מחזור 6 בלאומית: עכו מנצחת את הכח בחוץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י robson, ‏21/10/05.

  1. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור מספר 6 בליגה הלאומית

    בשעה טובה ומוצלחת תיפתח היום גם המחזור השישי בליגה הלאומית המטורפת שלנו ואולי אחת המטורפות במזה"ת מבחינת חוסר ההיגיון שבתוצואותיה לעיתים..
    המחזור מניב לנו מספר משחקים מענינים מאוד שבראשם לטעמי המשחק שבו קבוצתו של אורי מלמיליאן הכח עמידר ר"ג שהתנחלה במקום הראשון מארחת את הפועל עכו המפתיעה לטובה לקרב על הפסגה..

    שאר משחקי המחזור:
    הפועל קרית שמונה – הפועל ירושלים
    מכבי הרצליה – הפועל באר שבע
    עירוני רמת השרון – הפועל רעננה
    הכח עמידר ר"ג – הפועל עכו
    מכבי באר שבע – עירוני ראשון לציון
    הפועל אשקלון – הפועל חיפה

    שתהיה שבת פורייה עם הרבה גולים ומשחקים הוגנים..

    הפועל קרית שמונה – הפועל ירושלים
    שישי, קרית שמונה, 15:00 ישפוט במשחק ארז פפיר..
    המארחת קרית שמונה מגיעה למשחק לאחר ניצחון במחזור האחרון של 3-1 שהעלה אותה למקום השני ולאט לאט הקבוצה מתחילה להראות את הניצוצות של מה שהיא יכולה להראות, אבל מה שהסעיר את החברה מהצפון היה ההתבטאויות של המאמן אייל לחמן שבו הוא צוטט כאומר לשחקניו שישברו רגליים לכל מי שבסביבבתם ללא הבדל דת גזע ומין...משום מה זה ההתבטאויות יצאו יחסית חלק יכול להיות בגלל שמדובר במקומון שפרסם את הדברים אבל אלה הם דברים חמורים שראוי שיטופלו בחומרה כי אם לא חבל על התדמית הנקייה של הקבוצה הכי צפונית בארץ..
    מהצד השני הפועל י"ם לאחר שספגה שער שיוויון טיפשי בב"ש בדקה ה90 עדיין ללא הפסד תחת שרביטו של המושייע והוא עם ניצחון והפסד מאז שהוא הגיע..הקבוצה מהבירה מקווה להמשיך בשרשרת אי ההפסדים גם בקריה ולצאת עם תיקו ואולי גם עם ניצחון חשוב, יש להם את הכלים והכל פתוח..


    מכבי הרצליה – הפועל באר שבע
    הרצליה, שישי, 15:00, ישפוט במשחק איתן תבריזי..
    המארחת הרצליה לאחר פתיחת עונה טובה מאוד די נרגעה בשבועות האחרונים והמאמן החדש/ישן פרדי דויד עדיין לא הצליח לארגן את השורות בקבוצה מאז שחזר אליה..לאחר שני ההפסדים בליגה אבל הניצחון בגביע הטוטו בשבת רואים בקבוצה את המשחק הזה כ"must" אם ברצונם לחזור ולהאבק על כרטיס לעלייה לליגת העל בעיקר שמולם תופיע קבוצה ללא מאמן קבוע שעדיין לא ניצחה העונה ויש לה בעיות לא מעטות, חוץ מזה רמי אבו לאבן נפצע ויניב לוזון יעלה כנראה במקומו..
    האורחת מבאר שבע משופעת בעיות גם בעצמה, קודם כל המאמן ניר לוין " התפוטר" וכרגע מי שמנהלים את הקבוצה ומדריכים אותה הם חיים בן שאנן ושמעון ביטון הבלתי נלאה, לנוכח כל הבעיות האלה ומצבה העגום מבחינה מקצועית של הקבוצה מקווים במועדון השכונתי של ז'ינו לצאת בשן ועין מהמשחק ולשמור על כבודם ואם על הדרך לגנוב איזה ניצחון אז דיינו..


