מחזור 32 בפלייאוף העליון: ב"ש מגדילה את הפער ל-3 נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏23/4/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אם לדבר רגע כדורגל- פייטר בוס זה כמו חיים ברעם בהולנדית. התקפה התקפה התקפה. אתמול זה היה מאוד לא ברור ולא מובן, הרי גם במקרה של נצחון וגם במקרה של תיקו הוא עדיין תלוי בעצמו וזקוק לנצחון על ב״ש כדי לעקוף אותה. במקרה של הפסד לפי דעתי האליפות היתה מתקרבת משמעותית לב״ש כי הוא היה צריך גם לנצח אותה וגם לחכות לחסדים של קבוצות אחרות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    אפשר להבין את בוס, מאז שנחת בארץ הקודש מבחינתו משחק כדורגל מוכרע בשתי דרכים - תיקו או ניצחון.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    סגס תאמבי שחקן מצויין לגיל שלו. ניכר עליו שהוא לעתים מתלהב מדי, כמו בפנדל שעשה על יצחקי, אבל זה כי הוא עדיין צעיר. מדובר תכלס השחקן מאוד מגו
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    רק אותי זה מעניין שאחרי כל הדיבורים על אלימות בכדורגל, אוהדים שפורצים למגרש וכו', המקרים הכי חמורים שנוגעים באלימות היו דווקא על ידי אנשים שהיו מורשים במגרש?
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא משנה איך היה מסתיים המשחק, מכבי היתה מגיעה ביום שני כשהיא חייבת לנצח. הבעיה היא אצל באר שבע כי למכבי אין מה להפסיד, כשאתה בראש שלך יודע שאתה צריך לנצח, הכל ברור. כאשר אתה בא ובראש שלך אתה יודע שתיקו זה משהו שאתה יכול לשחק עליו, זה בעיה, מנטלית ופסיכולוגית, ואם באר שבע תבוא לשחק ככה בשני, עם או בלי ראיקוביץ' בשער זה בעיה מבחינתה כי היא גם לא קבוצה שהשנה מתורגלת לשחק על תוצאה אלא על ליזום, לתקוף, לנצח. בכלל לא מובן לי הדבר הזה שמדברים על ללכת על כל הקופה. מה זה לשחק על תיקו? ממתי זה מהות המשחק. אני מעדיף להפסיד בידיעה שעשיתי הכל ונתתי 100% בשביל לנצח מאשר להסריח את הדשא ושיגמר תיקו.

    שתי הקבוצות החמיצו אתמול. בני סכנין מאוד רצתה לתת למכבי את המשחק ב-45 הדקות הראשונות. עד כמה רצתה? מכבי הגיעה ל-4-5 מצבים של גול בטוח, זה כמות שמגיעים אליה במשחק שלפ לא ב-45 דקות. סכנין הגיעה למצבים שלה ככל שהמשחק התקדם והיה ברור שמכבי תיקח סיכונים. הבעיה היא שהסיכונים האלה מגיעים כשלכולם ברור וידוע האיטיות של גארסיה וטיבי, צד שמאל שלא קיים והעובדה שראיקוביץ' מחזיק את ההגנה של מכבי, לבד כבר חודשיים.

    ז'אורז'יניו שחקן מצוין, מסוג השחקנים שבאמת בינגו. אני מקווה בשבילו שלא יעבור לבאר שבע או חיפה או מכבי או קבוצה אחרת בארץ. הוא שווה הרבה יותר מהליגה שלנו, אני כמובן אופתע מאוד אם יישאר בסכנין, אבל אני סוכר שדיברו עליו לא יודע אם זה היה הנפצה או לא בקטע של ולנסיה בליגה הספרדית. בהחלט שווה מקום בספרד. שחקן נהדר. הטאץ', הכדורים, הקלילות. קלאסה של שחקן. אבל בעיקר מהירות המחשבה וראיית המשחק שלו.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני כן חושב שדברים השתנו משמעותית אתמול. נכון שעדיין זה הכל או כלום שבוע הבא, אבל הפעם מכבי ממש אבל ממש ממש חייבת לנצח. במצב של נקודה הפרש תיקו הוא בעייתי אך לא גומר את הסיפור כי ב"ש מין הסתם יודעת שאסור לה למעוד.

    במצב הנוכחי, אחרי המשחק של מכבי יש לב"ש שני משחקי בית קלילים יחסית מול בית"ר וסכנין, ומוקש פוטנציאלי בסמי עופר. בפער של 3 היא יכולה להרשות לעצמה תיקו באחד מהמפגשים (סביר להניח בחיפה) ועדיין לזכות באליפות.

    מכבי תהיה חייבת בכל מחיר לנצח בשבוע הבא וזה לדעתי מאוד נוח לב"ש. אני אהמר על ב"ש ועל סוף המירוץ כבר בשבוע הבא.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    אני התעצבנתי אתמול מניהול המשחק של בוס.
    ההשארה של אזולאי על המגרש במשך שעה, הכניסה המאוחרת של בן חיים ובראש ובראשונה הסיכון הגדול מידי שלקח עם החילוף השני. זה לא תרם לקבוצה ובעיקר סיכן אותה.

