מחזור 30+ סיכום המחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏14/3/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחקי יום שבת

    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד-- מנצ'סטר באה לעוד מחזור במטרה לרדוף אחרי התותחנים אבל היא יודעת שהזמן הולך ואוזל, הפעם היא באה לוילה פארק. מנג'ר הוילה, גרהאם טיילור אמר לשחקנים שלו שהם חייבים להלחם כדי להחזיר את הכבוד שלהם שנהרס אחרי תצוגת הנפל בדרבי במחזור האחרון. אסטון וילה נמצאת במצב שהיא לא יכולה ממש להיות רגועה, וטיילור ציין רק 3 שחקנים שמקומם בהרכב מופתח, אלו אולף מלברג, רוני יוהנסן וגארת' בארי. אסטון וילה כאמור התדרדרה ונמצאת רק 9 נקודות מהקו האדום כך שבשבת הוילה צריכים לחפש ניצחון. אצל מנצ'סטר כנראה יחזרו להרכב סילבסטרה וווס בראון מפציעות, שני המגינים לא שיחקו בליגת האלופות נגד באזל אבל חזרו לאימונים ולפחות אחד מהם צפוי לפתוח. 2 הפצועים היחידים ככל הנראה יהיו רוי קין וורון ובמקומם ישחקו קייראן ריצ'ארדסון ודארן פלטצ'ר. אז אם יונייטד רוצה אליפות היא חייבת ניצחון אבל מצד שני לאסטון וילה פשוט אסור להפסיד...
    הימור: תיקו

    בלקבורן- ארסנל-- דיוויד סימן ירצה להוכיח השבת שהוא לא נופל מבראד פרידל בגלל שהשבת הוא יחגוג הופעה 1,000 שלו בשער, הוא השחקן השלישי בהסטוריה של הכדורגל האנגלי שמגיע ל-1,000 הופעות. לפניו היו טוני פורד והשוער פטר שילטון. ארסנל מגיע לבלקבורן אחרי עוד תיקו מאכזב בליגת האלופות וארסנל בהחלט לא רגועים וכנראה הראש שלהם בליגת האלופות לקראת מחזור ההכרעה והם עדיין חושבים על איך זה שהם לא הצליחו את רומא שהייתה עם 10 שחקנים במשך מחצית וחצי.אבל בארסנל לא רוצים לאבד את האליפות וונגר בטוח שרמת המוטיבציה נשארה גבוהה. סול קמפבל שלא שיחק מול רומא עשוי לחזור להרכב על חשבונו של פסקאל סיגאן. בבלקבורן רוצים להתאושש מהשבוע העצוב שעבר עליהם אחרי שסטיג ביורנבי הודיע על פרישה מכדורגל. אבל חוצמזה בלקבורן נמצאת ברצף של 3 ניצחונות רצופים ובחלום על אירופה, ניצחון על ארסנל עלול להגדיל את הסיכוי וכמובן גם את הציפיות. דיוויד תומפסון שהיה לאחרונה בסגל של הנבחרת נפצע במשחק האחרון ופציעתו חמורה משחשבו בהתחלה וקיים סיכוי גבוה שהוא סיים את העונה, גם אגיל אוסטנסטאד שנפצע מול הסיטי לא יהיה כשיר למשחק ולעומת זאת דמיאן דאף ודיוויד דאן שהיו בספק, כשירים ויפתחו.
    הימור: ארסנל

    צ'רלטון- ניוקאסל- - שתי הקבוצות התאוששו מפתיחת עונה לא טובה והתקדמו הלאה בטבלה לעבר מקום באירופה, 2 הקבוצות גם ינסו להתאושש מהפסדים מהמחזור הקודם. צ'רלטון שחולמת אופ"א נעצרה אחרי רצף של 5 ניצחונות רצופים ע"י המוליכה ארסנל. גם ניוקאסל נעצרה אחרי רצף של משחקים ללא הפסד היא ע"י מידלסברו. ניוקאסל באה אחרי האכזבה מסאן סירו של ה-2-2 וסיכוייה של ניוקאסל לעלות לרבע גמר קטנים אבל קיימים. 10 נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות אבל מעל הכל יהיה כאן קרב בין 2 המנג'רים הכי כישורניים באנגליה- הצעיר נגד הזקן. אלן קארבישלי, מנג'ר צ'רלטון, יודע שאירופה קרובה מתמיד והוא לא דואג לרמת המוטיבציה אצל שחקניו שצריכה להיות גבוהה כדי להכניע את חבורתו של סיר בובי רובסון. מאזן הבית של צ'רלטון די מרשים- 24 נקודות מתוך 30 האחרונות וספגה רק 8 שערים. צ'רלטון רוצה לנצח ויודעת שיריבותיה למאבק טוטנהאם וליברפול יפגשו ביניהן ובטוח אחת מהם תאבד נקודות. במפגש הקודם ניוקאסל ניצחה אחרי שפיגרה משער של שון באטרלט,אנדי גריפין ולורנט רוברט עשו את המהפך.
    הימור: צ'רלטון