    הכח עמידר ר"ג – הפועל עכו
    שבת, ווינטר, 15:00, ישפוט במשחק איתן שמואלביץ'....
    המארחת עם פתיחת עונה מוחצת שבו היא כבשה 12 שערים ועדיין לא הפסידה מגיעה למשחק לאחר ניצחון יפה בראשל"צ ולמרות ההפסד בגביע הטוטו במורל גבוה ועם ביטחון רב..הם יודעים שאם הם מנצחים גם השבת את הפועל עכו המפתיעה לטובה היא בהחלט מכריזה על עצמה קבל עם ועדה על כך שהיא רואה את עצמה כראויה לעלות ליגה למרות יחסית השמות הלא כל כך מפוצצים אצלה בסגל יחסית לקבוצות אחרות בליגה, עם מאמן כמו מלמיליאן העיניין בהחלט אפשרי ונתחיל לראות את זה אם זה רציני כבר מחר..
    האורחת הפועל עכו שיחסית מבחינתי היא בינתיים די מפתיעה בעיקר על רקע החולשה של ה"גדולות" {הפועל חיפה, הפועל ב"ש} מגיה למשחק במצב לא רע מבחינתה, היא אומנם ירדה למקום השלישי בשבת האחרונה אך מפגרת אחרי קרית שמונה העשירה רק בהפרש שערים..המשחק מחר הוא גם מבחן חשוב עבורה בשביל להוכיח קודם כל לעצמה אם היא באמת ראוייה להימנות על המועמדות לעלות לליגת העל כבר השנה, לי נראה שכן..יהיה מעניין ללא ספק..


    עירוני רמת השרון – הפועל רעננה
    שישי, ווינטר, 15:00, ישפוט במשחק עמיחי מוזס..
    המארחת עירוני רמת השרון לאחר ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו מגיעה עדיין מהמקום האחרון בליגה למרות שיש קבוצות יותר גרועות ממנה{הפועל חיפה} בגלל מינוס שתי הנקודות שהקבוצה סוחבת על הגיבנת שלה מתחילת העונה..למרות כל זאת במועדון הצנוע מאמינים שהם בהחלט יכולים לשרוד את העונה בליגה למרות כל המגבלות הכלכליות והגאוגרפיות מבחינת מגרש וכל התנאים..
    לעומתה היריבה הפועל רעננה לאחר פתיחה שהייתי קורא לה "פרווה" לא חלב ולא בשר מגיע הלמשחק ממקום טוב באמצע למרות שכמובן עדיין מוקדם לחלק ציונים בשלב הזה של העונה..המועדון בתקציב קטן יחסית מעמידה קבוצה לא רעה שבהחלט נותנת פייט לגדולות וגם היום בוודאי שלא תעשה חיים קלים לרמת השרונים למרות יחסי השכנות הטובים..לטעמי המשחק הזה מריח כמו תיקו 0 משעמם והלוואי כמובן ואתבדה..חוץ מזה בשני הקבוצות אין פציעות או הרחקות מיותרות כולם כשירים ומחכים ןמוצאי פיהם של המאמנים בשביל לראות מי יישחק..


    מכבי באר שבע – עירוני ראשון לציון
    שבת, ווסרמיל, 17:00, ישפוט במשחק חלים זטמה..
    המארחת העולה החדשה מב"ש מגיעה למשחק לא במצב הכי טוב שיכול להיות והיא רק עם ניצחון אחד וכבר עם שתי הפסדים ורק חמישה שערי זכות..כל זה כמובן היה די צפוי במועדון הצנוע הזה שרק העונה עלה לראשונה לליגה הלאומית אבל שם קיוו לתוצאות טובות יותר ולא פחות חשוב למשחק מהנה יותר ולא "מת" כמו עד עכשיו..השבת יש להם הזדמנות לשפר את המצב שלהם בטבלה על חשבונה של הקבוצה הכי מיותרת לטעמי בליגות העליונות עירוני ראשל"צ שנמצאת במצב לא פחות גרוע ממנה ואולי אף יותר מכיוון שהיא בינתיים גם רק עם ניצחון ליגה "פוקסי" אחד בטדי ואחרי שלושה הפסדים עם מאזן עלוב של ארבעה שערי זכות..בקבוצה מעיר היין כבר שומעים רטינות על עבודתו של המאמן מירו בן שמעון ואם הוא לא ישפר את תוצאות הקבוצה אם אפשר כבר ממחר הוא בקרוב ייבחן את מדורי הדרושים בעיתונות הכתובה או האלקטרונית..גם המשחק הזה לא מריח לנו כמו משחק שיפיל אותנו מהכסאות אבל כמובן אנחנו לא פוסלים כלום, נקווה להרבה שערים..


