מחזור 29 בפלייאוף העליון: 0-0 בין בית"ר למכבי ת"א; תיקו 2 בדרבי החיפאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/6/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 29 בפלייאוף העליון

    רבים לגלגו על חידוש הליגה במתווה הנוכחית ואמנם מאבק אליפות אין לנו, וסימן הקריאה הגיע ביום רביעי עם הנוק אאוט של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, אבל סיפור גדול לא פחות היה הטירוף של האוהדים, כמה הם חיכו לכדורגל, בין אם במשרד הבריאות כעסו על אוהדי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב שהתקהלו מחוץ לבלומפילד (והבהירו, דרך הכוכב פרופסור משה גרוטו וכן באמצעות ההודעה של מנהלת הליגה - כי ההתנהגות של השחקנים מסכנת את המשך העונה) ובין אם לא. מעבר לכך, חייבים להגיד, הקצב לא רע, יש שערים, ושוב חזר הסדר הקדוש "עוד שבת של כדורגל".
    כפי ששמתם לב הליגה מתפצלת סופית ומספרי המחזור כבר לא תואמים. קצב המשחקים המטורף בפלייאוף העליון נמשך כשהקבוצות חושבות טוב-טוב איך לחלק את הכוחות, בטח לקראת חצי גמר גביע המדינה בימי שלישי-רביעי. הדברים אמורים על אחת כמה וכמה להפועל באר שבע והפועל תל אביב שיפגשו כבר מחר למה שמסתמן לאור התוצאות האחרונות כקרב, אולי, על המקום הרביעי. מכבי חיפה לא תוכל להרשות לעצמה הפסד נוסף כשתפגוש את הפועל חיפה בדרבי. בית"ר ירושלים שעברה שבוע סוער מאוד, תארח את מכבי תל אביב ותרצה לעשות שינוי גדול. האם דווקא היא תנחיל לוולדימיר איביץ' הפסד בכורה? מה שכן, חגיגה כמו בשבת שעברה כבר לא תהיה וייערך רק משחק אחד בכל יום.

    [​IMG]
    "מי אמר שאין טיסות בקורונה" (עומרי אלטמן)

    הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (שבת, 21:00)
    התקופה הטובה של האדומים מחודרוב והגמגום של ב"ש הביא לכך שרק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות, אבל אין ספק ששני המאמנים, יוסי אבוקסיס וניר קלינגר, מנוסים מאוד בעסק מה שנקרא - יודעים שהגביע חשוב הרבה יותר. ב"ש שאכזבה נגד הפועל חיפה (רק תיקו 1:1, עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון), תשחק בהרכב אחר לחלוטין. לפי ההנחות, שחקנים בכירים אפילו לא יהיו בסגל ויעלו ישר ליציע. אבוקסיס אמר לשחקנים שישתמש בכל חמשת החילופים העומדים לרשותו. מיגל ויטור, ז'וסואה שמנע הפסד נגד הפועל חיפה וכן בן שהר לא ישחקו. מסתמן שקייס גאנם ואנתוני וארן ישחקו בחוד. גם אוהד לויטה ינוח.
    הקבוצה של קלינגר עד עתה היא הדבר החם של הפלייאוף העליון, בהפועל ממש לא רוצים שזה יגמר. האדומים מחפשים כעת ניצחון חוץ ראשון בב"ש מאז עונת 2012/13, אז עומר דמארי כבש את שער הניצחון בפנדל. החלוץ יחליף בחוד את מייקל אולהה המוחלף ותהיה רוטצייה בהגנה, כאשר המגנים צפויים לנוח, ונשאלת השאלה מה יהיה בקישור ההתקפי. מוטי ברשצקי שלא נכלל בסגל כדי שלא יסתכן בצהוב - יחזור ל-11, ונראה שמאור בוזגלו ועומרי אלטמן כן ישמרו על מקומם.

    מכבי חיפה - הפועל חיפה (ראשון, 20:45)
    עד עתה הפלייאוף של מכבי חיפה מזעזע והדבר הכי יצירתי בכרמל היה מצד האוהדים שהציגו מחאה עם זריקת טיטולים לכר הדשא. מנגד, הפועל חיפה ששיחקה לא רע נגד מכבי והשתפרה נגד ב"ש ואפילו הייתה ראויה לניצחון - מרגישה שזו הזדמנות טובה לקחת נקודות בדרבי.
    ההתקפה הכי מסוכנת בארץ לא כבשה ביום רביעי ולא הייתה קרובה אפילו אף למרות התכנונים של הקהל נראה שירדן שועה שוב לא יפתח, והשאלה היא האם מדובר ב-4:5:1 או שוב במערך של שני חלוצים. דולב חזיזה ששולב מהספסל אך עדיין חלוד מאוד - כן עשוי לקבל את המקום ב-11 והירוקים יצטרכו להסתדר ללא הקפטן נטע לביא שהורחק כמובן.
    "אנחנו רוצים להמשיך להשתפר ולנצח בדרבי", אמר יואב כץ, כשמיקי סירושטיין גיבה אותו ("ברור שזה אפשרי"). הקבוצה של חיים סילבס מדורגת במקום השישי, עושה עונה לא רעה, אך בדרבי משהו חסר עם נקודה בלבד ואפס שערי זכות. כנראה שעדן בן בסט וגילי ורמוט שוב ייעדרו בשל פציעה, אך הסגל רחב וצריך לקחת בחשבון גם את מהראן לאלה, כשאלמוג בוזגלו שרק חזר מפציעה הוא כוח חשוב.


    בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב (שני, 20:45)
    הפסד החוץ האחרון של מכבי היה איי שם בסיום עונת 2017/18 כשהובסה 3:0 נגד בית"ר, והעונה הקבוצה בצהוב-שחור כבר הספיקה להשיג נקודה האלופה המכהנת. האם הפעם יהיו מסוגלים לאסוף את השברים, בהרכב חזק משמעותית מאלה שהובסו נגד הפועל?
    האוהדים הפגינו מול ביתו של רוני לוי, בקבוצה חששו ממה שיהיו והזיזו את האימון מבית לגן וטדי אך הקהל הכועס הגיע גם לשם. משה חוגג ניסה להרגיע ויותר מרמז שאם לא יהיה שיפור - יחולו שינויים מקצועיים. עידן ורד מצידו הטיל את האחריות על השחקנים על כך שאין תשוקה ולב, הגן על רוני לוי, הבטיח שהקבוצה תשיג את הכרטיס לאירופה ובלי קשר הוא ישוב להרכב ("רוני אמר לנו בואו תוכיחו את עצמכם נגד מכבי"). פרדי פלומיין וליוואי גרסיה תורגלו לסירוקין בחוד בזמן שעלי מוחמד, חנן ממן ואנטואן קונטה ישובו להרכב כשגם טל בן חיים בתמונה.
    בקריית שלום, לפחות אם תשאלו את הקהל, אף אחד לא מחכה להכתרה הרשמית. פער של 12 נקודות כשנותרו שמונה משחקים והיריבה ממול שבורה - זה מספיק. אפשר היה לשמוע היטב את שירת "יש אליפות" אחרי השערים של אייל גולסה ומתן חוזז. ואם כבר השניים האלה, יחד עם דור פרץ שהיה מעולה - איביץ' הוכיח שוב שכל מטאטא יורה וכל החלטה בינגו. נשאלת השאלה האם איתן טיבי שנעדר מהמשחקים בשל אבל על מות אביו - ישוב להגנה על חשבון שרן ייני. במשחקים האחרונים חזז תפס את מקומם של יונתן כהן ועומר אצילי לסירוגין. אפשר לצפות למנוחה של אחד משחקני המפתח.


    פלייאוף תחתון - מחזור מספר 28:
    עירוני ק"ש - מ.ס אשדוד (שבת, 19:00)
    בני יהודה - הפועל חדרה (שבת, 20:00)
    הפועל כפר סבא - הפועל רעננה (שבת, 20:15)
    סקציה נס ציונה - מכבי נתניה (ראשון, 19:45)

    בקצרה: המחזור הקודם בתחתית סיפק משחקים לא רעים להוציא את בני יהודה והפועל כפר סבא שהתחושה הייתה שבאו להעביר את הזמן. קרב מסוים מסתמן על המקום השביעי - הפרס הוא מענק כספי, בני יהודה והפועל חדרה אכן משחקות ראש בראש. סקציה נס ציונה שספגה פעמיים בזמן פציעות במחזור האחרון והפועל רעננה, בבכורה של אייל לחמן, ששמטה יתרון 2:0 ונכנעה 3:2 למ.ס אשדוד - חייבות לעשות את הסוויץ'. מצד רעננה הוחמצה הזדמנות פז לצמצם פערים. עירוני ק"ש לחוצה מאוד לקראת אשדוד שתוכל להמשיך לשחק כדורגל יפה.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    באיזה קטע הפועל נגד בש מתחיל בשעה 21:00 בערב?
    קרה פה פעם שמשחק התחיל במוצ"ש בשעה 21:00?

    עריכה: שבוע שעבר נגד חיפה.

