש. נלך עוד קצת אחורה בהיסטוריה, ב-1997/98 ריאל ניצחה 2:0 עם שער גדול שהעביר את הכדור מעל שחקן ההגנה עם העקב ובנגיעה אחת שלח הקפצה למשקוף ופנימה; וכן 6:1 אדיר בעונת האליפות עם קאפלו קודם לכן. בין שנות ה-50 וה-60 לריאל היה רצף אדיר של 13 נצ' ביתיים רצופים על סוסיאדד, כולל הניצחון הגבוה ביותר במשחקי הליגה בין הקבוצות - 9:1 ב-1968, עם צמדים של אמאנסיו, פירי ו-ולאסקס.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כותרות העיתונים לקראת סוסיאדד

    הסגל למשחק פורסם כמיטב המסורת רק הבוקר, בבוקר המשחק - חסוס ואייחו הפצוע בחוץ וכך גם דני סבאיוס, בורחה מאיורל ותיאו הרננדס, בזמן שאשרף דווקא בפנים.

    שער המארקה:

    http://estaticos02.marca.com/imagenes/2018/02/10/portada/marca_papel/g1002.8e418dcf2817f07eceafc73c72f5fb1c.Xxx

    חזרה גנרלית לקראת פאריס| על רקע שלישיית ה-B-B-C שאמורים שוב לשחק יחד, נכתב - ריאל מגיעה לעוד 'משחק צ'מפיונס' חשוב עבורה, ארבעה ימים לפני פאריס| לזידאן יש ספקות גדולים בנוגע להרכב| אצל סוסיאדד: הכובש הבכיר וויליאן חוסה ייעדר בשל פציעה. בפריויו של המארקה נכתב כמובן על חשיבות המשחק('ריאל ללא מקום לטעויות נגד סוסיאדד) אבל פישלו כשהציבו את תיאו בהרכב המשוער והוא לא בסגל. פרט לכך נכתב שריאל אמורה לשחק בהרכב החזק ביותר שלה. שתי כתבות גדולות באתר:

    ראשית, זידאן נצמד לכריסטיאנו. הוא מאמין בו בצורה עיוורת, שוחח איתו וגם אמר במסיבת העיתונאים - "כריסטיאנו תמיד מגיע בתאריכים החשובים. יכול להיות שהוא להוט יותר מאיי-פעם לכבוש". הוא נותן לו את כל הביטחון שבעולם ומקווה לראות אותו כובש כבר היום. זידאן יודע בדיוק מה הפורטוגלי מסוגל לעשות והוא מסתמך על שערי הנוק-אאוט אשתקד וכן חמישה כאלה בעונה שעברה.

    מעבר לכך, נכתב שהשחקנים שאלו בחיוך באימון המסכם - "מי משחק בהגנה?", לזידאן יש התלבטות מן הסתם. קרבחאל לא ישחק נגד פאריס ונאצ'ו הוא המחליף ליום רביעי, זה ברור. לכן אין סיכוי שיישחק היום, הוא נשמר בצמר גפן. מצד שני, הקפטן ראמוס לא ילד ורק חזר מפציעה במשחק נגד לבאנטה, וגם ואראן סובל לעתים מעומס שיש עליו.

    בפריויו של ה-AS למשחק כתבו 'סוסיאדד מגיעה לברנבאו והכל נפיץ, ריח של אבק שריפה'. נכתב שסוסיאדד לא ממצה את הפוטנציאל שלה והיא מסוכנת. עוד כתבות קצרות: סוסיאדד ניצחה רק 3 פעמים בברנבאו ב-70 משחקי ליגה| כמוכן, הסטט' של בייל נפלאה נגד סוסיאדד - כבש העונה באנואטה גולאסו ענק, כבש באנואטה לפני שנתיים צמד, ובסה"כ שמונה שערים בשישה משחקים נגד סוסיאדד| מעבר לכך, נכתב על אודריוזולה שיישחק בברנבאו הערב לראשונה בקריירה ושהוא נמצא על הכוונת של ריאל מדריד.