    הפועל אשקלון – הפועל חיפה
    שבת, אשקלון, 18:30, ישפוט במשחק רמי בן יצחק..
    המארחת הפועל אשקלון לאחר פתיחה מגומגמת משהו של הליגה אבל לאחר שטרפה את ראשון האומללה מגיעה למשחק במקום טוב באמצע ויחסית הקבוצה מתחילה להתחבר למאמן מישל דיין לאחר חבלי לידה קשים..בשבת יש להם הזדמנות פז לתפוס את הפועל חיפה עם התחתונים למטה ולנסות לנצח את היורדת המאכזבת מאוד עד עתה, יש לה את הכלים, המגרש הביתי המצויין וקולט הנקודות וגם אם נודה על האמת קבוצה לא רעה בכלל למרות הרטינות של האוהדים מתחילת העונה, עכשיו זה הזמן מבחינתה להכות בקבוצתו של רן בן שמעון שמתפוררת לנגד עיננו ולהצמד לחלק העליון של הטבלה..
    מהעבר השני על האורחת האומללה אין הרבה מה לומר חוץ מזה שהקבוצה השכונתית שלי מליגה ג' מנוהלת בצורה טובה יותר, ידיו של בן שמעון המיואש כבולות והוא לא יכול לעשות כלום למול מוזרתו של הבוס{במקרה הטוב} יואב כץ וכמובן קמצנותו המדהימה, תשאלו את טוטאנה ואנסומבו מה הם עברו תחתיו..חוץ מזה הקבוצה לא כובשת, נראית רע ולמרות שהיא לא חוטפת בראש או מושפלת היא לא משחקת טוב ואוהדי הקבוצה מקווים לצאת מהברוך הזה כמה שיותר מהר למרות שעם יואב כץ ברגע אני מסופק מאוד אם זה ייקרה, לטעמי במשחק הזה כל חילוץ של נקודות תהיה תוצאה טובה לאדומי חיפה ואולי תוציא אותם לדרך חדשה..


    שתהיה אחלה שבת עם הרבה גולים, ותהנו... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx
     
  2. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פורסם לראשונה על ידי ב'ספורטליין' ולא במקומון.
    אגב,כתב של מקומון פה בקרית שמונה דיבר איתי והוא עשה על זה כתבה היום...
    אבל אין ספק שמילים כמו:"תמות,רק אם תמות אני יחליף אותו","אתה טינופת","רק בגלל הפרצוף שלך אני יחכניס שחקני בית?" וכו'...

    בושה!
    אני מקווה שהיום הוא יהיה רגוע יותר.
     
  3. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללחמן יש הסטוריה של התפרצויות והוא מסתובב בתחושה שכולם מתנכלים לו מה שיש בעיניין חלק לא קטן מהאמת חלק מזה בגלל שהוא "העז" להשאיר את סכנין כקבוצה לגיטמית בליגת העל מה שהוציא הרבה רפש גזעני החוצה{רביבו, בן זקן, העליהום על אוהדי סכנין} אבל כרגע הוא לא בסכנין והוא לא צריך להיות "דון קישוט" של המגזר אז שימתן את עצמו ומהר..
    לי היה נורא חבל לשמוע את הדברים האלה ואני מקווה מאוד מאוד שהם נאמרו ב"עידנא דריתחא" מכיוון שלטעמי יש הרבה כדורגל באיש הקטן הזה..
     
  4. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שיש בו הרבה כדורגל,אבל יש בו גם קצת יהירות ואם להודות על האמת יש לו גם בעייה נפשית כלשהיא (תיסכול?)...
     
  5. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    הכח עמידר הפועל עכו..
    אח אח אח איזה משחק הולך ליהיות.
    זה בשידור נכון?
     
