מח' 3 בליגת העל: חיפה עם הפסד נוסף, כבר השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏14/9/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בוא נתחיל מזה שאני האחרון שיביא לבית"ר יותר מדי כבוד, לא ממש מגיע לה עודף כבוד.

    בקשר לדבר הראשון שלך, נו ברור שזה ההבדל.. זה שאמרתי שההבדל בין בית"ר לשאר הקבוצות שהיא מסוגלת לבצע מהפך כזה והשאר לא ברור שזה נובע רק מחומר השחקנים ולא שום דבר מעבר. כי מהקהל בטדי כבר לא יותר מדי חוששים.

    בקשר לדבר השני, חזרת בדיוק על הדברים שלי.... לא יודע אם היה פה 4-0 אבל ללא אדום הרצליה מנצחת את המשחק אבל זה בדיעבד ומיותר לדבר על זה.
    ולמה שהשופט יחליק? שיוותר להרצליה כי היא קבוצה קטנה? שמגיע אדום צריך לשלוף.
     
  2. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב בקשר למשחק של בית"ר פתחו את המשחק רע וכבר בדק' הראשונות חטפו שער מהיר של מלכה, הם התפרקו בדק' ה-27 כשקיבלו את השער השני,בית"ר השוותה דקה לפני סיום המחצית וזה היה שער חשוב שלדעתי הציל לה את המשחק, המחצית ה-2 הייתה שונה לגמרי מהראשונה שבית"ר עלו כאריות למגרש ותקפו ותקפו והחמיצו וקופחו גם לא מעט פעמים שלא נשרקה שריקת פנדל ליצחקי ועוד כמה מקרים, בית"ר פשוט פירקו את הרצליה עד לדקה ה-75 שמה הורידו הילוך ב4-2 מילה טובה לברוכיאן כישרון אדיר שלא יודע איך עד עכשיו לא פרח ואם אני שום אני נותן לו לפתוח משחק הבא הוא השחקן הכי חכם בבית"ר, אינטלגנט, ואני חושב שאם יש שחקן שיש לו פוטנציאל לפרוח באירופה זה אבירם!
     
  3. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא ראית את המשחק...
    מרכז המגרש היה של הרצליה עד האדום הזה, שליטה מוחלטת של הרצליה בטדי, לא זכורה לי התקפה אחת שבית"ר תקפה עד אז, כל אוהד בית"ר שהיה היום במגרש יודע שהאדום הזה הוא מתנה מאלוהים...

    שורה תחתונה, שוב, בית"ר מקבלת 4 אם לא האדום...

    חבל שאני ממשיך עם זה, המשחק הזה היסטוריה, שבוע הבא חשבון נפש...
    שוב, השופט יכל להחליק על העבירות, אבל ג'ובאניני בכל מקרה יצא טיפש, שיעשה חשבון נפש עם עצמו...

    בהצלחה לחיפה מחר! לפחות נקודה ראשונה חחח...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/07
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני לא יודע כמה פעמים ראית את זיו כמגן בבית"ר, אך מלבד העובדה שהוא תורם התקפית החלק ההגנתי זה לא בדיוק הצד החזק שלו, מהסיבה הכל כך ברורה שהוא לא שחקן הגנה.
    יש כאן הרבה מאוד אנשים שטוענים כי הדבר לא כל כך נורא משום שהוא תורם התקפתית אך זוהי שגיאה איומה משום, שמגן צריך באופן מפתיע במיוחד קודם להגן, אחר כך לתקוף. זיו לא טוב בהגנה ולא במקרה השער מול קופנהאגן היה באשמתו, השער הראשון מול האנגלים וכו'.
    מגן שמאלי שלא מתאים לרמות הגבוהות באמת, כמו שציינת רק לליגה המופלאה שלנו הוא מתאים. כשחושבים על זה, אם קייסי שכבר לא יכול לעבור את החצי ולחזור באותו המשחק נחשב למגן טוב, אז באמת שגם אלמדון בעמדת המגן השמאלי נראה אופציה לא רעה בכלל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/07
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    תגזים עוד,
    לידיעתך אני כן ראיתי את המשחק,
    וראיתי שהרצליה ב2 התקפות כבשה 2 שערים,
    בית"ר שלטה לחלוטין במרכז המגרש, אבל היה חסר לה הרבה ריכוז וברוכיאן,
    היא לא שיחקה נכון ובמחצית השנייה היא התעוררה.
     
  6. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפחות 2 התקפות, עדיף מ-0...

     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ובדיוק בגלל הסיבה הזו, יואב זיו לא מגן ברמה גבוהה אלא ברמה שמתאימה לליגה שלנו, הייתי אומר די בינונית ומטה. לא תהליך מסובך שדורש שנים להפוך קשר התקפי למגן בליגת העל, הרי עם איזה התקפות זיו ייאלץ להסתדר? מגן מלשון להגן, ואם הוא יודע לעשות רק התקפה, זה מספיק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/07
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    נו?
    עכשיו כבר הגבלת את כמות ה"התקפות" של הרצליה ל2? הגבלת את ה"שליטה במרכז המגרש" של הרצליה?
    שמתי לב שלא ראית את המשחק....בית"ר תקפה הרבה יותר מהרצליה אבל לא עשתה את זה נכון, אני יכול להגיד בשליפה שאלברז קיבל כדור מול השוער לפני האדום ואם אני לא טועה גם יצחקי...
     