    נקודת אור: יצחקי. אני כבר המון זמן טוען שהוא לא ממש שחקן כדורגל, אבל לאחרונה הוא נפלא. לא הייתי בונה עליו, אבל יכול להישאר בסגל גם בעונה הבאה כחלוץ שני-שלישי.

    חייב להשתפר: ריקן. שרשרת של משחקים גרועים שלו.
     
  8. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    ריקן היה פח וכבר כמה שנים טובות שאין לנו שחקן שאפשר באמת אבל באמת לבנות עליו בצד שמאל של ההגנה וחבל שכך.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא חושה בניכוד להרבה פה שמליקסון הוא ההבדל בין הקבוצות. בשנה שעברה אותו מליקסון היה חרפה ואשכרה היה צריך לשלם להפועל בש כסף ולא להיפך. הוא שחקן מצוין אבל לא כזה שעושה את ההבדל בין מכבי לבש אבל זו דעתי האישית.

    שמע, אני לא חושב שמכבי אתמול היי בבעיה התקפית. להגיע לכל כך הרבה מצבים טובים ואי אפשר להגיד שיצחקי היה נראה כמו בן בסט על המגרש. שתי בעיטות אדירות שלו, מה לעשות שיש קורות וזה חלק מהמשחק. אני חושב שדווא אם אתה מדבר על ערן, הבעיה היתה שכבר 2 משחקים הוא מתעקש להיות כל הזמן באמצע, דווקא בשני המשחקים האחרונים היה יותר הגיוני להתחיל איתו דרך האגפים או להסית אותו תוך כדי משחק לאגפים כשאתה רואה שהוא לא בא לידי ביטוי, ועדיין, גם אתמול, לזהבי היו 2 מצבים טובים, פעם זה פשוט לא נכנס. קורה.

    אורלנגו סה הוא דווקא אכזבה בעיניי, פתח טוב, נפצע, חזר בכל הכוח, ומאז המשחק בבאר שבע נראה לא קשור לא לקבוצה ולא למשחק.

    מדוניאנין, היה נהדר בדקוץ ששיחק אתמול, ההבדל בין מכבי איתו בעונה שלמה לבין מכבי איתו בחצי עונה מבחינת שליטה במרכז הדדה וניווט וחלוקת כדורים זה נקודות יקרות שלא היו למכבי ועדיין אני זוכר שהוא פה כשעשינו תיקו בדרבי, נגד בש, חיפה וסכנין. ועדיין כשהוא על המגרש, המדחק יותר שוטף, יותר מאורגן ויותר נכון מבחינת מכבי.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה בסדר.
    מכבי לא הפסידה עדיין תחת בוס. הוא משחק יותר התקפי והרבה יותר קל ונכון להתחבר לשיטה שלו גם מבחינת צפייה במשחק.
    יוקאנוביץ לא רק שלא היה התקפי בלי קשר לאירופה שם הוא היה בונקריסט אם כבר, גם בליגה הרבה מאוד משחקים הוא הסריח את הדשא.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מעניין שאחרי אירועי הדרבי בו ערן זהבי הורחק, ההתאחדות חיכתה שבוע לדון בנושא( ומנעה אפשרות לבטל את האדום של זהבי), ואחרי אירועי אתמול ההתאחדות תדון באירועים כבר מחר.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ההעמדה של ריקן בתפקיד המגן השמאלי יכולה להיות אחלה פרק במלכוד 22, מאמן דביל אחד בתחילת הקריירה החליט לשים אותו שם, ומאז כולם החליטו שהוא מגן שמאלי. כמובן שהוא היה גרוע בכל משחק בו שיחק בתפקיד, ודווקא המשחקים בתפקידים אחרים, כולל מגן ימני, הביאו אותו להיות שחקן רוטציה בשוויץ ובמכבי. אבל איכשהו הוא ממשיך לחזור לשם ולהיות גרע.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אני דווקא חושב שריקן תפור על מכבי חיפה. במכבי תל אביב מקריבים אותו בשביל צורכי הקבוצה, בגלל הסגל האיכותי הקיים, הוא לא איזה משהו יוצא דופן ולכן אין בעיה לשחק איתו כמגן שמאלי, תפקיד שלא מתאים לו מכל בחינה אפשרית.
    דווקא במכבי חיפה, עם סגל הרבה פחות איכותי, הוא היה מקבל תפקיד מרכזי בקישור ובעמדה הטבעית שלו.
    לדעתי בחתימה של ריקן גם מכבי חיפה הפסידה וגם ריקן. לדעתי בקבוצה אחרת בתפקיד אחר במגרש ובקבלת תפקיד מרכזי יותר בקבוצה הוא היה שחקן אחר לגמרי...
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    זה שלקחתי פה צד ב-100 אחוז ואני מתחבר לצד הזה של הקטע ה״לא ספורטיבי״ זה לא אומר שאני פרו מכביסט.

