מילאן 2020-2021: ניסוי ראשון ביציבות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏17/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    כשאתה רואה כמה פצועים, מורחקים וחולי קורונה יש בקבוצה לאורך כל העונה, אין באמת דבר כזה "שחקן מיותר".

    אל תתפלאו אם נראה פה את פלוראן תובאן עד סוף החלון.
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    אמיץ הבחור.

    רומאניולי מוצהב ולא ישחק נגד אטלאנטה.

    קיאר יצא בגלל כאבי גב ונמצא גם בספק. יש מצב שנראה את טומורי כבר בשבת. הולך להיות מאתגר מאוד.

    לא, אבל בפירוש יותר. כפי שטוטוספורט פרסמו היום.

    יש כוונה לחזק את הקבוצה גם במגן שמאלי. ג'וניור פירפו מברצלונה מועמד, יחד עם עוד כמה שמות שרק מסארה ומונקנדה מכירים.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    אם מסארה עף עליו, אני רגוע.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אז אליפות החורף וסיכום חצי-עונה:
    כמו שאפשר לראות בהודעת הפתיחה שלי, מבחינתי העונה הזו נמדדת בצורה חד משמעית -
    העפלה לליגת האלופות הופכת אותה להצלחה, אי-העפלה הופכת אותה לכישלון.
    כרגע אנחנו במקום הראשון ולכן לגמרי בכיוון הנכון. לזה אפשר להוסיף העפלה מהמקום הראשון בליגת אירופה ועלייה לרבע גמר הגביע.
    סך הכל הצלחה הרבה מעבר למצופה.

    ובכל זאת, כמה נקודות:
    1. רומניולי לא מתפתח להיות בלם מצוין. הוא בלם טוב וההגנה שלנו סולידית, אבל בעוד הצפי הכללי היה שקיאר יהיה בלם ותיק נחמד בזמן שרומניולי הופך לאחד הבלמים הטובים בליגה, זה פשוט לא קורה. לא חושב שצריך להביא בלם להרכב אבל חשבונו, אבל זו אכזבה קלה.
    2. קלבריה כן הופך למגן מצוין. הוא כמובן לא קרוב לכשרון של תיאו, אבל הוא מחפה על זה בדברים אחרים ובסך הכל הפך מסותם חורים לבאנקר.
    3. לטונאלי יש עוד הרבה עבודה עד שהפוטנציאל שלו יצא לפועל. למזלנו בנאסר כבר שם.
    4. החלק ההתקפי שלנו נותן עבודה מעולה אבל הוא מאוד שברירי. זלטאן ומנדוזקיץ' שחקני על אבל מאוד מבוגרים. הקאן, רביץ' וקסטיחו בגיל המתאים אבל רחוקים מלהיות סופר סטארים. לאאו, סלמיקרס והאוגה מראים פוטנציאל אדיר אבל הם מאוד צעירים וזה ניכר. מאלדיני וקולומבו לא שייכים, כרגע, לרמה הזו. בינתיים פיולי מנהל את הסיפור נהדר והכל מנגן יפה, אבל זה לא מצב יציב.
    5. המאזן שלנו מול הגדולות - נצחונות על נאפולי, לאציו ואינטר. תיקו מול רומא וליל. הפסדים ליובנטוס, אטלנטה וליל. סה"כ 3-2-3.
    מצב די מאוזן, כלומר די אנדראצ'יברי למה שמצופה מקבוצה במקום הראשון. זה לא צירוף מקרים לדעתי, ומתחבר לנקודה הקודמת -
    פיולי מישם כאן שיטה מצוינת שעובדת מעולה כשחומר השחקנים עדיף, אבל אנחנו חסרים איכות פרסונלית שתכריע משחקים (מלבד זלטאן, כמובן).

    לסיכום:
    המצב מדהים והרבה יותר טוב משקיוויתי, אבל לא אתפלא מהורדה לקרקע.
    למרות הסיוגים אני לא חושב שיש מקום לרכש אגרסיבי, ומאוד מרוצה משלושת ההשאלות שעשינו החודש (טומורי, מייטה, מנדזוקיץ').
    בקיץ צריך לחשוב שוב על ההתקפה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    2. התקפית הוא לא קרוב. הגנתית הוא פי אלף יותר טוב ממנו.
    3. זוכרים את דונארומה עד לפני שנתיים? בכמה נקודות הוא היה עולה לנו? זוכרים איך אנשים רצו שריינה ידיח אותו מההרכב? אז דבר אחד טוב שהמועדון הזה עשה בתקופה ההיא זה לחרוק שיניים ולתת לו זמן, והרכב. היום קוצרים את הפירות. לטונאלי צריך להתייחס באותה הצורה אפילו אם לא לילד הזה פיללנו. בשלב מסוים אולי אפילו לוותר על הקאן ולשנות מערך עבורו.

