מחזור 30: הליגה נכנסת לישורת האחרונה בהחלט ומחליפה קידומת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏9/5/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה זה מגיע. עם שינוי הקידומת הליגה נכנסת לארבע המחזורים האחרונים שלה, שיקבעו מי תהיה האלופה, ומי יהיו שתי המאוכזבות שיסתפקו במקום השני והשלישי. יש לנו גם קרב ישיר על המקום הרביעי בין נתניה המצוינת של גילי לנדאו לבין ב"ש הבלתי יציבה של לופא קדוש. בתחתית הכל כבר כנראה סגור, והפועל כפ"ס כנראה תצטרף השבוע או בשבוע הבא לעירוני ראשל"צ שירדה באופן רישמי לליגה השניה.

    מ.ס. אשדוד-הפועל פ"ת
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:איצטדיון הי"א באשדוד
    שופט:עמיחי מוזס
    הרכבים: אשדוד: יניב בן-ישי, אמיר אלקריף, בלגויה מילבסקי, יושקו ביליץ', אנדראה בלאיץ', אייל אלמושנינו, יוסי אופיר, אלון חזן, סרגיי קנדאורוב, אורן ניסים, שי הולצמן
    פ"ת: רפי כהן, ברק בכר (ארז אליאב), מריו אוסיבוב, אבי יחיאל, אלירן אלקיים, עבאד רבאח, יוסי רוזן, גיא שמיר, יוסי שבחון, מנור חסן (יניב לוזון), שלומי אדרי
    מפגשים קודמים: סיבוב ראשון 0:0, סיבוב שני 2:0 לאשדוד משערים של משה אוחיון (מהפורום הישר לטבלת הכיבושים :wink: ) ושי הולצמן.

    פ"ת, שסבלה מפתיחת עונה אימוה החליפה את ניר לוין בפרדי דוד, וזה רק עשה לה טוב. הקבוצה משחקת מצוין ברוב שלבי העונה מאז ליכתו של לוין, וכבר הבטיחה את הישארותה בליגה לפני כמה מחזורים. אשדוד גם כן סבלה מפתיחת עונה רעה, וגם היא התייצבה, אבל עם אותו מאמן, אלישע לוי, ולמרות שהישארותה אינה בטוחה עדיין, היא קרוב לוודאי תישאר.


    עירוני ראשל"צ-הפועל כפ"ס
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:איצטדיון הסופרלנד
    שופט:אלי חכמון
    הרכבים: ראשל"צ: ניר גל, דניאל היידמן, נתן שקורי, קובי נכטיילר, מוחמד קבהא, אייל שן, צחי ברקול, לירון זרקו, אנש דמירוביץ' (קלאודיו מילר), אלון מזרחי, יניב אברג'יל (קלאודיו מילר).
    פ"ת: יניב מזרחי, אדי אלקיים, אנדריי זביאלוב, תומר אליהו, אלי גבאי, משה סבג, גז'גוז' ודז'ינסקי, אודי כבודי, דני אלברט, ניב הנדלמן, דאבור בייסיץ'.
    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון 2:2 לאחר שכפ"ס כבר הובילה 2:0, בגומלין 1:0 לכפ"ס משער של מילר.

    מפגש בין שתי היורדות לליגה הלאומית. ראשל"צ בטוח, כפ"ס לא רחוקה מזה. לאחר פתיחת עונה מבטיחה יחסית של הפועל כפ"ס ותצוגות מעולת של האווירון ובנו (מזרחי ואברג'יל), חלה ירידה דרסטית בכושרם של השנים, ועקב כך גם ביכולת הקבוצה שכולה שהייתה כמו מכבי ת"א של עד המחזור ה-13 (תלויה בשחקן אחד או שניים). ראשל"צ שיחקה גרוע כל העונה, ולאחר עזיבתו של הולצמן המצוין היא גם ירדה מתחת לקו האדום, שממנו היא לא יצאה ולא תצא.


