מילאן 2016/17 :: בעונה הבאה עם הופעה במפעל אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מילאן נמצאת בתקופת מעבר שמנטרלת כל רף של ציפיה אצל מרבית האוהדים. אין שום בעיה עם זה. אני מדבר על מתן קרדיט ושביעות רצון מעסקאות בנאליות\חסרות משמעות וכאלו שאפשר היה לחסוך מראש. אלה סטנדרטים נמוכים בהגזמה ומלווים בשיכנוע עצמי די מנותק.

    אני מבין שהנקודה על השוערים עברה. נשארנו עם אדריאנו ודלאופאו.
    במקרה של הראשון -
    הבעיה שלי היא לא עם העסקה עצמה אלא עם הקרדיט שהתווסף לה. דוגמא:
    ואנג'יוני הגיע בקיץ להיות מגן שמאלי 3 בסגל. הוא תופס משכורת למרות שבשום שלב לא הצדיק את מקומו (לא במהלך העונה ולא לפני שהגיע). בקיץ גליאני (אם ישאר עד אז) ישחרר אותו לדינאמו מוסקבה. יופי של עסקה. אפשר להיות מרוצים מגליאני.

    במקרה של השני (מופנה לכל המגיבים בעמוד) - הוא מגיע למילאן כדי לקבל קצת דקות שלא היו לו באברטון ולפתע הופך לשחקן שצריך להעיף מההרכב את ניאנג? עד כה הבנתי שהסיבה היא הלאום שלו.
    בקיץ הצעתי למכור את ניאנג כל עוד השם שלו תפס במועדוני אמצע באנגליה. אנשים כאן התנגדו כי יש הייפ מוזר על כל צעיר עם כישרון מינורי שלובש את החולצה של מילאן, ולפתע צץ טרנד חדש לשרוף אותו. ומה משרת את הטרנד הזה? ילד בעייתי אחר שחווה כישלון דומה במקומות אחרים ואמור לחזור לקבוצת האם שלו בעוד 4 חודשים. "הגיוני לגמרי".
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,449
    לייקים שהתקבלו:
    6,380
    @zitto strunz
    הייתי איתך עד שהזכרת שהיה צריך למכור את ניאנג בקיץ. אם כל שחקן צעיר שלא התפוצץ כמו סוסו העונה צריך למכור אז לא חבל מראש על הטרחה? כמה צעירים עושים "דונארומה" על העונה הראשונה (המלאה) שלהם במועדון גדול? אם הוא היה טיפוס עצלן ולא מחויב כמו באלוטלי אז אני מבין לגמרי אבל זה לא היה המקרה עם ניאנג. הוא שחקן מוכשר שלא הולך לו כרגע. מה אנחנו עושים פה בעצם אם אנחנו מוותרים ברגע שמגיעה הצעה סמי-סבירה מאנגליה?
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הרעיון עצמו לתת זמן לשחקן צעיר להתפתח הוא מבורך. פשוט אף פעם לא קיבלתי מניאנג את הרושם שמדובר בכישרון גדול. לא בג'נואה, ולא במילאן. אני גם לא מבין למה המניה שלו נפלה פתאום. מה כבר השתנה בו לאחרונה פרט לפנדל או 2 שהחמיץ?
     
    תומר1989 אוהב/ת את זה.
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @zitto strunz
    ה'פרגון' שלי לגליאני לא דיבר על כל מה שהוא עשה פה בשנים האחרונות. הוא על חלון ההעברות של ינואר ספציפית. בקיץ כעסתי על העומס המיותר (והיקר, גם אם ההעברות עצמן זולות) שיצרו כאן על עמדת הקישור עם שלישיית סוסה-מאטי-פסאליץ'. זה שמתקנים חלק מהבעיה - נניח אם ישחררו מחר את סוסה - אני אפרגן על השחרור גם אם כעסתי על ההעברה מראש.
    לגבי אדריאנו - ככל הזכור לי ההבאה שלו בזמנו לא היתה טיפשית לגמרי (לפאדולה לא היה אז), וגם מיכא השתמש בו לא מעט. בתחילת העונה היה צריך להעשות תיאום ציפיות עם מונטלה לגבי הסגל ושיטת המשחק והאם הוא הולך להשתמש באדריאנו (בהינתן באקה ולפאדולה). אולי מונטלה אמר 'תשאיר לי אותו, יכול להיות שאחזור ל4-4-2 ואני צריך חלוצים לגיבוי' ורק במהלך העונה הבין שלא נעזוב את ה4-3-3 ואדריאנו מיותר - ואז כל התהליך הזה די הגיוני. אם הוא אמר שאין לו מה לעשות איתו - כנראה היה צריך לשחרר את אדריאנו כבר בתחילת העונה. בכל מקרה, בינואר הזה גליאני שיחרר שחקן שהמאמן לא משתמש בו. אם היו עושים את זה בכל השנים האחרונות - היינו חוסכים הרבה כסף וצרות. גם עכשיו יש עוד עבודה - שחרור קשר אחד לפחות והשאלת צעירים (פליצארי, אליי, ואנג'יוני) החוצה (אם יש מי שמוכן לקחת אותם).
    לגבי ניאנג - בקיץ הוא היה פוטנציאל עם אופי לא ברור. בחצי העונה האחרונה הוא הראה שיש לו בעיה מנטלית הרבה יותר חמורה ממה שראינו עד עכשיו, ושגם אם מבחינה פיזית יש לו נתונים מעולים - זה כנראה לא יעבוד אצלנו ולכן אם יש הצעה טובה עליו - כדאי למכור. החמצות הפנדלים הם הרבה יותר תסמין (של שחקן חסר בטחון שמנסה לאנוס את המשחק לכיוון שלו גם כשכלום לא עובד לו, וכשכלום לא עובד לו הוא רק מאבד את זה יותר) מאשר הבעיה האמיתית, אבל הבעיה האמיתית שהם מצביעים עליה היא בעיה חמורה.
    לגבי דאולפאו - אם ההימור עליו היה עולה לנו 20 מ' יורו - אז זה הימור גרוע. כשזה הימור בחינם (לשם ההשוואה - לא למכור את ניאנג שווה ללשלם על דאולפאו) זה סביר לגמרי, וכמו שכתבת קודם - זה כנראה ההימור הכי טוב שאנחנו יכולים להשיג. כשהאלטרנטיבה היא הונדה - זה הימור מעולה.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לגבי דאולופאו, שחקן שחקן, אני מעריך אותו הרבה יותר מאשר קומאן (לא שזה אמור לעודד אתכם כן ? חחח) אני חושב שאברטון נתנו לו הרבה אבל כרגע הוא נתקע במקום שלו בגללם.
    הוא שחקן מאוד חכם והכי יצירתי שלהם, פעם היה פוזאיסט אבל עם השנים למד לשים את הקבוצה הרבה לפניו, הוא הרבה יותר מתרכז בלייצר הזדמנויות ללוקאקו והחברים והרבה פעמים השיתוף פעולה שלו עם לוקאקו היה אדיר.
    פוטנציאל להיות וורלד קלאס בעתיד.