  6. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי הרצליה – הפועל ב"ש
    הרצליה אחרי פתיחת עונה טובה מתחילה לאבד גובה. רק נקודה אחת משני המשחקים האחרונים הציבה אותה במקום הרביעי בלבד לאחר חמישה מחזורים. בשבוע שעבר הם גם לא הצליחו לנצח את סוגרת הטבלה ערב המחזור, הפועל חיפה. למעט אוהד קדוסי החלוץ הצעיר, שהולך בכל הכוח כבר עכשיו על התואר תגלית העונה לאחר שכבש שער נוסף במחזור הקודם, כל שחקני הרצליה נראו רע. במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע מול הכח, פרדי דוד הציב את אילן בכר בעמדת החלוץ, וזה גמל לו בשער בכורה מאז שחזר לקבוצה. מהמשחק מול ב"ש ייעדר רמי אבו-לאבן עקב פציעה.
    הפועל ב"ש מגיעה להרצליה במצב רוח רע מאוד. 2 משחקים נוספים השבוע, ו-2 תוצאות תיקו חדשות לסטטיסטיקה. וגם זה במזל. לאחר התצוגה העלובה מול הפועל ירושלים, יצא זינו במתקפה חריפה על ניר לוין, וזה הודיע על התפטרותו מהתפקיד. במשחק בהרצליה יעמדו על הקווים צוות המאמנים הזמני: שמעון ביטון וחיים בן שאנן. גילי לנדאו, אלי אוחנה ואלי כהן (זה שאימן פעם בהפועל ר"ג) מועמדים למשרת המאמן בקבוצה. המאמנים הזמניים צפויים לערוך שינויים רבים בהרכב: בן שושן, קיריצה ואולי גם צגאי יפנו את מקומם.
    הימור: הזעזוע בהרכב ובעמדת המאמן יצליח. 2:0 הפועל ב"ש.

    קרית שמונה – הפועל ירושלים
    קרית שמונה ממשיכה לא להרשים, אבל בינתיים לוקחת את הנקודות. בשבוע שעבר, במשחק רע ניצחה את רמת השרון 3:1, ועלתה למקום השני בטבלה. החלוצים קלבר רודריגז וויאם עמאשה נראו רע מאוד, ודווקא אסף קריספיס הצעיר הרשים יותר מהם ואף שבר את הקרח עם שער.
    הפועל ירושלים מאוכזבת לאחר איבוד הניצחון בב"ש בדקה ה-90, מגיעה גם היא למשחק עם בעיות בהתקפה. אחרי הפתיחה הטובה, עבדול עזיז נראה לא טוב במשחק הקודם, ונראה שהבעיה בחוד עדיין לא חלפה.
    הימור: קרית שמונה ממשיכה לא להרשים ולקחת נקודות. 1:0.

    רמת השרון – רעננה
    רמה"ש ירדה למקום האחרון בטבלה לאחר ההפסד הביתי בשבוע שעבר לקרית שמונה. את המשחק היא סיימה ב-9 שחקנים לאחר שהקפטן חיים שאבו ועידן רובין הורחקו. למזלה של הקבוצה השניים ריצו את עונשם במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע, ויוכלו להשתתף במשחק.
    ברעננה עמית צלאח חזר מפציעה מאז תחילת העונה לאימונים ואולי יוכל להשתתף במשחק. הניצחון בהרצליה במחזור השני רעננה הוא היחיד של רעננה העונה, והקבוצה תקווה לשבור את רצף המשחקים ללא ניצחון ברמת השרון.
    הימור: ניצחון ראשון לרמת השרון.

    הכח עמידר ר"ג – הפועל עכו
    המוליכה והקבוצה המרשימה בליגה, הכח, תארח למשחק צמרת את הפועל עכו. יוסי דורה, אופיר חלוואני ומור גולן מוליכים את הכח שניצבת בראש הטבלה עם לא פחות מ-12 כיבושים העונה (השנייה בכיבושים היא הרצליה עם 7). לאחר ניצחון קשה על עירוני ראשון לציון, איפשר אורי מלמיליאן למרבית שחקני ההרכב הראשון לנוח באמצע השבוע במשחק גביע הטוטו (0:4 להרצליה), כדי שיגיעו רעננים למשחק מול עכו.
    עכו שפתחה את העונה טוב מאוד, נרגעה מעט בינתיים, ובשבוע שעבר השיגה רק תוצאת תיקו ביתית מול הפועל אשקלון במשחק ירוד ברמתו. השוער דודו גורש אף הציל את קבוצתו ממספר מצבים מסוכנים, ונראה כאחד השוערים הטובים בליגה. המנצחת במשחק הזה תתפוס את המקום הראשון לפני רצף של משחקים די קלים לשתי הקבוצות האלה.
    הימור: ניצחון קל להכח.