    אין לי שום חיבה אליהם, החיבה היחידה שיש לי למעט נתניה זאת בית״ר ב״ש שלא קיימת כשהייתי ילד :) ומכבי חיפה בקטנה וגם זה בעיקר כי כל החברים שלי אוהדים אותה.

    אני פשוט מוטרף מכל מה שנעשה למכבי תל אביב ופשוט לא מאמין, אשכרה בפורום פה ובתקשורת מכבי תל אביב יצאה פאקינג אשמה אתמול, אני עוד לא מעכל את זה, האשמים במשחק אתמול אלו מכבי ת״א !!!
    ככה זה שיש לקבוצה יריבות ספורטיבית עם הפועל ת״א, עם מכבי חיפה כנראה ואפילו עם הפועל ב״ש בשנה האחרונה, נוצרו להם הרבה שונאים ולהצלחה שלהם יש חלק עצום בזה וזה פשוט מטריף אותי שאנשים מתעלמים ממה שנוח להם ומסתכלים רק על צד אחד.

    ועוד פעם אומר, זה שמכבי תל אביב שיחקה לא ספורטיבי זה נכון אבל ממש אין לי בעיה עם זה, עות'מאן ביים פציעה מבחינתי ורוצה להרוויח את הכדור במצב נוח, וזה שנופלים על טל בן חיים ולא על שאר השחקנים זה מאוד מעצבן אבל זה טל בן חיים אז הכל טוב.

    בקשר למשחק אתמול, שאפו על הגישה הסופר התקפית וחכמה של בוס אבל סיכון עצום ואתמול רק בנס הוא לא הפסיד את האליפות.
    אבי ריקן, קיצוני ימיני מצוין שמסורס כל פעם למרכז השדה (גם שם הוא טוב את האמת) ולעמדת המגן.
    לא מקבל עליו שום טענה, הוא לא היה ולא יהיה מגן.
    דסה ועותמאן כרגע המגנים הטובים בישראל לדעתי, תמבי מסכנין ממש לא מרשים, בינוני מאוד ולוקה מאוד בחלק ההתקפי, בהגנה רך מידי ולא יכול לשלוט על מרכז השדה, אני גם לא סגור על העמדה שלו, לא טוב כאחורי ולא כ-50/50.

    הדבר הכי משמעותי הוא ששחקן כל כך משמעותי כמו נוסא איגיבור לא משחק כבר יותר מחודשיים ואין מילה בנושא, איך האוהדים של מכבי ת״א לא מדברים על זה, איך שחקן כמוהו נשכח.
    איתו מכבי תל אביב הייתה שונה לגמרי, גם העובדה ששלומי אזולאי לא מקבל ביטחון ודקות מפריעה לי.
    פוטנציאל קישור של אלברמן, פרץ, האריס, נוסא ואזולאי פשוט אדיר ולא נוצל אפילו 50 אחוז ממנו, עונה הבאה אם הם יישארו נרגיש את זה.
     
    amn ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בכל המדינות כמעט הקבוצה הגדולה ביותר והמצליחה ביותר, היא גם השנואה ביותר, זה בא לידי ביטוי בשנאת הקהל השונה באותה מדינה. זה מובן מאליו, זה ברור, וכן- מכבי תל אביב היא הקבוצה הגדולה המצליחה ביותר, בטח בהיסטוריה, ובטח בעידן הנוכחי. אז על מה כל ההמולה? לא ברור שאוהדים אחרים ירצו לראות בנפילתה? אתם רואים את שחקני ברצלונה בוכים על כך שאין את אותה ההתייחסות לאתלטיקו בילבאו?

    זה רק פה קורה, רק פה כל המשיכה התקשורתית גדולה עליהם, הם גדולים, הכי גדולים מבחינה סטטיסטית ועובדתית, אבל את הבכיינות, את האכלו לי ושתו לי, אי אפשר לקחת מהם, הם תמיד היו בכיינים, תמיד היו שם אנשים במועדון שההגדרה "המיץ של הזבל" קטנה עליהם. הם לא מסוגלים להתמודד עם כך שהם הכי גדולים, זה גדול עליהם, הם מתרגשים מכל ניפוח תקשורתי נגדם (וזה לא קורה הרבה, כי התקשורת מלטפת את גו'רדי יופי יופי), הם מתרגשים מכל הייפ ברשתות החברתיות של קהלים אחרים נגדם, זה גורם להם להתגונן ולבכות על כך שאוהדי קבוצות אחרות ירצו לראות אלטרנטיבה (רגע, זה לא פאקינג הגיונ ומובן מאליו?)
    מעולם לא היה להם פאסון, לא תראה קבוצה גדולה שמדפדפת את כל הרעש מסביבה, לא תראה אותם מתעלמים ומעבירים את זה בחצי חיוך.. הם לא מסוגלים, אין להם פאסון, אין להם את מה שצריך כדי לעמוד זקופים ובאמת גדולים. הם מתרגשים ובוכים מכל פיפס.

    הם גדולים בארון גביעים, הכי גדולים, מבחינת אופי (לא על המגרש, אלא מחוצה לו), הם תמיד היו קטנים.
     
    oranfu ו-שי אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.