    הוא משחק על העמדה של סוסו, מעניין איך תשלבו את שניהם.
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ניאנג עם רגל וחצי בחוץ. מדברים על עוד סיבוב השאלה בבית ההבראה של פרציוזי. בכל מקרה הוא לא בסגל למשחק נגד יובה מחר.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    סופי. ניאנג מושאל לווטפורד עם אופציה לרכוש אותו. לפי סקיי האופציות להחליפו הן ג'אקריני, אוקמפוס ולאזוביץ'.
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מה הכי פחות גרוע מהשלושה?
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    על הנייר, התקרה של אוקמפוס לא רחוקה מדיבאלה. משהו עוצר אותו לפרוץ אבל הוא עדיין צעיר מאוד ואין כאן מה להפסיד. לדעתי עדיף לו להמשיך את הrehab בג'נואה אבל אם הוא מגיע אליכם ומונטלה מתלבש עליו, יש כאן פוטנציאל להרוויח שחקן על.

    ג'אקריני, למרות היחסי ציבור, הוא מניה בטוחה. גם בתור שחקן שיביא מספרים (בולוניה) וגם בתור לוחם אישי של המאמן (נבחרת). הוא לא משחק העונה אבל זו אחת המגבלות של נאפולי לגדול כמועדון, ובעצם אולי גם באשמתו כי בחר בהם.

    לאזוביץ' הוא שחקן כנף ל352. לא יודע למה סקיי קישרו אותו כמחליף פוטנציאלי לניאנג.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני חושב שבגלל הברקס שניאנג נתן לפרציוזי זה די סותם את הגולל על מעבר אפשרי של אחד מהשניים האלה. אלא אם כן נבוא עם הצעה רצינית ולא משהו ליצני אופייני. הרעיון של ג'יאקריני הוא מוצא חן בעיני מאחר ויש לו גרינטה שנשפכת לו מהאוזניים והוא לא יעשה פרצופים אם יישב על הספסל. אגב, מוקדם יותר היום היה איזה מקור שהעלה תסריט של scambio בין ליאיץ' לניאנג שכמעט גרם לי להקיא. מזל שניאנג מצא נחלה אצל מאצרי בסוף וחסך מאיתנו את התת שחקן הזה ליאיץ'.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,449
    לייקים שהתקבלו:
    6,380
    אני ממש אוהב את הרעיון של ג'אקריני, הוא לבוש על מונטלה יפה מבחינת הסגנון. חסר לנו שחקן ששורף שטחים בקישור, יחד עם קוצקה זה יכול להראות כמו קישור שהוא קצת יותר מאנמי ביום טוב.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    שחקן כמו ג'אקריני בקישור המרכזי יכול לשחרר את ג'ק לשלישייה הקדמית בצורה שתועיל לכולם.

    דאולפאו הראה כמה ניצוצות מרעננים אתמול, והוא עוד יכול להתברר כמחליף ראשון ראוי בהחלט לג'ק וסוסו.

    אגב, אבאטה - עם כל הכבוד להרבה דברים חיוביים שיש בו, הוא פשוט לא טוב מספיק להרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/17
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יוריץ' אישר שאוקמפוס בדרך למילאן.
     
  14. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    התקרה שלו קרובה לשל דיבאלה? אפשר לפרט טיפה יותר על סמך מה?
    לא ראיתי אותו משחק למעט סרטון של 5 דקות ביוטיוב.
    אם באמת הוא בעל פוטנציאל, מונטלה הוא האיש הנכון לממש אותו.
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,245
    לייקים שהתקבלו:
    953
    שחקן מאוד מוכשר, דריבל טוב, אני מאוד אהבתי אותו בעונה הראשונה שלו במונאקו. לגבי ההשוואות מול דיבאלה- אולי יש להם תקרה דומה (לדעתי לא) אבל הוא בהחלט שחקן שיכול להיות מאוד משמעותי עבור מילאן

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.