    ב-AS כתבו על ארבעה שחקני ריאל סוסיאדד שהיו חלק מהמדרידסיטאס - יירמאנדי שלא הרשים בשנתיים שלו בקבוצה, וויליאן חוסה החלוץ שהעביר עונה אחת טובה בקסטיליה(אפילו שיחק נגד סלטה ויגו בעונת הדסימה מחזור אחד לפני הסיום), הבלם דייגו יורנטה ששיחק בקסטיליה גם כן וסרחיו קנאלס שנרכש עוד בחורף 2009/10 אבל לא הצליח לבלוט בקבוצה של ז'וזה מוריניו("יש לי זכרונות נהדרים מהברנבאו, מהקבוצה ומהקהל, למדתי שם הרבה באותו זמן").



    https://www.realmadrid.com/img/horizontal_940px/nrm-4672.Xxx

    באתר הרישמי המשיכו כמיטב המסורת עם פינת 'שער מההיסטוריה' ולכבוד משחקי העבר נגד סוסיאדד בחרו בגולאסו של ראול מעונת 1997/98, אחד השערים הגדולים בקריירה שלו, וגם מהמוכרים כמובן. בדיוק לפני עשרים שנה, ריאל אירחה את סוסיאדד בברנבאו וניצחה 2:0. דאבור שוקר כבש והשער השני הכניס את הברנבאו לטירוף. ראול הקפיץ מעל שחקן ההגנה בעזרת העקב ובנגיעה אחת שלח הקפצה נהדרת למשקוף ופנימה - אתם חייבים לראות את זה.
     
    cheddar אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בילבאו אתמול לא מצליחה לנצח את לאס-פלמאס החלשה במשחק בית, זה תיקו רביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים ויחד עם זה היה ההפסד לג'ירונה. מרגש לראות את ייראי אלברס חוזר למגרשים והשילוב שלו עם איניגו מבטיח אבל ההגנה היא לא הבעייה אלא ההתקפה החלשה. חוץ מריאל מדריד, הבאסקיות בילבאו-סוסיאדד במקומות 13-14 הן אכזבות העונה.

    ויאריאל שוב הייתה יכולה להלחיץ את ריאל מדריד אבל היא מפסידה בביתה 2:1 לאלאבס מהתחתית, מאוד מאכזב. אני לא חושב שסלטה תצליח, למרות שאין לה את העומס של אירופה, לאיים על המקום השישי, אבל ויאריאל בועטת בדלי. ללא ספק היא החלשה ביותר מהצמרת. ואלאבס? היא ניצחה את סלטה במחזור הקודם, היא שיחקה טוב מאוד בקאמפ-נואו עד שסבלה מהשיפוט והצליחה להגיע עם ולנסיה לפנדלים במאבק על חצי גמר הגביע. היא משתפרת ואם תמשיך ככה היא לא תרד. יש לה 10 נק' מ-15 האחרונות והיא גם ניצחה את סביליה לפני חמישה מחזורים.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2018/02/10/primera/1518287406_964911_1518292444_aperturaactualidad1_normal.Xxx

    זה יכול להיגמר גם בעשירייה אם ממש נרצה, או מינימום הניצחון הכי גבוה שלנו העונה בכל המסגרות. סוסיאדד מביכים ורכים, לא יודעים סגנון משחק אחר. זה לא דומה בשום צורה למה שיהיה ביום רביעי, אבל עדיין כיף לראות את הרשת זזה וזיזו שהיה חייב לעבור למגמה התקפית יותר ממזמן עם משחק כנפיים - הרוויח את הניצחון המוחץ הזה ביושר. ככה היינו צריכים להיראות ממזמן גם אם הפער מבארסה אסטרונומי.

    הגול של קרוס היה ה-מהלך של המשחק, גאונות, זה יותר קל לו מאשר לבעוט פנדל, הוא כל-כך אוהב את המצבים האלה ויכבוש מתוך שינה, ריספקט. האמת שהוא קצת יותר מחוייב הגנתית לדעתי, אולי בהיעדרו של קאסמירו ואולי סתם כי יותר כיף לרוץ כשאתה מוביל בצורה כזו.

