מחזור 7 בליגת העל :: התל-אביביות שוב מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏26/10/07.

  1. יא יא פטי Member

    הצטרף ב:
    ‏28/9/07
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישארלביץ עם שער העונה!
     
  2. iverson13 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,383
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלהה מכבי...רק שלא יספגו ישר וישחקו עם בטחון...בקשר לנתניה..אני חושב שהם מצילחים בגלל ההגנה המצויינת שלה..בקישור יש להם את תמיר כהן שפורח..ובחוד חלוצים שחורים מהירים חזקים וטובים...יפה מאוד לראות קבוצה בלי כל הכסף(מכבי, הפועל, חיפה)מצליחה בליגת העל...כל הכבוד...
     
  3. iverson13 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,383
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונתי שלמכבי הפועל וחיפה יש הרבה כסף...
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לצערי, נבצר ממני להגיע למשחק הזה. למרות זאת, המתח היה עצום.
    במחצית שלחתי הודעה לאריאל (ReL17): "אחי, צר לי להגיד, אבל אפשר להגיד שהפסדנו". הוא עונה לי: "איך אתה תמיד רושם, אם רק תאמינו". ואז אני מחזיר לו: "בדיוק בגלל זה אני רושם, השחקנים לא מאמינים בעצמם".
    עם השריקה לסיום שלחתי לו הודעה וכתבתי בה: "לא מגיע לי לשמוח, לא האמנתי". והוא עונה לי: "אם רק תאמינו, אח שלי".

    איך שלא תסתיים העונה הזאת, המשחק הזה יחשב לרגע שבו הקבוצה עברה את השינוי מקבוצה נחמדה לקבוצה גדולה. לחזור מפיגור מול מכבי חיפה ולנצח זה משהו גדול באמת. וזה גדול עוד יותר כשבעצם הכדורגל רע ורק האופי מדבר על המגרש.

    מישהו שם למעלה אוהב מאוד את ראובן עטר. אם במשחק כזה, שהוא עושה בו את כל הטעויות האפשריות, הוא עוד יוצא מנצח, אז מה נותר עוד להגיד. סטניסלאב אנגלוביץ' היה אלתור נחמד למשחק מול מכבי תל אביב, אבל מכאן ועד לשים אותו מול השעיטות של פיטר מסיללה, יש הבדל גדול. בשנייה שקלימי סבן נכנס, הוא חילץ שני כדורים ובעצם בישר על ההבדל. הטעות השנייה הייתה לפתוח עם 4 חלוצים. אני שמח שהמתולתל דוגל בהתקפה, אבל לא צריך לאבד את הראש. מרכז השדה של מכבי נתניה זו אחת מנקודות התורפה שלה ולא צריך להדגיש את זה עוד יותר. ראובן עטר בעצם רצה להשיג את מה שהוא מחפש בכל משחק, בלאגן, רק שמול מכבי חיפה זה לא ממש הלך והירוקים של רוני לוי לא התפתו.

    חוץ מהאופי, אין למכבי נתניה מה לקחת מהמשחק הזה. לא הייתה שום בשורה שאפשר לבנות עליה להמשך. בעצם, אולי יש משהו שכן אפשר להסיק מן המשחק הזה - להחתים את כל החוליה האחורית שלנו לפחות למספר דו ספרתי של שנים.

    ואגב, אם יש עוד סיבה שאני שמח שמכבי נתניה ניצחה בגללה, זה שעכשיו זה לא ישמע בכייני: השופט רק חיפש איך לדפוק אותנו. אני חושב שמכבי נתניה קיבלה קרוב ל-10 כרטיסים צהובים במשחק הזה, מה שלא הגיוני, בטח לא כשהמשחק לא היה אלים בכלל. כל שריקה שיכולה ליפול לכל כיוון, נפלה תמיד לכיוון של מכבי חיפה. והכי גרוע, מבחינתי, זה שהיו עברות שהדין עליהם היה שונה, בהתאם לצע החולצה.
    ממש כמו בהפסד 2:0 להפועל תל אביב בשנה שעברה. ואגב, גם שם זה היה איתן תבריזי.

    כך יעשה לקבוצה אשר חשבה על המשחק הבא בטרם עברה בשלום את הנוכחי.
     
  5. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבית"ר ירושלים ולמכבי נתניה אין כסף ?!
     
  6. מור!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏21/5/06
    הודעות:
    395
    לייקים שהתקבלו:
    2
    הכסף לא קובע בכדורגל,תיראו את מכבי,הזרים שלה לא יודעים ולא מכירים ת'מסורת שלה ובגלל זה הם ככה,יניב עזרן שחקן צעיר יחסית והוא בכלל לא ידע מזה מכבי עד שהוא עבר לשם....
    הם צריכים שחקני בית שיילחמו בשביל הסמל!
    היום רק הנשמה והלב של השחקנים מכריעה משחקים,לא הכסף!
     