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בשנתיים האחרונות יש טרנד בקרב אנשים להגיד שמגן הוא טוב כי הוא יודע לתקוף. אותם אנשים מפספסים את המהות של מגן, ואותם אנשים צריכים לפתוח את המילון.
    בכל מקרה, משחק אחד מול אנגליה מספיק לכל צופה ממוצע בכדי להבין שה"מגן השמאלי" של נבחרת ישראל הוא ברמה מאוד מאוד נמוכה. בכלל למה קשטן מעדיף בעמדה הזאת שחקן שזו לא העמדה הטבעית שלו על פני שחקנים שזו כן העמדה הטבעית שלהם (בן דיין, קייסי) ושיודעים את העבודה הבסיסית של מגן -מבחינת מיקום נכון, חיפוי לבלמים וסגירה נכונה, זו תעלומה בפני עצמה. האם הם עד כדי כך גרועים שאפילו זיו עדיף על פניהם? האם קשטן עצמו מתעוור מהיכולת ההתקפית של זיו ושוכח מהליקויים ההגנתיים שלו, או האם קשטן סתם לא אוהב את קייסי כי הוא תימני?

    בית"ר ירושלים תסבול מהליקוים של זיו רק באירופה. אני במקומה משאיל את קייסי לשנים/ארבעה משחקים בעונה. שזיו ישחק בליגה, קייסי במוקדמות ליגת האלופות, יעקב שחר יקבל עוד 100 אלף דולר וכולם יהיו מרוצים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/07
  10. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    התהליכים האלה הם לא דבר של מה בכך. קשר התקפי מצוין לא יכול להפוך למגן שמאלי סביר. לא תוך שנתיים ולא תוך 10 שנים. זה ענין של לימודים בסיסיים ועקרונות בסיסיים ששחקן בגיל 24 לא יכול לישם אותם כמו שחקן בן 16 שמשחק בעמדה. פשוט מאוד.

    בלם יכול לשחק כקשר אחורי (ויש כאלו שעושים את זה באותה יעילות, ע"ע מארקז/אדמילסון בשיאם), בלם עם היכולות האתלטיות והטכניות הנכונות יכול לשחק כמגן (תוראם), וחלוץ יכול לשחק כקיצוני(אטו).
    קשר התקפי, פשוט לא יכול לשחק כקיצוני ברמה גבוהה, או אפילו סבירה.
    התצוגה של זיו מול קופנהאגן ואנגליה מבחינה התקפית הייתה לא רעה בכלל. הגנתית לעומת זאת, התצוגות היו ברמה ההגנתית הנמוכה ביותר של מגן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/07
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    בחלומות שלי לא דמיינתי שלסכנין יהיה 7 נק' מ9 בשלושת המחזורים הראשונים, אלישע לוי מאמן גדול לא מפחד ומשחק התקפי ובגלל זה סכנין מנצחת ומציגה כדורגל טוב, מאור בוזגלו שחקן ענק הוא בישל את הראשון וכבש את השני והוכח עוד פעם שהוא אחד הכשרונות הגדולים בכדורגל שלנו אם לא הגדול ביותר (לפחות מבחינתי).

    לגבי סורמה הוא הציג יכולת מצויינת ועשה רושם שמדובר בשחקן מצויין, ההגנה שלנו הרשימה אותי ובמיוחד יה יה פטי שלא נותן לאף אחד לעבור אותו.


    בהצלחה לסכנין.....
     
  12. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מחזק.
    אני לא חושב שיש פה למישהו ספק שאם הרצליה הייתה מובילה 2-0 בקרייה מי הייתה הקבוצה שמסיימת עם רביעייה בסיום המשחק... כל הכבוד לבית"רים על קור הרוח. אגב, עידן טל - http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  13. איטלקי באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/07
    הודעות:
    146
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה ברוכיאן .
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    קייסי?
    הוא מרותח כולו, שלא נדבר על כך שאתה ואני עם כפכפים ורגל שבורה מהירים יותר ממנו כשהוא בריא.
    אין ספק שיש לנו בעיה לא קטנה של מגנים בארץ, אך בהחלט ניתן לראות שיש מספר שחקנים שלפחות מבחינת פוטנציאל הם יכולים להיות מגנים מצויינים. באגף ימין הפחות בעייתי, שפונגין ומשומר לא רעים בכלל, בנוסף לכך שהם צעירים מאוד. בעמדת המגן השמאלי, לטעמי בן דיין הוא האופציה הטובה ביותר, אך בעוד שנתיים- שלוש דנין כבר יהיה ברמה גבוהה מספיק על מנת לשמש כשחקן הרכב בקבוצה בכירה ובנבחרת שלנו.
     
  15. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קייסי, בן דיין, שטרית, מצידי שיביאו את אבישי ז'אנו. הגנה הם לבטח יעשו טוב יותר מזיו, ואני לא בטוח שאני צוחק.

    ובית"ר טעתה כשהשאילה(או שמה היא מכרה אותו? אם היא מכרה אותו מישהו שם חשב מהתחת) את דנין. יש לה שנתיים בה לא משנה איזה שחקן היא תרכיב בעמדה הזו, היא תזכה באליפות, אז למה לא לתת את הדקות לדנין, שחקן שבניגוד לזיו כן יכול להתפתח ולהיות מגן שמאלי לגיטימי? אם הוא יעשה טעויות, אף אחד לא יתלונן והוא ימשיך לקבל את הקרדיט ויוכל ללמוד מהן. ההזדמנות טובה יותר מזו להתפתח וללמוד, כשבית"ר הנוכחית פשוט קבוצה נהדרת והיריבות שלה כל כך מוגבלות, הוא לא יקבל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/07