    מחמאות גם ללוקאס ואסקס על השער שפתח את הדרך ועשה את הכל יותר כיף. אסנסיו לא ממהר למסור(הוא לא ישחק נגד פאריס, אפשר לשכוח מזה) ואני שמח ומרסלו הגיע לחצי השני של העונה מבחינה התקפית אבל קרבחאל עדיין מזייף. אני שמח עבור כריסטיאנו שרוב העונה נראה אומלל בליגה. אפשר לוותר על ואראן ולשחק עם אשרף כבלם וגם את מודריץ’ הייתי מוציא. אם בנזמה לא נותן גול גם היום זה מביך בשבילו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המחזור ה-23 יימשך היום כמובן:

    * בארסה מארחת את חטאפה למשחק נוח על הנייר, הרבה יותר מהסיבוב הקודם אז פאוליניו היה גיבור הערב עם שער ניצחון. כמובן שכל משחק נגד חטאפה מזכיר ישר את הגול הפסיכי ההוא של מסי א-לה-מראדונה ב-2006/07 בגביע המלך. דמבלה בסגל, קוטיניו מחפש את הראשון שלו בליגה אחרי שבדרבי מצא רק את המשקוף.
    * ולנסיה לא מפסיקה להפסיד בזמן האחרון וחלום הגביע התנפץ לרסיסים, היא איבדה את המקום השלישי לריאל מדריד והיא חייבת לעמוד מאחורי הציטוט של מרסליניו "אנחנו לא במשבר", כשתארח את לבאנטה בדרבי הקטן, ולבאנטה עם פאצ'יני חילצה תיקו מריאל מדריד במחזור הקודם.

    שימו לב לקרב על אירופה::

    5. ויאריאל - 37 נק'.
    6. אייבר - 35 נק'
    7. סביליה - 33 נק'.
    8. סלטה ויגו - 31 נק'.

    לגאנס, תחזיקו חזק, לא תשחק היום במשחק השנ"צ המסורתי בשעה 13:00, היא כבר ניסתה את כוחה אתמול אבל אייבר חזרה מהמגרש שלה עם כל הקופה. אייבר עלתה למקום השישי ע"ח סביליה! שנכנסת היא למשחק המוקדם של הצהריים ותארח בביתה את ג'ירונה והיא חייבת לנצח. ויאריאל שנכנעה בביתה לאלאבס היא בינתיים הפראיירית של המחזור, ואם סלטה ויגו תנצח את אספניול הערב ב-19:30 הצמרת יכולה לקבל עוד זווית מעניינת. האמת שגם ג'ירונה ובטיס(מקום עשירי עם 30 נק') - לא רחוקות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e01-marca.uecdn.es/iconos/escudos/celta.Xxxסלטה ויגו - אספניולhttp://e01-marca.uecdn.es/iconos/escudos/espanyol.Xxx

    השופט גונזאלס גונזאלס שפט העונה 13 משחקי ליגה בהם שלף 3 אדומים והעניק עוד 6 פנדלים.

    המשחק הוא קרב בין שני חלוצים נהדרים – יאגו אספס שכבש 15 שערים וג'רארד מורנו מאספניול שכבש 9. מאמן אספניו קיקה פלורס – "ג'רארד מורנו הוא ברמה של יאגו אספאס".

    סלטה ויגו נעצרה בשבוע שעבר עם הפסד 2:1 מאכזב במשחק החוץ באלאבס. אותו הפסד, שבא אחרי שלושה נצחונות רצופים, היה פאנצ'ר בגלגלים של סלטה שרצתה להתקרב עוד יותר לקרב על הליגה האירופית. יאגו אספס המשיך לכבוש אך השער שלו היה שער מצמק בלבד בדקה ה-90, שלא הספיק.

    כדי להגיע לאירופה, סלטה יודעת שהיא חייבת לשפר את הביצועים בבלאידוס. לסלטה העונה 31 נק' בסה"כ – מתוכן רק 15 במשחקי הבית ו-16 במשחקי החוץ. בסלטה דרוכים לקראת המשחק, הקשר ראדויה "המשחק נגד אספניול הוא אחד החשובים ביותר שלנו". מעבר לכך בסלטה מחכים שהקשר וואס שחוזהו מסתיים בקיץ הבא- יחתום על חוזה חדש.

    המאמן אונזואה לא מתייחס לפרסומים לפיהם לואיס אנריקה עשוי לשוב לסלטה ויגו בסיום העונה. "זו פריווילגיה עבורי להיות מאמן ראשי. אני מרוכז כל-כולי בהצלחה של סלטה ויגו העונה".