    מכבי ב"ש – עירוני ראשל"צ
    רוברט רגבר ושמעון חדידה היו פצועים ולא התאמנו כל השבוע במכבי ב"ש לקראת משחק התחתית החשוב מול עירוני ראשון לציון. רגבר יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, ורק אז יוחלט האם הוא יוכל להשתתף. גם אורן סגרון שעשה דין לעצמו והבריז משני המשחקים האחרונים של הקבוצה בספק למשחק. מכבי ב"ש לא ניצחה מאז המחזור הראשון, ולא יכלה לצפות למשחק קל מזה.
    ראשון לציון החלשה תגיע לוסרמיל אחרי הפסד ביתי להכח, אבל גם ניצחון גדול 4:0 באמצע השבוע באשקלון בגביע הטוטו. בראשון מחפשים כבר זרים חדשים כדי להחליף לפחות 2 מתוך הקיימים, כשבינתיים רק דה-סילבה עשוי להישאר. השוער רן קדוש ממשיך להפגין חולשה רבה במשחקו, וגורמים בקבוצה קוראים להחתים שוער זר במקומו. עידן שום ששוחרר מקבוצתו הרוסית חתם בקבוצה ועשוי להיות משולב במשחק.
    הימור: תיקו 0:0 משעמם.

    הפועל אשקלון – הפועל חיפה
    באשקלון הבלגן כרגיל חוגג, ולאחר שרוני אוחנה שוחרר מהקבוצה בתחילת השבוע, עוד 3 שחקנים אמורים לקבל הודעת שחרור אחרי המשחק בשבת. גם אחד מהזרים ברייטנר קרבליו או דוס-סנטוס ישוחררו מהקבוצה כדי לפנות מקום לזר אחר. בינתיים רומן שנקולוב ואיתן פריינטה התחילו להיבחן אצל מישל דיין, שבשבוע הבא יחליט אם להחתימם. באשקלון רואים חשיבות עליונה למשחק וטוענים כי זה המשחק שיקבע לאן פני הקבוצה מועדות.
    הפועל חיפה עברה שבוע שקט במושגים שלה לאחר שנחלצה מהמקום האחרון בטבלה, אבל לא מהקו האדום. היא מקדימה רק את רמת השרון, והמאמן רן בן שמעון ממשיך לחפש חיזוקים לקבוצה. אחד השמות שהועלו הוא זה של רוני אוחנה ששוחרר השבוע מאשקלון. חיפה היא הקבוצה היחידה למעט הפועל ב"ש שעדיין לא ניצחה העונה בליגה, ושאיפות הצמרת שלה עלולות להסתיים אם לא תשיג את 3 הנקודות באשקלון.
    הימור: תיקו 0:0 עוד יותר משעמם מהקודם.
     
  7. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    כן.


    גם אילאסיו בספק למשחק עקב פציעה.
    וכמו שזה נראה עכשיו את המקום בקישור יתפסו:שי ביטון,דיוויס,לוזון וראדי, כאשר פרדי יכול להפתיע שוב ולהציב את את מעבי כמגן שמאלי ואת טרטצקי לקישור, ויניב לוזון יפתח על הספסל

    בכל מקרה לפני המשחק הזה יש לי הרגשה טובה שאנחנו חוגגים ניצחון בית ראשון העונה.
    אבל הרצליה היא קבוצה לא צפוייה.

    נו שיהיה בהצלחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/05
  8. HBSFC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    819
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצליה כמה נקבל היום ממכם?(וכמה מקדוסי?)..
    אחחח איזה מפלה הולכת להיות היום כוסעאמק

    אתם חייבים לראות.. באתר האינטרנט שמסקר מידיי יום את הפועל ב"ש, היה ראיון עם המאמן הזמני חיים בן שאנן..
    לחצו על לינק הבא (תעבירו את הסמן של הוידאו- זה שמעביר לזמנים שונים, ותעבירו את הסמן ל2וחצי סנטמטר בערך מההתחלה) ותיראו איך השכונה חוגגת בבאר שבע כפי שמעולם לא הייתה.. תיראו איזה זלזול.. איזה דיבור ואיזה רמה.
    מאמן הפועל ב"ש- שנת 2005 http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/05
  9. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב,אחים שלי אני יצאתי כרגע למשחק בתקווה לניצחון.
    נקווה שיהיה רגוע ובלי כל מיני התפרצויות של לחמן...