    אברטון- ווסטהאם-- אברטון השתלטה על המקום ה-4 ולא תרצה לפספס אותו אחרי מחזור אחד בלבד. היא רוצה לשמור על מעמדה בין 4 הראשונות ובשביל זה היא חייבת לנצח את החבורה של גלן רודר שנמצאת בפורמה טובה אחרי 2 ניצחונות רצופים. ווסטהאם מגיעה לגודיסון פארק בלי הרבה שחקני הרכב בגלל פציעות והשעיות, מי שלא ישחקו ככל הנראה הם: לי בוייר, פרדריק קאנוטה, פאולו די קאניו, גלן ג'ונסון וג'רמיין דה-פו. הרכב חסר מה שהופך את המשחק הזה להרבה הרבה יותר קשה לפטישים. מה גם שלווסטהאם אין סגל ממש עמוק מה שמעמיד את רודר בבעיה חמורה וקשה. דיוויד מויס יודע שהמטרה קרבה והולכת להתגשם והוא הודה שיש לו חשש בגלל שלאברטון אין ניסיון במעמדים מסוג זה אבל הוא אומר שהוא עדיין כמובן בוטח בשחקניו שימשיכו בעבודה הטובה. באפטון פארק, בסיבוב הראשון אברטון ניצחה 1-0.
    הימור: אברטון

    פולהאם- סהות'המפטון-- לפולהאם נגמרה פחות או יותר העונה, לרדת ליגה הם כבר לא ירדו, מקום באירופה זה די רחוק בשבילם ובגביעים השונים הם כבר לא נמצאים. לעומת זאת סהות'המפטון עלתה לחצי גמר הגביע האנגלי ונשאר לה כמובן להלחם על להשיג מקום באופ"א דרך הליגה. אבל בפולהאם לא מראים "סוף עונה" ורוצים שם לסיים את העונה בצורה מכובדת. הבוס של סהות'המפטון לא מפסיק לשבח את גורדון סטראכן שבא לקבוצה באמצע העונה שעברה, הציל אותה מירידה והשנה מצעיד אותה להישגים מרשימים ביותר. במפגש הקודם ניצחו הקדושים 4-2 אחרי שפולהאם הובילה כבר 2-0.
    הימור: סהות'המפטון

    לידס- מידלסברו-- לידס צריכה להתאושש ולהרים את עצמם אחרי הנוק אאוט שחטפו בגביע משפילד יונייטד לפני המשחק מול מידלסברו. לידס רוצה כבר לסיים את העונה השחורה הזאת אחרי שהיא רק במקום ה-15 עם 34 נקודות ו-35 שערים בלבד לזכותה, היא נמצאת רק 8 נקודות מהקו האדום והודחה מגביע אופ"א, גביע הליגה והגביע האנגלי.הארי קיוול וג'ייסון ווילקוקס יחזרו להרכב אבל לידס יאלצו להסתדר ככל הנראה בלי איאן הארט. מאזן החוץ של מידלסברו די עלוב אחרי שהשיגה רק 8 נקודות מ-14 משחקי החוץ שלה. מידלסברו ממוקמת במקום ה-11 והם לקחו 8 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, הם יושבים די בביטחה במרכז הטבלה והם עדיין חולמים על מקום באירופה, הם מרוחקים 8 נקודות מהמקום השישי. ז'וניניו שבהופעת הבכורה המחודשת שלו כבש שער, צפוי לעלות ב-11 הפותחים.
    הימור: מידלסברו

