מחזור 4 בליגת העל :: חיפה מפרקת את מכבי ת"א 0-3

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏28/9/07.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשדוד לא הייתה צריכה להתפרק ככה גם אחרי שספגה את השער של שכטר ואת הכרטיס האדום המיותר מאוד מבחינתו של שריקי.
    המהלך שגרם לכל הסערה היה מאוד מבלבל. רואים בבירור ששחקן של אשדוד שרוע על הדשא, אבל השוער אדג'י לא היה צריך להרחיק את הכדור כל-כך רחוק, הוא יכל לגלגל אותו הצידה. השחקן שהשתלט על הכדור מנתניה פשוט חשב שישנה טעות שוער רגילה וכל המהלך והשער היפה של שכטר המשיך כרגיל.
    זה שיש לאשדוד בעיות בהגנה זה לא חדש. מתוך ארבעת השערים שהבקיעה נתניה אחרי השער של שכטר, רק גול אחד היה באמת מהלך קבוצתי, הבעיטה היפה של תמיר כהן, שאר הגולים היו מטעויות של 'הגנת אשדוד'. להגנה כזו אין מקום אפילו לא בליגה הלאומית.
    חבל על ההתפרקות של אשדוד שהיא קבוצה שמוסיפה הרבה צבע לליגה. מכבי נתניה קיבלה המון ביטחון מהמשחק, אני חושב שייקח לה עשור שלם להגיע לאותה כמות של כיבושים כמו היום.

    בני יהודה השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה על מכבי הרצליה החלשה שלדעתי גומרת את העונה הזו מתחת לקו האדום. אין נקודות אור בקבוצה, פשוט אין. לא הגנה, לא התקפה, לא קישור. חבל שהקבוצה לא חיזקה את עצמה כראוי אחרי העונה שעברה. קמאנן ופטי הם שני השחקנים הכי משמעותיים שעזבו אותה. שיימן זילזל בקבוצה ולא הביא מספיק כסף לחיזוק, הוא באמת חשב שככה הוא יישרוד?
    דוארטה וביטון בינתיים עושים שמחה בחוד של בני יהודה, השניים שבעונה שעברה נראו לא טוב בינתיים משחקים טוב בייחד. ביטון עם שני גולים בליגה ואנחנו רק במחזור ה-רביעי, אשתקד במכבי הייתה לו כמות כפולה בתום 33 מחזורים.
    מכבי פ"ת בדרך לעצור את קריית שמונה והיא מוליכה 2-0 על הקבוצה של בן-שמעון שאני אישית לא התלהבתי ממנה לעולם, אני חושב שהיא קבוצה עם סגל בינוני שייתקרב לתחתית ככל שהעונה תלך ותתקדם. מכבי פ"ת קבוצה אפורה אבל היא מצליחה לזכות בנקודות ופתיחת העונה שלה עד עכשיו מאוד מאוד חיובית. אני מתקשה להבין איך קבוצה עם קישור כל-כך אפור מצליחה בינתיים בליגה, אבל לפ"ת יש הכל טוב בעצם חוץ מהשחקנים שיוסיפו את הברק בקישור. יש שוער טוב, הגנה יציבה, מאחורה את דירסאו וקאקו שהם חיות ובחוד את גולן וסרסור שהוא מאוד מוכשר, גם קדוסי שחקן לא רע.

    המשחק בין מכבי לחיפה משעמם ומאכזב. שתי הקבוצות חסרות ביטחון לחלוטין והולכות על בטוח, מה שנקרא, מסירות אחורה ולרוחב המגרש. אני חושב שחיפה יותר סיכנה את השער. היה שווה לחכות מעל 40דקות בשביל שער נהדר כמו שהבקיע פאוליניו! איך זה התלבש לו בצורה נהדרת! תנו ל100 שחקנים בליגת העל הזדמנות כזו ו90 בועטים לשמיים, אותו דבר פאוליניו, מתוך 10 פעמים רק פעם אחת הוא יבקיע כדור כזה.
    רנאטו מחיפה בינוני בינתיים, חמד וקמאנן לא מוצאים את עצמם כל אחד בחוד של הקבוצה שלו.
    מקווה שהמשחק לא יוכרע רק מהגול הזה.
     
  2. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב בקשר לכל התוצאות היום במחזור היה לנו המון שערים במחזור הזה ונקווה שירבו מחזורים כאלו, עכשיו בנוגע למשחקים, נתחיל עם הפועל ת"א נגד כפ"ס, במשחק הזה הפועל כפ"ס שלטה במגרש אך כמו הרבה משחקים לא היה לה מזל והיא יצאה רק עם תיקו מהמשחק הזה שהיא יכלה לצאת בקלות עם ניצחון.

