מחזור 24 בליגת העל: הפועל מנצחת בטדי; נצחונות למכבי ת"א ומכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/2/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 24 בליגת העל יוצא לדרך כשבמוקד הקבוצות קיבלו דחיפה מחודשת לאחר חלון ההעברות, בין היתר בית"ר ירושלים שהשיגה ניצחון גדול וכן הפועל באר שבע ששינתה גם היא את החלק הקדמי מקצה לקצה. אמנם מאבק האליפות ספג מכה קשה במחזור שעבר ומכבי תל אביב עלתה ליתרון שש נקודות בצמרת, אך המאבקים על הפליאוף העליון פשוט מרתקים והזמן מתחיל לספור לאחור - שלושה משחקים 270 דקות ועוד כמה שערוריות שיפוט בדרך לסיום העונה הסדירה. בין הפועל חיפה השישית בטבלה שנמצאת על הגל לבין מכבי נתניה התשיעית יש פער של שתי נקודות בלבד. ואם אפשר, שהקהל יתרכז בתאכלס - לעודד ללא פשרות. ארבעה משחקים ייערכו ביום שבת עם לא פחות משבע שעות של כדורגל מרתק (טוב, יצא לי יהונתן כהן), שני משחקים ביום ראשון והדובדבן שבקצפת ביום שני.

    ביום שבת נצא לדרך במשחק המוקדם בנתניה שם שתי קבוצות במומנטום נהדר נפגשות. הקבוצה של דראפיץ' השיגה 8 נקודות מארבעת המשחקים האחרונים, בדיוק כמו הפועל חיפה וכובש שער השוויון המאוחר - נס זמיר. היהלומים יחסרו את אלמוג כהן המורחק. לאחר מכן הדרבי הפרטי של אבוקסיס, בני יהודה מחזיקת הגביע שניצחה בטרנר השנה - תארח את הקבוצה מהדרום שתציג את קייס גאנם ו-ואראן בהרכב הפותח ככל הנראה. באר שבע עוד חולמת להגיע למקום השלישי למרות שיהיה קשה. ובני יהודה? משתפרת משמעותית מאז הגעתו של אלישע. לניצחון בטדי הייתה המשכיות. הפועל כפר סבא שחוותה שבוע מהסרטים וחזרה לקרקע נגד הפועל חדרה, במרחק מבטיח מהקו האדום והיא בכל זאת רוצה לנצח את מ.ס אשדוד שמדורגת קצת מעליה ותמשיך להיות כנראה חסרת יציבות.

    גולת הכותרת היא ב-19:50 בסמי עופר. מכבי חיפה רוצה "לפוצץ" את המגרש בזכות המחירים הנמוכים לכל אוהדי שהיה בבירה ובעיקר לשכוח מהמפלה, כשתארח את הפועל חדרה - משחק לא פשוט בכלל. יש שמועה שירדן שועה נמצא בתמונת ההרכב של ההתקפה החזקה בארץ, למרות הכל. חדרה מצידה עם שלושה ניצחונות רצופים על האפס. קפצנו ברשותכם גם ליום ראשון. מכבי תל אביב תארח את עירוני קריית שמונה של קובי רפואה שלא ניצחה כבר שמונה משחקים. על הנייר מדובר במשחק קל, כמובן שהשאלה היא מתי השער הראשון יגיע (אם בכלל). אילון אלמוג נמצא בתמונת ה-11, דן גלזר חוזר לאחר השעייה.

    גם קרב תחתית קטן-גדול שווה כמה מילים. אצטדיון המושבה, יום ראשון ב-19:00: העולה החדשה סקציה נס ציונה, עדיין אם ארז בלפר על הקווים, מקווה ששחקני הרכש יעשו את ההבדל. ממול תעמוד הקבוצה של ניסו אביטן שתקועהגם היא מתחת הקו האדום - לפני אחרונה בטבלה, וממשיכה לאבד נקודות באופן סדרתי. שתי הקבוצות שזה גמר גביע ואן דרך חזרה.

