מחזור 29+ סיכום המחזור! חובה להכנס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/2/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מחר וביום ראשון ייערך לו המחזור ה-29. מנצ'סטר וליברפול יפגשו ביניהם בגמר גביע הליגה, מה שאומר שמנצ'סטר תשלים את המשחק שלה יום רביעי נגד לידס וליברפול תשלים אותו רק ביום רביעי שלאחר מכן.

    יום שבת

    ניוקאסל- צ'לסי-- אחרי ההצלחה בשבועיים האחרונים בליגת האלופות ניוקאסל רוצה ניצחון ביתי על יריבתה לצמרת, צ'לסי. בין הקבוצות מפרידות רק 4 נקודות אבל ניוקאסל עם משחק חסר ויכולה אחרי המשחק הזה לברוח סופית מצ'לסי ולפתוח פער מהמקום הרביעי. למרות שאלן שירר זה הוא ששם שלושער דווקא קיירון דייר הצטיין בשבועיים האחרונים אחרי שהראה יכולת גבוהה מאוד כמצופה ממנו. קראיג בלאמי שותפו של שירר לחוד חוזר מה שאומר ששולה אמואבי חוזר לספסל למרות יכולת מצויינת שהציג מול לברקוזן. אצל צ'לסי המצב לא כל כך ורוד כמו בניוקאסל. צ'לסי הפסידה בשבוע שעבר בבית לבלקבורן והציגה את המשחק החלש ביותר שלה העונה. צ'לסי לא ממש מצליחה לאחרונה במשחקי החוץ שלה, יש לה רק ניצחון אחד בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. בצ'לסי די בטוחים שהמשחק הזה יוציא אותם מהתקופה הבינונית למרות העובדה שניוקאסל לא הפסידה 12 משחקי ליגה רצופים בבית. מרסל דסאיי שפיספס את שתי משחקי הליגה האחרונים יחזור ככל הנראה להרכב. צ'לסי כנראה לא תיקח השנה אליפות אז מה שנשאר זה הגביע האנגלי שם מצפה לה קרב קשה ביותר עם התותחנים וכמובן גם הקרב על ליגת האלופות שלשם צ'לסי רוצה מאוד לחזור אחרי 3 שנים. במפגש הקודם ניצחה צ'לסי 3-0.
    הימור: יהיה משחק טוב...

    בלקבורן- מנצ'סטר סיטי- - זה ללא ספק הנסיון האחרון של שתי הקבוצות האלה, גם בלקבורן וגם מנצ'סטר סיטי, לנסות ולמצוא מקום באירופה שנה הבאה. הקבוצה שתפסיד פה כנראה לא תצליח להגשים את החלום הזה. לגרהאם סונס יש את כל הסיבות להיות אופטימי, בלקבורן באה אחרי הישג נהדר 2-1 על צ'לסי, דיוויד דאן קיבל המון מחמאות על משחק מצויין ובראד פרידל שומר על יכולת מצויינת. סונס מקווה שסוף סוף דאן יעשה את הקפיצה ויהפוך לשחקן "גדול" משהו שמצפים ממנו שיהיה. דאמיאן דאף חוזר מפציעה וישחק כנראה, מה שאומר שהסיטי צריכים לעורר את ההגנה שלהם ומהר, אם לא אז היא שוב תחטוף על הראש מבלקבורן שיש לה חלק התקפי מאיים ביותר. סיטי הוציאה רק נקודה אחת משלושת משחקי הליגה האחרונים שלה אבל עדיין קיגן לא מאבד תקווה וחולם על אופ"א שנה הבאה. קיגן ידוע באופטימיות הבלתי מוגבלת שלו, והמאמן לקח קשה את התבוסה לתותחנים אבל אמר שהוא למד הרבה מהמשחק הזה ובטוח שתצוגה כזאת של שחקניו לא תחזור על עצמה. שתי המאמנים ידועים כחובבי משחק התקפי וגם פה מצפה משחק מרתק. במפגש הקודם הקבוצות ניפרדו בתיקו 2-2 דרמטי.
    הימור: מנצ'סטר סיטי