  7. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    משעממת לא המילה המתאימה כאן, אז כן נגד ק"ש והרצליה אולי היה קצת משעמם, אבל הבעיה היא שבני סכנין קבוצה בעלת צפיות נמוכות מאוד (גם שלאחר המחזור השביעי אנו ממוקמים במקום השלישי, הקהל וההנהלה רק מבקשים הישארות בליגה הראשונה), בכך בעת שהיא כובשת היא רק חושבת על לשמור על היתרון ולא להגדיל ולהבטיח ניצחון, היא פשוט חוזרת אחורה, ולא תוקפת יותר, יש איזה סוג של פחד, שיכול גם להשפיע לרעה כמו שקרה היום כאשר הרצליה הגיעה לכמה מצבים של הבקעת שער {בלי לדבר על הפנדל של השניות האחרונות}. עובדה שארבעת הניצחונות שלנו בליגה הם רק בהפרש של שער אחד וגם שלא כבשנו יותר משני שערים בכל משחק. וחבל שכך.

    אבל מצד שני בתור אוהד איתי זה לא מעניין, עדיף שעמומון על פני הפסדים.
     
  8. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים - תראו את בני סכנין בלי תקציב הם נראים מעולה, בכול משחק שהם באים אליו הם מחפשים את הניצחון ובנתאים ברוב המשחקים הם מנצחים.

    לא מסכים - תראו את בית"ר, בלי הכסף הם לא היו שווים כלום.
     
  9. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות במיץ. על-פי מה אתה אומר שהקבוצה חשבה על המשחק הבא בלי לעבור את המשחק מול נתניה? הקבוצה התכוונה היטב וכפי שצריך למשחק הזה, אפשר היה לראות את השחקנים נלחמים, משקיעים, אבל משחקים בונקר בהדרכתו המלאה של רוני לוי. האוהדים הם אלו שכבר חשבו גם על המשחק הבא, ורכשו כרטיסים עד כדי כך שנשארו כבר פחות מ-2500.

    עד מתי רוני לוי ?!
     
  10. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחיים לא התבאסתי ממשחק כמו שהתבאסתי היום...
    בני סכנין הגיעו, הבקיעו את השער שלהם והלכו לעשות בונקר. ממש ככה. מדי פעם התקפות מתפרצות שבהם הגיעו לשתי בעיטות של בוזגלו וחלאיילה שנעצרו ע"י ניצן, לא יותר. איתמר ניצן אמנם היה אשם בשער אבל עצר שני כדורים גדולים.
    כואב על בוקסה, באמת רחמנות, אבל אם כבר פנדל - תבעט חזק, כמו שאתה יודע לאחת הפינות ולא פנדל כזה. במשחק כמו היום, כפיר אדרי היה צריך לבעוט את הפנדל, הוא היה חם והכי טוב על המגרש. לא מאיר כהן. מאיר כהן ניצל בעיטה רעה של בוקסה. מישהו שם למעלה אוהב את סכנין יותר מדי, לפי המחצית השנייה, לא הגיעה להם נקודה. שיהנו מהניצחון, אין מה לעשות...

    עוד ביאוס ענק זה מכבי חיפה. לא ראיתי את המשחק, ראיתי רק תקציר ויש לי כמה דברים להגיד:
    א. רוני לוי, תלמד את בוקולי לא לעשות פנדלים. ראינו את זה במאלמו ואכלנו אותה בגלל זה.
    ב. איך בן דיין עושה פורפרה בהגנה, בועט ברגל החלשה שלו והכדור מתגלגל פנימה? רוני לוי, טפל בהגנה שלך.
    ג. כמו שזה נראה, עם ירוק לא הולך, תמשיכו ללבוש את השחור. מספיק יש ירוק בסמל.
    ד. שבוע הבא בית"ר, אנחנו מגיעים אחרי הפסד, יציע ג' מחכה לי...