    בני יהודה חיפשה ניצחון ראשון העונה והיא מצאה אותו הערב בהרצליה לאחר שניצחה משחק טוב שלה 2-0 ,בני יהודה שלטה על המשחק והגיעה לה הניצחון ללא שום ספק, הרצליה ממשיכה את היכולת הגרועה שלה .

    המשחק הגדול במחזור הזה הוא של מ.ס אשדוד מול נתניה, היה משחק מאוזן מאוד עד הדקה ה-47 ששמה הורחק לאשדוד שריקי, לאחר מהלך לא ספורטיבי של נתניה שהם לא הרחיקו כדור בזמן ששחקן שלהם שוכב על הדשא, מהדק' הזו פשוט אשדוד התפרקה והפסידה לנתניה 6-1 לאחר מבול של שערים.

    מי שמפתיעה המחזור הזה ומשתפרת ממחזור למחזור , היא מכבי פ"ת לאחר שהיא מובילה כרגע 3-1 וכניראה שהיא תנצח את קריית שמונה לאחר משחק טוב שלה, קריית שמונה ביכולת גרועה היום והיא משחקת שונה לחלוטין ממה שראינו במחזורים שעברו.

    מכבי חיפה מובילה 1-0 על מכבי ת"א במה שהוגדר כמשחק התחתית, המשחק מאוזן לחלוטין ואף קבוצה לא הגיעה להזדמנות ממשית ,אבל לפחות רואים משהו מהמשחק המותח בין שתי הקבוצות הללו.
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    מאוד מעניין אותי, על סמך מה אתה רושם את זה?
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע לא ראיתי את המשחק אבל מכיוון שיש היום אמצעי תקשורת אז ראיתי לפי זה שהם שלטו יותר מהרצליה.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    בני יהודה עשו במהלך המחצית הראשונה 2 התקפות והבקיעו פעמיים, הרצליה שלטה בכדור הרבה יותר וגם הגיעה ליותר מצבים אבל שמקאסי מחטיא ממטר אחד ובועט לשמיים אז באמת אי אפשר לנצח.
    במחצית השנייה הרצליה הפקירה את ההגנה ואז כל חצי התקפה של בני יהודה הייתה חצי גול,
    אגב שוער זאת הבעיה האחרונה שלנו אפשר בהחלט לסמוך על איתמר ניצן.
     
  6. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-0 חיפה נגד מכבי ת"א יניב קטן אחרי 3 דקות משחק.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזזזזזזזזזזזזה כיף..סוף סוף!!!
    ראיתי את כל המשחק דרך ריבוע קטן בערוץ 50,אבל היה שווה כל רגע.
    אני מקווה שעכשיו יתחיל לנו רצף טוב.
     
  8. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיי יפה יפה, סוף סוף חיפה שבה לעצמה ולא סתם משחק דפקו הם פשוט התפוצצו על מכבי ת"א.
     
  9. אנתוני שגיא Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    187
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יותר משזה חיפה זה מכבי
    כמה כבר אפשר להיות דפוקים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  10. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי עשה מהלך אדיר ואמיץ כשהשאיר את קייסי ורפאלוב בחוץ ואת קטן על הספסל. תאהבו אותו או לא, אי אפשר שלא להחמיא על המעשה הזה, שנעשה למרות הקהל (שמת על רפאלוב) ויעקב שחר (שדואג לקטן). זה לא היה משחק גדול של הקבוצה, אבל ככה צריכה לשחק קבוצה שבאה מהתחתית ועדיין לא כבשה שער העונה.

    הזרים: קצת סבלנות וזמן של שקט, זה כל מה שצריך. רק שאצלנו סבלנות זו מילה גסה, במציאות הישראלית היומיומית בה אנחנו חיים. כולם הספידו את הזרים ושלחו אותם הביתה, וזה בלי לתת להם צ'אנס להשתפר ולהראות מה הם יודעים. אז אני מקווה שכל אותם עיתונאים לא יפרגנו מחר לשחקנים הזרים ששיחקו הערב, שישארו בדעות שלהם וישלחו שחקנים למטוס, הרי בזה הם טובים באמץ. אני מקווה שהעט יתקע להם בגרון, ואם לא העט אז המקלדת...

    הקפטן: כמה זמן אני מתחנן שיורידו מיניב קטן את העול הזה. הוא לא מנהיג וזה עוול לתת לו לשחק עם החצי טון משקל של הסרט הזה על היד. גם ככה הוא סוחב את משקל החוזה המוגזם שלו, אז להוסיף לו עוד? ראיתם איך קטן נראה כשהוא משוחרר ועולה בגישה של: אני מתעסק רק בעצמי היום, שדוידוביץ' יתעסק בשאר השחקנים ובשופט, הוא אחראי על החרא הזה היום, הוא הקפטן. וכך באמת היה. ניר דוידוביץ' הראה למה הוא חייב להיות הקפטן של הקבוצה. הוא דחף את השחקנים, הלך להתעמת עם השופט והיה במשחק כל הזמן, גם מעמדתו המרוחקת. ועל היכולת כבר אין מה להוסיף - באנקר אמיתי בשער.

