מילאן 2016/17 :: בעונה הבאה עם הופעה במפעל אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    אם זאת עסקה רגילה ואמיתית, איך זה שכל ההתרחשות כל-כך שונה מרכישה של כל מועדון אחר? או שברלוסקוני נפל בפח פעם שניה, או שהוא הנוכל כאן, אין לי מושג. אבל מהרגע הראשון היה ברור שמשהו מסריח עם כל המשקיעים האלמוניים. אמרתי ליניב כל הזמן שלדעתי לא תהיה עסקה.
     
  2. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אולי תהיה עסקה ואולי לא. בנתיים זה נראה נורא.
    הבעיה שלי עם ההתנהלות הזאת של ההנהלה, היא ששמים פס על האוהדים. ואיפה האוהדים באיטליה? צריכים להתעורר שם.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    נו, אז הוא סדיסט. אותו חרא. מעניין אותי לדעת, איך בדיוק הוא "מתעלל"? איך הוא אשם ששתי משקיעים נסוגו ברגע האחרון והצד השני לא מסוגל לעמוד בהסכמים? אשמח להסבר אבל אם הוא בנוסח של כל מה שהיה פה עד עכשיו אז חבל לטרוח.

    אה ולגבי השוואה לשאר העסקאות, רומא, צ'לסי, סיטי ופסג'. ובכן, אתם ברצינות משווים עסקה בסדר גודל של מילאן לעסקאות מכירה של מועדונים, שהם, בלי להעליב את אוהדיהם, קיקיוניים בהשוואה למילאן? מדובר כאן בהיקף עסקה של כמעט 500 מיליון יורו לא כולל חובות והתחיבויות. מה זה אמור להיות, טרולינג למתקדמים?
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני לא חושב שסילביו האשם העיקרי בסיטואציה הזו, אבל אני שאלתי את עצמי איך סילביו עדיין מנהל מו"מ עם האנשים האלה עם כל הדחיות והבלאגנים של הרגע האחרון. זה מעיד על התנהלות לא רצינית מהצד השני, שאין פרטנר אמיתי להשלים פה עסקה ושיכול להיות שעסקה פה לא תהיה הכי טובה למילאן, מכיוון שזו התנהלות מדאיגה. איך ממצב שמדווחים במהלך השבוע שביום שישי עסקת הבעלות אמורה להיסגר, עוברים כל כך מהר לכך שזה נדחה שוב וששני משקיעים ירדו מהעסק? מסריח מאוד, אבל אני מסכים שלא סילביו צריך לקבל את האש במקרה הספציפי הזה, לפחות לא את עיקרה.

    בקשר לשאר העסקאות, אני חושב שעיקר התלונות הן על האנונימיות של הרוכשים של מילאן בעוד שאצלנו למשל היה ידוע מלכתחילה מי עומד מאחוריי כוונות הרכישה, מה הכוח הכלכלי של סונינג וכו', הייתה הרבה יותר בהירות לגביי העסקה מאשר במקרה שלכם וזה משהו שכתבתי לגביו כבר לפניי חודשיים.

    אני לא יודע מה עומד מאחוריי הרוכשים הפוטנציאלים או מי הם, ולכן אין לי את היכולת לשפוט אם הם יהיו טובים למילאן או שיוכלו לעמוד בהצהרות על סכומים גבוהים לחיזוק והצעדת המועדון חזרה לימי העבר, אבל ההתנהלות שלהם עד כה לא מפזרת אופטימיות אצל מי שרוצה שמילאן סוף סוף תחזור להיות מה שהייתה.
     
  5. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    אין פה שום מכירה, מעולם לא הייתה אם אתם שואלים אותי , קבוצת המשקיעים המכונה "סינו אירופה" בכלל לא קיימת וזה בכלל סיפור בדוי של ברלוסקוני להלבנת מס/להשתקת אוהדי מילאן כדי להראות להם שהוא באמת רוצה למכור. אולי גם וגם.

    נשמע זדוני מידי? אני למדתי שאצל האיש הזה אין גבול, הכל כשר, עשה בחייו בתור ראש ממשלה ובכלל דברים משוגעים והזויים הרבה יותר מאשר לזייף מכירת קבוצת כדורגל. אז מה זה בשבילו?