    ביום שני ייערך המשחק המרכזי (דיון נפרד - בהמשך). בית"ר ירושלים פוגשת את הפועל תל אביב באצטדיון טדי כשיש לה יתרון איכותי ברור והיא בתנופה מצוינת אחרי ה-0:2 על מכבי חיפה בזכות השערים של אלירן עטר ופרדי פלומיין בבכורה. מצד שני האדומים, שניצחו בטדי בעונה שעברה בזכות שער של אחמד עאבד בתוספת הזמן - מגיעים במצב טוב בהרבה בהשוואה לסיבוב הראשון, כשהם נאבקים על הפלייאוף העליון. קלינגר כמובן זוכר היטב את התבוסה האחרונה למכבי חיפה ויצטרך למצוא פתרונות נגד קבוצה טובה ממנו. נזכיר שוב כי בית"ר העונה פחות טובה בטדי בהשוואה למשחקי החוץ. עוד פרק ביריבות הגדולה יוצא לדרך...

    https://pbs.twimg.com/media/EN2c3wmWAAEYVmB?format=Xxx&name=large
     
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    המשחק שלנו נגד נתניה זה כמו גמר גביע. המשחק הכי קשה עבור כל אחת מהקבוצות והכל יכול לקרות במשחק הזה.
    בע"ה הצד האדום ינצח בדרך לפלייאוף העליון
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם חיים סילבס יגיע לפלייאוף העליון אז זה הדבר החשוב ביותר ועושה רושם שהיא בכושר טוב בדיוק בזמן וגם זה חשוב, אבל חייב לומר שאני קצת מבולבל ממה שקורה. זה התחיל כבר במסיבת העיתונאים השכונתית בה יואב כץ דיבר דרך הסקייפ. אבל הדיון הוא על כדורגל: זה מרגיש שכל מה שהפועל חיפה בנתה השנה לא ממש הצליח לה והיא עדיין שם - עדן בן בסט לא תורם כמעט כלום, מהראן לאלה לא משחק (וזה בסדר), נס זמיר דעך, אלמוג בוזגלו והכתף הידועה. שחקני הגנה משמעותיים גמרו את העונה. שחקני הרכש Mas O Menos (את וולשמן מישהו זוכר? פרנסיסקו ג'וניור באמת כזה טוב?) השאלה היא האם ניצחון כמו על בית"ר ירושלים בתחילת העונה וגם תיקו נגד מכבי תל אביב אלה לא תוצאות שמתרחשות ככה במהלך כל עונה? ראיתי המון משחקים שלהם. ראיתי כדורגל די איטי, לעתים קבוצה לא מחויבת בכלל..
     
  4. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    עדן בן בסט מאכזב העונה, מהראן לאלה מתכוון לפרוש בתום העונה ונס זמיר כמעט באותה יכולת משנה שעברה (כרגע יש לו שער אחד פחות מעונה שעברה). החתמנו את סילבסטר וסירושטיין וגם קיבלנו גיבוי טוב להגנה הפצועה שלנו וגם יש סקורר בהתקפה שהביא לנו נקודות. יש גם את סער פדידה שמקבל קרדיט בפעם הראשונה ומייצב את הקישור ההתקפי ביחד עם גידי קניוק (שניהם דחקו הצידה את גילי ורמוט שהוא אמנם שחקן טוב אך לא מצליח לסיים 90 דקות בכושר)
    מחר זה קרב על כל הקופה מבחינתנו ומבחינת נתניה. אסור לנו לטעות יותר מתמיד וחייבים לבוא חדים כמה שיותר. אם השחקנים יזלזלו נאבד את הפלייאוף לא משנה באיזו יכולת הם יעלו למגרש אבל אם הם ילחמו כמו שנלחמו במשחקים שניצחנו אנחנו ניקח בגדול את הפלייאוף העליון. יש לי הרבה חששות שנזלזל ונפסיד אבל אני מקווה שאלו רק חששות ואני מתפלל שרק ננצח.
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    איך אמר לי @Nigel de Jong , כל קבוצה שמנצחת את ביתר העונה מפסידה לחדרה מחזור אחרי.

