מחזור 4 בליגת העל :: חיפה מפרקת את מכבי ת"א 0-3

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏28/9/07.

  1. הפועל קטמון Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/07
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זכרו מה אני אומר לכם: בעונה הבאה או בינואר כבר בוזגלו באחת הקבוצות הגדולות בצרפת

    ואני לא סתם אומר את זה....
     
  2. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    ערב מרתק בדוחא

    כבר בשעה שבע אני ביציע, הקהל של סכנין כבר במאות, לאחר איזה שעה בערך נכנסים אוהדי בית"ר ליציע שלהם, ומייד כול אוהדי סכנין שהשתעמם להם, עומדים ומתחלים לשיר ולקלל אותם ביחד, זה כבר היה חם מתחילה, אחרי קצת זמן הגיעו אוטובוסים של אוהדי בית"ר לכל אוטובוס יש ניידת של משטרה, ניידות שונות, מאבטחים, חיילים ומסוקים ממלאים את האזור שבו מתקיים המשחק, הרגשתי שאני במלחמה, המשחק מתחיל בתקווה שנוציא משהו מזה, מייד אנחנו סופגים שער (אני רק מאשים את בסאם גנאיים), ברגע הזה קיוויתי שנפסיד רק בהפרש של גול ולא יותר מזה, שלא נובס בבית על ידי הבית"רים, אבל משום מה סכנין מראה יכולת מצוינת, מחברת כמה מסירות, ומגיעה למצבים, הקבוצה עם התקציב הכי נמוך מצליחה להתמודד ואף א"כ לשלוט במשחק נגד הקבוצה עם התקציב הכי גבוה בליגת העל, יבוריאן סוף סוף כובש שער ראשון בליגה. משום מה בית"ר עדין לא מצליחה לצאת קדימה כמו שאני חשבתי, ח'אלד וקולמה מחזיקים בכדור מרגיעים את המשחק מיצרים מצבים, שולחים כדורים קדימה לשחקני ההתקפה, ואז הגיע השחקן הישראלי מס' 1 כיום, מאור בוזגלו שבכל נגיעה שלו בכדור הקהל עוצר את הנשימה ומצפה תמיד למשהו טוב, פתאום תוקף דרך האגף ובועט מזווית קשה, אבל הכדור שלו יוצא החוצה ... אבל פתאום מאור בוזגלו חוגג השחקנים באים לברך.. רגע זה שער .. לקח לנו כמה שניות עד לקלוט שזה באמת שער, סכנין מובילה מול בית"ר בדוחא, האוהדים צוהלים מרוב שמחה, זה פתאום נחשב כערב הכי טוב אצלי בדוחא אי פעם. במחצית השנייה סכנין עדין שומרת על היתרון, השחקנים ממשיכים ביכולת הטובה שלהם, ואז הגיע הזמן לעשות חילופים כשיצחק שום מכניס את טוטו טמוז, בוכיאן ומירוסביץ', ואלישע לוי מכניס את וילנר, בנון ועלאא אבו-סאלח. יש לבית"ר סגל רחב אין מה לעשות !! בכך סכנין לא מצליחה להחזיק בכדור, אין את חלאילה ואין את בוזגלו שתוקף דרך האגף הימני. רק חמש דקות לסיום, חמש דקות כדי להכתיר את הערב הזה כאחד הטובים בחיי, זה נעצר, סכנין סופגת. אחרי השער השחקנים שלנו כבר מתים, כולם בהלם, פחדתי ממהפך של בית"ר שבכלל לא מגיע להם לנצח, אבך בסוף זה נגמר, אחד המשחקים הכי טובים שראיתי בכדורגל הישראלי.

    כל הכבוד לשחקני סכנין ששחקו עם הנשמה, ג'ון קולמה נתן את המשחק הכי טוב שלו במדי סכנין, אנשים יכולים להגיד שהיה יכול להבקיע, אבל זה ממש לא התפקיד שלו, הוא כבר הראה לנו יכולת בינונית ליד השער של היריבות, בתכלס הוא קשר אחורי, הוא מצויין במה שהוא יודע לעשות.
    .. גרנדה קולמה .. גרנדה בוזגלו .. גרנדה ח'אלד ..
     