    לקראת המשחק: פיונה סיסטו שפתח במשחק הקודם על הספסל לראשונה העונה – צפוי לחזור ל-11. גם הוגו מאיו, אם יהיה בריא.
    • סלטה כבשה העונה 10 שערים בנגיחה
    • לסלטה ההתקפה החמישית בטיבה בספרד|(39 שערים) אחרי בארסה, ריאל, ולנסיה וריאל סוסיאדד
    • מקסי לופס:"אני מקווה שאוכל לשחק בעונה הבאה עם סלטה בליגה האירופית"

    אספניול מדורגת במקום ה-15 בטבלה(נכון לכתיבת שורות אלה) כשיש לה מרווח נשימה מהתחתית אך היא רחוקה מהמאבק על אירופה. הקבוצה של קיקה נתנה הכל בדרבי נגד בארסה ביום ראשון ואפילו הרגישה את תחושת הניצחון למשך 16 דק' אחרי שער יתרון של ג'רארד מורנו, איך לא, אך פיקה השווה בנגיחה וקבע חלוקת נקודות.

    הקבוצה לא ניצחה מאז ה-1:0 על מאלגה במחזור -18, ניצחון החוץ היחיד שלה העונה. מאז יש לה שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו. המאמן קיקה מחזיק מסלטה אבל נשמע בטוח לקראת המשחק – "סלטה חזקה והרפתקנית עם הכדור בשנים האחרונות, אבל עשינו משחק טוב בשבוע שעבר ואנחנו רוצים לעשות זאת שוב". המאמן אומר שהקבוצה התמודדה יפה עם בארסה במשחקים בליגה ובגביע אבל הקושי ההתקפי מטריד אותו. אספניול כבשה העונה 19 שערים בלבד, ההתקפה השלישית הגרועה בליגה, לעומת 30 אשתקד. אז גם היו לה 7 נק' יותר.

    לקראת המשחק: פיאטי חוזר לסגל אחרי פציעה בת חודש. 'לה רוקה', הסלע, קרלוס סאנצ'ז – עשוי לערוך את הבכורה שלו במדי הקבוצה. "אני מרגיש כאילו כבר שיחקתי כאן וחזרתי שוב", אמר, והמאמן קיקה החמיא לו על החוזק ההגנתי. הקשר אסטבן גראנרו מושעה בגלל כרטיסים צהובים. המאמן צפוי לשנות את ההגנה, כאשר נאלדו ומארק נאבארו יוחלפו בחאבי לופס ואוסקר דוארטה.
    • אספניול ניצחה רק פעם אחת בחוץ העונה – 1:0 על מאלגה במחזור ה-18
    • החולצה של ג'רארד מורנו היא הנמכרת ביותר העונה בקרב האוהדים, ואחריו לאו בפטיסטאו, סרחיו גארסיה ואוסקר מלנדו(כבש נגד בארסה בגביע). ואחר-כך החולצה של דניאל חארקה ז"ל.
    • אספניול לא ניצחה בבלאידוס כבר 11 שנים
    בסיבוב הקודם, מחזור מס' 4, אספניול ניצחה 2:1 את סלטה ויגו בקורנייה אל-פארט. ג'רארד מורנו(10') ופיאטי(24') העלו את אספניול ליתרון מבטיח, ופונטאס רק צימק לזכות סלטה(69')
     
  8. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    שיפוט ספרדי קלאסי.עד שלא יכו שחקנים עם גרזן,לא יהיה צהוב.
     