    שבוע טוב
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    משחק עלוב שלנו. רוני לוי צריך להבין שאנחנו לא נוכל להיות קבוצת צמרת עם נסתמך על קטן כחלוץ החוד שלנו, ורנאטו שמראה ניצוצות אבל זה לפרקים קצרים מאוד של המשחק. נכון, גם הערב נתניה לא הבריקה, אך מה אנחנו עשינו לאורך המשחק כולו? עם כל הכבוד למסיללה הוא מגן מצויין, אבל אני עדיין לא מבין כיצד רוני לוי יכול לצאת למלחמה שלנו בליגה עם כזאת התקפה.
    נכון, מול קריית שמונה וכפר סבא זה הספיק (ושוב ניצחון בהפרש של שער אחד בלבד), אך יש מול קבוצות קצת פחות נאיביות ומעט טובות יותר זה נראה רע.
    במחצית הראשונה אומנם שיחקנו לא רע ואף כבשנו, שער מקרי ללא ספק, אך למחצית השנייה פשוט לא הופענו. השער של נתניה היה כל כך הרבה זמן באויר, שלי לפחות היה רק נשאר לנחש באיזו דקה הוא יגיע. אומנם נתניה לא הגיעה למצבי הבקעה טובים במיוחד, אך החוסר רצון לתקוף פשוט היה עלוב. גם החילוף של אפק אומנם היה נכון, אבל מאוד מאוד מאוחר. במשך 20 דקות אנחנו לא יוצאים קדימה, למה לא לרענן קצת את השורות?
    רפאלוב נכנס בדקה ה 87 (דקה לפה, דקה לשם אל תהיו קטנוניים), לתת לו לבעוט את כדור הקרן החשוב ביותר שלנו במשחק? מה קרה לרוסו, קטן?

    הדבר היחידי שאני לוקח מהמשחק הזה זה החזרה שלנו לתלבושת הירוקה, עם כל הכבוד לשחור זה היה נחמד פעם אחת, לא בכל שבוע. אנחנו קבוצה ירוקה!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/10/07
  12. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום יצא הבלוף אולי הכי גדול של רוני לוי.
    אתם יודעים מה? בלוף כל כך גדול עד שלמעשה הבנתי שהוא אחד המאמנים הכי טירונים בליגה. פשוט מאמן בלי טיפת הגיון ושכל ישר.
    הרי כל אוהד כדורגל יודע שכאשר קבוצתו נסוגה לאחור ומתקשה לייצר התקפות זה מבשר על צורך בשינוי במשחק: בחילוף\שינוי טקטיקה.
    למה רוני לוי עשה חילוף ראשון בדקה ה-75?! למה לא בדקה ה-60 כשחיפה אותתה על נסיגה חמורה למשחק הגנתי?! הרי שער השוויון של נתניה היה רק עניין של זמן במשך רבע שעה! רבע שעה אנחנו האוהדים מחכים לשינוי והוא לא מגיע!
    ולגבי הריאיון בסיום המשחק: להאשים את השופט? את השופט?! שהיה הכי טוב היום על המגרש? 95% מהשריקות שלו היו נכונות. תמיד במקום הנכון בזמן הנכון. הפנדל היה פנדל, כדאי שלוי יכיר בעובדות ובחוקי משחק הכדורגל כמה שיותר מהר.

    נקודה למחשבה: מה עם חלוץ? קטן? חלוץ בודד? אפילו קטן לא נחשב חלוץ אלא שחקן מאחורי החלוץ. אז מי אמור להיות בדיוק החלוץ שלנו? מי בונה קבוצה בלי חלוץ? איפה נשמע שלקבוצה כמו מכבי חיפה יש חצי חלוץ ב-11 הפותחים שלה?! הזוי, חמור ביותר מה שקורה בכרמל, רצוי שיהיה שינוי ומהר, כדי שבעונה הבאה כבר נוכל לדבר על פייט נגד בית"ר במירוץ לאליפות.

    רוני לוי, נמאסת. אתה מאמן טירון ומתאים אולי לקבוצה בליגת המשנה. עשה לנו טובה, ולך הביתה. תודה על כל העבודה שעשית במועדון. אל תעשה לעצמך בושות, קח את האחריות ותתפטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  13. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצוב לומר את זה אבל זה מה יש... שבית"ר ילבשו לבן שבוע הבא.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    רוני לוי צריך לטפל בהרבה מאוד דברים בקבוצה, ההגנה היא לא אחת מהן.
    מאז הגעתו של קרוסה יש לנו הגנה מצויינת, והיא רק תלך ותשתפר ממשחק למשחק. בתור אחד שהפעם כן ראה את המשחק, קרוסה וקיינן משלימים בצורה מצוינת האחד את השני, ואומנם זה קורה לעיתים רחוקות אך גם כאשר רק אחד מהשניים טועה השני מגיע ומייד מחפה עליו.
    לא במקרה יש לנו את ההגנה הטובה ביותר בליגה בצוותא עם נתניה, הקבוצה כמעט ולא סופגת.
     
  15. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכשהיא סופגת, היא לא נותנת.
    עם הגנה מס' 1 בליגה בספיגת שערים, לא הולכים למכולת חביבי.