    סנדרלנד- בולטון-- הרבה מאוד עניין יש ויהיה בקרב התחתית החשוב הזה. הבוס החדש של סנדרלנד, מיק מקארתי, ינסה להשפיע השפעה מיידית על שחקניו שזקוקים נואשות לשלוש נקודות ליגה. מקארתי, בדיוק כמו ווילקינסון, מאמין שעדיין זה לא בשמיים להשאיר את סנדרלנד בליגה. בולטון ממוקמת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים והיא מרוחקת 7 נקודות מסנדרלנד, ניצחון ביתי יהפוך את הפער בניהם ל-4 ויהפוך את התחתית לעניין מרתק ביותר. גם על בולטון יש המון לחץ, היא יודעת שהפסד שלה קרוב לוודאי יחזיר אותה אל מתחת לקו האדום ובכל מקרה יש להם עוד המון עבודה לעשות כדי להבטיח את השארותם בליגה. לסנדרלנד יש רק 3 ניצחונות בית מתוך 14 משחקים, האחרון מביניהם היה לפני 3 חודשים 2-1 על ליברפול. גם לבולטון יש מאזן עלוב במשחקי החוץ שלה, יש לה רק 2 ניצחונות מתוך 15 משחקים. מה שבטוח מובטח לנו משחק מרתק, מענייו, מותח ומאוד גורלי. הקבוצות ניפגשו כבר 3 פעמים העונה, פעמיים בגביע האנגלי אחרי שסנדרלנד הדיחה את בולטון בהארכה במשחק החוזר. בליגה גם המשחק הסתיים בתיקו, 1-1.
    הימור: סנדרלנד

    משחקי יום ראשון:

    מנצ'סטר סיטי- בירמינגהאם-- הסיטי חוזרים לשחק אחרי חופשה של שבועיים ממשחקי ליגה, וקיגן אמר שהוא כבר צמא לכדורגל. מנצ'סטר סיטי בתקופה לא טובה, בשישה המשחקים האחרונים שלה היא ספגה שער כבר ב-20 דקות הראשונות. קיגן מודע לזה ואמר שאם הם יעברו את משך הזמן הזה בלי לספוג הוא בוטח בשחקניו שסוף סוף יביאו 3 נקודות. הסיטי תחסר את ברקוביץ' ששיחק בקושי מאז נבחר לאיש המצטיין בדרבי מול יונייטד. אצל בירמינגהאם רגועים, הם נכנסו לתקופה טובה בזמן הנכון מבחינתם והדרך להשארות בליגה נראית קצרה מתמיד. בגלל פציעתו של השוער ואסן עד סוף העונה, בוחמים בבירמינגהאם את השוער הצרפתי ברנארד לאמה. בינתיים יפתח השוער המחליף איאן בנט. חלום אופ"א של הסיטי קצת ניגוז אחרי התקופה הרעה אבל ניצחון יום ראשון אולי יחזיר את הסיכויים לסיטי, מצד שני ניצחון של בירמינגהאם ירחיק אותם בצורה משמעותית מהקו האדום וייתן הרבה מאוד שקט.
    הימור: סיטי

    טוטנהאם- ליברפול-- טוטנהאם רחוקה 3 נקודות מליברפול וניצחון ישווה את הנקודות אבל ישאיר אותם מתחת לליברפול בגלל הפרש שערים טוב יותר של ליברפול. אחרי הניצחון בגמר גביע הליגה על מנצ'סטר ואחרי הניצחון בליגה על בולטון נראה שהעסקים בליברפול מתחילים שוב להתחבר והוייה מאוד מקווה שזה ימשיך גם מול התרנגולים. אואן אולי סוף סוף חוזר לעצמו אחרי שכבש 4 שערים בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו. ליברפול תחסר את סטפן הנשוז שסיים את העונה וטוטנהאם תחסר ככל הנראה את רובי קין. אופציות ההתקפה של הודל קטנים בגלל הפציעות של קין ואיברסן ובחוד כנראה יפתח גארי דוהרטי. פוייט שנפתע במשחק האחרון והוחלף יהיה ככל הנראה כשיר ויפתח. לטוטנהאם יש מאזן בית די טוב אחרי שצברה 28 נקודות מתוך 14 משחקים.
    הימור: תיקו