  3. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואב זיו הוא לוחם, הוא שחקן חזק ומהיר אבל בהגנה הוא לא כזה טוב. תפקיד של מגן(לפחות כאן בארצנו)זה דבר ראשון להגן אחרי זה ההתקפה, החדירות והספרינטים. כל הכבוד שהוא נלחם, אני ואהב שחקנים כאלה. אלב זה לא יכול להימשך. בגול של בוזגלו זיו אשם עיקרי בגול הזה. הוא רץ בכל הכוח, בחוסר חשיבות בולטת לעין לכדור ופיפס אותו בזמן שבוזגלו מנצל זאת לשים גול.
    אפשר להגיד עליו שהוא יותר מידי התקפי. הוא מפקיר לפעמיים את האגף, נוטה לחתוך לאמצע בצורה שמפקירה את ההגנה . באחד על אחד הוא מצוין. אבל חסרים לו הרבה יסודות שצריך מגן, כמו למשל סגירה אלכסונית מיקום נכון וכו'... זה דברים שזיו חייב לשפר אותם.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    החמצה אדירה לליגה שיבוריאן לא הבקיע בדקה האחרונה של המשחק והוא בעט לקורה. זה גם המזל הבלתי-נגמר של בית"ר ירושלים וגם העובדה שיבוריאן היה עייף ולכן היה פחות חד ומרוכז. הגול שלו אתמול היה נהדר.
    בית"ר שוב הציגו משחק חלש אבל לא הפסידו. בית"ר מתקשה מאוד נגד קבוצות שלא מפחדות ממני, חוץ מהמשחק נגד בני יהודה שפתחה רגליים, בית"ר לא הרשימה עד עכשיו בכלל.
    הגול של רומולו היה יפה מאוד, הרמה חדה של ברק יצחקי שאסור להשאיר אותו לבד והוא גם זה שהשווה את התוצאה בסופו של דבר. רומולו אולי כבד ואולי לא הכי טכני, אבל הוא סקורר, אין מה לעשות.
    מאור בוזגלו שחקן מצויין והוא עשה צחוק מיואב זיו, רק לקראת הסוף הוא התעייף. השאר שלו היה נהדר והאשם הוא קאלה ולא גרשון. לשחקן כזה מהיר אסור לצאת בריצה כי אז הוא עושה תנועה עם הגוף ומשאיר אותך מאחור. גרשון חסם את בוזגלו ונתן לו אפשרות לבעוט רק לפינה הקרובה וקאלה שגה, אבל הוא תיקן שהציל נגיחה אדירה לאחר מכן.
    סכנין קבוצה שכיף לראות וקשה לי להאמין שקולמה יישאר בקבוצה הזו עוד הרבה זמן, הוא בהחלט שחקן נפלא.
    עידן טל שיחק אתמול? אני לא שמתי לב שהוא על המגרש, לא שמעתי את השם שלו פעם אחת.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אתה יודע כמה פעמים הוא כבר היה באירופה, חזר, יצא שוב וחזר?
    כל עוד אבא שלו מעורב בקבלת ההחלטות שלו, הוא לא יגיע רחוק אף פעם. אביו של בוזגלו צריך להבין כי כאשר יש הצעה מקבוצה אירופאית צריך להסכים ולא להתווכח איתה על פרטים שוליים מאוד, פרטים שלבסוף הספיקו לו כדי לפוצץ את העסקה, ולהחזיר את הילד הכל כך מוכשר הזה לשחק כאן בארץ. אין לי בכלל ספק שאם הוא היה כרגע ביובנטוס לדוגמא, (אחת מאותן קבוצות אשר רצו לראותו משחק בשורתיהן) היינו רואים עוד יותר ממה שאנחנו רואים כרגע (וגם זה לא מעט).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/10/07
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון וזה מה שהיינו צריכים מישהו שיוכל להשלים את יצחקי, אתם יודעים מה הבעיות של בית"ר הבעיות דבר ראשון מתחילות בקאלה, כמה דובר על השוער הזה, שסתם הביאו אותו קורנפיין היה טוב ולא הייתה שום סיבה שיחליפו אותו, גם לא הגיל, וקאלה הוכיח לנו שמה שאמרו צדקו, אתם יודעים גם מה שמעתי על קאלה לא מזמן, קאלה לפני שהגיע למכבי הוא היה צריך לגמור את הקריירה שלו בקבוצה מהליגה ה-3 בקרואטיה, ככה שמכבי הצילו לו את הקריירה והוא נתן עונה טובה מאוד בקבוצה, אבל זה לא סיבה להחליף שוער ותיק מאוד בשוער שנתן עונה טובה אך עדיין לא מכירים אותו מספיק טוב.
    בהגנה , לדעתי אין בעיה המגנים טובים מאוד, הבלמים מספיקים לליגה לפחות, גרשון ובנאדו אולי לא כמו פעם אך עדיין מספקים את הסחורה.
    עכשיו הבעיה השניה היא בקישור, תיראו הקישור לגמרי כבוי בוא נתחיל מעידן טל, השחקן שהגיע מבולטון בקול תרועה, בינתיים מסתבר כאכזבה גדולה, שעדיין שום מחכה שהוא יפרוץ וישבור את הנאחס שסובב אותו , טל משחק לא רגוע הוא לא נותן מסירה אחת כמו שצריך ,פשוט לא העידן טל שאנחנו מכירים.
    הבעיה השניה בקישור היא דרק בואטנג, הבחור הזה השתנה לגמרי מהעונה שעברה, הוא נהיה משהו בסגנון טל למרות שהוא נלחם הוא משתהה יותר מידי עם הכדור ולא משחרר את הכדור מרגליו בזמן, והוא חייב להתעורר לא מזמן אמרו שזה בגלל דאגות על עיקוב המשכורות שלו אך עכשיו הוא מקבל אותם אז שישחק רגוע ויתחיל להתעורר.
    הבעיה השלישית היא עמדת מירוסביץ' הוא כניראה עדיין לא ניכנס לעניינים ועדיין לא התחיל את העונה, כי הוא לא מספק את הסחורה זה לא מירוסביץ' המהיר שיוצא להתקפות, הוא נהיה גם כבוי.
    ועוד שחקן בקישור זה זנדברג אך בזמן האחרון אני רואה שינוי בזנדברג , וזה בסדר לבינתיים.
    אלו כל בעיותיהם של בית"ר ואם הם ייפתרו לפחות השלוש בקישור אתם תיראו בית"ר אחרת לגמרי.
     