    פולהאם- סנדרלנד-- פולהאם תארח את סנדרלנד בשבת בידיעה שניצחון שלה בהחלט יכול לשלוח את סנדרלנד לליגה הראשונה ולתת לאנשי פולהאם תחושת ביטחון. פולהאם במגמת התאוששות בליגה והיא כבר מסתכלת למעלה לכיוון מרכז הטבלה אבל הכל תלוי בשבת, אם הם ינצחו את סוגרת הטבלה. אצל סנדרלנד הולכים בדיוק בכיוון ההפוך, הקבוצה לא ניצחה בליגה מאז דצמבר והם זקוקים נואשות לניצחון ליגה. למרות המצב העגום והמרחק הדי גדול (7 נק') ממקום בטחה, הווארד ווילקינסון לא מאבד תקווה ואומר שעדיין לא ויתרו שם על השארות בליגה, עוד נתון לא מעודד של סנדרלנד זה שיש להם את ההתקפה החלשה בליגה- רק 19 שערים. בסנדרלנד משדרים אופטימיות ואומרים שעדיין לא אבדה התקווה שם אבל זה יכול להיות כבר מאוחר מדי. בפולהאם לא מסתכלים על הצרות של סנדרלנד ומקווים להמשיך במגמת ההשתפרות ויש לקבוצה כבר 3 נצחונות בית רצופים. פולהאם הודחה השבוע מהגביע אחרי שהובסה אצל בארנלי 3-0 והעייפות הייתה ניכרת אצל השחקנים ששיחקו רק יומיים לפני כן נגד טוטנהאם. בשתי המשחקים האלו הורחקו להם שחקן, מייק טיילור נגד טוטנהאם ושון דיוויס נגד בארנלי. טיגאנה מקווה לסיים הפעם עם 11 שחקנים.
    הימור: פולהאם

    מידלסברו- אברטון-- המפגש ה-100 בין שתי הקבוצות האלו מבטיח לנו משחק מעניין, אברטון רוצה ליגת האלופות, מידלסברו ביכולת משופרת בשתי משחקים אחרונים אולי אולי תוכל לתפוס מקום באופ"א. סטיב מקלארן מקווה שסיום העונה של שחקניו תהיה מוצלחת לפחות כמו שהם התחילו את העונה. מידלסברו חזרה שבוע שעבר מניצחון חוץ באצטדיון האור אחרי שלא ניצחה במשחקי החוץ שלה מאז סוף חודש ספטמבר. מקלארן היה מרוצה יותר מעניין שהמבקיעים היו 2 שחקנים שהוא הביא בחלון ההעברות האחרון- כריס ריגוט ומלקולם כריסטי. בבורו יש עוד סיבה לאופטימיות- ז'וניניו חוזר מפציעה ואמר שהוא מוכן לשחק כבר השבת. ז'וניניו עשה את הקאמבק במשחק הריסירבס של קבוצתו שניצחה 9-0 הוא כבש 1 ובישל 2. זה היה המשחק התחרותי הראשון של ז'וניניו בכל העונה. ככל הנראה הברזילאי יפתח על הספסל ויפתח רק ביום רביעי הבא במשחק ההשלמה נגד ניוקאסל. אברטון הוכיחה כבר שבוע שעבר כמה נחישות יש לה אחרי שכבשה צמד נגד סהות'המפטון בדקות הסיום, ונחישות לא חסר לה עקב ההצלחות העונה של הקבוצה. במפגש הקודם ניצחה אברטון 2-1.
    הימור: תיקו

    סהות'המפטון- ווסט ברומיץ'-- ווסט ברומיץ' נמצאים בבעיה אמיתית אחרי שהפסידו לווסטהאם שבוע שעבר, והם חייבים להתחיל ולצבור רצף של ניצחונות אם הם רוצים להמנע מחזרה מהירה לליגה הראשונה. המשחק נגד ווסטהאם היה משחק שחובה היה על ברומיץ' לנצח והם חייבים לקום ולהתאושש כמה שיותר מהר. ווסט ברומיץ' חייבת ולשפר את ההתקפה אחרי שבכל העונה רק 3 פעמים היא הצליחה לכבוש יותר משער אחד. וגם ההגנה זקוקה לשיפור אחרי שהפעם האחרונה שהקבוצה שמרה על רשת נקייה היתה אי שם בנובמבר. בסהות'המפטון גם לא ממש מרוצים אחרי שהקבוצה צברה 3 הפסדי ליגה רצופים והפסיקה את מגמת העלייה שלה. במפגש הקודם ווסט ברומיץ' ניצחה 1-0.
    הימור: סהות'המפטון