    ווסט ברומיץ'- צ'לסי-- ווסט ברומיץ' רוצה להשאר בליגה, צ'לסי רוצה ליגת האלופות- מאבק חשוב על 3 נקודות. בוס ברומיץ', גארי מגסון, מתלבט עם מי לפתוח בחוד- דני דיקיו הוא מלך השערים של הקבוצה אבל גם לי יוז נמצא בכושר טוב, ג'ייסון רוברטס חוזר מהשעייה וגם סקוט דובי הוא אופציה. אבל מגסון כנראה יעדיף את דיקיו ורוברטס ויעדיף להשאיר את יוז ודובי על הספסל לשעת הצורך. לרוברטס יש רק 3 שערים העונה, אבל מגסון אוהב את החלוץ בגלל העוצמה, הלחימה והלחץ שהוא מפעיל על שחקני ההגנה. אנדי ג'ונסון עדיין לא כשיר מגסון מעדיף לתת לו לנוח עוד שבוע אחרי שלא שיחק כבר חודש וחצי.ברומיץ' יודעים שבמשחק הזה הם חייבים לשחק על ניצחון, הם רחוקים 5 נקודות ממקום מבטחים וסוף העונה מתקרב. בניגוד לברומיץ' לצ'לסי לא היה שבועיים חופש אחרי ששיחקה בהייבורי והוציאה 2-2 במסגרת הגביע האנגלי. זכייה בגביע האנגלי יהיה בונוס נפלא בשביל הכחולים אבל המטרה האמיתית היא מקום בליגת האלופות. צ'לסי מקום 5, נקודה אחת פחות מאברטון חייבת גם היא ניצחון. במפגש הקודם צ'לסי ניצחה 2-0.
    הימור: צ'לסי
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בלידס גם יחסר מי שנבחר לשחקן החודש שעבר בקבוצה (?!?) סת' ג'ונסון. בלידס המומים מהפציעה של ג'ונסון שסיים ככל הנראה את העונה. רק מהרעש שעושים בלידס מפציעה של שחקן כל כך גרוע אפשר לראות עד כמה איומה העונה שלהם...

    בצ'לסי חוזרים מפציעה דסאי, לה-סו וסטאניץ'. כמו שאני מכיר את ראניירי, הוא כבר שכח מזמן את המשחקים הטובים שג'ון טרי מציג בתקופה האחרונה - סבא מרסל יפתח.

    אני מקווה שאני לא מנחס אבל אני מציע לאדון משה אוחיון לא לפספס את המפגש של קבוצתו (הקבוצה הטובה ביותר בעולם כרגע...) מול בלקבורן. תכיר משה, השוער שואן ניסטלרוי וסקולס לא מצליחים להכניע - זה בראד פרידל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    קירק, מנצ'סטר נגד אסטון וילה. ארסנל נגד בלקבורן
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חח - חפיף, תשנו את השמות, פרידל נשאר השוער מספר אחת בליגה ומנצ'סטר הקבוצה מספר אחת ביקום http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ההופעה ה-1,000 של סימן נדחית. השוער נפצע וייעדר כשבועיים, כך מעריך ונגר.

    סטיוארט טיילור יפתח מחר במקומו.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגביע הליגה האמת הם דיי הצליחו להכניע את פרידל. טוב בעיקרון לי באופן אישי זה דיי ברור שארסנל הולכת להיכשל מחר מול בלקבורן ופרידל. היא תהיה כל כך מתוסכלת מהתיקו מול רומא, ולא תצליח להכניע את פרידל, לא יותר מפעם אחת. בלקבורן הלזכירכם כבר ניצחה העונה בליגה בחוץ את ארסנל.

    מנצ'סטר יוצאת לוילה פארק, בשביל לפגוש יריבה עיקשת, שתעשה לה צרות, וזה אולי יספיק לתיקו.

    אני לא רוצה להגיב על צ'רלטון-ניוקאסל, כי יש לי תחושה לא טובה לגבי המשחק, למרות שיחסי הכוחות ברורים...
     
  7. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מההרכב של ארסנל יעדרו בנוסף לסימן גם קמפבל וויירה, יהיה ממש קשה לצאת בשלום מבלקבורן.
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 ליונייטד, שער של בקהאם ממסירת רוחב של גיגס. כמו שזה נראה עכשיו - ההגנה של הוילה פשוט לא קיימת. מנצ'סטר יכולה בקלות להבקיע עוד 2 או אפילו 3 גולים...
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון אבל גם ההגנה של היונייטד היא לא קיר...חאג'י עושה שם מה שהוא רוצה וגם דאבלין לא בדיוק מרגיש בכלא..
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לניוקאסל! פנדל של שירר...
    חוץ מזה לידס מובילה על מידלסבורו משער של וידוקה, ודמיאן דאף הוא ההבדל בין בלקבורן לארסנל...
    דקה 34 בכל המשחקים.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחציות במגרשים...
    1-0 לניוקאסל על צ'רלטון, שער של שירר בפנדל.
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030315/15/1654189448.Xxx :arrow: שירר מעלה את ניוקאסל ליתרון.
    בלקבורן מובילה על ארסנל משער של דמיאן דאף.
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030315/15/1354835544.Xxx :arrow: דאף חוגג את השער.
    1-0 לפולהאם על סאות'המפטון משער של לואיס סאהה.
    2-1 למידלסבורו בחוץ על לידס, שער של וידוקה מול שערים של מאקארונה (פנדל) וז'וניניו.
    וחוץ מזה אין שערים עדיין במשחקים בין סנדרלנד לבולטון, ואברטון עם ווסט-האם.