    ---
    6. ניסוי אחד שהייתי רוצה לראות יותר זה לאאו בימין (ורביץ׳ בשמאל). כשהוציאו אותו מאזור הנוחות בצד שמאל ושמו אותו בחוד הוא הגיב נהדר. יש לו דריבל אדיר, מהירות אדירה, טכניקה אדירה, אין סיבה שזה ייכשל. זה יכול לחסוך לנו רכש לא זול בקיץ הקרוב (או רכש זול ולא בהכרח מתאים שיהפוך לדד ווד מעיק אחר כך). בשמאל יש מספיק אופציות כרגע. בימין אין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/21
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    קלבריה האנדרייטד הגדול של העונה עד כה. תאו הרבה יותר מרשים ממנו התקפית אבל קלבריה מאזן אותו נהדר הגנתית וגם התקפית הוא שחקן איכותי. במכלול, קלבריה מגן יותר טוב, אבל העין נתפסת לאיכות ההתקפית ושם תאו עושה את העבודה יותר טוב מכל מגן בליגה (לא מכליל את חאכימי וקוואדרדו שמשחקים יותר קדימה על הנייר).
     
    Alta Tensione ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני יודע שזה קשה, אבל hold your horses עם ה"אמרתי לכם!!". הוא עדיין מקבל גולים מפגרים באשמתו הישירה (כמו הראשון אתמול) והוא עדיין overpriced מטורף שתופס מקום של ווינגר ימני, חלוץ ומשכורות פחות מגוחכות לשחקנים שתורמים יותר כמו קסייה, בנסר וקלאבריה. עדיין מעדיף את ריינה בחצי מחיר. בלי קשר אליו, פילוסופית: הכוכב של הקבוצה והמשתכר הבכיר שלה לא צריך להיות השוער.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ברוב המקרים שווה לספוג שכר לימוד על כישרון מיוחד, אבל אין שום היגיון לעשות זאת עם משכורת של שחקן בכיר בליגה. מבחינה כלכלית, קשה מאוד להחזיר את ההשקעה בו. מבחינה מקצועית, די ברור ששחקן התקפה בכיר היה תורם הרבה יותר משוער בן 18. במיוחד כשיש כל כך הרבה שוערים מצויינים (והרבה יותר זולים) מסביב.
     
    סמואל אטו ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    ריינה הצטרף למילאן שנה אחרי שג׳יג׳יו האריך חוזה. אפשר לטעון שהוא לא שווה את ההשקעה (טענה שהיא די תמוהה לטעמי בהתחשב בעובדה שהוא שחקן בית ושווי השוק שלו כיום הוא בערך כפול מזה שהיה לפני שנתיים, not to mention שבזמנו הארכת החוזה שלו לוותה במחיאות כפיים סוערות למיראבלי ה"זיין", כולל משניכם אם הזיכרון שלי לא בוגד בי) אבל זה לא מה שהתכוונתי לרמוז. ההשקעה כבר בוצעה ומי שטען אז שהוא צריך לסלול את דרכו חזרה למעלה דרך הספסל טען את זה מסיבות מקצועיות בלבד - הוא פשוט היה עולה לנו בהרבה נקודות.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אולי הטענה תמוהה כי להבנתך "השקעה" זה רק לשלם למועדון אחר, אך בפועל החוזה של דונארומה עלה למילאן בסביבות 70מ' יורו.

    בחשבון פשוט, זה יכל להיות ההבדל בין קאליניץ' לאובמיאנג.

    תמיד הייתי בדעה שכאשר שחקן בית צעיר דורש סכומים כל כך הזוים, אחרת "יכבד את החוזה", הוא צריך לעוף ליציע לפני שהוא מסיים את המשפט. במקרה של דונארומה, אם היה חותם על החוזה ונמכר כבר בחלון הבא במחירים שנזרקו אז בעיתונים, מילאן הייתה מרוויחה. לאכול את כל החוזה שלו בתקופה כלכלית ומקצועית כל כך גרועה זה נזק בלתי נתפס בעיניי.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    1. איך הגעת למספר הזה? לפי חישוב שלי משכורת ברוטו גם שלו וגם של אח שלו לאורך כל התקופה מגיעה בערך ל50 מיליון.
    2. זה לא שכל ה50 (70?) היו מתפנים אוטומטית לרכש בקיץ ההוא (אובמיאנג או כל שחקן אחר בקאליבר הזה לא היה משחק בחינם. הוא היה מגיע במשכורת דומה, רק עם תוספת של סכום העברה מנופח לעומת מכירה של ג׳יג׳יו הרבה מתחת לשווי השוק שלו). מילאן זרקה כסף בצורה מאוד מטומטמת בקיץ ההוא, לא היה צורך בכלל בקאליניץ׳ או בכל חלוץ אחר, מה שהיה צריך זה מאמן פחות מקובע ל3-5-2 שלו או כזה שיודע למצוא פתרונות יצירתיים למצבי קיצון.
    3. למרות הנ"ל אני מקבל את הטיעון ששחקן בן 18 עם דרישות כאלה לא שווה את ההשקעה/צריך לעוף ליציע, אני מתמקד בעובדה שהחוזה כבר נחתם ולכן מכירה שלו כשערך השוק ברצפה היא מעשה לא חכם. וספסול שלו בגלל יכולת לא טובה, ועוד בתקופה כל כך לא הישגית (= הורדת הערך עוד יותר) הוא מעשה עוד יותר לא חכם, שלא לומר מטומטם.