  7. robert_d_24 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/07
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו אני הבנתי באיזה מצב מכבי ת"א עכשיו אבל אין אלופות וגביע ועכשיו הם צריכים לעשות מלחמה חזקה נגד כל הקבוצות כדי לשאר בליגה אני מקווה מאוד
     
  8. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא יאומן כמה מזל יש לבית"ר ירושלים.
    הם שיחקו רע מאוד במשחקים מול הפועל ת"א ואתמול נגד בני סכנין ואיך שהוא הם לא הפסידו אתמול ומשום מקום גם ניצחה את הפועל.

    בגדול רציתי להגיד ששחקני בני סכנין משחקים מצוין ומשחקים בשביל הסמל (כבר הרבה זמן לא ראיתי את זה בארץ).

    לגבי מכבי ת"א הם כבר צרכים לדאוג ולחשוב על איך לשרוד את הליגה הזאת. כמו שהם נראים לקבוצה לא מגיע להישאר בליגה אבל בכול מקרה זה קשה לי לחשוב שהם ירדו בסוף העונה.

    לגבי מכבי חיפה (הקבוצה שאני אוהד) אני מאוד שמח שסוף סוף ניצחנו ושיחרננו הרבה לחצים.
    מקווה שהקבוצה תמשיך לשחק ככה גם במחזורים הבאים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/10/07
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    זה לא מזל, זה ספסל איכותי ביותר שמכניס שחקנים לא פחות טובים מאלו שפותחים ואז כשההגנות היריבות עייפות זה מספיק להבקעת שערים בדקות מאוחרות, רק חבל לי שלאחר השער במקום לנצל את המומנטום ולשים עוד גול ברשת של מאיר כהן (וזה היה קרוב גם ככה, רק שברוכיאן היה מגיע לכדור שיצחקי הרים לו ודוחא היה עולה בלהבות) ולהחזיר לכל חובבי הכדורגל בארץ (מלבד אלו של בית"ר, במיוחד 700 האמיצים שהגיעו לדוחא למרות כל ההשפלות, למרות כל האיומים ולמרות המשטרע והתקשורת ונתנו לשחקנים הרגשה שהם לא לבד במאבק הזה וןבהר הגעש הזה) פצצה אחת מבהיקה וזוהרת לפנים שהייתה עושה שבוע מושלם מבחינתי, אבל מנגד צריך לזכור גם שיברויאן החמיץ מצב גדול לגול ניצחון ולכן אני מרוצה מהתיקו למרות שאחריי השער הראשון של הברזילאי הענק רומולו חשבתי שאם נלחץ על הדוושה זה ייגמר ב4:0 קליל באיצטדיון הכי קשה בליגה אבל במקום זה חזרנו אחורה ושרשרת טעויות מביכות בהגנת בית"ר גרמו לנו לרדת לפיגור במחצית בהר הגעש המפחיד הזה בדוחא, אפילו לבנאדו המנוסה רעדו הביצים בחלקים מהמשחק, ככה זה כשאתה משחק מול קהל משולהב מלא באמל"חים שמסוגל לזרוק אותו עלייך ובלי תגובה מאף שוטר ואני אל מאשים אותוץ.