    וכמובן מנצ'סטר ניצחה את אסטון וילה משער של בקהאם, 1-0.
     
  12. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-0 לבלקבורן! טוגאי מעלה את סונס וקבוצתו ליתרון כפול!
     
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן נגמר 2-0! מפלה לארסנל, הפער כרגע עומד רק על 2 נקודות ממנצ'סטר, ו5 מניוקאסל. רק אם ניוקאסל הייתה מנצחת את מידלסבורו....
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030315/17/1680599478.Xxx טוגאי חוגג עם פליטקרופט.
    ניוקאסל מנצחת 2-0 את צ'רלטון! שירר וסולאנו הם הכובשים!
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030315/16/607631008.Xxx שני הכובשים בתמונה אחת...
    אברטון סיימה עם ווסט-האם בתיקו 0-0.
    פולהאם וסאות'המפטון סיימו ב2-2 מרתק ביניהן. סאהה (44) וסוונסון (52) בשער עצמי העלו את פולהאם ל2-0, אך ביטי (81) וסוונסון עצמו השוו.
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20030315/17/3819544942.Xxx שחקני פולהאם שמחים לאחר השער העצמי של סוונסון.
    לידס הפסידה בבית למידלסבורו. ג'רמי העלה ל3-1 ו-וידוקה צמצם...
    בולטון ניצחה 2-0 את סנדרלנד בבכורה לא מוצלחת של מקארת'י.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אז למרות ההפסד, את המשחק הזה עברנו.

    כרגע יש שמונה מחזורים לסיום, עם שני משחקים קשים. אברטון שזכורה לנו בגלל ווין רוני, ומנצ'סטר יונייטד כמובן. היתרון הוא שהמשחקים יהיו בהייבורי (כמה שאפשר לקרוא לזה יתרון).

    המשחק מול מנצ'סטר יכריע את האליפות, בדיוק כמו בעונה שעברה. חבל שאנחנו מתחילים להתעייף עכשיו.
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יש רק דבר אחד שאני לא מבין, איך אסטון וילה מצליחה לשרוד עוד שנה בפרמייר-ליג???
    זו פעם שלישית שאני רואה אותה העונה וכל פעם היא הצליחה להדהים אותי ברמת המשחק האיומה שלה...
    בניגוד לשאר קבוצות התחתית, וילה לא מכירה בעצמה כקבוצה שנלחמת על חייה. בתחילת העונה טיילור אפילו התראיין (כנראה תפסו אותו בדיוק אחרי לילה ארוך בפאב) ואמר שהמטרה העונה היא אירופה. הרי הסגל של וילה הוא פשווט עלוב. אין בקבוצה הזו שני שחקנים שאפשר להגיד עליהם שהם שחקנים יותר מבינוניים. אחרי שמונים שנה שלא שמעו עליהם, ואחרי שהביאו להם שישה מחליפים ואחרי שכבר היו דיבורים רציניים על פרישה - שלושת השחקנים הטובים ביותר על המגרש עבור הסגולים היום אחר הצהריים היו דאבלין, רייט ומוסטפה חאג'י = זה אומר הכל. גארת' בארי לא רע בכלל בהגנה ולכן כדי שלא יצא ממנו משהו הוא משחק בהוראת המנג'ר רוב הזמן בקישור. דאריוס ואסל הוא שחקן שעושים רעש וצילצולים מכל גול שלו וזה משכיח את כל ההחמצות האומללות שלו לבד מול השער. שאר השחקנים פשוט לא שווים מילה. ועדיין טיילור מאמין שהוא בדרך לאירופה - אולי הגיע הזמן להחליף את המנג'ר?
    המשחק של הוילנס' פשוט אומלל, אין להם שמץ של משחק התקפי מסודר. כל התקפה שלהם מתחילה בניסיון של שחקן לעבור שני מגינים בכידרור. אם זה מצליח הוא מרים ודאבלין נוגח החוצה. אם זה לא כל כך הולך אז הוא מעיף כדור למעלה וחאג'י או הנדרי מפציצים ליציע משלושים וחמש מטר. מצד שני, בניגוד לקבוצות תחתית אין להם גם שמץ של מלחמה בהגנה, הם לא מתאבדים על כל כדור כמו שרואים את שחקני ברמינגהם או ווסט ברום עושים...

    אישית אני מעדיף בהרבה לראות משחקים של קבוצות תחתית שנלחמות על המגרש ולא של קבוצות שחושבות שהן רצות לאן שהוא ומסתבר שהן רצות ברוורס - וגם זה לא ממש מביא אותן לאיזה שהוא מקום.