    אני רואה פה עוד התעסקויות של - למה/איך/אולי בכל זאת, חבל על הזמן שלכם חבר'ה. הכל פיקציה. וכל אלו שבונים על עידן חדש כשסילביו יפרד לו מהעולם, אתם סך הכל תקבלו גרסא בלונדינית שלו עם ציצים גדולים. אנחנו אוהדי מילאן נגזר עלינו לסבול
     
  6. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    ואללה. המשקיעים סודיים ומתחלפים, אין להם אפילו כסף לרכישה, והם עוד אמורים להשקיע ברכש של שחקנים. אבל כן הכל כאן כשר. טרול.
     
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר

    מעניין שבשתי העיסקאות, גם עם בי וגם עם הסינים המסתוריים (למה אין שמות מאחורי הקבוצה הזו? למה עדיין הכל כל כך מסתורי?) שאגב מכחישים שעזבו אותם משקיעים. אם עכשיו אין להם את הכסף לסגור את העיסקה, מה זה אומר לגבי העתיד?

    אתה מפספס את הפואנטה, הפואנטה היא שבמקרה שלנו, לא יודעים מי עומד מאחורי הרוכשים הללו לכאורה, אין שום כתובת ואין שום בדל של מידע, אני לא מדבר על הפן הבירוקרטי. הייתי מקבל את זה אם היה לוקח חצי שנה לתהליך הרכישה להיות מושלם, כמו שלקח הרבה זמן אצל רומא, אבל דחיות על גבי דחיות שאין לרוכשים הפוטנציאלים כסף בכדי לסגור, זה אומר משהו.
     
  8. Carlo Ancelotti Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/16
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    89
    מין:
    זכר
    המשחק אתמול היה בעיני סביר. הייתה לי תחושה לכל אורך המשחק שזה שלנו וזה דבר לא מובן מאליו (שלא נאמר נדיר) במשחקים של מילאן. באקה נתן משחק טוב והיה יכול היה לסיים עם רביעייה בקלילות. דאולופאו מתברר כרכישה טובה ומפתיעה ונותן בדיוק מה שאנחנו צריכים כרגע, עם זאת זה שחקן שאני לא בטוח שהייתי רוצה לראות פה בעונה הבאה. רומאניולי חזר ונקווה שאיתו גם יציבות הגנתית וכמה שפחות גומז.

    ראיתי בדיון המחזור שבחים על מונטלה והייתי רוצה להציג דעה קצת פחות פופולארית:

    קודם כל, העבודה שלו טובה, אין בזה ספק כמו גם בעובדה שהוא עצמו מאמן טוב. בהחלט ממשיך את התהליך של מיכא ואין לי סטטיסטיקה אבל אני בטוח שהעונה אנחנו חוזרים מפיגור הרבה יותר פעמים מבעונות האחרונות וזה לזכותו. סגנון המשחק השתנה מכלום-חסר-צורה לכדורגל סביר לפרקים עם משחק אגפים טוב ואפילו משחק המעבר השתפר.

    עם זאת, איכות הכדורגל שלנו עדיין נמוכה מאוד והרבה אלמנטים במשחק שלנו מרגישים מקריים. אני יכול להבין שהסגל לא טוב מספיק, אבל עדיין חסרה לי איזשהי גושפנקא שלו בסגנון המשחק. אולי זו רק תחושה אישית, אבל אני מרגיש שמונטלה באמת אחלה אבל הוא לא באמת מביא ערך מוסף בהשוואה למאמנים אחרים בליגה. אני כותב את זה בזהירות כי אין ספק במערכת רקובה כמו שלנו קשה ללבלב ומגיעה לו ההזדמנות בשנה הבאה עם רכש ראוי (?) ובזמנו פיורנטינה שלו בהחלט שיחקה כדורגל נאה, אבל אישית אני לא מקבל ממנו איזו ייחודיות שרואים אצל מאמנים מצליחים שתגרום לי להאמין שיהיה שיפור משמעותי בהמשך. לצורך העניין, אני ממש לא חושב שיש בסיס לקחת אותו ליובה כרגע (סתם לשם ההשוואה, ראיתי שמישהו כתב את זה). אני זוכר שכתבתי בתחילת העונה שהוא מאמן קלאסי לשנתיים להוציא את העגלה מהבוץ ולהעביר את המושכות, מקווה שלא, בכל מקרה הזמן יגיד...
     