    ב"טדי" יהיה כבר סיפור אחר, שם אני מקווה נחזיר את מאור בוזגלו ואת החברים שלו מסכנין למקום ולגודל הטבעי שלהם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/10/07
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לבית"ר לא היה אתמול שום מזל-היא הגיעה ליותר מצבים מסכנין וחטפה 2 שערים של ליגה ארצית (אגב, השער הראשון של סכנין נכבש לאחר פאול ברור על בואטנג ובכלל, היה אתמול שיפוט ביזיוני, גנאים וזיו כיסחו כל שחקן שהתקרב אליהם...), ממתי שומרים על שחקן עם הגב? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

    אני עדיין לא מבין למה שום ממשיך ומתעקש על עידן טל בהרכב-הבן אדם פשוט לא עושה כלום בעוד שברוכיאן בכל משחק מחדש מוכיח את עצמו.
    אלברמן היה אתמול חלש מאוד בחלק ההתקפי ואיבד כמעט כל כדור שהגיע אליו, אבל מיד לאחר שיצא האמצע של בית"ר היה פרוץ וסכנין לא התקשתה להגיע לרחבת ה16 של בית"ר, נקודה למחשבה עבור שום.

    אני מאוד מקווה ששום ישים לב לבעיה הגדולה שלו במרכז ההגנה-שמעון גרשון ואריק בנאדו טובים כל עוד השחקנים שמשחקים מולם לא מהירים או פיזיים במיוחד, כאשר יש מולם שחקנים מהירים ופיזיים מרכז ההגנה של בית"ר הופכת להיות גבינה שוויצרית, יש מקום להתחיל להריץ את בן יוסף בהרכב (ובשום פנים ואופן לא לשחרר אותו), במילא בנאדו לא ישאר איתנו עוד שנה שנתיים.

     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לאחר המשחק התגבשה אצלי הבנה שעידן טל צריך לרדת לספסל כי אם במשחק כזה שאני לא צריך להסביר מה יש מסביבו הוא לא מצליח לתת אפילו מנימום של יכולת הוא צריך לרדת לספסל.

    אלברמן חייב לשחק בהרכב כי הוא שומר אצלנו על שפיות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/10/07
  12. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספסול של עידן טל יעזור לו, הוא צריך קצת לראות ספספל ואולי זה יעזור לו להתעשת. בנוסף לזאת, גם ברוכיאן יזכה ליותר דקות משחק.

    גרשון ובנאדו הם לא בלמים מהירים, אבל הניסיון שלהם מחפר על זה ברוב הפעמיים, אבל לפעמיים לשחק אם שתי בלמים איטיים, למרות הניסיון שלהם, זה לפעמיים(במשחקים מסוימים)לא דבר הכי טוב. כל בלם איטי , חייב לידו איזה בלם מהיר ופעלתן, מן בלם "שטח" כזה. אז לטעמי נראה קצת תמועה בעיני לשחרר את בן יוסף כי כמו שאמרת בנאדו עוד עונה-שתיים גומר את הסוס שלו.
     
  13. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם בנאדו עוד עונה- שתיים גומר את הסוס, בן יוסף עוד עונה- שתיים כבר לא שחקן. זה לא חוכמה ליבש שחקן שלוש עונות ואז לצפות ממנו שיחליף את אריק בנאדו. אם בית''ר בונים עליו כמחליף לבנאדו, צריכים קצת לתת לו לשחק, בישבילם הם יכולים גם להשאיל אותו לאיזה קבוצה, ולא למכור לחיפה. אבל עוד שנה שנתיים בלי כדורגל תומר בן יוסף יהיה וואחד פיספוף.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כשהוא יחלים הוא ישחק את כל המשחקים בגביע הטוטו פלוס המשחקים שמהם בנאדו וגרשון ייעדרו בגלל הרחקות + המשחקים שהם יצטרכו לנוח בגלל עומס, תומר בן יוסף ישחק גם העונה וגם בעונה הבאה כשבעונה הבאה רוב הסיכויים שהוא יהיה כבר שחקן הרכב קבוע שוב.
     
  15. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון מאוד אתה צודק, ובגלל זה אסור לשחררו אם כבר רק להשאיל את בן יוסף עונה שתיים, ככה נגיד במכבי ת"א או חיפה, בן יוסף הוא שחקן מאוד חשוב ומהתחלה ידעתי שלא ישחררו אותו.