    אם אתה בוחר להשקיע בצעירים מתוך ציפייה שהם יחזירו על המגרש באופן מיידי ואם לא אז הם יעלו על המדף בניסיון 'להחזיר השקעה' - עדיף שלא תשקיע בהם מראש.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    7 * 1.88 (מס) * 5 (אורך חוזה) + בערך 5מ' עמלה\מענק חתימה לראיולה (שבדרך כלל גורף % גבוה יותר אבל נירמלתי כי אין כוח לבדוק).

    למה לא? הרי גם ככה אף מועדון לא משלם על שחקנים במכה אחת אלא לאורך מס' שנים. לבנק לא משנה אם ההתחייבות היא כלפי דונארומה או יובנטוס.

    לדעתי אם אובה היה מקבל את החוזה של דונארומה הוא היה נוחת במילאנו. נשאר לשלם לדורטמונד? תמיר את מה שהושקע בקאליניץ' (כולל משכורת) ותקבל סכום קרוב לערך של השחקן בקיץ בו ביקש לעזוב והצעת החלומות ממדריד לא הגיעה.

    *במחשבה נוספת, אפילו אם חסר לך 10-15מ', הנקודה נשארת זהה.

    גם אני. ההצדקה היחידה לחתימה על חוזה כזה היא לגרוף הכנסה מהירה מהמכירה שלו. זה לא קרה מחוסר ביקוש ומילאן נאלצה לשלם את כולו.

    עם זה אני מסכים. היה לנו דיון על זה (לשפוט כישרון יקר רק לאחר העונה השניה שלו), אבל דונארומה זה מקרה קיצוני וחריג שלא ניתן להסיק ממנו שום דבר פרט להימור כלכלי שלא הצליח.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    החוזה הוא ל4 שנים ולא 5.
    לבנק אולי לא אכפת, לדורטמונד או למועדון אחר כן. אף אחד לא חייב לנו טובות.
    אובמיאנג לא באמת היה זמין בקיץ ההוא. הוא עזב לארסנל בינואר אחרי שלהנהלה נמאס מהבעיות שהוא היה עושה ואחרי שהבינו שהעונה ההיא גם ככה הלכה לפח.

    השמות האחרים שקושרו למילאן בקיץ ההוא היו מוראטה (פלורנטינו רצה, ולבסוף גם קיבל, 70) ובלוטי (קאיירו רצה 80). אתה חושב שמישהו מהם הוא השקעה יותר טובה מדונארומה?
    אז מה עושים במצב כזה? מספסלים אותו כי הוא עולה בנקודות ומגיעים למצב של קפה בצ'לסי? או שעוצרים לחשוב שנייה על כך שמדובר בשוער בן 19 וזה תכלס הגיוני לגמרי שהוא לא השוער הכי אמין בעולם, וכדי להיות כזה הוא צריך לצבור ניסיון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/21
    Roma, itzik.miro ו-yonmu אוהבים את זה.
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אתה מתעלם מזה שגם עכשיו בגיל 21 אחרי יותר מ-200 הופעות (ניסיון!1111) הוא עדיין לא קרוב ללהיות שוער אמין. אולי כדאי שתתחיל לצפות במשחקים גם בתקופות שזה פחות פופולארי לראות משחקים של מילאן כדי שדיונים כאלה יהיו שווים משהו.

    אין בעיה לתת לילדים להתגלח על חשבונך כל עוד הוצאות השכר שלהם עולות בקנה אחד עם הניסיון והיכולת הנוכחית שלהם (לך תבדוק כמה בנאסר, ליאו שאר הילדים מרוויחים וכמה דואנרומה קיבל על פחות הופעות מהם). ברגע שאתה המשתכר הבכיר בקבוצה הציפיות ממך בהתאם וזה ממש לא מעניין בן כמה אתה.

    למכור אותו "רק" ב-30-40 מיליון ולחסוך את עלויות החוזה שלו יתנו למסארה ומונקנדה יותר ממה שהם צריכים כדי לסגור כל חור אפשרי בסגל. מקווה שהקיץ נעשה את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/21
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הקיץ הוא מסיים חוזה לדעתי.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.