    אלעד ו-yonmu אוהבים את זה.
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קייבו בבית זה באנקר גם אם עולים עם 11 שחקנים עד גיל 6. זה שלנו עוד לפני שהמשחק מתחיל. באקה היה בדיחה כמעט כמו השופט. מאז שבצ'נקו לא זכור לי שחקן שירד ככה ביכולת שלו בזמן כ"כ קצר. באקה של שנה שעברה היה מסיים את המשחק הזה עם שישייה.

    דאלופאו = שחקן שמבוסס על מהירות וכח פריצה ותו לא = מתאים בול לכדורגל מהסוג של מאיפה שהוא הגיע ואני מקווה שלשם גם יחזור ולא נסתנוור מבישול פה או שער שם שהוא נותן. עניין של זמן עד ששחקני ההגנה בליגה ילמדו אותו (כמו שלמדו את אלשרוועי) ואז זה יהיה הסוף שלו כי אין לו משהו אחר להציע. אוקאמפוס, מצד שני, זה בחור ששווה להתעכב עליו. יש לו טאצ' ברמה של וורלד קלאס, לא קשה לראות את זה. אני חושב שאם יכנס לקצב משחק ויקבל ביטחון הוא יכול לעשות דברים יפים.

    וקבל ח"ח על המאמץ הרב שהשקעת בלמצוא פגמים בעבודה שמונטלה עושה. מזכיר לי את האוהדים של יובה ש"מבקרים" את מארוטה, סתם ביקורת לשם הביקורת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/17
  10. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אגב, לא ראיתי התייחסות לזה - ולא שזה מרגיע יותר מידי, אבל ברלוסקוני התראיין ואמר בגדול שהרוכשים הסינים נראים רציניים והעסקה תצא לפועל.

    באמת הזוי שאף אחד לא יודע מה מתרחש מאחריי הקלעים של הסיפור הזה.
     
  11. Carlo Ancelotti Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/16
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    89
    מין:
    זכר
    אין שום קשר לביקורת על מארוטה. אתה באמת ובתמים מאמין שמונטלה עושה עבודה שאי אפשר להעביר עליה בדל ביקורת?

    אני לא מדבר על תוצאות או מיקום בטבלה אבל קל לראות שהכדורגל שלנו רוב הזמן לא טוב. אם אתה חושב שזה נטו בגלל התנאים (הגרועים) אז אני יכול לקבל את זה, אבל לי מרגיש שלא ומכאן הביקורת. שוב, הזמן כנראה יהיה השופט אבל במקום לפסול על אוטומט אתה יכול לתת תשובה עניינית לפחות.

    אני בכל אופן מקווה שזה חלק מההתפתחות שלו כמאמן ושנראה גרף שיפור משמעותי עם הרכש ש(בתקווה)יגיע בקיץ, אבל ההבדל בין עבודה טובה לחסינת ביקורת עדיין גדול.

    בקשר לבאקה: הכל יחסי, אתמול הוא נגע בכדור יותר מבכל החצי השנה האחרונה במצטבר, הגיע להזדמנויות, כבש צמד. אתה סתם מגזים, משחק טוב סה"כ.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    1. אני דווקא שמח לראות שלא מתעסקים בעסקה הזאת יותר. רק עושה כאב לב לכולם והופך אותנו ליותר מגוחכים. נקווה שתהיה מכירה וזהו.
    2. מה בדיוק אוקמפוס הראה עד עכשיו? אני לא הצלחתי לראות ממנו שום דבר מיוחד. את הביקורת על דאולפאו אני מבין והוא באמת לא סוסו או ג'אק, אבל הוא כן נותן לנו משהו שחסר לנו ומהספסל הוא יכול להיות מאוד מאיים.
    3. אם באקה היה משחק כל משחק כמו שהוא שיחק אתמול - היה צריך לשחרר אותו עם צביטה קטנה של אולי זאת טעות. חלוץ מהסגנון שלו (=לא יוצר מצבים, לא עושה לחץ מיוחד, לא תורם להנעת הכדור, לא פיזי במיוחד) שווה הרכב בקבוצת צמרת רק אם הוא סקורר על ורק אם הקבוצה מסתדרת עם הנעת הכדור בלעדיו. באקה לא סקורר ולנו אין הנעת כדור.
    4. אפשר למצוא ביקורת על מונטלה (במיוחד השימוש שלו במגנים), אבל זה לא רלוונטי במצב הסגל שלנו. צריך לא להסתנוור יותר מדי, אבל הוא חייב להמשיך ועם קרדיט לא קטן בכלל.
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @Carlo Ancelotti