    ובנימה אישית: ישששששששששששש. סוף סוף גול, סוף סוף ניצחון. השער הראשון היה כמו לידת עכוז עם הרבה דם , יזע ודמעות. ותודה לקבוצת הפאר המתקראת מכבי ת"א - טוב שאתם בליגה, תבואו כל יום. שנצא מפה לדרך חדשה, בע"ה.
     
  11. שגיא Guest

    3-0. על פניו, מאזן השערים השלילי של מכבי חיפה אחרי שלושה מחזורים ולפני המחזור הרביעי. אולי בגלל זה מכבי חיפה עלתה היום עם חולצות שחורות, כאות הזדהות עם הצורה שבא היא נראית. שחור בעיניים. ודווקא אחרי הפתיחה הגרועה, זו גם תוצאת הסיום מבלומפילד, ולא, הפעם המספרים האלה הם לא נגד חיפה, אלא לזכותה, ובגדול. האמת, אם יש קבוצה שיכולתי לחשוב עליה כיותר עלובה של ממכבי חיפה של פתיחת העונה היא מכבי ת"א. הקבוצה הצהובה של ניר לוין מפורקת. אולי יותר בכיוון של צוללת צהובה.

    אבל למה שאתרכז באבי נימני וחבריו? מכבי חיפה חזרה לליגה. נכון, זה לא היה משחק גדול, בכלל לא. מלבד 25 דקות הסיום שהיו טובות באופן יחסי, מכבי חיפה הייתה בינונית מאוד ונתנה מחצית ראשונה די חלשה. ואז הגיע פאוליניו. עד עכשיו כמעט כולם יגידו שפאוליניו עוד לא נחת בארץ. כנראה לקח לו חודש להתרגל להבדלי השעות ולרדת לקרקע. גם פאוליניו לא היה טוב מחצית הראשונה. ואז הגיעה הדקה ה42. פאוליניו שיגר פצצה. הקשר הצנום שהרבה קריאות נשמעו בגנותו, שלח כדור אדיר לרשת. הר געש מתפרץ. לי אישית קשה לתאר במילים את עוצמת הצעקה האדירה שיצאה מגרוני כשכדור נשק לרשת יבריץ. הליגה מתחילה, עכשיו.

    במחצית השניה כבר היה הרבה יותר פשוט. כמות הלחץ ירדה וחיפה סופסוף יכלה לשחק עם הרבה פחות עול על הכתפיים שלה, וזה התבטא גם ביכולת ובצורת המשחק. פתאום ראינו שטף משחק, פתאום הצליחו לחבר יותר מ3 מסירות רצופות. פתאום מאיימים על השער, ולא רק מאיימים, כובשים. פאוליניו החל לתת משחק הגנתי מצויין עם הרבה חילוצי כדור והעברתם קדימה, כמו שקשר אחורי צריך לעשות. תומר חמד בהחלט בחור חינני. אבל כנראה שהוא לא האיש שראוי לגרום לקטן לשבת על הספסל. הרבה תהו האם יניב קטן יפתח בהרכב, ואם כן, האם ישמש כחלוץ שפיץ, תפקיד שרוב לא ממש ראו אותו מתפקד בו בצורה טובה, על אחת כמה וכמה בכושרו הנוכחי. קטן נכנס בדקה ה66. ואז התחילה החגיגה. מכבי חיפה שיחקה בהרבה יותר נוחות. קטן עשה הרבה יותר תנועה מחמד, לא נתקע בשפיץ, וירד לקבל כדורים כשצריך. רק 4 דקות הספיקו לו כדי לנעוץ כדור בשער של יבריץ. הצעקה הפעם אמנם הייתה פחות חזקה מזו של אחרי השער הראשון, אבל מלאה שמחה, אפילו יותר. זה היה בטוח, הפעם אנחנו מנצחים. לפאוליניו לא הספיק שער אחד והוא שוב ושוב עלה להתקפה. כמה דקות אחרי השער השני הוא קיבל כדור מבוקולי, לא התבלבל, העביר למרכז, שם היה מי אם לא קטן. שער שני של קטן, שלישי של חיפה. האמת, לא היה חסר הרבה שהמשחק הזה היה נגמר ב4 או 5 חתיכות, אם כיאל ומליקסון היו קצת יותר מרוכזים מול השער, אבל הפעם נסלח להם.

