מידלסברו :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏29/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מידלסברו קבוצה כישרונית מאוד סיימה במקום ה-11 ועם סגל כמו שיש לה אפשר היה לצפות ליותר.

    מידלסברו במגמת עלייה, לפני 2 עונות היא סיימה במקום ה-14, עונה שעברה סיימה במקום ה-12 והעונה עלתה מקום אחד למקום ה-11. מידלסברו התחזקה בצורה די משמעותית בקיץ. היא הביאה את החלוץ האיטלקי הצעיר מאסימו מאקארונה מאמפולי. מאקארונה סיים כמלך השערים של הקבוצה עם 9 שערים. מידלסברו הביאה גם את ג'רמי הקמרוני של ריאל מדריד בהשאלה, ג'רמי היה מצויין ונחשב כאחד מהצלחות העונה הוא נתן עונה אישית טובה מאוד והיה בורג חשוב מאוד במרכז המגרש של מידלסברו, במידלסברו רוצים מאוד לראות את ג'רמי בקבוצה גם בעונה הבאה אבל זה כבר תלוי בהחלטתה של ריאל מדריד. מידלסברו החזירה גם את ז'וניניו מאתלטיקו מדריד לשורותיה, ז'וניניו היה פצוע ברוב שלבי העונה וחזר לקבוצה רק בשלבי הסיום ושותף ב-10 משחקים בלבד העונה. במשחקים בהם שותף כבש 3 שערים והיה טוב מאוד, מאז חזרתו מידלסברו השתפרה וניתן לצפות ממנו לגדולות בעונה הבאה. עוד רכש הוא ג'ורג' בואטנג שהגיע מאסטון וילה ופתח כמעט באופן קבוע בהרכב הקבוצה. מידלסברו החלה את העונה בצורה מצויינת והייתה בתחילת העונה בצמרת הגבוהה, אבל בסביבות חודש דצמבר הקבוצה חדלה לשחק והפסידה כמעט ללא הפסקה. היא נכנסה לתקופה של 5 הפסדים ב- 7 משחקים מה שהוציא לה הרבה מאוד אויר מהראות. הקבוצה התחזקה גם בחלון ההעברות שהיה בחודש ינואר והביאה לשורותיה את החלוצים הצעירים והמוכשרים מייקל ריקטס ומלקולם כריסטי. כריסטי כבש העונה 4 שערים וריקטס רק 2 אבל אלו חלוצים יותר לכיוון העתיד ויהיה אפשר לצפות מהם בעונה הבאה ליותר ממה שתרמו השנה.

    רגע השיא העונה היה כנראה בניצחון בית 3-1 על האלופה מנצ'סטר יונייטד, בגדול מידלסברו הייתה קבוצת בית מצויינת עם 10 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו ורק 2 הפסדים.

    רגע השפל היה בהפסד בגביע הליגה בחוץ לאיפסוויץ' של עופר 3-1, זה נובע מכך שמידלסברו בכלליות הייתה קבוצת חוץ רעה מאוד וזה מה שמנע ממנה לסיים עם הצלחה יותר גדולה העונה. ועוד הפסד שצריך לציין זה ההפסד 5-2 לאסטון וילה האפורה דווקא בבית. מוזר...
     
  2. Feyenoord Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/03
    הודעות:
    111
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הממממממ בהחלט עונה טובה, אולי המקום לא מראה את זה, אבל היה מגיע יותר למידלסבורו, לקראת שנה הבאה התחזקות חזקה הולכת ליהיות בקבוצה...
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה אתם חושבים שהיא יכולה בכלל להתחזק?
    עם ז'וניניו היא נראית לי באמת קבוצה לאופ"א...

    בכל מקרה, מאקרונה נעלם קצת בחצי השני של העונה, וחבל... בכל מקרה, קאדר רחב מאוד של חלוצים (אפילו רחב מדי) ולדעתי מישהו יילך. השאלה היא מה היכולות הפיננסיות של בורו, ואם היא יכולה להרשות חיזוק בלי למכור חלוץ.
     
  4. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפסוויץ' שלי? איזה כבוד... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
    מידלסברו קבוצה עדיפה, אבל איפסוויץ' ניצחה כי הגיע לה. בזכות, לא בחסד.

    בקשר לעונה שהייתה לה - מידלסברו עברה עונה טובה לדעתי, מכיוון שהיא חיזקה את הסגל, הוסיפה שחקנים צעירים ומוכשרים שיוכלו לעזור לקבוצה גם בעונות הבאות.
    בעונה הבאה מידלברו תסיים בין 8 הראשונות לפי דעתי.