    מכבי חיפה-בני יהודה ת"א
    יום:שבת
    שעה:16:45
    איצטדיון:קריית אליעזר
    שופט:מאיר לוי
    הרכבים: חיפה: דודו אוואט, אבישי ז'אנו, אלון חרזי, אריק בנאדו, אדורם קייסי, ריימונדאס ז'וטאוטאס, וואליד באדיר, ננאד פראליה, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, רפי כהן.
    בני יהודה: אבי איבגי, רוני גפני, רן בן-שמעון, דני משען, פליקס חלפון, ירון אביחיל, אישטוואן פישונט, ולדימיר אנדונוב, אלי אברבנל, אסי בלדוט, חזי שירזי.
    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון 5:2 לחיפה אחרי שבני יהודה השוותה פעמיים. בסיבוב השני חיפה ניצחה 3:1 בשכונה.

    מכבי חיפה, אחת מהמועמדות לאליפות, משחקת לא טוב בזמן האחרון, אבל הניצחון 4:3 על בית"ר הוא ניצחון של אופי, שיכול להגיד משהו על חיפה של ה-22 ימים הקרובים. מצד שני, גם אחרי הניצחון 3:2 על מכבי ת"א בגביע הטוטו, חיפה שיחקה גרוע. בני יהודה היתדרדרה ביכולתה אחרי ניצחון 2:0 על מכבי ת"א במחזור ה-21, והייתה בסכנת ירידה מוחשית, אבל התעשתה והיא תהיה גם בשנה הבאה בליגת העל.


    הפועל ב"ש-מכבי נתניה
    יום:שבת
    שעה:17:00
    איצטדיון:וסרמיל
    שופט:חיים יעקב
    הרכבים: ב"ש: אסי רחמים, רמי אליהו, דראזן מדונוביץ', עוז יפרח, שוקי נגר, סתיו אלימלך, בלסינג קאקו, רמיק יז'רסקי, תומר חליבה, אלעד בונפלד, ברטוש טרכולסקי.
    נתניה: גיא סולומון, אורי אוזן, אדריאן דן גמאן, אמיר שלח, אילן בוארון, רביד גזל, אבי אלפסי, כפיר צוקול, גיא צרפתי, רוסלאן לוברסקי, ישמעאל אדו.

    מפגשים קודמים: בסיבוב הראשון ניצחה נתניה 1:0 ובסיבוב השני גמלה לה ב"ש 2:1.

    מכבי נתניה, שבאה לאחר חודש מדהים שכלל שלושה ניצחונות על שלושת המובילות, מסומנת כהקבוצה החמה של הליגה, ורוב הסיכוים שבעונה הבאה הם ישחקו בגביע אופ"א/אינטרטוטו. לא רע בשביל קבוצה שסומנה כיורדת בתחילת העונה. הפועל ב"ש שיחקה מצוין לאוך כל תחילת העונה, אבל מסוף הסיבוב השני חלה ירידה חדשה בכושר המשחק שלה, והמקום הרביעי שנראה בטוח הולך ומתרחק.


    הפועל ת"א-בית"ר ירושלים
    יום:שני
    שעה:20:30
    איצטדיון:בלומפילד
    שופט:כרגע לא ידוע
    הרכבים: ת"א: כרגע לא ידוע
    ירושלים:כרגע לא ידוע.
    מפגשים קודמים: במחזור הרביעי, לאחר ההעפלה לשלב השני של גביע או"א, ניצחה הפועל ת"א את בית"ר בבלומפילד 2:0, מה שגרם לאוהדים הזועמים של בית"ר לדרוש את פיטוריו של אלי כהן בשלב כה מוקדם. בסיבוב השני, במשחק הראשון מאז מותו של מאיר "סבא" חיים ז"ל, הסתפקה הפועל בניצחון 1:0 משער של סרגיי קלשצ'נקו.

    הפועל ת"א היא הקבוצה המגעילה בליגה, נקודה. לא ראשון המסכנה לא בית"ר הדכאונית, אלא הפועל עם המשחק הגועל נפש שלה, שעד לפני שבועיים הביא תוצאות. שלא תהיה טעות, היא לא יצאה אפילו לשניה ממאבק האליפות, אבל אם היא תזכה באליפות, מספר חובבי הכדורגל בישראל ירד, פשוט כך. גועל נפש. בית"ר לעומתה השתפרה יחסית מאז בואו של חנן אזולאי, ולמרות שהיא נמצאת תירואטית במאבק על המקום הרביעי, היא מפספסת בכל פעם שיש לה הזדמנות טובה להיכנס למאבק באופן ממשי (כמו בשבוע שעבר).