  9. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    חטאפה מצליחה להדהים ולסחוט תיקו מאופס בקאמפ נואו, כך שהפער בין בארסה ואתלטיקו, שניצחה אמש, עומד על 7 נק'.
    מוקדם יותר, סביליה ניצחה את ג'ירונה 0:1 משער של סראביה ממש בפתיחת המחצית השנייה והיא צריכה להודות גם לסרחיו ריקו שקודם לכןעצר פנדל של אדאי בדקה ה-41.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שמישהו ינסה לעצור את מקסי! הטנק האורוגוואי ממשיך לבסס את מעמדו כאחת ההחתמות המוצלחות ביותר של העונה בספרד. 4 מ' דולר שילמו עליו בויגו (אני חושב שדולר ולא אירו). הצעה של מעל 20 מ' כבר הייתה על השולחן (מסין) וסורבה (ע"י השחקן) והוא רק ממשיך לכבוש.
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה מנצחת במזל גדול את ג'ירונה בבית. סרחיו ריקו, שנמצא לאחרונה בתקופה רעה וקיבל כמה שערים באשמתו הישירה, נתן משחק מעולה והציל את סביליה. הוא הדף 2 כדורים קשים וגם הדף פנדל במחצית הראשונה. סראביה דאג לניצחון עם דחיקה מהקו.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הופעת בכורה למינה בהרכב בארסה ואם הם לא ספגו, הוא עשה את שלו. בגלל שהעונה הזו גם ככה כבר סגורה, אני במקום ואלוורדה נותן למינה לשחק כמה שיותר בליגה כדי שיתאקלם מה שנקרא בגארבג' טיים ובאלופות שישים את פיקה ואומטיטי. עד תחילת שנה הבאה ואם יש לבארסה שכל, מינה כבר ישלח אחד מהם לספסל (אני הייתי מושיב את פיקה. מינה טוב ממנו והציוות עם אומטיטי יכול לעבוד טוב יותר לדעתי).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במארקה מנסים ליצור עניין בכוח "יש ליגה" אבל גם אם הפער היה 7 נק' מריאל מדריד ולא מאתלטיקו - זה לא יקרה, הכל סגור. צ'ולו לא ניצח את בארסה בליגה מעולם ואתלטיקו מנצחת בקושי את רוב המשחקים שלה. בארסה פתחה פער כזה גדול שמותר לה לנוח פה ושם.
    מה שכן, וחייבים לציין את זה - הפער של בארסה מריאל מדריד לא הגיוני ולא משקף, בטח לא ברמה הזו. אתמול בארסה לא עשתה כלום והיו מספיק שחקנים טכנים על המגרש. דמבלה אגב, ברור שהוא לא בא לעונה אחת - אבל נראה שהוא עושה הכל לא נכון. אם ניימאר כידרר יותר מדיי - הוא רץ בלי כתובת יותר מדי ובבארסה צריכים לעבוד איתו.

    והנתון שירעיד את אמות הסיפים מה שנקרא: שנתיים, שתי ליגות שלמות, 76 מחזורים, מאז פברואר 2016 - שלא נשרק פנדל נגד בארסה בליגה, מאז ה-6:1 שלה על סלטה ויגו. אני לא רומז כלום אבל זה מספר חזק ונתון בלתי-נתפס.

    סביליה הייתה אחראית על המשחק המשעמם של השנ"צ מה שנקרא, כדורגל נוראי, חבל שחסוס נאבאס מגן. גול גדול שם של קוראה וזהו-זה ונראה שריקו חוזר לפורמה. חבל מאוד שסלטה נתקעה מול יריבה נוחה כמו אספניול, בינתיים מי שנראית הכי טוב מבין הקבוצות האלה היא אייבר. גם ולנסיה חזרה לנצח אגב, מזל טוב.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מינה טוב מפיקה? מה שפיקה שכח מינה עוד לא למד, אני מעריך אותך אבל להשוות את אחד הבלמים הגדןלים בהיסטוריה ואישית הבלם הספרדי הטוב ביותר שראיתי, אלוף עולם פעמיים אלוף אירופה, אין ספור גביעים ואליפויות ספרד שבכול הרשימה הוא באנקר לבלם שהתחיל את הקריירה זה קצת הזוי.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם נאמר את האמת, גם בארסה וגם בריאל במצב שהן צריכות לעשות רוטציות בליגה, כל אחת מסיבה אחרת. למינה גם יהיה נוח יותר עם אומטיטי מאשר עם לוקאס דין שבעיקרון הוא לא בלם למרות ששיחק ועשה עבודה טובה. אני כן בעד להריץ אותו בליגה אבל חושב שהבעיה הגדולה של פיקה מבחינה מקצועית, ולא ההתעסקות בקקה והדיבורים מחוץ למגרש(אתה תהיה נשיא בזמנך, אתה עדיין לא) - היא האיטיות. גם ראמוס מתעסק בקקה, שלא יהיו אי-הבנות. אבל מבחינה מקצועית פיקה מאוד-מאוד-מאוד יציב, כמעט בכל קלאסיקו הוא נראה מצוין. בצ'מפיונס הוא ירצה למחוק מהרזומה את השנה האחרונה אבל הוא בסדר. הוא ללא ספק מנהיג והמיקום שלו כמעט תמיד טוב.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.