    בכנות? לא חושב שיש על מה. קודם כל העונה עדיין לא הסתיימה. אז בוא נשמור את הסיכומים כשיפתח הדיון המתאים לכך בסוף מאי. דבר שני, אנחנו משחקים כדורגל טוב לפרקים שתואם את רמת הסגל ואת החיסורים. מעבר לזה, יש באמתחתו מניות בקידום שחקנים רבים (פאלטה, למשל הבולט ביותר) והצבת סטטיסטיקה טובה יותר מכל קודמיו הכושלים. כשאני רואה את ההתנהלות שלו, שמאוד מזכירה את הזה מהניק שלך, אני דווקא מאוד רגוע כשהוא אצלנו.

    באקה אתמול: החמצת פנדל, גול ראשון נכנס עם דרדלה שסורנטינו בדרך כלל עוצר, איבודי הכדור, משחק מבולבל בנוהל ועוד כמה החמצות. קייבו אצלנו בבית = כמו לשחק נגד פסקארה ואתמול זה היה אפילו מתחת לזה (באמת לא יודע מה קורה להם שהם באים לסן סירו. משהו מנטלי כנראה). צריך לקחת את זה בפורפורציות ולחכות להמשכיות מול אתגרים רציניים יותר (למשל: שבוע הבא).

    @yonmu

    על דאלופאו אין שום ביקורת. הגבתי על כך שאין מה להחזיק אותו ולבנות עליו מעבר לעונה הנוכחית מהסיבות שציינתי. התרומה שלו עד עכשיו היא טובה ובעלת ערך, אין ויכוח על זה. אוקאמפוס בקושי שיחק, אבל מהמעט שהוא הראה הוא נותן לי אישית תחושה שמדובר בכישרון עם תקרה הרבה יותר גבוהה מדאלופאו ואחד שכן שווה השקעה כספית. אני משער שאם הוא היה מקבל את האשראי שדאלופאו מקבל הוא היה מראה את מה שאני מדבר עליו.

    ומה הבעיה בדיוק עם השימוש של מונטלה במגינים? מי שטוב יותר מבינהם משחק. הוא אפילו קידם את דה שיליו לרמה טובה לשם שינוי.
     
    Carlo Ancelotti אוהב/ת את זה.
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    @Alta Tensione
    למה הכוונה ב'לא לבנות על דאלופאו'? אתה לא חושב שהוא מתאים להרכב שלנו או לא חושב שיש לו מקום בסגל בכלל?
    החלק ההתקפי שלנו מורכב מקשר בעל אוריינטציה התקפית, 2 ווינגרים וחלוץ. כרגע להרכב יש לנו רק את ג'אק (קשר התקפי\ווינגר) וסוסו. לספסל אפשר לספור את לפאדולה וברטולאצ'י (בקושי). הונדה, מאטי ובאקה לא אמורים להיות רלוונטיים. זה אומר שאנחנו צריכים 2 שחקני הרכב חדשים ו2 שחקני ספסל. אני אשמח מאוד אם דאולפאו יהיה אחד משני שחקני הספסל האלה.
    לגבי אוקאמפוס - כמעט ולא ראיתי אותו לפני שהוא הגיע למילאן ובמילאן לא היו הרבה הזדמנויות לראות אותו, ככה שאין לי באמת מה להגיד עליו. אם הוא יקבל הזדמנויות ויראה פוטנציאל אני אשמח שיישאר גם כן - אני תמיד חושב שיותר מדי רכש בבת אחת מערער את הסגל.

    לגבי המגנים - אני לא זוכר את מצב הכשירות של כל מגן בכל משחק, אבל זכור לי שהיו משחקים שאנטונלי ודה שיליו היו כשירים ולא פתחו בהרכב. אישית גם הייתי מעדיף לראות את דה שיליו בימין עם ואנג'יוני בשמאל מאשר את אבאטה בימין עם דה שיליו או קלבריה בשמאל, אבל זה מינורי.
     
  15. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    דלופאו נראה לי* מסוג השחקנים שאתה נהנה מהם לחצי עונה ואז זורק לאיזה חור. סטייל טערבאט.

    *יש מצב שאני טועה והוא יתבגר. כרגע הוא נראה כמו שחקן עם מהירות וטכניקה וזהו.
     
    Nesta, Carlo Ancelotti ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.