    ווסטהאם- טוטנהאם-- טוטנהאם מוכנה לדרבי שני ברציפות אחרי התיקו 1-1 נגד פולהאם ביום שני. ווסטהאם חייבת ניצחון בית אחרי שיש לה רק אחד כזה במשך כל העונה. ווסטהאם הפסידו 4 משחקים מתוך שישה האחרונים והם חייבים לנצח וניצחון נגד התרנגולים עלול לעלות אותם אל מעל לקו האדום. ווסטהאם צריכים להיות קצת מעודדים אחרי שניצחו שבוע שעבר את יריבתם לתחתית ווסט ברומיץ' מה גם שזה היה ניצחונם ה-2 ב-18 משחקים האחרונים. טוטנהאם הפסידה רק משחק אחד משישה האחרונים והייתה צריכה לנצח גם את פולהאם אבל אי ריכוז של אסימוביץ' גרמה לרק תיקו.
    הימור: טוטנהאם

    משחקי שאר השבוע יבואו בהמשך
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, קבוצותינו אחת מול השנייה....
    ניוקאסל מארחת את צ'לסי בחגיגת כדורגל יפהפיה. קיירון דייר בכושר ענק, ראינו את זה מול לוורקוזן ולידס. שולה הגדול גם הוא בכושר מעולה אך הוא יחזור לספסל. שירר כבר שלושער מול לוורקוזן והוסיף עוד אחד מול לידס, ניוקאסל דורסנית יותר מאיי-פעם בניוקאסל גם רוצים לנקום בצ'לסי על ה3-0 בסיבוב הראשון. לראשונה העונה וודגייט בסגל לקראת המשחק, אולם לורן רובר לא ישחק בגלל האדום מול ארסנל, סטיב הארפר למזלי לא יישב על הספסל בגלל עונש השעיה מ-3 משחקים ובריאן קר חולה. על מקומו של קר בהרכב ייאבקו סולאנו ו-ויאנה ששניהם לא בכושר מלא (וזו הסיבה שקר פתח). צפו למשחק חם!
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עם כל הכבוד לעובדה שצ'לסי וניקאסל צמודות בטבלה, המשחק חשוב בעיקר לניוקאסל. רובסון והשחקנים שלו משדרים ששום דבר במאבק האליפות לא סגור ולכן הלחץ עליהם. מצד שני, כשנותרו 10 מחזורים לסיום העונה המטרה העיקרית והחשובה ביותר של הכחולים תהיה להבטיח את המקום ה-4, סיינט גימס'ס פארק לא יהיה המקום שבו יעשו זאת השחקנים של ראניירי - לכן לדעתי ראניירי ימשיך עם המשחק המאופק וההגנתי שלו. אחרי ה3-0 בגשר שירר והחבר'ה ירצו נקמה, צ'לסי צריכה לנצל את זה ולעקוץ.

    דסאי לא חוזר כל כך מהר להרכב, חס וחלילה לא בגלל שראניירי הבין שכדאי להמשיך הלאה, פשוט כי הוא לא התגבר על הפציעה, הוא יערוך מבחן כשירות רק על הדשא כמה שעות לפני המשחק ואז יוחלט...
    צ'לסי צריכה להתחיל להסתכל גם אחורה כאשר אברטון וצ'ארלטון דולקות בעיקבותיה.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יייששש!!! לא שזה אומר משהו על המשחק או על הצורה שבו הוא יתפתח, אבל עוד לפני שריקת הפתיחה ראניירי עושה לי את היום. וזה נדיר. סבא מרסל לא עובר את מבחן הכשירות ועולה ליציע. אך הדבר המפתיע ביותר הוא את מי הוא יפגוש שם - לא אחר מחברו לנבחרת צרפת, האיש בעל אלף התסרוקות (שאף אחת לא נראית טוב...) עימנואל פטי...

    צריך לבדוק את זה, אבל זו אחת הפעמים הראשונות שראניירי נוקב בהרכב זהה משחק שני ברציפות. ולא זאת בלבד, הוא משאיר בחוץ את פטי שחוזר מעונש הרחקה (צהובים), שכל השנה זכה ממנו ליחס הכי טוב בעולם למרות היכולת הגרועה מינוס שהציג...

    יאללה צ'לסי - מ ל ח מ ה!!!
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ניוקאסל בכושר מצויין ואני אישית מעדיף לפגוש כרגע את ארסנל מאשר ניוקאסל.