    כנראה מכבי חיפה תתאושש מולנו, אבל מלבד סיסה אנחנו סוף סוף בהרכב מלא. מקווה לראות קצת כדורגל ולא התבזות טקטית מצידנו. לא ללחוץ את חיפה ולתת לה להשתלט על האמצע זה מתכון להפסד וודאי. אין כמובן קורטוב ציפייה להפתעה מחר.
     
  6. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    משחק עונה לרעננה. זה משחק שהוא must win כדי לשנות קצת את המומנטום.
    מחזיק להם אצבעות.
     
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מן הסתם כתבתי את מה שלדעתי 'לא עובד' בהפועל חיפה. אני מסכים שינואר שדרג את הקבוצה אבל קודם כל בוא נחכה ונראה שלא תהיה נפילה עד לסיום הליגה הסדירה ומעבר לכך לא בכל חלון ההעברות, בטח בחורף, אפשר להשתפר ככה. גידי קאניוק אחלה שחקן ומאוד רציתי אותו בהפועל. הוא קצת איטי ולתחושתי לא תמיד יש לו למי למסור. הוא מסוגל אפילו לנפק מספרים יותר טובים.
    לפי הדברים של יואב כץ, בן בסט ימשיך גם בעונה הבאה, כשמדברים על התרומה של שחקן לקבוצה ומתייחסים לכל המסביב כמו אופי, מנהיגות, לא יודע מה - כנראה שאין מה להגיד מקצועית. אוהדים שדיברתי איתם מסכימים איתי שהוא לא כל כך שונה מעומר דמארי וזו לא ממש מחמאה. לגבי ורמוט אני משוחד, הוא לא יכול לקבל את הכדור על החצי כמו פעם. הדריבל וחוכמת המשחק נשארה והייתי רוצה שיעלה בכל משחק דקה 60, לפחות זה.

    הפועל חיפה צריכה להסתכל על עצמה, לא כתבתי שהיא גונבת את המקום בפלייאוף או משהו כזה ולדעתי חדרה 'מגיעה לה' לסיים חמישית מכל מיני סיבות שאין לי בעיה לפרט, אבל הפועל חיפה בטח לא ראויה פחות מאחרות לסיים שישית.

    לגבי הפועל רעננה אני חושב שדי איבדו שם תקווה, אי אפשר להפיל על קייס גאנם שהראש שלו לא היה במקום - אחריות גבוהה מדי, גם לא על הציטוטים של אשר אלון לגבי הרצון לשנות את סגנון המשחק. קצת חוסר מזל, קצת VAR. יש הרבה שחקנים שפורסם שיעזבו בקיץ, השאלה כמה מהם יכולים לעשות את ההפרדה עד תום העונה. מאמין שיזדקקו להם גם אם כרגע מתיאוס ואחרים לאו דווקא שחקני הרכב מובהקים. אני חושב שרק יואב תומר שומר שם על יציבות.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    נתניה בהתקפה אדירה מגיעה ב-3 נגיעות מהחצי שלה לרחבה של הסרדינים, בצ׳יראי כצפוי מצליח להחמיץ את זה. אחרי זה מומחי הכדורגל יגידו שדרפיץ׳ וברדה מיצו את עצמם.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם הסרדינים יהיו בפליאוף העליון זה המיידוף של הכדורגל. קבוצה כל כך מדכאת. נתניה הרבה יותר ראוייה, אבל הסיומת אוי הסיומת.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  10. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אתה מוזמן לקחת אותם
     
    לירן, oFiRzZz ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שני מורים לספורט. הם יכולים לאמן במתנס
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם הם מורים לספורט אז מה סילבס? מורה לקרמיקה?
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מאמן כדורגל, אומנם בינוני והגנתי, אבל בכל זאת מאמן
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אז זה הפשע של דרפיץ' וברדה? שמשעמם אותם להיות עוד מאמנים ישראלים גנרים שחוץ מלהעיף כדורים לא יודעים כלום?
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בגלל שהם משחקים פתוח והתקפי זה עושה אותם מאמנים ראויים? גם ראובן עטר ויצחק שום היו ''מאמנים'' התקפיים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/20