    לא ברור העניין הזה.
    אפשר להתחיל ב20:00 לפחות.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מאמין שהמשחק הזה נהיה קרב על המקום הרביעי או משהו כזה אם כי ברור שגם אם ננצח לקבוצה של אבוקסיס יש יתרון. בכל מקרה הראש של שתי הקבוצות בגביע. זה מפתה מאוד לשמור על המומנטום האדיר שלנו ולנצח פעם שלישית ברצף בפלייאוף כאשר אבוקסיס מנגד עושה סופר-רוטצייה (ויטור, ז'וסואה, אקולטסה, בן שהר, טאהא ואחרים) - אבל קלינגר צריך להיות חכם. זה הזמן לתת לדגני מנוחה וכך גם לאלטמן לדוגמא, לא בטוח כמה הצעירים יכולים לסחוב והייתי מאלתר עם רז כהן. אם המשחק צמוד אפשר לעשות שינוי סמוך לסיום, הרי יש חמישה חילופים גם. לא ניצחנו בב"ש הרבה-הרבה-הרבה מאוד זמן, העונה שברנו כמה מחסומים חוץ מהדרבי, אולי זה עוד יקרה...יאללה הפועל!
     
  4. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,939
    לייקים שהתקבלו:
    758
    מין:
    זכר
    שבת+זכויות שידור+ מזג אוויר. אל תשכח שנגיד באפריל-מאי משחקים משחק ראשון ב-18:00. לא יודע מתי פעם אחרונה שיחקו כאן ביוני.
    וכן קרה שמשחק התחיל בשבת ב-9 אם כי זה לא תדיר ובדרך כלל (עד לפני הקדמת השעות) המקסימום היה 20:15.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הרכב לא ברור ככ של קלינגר.
    רוב ההרכב אמור לפתוח עוד 3 ימים.

    זה משחק שלישי ב-8 ימים של כל הדגני, רז שלמה, אייזן, בואטנג, אבו עביד.
    בשביל מה העומס?
     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אבוקסיס עושה רוטציות אבל לי זה נראה שההגנה "המשנית" שפותחת היום טובה פי כמה מזאת שפתחה בסמי עופר והוא שומר לחצי הגמר, רק ויטור במקום עמית ביטון וזאת ההגנה הכי חזקה שאנחנו יכולים להעמיד. קבוצה פשוט הזויה.
    לא ברור איך וארן וגאנם יוכלו לשים גול עם קישור כזה נגרי אבל שיהיה, זה לא חדש שבלי ז'וזוואה ואקולטסה אין שום נקודת אור.
    התקווה היחידה שלי היא רק לגרום לעיניים לסבול כמה שפחות, אם אפשר בלי להפסיד זה יהיה מצוין.
     
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    איך בדיוק התנהלה הישיבה הזאת בקיץ, שם אמרו "טוב אוגו לא נשאר וצריך למצוא פיתרון לעמדה. אה - נביא את קלטינס ויהיה בסדר!"
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לשרוק לסיום נראה לי כבר במחצית, חבל על הזמן, שתי הקבוצות חותמות על 0:0. גם אלה שמשחקים שומרים על הרגליים לקראת הגביע ורוצות לצאת בשלום. "הקרב על המקום הרביעי" זו פיקציה. מדובר במשחק רע התקפית שלנו גם בסטנדרט הנמוך השנה למרות שאנחנו מניעים כדור בקלות. כלום ושום דבר עד לתוספת הזמן של המחצית שם היינו צריכים לכבוש. חבל שרק במצב אחד יכל אושר דוידה להראות את הפוטנציאל שלו עם הפריצה המרגשת ההיא. אין סיבה לכך שדגני פתח בהרכב לדעתי, זה הזמן שלו לנוח וכך גם עמנואל בואטנג. באר שבע באמת עם הרכב נוראי בפן ההתקפי, אין מי שיכול למסור לצמד החלוצים שם. מצחיק לומר את זה אבל מדובר במעין מבחן של הפועל נגד קבוצה שמשחקת קצת נסוג נגדה.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לנסות לבחור מי הכי גרוע זה הדבר הכי קשה לעשות שאני יכול לחשוב עליו כרגע.
    פשוט להקיא עליהם. פחי אשפה זאת מחמאה.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ממש מוזר. בטח כשאנחנו עם 10 חילופים בהרכב (קבהא היחידי שפותח היום ויפתח גם בחצי הגמר).
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אם הפועל לא כבשה עד עכשיו כשהיא עם לא מעט מההרכב הראשון היא בבעיה, כשיתחילו החילופים ונעלה הילוך המשחק ישתנה.
     
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    לחם
    אתה אופטימי עם הנעלה הילוך
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בן שהר לדעתי כבש מולם יותר מאשר מכל קבוצה אחרת.
     
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    מי אחראי בטלויזיה לשריקות בוז שבוזגלו נכנס?
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,584
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אז אני מבין שעכשיו אלישע לוי הוא המאמן הכי טוב בליגה?