    ניוקאסל בתקופה מצויינת, עם מוראל גבוה וזה לא סוד שניוקאסל פייבוריטית אבל צ'לסי לא פראיירית ( או שאולי כן כי היא הפסידה לבלקבורן בבית) יהיה משחק צמוד אני מקווה.

    ג'ונתן וודגייט פותח בהרכב.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא הגיע לנו להפסיד.

    ג'ימי בוי החליט שלא משנה מה הוא רוצה להבקיע היום ועשה את זה לכיוון ההפוך, גרונקיאר היה חושך. אבל למרות זאת אני אומר שלא נפלנו מניוקאסל והגיע לנו לפחות תיקו.
     
  7. שגיא Guest

    ואיזה שער יפה של ברנרד הצפרתי...
    הוא בכלל שחקן הגנה לא?

    הוגו ויאנה (?) העמיד אותו מול השוער, מאחורי שחקני ההגנה, והוא, כמו חלוץ גדול, הכניס את הרגל בצורה מצויינת, והכדור נכנס לרשת...
    ואם זה לא הספיק הוא גם הוכשל על ידי השוער ושחקני ההגנה שרדפו אחריו ודרסו אותו....
    :wink:
    שער נהדר!
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק ראינו מקרה מדהים היום...

    חלוץ מבקיע שער עצמי...

    רואים כמה ג'ימי רצה לכבוש במשחק ההוא :shock:.
     
  9. שגיא Guest

    הסיטי ממשיכים ליפול....
    אחרי התבוסה הקשה מול ארסנל, היום היא כבר בפיגור מול בלקבורן, אחרי שדיויד דאן כבש שער בדקה ה13.
    כרגע המשחק בדקה ה20.

    אגב, מאיפה הסיטי הביאו את התלבושת הזאת?!
    איזה גועל נפש.....
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השיטי במשחק רע. פאולר לא מאופס מספיק ומחטיא כמה מצבים מצויינים. מנגד אנחנו רואים את אחד הקשרים הכי מוכשרים באנגליה, דיוויד דאן ואת הקשר הכי אנדר-רייטד בהסטוריה של הפריימר ליג אני חושב, טוגאי שפשוט הציג משחק מצויין וקבע את קצב המשחק של שתי הקבוצות, וגם נתן כמה מסירות מעולות.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב גם אנחנו צריכים מזל לא? שער מוזר, אבל מה זה חשוב... האסלביינק נגח לא טוב.... חוץ מזה השער השני כמו שנאמר היה שער נהדר, דאבל פאס בין ויאנה לבין המגן התוקף ברנארד. ברנארד נתן טאץ' כל כך יפה, שזה היה חייב להיכנס. אני באמת חושב שלצ'לסי הגיעה נקודה מצד אחד, אבל מצד שני גם עם חמשת החלוצים שלה יש לי תחושה שעוד כמה שעות היא לא הייתה מצליחה לכבוש. השער שלה היה מקרי לחלוטין, וחוץ מזה אם ראיתם את המשחק, ראיתם מה שאני ראיתי: מנהיג חדש הגיע לניוקאסל. ג'ונתן וודגייט עשה סדר בהגנה, חוץ מהגליץ' הנהדר לגרונקיאר, הוא עצר פעם אחר פעם את ההתקפות של ניוקאסל. השילוב של וודי ושל גיבן מרגש אותי, יכול להיות שבאמת לניוקאסל תהיה הגנה טובה, ואז באמת השמיים הם הגבול.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המשחק היום בין ארסנל לצ'רלטון נדחה. עדיין לא הספקתי לקרוא מה הסיבה.
     
  13. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום סיבה כי זה לא נכון הדקה היא הדקה ה-63 והתוצאה 2-0 לתותחנים משערים של ג'פרס ופירס
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    צודק טעות שלי...

    ארסנל ניצחה 2-0
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסתיים המשחק בין ארסנל לצ'רלטון. אוהדי ניוקאסל ומנצ'סטר שקיוו להפתעה התאכזבו לשמוע שהפער הוא שוב 8 נקודות, אך לניוקאסל ומנצ'סטר משחק חסר.
    ג'פרס (26) ופירס (45) כבשו לתותחנים.
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030302/13/916781725.Xxx :arrow: ג'פרס והנרי חוגגים את הראשון.