    שיהיה לנו מחזור מהנה.
     
  10. אני אוהב אותך בית"ר! Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/05
    הודעות:
    487
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב הכי טוב של הכח עמידר יהיה אם הם ינצחו את עכו.
    המצב שלהם מצויין, הם ראויים לליגת העל, וכל פעם שאני קורא מעריב, יש להם 4 שחקנים מצטיינים מתוך 5 הראשונים ו3 מלכי שערים ובישולים מתוך 5.
    ללא ספק, גם בגלל מלמילאן אבל לא רק בגללו, הכח עמידר ר"ג זאת הקבוצה האהובה עלי בליגה הלאומית!
     
  11. אני אוהב אותך בית"ר! Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/05
    הודעות:
    487
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקה 15: 0-1 להפועל קריית שמונה על הפועל ירושלים משער של גיא צרפתי!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/05
  12. number 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אולמיידה ששוחרר מהרצליה כובש נגדה ומעלה את באר שבע ל- 1:0
    טרטצקי משווה את התוצאה ל-1:1
    2:1 לבאר שבע בניגוד למהלך המשחק משער של צגאי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/05
  13. ozi Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/04
    הודעות:
    1,800
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שלא שלחתי ווינר. ניחשתי נכון את כל 3 התוצאות של היום, כולל ההפתעה של הפועל ב"ש בהרצליה. נראה מחר אם אני יוציא 6 מתוך 6.
    הפועל ירושלים עם בעיות ההתקפה לא כבשה שער בקרית שמונה, ואיפשרה למקומיים לעלות (זמנית כנראה) למקום הראשון בטבלה.
    הרצליה שוב מראה חוסר יציבות, וממשיכה לאבד נקודות. ניצחון ראשון להפועל ב"ש שעקפה את הרצליה ועלתה עד למקום הרביעי.
    חיים שאבו הוכיח שגם בגילו הוא מהווה עדיין נכס לכל קבוצה שבה הוא משחק, והביא ניצחון ראשון גם לרמת השרון העונה.
    הקבוצה היחידה שנותרה ללא ניצחון אחרי היום היא הפועל חיפה האחרונה בטבלה, ויש סיכוי לא רע בכלל שבתום המחזור הקרוב לא יהיו בכלל קבוצות ללא ניצחון.
     
  14. HBSFC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    819
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צריך לצהול..
    ניצחון בכורה מזל טוב!
    אבל עדיין זה כולה מחזור 6 טוב שלא הפסדנו היום כי אם זה היה ככה הבלאגן היה חוגג..
    נקווה שהשחקנים לא חושבים שהם עלו ליגה כי מצפה להם משחק מאוד מאוד קשה נגד אשקלון
     
  15. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שימו לב מה אמר לי "הרצליה עד המוות" לפני חודש על כך שטענתי שאין להם חלוץ ועל כך ששיחרור אולמיידה היה טימטום.

    "תחזור תחזור לחור שלך . כמה פעמים ראית את הרצליה ?למה אחרי ה4-0 על רמ"הש ועכו לא אמרת שחסר לנו כלום ? איפה היית אז דפו ?משחק אחד לא טוב וזהו מתחיל לזיין את השכל ! ראית את המשחק ?
    תעשה שיעורי בית לפני שאתה מדבר" !

    " איזה דיעה מקצועית יכולה להיות לך שלא ראית את הרצליה ?נתנו פעמיים 4-0 בלי אולמיידה וגומש היה מצויין !

    ועל זה אומר חברי היקר סטרטפורד ליצן !

    לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל לראות שאתם לא מאוזנים ! אתה יכול לבטל עד מחר את הנסיון שיש לי בכדורגל אבל לך יש עוד המון מה ללמוד.
    העיקר שאתם שמים תמונה בגודל של קיר של חלוץ שנתן גול וחצי...
    ד"ש חמה עם שתי נשיקות מאולמיידה ה"נכה" לדבריך...

    תודה לך שיימן.