    ומלבד קטן ופאוליניו, אותם ציינתי לטובה, ראינו היום לראשונה את רנאטו. לא היה קשה להבחין בעובדה שהכושר שלו לקוי, הפעולות היו איטיות. אולם היה ניתן לראות שחקן כדורגל טוב שעם עוד קצת חדות וכושר משחק, לדעתי נרוויח שחקן כדור. בדקות ששיחק היה בכלל לא רע ועשה כמה פעולות טובות בחלק ההתקפי. ההגנה של מכבי חיפה סופסוף נראתה כמו הגנה ומכבי תל אביב לא הצליחה להגיע למצב מסוכן יותר מידי, ואם כבר היא הגיע, ניר דוידוביץ' היה שם כדי למנוע מהכדור להיכנס לרשת. ואם כבר הגנה, השחקן הטוב בחוליה הזו, למרות שכלל לא היה בטוח בהרכב, הוא המגן השמאלי מסיללה. אולי השחקן הכי טוב היום על המגרש לאורך כל 90 הדקות. ככל שהמשחק התקדם מסיללה הרשה לעצמו יותר ויותר והצטרף המון להתקפה, תוך כדי שהוא שורף המון שטחים על הכנף השמאלית. שחקן מצויין, השאלה עכשיו האם רוני לוי יוותר עליו?

    האמת, שישבור את הראש. אם מדברים בחיפה שוב על צרות טובות, אני חושב שאפשר להתחיל להיות אופטימיים.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  12. IsraeliSoccer Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/06
    הודעות:
    133
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף , מכבי חיפה משחקת כמו שמכבי חיפה צריכה לשחק.
    הצטרפות מהחלק האחורי,הזרים מבינים מה הם צריכים לעשות,רנאטו רץ טיפה,מסיללה במשחק מדהים ובוקולי שסוף סוף חזר לעצמו.
    במחצית השניה,חיפה שיחקה עם בטיחון ועם רצון לנצח ולתקוף.
    בהצלחה לחיפה בהמשך,
    כל הכבוד לאוהדים האמיתיים שעשו את כל הדרך לבלומפילד בשביל לעודד את הקבוצה כשהם צריכים,ולא כשהם מנצחים.
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראיתי את המשחק עם אבא שלי ועוד שלושה דודים והם לא זוכרים שום שישייה של מכבי נתניה על קבוצה מליגת העל מאז שנות ה-70 וה-80 העליזות. אני עדיין לא מעכל את התוצאה. אני רק יודע שאני שמח מאוד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
    תגובה רצינית יותר אני אתן מאוחר יותר. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה חזרה לליגה ויניב קטן חזר לפורמה. מעבר לעובדה שאני שמח שמכבי שוקעת(היא אולי החזיקה בכדור יותר, אבל גם אם המשחק היה נמשך עוד שנה היא לא הייתה מגיעה למצב אמיתי של גול), מכבי חיפה זו קבוצה שמוסיפה המון לליגה, וגם בתור אחד שלא מסמפט כל-כך את הירוקים, שמחתי שהם סוף סוף ניצחו. יניב קטן שחקן טוב, אולי העניין שהוא לא קפטן באמת השפיע עליו לטובה, וגם העובדה שרוני לוי הראה לכולם שהוא לא מפחד מאף אחד והושיב את קטן על הספסל.
    פאוליניו היה היום טוב מאוד ואולי הספדנו אותו מוקדם מדיי, את רנאטו צריך לשפוט עוד כמה משחקים שיהיה בהחלט כשיר ל-90 דקות, אני ראיתי שיפור גם אצל גוסטבו בוקולי, כמובן שהכל יחסית למשחקים הראשונים.
    אולי חיפה לא תרוץ לאליפות השנה, אבל הניצחון ייתן לה המון אנרגיות. על מכבי ת"א אין שום דבר חיובי לומר, היא כישלון מוחלט והשנה יש לה את הסגל לאיים על אליפות, בניגוד לאשתקד. המועדון הזה מקולל.
    במשחק הבא אני מצפה לראות את חיפה ממשיכה את הרצף, אבל גם משחקת על הנעת כדור ולא על מתפרצות.
     
  15. IsraeliSoccer Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/06
    הודעות:
    133
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במחצית הראשונה חיפה שיחקה כמו קבוצת תחתית,לא היה לה ביטחון,
    אחרי הגול,כל הלחץ ישתחרר,הם פשוט חיכו לרגע הזה שיגיע הגול הראשון,בשביל להתפוצץ וזה מה שקרה,במחצית השניה היה כיף להסתכל על מכבי חיפה,
    האור חזר אליהם,
    נקווה שימשיכו את הרצף,ושניראה אותם באירופה שנה הבאה.
    שוב פעם כל הכבוד לאוהדם שטרחו להגיע לבלומפילד.